۶۳۷ نفر
دکتر فاطمه زارعین

دکتر فاطمه زارعین

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

درمان با دارو و بدون دارو rTMS

متخصص شماره نظام: ۱۳۷۱۹۰
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
یکشنبه۲۴ خرداد
۷ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۹ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
دوشنبه۰۱ تیر
سه شنبه۰۲ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
۹۷% پیشنهاد کاربران
۵۱۶ نفر

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

مشکل اضطراب داشتم بهتر شده

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

خانم دکتر بسیار مسلط هستن من چندین مشکل داشتم اضطراب و وسواس در مورد کنترل قفل در و کلید برق. پرخاشگر بودم و خیلی عصبانی میشدم ولی الان واقعا راضی هستم و مدیون خانم دکتر هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۵

دکتر عالمی هستند

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

برای بیش فعالی دخترم مراجعه کردیم. عالی بود همه چیز.ممنوک نتیجه خیلی خوبی بود

۱۴۰۲/۰۵/۱۳

عالی عالی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

مشکل اعصاب داشتم مشکل توجه داشتم که خداروشکر خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۰۴

فعلا ابتدای درمان

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

خیلی عالی بودن، واقعا نتیجه گرفتم داروهام هم کم شد ممنون

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

برای سردرد و وسواس مراجعه کردم خیلی خیلی خوب شدم ممنون از خانم دکتر زارعین

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

سلام من برای مشکل وسواس به دکتر مراجعه کردم و درمان دارویی و رواندرمانی دریافت کردم که خیلی عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

خیلی جدی هست ولی دکتر خوبیه برای افسردگی مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

افسردگی

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

اضطراب

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم. یکی از ویژگی های خانم دکتر زارعین اینه که داروهای کمی میدن

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

به دلیل اظطراب مراجعه کردم و از ایشان بسیار راضی هستم بسیار پزشک حاذقی هستند و بایستی درمان رو ادامه بدهم

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

من برای وسواس مراجعه کردم الحمدلله نتیجه خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۰

دکتر فوق العاده ای هستند و در رشته روانپزشکی کاملا تجربه ای متفاوت با ایشان خواهید داشت.

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بیش فعالی

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

ایشون بسیار خونگرم و عالی هستن و تشخیص فوری و عالی دارن

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

سلام، یکبار مراجعه داشتم، بسیار با حوصله برای من و سایر مراجعین وقت کافی میگذاشت و به تمام سخنان گوش میدارد، اینبار نوبت دومم است.

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

راجع به وسواس دخترم بود ودرحال درمان هستم اما خداروشکر خیلی زود وخوب دارم نتیجه میگیرم،خانم دکتر واقعا مهربان دلسوز ومسعول هستند،وجز بهترین دکترهایی هستن که تا حالا دیدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

بنده روانپزشکان زیادی رو مراجعه کردم اما ایشون یکی از بهترین ها هستن، باسواد، دلسوز و اینکه وقت میذارن و کاملا مشکلات رو گوش میکنن و درک میکنن و بهترین دارو رو تجویز میکنن

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

بسیار پزشک باحوصله ای است

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

خانم دکتر یکی از بهترین دکتر روانپزشکی هستن که پیش ایشون نتیجه گرفتم واقعا معجزه میکنن، پیش ایشون مراجعه کردم تشخیصشون بسیار دقیق هست و دکتر دیگری نتوانسته بودن بنده رو درمان کنم خیلی ممنونم ازتون خانم دکتر عزیز، خدا بهتون سلامتی بده

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

من مشکل اعصاب داشتم و با مراجعه ب ایشان بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

من مشکل افسردگی و بدبینی به همسرم داشتم که خداروشکر با چند ویزیت دکتر زارعین بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

بیش فعالی دخترم، با نظارت خانم دکتر در پروسه درمان هست، ایشون بسیار پر حوصله و حاذق هستند.

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

بسیار خانم فهیم هستند و با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان حالم خوب خوب

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

خانم دکتر زارعین بسیار مجرب و باسواد با تشخیص دقیق هستند

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

اختلال اضطراب داشتم و بهتره حالم

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

برای خودم ومادر رفتیم خوب بودند نقشه مغزی میگیرند که تفسیرش برام جالب بود داروی زیاد نمی دهند در کل خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

در روند درمان

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

دفتر ایشان غیر حرفه ای عمل میکند و بر خورد محترمانه ای ندارد به ویژه در مورد زمان بعدی هدایت به نزد پزشک

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

ناراحتی اعصاب داشتم با یه ویزیت عالی شدم

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

من اختلال اضطراب و وسواس ب نجس دارم خیلی کمکم کردن بینهایت راضیم خیلیییی اخلاقشان خوبه

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

دچار پانیک بودم که نسخه پزشک بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار پزشک با حوصله و عالمی هستند از جلسه اول نتیجه گرفتن شروع شده

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

از همه لحاظ عالی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

بنده دو ماهه که زیر نظر خانم دکتر زارعین هستم و بخاطر استرس شدید به ایشان مراجعه کردم و بعد دو ماه هم میزان داروهای مصرفیم کمتر شده و هم حالم بهبود پیدا کرده... خیلی ممنونم از ایشون رضازاده

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

اضطراب داشتم که خداروشکر خیلی بهترم الان

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

اتالذاتنذرب

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

بسیار خوب و دقیق بررسی کردن. پرسنل عالی و خوشحالی دارن. من درمان بدون دارو داشتم که الان عالی هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

خب یه مجموعه کامل هستن ولی فوق العاده گرون جلسات تراپی ۲ میلیون ب بالا و حتی جلسه اولم ک آدم باید ی شرح حالی از خودش بگه صحبتهای من به ۱۰ دقیقه نرسید منشی ۵۰ بار بهشون زنگ زد که ینی صحبتو تموم کنن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

من مشکل پنیک داشتم، طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه. واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان ابن مسکل واقعا خوشحال و ممنونم

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

افسردگی. بهبود داشتم.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

مندچار افسردگی و اضطراب بودم االانخیلیبهترم خدا راشکر

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

خداروشکر بعد از مراجعه به ایشون بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

ایشان ببسیار با سواد و دلسوز هستند.

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

افسردگی و وسواس و اضطراب و استرس شدید داشتم که برطرف شد از خانم دکتر زارعین خیلی ممنونم

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

من افسردگی شدید خفگی استرس وخیلی مشکلات دیگه درگیر بودم وواقعا دکتر زارعین بهترین دکتر بود که با داروهاش واخلاق خوبش منو به این زندگی برگردوند من ایمان کامل دارم به خانم دکتر

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

دکتر خیلی خوب و صبور و کاربلده من که خیلی ازش راضی ام پسرم رو بردم پیشش خوب دارم نتیجه میگیرم ازش ممنونم

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

درباره اضطراب نشخوار فکری استرس فعلا تحت درمان اما خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بسیار عالی بودن خیلی با حوصله رفتار میکنن

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

پانیک اتک و عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

خوب هستند ایشان

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

مشکل اضطراب داشتم . ایشون خیلی با حوصله علت را جستجو کردند و دارو ها را که از قبلمصرف میکردم را تنظیم کردند. و rTMS هم توصیه کردند .الان بهتر هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

پدرم مشکل داست

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار صبور و با حوصله و حاذق هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

دخترم مشکل روحی داشت خداروشکر الان بهتره

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

من تو شهر دیگه ای هستم و بصورت اینترنتی و تماس تصویری دخترم ویزیت میشه

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

عصبی و بی حوصله بودم بعد از ویزیت ایشون تازه فهمیدم زندگی یعنی چی

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

پزشک خوب و حاذق

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

بیش فعالی خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

باسلام. کلینیک دکتر زارعین یکی از کامل ترین کلینیک هایی هست که میرم، فضای دوستانه ای داره و بیمار احساس راحتی میکنه با کادرشون

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

دو قطبی

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

تشخیصشون خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

رضایت در درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

با سلام من چندین سال بود افسردگی فصلی داشتم و استرس اضطراب .این بیماری خیلی اذیتم میکرد تا اینکه به خانم دکتر مراجعه کردم و با تجویز ایشون خیلی بهتر شدم ازشون تشکر میکنم ایشون بی نظیره

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتر با دانش بسیار بالا فهمیده و خوش برخورد با حوصله یی هست

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

تحت درمان هستم و عااالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

فوق العاده با حوصله و دانا

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

او فراتر از یک انسان است

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

دکتر خوبی بود برای پدرم رفتیم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

من مشکل وسواس داشتم چندسال خیلی جاها مراجعه کردم تا با کلینیک ایشون آشنا شدم و الان خیلی بهترم

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

سلام بسیار عالی بسیار عالی است

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

من وسواس و اضطراب داشتم خیلی حالم خوب شد به نظر من بهترین هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

همسرم ویزیت شد.و تا الان بهتر شده

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

‎دکتر بسیار خوب و باحوصله ای هستن افسردگی و استرس و اضطراب شدیدی داشتم که طی جلسات رواندرمانی خیلی خوب شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

پنیک داشتم و درمان د

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

بی نظیر درجه

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

بیش فعالی بزرگسالان. با حوصله هستند

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

دکتر خ

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

اظطراب و افسردگی داشتم که با تجویز ایشون یکماه هست حالم خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

آرام و متین

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

من مشکل پنیک داشتم و طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان شدنش واقعا خوشحالم و ممنونم

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

بیماری پانیک بوده ودر حال حاضر تحت درمان می باشم

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

تازه رفتم هنوز نتیجه ندیدم

۱۴۰۱/۱۱/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

در پروسه درمان هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

نمیدونم یه جلسه رفتم

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

پسرم خیلی عصبی بود و پرخاشگر که خدا رو شکر خیلی آروم تر شد

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

هنوز تازه شروع کردم برای نتیجه باید منتظر باشم

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

تحت در مان هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

بسیار عالی جلسه اول نتیجه مثبت گرفتم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

من قبلا واقعا حال روحیم خوب نبود ولی ابلن عالیم ممنون

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

اختلال تمرکز افسردگی و خواب تا اینجا بسیار موثر بوده

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

مادرم مشکل اعصاب داشتن که توسط خانم دکتربهترشدن،عالیه

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

دوقطبی

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

بسیار توانمند هستند و از ایشان کاملا راضی هستم. درمان لرزش دست داشتم خوب شدم

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

وسواس و کاملا راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

اضطراب حل شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

فوق العاده عالی

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

دخترم برای بیش فعالی بردم پیششون، بعد از چندین دکتر که نتیجه نگرفته بودم خیلی خوب بود. خیلی خیلی عالی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

برای بیش فعالی دخترم یک ماه قبل رفتم پیش شون. خدا رو شکر نتیجه گرفتیم. خیلی ممنون از دکتر زارعین و سایت نوبت که ایشون رو معرفی کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

وسواس فکری

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

دخترم اضطراب اجتماعی داره و تازه درمان با دارو رو شروع کردیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

بنده مشکل افسردگی داشتم درمان شدم واقعا از خانم دکتر ممنونم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

مشکل بیش فعالی برای دخترم پیش آمده بود پیش دکتر روان پزشک تو شهر خودم بردم به دخترم دز بالا دارو داد حالش خیلی بدتر شد الان یه جلسه آمدن پیش خانم دکتر زارعین با کم کردن دارو دخترم بهتره ممنونم از خانم دکتر

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

مدیونشون هستم من برای پنیک پیششون رفتم و واقعا به من کمک کردن

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

عالی .

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

جهت افسردگی قبلا به چند روانپزشک مراجعه کردم ولی دکتر زارعین واقعا عالی بودن. خیلی راضی هستم از داروهاشون و برخوردشون

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

برای دخ

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

مشکل میگرن شدید داشتم و تا حد قابل قبولی بهبود پیدا کردم.

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۰/۱۸

فعلا اول راهم

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

فعلا هیچی

۱۴۰۳/۰۵/۱۱

بسیار با حوصله و دقیق

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

دوقطبی خیلی خوب راهنمایی کردن

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

برای مشکل عدم تمرکز و کابوس های شبانه دخترم مراجعه کردیم ، عالی بودند

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

بسیار دکتر خوب و آگاهی هستند. دلسوز، صبور، با حوصله و مهربان

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

تا الان راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

سلام دخترم رو به خاطر عدم تمرکز ویزیت کردن بعد از ویزیت اول خیلی بهتر شدن. و خیلی پزشک خوش برخورد و محترمی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

عاااالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

سلام گودرزی هستم من مشکل وسواس داشتم پیش ده روانپزشک رفتم خوب نشدم با یه نسخه خانم دکتر کاملا خوب شدم فقط بعد از سه روز جواب داد،واقعا نمیدونم چطور جبران کنم ،فقط خدا میدونه ارزش کار شما چقد بالا بوده یک سال رنج کشیدم ،اینقدر دکتر عوض کردم تا از خانم روانشناسی با شما آشنا شدم

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

مشکل اختلال اضطراب (همراه با حالت های پنیک) داشتم که با نسخه ی اول ایشون بعد 10 روز خیلی بهتر شدم. هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

یک دکتر فوقلاده خوب وخوش اخلاق

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

عااالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

فوق العاده

۱۴۰۲/۰۹/۲۰

بسیاربسیار عالیو

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

برای مشکل افسردگی مادر 78 ساله ام به ایشان مراجعه کردم و از نتیجه طبابت ایشان بسیار راضی هستم .

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

مشکل اعصاب داشتم همش صدا میشنیدم به همه ادما بدبین بودم ولی از وقتی خانم دکتر بهم دارو داد و مشاوره کرد حالم خوب شد

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

بابیدارشدن دراثر کابوس شبانه و استرس و اضطراب زیاد تحت نظر خانم دکتر فاطمه زارعین هستم به مدت سه ماهه خیلی خوب و ارام شدم واقعا بی نظیره خانم دکتر و ممنون از صبوری وحسن خلق ایشون

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

افسردگی مزمن داشتم و الان تحت درمان هستم و بسیار راضی ام سپاس

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

دکتر کار بلو و مهربون

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

خیلی ممنون از رفتار شایسته و خوب ایشون. خدا رو شکر بعد از یک ماه داروهای خانم دکتر زارعین اثر کرده و الحمدالله بهترم و واقعا راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

خانم دکتر با آرامش به صحبت من گوش کردند و تشخیصون هم عالی بود . فعلا تحت درمان هستم و به ایشون اعتماد کامل دارم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

برای درمان تیک پیش ایشون رفتم که بسیار دقیق و دلسوز هستن و قرص بیجهت تجویز نمیکنن

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

افسردگی و اضطراب ، با داروهای ایشان عالی شدم

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

دخترخالم بیش فعال بودن که بیمارشون بود واز روال درمان بسسسیاار راضی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

بیش فعالی

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

افسردگی طولانی مدت که هیچ پزشک وهیچ بیمارستان درد منو متوجه نشدن ولی خانم دکتربااولین مراجعه فهمید وداروهایی تجویزکرد که الان تقریبا حالم بهتره خداروشکر ممنون از خانم دکتر زارعین

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

افسردگی و عالی و باحوصله

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

در زمینه اضطراب اجتماعی مراجعه کردم و خوشبختانه خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

فوقالعاده هستن، با دقت گوش می کنن و بهترین راه حل درمان و برات انتخاب میکنن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

دکتر بسیار خوبی هستن و در مطبشان یک دستگاه rtms هم دارند که برای درمان بیماران استفاده میکنن که خیلی به بهبود کمک میکنه و ما خیلی راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

عااالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

افسردگی مادرم رو درمان کردند

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

بسیار عالی برای پسر بیش فعالم

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

سرکار خانم دکتر و تیمشون عالی هستن الحمدلله

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

باسلام من بکباربه ایشان مراجعه کردم.راضی بودم.

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

چند نفر از اطرافیانم رفتن پیششون. بسیار باهوش، حرفهای و متخصص هستن و خیلی سریع و هدفمند تشخیص و درمان رو انجام میدن.

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

برای خودم و فرزندم مراجعه کردم،خیلی خیلی راضیم،خانم دکتر بسیار پیگیر و دلسوز هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

درحال درمان راضی

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

خیلی خوب بودند

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

خانوم دکتر عزیز از اینکه در تمامی مراحل درمان همراهم بودین و کمکم کردین بهبود پیدا کنم و شرایط روحیم خوب بشه ممنونم

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

اضطراب داشتم و تحت نظر ایشان خیلی حال بهتری دارم فوق العاده با حوصله هستند.

۱۴۰۲/۰۷/۰۷

دو سال تحت درمان هستم و واقعا نتیجه بخش بوده

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

سلام دکتر بسیار عالی هست

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

وسواس فکری. تحت درمانم و راضی ام

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

وسواس فکری و سوظن

۱۴۰۲/۰۱/۱۰

افسرد بودم و حل شد

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

راضی بودم با کمترین میزان دارو درمان رو انجام میدن

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

سلام بنده افسردگی شدید داشتم از وقتی که پیش خانوم دکترمیرم برای درمان افسردگیم یه هفته نشده حالم بهتر شده خانوم دکتر بسیار دکتر باحوصله و بسیار دکتر فهمیده مهربان دلسوز هستن به حرف هایی که به ادم میزنن ادم روحیه بهتری پیدا میکنه اگر دردنیا یه دکتر باشه دلسوز باشن وفقط برای درمان مریض هاشون کار بکنن ایشون فقط وفقط خانوم دکتر فاطمه زارعین هستن موسوی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عالییییی

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

بسیار پزشک حاذقی هستن و به من در بهبود بیماریم که به چند پزشک مراجعه کرده بودم و نتیجه ای حاصل نشد بسیار کمک کردند

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

تجربهای با دکتر دیگه ای ندارم برای مقایسه ولی خوب بودن مهربون و با آرامش برخورد میکنن

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

سلام خسته نباشید، بله من استرس زیاد داشتم، ولی الان با داروهای خانم دکتر زارعین خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

برای افسردگی بدون دارو درمان شدم بسیار خوب بود. هیچ دارویی بهم نمی ساخت. با دستگاه خوب شدم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

خیلی دکترباحوصله ایی هستن....

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

خیلی راضی بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

سلام، مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

خدا رو شکر به من خیلی کمک کرد تونستم از جا بلند شم و به زندگیم برسم من ازش ممنونم

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

راضی بودم ، خیلی درمان موثری بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

دکتر فوق العاده مجرب و حرفه ای. من ازشون بهترین نتیجه رو گرفتم ازشون... ممنون

۱۴۰۲/۰۱/۲۶

بعد از مراجعه به پزشکان متفاوت بسیار کمک کننده بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

مادرم اضطراب و فراموشی دارند، تحت درمان هستند تغییرات خوبی ایجاد شده

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بینظیرن واقعا

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

افسردگی داشتم وخوب شد

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عالی کار بلد

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

درحال درمان ه

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عالی بود

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

عالیییی

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

سلام. بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

عالی بود همه چیز

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

اضطراب و در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

درمرحله درمان

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

آرامش زندگیمو مدیون خانم دکتر زارعین هستم. تو کارشون خبره هستن. بهترین روانپزشک هستن

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

افسردگی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

از نظر من ایشان روانپزشک ماهر و مجرب هستند و بسیار با حوصله.

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

دکتر خوبی هستن برای درمان اضطراب و پانیک

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

تشخیص عالی و درست. تجویز داروی مناسب. بعد از 10 سال افسردگیم درمان شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

بی نظیرن در تشخیص

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

بسیار دکتر پر حوصله ای بودند و دقیق عمل کردند.

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

دکتر با حوصله و خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

بسیار با دقت و حوصله بررسی میکنند و تجربه و تشخیص دقیقی دارند.

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

فرزندم بعد از ده سال تشخیص اشتباه به لطف خانم دکتر زارعین به درمان پاسخ دادند..کارشان بسیار عالی وبه روز است

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

خیلی با حوصله هستن. وسواس و اضطراب داشتم، کمی دارم هنوز ولی بهتر شدم خیلی خدا رو شکر

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

خیلی زود عصبانی میشدم و بعد از یک دوره درمان دارویی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

همه چیز خوب بود.

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

دکتر بسیار

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

خانم دکتر با سوادی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

خداروشکرخوب بودن

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

فوق العاده هستن... من تو ورامین تعریف شون رو شنیده بودم. از فاصله دوری رفتم پیش شون ولی واقعا خوب بودن

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

بسیار دقیق و عالی شرح حال گرفتند و تجویز بسیار خوبی در مورد استرس داشتند

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

پسرم بیش فعال هستند خانم دکتر کمک مون کردن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

اضطراب و وسواس فکری بسیار بسیار حرفه ای و با حوصله و دقیق و خوش برخورد هستند و تا الان که تحت درمان بودم از نتیجه خیییلی راضی هستم . عالی هستن ایشون

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

دکتر با حوصله هستند و تشخیص و دارویی که دادند بمن کمک زیادی کرد ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

اضطراب و عدم تمرکز و بعده دو جلسه بسیار نتیجه خوبی گرفتم و درمان ادامه میدهم. ایشان خلاق فوق العاده حرفه ای دارند و بسیار برای مراجعه کننده وقت میگذارند.

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

مشکل اضطراب داشتم و الان خیلی بهترم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

خوب بودن

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

افسردگی حاد

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

با سلام من دخترم افسردگی و اضطراب داشت با کمک ابن دکتر خدا رو شکر خیییلی خوب شده و اصلا دیگه اضطراب ودلشوره نداره ممنونم از خانم دکتر فاطمه زارعین

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

خانم دکتر بسیار باتجربه و حرفهای هستن و تا جا داشته باشه از کمترین و بهترین دارو برای درمان استفاده میکنن تیم بسیار پرانرژی و خوبی هم همراهشون هست مخصوصا سرکار خانم یوسفی

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

عالی مشکلم با دارو رفع شد ولی بیاد داروها رو مصرف کنم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

دخترم استرس شدیدی داشت و خوشبختانه با روش های صحیح خانم دکتر زارعین درمان شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

بسیار عالی بودن

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

عاالی هستن هم در تشخیص هم درمان هم بسیار خوش اخلاق و باحوصله

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

علی رغم سن پایین، بسیار حرفهای هستن ایشون.

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار دکتر باسواد با حوصله و مهربانی هستند، نتیجه برای من و وسرم عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

یکی از دوستانم معرفی کرده و خیلی تعریف کرد

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

تازه شروع کردم

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

من با اپلیکیشن با خانم دکتر صحبت داشتم برای درمان افسردگی و رویکردشون رو خیلی دوست داشتم که با کمترین دارو کمک به حل مشکل میکنن.

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

سلام علیکم... دکتر فوق العاده ایه دکتر زارعین

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

مشکل استرس داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

من ADHD دارم و پرخوری عصبی ،الان تونستم وزن کم کنم و تمرکز بیشتری دارم

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

با سواد و مهربان

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

مشکلات زیادی داشتم.و با کمک ایشون بیشترش حل شد خداروشکر

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

خشم - فعلا با قرص خوب هستم راضی بودم ازشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

بسیار عالی و با سواد هستن. برای مریض وقت می زارن و خوب گوش میدن و در انتها داروی مناسب با بیماری تجویز می کنن. خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

بیمارسون هستم

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

بسیار بسیار حرفه ای هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

من دخترم رو که بردم برای افسردگی پیششون دارو دادن هنوز فرقی نکردم هیچ بهبودی حاصل نشده

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

فعلااااا ک همه چیز عالیه. یه افسردگی سی ساله ی مقاوم به درمان.الان به داروهای خانم دکتر بهتر هستم.خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

دکتر بسیار خوبی است من استرس زیادی داشتم امیدم رو از دست داده بودم تا اینکه با دکتر زارعین اشنا شدم دوباره به زندگی امیدوار شدم

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

کارشون خوبه من راضیم

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

استرس نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

فوق العاده دکتر بی نظیری هستند

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۵

به شدت عالی و تاثیر گذار

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

درمان همسرم به طور صد درصد

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

خوب است

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

سلام مشکل نشخوار فکری و وسواس فکرهای منفی ،نقشه مغزی انجام شد و دارو گرفتم بنظرم بهتر هستم رفتار دکتر و پرسنلشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۸
اطلاعات تکمیلی
((به منظور احترام به وقت ارزشمند شما، ساعت ویزیت شما، پس از تایید مطب قطعی می شود))
** رتبه 9 بورد روانپزشکی کشور
** فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران
** عضو انجمن روانپزشکان ایران
** باامکان صدور نسخه الکترونیکی
** خدمات کلینیک:
درمان اختلالات روانپزشکی بدون دارو با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز rTMS و TDCS، نقشه مغزی، خدمات مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، انجام تست های تخصصی خودشناسی، روان درمانی، زوج درمانی، اضطراب، افسردگی، وسواس، نارضایتی جنسی ترنس، اختلالات سایکوتیک، نوروفیدبک و ساپورتیو تراپی.
کلینیک دیدار نوین
تهرانتهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه ۳ (دیدارنوین)
((به منظور احترام به وقت ارزشمند شما، ساعت ویزیت شما، پس از تایید مطب قطعی می شود))
* متخصص اعصاب و روان
* از دانشگاه علوم پزشکی ایران
* ارائه خدمات مشاوره، روانشناسی و دارو درمانی
* رتبه تک رقمی بورد روانپزشکی کشور
* جهت ویزیت تلفنی، کلینیک آنلاین را انتخاب بفرمایید.
- اختلالات افسردگی، اضطرابی، وسواس، ترس، پرخاشگری، دو قطبی، روانپریشی
- اختلالات روانپزشکی دوران بارداری و بعد از زایمان
- اختلالات خواب (بی خوابی، پرخوابی، کابوس، بیقراری پاها)
- اختلالات سالمندان (فراموشی و آلزایمر، افسردگی، اضطراب)
- اختلالات کودکان و نوجوانان (بیش فعالی، تیک، شب ادراری، افسردگی، اضطراب، وسواس، عقب ماندگی ذهنی، اوتیسم، مشکلات تحصیلی و رفـتاری)
- اعتیاد به الکل، مواد مخدر و محرک و ترک سیگار
- درد‌های جسمانی با منشا عصبی
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    پس فردا
    ۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۷ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۸ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۹ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    کسانی که دکتر فاطمه زارعین را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر فرشاد جوادیه قلب و عروق جناب آقای دکتر فرشاد جوادیه
    سرکار خانم دکتر معصومه یاراحمدی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر معصومه یاراحمدی
    سرکار خانم دکتر سمیه عزیزی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر سمیه عزیزی
    سرکار خانم دکتر مهتاب متوسلیان روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر مهتاب متوسلیان
    جناب آقای محمد جعفر ترکان روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای محمد جعفر ترکان
    اینستاگرام دکتر فاطمه زارعین

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک دیدار نوین

    تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه ۳ (دیدارنوین)

    کلینیک دیدار نوین

    تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه ۳ (دیدارنوین)