میگرن داشتم خیلی دکتر خوبی هستن الان دارم نتیجه میگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالییی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
سلام نظر دکتر خوب بود ولی سیستم نوبت دهی ایشان در مطب خوب نبودخیلی معطلی داشت
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
پارکینسون
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
دکتر خوبیه من راضی ام
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دکترخیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
دکتر خوبی هستند اما نتیجه بخش برای من نبود
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
باسلام خیلی از کارش رضایت دارم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
سردرد داشتم ازچندسال پیش،درمان شدم خداروشکر،دکتر بسیار باحوصله و دلسوزی هستن،دستیارهای بسیار خوش برخوردی هم دارند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
تشنج
د
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دکتر خوب ومهربانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر بسیار خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
پزشک منه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
درد در دست چپ
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
نوار مغز و نوار عصب و عضله تشخصیش درست و دقیق و درمان با دارو و دینی و طبی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بسیار با حوصله و با تامل هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خیلی خیلی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خوب و خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
سلام واقعا دکترعالی وباتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
فراموشی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
بسیار کاردان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
میگرن و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
دیسک گردن..با دارو دردم برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دکتری بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سکته مغزی تشخیص عالی و داروها بسیار خوب من ک راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خیلی دکتر خوبیه و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام حانمم سردرد میگرن داشت ودو سال زیر نظر دکتر بودیم ماشله خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
خیلی سریع بیماری بنده را تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
نوبت خواستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
دخترم سردر داشت
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
میگرن دارم و درمانش برام خدا روشکر کنترلش کرده
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
سابقه کمر درد دارم و به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
زانو درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
ناراحتی اعصاب
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
خیلی خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
سلام . دکتر بسیار باتجربه ودلسوز وخوش اخلاق وخوش برخورد هستن خدا حفظشون کنه باتخصص بالای خودش هم حال من خوب شد کاملا وهم بابام از روزی که بخاطر مشکلش اومده پیشش رو به بهبودی کامل هست ممنونم ازش ودستشو میبوسم .
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
سرگیجه و خداروشکر نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
فوق العاده بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
میگرن و در حد 70 90 درصد درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
گردن درد
۱۳۹۸/۰۳/۱۳
دکتر خوش اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
مشکل سر درد داشتم و دلیلش بخاطر سکته قدیم بوده و مشکل خاص جدیدی نبود
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
سکته مغزی و تشخیص و درمان ایشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
سردرد عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
نوبت گرفتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
تشنج و سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
سرگیجه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خوش برخورد بررسی دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
سرگیجه و سپاس از دکتر عزیز.
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خوبه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دکتربسیارباتجربه ومهربان وعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
کمردردشدید
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
سلام.با اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کتف درد ودیسک دست
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
سرگیجه یکمم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۳
برای احتمال داشتن آلزایمر مراجعه کردم،تست گفتاری و MRI انجام دادم گفتن مشکلی ندارم،رفتار و برخورد مناسب و محترمانه ای داشتن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
مادرم زیر نظرایشان بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
درحال درمان خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
ممنون از
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
رفتار دوتا منشی که براش کار می کنند واقعا بدبد است ا
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
بهترین دکتری که تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
لیتتدبیی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
مادرم مشکل مغز داشته، این دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
سرگیجه خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
درمان میگرن
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
کارش بد نی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
نتجه عابلی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بسیار خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
دکتر خیلی خوبی است ومنشی او هم خیلی خوش اخلاق میباشد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
مغز واعصاب درمانو تشخیص دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
درد کمر
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالی و بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
دکتر بسیار کاربلدی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
با سلام من به مدت 2 سال سردردهای میگرنی عصبی شدید داشتم با یه جلسه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
میگرن نوع 2دارم ــ ویزیت عالی بود خیلی دکتر خوب با تجربه وبامعلوماتی هست
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
سلام من پسرم میگیرن ارثی داشت درمانش عالی بود.خداخیرش بده بهترین دکتر تو حوزه کاری خودش هست.خدا نگهش داره برا جامعه مون
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
بسیار دکتر خوبی هست باخوصله
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
بااولین جلسه درمانی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
سر دردهای شدید و با یک دوره درمان برطرف شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
مشکل درد شدید کمر که فعلا با تجویز دارو تا حدودی کنترل شده و منتظر نتیجه ام ار ای هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
سلام،برای درمان مادرم آمده بودیم، نوبت دهی ومدارا کردن با بیمار مناسب بود.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بیماری ام اس پیشرونده دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
تیروئد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
مشکل ام اس دارم و راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
سردرد که خدا رو شکر که ایشون مشکل را رفع کردند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
دیسک کمر داشتم بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
مشکل اعصاب و قلب
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتر خیلی خوبیه باعث شد مادرم با دارو بیماریش کنترل بشه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
میگرن .عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
دکتر خوش اخلاق و مهربان و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بهترین دکتر کل دزفول
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
من قبلن میگرن دردسر دارم این تغریبن دوسال مراجعه مکن خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
گردن درد داشتم که خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیار خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
سر درد
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
سلام من مادرم پارکینسون داشت الان تحت درمان هستند وجدایی خیلی خوب هستند چونکه قبلآ پهلوی دکترای دیگر هم ویزیت شدند ولی بی تاثیر بود والان خیلی راضی هستم خداروشکر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
صبورباحوصله وبسیاردقیق
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عالیییی مشکل میگرن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
بسیار پزشک حاذق و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
تحت درمان هستم تشخیص دکترز
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
عالی میگرن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
سر درد و سرگیجه داشته که با تجویز مشخه پزشک بهبودی کامل حاصل شده است
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
مشکل استرس ولی حسی پاهام
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
میگرن داشتم و هنوز نتیجه ای نگرفتم وای خب زیاد برای بیمارشون وقت نمیذارن صحبت کنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دکترخوش اخلاق وکاربلدی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عالی بود.
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بسیاردکت
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خیلی خوب بودن .پدرم نوبت داشتن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
سکته مغزی ،نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکترخوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
مادرم مریض ایشان بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
سلام ام اس داشتم بیماریم خیلی پیسرفت کرده بود اما ب لطف خدا ودکتر زندی الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
عالیه دکتر،هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
دوتا از اعصاب سرم توسط سکته خفیف بسته شد که وی به من کمک کرد تا خوب شوم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
درد کمر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بسیار خوب است و در درمانم نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دکتر بسیار عالی و دلسوزی هستن بسیار به کار خود واردند
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
اطلاعات به روزی داشتن، من با مسکن و استراحت دیسک کمرم بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
مادرم فلج بلز داشتن با تشخیصشون و درمانشون حالشون خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
میگرن و در حال بهبودی است
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
بسیار صبور و واربلد
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
مشاوره جهت مشگل مغزی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
سردد داشتم دکتر آزمایش و امارای نوشته بود حالا نتیجه ها رو می خوام نشون دکتر بدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دکتر کار بلد و عالی .
در کارشون بینظیره ...بهترین تشخیص و درمان رو ازشون گرفتم .
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
گردن بامیگرن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
سرد شدید
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
عالی ب
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
مشکلم سرگیجه هنگام بالابردن سرم بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
دکتر بسیار عالی با علم پزشکی بسیار بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
با تجربه و با دانش
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خیلی برام خوب بود سرگیجه شدید داشتم ولی الان کمتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خوبه کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خدا خیرشون بده...کارشون عالیه و بشدت کاربلد و باسواد هستن
سلام دکتری خوب فهمیدایی هستند میگرن دارم ایشون باتجویزی که دادن کنترل شد دکتر مامانم هم بودن سکته مغزی کرده بود باکمک دکتر حالشون خیلی خوب شد ممنون از شما
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
خاله م بیمار ایشون بوده و راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
عالی دکتر با حوصله و خوش برخورد فعلا تحت نظر هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
سکته و فراموشی پدرم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
گردن درد داشتم و در حال معالجه هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
نوبت بعدی داده
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
برای پدرم مراجعه داشتم و فعلا با داروها حالش خوبه مشکل آلزایمر خفیف داره
برای مشکل حرکتی پدرم رفتیم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی دست خورد شده را از اول ساختن
۱۳۹۹/۰۶/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱پانیک داشتم مقداری بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تشنج وخدارو شکر رفع شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰کرونا گرفتم و اختلال در راه رفتن شد خوبم کرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۳من بیمار ایشان نبودم فقط نوبت زدم برای بیمار
۱۴۰۱/۰۴/۲۱میگرن عصبی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰مغزخوبه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ستون درد
۱۴۰۳/۰۴/۰۳میگرن .
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی تشخیص فوقالعاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۸میگرن داشتم خیلی دکتر خوبی هستن الان دارم نتیجه میگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالییی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام نظر دکتر خوب بود ولی سیستم نوبت دهی ایشان در مطب خوب نبودخیلی معطلی داشت
۱۴۰۱/۰۳/۱۲پارکینسون
۱۳۹۸/۰۴/۲۳دکتر خوبیه من راضی ام
۱۳۹۹/۰۲/۲۹دکترخیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر خوبی هستند اما نتیجه بخش برای من نبود
۱۴۰۳/۰۷/۱۲باسلام خیلی از کارش رضایت دارم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳سردرد داشتم ازچندسال پیش،درمان شدم خداروشکر،دکتر بسیار باحوصله و دلسوزی هستن،دستیارهای بسیار خوش برخوردی هم دارند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹تشنج د
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰دکتر خوب ومهربانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر بسیار خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵پزشک منه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸درد در دست چپ
۱۴۰۴/۰۳/۰۴نوار مغز و نوار عصب و عضله تشخصیش درست و دقیق و درمان با دارو و دینی و طبی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۹بسیار با حوصله و با تامل هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خیلی خیلی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خوب و خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۹سلام واقعا دکترعالی وباتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷فراموشی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار کاردان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴میگرن و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۷دیسک گردن..با دارو دردم برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۳دکتری بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷سکته مغزی تشخیص عالی و داروها بسیار خوب من ک راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی دکتر خوبیه و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۱۵سلام حانمم سردرد میگرن داشت ودو سال زیر نظر دکتر بودیم ماشله خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی سریع بیماری بنده را تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳نوبت خواستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دخترم سردر داشت
۱۴۰۳/۰۴/۰۱میگرن دارم و درمانش برام خدا روشکر کنترلش کرده
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سابقه کمر درد دارم و به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴زانو درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ناراحتی اعصاب
۱۴۰۳/۰۴/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷خیلی خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام . دکتر بسیار باتجربه ودلسوز وخوش اخلاق وخوش برخورد هستن خدا حفظشون کنه باتخصص بالای خودش هم حال من خوب شد کاملا وهم بابام از روزی که بخاطر مشکلش اومده پیشش رو به بهبودی کامل هست ممنونم ازش ودستشو میبوسم .
۱۴۰۳/۰۷/۱۰سرگیجه و خداروشکر نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۷فوق العاده بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶میگرن و در حد 70 90 درصد درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲گردن درد
۱۳۹۸/۰۳/۱۳دکتر خوش اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مشکل سر درد داشتم و دلیلش بخاطر سکته قدیم بوده و مشکل خاص جدیدی نبود
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳سکته مغزی و تشخیص و درمان ایشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۴سردرد عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸نوبت گرفتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹تشنج و سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سرگیجه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوش برخورد بررسی دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۰۳سرگیجه و سپاس از دکتر عزیز.
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خوبه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتربسیارباتجربه ومهربان وعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲کمردردشدید
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سلام.با اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۲کتف درد ودیسک دست
۱۴۰۳/۰۷/۲۵سرگیجه یکمم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۳برای احتمال داشتن آلزایمر مراجعه کردم،تست گفتاری و MRI انجام دادم گفتن مشکلی ندارم،رفتار و برخورد مناسب و محترمانه ای داشتن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳مادرم زیر نظرایشان بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۶درحال درمان خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰ممنون از
۱۴۰۴/۰۴/۱۸رفتار دوتا منشی که براش کار می کنند واقعا بدبد است ا
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بهترین دکتری که تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳لیتتدبیی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مادرم مشکل مغز داشته، این دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲سرگیجه خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۱واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۴درمان میگرن
۱۴۰۳/۰۶/۱۲کارش بد نی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷نتجه عابلی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خیلی خوبی است ومنشی او هم خیلی خوش اخلاق میباشد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹مغز واعصاب درمانو تشخیص دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱درد کمر
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۴هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی و بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر بسیار کاربلدی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۶با سلام من به مدت 2 سال سردردهای میگرنی عصبی شدید داشتم با یه جلسه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳میگرن نوع 2دارم ــ ویزیت عالی بود خیلی دکتر خوب با تجربه وبامعلوماتی هست
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۱/۰۷سلام من پسرم میگیرن ارثی داشت درمانش عالی بود.خداخیرش بده بهترین دکتر تو حوزه کاری خودش هست.خدا نگهش داره برا جامعه مون
۱۴۰۳/۰۶/۲۳بسیار دکتر خوبی هست باخوصله
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بااولین جلسه درمانی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۰۱سر دردهای شدید و با یک دوره درمان برطرف شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۱مشکل درد شدید کمر که فعلا با تجویز دارو تا حدودی کنترل شده و منتظر نتیجه ام ار ای هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۷سلام،برای درمان مادرم آمده بودیم، نوبت دهی ومدارا کردن با بیمار مناسب بود.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بیماری ام اس پیشرونده دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲تیروئد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸مشکل ام اس دارم و راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سردرد که خدا رو شکر که ایشون مشکل را رفع کردند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دیسک کمر داشتم بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰مشکل اعصاب و قلب
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خیلی خوبیه باعث شد مادرم با دارو بیماریش کنترل بشه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷میگرن .عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دکتر خوش اخلاق و مهربان و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بهترین دکتر کل دزفول
۱۴۰۴/۰۸/۲۷من قبلن میگرن دردسر دارم این تغریبن دوسال مراجعه مکن خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۲گردن درد داشتم که خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۲۴سر درد
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۱سلام من مادرم پارکینسون داشت الان تحت درمان هستند وجدایی خیلی خوب هستند چونکه قبلآ پهلوی دکترای دیگر هم ویزیت شدند ولی بی تاثیر بود والان خیلی راضی هستم خداروشکر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳صبورباحوصله وبسیاردقیق
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالیییی مشکل میگرن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵بسیار پزشک حاذق و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۸تحت درمان هستم تشخیص دکترز
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی میگرن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷سر درد و سرگیجه داشته که با تجویز مشخه پزشک بهبودی کامل حاصل شده است
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مشکل استرس ولی حسی پاهام
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷میگرن داشتم و هنوز نتیجه ای نگرفتم وای خب زیاد برای بیمارشون وقت نمیذارن صحبت کنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دکترخوش اخلاق وکاربلدی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی بود.
۱۳۹۸/۰۴/۱۶بسیاردکت
۱۴۰۲/۰۳/۰۸خیلی خوب بودن .پدرم نوبت داشتن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶سکته مغزی ،نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکترخوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۱۲مادرم مریض ایشان بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام ام اس داشتم بیماریم خیلی پیسرفت کرده بود اما ب لطف خدا ودکتر زندی الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹عالیه دکتر،هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸دوتا از اعصاب سرم توسط سکته خفیف بسته شد که وی به من کمک کرد تا خوب شوم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵درد کمر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار خوب است و در درمانم نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دکتر بسیار عالی و دلسوزی هستن بسیار به کار خود واردند
۱۴۰۳/۰۳/۰۲اطلاعات به روزی داشتن، من با مسکن و استراحت دیسک کمرم بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲مادرم فلج بلز داشتن با تشخیصشون و درمانشون حالشون خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵میگرن و در حال بهبودی است
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار صبور و واربلد
۱۴۰۱/۰۹/۰۵بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشاوره جهت مشگل مغزی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴سردد داشتم دکتر آزمایش و امارای نوشته بود حالا نتیجه ها رو می خوام نشون دکتر بدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر کار بلد و عالی . در کارشون بینظیره ...بهترین تشخیص و درمان رو ازشون گرفتم .
۱۴۰۰/۱۲/۰۲گردن بامیگرن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴سرد شدید
۱۴۰۱/۰۹/۲۸عالی ب
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴مشکلم سرگیجه هنگام بالابردن سرم بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر بسیار عالی با علم پزشکی بسیار بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۷/۰۸با تجربه و با دانش
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خیلی برام خوب بود سرگیجه شدید داشتم ولی الان کمتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خوبه کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خدا خیرشون بده...کارشون عالیه و بشدت کاربلد و باسواد هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی،سردرد داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳سیاتیک
۱۳۹۸/۰۴/۳۱مغز او اعصاب
۱۴۰۲/۱۱/۱۳ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴از کارش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالللییییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲سردرد شدید داشتم پیش دکتر رفتیم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶فعلا نتیجهای نگرفتیم که نظر بدیم
۱۳۹۹/۰۷/۰۹خیلی دکترخوبی هستن کمردرد داشتم بایه بارمراجعه کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴پارکینسون
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۲فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۷/۰۹هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱سلام دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۰۵نوار عصب دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۸تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پارکینسون.علی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱میگرن عا
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عالییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶از کارشون
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دکترخوبی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۱تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بله نوارمغز دادم وبرای درد پاهام فیزیوتراپی تجویزکردن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸فعلا نظری ندارم - تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹خوش قلب هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر بسیار عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۰۹میگرن داشتم ...کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷اول درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عالی چندین سال زی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۶راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی درکارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۳فعلا رو به بهبودی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳گرفتگی عصب عضله
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۸سلام دکتری خوب فهمیدایی هستند میگرن دارم ایشون باتجویزی که دادن کنترل شد دکتر مامانم هم بودن سکته مغزی کرده بود باکمک دکتر حالشون خیلی خوب شد ممنون از شما
۱۴۰۱/۰۳/۱۵خاله م بیمار ایشون بوده و راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عالی دکتر با حوصله و خوش برخورد فعلا تحت نظر هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵سکته و فراموشی پدرم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴گردن درد داشتم و در حال معالجه هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱نوبت بعدی داده
۱۴۰۰/۰۵/۳۰برای پدرم مراجعه داشتم و فعلا با داروها حالش خوبه مشکل آلزایمر خفیف داره
۱۴۰۴/۰۳/۱۰