سلام من مرض خانم دکتر هستم ساحره اقبالی پور 26 بهمن عمل فیبرون انجام دادم خیلی راضی از برخورد پرسنل و همچنین دکتر عزیز خیلی از عملم راضی هستم معجزه انجام داد خانم دکتر چون هر دکتری که رفتم گفتن رحمم بر می دارن ولی خانم دکتر مهربونم با دستای معجزه گرش منو نجات داد ممنون از زحمات خانم دکتر ️
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بسیااار مهربان و دانشمند
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
عالی و با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالی خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
همه تجویز
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
بسیار دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
من منشی خانم دکتر بودم.ازنزدیک شاهد معجزاتشون بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
کاملا راضی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
سزارین شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دوقلوهامو خانم دکتر بادستای پرمهرشون به دنیا آوردن به نظرم هیچ پزشکی مهارت ایشونو نداره من ازشون با تمام وجودم تشکر میکنم برای هدیه هایی که به من دادن
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
چکاپ سالیانه انجام میدم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
مشکل زنان
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
دکتر بسیار توانایی هستند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
من دوتا فیبرم داشتم دکتر خیلی های برام برداشتن ازشون خیلی ممنونم سلام
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
زخم رحم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
عالی، مهربان و کار درست
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
همهدچی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
Alieee hastan
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سلام ایشون دکتر بسیار خوبی هستن تشخیصشون عالی بود واقعا باشخصیت وبا آرامشی که به آدم میدن باعث تسریع در درمان میشن
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
تحت نظر دکتر دوقلوهامو دنیا آوردم به لطف خدا و دکتر دادگر عزیز اون روزهای سخت رو گذروندم
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
خیلی پزشک پیگیری هستن و خوب تشخیص میدهند
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عالی بودن خیلی راضیم
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
عالین کارشون حرف نداره با مهربونی بیش از حدشون استرس ازتون دور میشه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
هیچ فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
من بارداریم نزد ایشون بودم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من وقتی باردار شدم رفتم پیش خانم دکتر واقعا عالی بودن سر زایمانم اصلا اذیت نشدم
برای عفوت واژن مراجعه کردم دکتر خوش برخورد و باحوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
2 تا زایمان انجام دادم پیشون عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
من برای بارداریم پیش ایشون میرفتم،جدا از تبحرشون انرژی مثبت و روحیه ای که دارن و بسیار خوش اخلاق و دلگرم کننده با مریض برخورد میکنن که به نظر من برای دوران پراسترس بارداری بسیار نکنه مهمیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
ایشون بهترین دکتری هستن که میشناسم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
بسیار دکتر خوش اخلاق و ماهری هستند من که چندین ساله بهشون مراجعه میکنم و عاشقشونم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
درمان عفونتم
۱۳۹۹/۰۱/۰۲
بهترین و کار درست ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
ایشون دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
زایمان داشتم با ایشان15سال پیش عالی بودند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
کیست داشتم اما دوره درمان و کامل نکردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
زایمان تیر ماه 97 پیش خانم دکتر انجام دادم عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۸
عالی بینظیر
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دکتر فوق العا
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
سالها قبل بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
زایمان داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
دیسمنوره
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
باسلام باتوجه به فیبرمی که داشتم بعد از زایمان اول تحت نظر ایشان بودم و سونوگرافی هر شش ماه اما ایشان عمل نکردند نتیجه خوب بود و راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
باردار
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
مشکل کیست و عفونت داشتم و در دوره درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
یکبار رفتم.برخورد خیلی خوبی داشتن و صبورا جواب میدادن
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
دکتر فوق العاده عالی هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
دکتر بسیار خوب و با اخلاق و انرژی مثبت
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
بسیار صبور و دقیق
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
باردار بودم و یه زایمان عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۶
من درمان رو ادامه ندادم دوباره میخام برم پیش ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۱۱
من برای زایمان تحت نظر ایشون بودم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
من واسه بارداری اولم پیش دکتر بودم که ایشون عالی بودند و الان هم برای بارداری دومم خدمت ایشون هستم و خیلی راضی هستم
بله فعلا
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تاخیر در بارداری
۱۳۹۹/۰۳/۰۷چکاپ و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷سلام من مرض خانم دکتر هستم ساحره اقبالی پور 26 بهمن عمل فیبرون انجام دادم خیلی راضی از برخورد پرسنل و همچنین دکتر عزیز خیلی از عملم راضی هستم معجزه انجام داد خانم دکتر چون هر دکتری که رفتم گفتن رحمم بر می دارن ولی خانم دکتر مهربونم با دستای معجزه گرش منو نجات داد ممنون از زحمات خانم دکتر ️
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیااار مهربان و دانشمند
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عالی و با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴همه تجویز
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸من منشی خانم دکتر بودم.ازنزدیک شاهد معجزاتشون بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶کاملا راضی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۴سزارین شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دوقلوهامو خانم دکتر بادستای پرمهرشون به دنیا آوردن به نظرم هیچ پزشکی مهارت ایشونو نداره من ازشون با تمام وجودم تشکر میکنم برای هدیه هایی که به من دادن
۱۳۹۸/۰۸/۱۱چکاپ سالیانه انجام میدم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مشکل زنان
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دکتر بسیار توانایی هستند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳من دوتا فیبرم داشتم دکتر خیلی های برام برداشتن ازشون خیلی ممنونم سلام
۱۴۰۰/۱۰/۰۵زخم رحم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عالی، مهربان و کار درست
۱۴۰۰/۰۵/۱۱همهدچی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۰Alieee hastan
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سلام ایشون دکتر بسیار خوبی هستن تشخیصشون عالی بود واقعا باشخصیت وبا آرامشی که به آدم میدن باعث تسریع در درمان میشن
۱۳۹۸/۱۱/۲۸تحت نظر دکتر دوقلوهامو دنیا آوردم به لطف خدا و دکتر دادگر عزیز اون روزهای سخت رو گذروندم
۱۳۹۸/۰۴/۰۱خیلی پزشک پیگیری هستن و خوب تشخیص میدهند
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی بودن خیلی راضیم
۱۳۹۷/۰۸/۲۷عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالین کارشون حرف نداره با مهربونی بیش از حدشون استرس ازتون دور میشه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰هیچ فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۱۸من بارداریم نزد ایشون بودم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵من وقتی باردار شدم رفتم پیش خانم دکتر واقعا عالی بودن سر زایمانم اصلا اذیت نشدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۱دکتر بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ایشان زیباهستندومن میخوام باهاشون لب تولب کنم وازشون بچه داربشم این عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۵برای عفوت واژن مراجعه کردم دکتر خوش برخورد و باحوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵2 تا زایمان انجام دادم پیشون عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵من برای بارداریم پیش ایشون میرفتم،جدا از تبحرشون انرژی مثبت و روحیه ای که دارن و بسیار خوش اخلاق و دلگرم کننده با مریض برخورد میکنن که به نظر من برای دوران پراسترس بارداری بسیار نکنه مهمیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ایشون بهترین دکتری هستن که میشناسم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳بسیار دکتر خوش اخلاق و ماهری هستند من که چندین ساله بهشون مراجعه میکنم و عاشقشونم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳درمان عفونتم
۱۳۹۹/۰۱/۰۲بهترین و کار درست ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۹هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ایشون دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۱/۲۸زایمان داشتم با ایشان15سال پیش عالی بودند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵کیست داشتم اما دوره درمان و کامل نکردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳زایمان تیر ماه 97 پیش خانم دکتر انجام دادم عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۸عالی بینظیر
۱۳۹۹/۰۸/۱۳هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر فوق العا
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سالها قبل بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲زایمان داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دیسمنوره
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸باسلام باتوجه به فیبرمی که داشتم بعد از زایمان اول تحت نظر ایشان بودم و سونوگرافی هر شش ماه اما ایشان عمل نکردند نتیجه خوب بود و راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۱باردار
۱۳۹۹/۱۲/۱۱مشکل کیست و عفونت داشتم و در دوره درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹یکبار رفتم.برخورد خیلی خوبی داشتن و صبورا جواب میدادن
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر فوق العاده عالی هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴دکتر بسیار خوب و با اخلاق و انرژی مثبت
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار صبور و دقیق
۱۳۹۸/۰۵/۰۵باردار بودم و یه زایمان عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۶من درمان رو ادامه ندادم دوباره میخام برم پیش ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۱۱من برای زایمان تحت نظر ایشون بودم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۶من واسه بارداری اولم پیش دکتر بودم که ایشون عالی بودند و الان هم برای بارداری دومم خدمت ایشون هستم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۸/۲۰بارداری اولم خیلی راضی بودم...
۱۳۹۹/۰۵/۱۵خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸درمان را ادامه ندادم اما موثر بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵زایمان و چکاپ
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹