با سلام.
واقعا دکتر با اخلاق و کار بلدی هست من دیسک شدید داشتم و تنگی کانال طوری بود که مهره 4 و 5 کمرم کج شده بود ولی با توجه به تجارب دکتر و داروهایی که تجویز کرد بهتر شدم روز به روز..
حتما توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
کمر هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
ویزیت عالی وتوضیح کامل
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
مشکل دیسک کمرداشتم فعلا درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
بسیار متبحر
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
کمد درد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
سلام جلسه اول بود مطب بسیار بسیار شلوغ و بی نظم بیشتر از دو ساعت در نوبت بودم ولی خود جناب دکتر انسان باتجربه و جا افتاده ای بنظر میرسید شخصا انتظار بیشتری داشتم از نظر معاینات فیزیکی و وقتی که باید مصروف میشد .
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
کمرد و ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
جراحی کمر
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
دکتر خوب و در زمینه تخصصشان عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بهترین و حاذق ترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
عالیییییه
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عمل و عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عالییی
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
دکتر خوش اخلاق و متخصصی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
عالی است
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
فعلا ام ار ای گرفتیم امروز میریم نتیجه رو ببینیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بهترین قسمت ماجرا اینه که ایشون به خاطر کرونا جدا از مطب خودشون یه واحد دیگه اجاره کردن که مریضا مجبور نباشن توی فضای مطب باشن ازدحام کنن و این عالیه
ایشون دکتر فوق العاده ای هستند در تشخیص و اخلاق و عملکرد.
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
پزشک حاذق وبسیاردلسوز ومهربانی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
هنوز در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
مادرم عمل تنگی نخاع انجام داد عمل عالی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
دکتر بسیار حاذق،حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
سلام هنوز در حال درمان هستم وویزیت اولی بودم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
تصادف در رانندگی و مداوا شدم و راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
تنگی نخاع بوده و تازه عمل کردن هنوز نتیجه حاصل نشده تا نقاهت تموم بشه
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
کلیه دردداشتم بعددکترلیزرکرده ولی هنوزدردشدیددارم تقریبا دوفته میشه عمل شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
هم اقای دکتر وهم منشیشون بسیار خوشبرخورد بودن مبلغ ویزیت نسبت به بقیه دکتر پایینتر هست وخیلی خوب اقای دکتر توضیح میدهن وبا صبر به صبحتای بیمار توجه میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
جلسه اول بود خوش برخورد و محترم بودند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
کمر درد دارم و درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
دکترخوشاخلاقوباتجربهایهست
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
رو دستشون نیست عالی عاااالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
عالی با آرزوی موفقیت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
دکتر عالی هستت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
کمر درد که با داروی دکتر بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
خوبن و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بی نظیر من زندگی مامانمو مدیونشونم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
دکتر عالی و باسواد هستند من جراحی تومور مغزی داشتم جون من رو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عالیی من سال ۲۰۲۲ خون ریزی مغزی کردم ایشون زحمت کشیدم من رو on callعمل کردن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
دیسک کمر دیسک کمر شانه یخ زده
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
بسیاردکترخوش برخوردومودبی هستندودرتشخیص بیماری به من خیلی کمک کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
دکتر خوب و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
من ۷ تا از مهره های کمرم آسیب شدید دیده بود و ۵تاش تنگی کانال و داشت که دوتاش هم تعویض مهره و الباقی مهر هام و پروتز و پلاتین و سر خوردگی داشت که خدا خیرشون بده دکتر کرمی عمل کردن عمل من خیلی سنگین بود الان نزدیک ۸ ماه از عمل ام میگذره و خیلی بهترم ،دستشون درد نکنه واقعا دکتر بی نظیرین و من همیشه دعا گوشون هستم و به همه هم معرفی شون می کنم .الهی که همیشه سالم و سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
دکتر خوبیه اخلاقشم خوبه
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
نمیدونم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
درد کمر، مشاوره خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
درد ساق پا و پاشنه و کف پا رو دارم و امروز خدمتشان رسیدم و فعلا درمان اولیه و ام آر ای
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
درد شدید کمر
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دکتر بدی نیست تشخیص شون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
مشکل کمر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
همینو بگم عالی مهربان ودلسوز
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
عالی و بینظیر
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
فعلادر مرحله اول هستم انشاالله که کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
استاد کارشون عالیه و حرف نداره.مریضمون تومور مغزی داشت که دو سال پیش توسط آقای دکتر عمل شده و الان هم خداروشکر حالش خوبه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
دکتری حاذق، با اخلاق، با شرافت، پدر بنده رو ایشون جراحی کردن و خدارو شکر الآن بعد از یک سال حالشون کاملا خوبه و طول این یک سال هیچ مشکلی براشون پیش نیومد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
پدر تومور مغزی داشتن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
مشکل مهره گردن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
ایشان دکتر کاربلدو درکار خود استاد هستند ومهربان ودلسوز بیماران
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
تنگی نخاع
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
عمل دیسک کمر برام انجام دادن حدود سه هفته پیش و واقعا راضیم از کار و اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
سلام برای سردردهای طولانی بعد از جنگ مراجعه کردم ام ار ای نوشتن ،گفتن چیز خاصی نیست ،فقط اینکه برای بیمار پرونده پزشکی تشکیل نمیدن تا روند بهبودی و داروهایی رو که دادن رو چک کنن برای من یه کم سوال برانگیز بود ،فعلا با تجویز ایشون دارو میخورم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
بهترشدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر با تجربه و خوش اخلاق است
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
فعلا ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
دکتر خوب وبا تجربه ایی است من قبولش دارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
کمر درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
بسیار بسیار دکتر حاذق ودلسوزی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
فعلا در مرحله درمان
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
مشکل ستون فقرات و فعلا خوب هستپ
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
خیلی کمک می کنه
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
خیلیی دکتر حاذق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
دکتر خیلی خوب و باحوصله ایی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
برای کمر دردم مراجعه کردم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
فعلا ام آر آی دادم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
اولین مراجعه بوده و ام ار ای باید انجام بدم و اقای دکتر نظر بدن
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بیمارم را عمل جراحی کردند وعالی بدند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
جراحی دیسک کمر.
بسیار عالی.
دکتر بسیار خوب و عالی هستند.
عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
تحت درمانیم فعلا
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
خوب بود برخورد خیلی خوب و صمیمی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بنده جراحی دیسک وتنگی کانال داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
عالیییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
عااااالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
عالی جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
میگرن عصبی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
جراحی گردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
اولین مراجعه بود. هنوز نتیجه خاصی نگرفته ام
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
سلام مشکل من پارگی دیسک هست فعلا تحت درمان هستم فیزیوتراپی واب درمانی رابه توصیه دکتر شروع کردم دردم تا حدودی کمتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
بسیار عالی و ماهر
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
کمر درد - در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
عال هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بسیار بادقت و حاذق هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عالی و عابی و عالی هس
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
ایشون دکتر درجه یک و حاذقی هستن.فقط مراقبت های بعد از جراحی رو،بهتره که به شکل پرینت شده در اختیار بیمار قرار بدن.چون فرصت نمیکنن همه ی جزئیات و مراقبت ها رو به بیمار بگن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
عالی و عالی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بسزار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
یکماه پیش عمل دیسک کمر بالیزر انجتم داده ام ولی هنوز نتیجه دلخواهرا نگرفته ام امبدوارم پس از گذشت حدود سه ماه بتوانم نظر نهایی خودم را برای اگاهی شهروندان محترم اعلام نمایم البته خود اقای دکتر کرمی. بسیار خوش برخوردمیباشند وبا احترام ودقت به شرح حال مراجعین توجه مینمایند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
مهرهی 4 و 5 ستون فقراتم آسیب دیده بود و پارگی دیسک داشتم عملم با موفقیت انجام شد از آقای دکتر یک دنیا ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ایشون پزشک متبحری هستن وباحوصله مریض ها رو ویزیت می کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
تاللبزدرزیلتحخلببرت
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
جلسه اولم هست، فقط ام ار ای نوشتن برام
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
گرفتی کانال دست عمل شدم خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
جلسه دومه باید جواب ام آر ای ببرم به علت درد سیاتیک
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
من مشکل پارگی دیسک کمر داشتم. گزگز و بی حسی به کف پام رسیده بود ولی بعد از معاینه توسط دکتر و نهایتا عمل جراحی کاملا مشکلم برطرف شد خداروشکر. الان دوسال میگذره از عمل کمرم و هیچ عیب و مشکل جانبی از عملم ندارم و آقای دکت ررو حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
دیسک کمر وتنکی کانال داشتم دارو دادن وآب درمانی را تجویز کردن
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
Gرردهولا98تمر درکمو ون
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
کمر درد شدید داشتم باتحویز دکار وورزشهای کمر خیلی رو به بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
برای کمردردمراجع کردم فعلا ام آر ای نوشتن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
تحت نظر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
فعلا ام آر آی گرفتم و در مرحله تشخیص بیماری هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
عمل تنگی نخاع عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
آقا دکتر خیلی محترم بودند پدر کمال آرامش کامل توضیح دادن و تشخیص عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
دیسک گردن عمل کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
دکتربرام آم آر آی داد رفتم داخل دستگاه حالم به شدت بد شد.نتوانستم انجام بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عمل کمر
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
اولین بار بوده که رفتم پیش آقای دکتر فعلا تحت درمان هستم مشکل دیسک ودرد کمر دارم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
جراحی کمر
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
من دیسک کمر دارم برام ام آر آی نوشتن هنوز چیزی معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
عالی هستند بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
مشکل دیسک
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
سلام ای کاش کمی اخلاق و طرز رفتار و صحبت خود را با همراه بیمار بهتر کنند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
جراحی دیسک کمر داشتم واقعا عالی انجام شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
جلسه دومم است
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خانوادگی .بسیار عالی و با حوصله هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
فعلا جواب ام آر ای دارم میبرم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
دیسک گردن. نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
دکتری بسیار ماهر و با تجربه ای
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خونریزی مغزی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
کمر درد بسیار مفید بود تجویز ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
بسییییییییار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
یکی از اقواممون جراحی کردن و راضی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
مشکل اعصاب
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
با نسخه ی اول سردردم خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی هستنند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
من مشکل سر درد داشتم و خداروشکر بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
سلام آقای دکتر عالی هستن من دیسک کمر آرتروز گردن و دیسک گردن وخمیدگی گردن پارم که دیسک کمرم خوب شد والان برای گردنم پیش ایشون تحت نظرم کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
فعلا ام آر آی دادم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
مشکل کمر داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
سلام من مشکلم ابسه ی نخاعی گردنبود بیش از15 دکتر رفتم نا امیدم کردن اما به لطف خدا و اقای دکتر عمل و درمان شدم انشالله همیشه سایش مستدام باشه ممنون از زحمات دکتر مهدی کرمی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بد نبود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
سلام پسرم دیسک کمر داشت با کمک آقای دکتر درمان شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
عالی ایشون فوق العاده هستند هم برخوردشان هم تشخیص شون
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
بسیار متخصص و کار بلد ک مشکل کمر من رو با یک ام آرای و تشخیص صحیح حل کردند. البته من دو سال درگیر این مشکل بودم و ب چند متخصص نیز مراجعه کرده بودم برای ایشون ومنشی مطب ایشان آرزوی تندرستی میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
دیسک کمر دارم .و از اخلاق و نحوه درمان بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
برای من که خوب بود کارشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
خوب و با حوصله هستن فقط وقت دخی شون ۱ ساعت اختلاف داره
جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه علوم پزشکی تهران.عضو انجمن جراحان اعصاب ایران.تومور های مغز و نخاع.دیسک گردن و کمر.تنگی نخاع.جراحی های کم تهاجمی ستون فقرات
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱جراحی دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴نسبتا خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴با سلام. واقعا دکتر با اخلاق و کار بلدی هست من دیسک شدید داشتم و تنگی کانال طوری بود که مهره 4 و 5 کمرم کج شده بود ولی با توجه به تجارب دکتر و داروهایی که تجویز کرد بهتر شدم روز به روز.. حتما توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴کمر هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ویزیت عالی وتوضیح کامل
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل دیسک کمرداشتم فعلا درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار متبحر
۱۴۰۱/۰۱/۱۴کمد درد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۳سلام جلسه اول بود مطب بسیار بسیار شلوغ و بی نظم بیشتر از دو ساعت در نوبت بودم ولی خود جناب دکتر انسان باتجربه و جا افتاده ای بنظر میرسید شخصا انتظار بیشتری داشتم از نظر معاینات فیزیکی و وقتی که باید مصروف میشد .
۱۴۰۵/۰۱/۲۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۷کمرد و ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۹/۱۷جراحی کمر
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خوب و در زمینه تخصصشان عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بهترین و حاذق ترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالیییییه
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عمل و عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالییی
۱۴۰۲/۰۶/۲۲دکتر خوش اخلاق و متخصصی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی است
۱۴۰۱/۰۵/۰۸فعلا ام ار ای گرفتیم امروز میریم نتیجه رو ببینیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین قسمت ماجرا اینه که ایشون به خاطر کرونا جدا از مطب خودشون یه واحد دیگه اجاره کردن که مریضا مجبور نباشن توی فضای مطب باشن ازدحام کنن و این عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام.از نطر برخورد عالی وهمینطور معایناتپزشکی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ایشون دکتر فوق العاده ای هستند در تشخیص و اخلاق و عملکرد.
۱۴۰۰/۰۵/۱۰پزشک حاذق وبسیاردلسوز ومهربانی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۳۰هنوز در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مادرم عمل تنگی نخاع انجام داد عمل عالی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر بسیار حاذق،حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سلام هنوز در حال درمان هستم وویزیت اولی بودم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۳تصادف در رانندگی و مداوا شدم و راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۱۸تنگی نخاع بوده و تازه عمل کردن هنوز نتیجه حاصل نشده تا نقاهت تموم بشه
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰کلیه دردداشتم بعددکترلیزرکرده ولی هنوزدردشدیددارم تقریبا دوفته میشه عمل شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷هم اقای دکتر وهم منشیشون بسیار خوشبرخورد بودن مبلغ ویزیت نسبت به بقیه دکتر پایینتر هست وخیلی خوب اقای دکتر توضیح میدهن وبا صبر به صبحتای بیمار توجه میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۵جلسه اول بود خوش برخورد و محترم بودند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹کمر درد دارم و درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکترخوشاخلاقوباتجربهایهست
۱۴۰۲/۰۶/۱۵نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷رو دستشون نیست عالی عاااالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷عالی با آرزوی موفقیت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۵عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر عالی هستت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷کمر درد که با داروی دکتر بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۶خوبن و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بی نظیر من زندگی مامانمو مدیونشونم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر عالی و باسواد هستند من جراحی تومور مغزی داشتم جون من رو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالیی من سال ۲۰۲۲ خون ریزی مغزی کردم ایشون زحمت کشیدم من رو on callعمل کردن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دیسک کمر دیسک کمر شانه یخ زده
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیاردکترخوش برخوردومودبی هستندودرتشخیص بیماری به من خیلی کمک کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر خوب و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰من ۷ تا از مهره های کمرم آسیب شدید دیده بود و ۵تاش تنگی کانال و داشت که دوتاش هم تعویض مهره و الباقی مهر هام و پروتز و پلاتین و سر خوردگی داشت که خدا خیرشون بده دکتر کرمی عمل کردن عمل من خیلی سنگین بود الان نزدیک ۸ ماه از عمل ام میگذره و خیلی بهترم ،دستشون درد نکنه واقعا دکتر بی نظیرین و من همیشه دعا گوشون هستم و به همه هم معرفی شون می کنم .الهی که همیشه سالم و سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوبیه اخلاقشم خوبه
۱۳۹۸/۰۴/۳۱نمیدونم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴درد کمر، مشاوره خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۱درد ساق پا و پاشنه و کف پا رو دارم و امروز خدمتشان رسیدم و فعلا درمان اولیه و ام آر ای
۱۳۹۹/۰۹/۲۳درد شدید کمر
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دکتر بدی نیست تشخیص شون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶مشکل کمر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰همینو بگم عالی مهربان ودلسوز
۱۳۹۹/۰۸/۰۸عالی و بینظیر
۱۴۰۲/۰۹/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸فعلادر مرحله اول هستم انشاالله که کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۹استاد کارشون عالیه و حرف نداره.مریضمون تومور مغزی داشت که دو سال پیش توسط آقای دکتر عمل شده و الان هم خداروشکر حالش خوبه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷دکتری حاذق، با اخلاق، با شرافت، پدر بنده رو ایشون جراحی کردن و خدارو شکر الآن بعد از یک سال حالشون کاملا خوبه و طول این یک سال هیچ مشکلی براشون پیش نیومد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸پدر تومور مغزی داشتن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷مشکل مهره گردن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ایشان دکتر کاربلدو درکار خود استاد هستند ومهربان ودلسوز بیماران
۱۴۰۰/۰۹/۰۹تنگی نخاع
۱۴۰۲/۱۰/۱۵عمل دیسک کمر برام انجام دادن حدود سه هفته پیش و واقعا راضیم از کار و اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۱سلام برای سردردهای طولانی بعد از جنگ مراجعه کردم ام ار ای نوشتن ،گفتن چیز خاصی نیست ،فقط اینکه برای بیمار پرونده پزشکی تشکیل نمیدن تا روند بهبودی و داروهایی رو که دادن رو چک کنن برای من یه کم سوال برانگیز بود ،فعلا با تجویز ایشون دارو میخورم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بهترشدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر با تجربه و خوش اخلاق است
۱۳۹۹/۰۵/۲۵فعلا ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۲خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر خوب وبا تجربه ایی است من قبولش دارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳کمر درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۷بسیار بسیار دکتر حاذق ودلسوزی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴فعلا در مرحله درمان
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مشکل ستون فقرات و فعلا خوب هستپ
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خیلی کمک می کنه
۱۴۰۱/۰۱/۱۲خیلیی دکتر حاذق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر خیلی خوب و باحوصله ایی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای کمر دردم مراجعه کردم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰فعلا ام آر آی دادم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴اولین مراجعه بوده و ام ار ای باید انجام بدم و اقای دکتر نظر بدن
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بیمارم را عمل جراحی کردند وعالی بدند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۶/۰۹جراحی دیسک کمر. بسیار عالی. دکتر بسیار خوب و عالی هستند. عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴زانو درد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹تحت درمانیم فعلا
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خوب بود برخورد خیلی خوب و صمیمی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بنده جراحی دیسک وتنگی کانال داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸عالیییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عااااالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۷عالی جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱میگرن عصبی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰جراحی گردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹اولین مراجعه بود. هنوز نتیجه خاصی نگرفته ام
۱۴۰۴/۱۲/۱۰سلام مشکل من پارگی دیسک هست فعلا تحت درمان هستم فیزیوتراپی واب درمانی رابه توصیه دکتر شروع کردم دردم تا حدودی کمتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار عالی و ماهر
۱۳۹۹/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۳کمر درد - در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۷عال هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بسیار بادقت و حاذق هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی و عابی و عالی هس
۱۴۰۰/۰۲/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ایشون دکتر درجه یک و حاذقی هستن.فقط مراقبت های بعد از جراحی رو،بهتره که به شکل پرینت شده در اختیار بیمار قرار بدن.چون فرصت نمیکنن همه ی جزئیات و مراقبت ها رو به بیمار بگن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی و عالی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵بسزار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۸یکماه پیش عمل دیسک کمر بالیزر انجتم داده ام ولی هنوز نتیجه دلخواهرا نگرفته ام امبدوارم پس از گذشت حدود سه ماه بتوانم نظر نهایی خودم را برای اگاهی شهروندان محترم اعلام نمایم البته خود اقای دکتر کرمی. بسیار خوش برخوردمیباشند وبا احترام ودقت به شرح حال مراجعین توجه مینمایند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۲/۰۹/۱۷بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مهرهی 4 و 5 ستون فقراتم آسیب دیده بود و پارگی دیسک داشتم عملم با موفقیت انجام شد از آقای دکتر یک دنیا ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ایشون پزشک متبحری هستن وباحوصله مریض ها رو ویزیت می کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰تاللبزدرزیلتحخلببرت
۱۴۰۲/۱۰/۰۸فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۱۶جلسه اولم هست، فقط ام ار ای نوشتن برام
۱۴۰۴/۰۲/۰۷گرفتی کانال دست عمل شدم خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۰/۰۸جلسه دومه باید جواب ام آر ای ببرم به علت درد سیاتیک
۱۳۹۹/۱۲/۱۵من مشکل پارگی دیسک کمر داشتم. گزگز و بی حسی به کف پام رسیده بود ولی بعد از معاینه توسط دکتر و نهایتا عمل جراحی کاملا مشکلم برطرف شد خداروشکر. الان دوسال میگذره از عمل کمرم و هیچ عیب و مشکل جانبی از عملم ندارم و آقای دکت ررو حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دیسک کمر وتنکی کانال داشتم دارو دادن وآب درمانی را تجویز کردن
۱۳۹۷/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲Gرردهولا98تمر درکمو ون
۱۴۰۰/۰۱/۲۶کمر درد شدید داشتم باتحویز دکار وورزشهای کمر خیلی رو به بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹برای کمردردمراجع کردم فعلا ام آر ای نوشتن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶تحت نظر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵فعلا ام آر آی گرفتم و در مرحله تشخیص بیماری هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عمل تنگی نخاع عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷آقا دکتر خیلی محترم بودند پدر کمال آرامش کامل توضیح دادن و تشخیص عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دیسک گردن عمل کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتربرام آم آر آی داد رفتم داخل دستگاه حالم به شدت بد شد.نتوانستم انجام بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عمل کمر
۱۴۰۲/۱۲/۲۴اولین بار بوده که رفتم پیش آقای دکتر فعلا تحت درمان هستم مشکل دیسک ودرد کمر دارم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹جراحی کمر
۱۴۰۱/۰۴/۰۸من دیسک کمر دارم برام ام آر آی نوشتن هنوز چیزی معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی هستند بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۴مشکل دیسک
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳سلام ای کاش کمی اخلاق و طرز رفتار و صحبت خود را با همراه بیمار بهتر کنند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵جراحی دیسک کمر داشتم واقعا عالی انجام شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۳جلسه دومم است
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خانوادگی .بسیار عالی و با حوصله هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶فعلا جواب ام آر ای دارم میبرم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دیسک گردن. نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتری بسیار ماهر و با تجربه ای
۱۳۹۹/۰۷/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خونریزی مغزی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴کمر درد بسیار مفید بود تجویز ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسییییییییار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰یکی از اقواممون جراحی کردن و راضی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل اعصاب
۱۳۹۹/۰۷/۱۶با نسخه ی اول سردردم خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی هستنند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹من مشکل سر درد داشتم و خداروشکر بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۲/۱۲سلام آقای دکتر عالی هستن من دیسک کمر آرتروز گردن و دیسک گردن وخمیدگی گردن پارم که دیسک کمرم خوب شد والان برای گردنم پیش ایشون تحت نظرم کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۰فعلا ام آر آی دادم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸مشکل کمر داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶سلام من مشکلم ابسه ی نخاعی گردنبود بیش از15 دکتر رفتم نا امیدم کردن اما به لطف خدا و اقای دکتر عمل و درمان شدم انشالله همیشه سایش مستدام باشه ممنون از زحمات دکتر مهدی کرمی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بد نبود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳سلام پسرم دیسک کمر داشت با کمک آقای دکتر درمان شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۱عالی ایشون فوق العاده هستند هم برخوردشان هم تشخیص شون
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار متخصص و کار بلد ک مشکل کمر من رو با یک ام آرای و تشخیص صحیح حل کردند. البته من دو سال درگیر این مشکل بودم و ب چند متخصص نیز مراجعه کرده بودم برای ایشون ومنشی مطب ایشان آرزوی تندرستی میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دیسک کمر دارم .و از اخلاق و نحوه درمان بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵برای من که خوب بود کارشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۸خوب و با حوصله هستن فقط وقت دخی شون ۱ ساعت اختلاف داره
۱۴۰۲/۰۵/۰۷