خدا خیرش بده آرزوی همیشگی منو برآورده کرد. افتادگی شکم منو برداشت الانم خواهرم و دختر خالم میخوان بیان. اخلاقش هم عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
بابت مشکل پارگی فتق معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
سرطان سینه مادر رو عمل کردن. خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
بسیار خوب هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
سلام من از شهرستان اسفراین هستم و دوسال پیش سال 1401 من پیش آقای دکتر میرزاپور رفتم و بیماری شقاق و زخم داخلی و خونریزی داشتم و بصورت سرپایی و بدون درد و همهچیز عمل شدم و کارشون فوق العاده عالی بود و برای همیشه از این مریضی بهبود پیدا کردم و واقعا ازشون راضی و سپاس گذارم و براشون آرزوی سلامتی رو دارم.سپاس
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
دکتر خوش برخورد است استئوما پیشانی عمل کردم کاملا درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عمل دخترم نافش بود راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بخیه گردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
سلام من باد فتق داشتم کار آقای دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
جراحی فتق
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عالی بودید عمل اپاندیس و تخلیه کیست داشتم اخلاق مهربون و دستشون سبک بودالانم حالم عالیه سپاس از شما
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
جواب مامو گرافی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
سلام اول از همه بهتون تبریک میگم که دکترمیرزاپور روانتخاب کردید در رابطه باتوانایی های دکتر میرزاپور هم بنده هم مادرم مریض دکتر بودیم مادرم عمل سنگ کیسه صفرا داشت و خودم عمل بواسیر که دکتر های دیگه خدا ازشون نگذره با تشخیص اشتباه من و مادرم رو بیچاره کردن وقتی نزد دکتر رفتیم دکتر با معاینه ساده همونجا بهم گفتن سریعا برو بیمارستان اورژانسی بستری شو برای عمل.فقط به خاطر تشخیص اشتباه ودیر پزشکان دیگر خدارو شکر دکتر منو مادرمو که سن بالا هم بودونگرانش بودیم عمل کرد به خوبی به خونه برگشتیم دکتر هم مهربون هستن هم به موقع بیماری رو تشخیص میدن راهنمایی های خوبی ارائه میدن و تا آخر بهبودی با شما هستن.من میگم کاش مریض شم دکترم شما باشی دکتر پنجه طلا️️️️️با تشکر حسینی هستم.
esfarayen.com
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
سلام عمل آپاندیس داشتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
عمل بواسیر انجام دادم عالی بود واقعا دستشون سبک
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
مشکلی نبود
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
انسداد روده داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
آپاندیس نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
با سلام و احترام خدمت آقای دکتر گرامی خسته نباشید بهترین دکتر عالی و با تجربه الهی که همیشه موفق باشید و سلامت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
جراجی اپاندیس
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
برای بار دوم که عمل آپاندیس انجام داده بودم که حالا پسرم خیلی بد بود پیش آقای دکتر برای جراحی رفتیم که بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد بودند راضی هستم ازشون. رضا زنگنه
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
سلام من پارگی ناف و سنگ کیسه صفرا دارم برا اولین بار رفتم پیش آقای دکتر خیلی دکتر خوش برخوردی هستن و قراره پیششون عمل کنم تعریفشون رو از بیمارهایی که جاشون عمل کردن و شنیدم و رضایت کامل رو داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
دکتر بسیار با اخلاق ومتعهد وبا وجدان وصبور وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
بااخلاق و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
کیست مویی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
من پیش آقای دکتر عمل کیسه صفرا داشتم ایشون بسیار مهربون و خوش رو هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتر خوب و حاذقی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
جراحی آبسه
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
دکتر خوب و خیلی کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
دکتربسیا
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
عمل فتق انجام دادم یک هفته س
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عمل من کیسه صفرا بود
واقعا رفتار اقای دکتر قبل از عمل و بعد از عمل باعث ارامش من شد از نتیجه عملم خیلی راضی بودم اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
عمل آپاندیسیت
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
عمل اپاندیس داشتم بسیارعالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
خیلی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
سلام همسرم بادرد شدید شکم به بیمارستان رضوی منتقل شد ایشان معاینه کردند و تشخیصشان سوراخ شدن معده بود و سریع عملش کردند فعلا حال همسرم خوبه البته هنوز ۲۰ساعت از عملش میگذره
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
بنده باردار بودم و عمل آپاندیس رو برام انجام دادن، عالی و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
من برای افتادگی پلک به اقای دکتر مراجعه کردم
رفتار خیلی مهربان دکتر و جواب دادن به سوالاتم خیلی کمک کننده بود.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عالی،هموریید،بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
زخم بستر
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
سلام گوشم رو بخیه زدن کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
پزشک خ
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
فتق دوتا پسرم و کیسه صفرای مادرمو عمل کردن. اخلاق ۲۰ کار ۲۰
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
ختنه خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
سلام و دروود
یکی از بهترین دکترهای نمونه جهان هست خداوند متعال توفیق روز افزون به ایشان عطا فرماید. لبخند آقای دکتر رفتار آقای دکتر مسکن تمام دردهاست سایشون مستتدام
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
برای سنگ صفری رفتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
آپاندیس عمل کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بنده یکی از بیماران دکتر میرزاپور هستم و عمل جراحی هم داشتم و صفرام رو عمل کردم واقعا راضیم و بگم من ۱۸ سالمه و صفرام رو عمل کردم
خدا خیرش بده آرزوی همیشگی منو برآورده کرد. افتادگی شکم منو برداشت الانم خواهرم و دختر خالم میخوان بیان. اخلاقش هم عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۱خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴بابت مشکل پارگی فتق معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰سرطان سینه مادر رو عمل کردن. خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷بسیار خوب هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲سلام من از شهرستان اسفراین هستم و دوسال پیش سال 1401 من پیش آقای دکتر میرزاپور رفتم و بیماری شقاق و زخم داخلی و خونریزی داشتم و بصورت سرپایی و بدون درد و همهچیز عمل شدم و کارشون فوق العاده عالی بود و برای همیشه از این مریضی بهبود پیدا کردم و واقعا ازشون راضی و سپاس گذارم و براشون آرزوی سلامتی رو دارم.سپاس
۱۴۰۴/۱۰/۲۹دکتر خوش برخورد است استئوما پیشانی عمل کردم کاملا درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عمل دخترم نافش بود راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بخیه گردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸سلام من باد فتق داشتم کار آقای دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۴جراحی فتق عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی بودید عمل اپاندیس و تخلیه کیست داشتم اخلاق مهربون و دستشون سبک بودالانم حالم عالیه سپاس از شما
۱۴۰۴/۱۲/۰۲جواب مامو گرافی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲سلام اول از همه بهتون تبریک میگم که دکترمیرزاپور روانتخاب کردید در رابطه باتوانایی های دکتر میرزاپور هم بنده هم مادرم مریض دکتر بودیم مادرم عمل سنگ کیسه صفرا داشت و خودم عمل بواسیر که دکتر های دیگه خدا ازشون نگذره با تشخیص اشتباه من و مادرم رو بیچاره کردن وقتی نزد دکتر رفتیم دکتر با معاینه ساده همونجا بهم گفتن سریعا برو بیمارستان اورژانسی بستری شو برای عمل.فقط به خاطر تشخیص اشتباه ودیر پزشکان دیگر خدارو شکر دکتر منو مادرمو که سن بالا هم بودونگرانش بودیم عمل کرد به خوبی به خونه برگشتیم دکتر هم مهربون هستن هم به موقع بیماری رو تشخیص میدن راهنمایی های خوبی ارائه میدن و تا آخر بهبودی با شما هستن.من میگم کاش مریض شم دکترم شما باشی دکتر پنجه طلا️️️️️با تشکر حسینی هستم. esfarayen.com
۱۴۰۴/۰۳/۲۱سلام عمل آپاندیس داشتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عمل بواسیر انجام دادم عالی بود واقعا دستشون سبک
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مشکلی نبود
۱۴۰۲/۰۱/۲۶انسداد روده داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹آپاندیس نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱با سلام و احترام خدمت آقای دکتر گرامی خسته نباشید بهترین دکتر عالی و با تجربه الهی که همیشه موفق باشید و سلامت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴جراجی اپاندیس
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای بار دوم که عمل آپاندیس انجام داده بودم که حالا پسرم خیلی بد بود پیش آقای دکتر برای جراحی رفتیم که بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد بودند راضی هستم ازشون. رضا زنگنه
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سلام من پارگی ناف و سنگ کیسه صفرا دارم برا اولین بار رفتم پیش آقای دکتر خیلی دکتر خوش برخوردی هستن و قراره پیششون عمل کنم تعریفشون رو از بیمارهایی که جاشون عمل کردن و شنیدم و رضایت کامل رو داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر بسیار با اخلاق ومتعهد وبا وجدان وصبور وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۱۴بااخلاق و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷کیست مویی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱من پیش آقای دکتر عمل کیسه صفرا داشتم ایشون بسیار مهربون و خوش رو هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خوب و حاذقی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵جراحی آبسه
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر خوب و خیلی کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتربسیا
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عمل فتق انجام دادم یک هفته س
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عمل من کیسه صفرا بود واقعا رفتار اقای دکتر قبل از عمل و بعد از عمل باعث ارامش من شد از نتیجه عملم خیلی راضی بودم اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عمل آپاندیسیت
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عمل اپاندیس داشتم بسیارعالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹خیلی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴سلام همسرم بادرد شدید شکم به بیمارستان رضوی منتقل شد ایشان معاینه کردند و تشخیصشان سوراخ شدن معده بود و سریع عملش کردند فعلا حال همسرم خوبه البته هنوز ۲۰ساعت از عملش میگذره
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بنده باردار بودم و عمل آپاندیس رو برام انجام دادن، عالی و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳من برای افتادگی پلک به اقای دکتر مراجعه کردم رفتار خیلی مهربان دکتر و جواب دادن به سوالاتم خیلی کمک کننده بود.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی،هموریید،بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶زخم بستر
۱۴۰۳/۰۳/۲۱سلام گوشم رو بخیه زدن کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۳پزشک خ
۱۴۰۳/۰۸/۲۶فتق دوتا پسرم و کیسه صفرای مادرمو عمل کردن. اخلاق ۲۰ کار ۲۰
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ختنه خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸سلام و دروود یکی از بهترین دکترهای نمونه جهان هست خداوند متعال توفیق روز افزون به ایشان عطا فرماید. لبخند آقای دکتر رفتار آقای دکتر مسکن تمام دردهاست سایشون مستتدام
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برای سنگ صفری رفتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۷آپاندیس عمل کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بنده یکی از بیماران دکتر میرزاپور هستم و عمل جراحی هم داشتم و صفرام رو عمل کردم واقعا راضیم و بگم من ۱۸ سالمه و صفرام رو عمل کردم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴سلام عمل کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۸خوب بود دلسوزان
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عمل فتق
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بد نیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۲آپاندیس
۱۴۰۴/۰۸/۰۶لپاندیس عالی بود کارش
۱۴۰۲/۰۹/۲۳بسیار محترم و خوش برخورد هستن.کارشونم عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی عالی. واقعا دست سبک
۱۴۰۰/۱۲/۱۳987456
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عمل جراحی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲آپاندیس خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا و واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸