بد نبود فقط فضای کوچیک و مراجع زیاد. خیلی باید معطل بشید
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالی بود هم پزشک و هم اینکه به موقع رفتم برای سنو و وقت گیر نبود
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
در ابتدا بیمه رو مشخص کردیم ولی بعدا گفتم که بیمه قرارداد ندارم ولی در مجموع امکاناتشون خوب هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
بسیار ع
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
کیست اندومتریوز،بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
عالی
هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
تشخیصشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
عالیه درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
سوتوگرافی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بسیارعالی ودقیق
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
تشخیص عالی فقط زیاد خوش اخلاق نیستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
سلام سونوسینه داشتم دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
سونوگرافی دقیقی دارن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خیلی باتجربه هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
سونوه گرافی باردار
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
بیمه تامین اجتماعی رو قبول ندارند و خیلی هزینه زیاد میشه.خلوت بود و معطلی چندانی نداشتم،
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
سونوگرافی بارداری وزن جنین
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
دکتر بسیار صبور با دقت خوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
خوب بود سونو گرافی شکم و لگن انجام دادم همه چی خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
روی کارت ویزیت نوشته شده طرف قرارداد با کلیه بیمه های تکمیلی درحالیکه وقتی نوبت میگیری ومراجعه میکنی خبری از بیمه تکمیلی نیست و میگن تازه تموم شده!!!
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بسیاردقیق وعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
بسیار عالی و با حوصله بودن جزئیات جنین رو کامل بررسی کردن خیلی خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خیلی خوب بودن من خیلی راضی بودم .خیلی دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
دکتر ابولقاسم زاده ک داخل این سونوگرافی کار میکنن واقعا ماهر و با حوصله ان و خیلی عالی و دقیقا
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
برای غربالگری بارداری رفتم و با توجه به اینکه پزشک متخصص زنان هستم می دانم که کارشان عالی هست و به همه بیماران خودم هم معرفی می کنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
ممنونم از دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
یکبار مراجعه داشتم خدمات و برخورد خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
سونوگرافی های بارداری را رفتم و خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
سونوگرافی دقیق و با حوصله انجام شد ،تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بسیار عالی از نظر همه چی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عالی بودن. هم از نظر اخلاق هم مهارت
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
فقط سونوگرافی بود
خوب بود خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
برای غربالگری ها مراجعه کردم بسیار دقیق و باحوصله بررسی کردن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار مرکز عالی ومجهزی هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بسیار بسیار خوش برخورد باحوصله و دقت فراوان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
انومالی اسکن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بسیار با سواد هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
برای نوزادم که 20 روزه بود سونوگرافی مفاصل داشت و نتیجه سلامتیش رو از آقای دکتر شنیدم. خیلی عالی و خوش رو هستن بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
آقای دکتر که نبودن، خانمی که سونو رو انجام دادن دقتشون بالا بود و سعی کردن همه چیز رو خوب بررسی کنن
اما وقت دهی بسیار بد هست، آدم حداقل ۲ ساعت باید منتظر باشه تا نوبتش بشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
آقای دکتر بسیار تشخیص درستی میدن
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
سالهاس برای مشکل اندومتریوز میرم با اینکه خیلی شلوغه ولی کاملا دقیق و عالی با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
Ptc داشتم دکتر تشخیص داد و بیپسی کرد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
بسیار درکارخودماهر ،باسواد،بااخلاق و متین
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
تشخیص عالی بوده و رفتارشون واقعا عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
باردار
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
دکتر مردانی و تمام پرسنل کلینیک با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
بادفت و حسن خلق بالا خداقوت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
بسیار دکتر دقیق و خوش برخوردی هستند؛ پرسنل مجموعه شان نیز بسیار خوش برخورد هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
سلام ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
ماموگرافی دادم پارسال. راضی بودم . و یک نمونه برداری آنجا انجام دادم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
عالی حرف ندارن اونقدر که خوش اخلاقن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
بسیار دکتر صبور ی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
عالی با تشخیص بالا و دا هی دستگاه های به روز و مجهز و دکتر عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
تشخیص شون درست بودخ
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
من به مطب ایشون مراجعه کردم اما از سونوگراف خانم استفاده کردم و خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
سونوگرافی انجام دادم عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
کیست اندومتریوز
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
برای آنومالی رفتم و بسیار دقیق انجام دادن .. اخلاق دکتر خانوم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
غربالگری
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
عالی هستن کتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
فوق الع
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بسیار دکتر منصف و با دانش فراوان و بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عالیییی
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
شونو و خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴
تشخیص وبرخورد دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
کیست داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستن درکار بسیار دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
برای چکاب بارداری میروم وعالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
البته من توسط خانم دکتر معاینه شدم ولی ایشون خوب بودن
نمونه برداری داشتم اصلا درد نداشت اینقدر دکتر خوب کارش انجام داد که متوجه نشدم وخیلی دکتر خونسردی و مهربانی هست خوش صحبت گرم صحبت کردن میشی و چیزی متوجه نمیشی من خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
دکتر بسیار حاذق و باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
عالی و بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
برخورد خوب بدلیل حجم بالای بیماران باید زمان زیادی جهت انجام کار در نظر گرفت
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
من سونوهای بارداریمو نزد ایشون رفتم بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
دکتر بسیار مهربون و با تجربه از هر لحاظ عالی هستند
تشخیص درست راجب اینکه جنین مشکل داره پیگیری منو ارجاع دادن به پزشک های دیگه و پیگیری های تلفنی دکتر مردانی به معنای واقعی یک دکتر شریف هستن که من تاحالا دکتری به خوبیه ایشون ندیدم حتی دکتر زنان من پیگیر من نبود ولی ایشون یه انسانو نجات داد برای ادامه ندادن یه زندگی نادرست با تشخیص درستشون امیدوارم همیشه تنشون خانوادشون سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
خودشون نبودن خانم دکتر دیگه ای کار سونو انجام دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
سونوگرافی داشتم خیلی با دقت انجام دادن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
مرکز کاملا تخصصی و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
کارشون عالیه،ولی نمیدونم چرا دیگه بیمه قبول نمیکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
پزشکان سونوگرافی حاذقی دارد و به خوبی وقت میزارن و تشخیص خوبی دارن فقط شلوغ هست و حداقل باید ۳ الی ۴ ساعت تو نوبت باشین و معطلی داره و فضا برای پذیرش اون همه آدم کوچیک هس
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
سونوگرافی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
پیگیرهستم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
سونوگرافی انومالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
کارشون عالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
برای بارداری پیش ایشون میرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب بوپ
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
خانمی ک سونو انجام میدن خیلی دکتر خوب و با حوصله هستن محیط هم تمیز
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بهترین سونوگرافی شرق
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
بدک نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
از اول بارداریم پیش آقای دکتر میرفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالییییی
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
سلام وعرض ادب.من پیش جناب دکتربراتیروئید سونوگرافی انجام دادم.چند دفعه سونوگرافی کلیه انجام دادم.کارجناب دکترعالی هست و بسیار با اخلاق ومهربان ودلسوزبیمارهستن.انشاالله سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خیلی حاذق هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
خیلی خوب و دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
راضی هستم چند بار رفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
سونوگرافی انجام دادم فقط
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
خودشون رو که ندیدم ولی همکارشون کارشون عالی بود یک ساعت معطل شدم نسبت به وقتی که به من داده بودن. برخوردشون خوب و محیط کاریشون هم شیک و تمیز بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
سونوگرافی واژینال
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی هم خودشون خیلی خوبن همم دکتر ابولقاسم زاده ک پنجشنبه ها هستن واقعا دقیق و عالی ان
تهرانفلکه سوم تهران پارس - خیابان ۱۹۶ غربی (بین باقری و فلکه سوم)- نبش طاهری - ساختمان پزشکان تهرانپارس طبقه ۵ واحد ۵۳
ساعت پاسخگویی مرکز:هر روز بجز ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۲۲خدمات سونوگرافی در مرکز دکتر مردانی توسط پزشک خانم انجام می شود و دکتر مردانی هیچگونه نوبت دهی اینترنتی ندارند و نوبت اینترنتی صرفا برای پزشک خانم می باشدتیم پزشکی: پزشکان متخصص و فلوشیپ آقا و خانمانجام تمام سونوگرافیهای تخصصی و جنرال شامل:
تخصصی بارداری (غربالگری مرحله اول، دوم، سوم, سه بعدی و چهاربعدی، کالرداپلر حاملگی)
سونوگرافی شکم و لکن - سونوگرافی و فیبرواسکن کبد- سونوگرافی رکتال - سونوگرافی نوزاد و ....
جدیدترین دستگاه ماموگرافی فول دیجیتال فوجی با پلیت انعطاف پذیر برای ایجاد کمترین درد در بیمار و با کوچیکترین پیکسل سایز دنیا برای دقت بیشترانجام تمام گرافیهای تخصصی ارتوپدی و رنگی دستگاه گوارش-- هیستروسالپنگوگرافی با ست بدون درد و بدون بی هوشی و بی حسی .طرف قرار داد با بیمههای پایه و نیروهای مسلح، بانکها (ملی، ملت، کشاورزی، صادرات، تجارت، مرکزی)وب سایت: drmardani-mic.ir
اندومتریوز داشتم و جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بد نبود فقط فضای کوچیک و مراجع زیاد. خیلی باید معطل بشید
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بود هم پزشک و هم اینکه به موقع رفتم برای سنو و وقت گیر نبود
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹در ابتدا بیمه رو مشخص کردیم ولی بعدا گفتم که بیمه قرارداد ندارم ولی در مجموع امکاناتشون خوب هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بسیار ع
۱۴۰۱/۰۷/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶کیست اندومتریوز،بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹تشخیصشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۵عالیه درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۰۳سوتوگرافی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۸بسیارعالی ودقیق
۱۴۰۰/۱۰/۱۵تشخیص عالی فقط زیاد خوش اخلاق نیستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱سلام سونوسینه داشتم دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سونوگرافی دقیقی دارن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی باتجربه هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸سونوه گرافی باردار
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بیمه تامین اجتماعی رو قبول ندارند و خیلی هزینه زیاد میشه.خلوت بود و معطلی چندانی نداشتم،
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سونوگرافی بارداری وزن جنین
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر بسیار صبور با دقت خوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵خوب بود سونو گرافی شکم و لگن انجام دادم همه چی خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰روی کارت ویزیت نوشته شده طرف قرارداد با کلیه بیمه های تکمیلی درحالیکه وقتی نوبت میگیری ومراجعه میکنی خبری از بیمه تکمیلی نیست و میگن تازه تموم شده!!!
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیاردقیق وعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بسیار عالی و با حوصله بودن جزئیات جنین رو کامل بررسی کردن خیلی خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی خوب بودن من خیلی راضی بودم .خیلی دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹دکتر ابولقاسم زاده ک داخل این سونوگرافی کار میکنن واقعا ماهر و با حوصله ان و خیلی عالی و دقیقا
۱۴۰۱/۰۴/۰۷برای غربالگری بارداری رفتم و با توجه به اینکه پزشک متخصص زنان هستم می دانم که کارشان عالی هست و به همه بیماران خودم هم معرفی می کنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ممنونم از دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۱۸یکبار مراجعه داشتم خدمات و برخورد خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰سونوگرافی های بارداری را رفتم و خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۱سونوگرافی دقیق و با حوصله انجام شد ،تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۷/۳۰بسیار عالی از نظر همه چی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی بودن. هم از نظر اخلاق هم مهارت
۱۴۰۱/۰۵/۲۰فقط سونوگرافی بود خوب بود خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸برای غربالگری ها مراجعه کردم بسیار دقیق و باحوصله بررسی کردن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار مرکز عالی ومجهزی هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بسیار بسیار خوش برخورد باحوصله و دقت فراوان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷انومالی اسکن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیار با سواد هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۱برای نوزادم که 20 روزه بود سونوگرافی مفاصل داشت و نتیجه سلامتیش رو از آقای دکتر شنیدم. خیلی عالی و خوش رو هستن بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۱۵آقای دکتر که نبودن، خانمی که سونو رو انجام دادن دقتشون بالا بود و سعی کردن همه چیز رو خوب بررسی کنن اما وقت دهی بسیار بد هست، آدم حداقل ۲ ساعت باید منتظر باشه تا نوبتش بشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵آقای دکتر بسیار تشخیص درستی میدن
۱۴۰۳/۱۰/۰۵سالهاس برای مشکل اندومتریوز میرم با اینکه خیلی شلوغه ولی کاملا دقیق و عالی با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷Ptc داشتم دکتر تشخیص داد و بیپسی کرد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار درکارخودماهر ،باسواد،بااخلاق و متین
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶تشخیص عالی بوده و رفتارشون واقعا عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹باردار
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر مردانی و تمام پرسنل کلینیک با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بادفت و حسن خلق بالا خداقوت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار دکتر دقیق و خوش برخوردی هستند؛ پرسنل مجموعه شان نیز بسیار خوش برخورد هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۱سلام ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ماموگرافی دادم پارسال. راضی بودم . و یک نمونه برداری آنجا انجام دادم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۷عالی حرف ندارن اونقدر که خوش اخلاقن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷بسیار دکتر صبور ی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی با تشخیص بالا و دا هی دستگاه های به روز و مجهز و دکتر عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۱تشخیص شون درست بودخ
۱۴۰۵/۰۳/۰۴من به مطب ایشون مراجعه کردم اما از سونوگراف خانم استفاده کردم و خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۵سونوگرافی انجام دادم عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۴کیست اندومتریوز
۱۴۰۱/۰۸/۰۷برای آنومالی رفتم و بسیار دقیق انجام دادن .. اخلاق دکتر خانوم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵غربالگری
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی هستن کتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹فوق الع
۱۳۹۹/۰۷/۰۲بسیار دکتر منصف و با دانش فراوان و بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالیییی
۱۴۰۱/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸شونو و خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴تشخیص وبرخورد دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰کیست داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستن درکار بسیار دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۰۹خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۱برای چکاب بارداری میروم وعالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۹البته من توسط خانم دکتر معاینه شدم ولی ایشون خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خوب یود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی...
۱۴۰۴/۰۷/۰۴سونو بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بودن هم تو تشخیص
۱۴۰۴/۰۵/۰۴کیست تیرویید داشتم ایشون تخلیه وتیکه برداری کردن ازشون ممنونم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۲سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵نمونه برداری داشتم اصلا درد نداشت اینقدر دکتر خوب کارش انجام داد که متوجه نشدم وخیلی دکتر خونسردی و مهربانی هست خوش صحبت گرم صحبت کردن میشی و چیزی متوجه نمیشی من خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دکتر بسیار حاذق و باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عالی و بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۱۴برخورد خوب بدلیل حجم بالای بیماران باید زمان زیادی جهت انجام کار در نظر گرفت
۱۴۰۰/۰۹/۲۷من سونوهای بارداریمو نزد ایشون رفتم بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر بسیار مهربون و با تجربه از هر لحاظ عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸تشخیص بالا
۱۴۰۰/۰۱/۰۴مشکل زخامت اندومتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹باسلام کنسربرست داشتم سونووماموگرافی داشتم خیلی خوب بودتشکرازدکترهاشمی عزیز
۱۴۰۴/۰۲/۰۲تشخیص درست راجب اینکه جنین مشکل داره پیگیری منو ارجاع دادن به پزشک های دیگه و پیگیری های تلفنی دکتر مردانی به معنای واقعی یک دکتر شریف هستن که من تاحالا دکتری به خوبیه ایشون ندیدم حتی دکتر زنان من پیگیر من نبود ولی ایشون یه انسانو نجات داد برای ادامه ندادن یه زندگی نادرست با تشخیص درستشون امیدوارم همیشه تنشون خانوادشون سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۵خودشون نبودن خانم دکتر دیگه ای کار سونو انجام دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸سونوگرافی داشتم خیلی با دقت انجام دادن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مرکز کاملا تخصصی و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۳۰تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کارشون عالیه،ولی نمیدونم چرا دیگه بیمه قبول نمیکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پزشکان سونوگرافی حاذقی دارد و به خوبی وقت میزارن و تشخیص خوبی دارن فقط شلوغ هست و حداقل باید ۳ الی ۴ ساعت تو نوبت باشین و معطلی داره و فضا برای پذیرش اون همه آدم کوچیک هس
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سونوگرافی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷پیگیرهستم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سونوگرافی انومالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷کارشون عالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴برای بارداری پیش ایشون میرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بوپ
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خانمی ک سونو انجام میدن خیلی دکتر خوب و با حوصله هستن محیط هم تمیز
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بهترین سونوگرافی شرق
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲بدک نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۵از اول بارداریم پیش آقای دکتر میرفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالییییی
۱۴۰۱/۰۹/۱۸سلام وعرض ادب.من پیش جناب دکتربراتیروئید سونوگرافی انجام دادم.چند دفعه سونوگرافی کلیه انجام دادم.کارجناب دکترعالی هست و بسیار با اخلاق ومهربان ودلسوزبیمارهستن.انشاالله سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلی حاذق هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱خیلی خوب و دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷راضی هستم چند بار رفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲سونوگرافی انجام دادم فقط
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۰۱خودشون رو که ندیدم ولی همکارشون کارشون عالی بود یک ساعت معطل شدم نسبت به وقتی که به من داده بودن. برخوردشون خوب و محیط کاریشون هم شیک و تمیز بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سونوگرافی واژینال
۱۴۰۴/۰۸/۱۷نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی هم خودشون خیلی خوبن همم دکتر ابولقاسم زاده ک پنجشنبه ها هستن واقعا دقیق و عالی ان
۱۴۰۱/۰۵/۰۵سونوگرافی اونمونه گیری تیرویید انجامدادندعالی بودکارشمابازهم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بسیار با حوصله و مودب و مجرب
۱۴۰۱/۰۴/۲۰همه چی خوب وغالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۲فوق العاده دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶غربالگری انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳تشخیص عالی کار عالی اخلاق عالی انتظار بسیاااااار
۱۴۰۲/۰۳/۰۵بی نهایت دانا و متخصص در کارشون پرسنل بی نهایت خوش برخورد و محترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۴دستگاهها به روز و دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۱۳مرکز خوبی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عاللللییی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶تشخیصهای خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار خوب و دقت عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بسیار عالی و دقیق هستن من برای بارداری میرفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۵/۲۲تیرویید
۱۴۰۰/۰۶/۰۷من از سال ۹۷ که باردلر بودم تا الان پیش دکتر مردانی میام واقعا با اخلاق و در کارشون بی نظیر هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۴بسیار تشخیص و نحوه انجام ویزیت و سونوگرافی لیشان عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۸/۲۸غربالگری
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سونو بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار عالی مخصوصا نوبت دهی درستشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۴راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۶طول بارداریم همش اونجا بودم و واقعا راضی
۱۳۹۹/۱۱/۱۶انجام سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مهربان.مثبت.حتی مشکلی هم باشه خییلی با انرژی مثبت بیان میکنه،همچنین بسیار باعلم و متبحر هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار حاذق با خلاق خیلی دقیق هستن تو کار پیش ایشون نمون برداری انجام دادم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر عالی و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار عالی دقیق و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۲۴بسیار عالی و دقیق کارشون رو انجام میدن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۷سونو ان تی رفتم ،عالی بود همه چیز فقط یکم معطلی داره
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسیار باسواد هستند خدا خیرشان دهد
۱۴۰۰/۰۳/۱۵سونوگرافی سینه داشتم بسیار دقیق و با حوصله معاینه و سونوگرافی را انجام می دادند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶سونوگرافی سینه داستم،کارشون بسیار عالی ورضایت بخش بود رفتار کادر عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰کارشون خیلی عالبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴تشخیص شون و زمانی که برای بیمار میگذارن عااااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی هستن خوش برخورد و حاذق خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۷/۲۴مشکل برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹برای سونوگرافی دوران بارداری مراجعه کردم. بسیار باحوصله و دقیق بودند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خوب بود . من راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوبه ممنون
۱۴۰۴/۰۸/۲۱همه چی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸دروو برشما پیشنهاد من برای بیماران عزیز میباشد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵از اینکه دستگاه و دکترهای مختلف برای مقاصد مختلف داشت بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مشکل کیست سینه داشتم،تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دختر خوبی بود تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷سونو گرافی شکم و لگن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳سونوگرافی چک آپ
۱۴۰۴/۰۶/۲۴