بهترین دکتر که تو کل زندگیم دیدم قلبم خیلی مهربون و باشخصیت ،در حال درمانم با انرژی خانم. دکتر نتیجه میگیرم️️
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
عاااالی و بسیار خوش برخورد و با انرژی مثبت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
کار بلد خوش اخلاق بی نظیر بعد 13 سال نازایی دوقلو باردارم با اندومتریوز شدید با امید زیادی ک بهم دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
نابارور
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
بسیار خاذق و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
فعلا تحت درمانم برا اولین بار رفتم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عاالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
در حال درمان ناباروری
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
خیلی خووب
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
از روش درمانشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
فوق العاده پر انرژی ،
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
دکترم بودند برای زایمان که عالی بودند از هر نظر
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
مشکل کیست داشتم خداروشکر روبه بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
بسیار دکتر خوبیه علم به روزی داره بسیار باشخصیته
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
فعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
فعلا در ابتدا راه هستم،ان شالله که دستشون خیر باشه،البته خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالیییی هستن با دوماه مصرف دارو های تجویزی خانم دکتر باردار شدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
بهترین پاسخگویی و برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
تحت درمان هستم.دکتر خیلی خوب وقابلی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خیلی دکتر خوبی هستن و اینکه مشکل ناباروری دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
مشکل آزواسپرمی همسرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکتر با حوصله ای هستند و انرژیشون مثبته اما هنوز به نتیجه دلخواه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
ناباروری و باردار شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
دکتر بسیار عالی هستند .دستش هم بسیار سبک است
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
فعلا تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
برای بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
واقعا عااالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
پریود نامنظم درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتربسیارحرفه ای وکاربلدی هستن درکنارش خوش رو وبا اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بسیار دکتر مسلط و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
معاینه داشتم خیلی با متانت پاسخگو بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
نازایی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
زیادی ازمایش نوشت واسم
که ضرورتی نداشت هزینه تراشی بود و خیلی از دوستامم که زایمان کردن اصلا اینکارارونکردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
ناباروری و بچه دار شدن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
ناباروری تخت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
پانکچر شدم هنوز انتقال ندادم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خیلی خوش برخورد و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
پزشک بسیار خوبی هستند چه در زمینه تشخیص و چه اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
دکتر خوبی هست از هرلحاظ
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
دکتر خوبیه فقط کاش مطب مجهز تر و پرسنل و بیشتر کنن خودشون خوشرو و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۹
در مرحله درمانه وهنوز تموم نشده
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سلام بعد از سزا ین درد زیاد در ناحیه شکم داشتم ایشان با یک معاینه ساده گفت خونریزی در کنار رحم هست و باید بررسی بشه بعد جاهای دیگه سونوهای تخصصی رفتم آخر متوجه شدن بله خونریزی داره انجام میشه عمل کردم و خوبم الحمدالله
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دنبال نتیجه هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
برای بارداری اقدام کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خیلی دختر صبور مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیار عالی، بهترین دکتری که تا به حال دیدم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
فعلا هیچی تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
برای درمان فعلا جواب نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بعداز سه بار ای وی اف ناموفق در مرکز نوید و با ناامیدی برای بار چهارم ای وی اف کردم پیش خانم دکتر و باردار شدم خداروشکر هرکی را معرفی کردم باردار شده پیش ایشون خیلی خیلی ماه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خوب هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دکتر انرژی مثبتی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار دکتر بااخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
خیلی دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
پلیکیستدارممیخاممیکروانجامبدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
بسیار باسواد و خوش اخلاق هستن با یکبار ویزیت تشخیص دادن و الان باردار هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
عمل لاپارسکوپی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عاالی بااخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
اصلا حس خوبی نگرفتم
ماما محور بودن
بدون اینکه جواب ازمایش منو ببینن، فقط با یه سونو نظر دادن که ناامیدم کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بار اولم هستند که رفتم پیش خانم دکتر برخورد عالی داشتن و امیدوارم کردن خدا کنه که جواب بگیرم
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰مرکز مام
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بار اولی است که برای ویزیت میروم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸همه چی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خیلی دکتر باحوصله وصریح ی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی هستش
۱۴۰۳/۱۲/۱۶ای وی اف عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۲/۲۵فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۲۲نازایی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸تحت درمان ناباروری هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۳بهترین دکتر.
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳نازایی ،انتقال منفی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲فریز تخکمک
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بهترین دکتر که تو کل زندگیم دیدم قلبم خیلی مهربون و باشخصیت ،در حال درمانم با انرژی خانم. دکتر نتیجه میگیرم️️
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درحال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۳عاااالی و بسیار خوش برخورد و با انرژی مثبت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱کار بلد خوش اخلاق بی نظیر بعد 13 سال نازایی دوقلو باردارم با اندومتریوز شدید با امید زیادی ک بهم دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰نابارور
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بسیار خاذق و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳فعلا تحت درمانم برا اولین بار رفتم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۰۸هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عاالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱در حال درمان ناباروری
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خیلی خووب
۱۴۰۰/۱۲/۲۸از روش درمانشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳فوق العاده پر انرژی ،
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکترم بودند برای زایمان که عالی بودند از هر نظر
۱۴۰۰/۱۱/۰۲فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹مشکل کیست داشتم خداروشکر روبه بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار دکتر خوبیه علم به روزی داره بسیار باشخصیته
۱۴۰۰/۰۸/۰۹تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱فعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فعلا در ابتدا راه هستم،ان شالله که دستشون خیر باشه،البته خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالیییی هستن با دوماه مصرف دارو های تجویزی خانم دکتر باردار شدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸بهترین پاسخگویی و برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸تحت درمان هستم.دکتر خیلی خوب وقابلی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی دکتر خوبی هستن و اینکه مشکل ناباروری دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲مشکل آزواسپرمی همسرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر با حوصله ای هستند و انرژیشون مثبته اما هنوز به نتیجه دلخواه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ناباروری و باردار شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر بسیار عالی هستند .دستش هم بسیار سبک است
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۰۴فعلا تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲برای بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۰واقعا عااالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پریود نامنظم درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتربسیارحرفه ای وکاربلدی هستن درکنارش خوش رو وبا اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۹درحال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار دکتر مسلط و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۰عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۹معاینه داشتم خیلی با متانت پاسخگو بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱نازایی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۶زیادی ازمایش نوشت واسم که ضرورتی نداشت هزینه تراشی بود و خیلی از دوستامم که زایمان کردن اصلا اینکارارونکردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳ناباروری و بچه دار شدن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ناباروری تخت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵پانکچر شدم هنوز انتقال ندادم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۶نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی خوش برخورد و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹پزشک بسیار خوبی هستند چه در زمینه تشخیص و چه اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر خوبی هست از هرلحاظ
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر خوبیه فقط کاش مطب مجهز تر و پرسنل و بیشتر کنن خودشون خوشرو و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۹در مرحله درمانه وهنوز تموم نشده
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سلام بعد از سزا ین درد زیاد در ناحیه شکم داشتم ایشان با یک معاینه ساده گفت خونریزی در کنار رحم هست و باید بررسی بشه بعد جاهای دیگه سونوهای تخصصی رفتم آخر متوجه شدن بله خونریزی داره انجام میشه عمل کردم و خوبم الحمدالله
۱۴۰۰/۰۴/۰۵فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دنبال نتیجه هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹برای بارداری اقدام کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خیلی دختر صبور مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی، بهترین دکتری که تا به حال دیدم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵فعلا هیچی تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲برای درمان فعلا جواب نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بعداز سه بار ای وی اف ناموفق در مرکز نوید و با ناامیدی برای بار چهارم ای وی اف کردم پیش خانم دکتر و باردار شدم خداروشکر هرکی را معرفی کردم باردار شده پیش ایشون خیلی خیلی ماه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خوب هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر انرژی مثبتی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار دکتر بااخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۰۴در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳خیلی دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸پلیکیستدارممیخاممیکروانجامبدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بسیار باسواد و خوش اخلاق هستن با یکبار ویزیت تشخیص دادن و الان باردار هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عمل لاپارسکوپی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عاالی بااخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۲اصلا حس خوبی نگرفتم ماما محور بودن بدون اینکه جواب ازمایش منو ببینن، فقط با یه سونو نظر دادن که ناامیدم کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بار اولم هستند که رفتم پیش خانم دکتر برخورد عالی داشتن و امیدوارم کردن خدا کنه که جواب بگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی خانم هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۵خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۰۳