مشهد احمد آباد - ملاصدرای 2 - ابتدای خیابان دادگر - پلاک 1/1 - درمانگاه تخصصی چشم پزشکی دکتر صداقت
مشهد چهار راه احمدآباد - ملاصدرای ۲ - ابتدای دادگر - درمانگاه تخصصی چشم پزشکی دیدار
مشهد چهار راه احمدآباد - ملاصدرای ۲ - ابتدای دادگر - پلاک ۱/۱
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمد آباد - ملاصدرای ۲ - ابتدای خیابان دادگر - پلاک ۱/۱ - درمانگاه تخصصی چشم پزشکی دکتر صداقت
چهار راه احمدآباد - ملاصدرای ۲ - ابتدای دادگر - درمانگاه تخصصی چشم پزشکی دیدار
چهار راه احمدآباد - ملاصدرای ۲ - ابتدای دادگر - پلاک ۱/۱
من هفته پیش اب مرواریدچشم راست روعمل کردم خدابه دکترصداقت عمرطولانی وباعزت بدهد.کمال تشکرودارم.ازگلستان رفتم مشهدخدمت دکترعزیز
۱۳۹۷/۰۳/۰۴کار حرفهای و درجه یک
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عمل پی ار کی کردم و راضی هستم کارشون فوق العاده هست ان شاالله عمرشان طولانی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عااااااالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای معاینه دوره ای رفتم.عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عمل prkعالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی هستند ایشان
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷اقای دکتربسیار باتجربه وعالی هستن ،فشارچشم دخترم و پایین آوردند بسیاردلسوزانه ویزیت می کنند خدا حفظشون کنه.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸دختر منو قبول نکردند درمان کنن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴الحمدلله
۱۴۰۰/۱۰/۱۷خوب . لیزر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵سلام پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عمل prk انجام دادم تقریبا یکماه پیش بدای ویزیت بعد عمل بهشون مراجعه میکنم دکتر واقعا خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵لیزیک بوده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶برای ویزیت کامل چشم رفتم وجراحی لیزیک ،
۱۴۰۰/۱۲/۰۲یه توده رو پلک پایین داشتم آقای دکتر عمل کردن واقعا کارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۰لیزیک وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰سال 92 عمل فمتو انجام دادم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳روماتیسم به چشم زده یود خوب کرد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳فعلا درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عمل prkانجام شد راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴تنگی دریچه داشتم با لیزر بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ارمان یه هردوچشمم تاری دید و سوزش وچروک دادم به واسطه برق سه فاز چشمان من برق زده بود وخیلی تشکر می کنم از دکتر صداقت همکارانشان
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عمل چشم داشتم و کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵لیزر چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸اب مروارید عمل شدم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶آب مروارید ولی هنوز تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خیلی خو
۱۳۹۹/۱۲/۰۲آب مروارید عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶اب مروارید داشتم عمل کردند و راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عمل ویزیت انجام دادم و بسیار کارشون عالی بود ممنون
۱۳۹۹/۱۲/۰۳حدود یک ماه هست که عمل پی آر کی انجام دادم و الان دید چشمام خیلی عالیه. شماره چشمام 6و 7 بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عمل قوزقرینه بسیاراضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷رکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی عالین من چشامو پیششوو لیزیک کردم و کاملن راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالییییییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عمل کاتاراکت ومشکل در عدسی بسیار عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷پیشنهاد عمل آب مروارید دادن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲قوزقرنیه داشتم و عمل کردم و نتیجه مثبت گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی بودت
۱۳۹۹/۰۶/۲۰قوز قرنیه داشتم .11 سال پیش عمل کردم الان هم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۶پزشک بسیار ماهری هستن کارشون عالیه چند سال است منتظر پیوند قرنیه چشم برا فرزندم هستم انشاالله هرچه زودتر ابراعمل زنگ بزنن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸لیزیک چشم .عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۷قوز قرنیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۹عمل لیزیک چشم انجام دادم. بسیار عالی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸پزشک فوق العاده عالی هستن.واقعاازشون تشکرمیکنم.من بیش ازچندین پزشک رفته بودم تااینکه آقای دکترفرشته نجات چشمانم شد.واقعاخسته نباشیدمیگم بهشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عمل کاتاراکت
۱۴۰۰/۱۰/۱۹اب مروارید، عالی بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۱/۰۶من در بچگی ضربه خورده و مشکل انحراف چضم داشتم حال میخواهم لنز بگذارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بله خیلی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴عالی دکتر خیلی خوبیه منو ایشون در خردسالی عمل کرده اند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عینک داشتم ک با عمل ایشان از لنز استفاده کردم و عالی بودن..
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی بودن.عمل پی آر کی داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر بسیار خوبی هستند.مشکل قوز قرنیه داشتم عمل کردن
۱۳۹۹/۰۵/۰۷فمتو انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عمل پی ار کی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عمل پی از کی، عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عمل PRK بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیار متعهد و دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱ای بدک نیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عمل لیزیک انجام دادم راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰پزشک خوبیه به شرط اینکه خودش تو مطب باشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکترخوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عمل حذف عینک داشتم. الان دو سال میگذره خداروشکر راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳معاینات در مطب بسیار با دقت انجام میشود. مادرم دیماه عمل آب مروارید داشت که از نتیجه عمل راضی هستیم.
۱۳۹۷/۰۲/۱۸کار شون واقعا خوبه من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عمل لیزیک و بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳جاگیرتری لنز توریک
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تشخیص ودرمان خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۲۴من عمل لیزیک چشم هایم را توسط ایشان انجام دادم بسیار دکتر دقیق وماهری هستند ودر مدت این ده سال مشکل خاصی غیر از برخی اوقات خشکی چشم نداشتم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۲آقای دکتر فوق العاده ان بخصوص در زمینه حذف عینک عالی هستن ومن به شخصه ایشون رو به همه معرفی میکنم چون من که واقعا از کارشون و برخودشون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸لیزیک چشم داشتم خیلی راضی هستم از عملم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳من قوزه قرینه دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹اینکه توسط دکتر صداقت معاینه شدم بسیار عالیه و دوست دارم برای نتیجه هم خود ایشان تشخیص اصلی رو بدهند و بابتش به چشم پزشک دیگری مراجعه نکنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکل زخم قرنیه در اثر لنز و عفونت شدید
۱۴۰۰/۰۷/۱۸من جغتایی هستم در سن پنج ماهگی متوجه انحراف چشم فرزندم شدم ودر نه ماهگی چشم فرزندم رو اقای دکتر صداقت عمل کردن وبا یگ عمل چشم فرزندم خوب خوب شد من از کار اقای دکتر راضی هستم واقعا کارشو عالیست خداوند پشت پناهش باشه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۶لیزیک چشم.موقت خوب بود اما الان دچار کمی دید شدم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳اب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سلام چندتاازفامیلااومدن براعمل لیزیک که خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خیلی دکتر خوب و ماهری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب است
۱۳۹۷/۰۳/۰۹خوب لوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴مشکل گلکم چشم(فشار چشم)دارم و تحت نظر ایشون هستم و از ایشون رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عمل رینگ خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰جراحی لیزیک کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸مادرم آب مروارید هر دو چشم رو عمل کردند بسیار راضی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳چشم درد تاری چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۱فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی بودن ب خصوص برای لیزر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتر لایقی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۳۱عمل p. R. Kداشتم ده سال قبل واقعا خوب بود فقط خشکی چشم گرفتم و الان بعد ده سال حس میکنم کمی چشام ضعیف شده وگذنه تو این ده سال خیلی خوب بود بیناییم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲اب مروارید وباید عمل بشوم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عمل لیزیک بسیار عالی انجام دادند.
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل ترنس پی آر کی انجام دادم خیلی عالی بود و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷معاینه دوباره چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ضعف بینایی تحت در مان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار عالی بنده خانمم عمل لنز انجام دادن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴لیزیک و جراحی اب مروارید بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶اب مروارید
۱۴۰۱/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶لیزیک پی دی تی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶مراجعه کنند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹قبلا عمل پیوند قرنیه چشم چپ شده ام
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عاااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶واسه نمره چشم عینک تجویز کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷لیزر چشم رفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بینایی ضعیفی داشتم ولی باعمل پی ار کی بهبود پیداکردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸تنبلی چشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل پی از کی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲مشکل اب سیاه بدلیل اب سیاه عملشون معمولی افتاد
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عمل التیزان عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خیلی خوبهستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عمل کراس
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳سلام عمل لازک شدم واقع عالیا خدا انشالله عمر با عزت بهشون عطااکنه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دوستم جهت حذف عینک عمل اسمایل شدن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عمل ترنس پی ارکی انجام دادم و رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶تحقیق کردم عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳با سلام.مشاوره گرفتم در مورد استرابیسم فرزندم و دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۸آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۰۳لیزیک چشم و عمل انسداد مجرای اشکی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بیماری گلوکوم دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸پی ار کی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عمل چشم مادر شوهرم و جاریم که بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی ع
۱۴۰۰/۱۱/۰۴قوز قرنیه تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ترنس پی ار کی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بینظیر
۱۳۹۹/۰۳/۲۱خوبه در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل خشکی چشم با موفقیت انجام شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عمل پی آرکی،بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵من چشمم نزدیک بین بود ایشون عمل prk برام انجام دادن الان 2 سال گذشته از عملم و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸فعلا نظری ندادن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴فعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار ع
۱۳۹۹/۰۷/۱۷عمل اسمایل
۱۴۰۰/۰۸/۲۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱هنو تحت درمان هستم برا اب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیلر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عمل قرنیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶حساسیت چشمی درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۰۷لیزیک کردم. فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲لیزر کردم برگشت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خیلی عالی هستن راضی هستم از لیزیک چشمم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰برا عمل مراجعه کردم.فعلا بخاطر کرونا خودم ترجیح دادم عمل نشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳با سلام بنده حدود 14سال قبل پدر خانمم را جهت جراحی آب مروارید خدمت ایشان بردم که بعداز 10سال عمل جراحی ایشان رضایت بخش بود باتشکر دهمرده
۱۳۹۹/۱۱/۰۴معمولی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷اب مروارید دارم تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عمل پی آر ک خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴چشم درد وسردرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸چشمام ضعیف بود عینک میزدم آقای دکتر عمل کردن لنز گذاشتن مقداری دیدم بهتر شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۳کاملا رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل فشار چشم...تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بهترشدن چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳8سال پیش چشم مادرم را لنز گذاشتن ازاقای دکتر راضی هستیم دستشون دردنکنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۶قوز قرنیه... عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالی خدا عمر با عزت به ایشان عنایت کند عدد عمل لیزیک هر دو چشم پدر و مادرم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲از بچه که بودم مشکل تبخال چشم داشتم که هر موقع اود می کنه مراجعه میکنم و خوب میشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳prk و خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱انحراف چشم درچندنوبت ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰Prk انجام دادم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴تشخصیص دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل prk خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴مشکل آب مرواریدداشتم عمل کردم خیلی راضی بودم دوباره واسه چشم دیگم اومدم برم پیششوم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲