((به منظور احترام به وقت ارزشمند شما، ساعت ویزیت شما، پس از تایید مطب قطعی می شود))
* متخصص اعصاب و روان
* از دانشگاه علوم پزشکی ایران
* ارائه خدمات مشاوره، روانشناسی و دارو درمانی
* رتبه تک رقمی بورد روانپزشکی کشور
* جهت ویزیت تلفنی، کلینیک آنلاین را انتخاب بفرمایید.
- اختلالات افسردگی، اضطرابی، وسواس، ترس، پرخاشگری، دو قطبی، روانپریشی
- اختلالات روانپزشکی دوران بارداری و بعد از زایمان
- اختلالات خواب (بی خوابی، پرخوابی، کابوس، بیقراری پاها)
- اختلالات سالمندان (فراموشی و آلزایمر، افسردگی، اضطراب)
- اختلالات کودکان و نوجوانان (بیش فعالی، تیک، شب ادراری، افسردگی، اضطراب، وسواس، عقب ماندگی ذهنی، اوتیسم، مشکلات تحصیلی و رفـتاری)
- اعتیاد به الکل، مواد مخدر و محرک و ترک سیگار
- دردهای جسمانی با منشا عصبی
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱مشکل اضطراب داشتم بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹خانم دکتر بسیار مسلط هستن من چندین مشکل داشتم اضطراب و وسواس در مورد کنترل قفل در و کلید برق. پرخاشگر بودم و خیلی عصبانی میشدم ولی الان واقعا راضی هستم و مدیون خانم دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۵دکتر عالمی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰برای بیش فعالی دخترم مراجعه کردیم. عالی بود همه چیز.ممنوک نتیجه خیلی خوبی بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰مشکل اعصاب داشتم مشکل توجه داشتم که خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴فعلا ابتدای درمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۶خیلی عالی بودن، واقعا نتیجه گرفتم داروهام هم کم شد ممنون
۱۴۰۱/۱۲/۱۳برای سردرد و وسواس مراجعه کردم خیلی خیلی خوب شدم ممنون از خانم دکتر زارعین
۱۴۰۲/۰۱/۲۷سلام من برای مشکل وسواس به دکتر مراجعه کردم و درمان دارویی و رواندرمانی دریافت کردم که خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۴خیلی جدی هست ولی دکتر خوبیه برای افسردگی مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷افسردگی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴اضطراب
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم. یکی از ویژگی های خانم دکتر زارعین اینه که داروهای کمی میدن
۱۴۰۲/۰۳/۱۲به دلیل اظطراب مراجعه کردم و از ایشان بسیار راضی هستم بسیار پزشک حاذقی هستند و بایستی درمان رو ادامه بدهم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳من برای وسواس مراجعه کردم الحمدلله نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۰دکتر فوق العاده ای هستند و در رشته روانپزشکی کاملا تجربه ای متفاوت با ایشان خواهید داشت.
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بیش فعالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ایشون بسیار خونگرم و عالی هستن و تشخیص فوری و عالی دارن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶سلام، یکبار مراجعه داشتم، بسیار با حوصله برای من و سایر مراجعین وقت کافی میگذاشت و به تمام سخنان گوش میدارد، اینبار نوبت دومم است.
۱۴۰۲/۰۷/۱۷راجع به وسواس دخترم بود ودرحال درمان هستم اما خداروشکر خیلی زود وخوب دارم نتیجه میگیرم،خانم دکتر واقعا مهربان دلسوز ومسعول هستند،وجز بهترین دکترهایی هستن که تا حالا دیدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بنده روانپزشکان زیادی رو مراجعه کردم اما ایشون یکی از بهترین ها هستن، باسواد، دلسوز و اینکه وقت میذارن و کاملا مشکلات رو گوش میکنن و درک میکنن و بهترین دارو رو تجویز میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار پزشک باحوصله ای است
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خانم دکتر یکی از بهترین دکتر روانپزشکی هستن که پیش ایشون نتیجه گرفتم واقعا معجزه میکنن، پیش ایشون مراجعه کردم تشخیصشون بسیار دقیق هست و دکتر دیگری نتوانسته بودن بنده رو درمان کنم خیلی ممنونم ازتون خانم دکتر عزیز، خدا بهتون سلامتی بده
۱۴۰۲/۰۶/۲۹من مشکل اعصاب داشتم و با مراجعه ب ایشان بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶من مشکل افسردگی و بدبینی به همسرم داشتم که خداروشکر با چند ویزیت دکتر زارعین بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱بیش فعالی دخترم، با نظارت خانم دکتر در پروسه درمان هست، ایشون بسیار پر حوصله و حاذق هستند.
۱۴۰۲/۰۱/۳۰بسیار خانم فهیم هستند و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۳افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان حالم خوب خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۵خانم دکتر زارعین بسیار مجرب و باسواد با تشخیص دقیق هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲اختلال اضطراب داشتم و بهتره حالم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸برای خودم ومادر رفتیم خوب بودند نقشه مغزی میگیرند که تفسیرش برام جالب بود داروی زیاد نمی دهند در کل خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹در روند درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۱دفتر ایشان غیر حرفه ای عمل میکند و بر خورد محترمانه ای ندارد به ویژه در مورد زمان بعدی هدایت به نزد پزشک
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ناراحتی اعصاب داشتم با یه ویزیت عالی شدم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰من اختلال اضطراب و وسواس ب نجس دارم خیلی کمکم کردن بینهایت راضیم خیلیییی اخلاقشان خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۰۱دچار پانیک بودم که نسخه پزشک بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار پزشک با حوصله و عالمی هستند از جلسه اول نتیجه گرفتن شروع شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳از همه لحاظ عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۰بنده دو ماهه که زیر نظر خانم دکتر زارعین هستم و بخاطر استرس شدید به ایشان مراجعه کردم و بعد دو ماه هم میزان داروهای مصرفیم کمتر شده و هم حالم بهبود پیدا کرده... خیلی ممنونم از ایشون رضازاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳اضطراب داشتم که خداروشکر خیلی بهترم الان
۱۴۰۲/۰۸/۱۳اتالذاتنذرب
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیار خوب و دقیق بررسی کردن. پرسنل عالی و خوشحالی دارن. من درمان بدون دارو داشتم که الان عالی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خب یه مجموعه کامل هستن ولی فوق العاده گرون جلسات تراپی ۲ میلیون ب بالا و حتی جلسه اولم ک آدم باید ی شرح حالی از خودش بگه صحبتهای من به ۱۰ دقیقه نرسید منشی ۵۰ بار بهشون زنگ زد که ینی صحبتو تموم کنن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من مشکل پنیک داشتم، طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه. واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان ابن مسکل واقعا خوشحال و ممنونم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰افسردگی. بهبود داشتم.
۱۴۰۲/۱۱/۱۷مندچار افسردگی و اضطراب بودم االانخیلیبهترم خدا راشکر
۱۴۰۰/۰۸/۱۹تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲خداروشکر بعد از مراجعه به ایشون بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ایشان ببسیار با سواد و دلسوز هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۹افسردگی و وسواس و اضطراب و استرس شدید داشتم که برطرف شد از خانم دکتر زارعین خیلی ممنونم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰من افسردگی شدید خفگی استرس وخیلی مشکلات دیگه درگیر بودم وواقعا دکتر زارعین بهترین دکتر بود که با داروهاش واخلاق خوبش منو به این زندگی برگردوند من ایمان کامل دارم به خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۱۱دکتر خیلی خوب و صبور و کاربلده من که خیلی ازش راضی ام پسرم رو بردم پیشش خوب دارم نتیجه میگیرم ازش ممنونم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷درباره اضطراب نشخوار فکری استرس فعلا تحت درمان اما خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی بودن خیلی با حوصله رفتار میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴پانیک اتک و عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۴فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵خوب هستند ایشان
۱۴۰۲/۰۸/۰۵مشکل اضطراب داشتم . ایشون خیلی با حوصله علت را جستجو کردند و دارو ها را که از قبلمصرف میکردم را تنظیم کردند. و rTMS هم توصیه کردند .الان بهتر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پدرم مشکل داست
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار صبور و با حوصله و حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دخترم مشکل روحی داشت خداروشکر الان بهتره
۱۴۰۲/۰۶/۲۹من تو شهر دیگه ای هستم و بصورت اینترنتی و تماس تصویری دخترم ویزیت میشه
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عصبی و بی حوصله بودم بعد از ویزیت ایشون تازه فهمیدم زندگی یعنی چی
۱۴۰۳/۰۴/۰۴پزشک خوب و حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بیش فعالی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸باسلام. کلینیک دکتر زارعین یکی از کامل ترین کلینیک هایی هست که میرم، فضای دوستانه ای داره و بیمار احساس راحتی میکنه با کادرشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۲دو قطبی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۱رضایت در درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۳با سلام من چندین سال بود افسردگی فصلی داشتم و استرس اضطراب .این بیماری خیلی اذیتم میکرد تا اینکه به خانم دکتر مراجعه کردم و با تجویز ایشون خیلی بهتر شدم ازشون تشکر میکنم ایشون بی نظیره
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر با دانش بسیار بالا فهمیده و خوش برخورد با حوصله یی هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۷تحت درمان هستم و عااالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶فوق العاده با حوصله و دانا
۱۴۰۲/۱۰/۰۳او فراتر از یک انسان است
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکتر خوبی بود برای پدرم رفتیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰من مشکل وسواس داشتم چندسال خیلی جاها مراجعه کردم تا با کلینیک ایشون آشنا شدم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶سلام بسیار عالی بسیار عالی است
۱۴۰۱/۰۱/۱۷من وسواس و اضطراب داشتم خیلی حالم خوب شد به نظر من بهترین هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱همسرم ویزیت شد.و تا الان بهتر شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر بسیار خوب و باحوصله ای هستن افسردگی و استرس و اضطراب شدیدی داشتم که طی جلسات رواندرمانی خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲پنیک داشتم و درمان د
۱۴۰۲/۱۲/۱۰بی نظیر درجه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بیش فعالی بزرگسالان. با حوصله هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر خ
۱۴۰۱/۰۵/۲۳اظطراب و افسردگی داشتم که با تجویز ایشون یکماه هست حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲آرام و متین
۱۴۰۱/۰۵/۳۰من مشکل پنیک داشتم و طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان شدنش واقعا خوشحالم و ممنونم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بیماری پانیک بوده ودر حال حاضر تحت درمان می باشم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹تازه رفتم هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹در پروسه درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴نمیدونم یه جلسه رفتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰پسرم خیلی عصبی بود و پرخاشگر که خدا رو شکر خیلی آروم تر شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۷هنوز تازه شروع کردم برای نتیجه باید منتظر باشم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱تحت در مان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷بسیار عالی جلسه اول نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳من قبلا واقعا حال روحیم خوب نبود ولی ابلن عالیم ممنون
۱۴۰۰/۰۷/۲۵اختلال تمرکز افسردگی و خواب تا اینجا بسیار موثر بوده
۱۴۰۱/۰۹/۱۴خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مادرم مشکل اعصاب داشتن که توسط خانم دکتربهترشدن،عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۹دوقطبی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیار توانمند هستند و از ایشان کاملا راضی هستم. درمان لرزش دست داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷وسواس و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱اضطراب حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴دخترم برای بیش فعالی بردم پیششون، بعد از چندین دکتر که نتیجه نگرفته بودم خیلی خوب بود. خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۰برای بیش فعالی دخترم یک ماه قبل رفتم پیش شون. خدا رو شکر نتیجه گرفتیم. خیلی ممنون از دکتر زارعین و سایت نوبت که ایشون رو معرفی کرد
۱۴۰۱/۰۲/۲۸وسواس فکری
۱۴۰۲/۰۷/۰۵دخترم اضطراب اجتماعی داره و تازه درمان با دارو رو شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بنده مشکل افسردگی داشتم درمان شدم واقعا از خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مشکل بیش فعالی برای دخترم پیش آمده بود پیش دکتر روان پزشک تو شهر خودم بردم به دخترم دز بالا دارو داد حالش خیلی بدتر شد الان یه جلسه آمدن پیش خانم دکتر زارعین با کم کردن دارو دخترم بهتره ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۱۵مدیونشون هستم من برای پنیک پیششون رفتم و واقعا به من کمک کردن
۱۴۰۱/۰۵/۳۱عالی .
۱۴۰۰/۰۹/۰۲جهت افسردگی قبلا به چند روانپزشک مراجعه کردم ولی دکتر زارعین واقعا عالی بودن. خیلی راضی هستم از داروهاشون و برخوردشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۲برای دخ
۱۴۰۲/۰۸/۲۹مشکل میگرن شدید داشتم و تا حد قابل قبولی بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۸فعلا اول راهم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹فعلا هیچی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دوقطبی خیلی خوب راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰برای مشکل عدم تمرکز و کابوس های شبانه دخترم مراجعه کردیم ، عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار دکتر خوب و آگاهی هستند. دلسوز، صبور، با حوصله و مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۱۸تا الان راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سلام دخترم رو به خاطر عدم تمرکز ویزیت کردن بعد از ویزیت اول خیلی بهتر شدن. و خیلی پزشک خوش برخورد و محترمی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام گودرزی هستم من مشکل وسواس داشتم پیش ده روانپزشک رفتم خوب نشدم با یه نسخه خانم دکتر کاملا خوب شدم فقط بعد از سه روز جواب داد،واقعا نمیدونم چطور جبران کنم ،فقط خدا میدونه ارزش کار شما چقد بالا بوده یک سال رنج کشیدم ،اینقدر دکتر عوض کردم تا از خانم روانشناسی با شما آشنا شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹مشکل اختلال اضطراب (همراه با حالت های پنیک) داشتم که با نسخه ی اول ایشون بعد 10 روز خیلی بهتر شدم. هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹یک دکتر فوقلاده خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۷/۱۹عااالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲فوق العاده
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بسیاربسیار عالیو
۱۴۰۱/۰۵/۳۰برای مشکل افسردگی مادر 78 ساله ام به ایشان مراجعه کردم و از نتیجه طبابت ایشان بسیار راضی هستم .
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مشکل اعصاب داشتم همش صدا میشنیدم به همه ادما بدبین بودم ولی از وقتی خانم دکتر بهم دارو داد و مشاوره کرد حالم خوب شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بابیدارشدن دراثر کابوس شبانه و استرس و اضطراب زیاد تحت نظر خانم دکتر فاطمه زارعین هستم به مدت سه ماهه خیلی خوب و ارام شدم واقعا بی نظیره خانم دکتر و ممنون از صبوری وحسن خلق ایشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۴افسردگی مزمن داشتم و الان تحت درمان هستم و بسیار راضی ام سپاس
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتر کار بلو و مهربون
۱۴۰۳/۰۲/۰۲خیلی ممنون از رفتار شایسته و خوب ایشون. خدا رو شکر بعد از یک ماه داروهای خانم دکتر زارعین اثر کرده و الحمدالله بهترم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خانم دکتر با آرامش به صحبت من گوش کردند و تشخیصون هم عالی بود . فعلا تحت درمان هستم و به ایشون اعتماد کامل دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸برای درمان تیک پیش ایشون رفتم که بسیار دقیق و دلسوز هستن و قرص بیجهت تجویز نمیکنن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲افسردگی و اضطراب ، با داروهای ایشان عالی شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱دخترخالم بیش فعال بودن که بیمارشون بود واز روال درمان بسسسیاار راضی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶بیش فعالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷افسردگی طولانی مدت که هیچ پزشک وهیچ بیمارستان درد منو متوجه نشدن ولی خانم دکتربااولین مراجعه فهمید وداروهایی تجویزکرد که الان تقریبا حالم بهتره خداروشکر ممنون از خانم دکتر زارعین
۱۴۰۲/۰۷/۱۶دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۶افسردگی و عالی و باحوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۷در زمینه اضطراب اجتماعی مراجعه کردم و خوشبختانه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۸فوقالعاده هستن، با دقت گوش می کنن و بهترین راه حل درمان و برات انتخاب میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر بسیار خوبی هستن و در مطبشان یک دستگاه rtms هم دارند که برای درمان بیماران استفاده میکنن که خیلی به بهبود کمک میکنه و ما خیلی راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عااالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸افسردگی مادرم رو درمان کردند
۱۴۰۲/۰۶/۲۲بسیار عالی برای پسر بیش فعالم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷سرکار خانم دکتر و تیمشون عالی هستن الحمدلله
۱۴۰۴/۱۱/۰۹باسلام من بکباربه ایشان مراجعه کردم.راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۰چند نفر از اطرافیانم رفتن پیششون. بسیار باهوش، حرفهای و متخصص هستن و خیلی سریع و هدفمند تشخیص و درمان رو انجام میدن.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳برای خودم و فرزندم مراجعه کردم،خیلی خیلی راضیم،خانم دکتر بسیار پیگیر و دلسوز هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۳۰درحال درمان راضی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خانوم دکتر عزیز از اینکه در تمامی مراحل درمان همراهم بودین و کمکم کردین بهبود پیدا کنم و شرایط روحیم خوب بشه ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶اضطراب داشتم و تحت نظر ایشان خیلی حال بهتری دارم فوق العاده با حوصله هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷دو سال تحت درمان هستم و واقعا نتیجه بخش بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۲سلام دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۵وسواس فکری. تحت درمانم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۲۰وسواس فکری و سوظن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰افسرد بودم و حل شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۵راضی بودم با کمترین میزان دارو درمان رو انجام میدن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰سلام بنده افسردگی شدید داشتم از وقتی که پیش خانوم دکترمیرم برای درمان افسردگیم یه هفته نشده حالم بهتر شده خانوم دکتر بسیار دکتر باحوصله و بسیار دکتر فهمیده مهربان دلسوز هستن به حرف هایی که به ادم میزنن ادم روحیه بهتری پیدا میکنه اگر دردنیا یه دکتر باشه دلسوز باشن وفقط برای درمان مریض هاشون کار بکنن ایشون فقط وفقط خانوم دکتر فاطمه زارعین هستن موسوی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالییییی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بسیار پزشک حاذقی هستن و به من در بهبود بیماریم که به چند پزشک مراجعه کرده بودم و نتیجه ای حاصل نشد بسیار کمک کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تجربهای با دکتر دیگه ای ندارم برای مقایسه ولی خوب بودن مهربون و با آرامش برخورد میکنن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶سلام خسته نباشید، بله من استرس زیاد داشتم، ولی الان با داروهای خانم دکتر زارعین خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۲برای افسردگی بدون دارو درمان شدم بسیار خوب بود. هیچ دارویی بهم نمی ساخت. با دستگاه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۵خیلی دکترباحوصله ایی هستن....
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خیلی راضی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۴سلام، مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۵خدا رو شکر به من خیلی کمک کرد تونستم از جا بلند شم و به زندگیم برسم من ازش ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵راضی بودم ، خیلی درمان موثری بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر فوق العاده مجرب و حرفه ای. من ازشون بهترین نتیجه رو گرفتم ازشون... ممنون
۱۴۰۲/۰۱/۲۶بعد از مراجعه به پزشکان متفاوت بسیار کمک کننده بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۶مادرم اضطراب و فراموشی دارند، تحت درمان هستند تغییرات خوبی ایجاد شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بینظیرن واقعا
۱۴۰۴/۰۵/۱۶افسردگی داشتم وخوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۹درحال درمان ه
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۸عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲سلام. بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۶/۰۴اضطراب و در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴درمرحله درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۶آرامش زندگیمو مدیون خانم دکتر زارعین هستم. تو کارشون خبره هستن. بهترین روانپزشک هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۵افسردگی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲از نظر من ایشان روانپزشک ماهر و مجرب هستند و بسیار با حوصله.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر خوبی هستن برای درمان اضطراب و پانیک
۱۴۰۳/۰۲/۲۶تشخیص عالی و درست. تجویز داروی مناسب. بعد از 10 سال افسردگیم درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۵بی نظیرن در تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۱۱بسیار دکتر پر حوصله ای بودند و دقیق عمل کردند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۸دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۱بسیار با دقت و حوصله بررسی میکنند و تجربه و تشخیص دقیقی دارند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۷فرزندم بعد از ده سال تشخیص اشتباه به لطف خانم دکتر زارعین به درمان پاسخ دادند..کارشان بسیار عالی وبه روز است
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خیلی با حوصله هستن. وسواس و اضطراب داشتم، کمی دارم هنوز ولی بهتر شدم خیلی خدا رو شکر
۱۴۰۱/۰۵/۳۱خیلی زود عصبانی میشدم و بعد از یک دوره درمان دارویی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶همه چیز خوب بود.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خانم دکتر با سوادی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶خداروشکرخوب بودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰فوق العاده هستن... من تو ورامین تعریف شون رو شنیده بودم. از فاصله دوری رفتم پیش شون ولی واقعا خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار دقیق و عالی شرح حال گرفتند و تجویز بسیار خوبی در مورد استرس داشتند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳پسرم بیش فعال هستند خانم دکتر کمک مون کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹اضطراب و وسواس فکری بسیار بسیار حرفه ای و با حوصله و دقیق و خوش برخورد هستند و تا الان که تحت درمان بودم از نتیجه خیییلی راضی هستم . عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۷/۲۶دکتر با حوصله هستند و تشخیص و دارویی که دادند بمن کمک زیادی کرد ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶اضطراب و عدم تمرکز و بعده دو جلسه بسیار نتیجه خوبی گرفتم و درمان ادامه میدهم. ایشان خلاق فوق العاده حرفه ای دارند و بسیار برای مراجعه کننده وقت میگذارند.
۱۴۰۲/۰۳/۲۵مشکل اضطراب داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷افسردگی حاد
۱۴۰۲/۰۸/۲۶با سلام من دخترم افسردگی و اضطراب داشت با کمک ابن دکتر خدا رو شکر خیییلی خوب شده و اصلا دیگه اضطراب ودلشوره نداره ممنونم از خانم دکتر فاطمه زارعین
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خانم دکتر بسیار باتجربه و حرفهای هستن و تا جا داشته باشه از کمترین و بهترین دارو برای درمان استفاده میکنن تیم بسیار پرانرژی و خوبی هم همراهشون هست مخصوصا سرکار خانم یوسفی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی مشکلم با دارو رفع شد ولی بیاد داروها رو مصرف کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دخترم استرس شدیدی داشت و خوشبختانه با روش های صحیح خانم دکتر زارعین درمان شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عاالی هستن هم در تشخیص هم درمان هم بسیار خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۹علی رغم سن پایین، بسیار حرفهای هستن ایشون.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار دکتر باسواد با حوصله و مهربانی هستند، نتیجه برای من و وسرم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۲یکی از دوستانم معرفی کرده و خیلی تعریف کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵تازه شروع کردم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶من با اپلیکیشن با خانم دکتر صحبت داشتم برای درمان افسردگی و رویکردشون رو خیلی دوست داشتم که با کمترین دارو کمک به حل مشکل میکنن.
۱۴۰۱/۰۵/۳۱بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۲۶سلام علیکم... دکتر فوق العاده ایه دکتر زارعین
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۸مشکل استرس داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۳من ADHD دارم و پرخوری عصبی ،الان تونستم وزن کم کنم و تمرکز بیشتری دارم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵با سواد و مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکلات زیادی داشتم.و با کمک ایشون بیشترش حل شد خداروشکر
۱۴۰۱/۰۵/۳۱خشم - فعلا با قرص خوب هستم راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار عالی و با سواد هستن. برای مریض وقت می زارن و خوب گوش میدن و در انتها داروی مناسب با بیماری تجویز می کنن. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بیمارسون هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸بسیار بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴من دخترم رو که بردم برای افسردگی پیششون دارو دادن هنوز فرقی نکردم هیچ بهبودی حاصل نشده
۱۴۰۵/۰۲/۲۴فعلااااا ک همه چیز عالیه. یه افسردگی سی ساله ی مقاوم به درمان.الان به داروهای خانم دکتر بهتر هستم.خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۳/۱۵دکتر بسیار خوبی است من استرس زیادی داشتم امیدم رو از دست داده بودم تا اینکه با دکتر زارعین اشنا شدم دوباره به زندگی امیدوار شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹کارشون خوبه من راضیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳استرس نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۵فوق العاده دکتر بی نظیری هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۵به شدت عالی و تاثیر گذار
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰درمان همسرم به طور صد درصد
۱۴۰۳/۰۹/۱۱خوب است
۱۴۰۱/۰۸/۱۴سلام مشکل نشخوار فکری و وسواس فکرهای منفی ،نقشه مغزی انجام شد و دارو گرفتم بنظرم بهتر هستم رفتار دکتر و پرسنلشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸