دکتر علیرضا اسلامپور فلوشیپ پیوند قرنیه، لیزیک و کاتاراکت (آب مروارید) با شماره نظام پزشکی 86617 در شهر مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در کلینیک چشم پزشکی دکتر اسلامپور در مشهد فراهم است.
دکتر علیرضا اسلامپور از جمله چشمپزشکان برجسته و فلوشیپ پیوند قرنیه، لیزیک و کاتاراکت (آب مروارید) در مشهد است که با شماره نظام پزشکی 86617 شناخته میشود. ایشان دارای تخصص چشم و فلوشیپ تخصصی در زمینه پیوند قرنیه و جراحیهای پیشرفته اصلاح عیوب انکساری از جمله لیزیک، اسمایل و PRK هستند. دکتر علیرضا اسلامپور به عنوان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت داشته و عضو انجمنهای معتبر بینالمللی مانند آکادمی چشمپزشکان آمریکا، جامعه جراحان کاتاراکت و رفراکتیو اروپا و انجمن بینالمللی قرنیه است. این حضور فعال علمی و عضویتها، اعتبار حرفهای ایشان را برجسته میکند.
در کلینیک چشمپزشکی دکتر اسلامپور واقع در بلوار فردوسی، نبش ثمانه، جنب بانک مهر، پلاک ۱۶۹ مشهد، بیماران میتوانند خدمات تخصصی متعددی دریافت کنند. از جمله خدمات ارائهشده توسط دکتر علیرضا اسلامپور میتوان به جراحی کاتاراکت در بزرگسالان و کودکان، انجام لیزیک و تکنیکهای نوین اصلاح عیوب انکساری، تعبیه لنزهای داخل چشمی، جراحی انواع پیوند قرنیه، درمان قوز قرنیه (کراتوکونوس)، کراس لینکینگ، جراحی ناخنک و درمان خشکی چشم اشاره کرد. دکتر اسلامپور متخصص چشم در مشهد است که بیماران بسیاری از شهر و استانهای مجاور برای دریافت مشاوره و درمان تخصصی به ایشان مراجعه میکنند.
بر اساس بازخورد بیماران، دکتر علیرضا اسلامپور به خاطر دقت در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفهای شناخته میشود. بسیاری از بیماران اظهار داشتهاند که روند درمان و جراحی نزد ایشان رضایتبخش بوده و بهبود قابل توجهی را تجربه کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای کلینیک دکتر اسلامپور فراهم است و این موضوع دسترسی بیماران به خدمات چشمپزشکی را آسانتر کرده است.
در نهایت، دکتر علیرضا اسلامپور با تکیه بر دانش تخصصی در زمینه پیوند قرنیه، لیزیک و کاتاراکت و با توجه به مدارک معتبر و تجربه بالینی، یکی از گزینههای اصلی برای درمان بیماریهای چشم و جراحیهای پیشرفته در شهر مشهد به شمار میرود.
هر دو روش برای اصلاح عیوب انکساری مانند نزدیکبینی و آستیگماتیسم استفاده میشوند اما در لیزیک، لایه نازکی از قرنیه برداشته میشود در حالی که در PRK لایه سطحی قرنیه کاملاً جدا میشود. انتخاب روش مناسب بستگی به ضخامت قرنیه و شرایط چشمی بیمار دارد.
در بسیاری از موارد با انجام جراحیهای اصلاح عیوب انکساری مانند لیزیک، اسمایل یا PRK، نیاز به عینک یا لنز طبی به میزان قابل توجهی کاهش مییابد یا حتی حذف میشود. اما نتیجه نهایی به شرایط فردی هر بیمار بستگی دارد.
زمان مناسب جراحی کاتاراکت (آب مروارید) معمولاً زمانی است که کاهش دید بر زندگی روزمره تاثیر گذاشته باشد یا معاینات تخصصی نشان دهد که جراحی ضروری است. توصیه میشود با چشمپزشک مشورت شود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نسبت به رزرو نوبت ویزیت در کلینیک دکتر اسلامپور اقدام نمایند.
بله، جراحی کاتاراکت (آب مروارید) برای بزرگسالان و کودکان توسط دکتر علیرضا اسلامپور انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار فردوسی، نبش ثمانه، جنب بانک مهر، پلاک ۱۶۹
با سلام من مشکل آب مروارید و حذف عینک داشتم توسط ایشون عمل شدم و خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عمل پی آر کی انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲بسیار عالی، با سواد، دقیق ، آرام، برای بیمار وقت میذارن و احترام قائل هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ویزیت برای خشکی چشم.فعلا معاینه شدم. ودارم طبق دستورات ایشانعمل میکنم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۱در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عمل ارتیزون چشم داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عمل جدید با دستگاه وتلفن دکتر می خوام
۱۴۰۴/۰۵/۰۶فعلا تحت درمان خشکی چشم هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰ازبیمارستان خاتم می شناسم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷خوب بوده
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عمل لیزیک داشتم عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱رفع دید چشم عمل لنز داخل چشمی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱نوبتدهیبسیارسختهست
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عالی بود... گذاشتن لنز
۱۴۰۴/۰۹/۲۰چشمم اب مروارید داشت عمل کرد خیلی عالی بود حالا اون یکی چشمم هم می خوام برم پیششون عمل کنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸اب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار عالی باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۷پی آر کی کردم، خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عااالییی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷پیوند قرنیه چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ظاهرا عمل خوبی انجام شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بصورت تصادفی با ایشون اشنا شدم مهمان شهر مقدس مشهد بودم ایشان بسیار حاذق ومجرب ومسلط هستند وهنوز جهت درمان به شهر مشهد سفر می کنم با تشکر وبه امید موفقیت روز افزونشان
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پسرم اب مرواید داشت دکت عمل کرد الان خوب شده
۱۴۰۱/۰۵/۲۲گل مژه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ضعیفی چشم داشتم اقای دکتر عمل prkبرام انجام دادن کارشون عالیه عااااالیییی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۶/۱۵اب مرواریدداشتم عمل شدم نتیجه
۱۴۰۳/۱۲/۰۵لیزیک.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶دوماه پیش عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضیم و مشکلی ندارم
۱۴۰۱/۰۶/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۶/۰۱عمل داشتم عا
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸حذف عینک بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۱خیلیدکترخوبی۶ست
۱۴۰۳/۰۶/۰۸من بسیار راضی هستم عمل پی ار کی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکلخشکی چشم و قرمزی بیش از حد آن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار مهربان و بت حوصله پی آر کی راضی ام
۱۴۰۲/۰۵/۲۱تنبلی چشم فرزندم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹هنوز هیچی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۴معاینه
۱۴۰۳/۰۸/۱۲لیزیک عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸مشکل قرنیه چشم داشتم توسط آقای دکتر عمل شدم وخدا را شکر الان خوبم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عمل حذف عینک و بی نهایت راضی ام.بدون هیچ عوارضی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶درمان کامل نشد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰من عمل PRKانجام دادم و بسیار راضی هستم از نتیجه
۱۴۰۴/۰۳/۱۵برداشتن عینک
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹فوقلعاده عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱پسر نوزادم نقص مادر زادی دارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عمل لیزیک انجام شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۹قوز قرنیه و عمل شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عمل prk کردم فعلا راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عمل حذف عینک .عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من برای معاینه چشم به مطب آقای اسلامپور مراجعه کردم و از تجربه خودم بسیار راضی هستم. ایشان پزشکی بسیار باحوصله، صبور و آرام هستند که با دقت بسیار زیاد معاینات را انجام میدهند. چیزی که برای من خیلی ارزشمند بود، این بود که با صبر و حوصله تمامی مراحل معاینه و وضعیت چشمهایم را توضیح دادند.علاوه بر مهارت حرفهای ایشان، محیط مطب بسیار منظم و آرامبخش بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸با سلام بلفارو عمل کردن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی بودن ..همه چیز تمام و ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۲۳حساسیت فصلی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بله عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عمل کاتاراکت داشتم خیلی عالی بود متشکرم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۱اب مروارید
۱۴۰۳/۱۲/۰۳من دید دورم ضعیف بود و عمل prkانجام دادم و خیلی راضی هستم. کار دکتر اسلامپور عالیه. فقط جدیدا دید نزدیکم خیلی ضعیف شده.
۱۴۰۱/۰۵/۲۲سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲لیزیک چشم کاتاراک
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خیلی عالی بود ن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷هر دو چشم مادرم رو عمل کردن ، و عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی صبور
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عمل prk
۱۴۰۲/۰۵/۱۹بسیار دکتر مجرب وخوبی میباشند برای بیمار وقت کامل میگذارند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳اپانتیس عمل کردم عالی بود دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۲۴در رابطه با مشکل چشم پسرم که انحراف دید داشت معاینه و ارجاع شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بنظر کارشو خ
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عمل قرنیه وعالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹ایشان دکتر بسیار خوب و با مهارتی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عمل prk انجام دادم که فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ضعیف بود چشمام پیش آقای دکتر عمل لیزیک کردم الان سه سال شده هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی مهربان و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دو تن از اقوام پیشش عمل داشتن واقعا دکتر خوبی آن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من با این که نوبت اینترنتی داشتم خیلی دیر وزیرش شدم زیاد راضی نبودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تبخالچشمی داشتم باداروهایی که دکترتجویز کردن بهترشده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴آب مروارید عمل کردم و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خیلی عالییییی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۱آب مدوارید درمان شودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عینکی بودم عمل کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی وقت میزارن و مطب شلوغه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵کاشت لنز انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بچه مشکل قرینه داشته عمل کردن بهتر شده
۱۴۰۳/۰۹/۲۹6 سال پیش عمل پی ار کی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عمل اب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۱۶سلام قوز قرنیه داشتم عمل پیوند قرنیه انجام دادن نتیجه پیوند عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷اقی دکتر علیرضا اسلامپور چشم راست من را عمل نمد اما برا چشم چرانی آقای وجدانی به من نگفت لنز را عوض میکنم فقط غبار روبی کرد فرمد لنزی که خرید ی را پسنده ازآن زمان به مرور مات شددر ویزیت ۲۱/۳ نیز فرمودند غبار روبی شودانتضار بنده لنز گزاری بود چون باز مات میشد واتفاقاتی که برام افتا از مراجعه معذورم ارادتمندمهرابیان
۱۴۰۴/۰۳/۲۱آب مروارید داشتن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷قوز قرنیه داشتم ۵سال پیش توسط ایشان عمل شدم راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴دکتربسی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹هنوز در مراحل اول هستم.میخوام لیزیک کنم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷تاحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سلام بهترین دکتر چشم ایران هستن از همه بابت .
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بیماری ناخنک داشتم که بایستی جراحی شود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵سلام خشکی چشم داشتم واقعا دکتر خوبی بود از هر لحاظ تشخیصش عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عفونت قرنیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سلام برای جراحی چشم پدرم خدمتشون رسیدیم کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵چشمم ضعیف بود عمل کردم.نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیاردکتربااخلاق وباحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عمل اسمایل انجام دادم یک ماه پیش و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴........
۱۳۹۹/۱۲/۱۰برای حذف عینک مراجعه کردم.بسیار بدقول و بی نظم هستند.هربار برای ویزیت حداقل ۴ ساعت معطل میشد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴این استاد بزرگوار عمل پیوند قرنیه فرزند بنده رو انجام دادن و همیشه دعا میکنیم ایشون رو
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۱۶من عمل فمتو لیزیک پیش ایشون انجام دادم. بسیار پزشک مودب، قابل احترام و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عمل PRK انجام دادم و راضی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوب بودند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۱/۱۹ناخنک.چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دخترم عمل کردن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی ب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی....مهربان دلسوز،حاذق...یه نعمتیه برای ما مشهدیا،خدا حفظش کنه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عمل چشم نزد ایشان انجام دادم وخیلی راصی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴سلام.من عمل لیزیک انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶سلام من عمل داشتم ولی الان بینایی چشمم کم شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵دکتر اسلامپور حرفه ای و درجه یک
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب بودند
۱۳۹۹/۱۱/۰۸پیوند قرنیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر بسیار خوب و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۵آب مروارید خوب هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۳آب سیاه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عمل لیزیک با استیکمات بالا سال ۹۴انجام دادم و تنها پزشکی بودن که با این درجه استیکمات قبول زحمت کردن سلامت باشی دکتر حاذق
۱۴۰۲/۰۶/۱۴عمل لازک راض
۱۴۰۳/۰۱/۱۹سلام دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸اب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عالیه بهترین دکتره
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی وبی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸بسیار عالی واقعا راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر خیل
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی ایشون
۱۴۰۱/۰۱/۱۵سلام بسیار با تجربه و خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۲عااالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱سلام هر شش ماه دخترم را آقای دکتر ویزیت میکنن تا الان همه چیز عالی بوده وازشون راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۲عمو علیم یک یکه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خاطرم نیست
۱۴۰۳/۰۷/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۱هنوز نتیجه کامل نگرفته ام
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خشکی چشم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عمل ناخنک چشم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بهترین دکتر آب مروارید نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸برای حذف عینک رفتم. فعلا ویزیت شدم و منتظر عمل هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عمل ناخنک چشم چپ داشتم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۰۴عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالیخیلی
۱۴۰۰/۰۱/۰۵پدرم عمل اب مروارید در بیمارستان دیگری انجام داده بود و چشمش کلا خم چرک هم ریزش هم خوب تمدید با چند جلسه اوکی شد خداروشکر ،و اینکه خاله و شوهر خالمم پیششون رفتن راضی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵پیوند قرنیه عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۱اقای دکتر قبلا میشناسم بسیار دکتر با تجربه وبا اخلاق وصبور
۱۴۰۲/۱۲/۲۱فرو رفتگی قرنیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عمل پی ار کی
۱۴۰۲/۰۸/۱۱قوز قرنیه.
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خداروشکر رای هستبم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر بسیار عالی هستند عمل اب مروارید ونتیچه گرفتیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۷عمل prk داشتم،فوق االعاده عالی و خوش برخورد بودن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲سلام من سال ۹۰ دکتر اسلامپور برام عمل PRk انجام دادن بسیارررر عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰سلام کمال تشکر از دکتر دارم سال ۹۱ چشمام ضعیف بود بعد عمل به لطف دکتر دیدم عالی شد و رضایت کامل دارم
۱۴۰۲/۰۶/۲۰دکتر مهربان و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بخاطر گل مژه مراجعه کردم وسنگینی پلک خداروشکر بهترم ممنون
۱۴۰۲/۰۲/۱۴پیوند قرنیه انحام دادن عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار عالی هستن ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۰۹لیزیک خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۴من نوزادان داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵پزشک بسیار خوب ودانایی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عمل پی آر کی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹دکتر خوبی هستند ولی بی نظمی در زمان مشخص شده ویزیت و اتلاف وقت بیمار و همراهان ناخوشایند بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷هنوز مراحل درمان تکمیل نشده است
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ضعیفی چشم عمل شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱پیوند قرنیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار پزشک خوش برخورد وعالی عمل فعلا خوبه تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فوقالعاده
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بد نیس
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خیلی شلوغ
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۲خوب بودن چند سال پیش عمل لیزیک کردم خیلی راضی هستم الانم برای دخترم می خوام نوبت بگیرم دختر عمومم همینجا عمل کردن خیلی راضی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹پی آر کی کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۱خب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸لیزر چشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار صبور و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۲/۰۸سلام پسر قوض قرنیه داره تحت نظرش هستش
۱۴۰۳/۰۸/۱۵برای معاینه ی چشم برای آب مروارید پیش دکتر آمدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹برای مادرم خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عمل لی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶آره آبلی مرغان
۱۳۹۹/۱۲/۲۴پدرم عمل آب مروارید انجام داده بودن و چشمشون شدیدا التهاب داشت با دو جلسه بهبود کامل پیدا کردن ،دکتر واقعا با اخلاق و حرفه ای در تخصصشون هستن.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱چشمامو لیزیک کنم وواقعا بعد سه ماه دیدم عالی وراضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۱آب مروارید عمل کردم بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷لیزیک کروم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱برادرم عمل پی آر کی انجام دادند، راضی هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار عالی و با شخصیت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی ⭐⭐⭐⭐⭐
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ثلفقثلسث
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دوسال پیش عمل آب مروارید مادرم داشتن وعمل خوبی رو داشتن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹آب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۲۲برای معاینه چشم خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷لیزیک کردم عالی بودخیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴PRK انجام دادم بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عااااالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴کاتاراکت
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عمل اب مروارید و ناخنک بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۷سلام .عمل حذف عینک داشتم .کارشون عالی بود و تمام پرسنل عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عمل آب مروارید داشتم خوب انجام شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۸اره واقعلا خیلی دکترخوبه من ازایشون خیلی راضی هم
۱۴۰۱/۰۵/۲۱جراحی چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸برای عمل حذف عینک رفتم پیششون وکارشونون رو خیلی خوب انجام دادن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بود و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳سلام عالی بود عمل آب مروارید داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۱مشکل چشم مادر در یک جلسه حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳پیوندقرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سلام من حذف عینک داشتم خیلی رضایت دارم از کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۸آب مروارید عمل شد و عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸چشم پسرم قوز قرنیه داشت جراحی شد . خداروشکر
۱۴۰۳/۰۱/۱۴دکتر خوبی هستند من نیستاگموس داشتم خداروشکر یکم بهتر شدن
۱۴۰۲/۱۲/۱۰دکتر خوبی بودن حدود 7 سال پیش پیوند قرنیه انجام دادند.
۱۴۰۱/۰۶/۰۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عمل پی ار کی و خدارو شکر کاملا راضی و بدون مشکل
۱۴۰۱/۰۳/۱۵دکتر خوبی هستند...قوزقرنیه دارم و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی بسیار متخصص در کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸لیزیک کردم چند سال پیش
۱۴۰۲/۰۸/۱۳لیزینگ چشم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عمل لیزیک چشم انجام دادن و بهترین بودن . خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خشکی چشم داشتم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عمل لیزیک
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عمل ترنس انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۱۹عمل لیزینک
۱۴۰۳/۱۰/۲۲آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عمل حذف عینک فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹خلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۴بسیارعالی بودن.فقط مشکل بزرگی که وجود داره شلوغی بیش از حد کلینیک هستش
۱۴۰۲/۰۳/۰۲مشکل قرنیه چشم
۱۴۰۱/۰۸/۳۰کارش خیلی عالیست
۱۴۰۲/۰۵/۰۱آب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۰۵واقعاکارشون عالی وعمل خوبی انجام دادن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عمل لیزیک چشم.عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی هستن جفت چشمام ایشون پیوند کردن
۱۴۰۱/۰۸/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳اب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۰۵