دکتری با تجربه هستند با تشخیص های دقیق و درست.به چندین دکتر زنان در کرج مراجعه کرده بودم اما هیچ کدوم مثل دکتر غفوریان نتوانستند با یک ویزیت مشکل منو برطرف کنند.تمام دکترای کرج یک طرف دکتر ژیلا غفوریان یک طرف
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
من زایمان اول رو پیش ایشون تحت نظر بودم بسیار خوش اخلاق وصبور هستن وخیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
دکتر حرف نداره کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
دل درد داشتم تحت نظرم فعلا
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
از بیماران قدیمی دکترم عالی و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
باردار هستم وزیر نظر خانم دکتر مهربون با اخلاق هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
با سلام ممنون از خانم دختر خیلی با اخلاق هستن و کارشون علیه واقعا
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
همه چیز عالیه این سومین بچه ام که پیش خانم دکتر به دنیا اوردم
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
بارداری،عالی ب
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بیشتر از ۱۰سال بیمار دکترم و کارشونو خیلی خیلی قبول دارم منشی ها در ضمن کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تازه معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
خانوادگی بیمار دکتر هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
از سال ۹۵ بیمار دکترم کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
خوب و عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
بهترین دکتر زنان که تا حالا دیدم واقعا داروهای که تجویز میکنن درجه یک هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
۱۰ سال بیمار دکترم خیلی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
از تهران میام پیش دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
بارداری و زایمان راحت و شیرین
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
۱۳سال بیمار دکترم عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
عالی و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عفونی شدن رحم و درمان توسط خانم دگتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
کیست درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دکتر خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
جراح فوق العاده ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
من ۷ سال بیمار دکترم هز تهران میام با یه نسخه باردار شدم ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستند من واقعا راضی ام ازشون️
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
همه چیز عالی و خوب دکتر مهربونم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
من دوبار اومدم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
مشکلم توسط ایشون حل شد واقعا فوق العاده هستن ایشون امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عفونت شدید داشتم و رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عااااالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
عالیه هم کارشون هم برخوردشون با بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
از سال۸۴ بیمار دکتر هستم از همه چیز راضی ام دیگه با خانم دکتر دوست شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
از پیگیری و درمان ایشون کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
زایمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
خوب است و نیکو
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دکتری واقعا خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
از سال ۹۰ بیمار دکترم حرف نداره دکتر عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
تا الان که درمان خوب بوده
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
دکتر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
خیلی راضی هستم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
باردارم و تحت نظر ایشون هستم و
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
خیلی خیلی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
مریض ده سال دکتر من خیلی عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
جراح فوق العاده ای هستند من برای زایمان هم پیششون بودم خیلی زود سرپا شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عالی من برای فرزند دوم ھم پیش خانم دکترم
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بسیار تعریف شونو شنیدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
عالی هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
خیلی خیلی راضی هستم و به همه معرفی میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
دکتر بسیار خوش اخلاق و تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
همه چیز عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
برای مراقبت دوقلو پیش ایشون بودم و همچنین زایمان،عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
دفعه اولم بود ولی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
کارشون خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
عالی و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
دکتر خیلی با حوصله جواب میدن عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
دکترم بود دخترمو پیشش زایمان کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
من خیلی راضی هستم مهربان خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خیلی سال بیمار دکتر هستم همه چیز عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
۱ زایمان پیش دکتر داشتم طبیعی بود کمکشون خیلی عالی بود بخیه ها عالی الان هم دوباره باردارم اومدم پیششون برای زایمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
عاااالی و حرفه ای بهترین جراح زیبایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
نتایج درمان و تشخیص ایشون عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
دکتر مهربان و حاذق هستن،منتها بعد از انجام سونو و آزمایش منشی هاشون اجازه نمیدن بری اتاق دکتر از دکتر سوال بپرسی در مورد سونو و سوالات.. یعنی منشی ها پاسخگو هستن تا دکتر... در این باره تجدید نظر کنن بهتره چون دراینصورت بیمار از نگرانی در میاد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
من دوباربار دار شدم هر دوبار هم تحت نظر ایشون بودم دکتر بسیار صبور مهربان و ماهری هستن خدا خیرشون بده و همیشه سلامت باشن هرکی باردار میشه یا مشکل زنانگی پیدا میکنه پبش ایشون نره ضرر کرده.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
همه چیز خیلی عالیه مخصوصا هر دو منشی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
از هر نظر عالیه برای تمام تجویز هاشون کاملا بیمارو مطلع میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بابت درد شکم و پهلو مشکوک به آپاندیس بودم و بستری شدم ایشان تشخیص دادن که عفونت مزمن دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
عااااااالی و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
بسیار با حوصله هستند و تمام موارد و حتی داروهای تجویزی را در پرونده قید میکنند تا در مراجعه بعدی بازخورد بیمار را در خصوص دارو بپرسند و رفتار خیلی حرفه ای دارند و همیشه به بیمار آرامش میدهند. ***
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
۱۵ سال مراجعه کننده دکترم دوتا زایمان داشتم پیش خانم دکتر منظم و مرتب با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عفونت و....و با دارو خوب شدم،دکتر حاذق و قابل اعتماد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کار بلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
به تظر من همه چیز عالی بود دکتر خوش برخورد و منشی های خوب
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
عااااااالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عالیه دکتر خیلی خوبی و منشیهای عالی دارن
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
بسیار دکتر عالی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
خداروشکر دکتر خوبی هستند من راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
بارداری
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
عالیه یک بار اومدم نتیجه گرفتم دیگه مشتریشون شدم
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
چند سال بیمار دکترم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عااالی وخوشبرخورد و مهربان و جذاب جراح عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بیمار قدیمی دکتر عاااالی و پرفکت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
سال ۴۰۲یه زایمان عالی با دکتر مهربون داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی از سال ۹۹ بیمار دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عفونت داشتم کاملا برطرف شد
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
دکتر خیلی عالی و صبور و مهربون هستند من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
دقیق و فوق حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
با سلام واسه معاینه امده بودم خیلی خوب وبا احتیاط معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
عالی هستند من راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
حاملگی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عفونت زیااد خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دکتر عالی فضای مطب عالی منشی ها عااااالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
خیلی دکتر خوب و خوش برخورد و دلسوزی هستندپیشنهاد میکنم به همه خانم های عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بهترین دکتر زنان هستن تشخیص درست و مطبی آروم برای مادران باردار و منشی های معدب و آروم و باشخصیتی دارن
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
راضی راضی عالی عالی ۲۰
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
دکتر عالی منشی ها عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زایمان و را
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
اول ممنونم از خانمهای پذیرش که خیلی محترم و با حوصله پاسخگو بودن دوما برخورد خانم دکتر که خیلی با حوصله و اروم بودن و از همه مهمتر خیلی اصولی و منطقی و حرفه ایب جواب سوالها رو میدادن در مجموع عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
دقیق و بامحارت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی دقیق خوش تیپ
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
با یک جلسه کیست دخترم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
سلام من زمان بارداری کلا تحت نظر دکتر غفوریان بودم رفتار منشی ها و خانم دکتر عالی بودن بچه ام هم ایشون بدنیا آوردن واقعا دکتر دلسوز و مهربونی هستندقدرت تشخیص بالایی دارند براشون آرزوی بهترین ها رو دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عالی و منظم علت مراجعه کیست که برطرف شده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
فوق العاده به معنای واقعی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دکتر خیلی خوبی هستند تنها دکتری هستند که بیماری منو تشخیص دادند مارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دوتا زایمان طبیعی با دکتر داشتم خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
بسیار عالی و کاردرست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
پزشک بسیار حاذق و متبحری هستند و با دقت به مشکل بیمار خود گوش میدن
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
خیلی هستم که ۵ سال بیمارشونم در ضمن منشی های صبور و خوبی دارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خیلی عالیه من خیلی راضی هستم و به همه دوستانم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همه چیز عالیه ازسال ۱۴۰۱بیمار دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
همه چیز عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
منو مادرم چندسال پیش خانوم دکتر میایم هر مشکلی برامون پیش میاد پیش ایشون میایم مادرم پیش دکتر جراحی هم انجام داده واقعا راضی هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بسیار با اخلاق و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دوسال مراجعه کننده دکترم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
۱۲ سال مراجعه کننده دکتر عزیزم از صفر تا صد همه چیز عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
چکاب بارداری عالی یا حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
از بارداریم تا الان هر زمان نیاز بوده فقط فقط پیش خود خانم دکتر میام عاشقشونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
دوره حاملگیو پیش ایشون گذروندم .خیلی خوش اخلاق ومهربون هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بسیار عالی و
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
برای بارداری و زایمان زیر نظر دکتر بودم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دکتر بسیار خوبیست
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
همه چیزی اوکی و عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
زایمان . سزارین
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
بیمارشونم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
از سال ۸۸ برای چک آپ پیش خانم دکتر میام خیلی عالی و منظم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عالی عالی عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
هورمونی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بیست سال بیمار دکترم تشخیصشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خیلی خوب مت یک بار اومدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
خانم دکتر بسیار با دقت و حوصله هستند راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
هنوز بعد ۴جلسه عفونتم برطرف نشده
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
من هر دو زایمان و چکاب های ماهانه را پیش ایشون میرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
عالی درجه یک
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
خیلی خیلی همه چیز منظم و عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
حامله بودم پیش دکتر میومدم الان هم دوباره میخوام حامله بشم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
همه چیز عالی مخصوصا خود دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
راضی هستم خیلی عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
واقعا خوب هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
۱۶ سال پیش خود خانم دکتر منو به دنیا آورد الان برای چک آپ و کیست بیمارشونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار دکتر ماهر و صبوری هستن و کاملا با دقت و آرامش به حرف های مریض گوش میدن و در نهایت پزشک ماهر و قابل قبولی هستن با تشکر از زحمات ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
مشکل بی نظمی پریود داشتم که به کمک ایشون رفع شد و ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
از سال ۹۶ بیمار دکترم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
خوب
خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالیه ۱۲ سال پیش دخترمو خانم دکتر بدنیا آورده
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
دکتر بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
دکتر خیلی عالی هستن وتوکارشون ماهرهستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
خدایی کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
من انقدر از دکتر راضی هستم که به همه دوست و آشنا هام معرفی میکنم ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
سال ۴۰۳ زایمان داشتم با دکتر عزیز و خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
کارشون عالی تشخیص بی نظیر مطب منظم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
جراحیشون حرف ندارن بهترین هستند تو کرج
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
چند سال بیمار دکتر راضی هستم زگیل تناسلی داشتم کاملا از بین رفته
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
همه چی عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
از سال ۸۷ بیمار دکترم دوتا زایمان پیش دکتر داشتم خیلی خیلی از همه چیز راضی هستم سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
۱۷ سال بیمارشون هستم کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
کار جراحیشون خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
عالییییی با نسخه اول
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خانم دکتر و منشی ها عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
تحت درمتنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
من خیلی راضی بودم از زایمانم الان هم اومدم مطب بخیه هامو بکشم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
از وقتی که خیلی کوچیک بودم مراجعه کننده دکتر بودم الان هم خودم باردارم و منتظر کوچولوم هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
جراح عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
از سال ۸۴ سه تا زایمان پیش خانم دکتر مهربون داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
چندین سال بیمارشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
10 سال برای چک آپ میرسم خدمت خانم دکتر و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
ده سال بیمار دکترم ٢تا زایمانم داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دوسش دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
من پیش خانوم دکتر سزارین انجام دادم خیلی راضی بودم و منشی های بسیار خوش اخلاق و مهربون مرسی از تیم دکتر غفوریان
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دکتر خوبی هستن من راضی بود تشخیص درست میدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
راضی هستم صد در صد .من جراحی زیبایی پیششون انجام دادم خیلی خیلی عالی شدم از هر نظر.بی شک بهترین جراح کرج
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار دکتر دقیق و مهربان و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
فعلا درمرحله درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عاااااااالی و مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
جراحی زیبایی انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
دکتر بسیار مهربون و دوست داشتنی و صبور پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
دکتر بسیارباتجربه و باحوصله با پرسنل عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
مراقبت های بارداری عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
دکتر خیلی خوبی هستند من از سال ۹۹ بیمار دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
راضی هستم فیبروم داشتم برطرف شده
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
9 سال قبل خانم دکتر عزیز دخترمو بدنیا آورده عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
کیست داشتم درمان شده خیلی درد داشتم الان احساس سبکی میکنم ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
دواران بارداری تحت نظر ایشون بودم واقعا عالی صبور و با حوصله هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
دکترعالیه بهترینه من خدمات ار اف پیششون انجام دادم و از نتیجه فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خیلی دکتر خوبی هستند پیشنهاد میکنم به همه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
بینهایت ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
خیلی خیلی دکتر خوبی هستند حتی تو برنامه گهواره هم خیلی ازشون تعریف کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
دکتر خوبی هستند من ۱۲ سال بیمار دکترم جراح خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
زمان زیادی برای بیمار میزارند عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
هم خودم هم فامیلامون از دکتر و منشی و برخودشون خیلی خیلی راضی هستیم عااااالییییییییی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
از سال ۸۸ دکتر جان همراه همیشگی من جراحی چک آپ و تشخیص۲۰
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
من از سال ۸۵ بیمار دکترم کار و تشخیصشون حرف نداره عاااااااالی و بی نظیییییییر
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
دخترم رو پیششون به دنیا آوردم و عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
عالی 10 سال بیمار دکترم حرف نداره
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
از ابتدای ازدواج تحت نظر ایشون بودم و الان هم باردار هستم و ایشون پزشک بنده هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
الان 21 هفته ام تا الان خوب بودن و تو هر ماه فشار و ورم پا و وزن و صربان قلب جنین رو چک میکنن و کلا سعی میکنن اگه موردی هم هست نگران نشید و میگن عالیه همه چی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
عالی حراج فوقالعاده
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
۱۲ سال بیمار دکتر هستم یه زایمان داشتم همه چیز عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
جراحی و بسیار عالی بود خدارو شکر
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
بینظیر و عالی اصلا موقع زایمان اذیت نشدم و اصلا هیچ رد سزارین نمونده خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خیلی خوب منشی ها عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
چک ماهیانه بارداری خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
بسیار عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
راضی هستم ۹ ماه تحت نظر دکترم چند روز دیگع کوچولوم میاد پیشم
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
عالی هستند منتظر وقت زایمان هستم با دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
زایمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
باسلام خیلی دکتر خوب وعالی هستش من خیلی قبولشون دارم
ژیلا غفوریان، متخصص زنان و زایمان در کرج با تجربه حرفه ای در سلامت بانوان. ارائه مراقبت های بارداری، درمان ناباروری، اختلالات قاعدگی و بیماری های زنان. drghafourian.com
کارشون حرف نداره جراحیشون عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶مراقب قبل بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتری با تجربه هستند با تشخیص های دقیق و درست.به چندین دکتر زنان در کرج مراجعه کرده بودم اما هیچ کدوم مثل دکتر غفوریان نتوانستند با یک ویزیت مشکل منو برطرف کنند.تمام دکترای کرج یک طرف دکتر ژیلا غفوریان یک طرف
۱۴۰۵/۰۳/۰۷من زایمان اول رو پیش ایشون تحت نظر بودم بسیار خوش اخلاق وصبور هستن وخیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۸دکتر حرف نداره کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۲دل درد داشتم تحت نظرم فعلا
۱۴۰۰/۰۴/۲۳از بیماران قدیمی دکترم عالی و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۰۵باردار هستم وزیر نظر خانم دکتر مهربون با اخلاق هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲با سلام ممنون از خانم دختر خیلی با اخلاق هستن و کارشون علیه واقعا
۱۴۰۴/۱۲/۲۴همه چیز عالیه این سومین بچه ام که پیش خانم دکتر به دنیا اوردم
۱۴۰۵/۰۱/۱۶بارداری،عالی ب
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بیشتر از ۱۰سال بیمار دکترم و کارشونو خیلی خیلی قبول دارم منشی ها در ضمن کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۱۳تازه معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خانوادگی بیمار دکتر هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸از سال ۹۵ بیمار دکترم کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب و عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲بهترین دکتر زنان که تا حالا دیدم واقعا داروهای که تجویز میکنن درجه یک هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶۱۰ سال بیمار دکترم خیلی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۱از تهران میام پیش دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بارداری و زایمان راحت و شیرین
۱۴۰۰/۰۸/۱۴۱۳سال بیمار دکترم عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶عالی و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عفونی شدن رحم و درمان توسط خانم دگتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۴کیست درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۵/۰۲/۲۶جراح فوق العاده ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲من ۷ سال بیمار دکترم هز تهران میام با یه نسخه باردار شدم ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۲۳بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستند من واقعا راضی ام ازشون️
۱۴۰۴/۱۲/۱۲همه چیز عالی و خوب دکتر مهربونم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷من دوبار اومدم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲مشکلم توسط ایشون حل شد واقعا فوق العاده هستن ایشون امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عفونت شدید داشتم و رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عااااالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳عالیه هم کارشون هم برخوردشون با بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۱۶از سال۸۴ بیمار دکتر هستم از همه چیز راضی ام دیگه با خانم دکتر دوست شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲از پیگیری و درمان ایشون کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷زایمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خوب است و نیکو
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتری واقعا خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹از سال ۹۰ بیمار دکترم حرف نداره دکتر عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲تا الان که درمان خوب بوده
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵راضی بودم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱دکتر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۵خیلی راضی هستم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰باردارم و تحت نظر ایشون هستم و
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خیلی خیلی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۲مریض ده سال دکتر من خیلی عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۹جراح فوق العاده ای هستند من برای زایمان هم پیششون بودم خیلی زود سرپا شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی من برای فرزند دوم ھم پیش خانم دکترم
۱۴۰۵/۰۱/۱۸بسیار تعریف شونو شنیدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خیلی خیلی راضی هستم و به همه معرفی میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر بسیار خوش اخلاق و تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۵/۰۱/۰۸همه چیز عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برای مراقبت دوقلو پیش ایشون بودم و همچنین زایمان،عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دفعه اولم بود ولی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳کارشون خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خیلی با حوصله جواب میدن عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکترم بود دخترمو پیشش زایمان کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من خیلی راضی هستم مهربان خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی سال بیمار دکتر هستم همه چیز عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۹۱ زایمان پیش دکتر داشتم طبیعی بود کمکشون خیلی عالی بود بخیه ها عالی الان هم دوباره باردارم اومدم پیششون برای زایمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۵راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱عاااالی و حرفه ای بهترین جراح زیبایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶نتایج درمان و تشخیص ایشون عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر مهربان و حاذق هستن،منتها بعد از انجام سونو و آزمایش منشی هاشون اجازه نمیدن بری اتاق دکتر از دکتر سوال بپرسی در مورد سونو و سوالات.. یعنی منشی ها پاسخگو هستن تا دکتر... در این باره تجدید نظر کنن بهتره چون دراینصورت بیمار از نگرانی در میاد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من دوباربار دار شدم هر دوبار هم تحت نظر ایشون بودم دکتر بسیار صبور مهربان و ماهری هستن خدا خیرشون بده و همیشه سلامت باشن هرکی باردار میشه یا مشکل زنانگی پیدا میکنه پبش ایشون نره ضرر کرده.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲همه چیز خیلی عالیه مخصوصا هر دو منشی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲از هر نظر عالیه برای تمام تجویز هاشون کاملا بیمارو مطلع میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بابت درد شکم و پهلو مشکوک به آپاندیس بودم و بستری شدم ایشان تشخیص دادن که عفونت مزمن دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۹عااااااالی و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار با حوصله هستند و تمام موارد و حتی داروهای تجویزی را در پرونده قید میکنند تا در مراجعه بعدی بازخورد بیمار را در خصوص دارو بپرسند و رفتار خیلی حرفه ای دارند و همیشه به بیمار آرامش میدهند. ***
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴۱۵ سال مراجعه کننده دکترم دوتا زایمان داشتم پیش خانم دکتر منظم و مرتب با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عفونت و....و با دارو خوب شدم،دکتر حاذق و قابل اعتماد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸کار بلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶به تظر من همه چیز عالی بود دکتر خوش برخورد و منشی های خوب
۱۴۰۵/۰۱/۲۲عااااااالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالیه دکتر خیلی خوبی و منشیهای عالی دارن
۱۴۰۵/۰۱/۱۰بسیار دکتر عالی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸خداروشکر دکتر خوبی هستند من راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۱۶بارداری
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عالیه یک بار اومدم نتیجه گرفتم دیگه مشتریشون شدم
۱۴۰۵/۰۱/۲۳چند سال بیمار دکترم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عااالی وخوشبرخورد و مهربان و جذاب جراح عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بیمار قدیمی دکتر عاااالی و پرفکت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سال ۴۰۲یه زایمان عالی با دکتر مهربون داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی از سال ۹۹ بیمار دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عفونت داشتم کاملا برطرف شد
۱۴۰۱/۰۳/۲۰دکتر خیلی عالی و صبور و مهربون هستند من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دقیق و فوق حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۳با سلام واسه معاینه امده بودم خیلی خوب وبا احتیاط معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی هستند من راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۳۰حاملگی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عفونت زیااد خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر عالی فضای مطب عالی منشی ها عااااالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی دکتر خوب و خوش برخورد و دلسوزی هستندپیشنهاد میکنم به همه خانم های عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بهترین دکتر زنان هستن تشخیص درست و مطبی آروم برای مادران باردار و منشی های معدب و آروم و باشخصیتی دارن
۱۴۰۴/۱۲/۲۴راضی راضی عالی عالی ۲۰
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر عالی منشی ها عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳زایمان و را
۱۴۰۱/۰۴/۱۷اول ممنونم از خانمهای پذیرش که خیلی محترم و با حوصله پاسخگو بودن دوما برخورد خانم دکتر که خیلی با حوصله و اروم بودن و از همه مهمتر خیلی اصولی و منطقی و حرفه ایب جواب سوالها رو میدادن در مجموع عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دقیق و بامحارت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی دقیق خوش تیپ
۱۴۰۵/۰۲/۳۰با یک جلسه کیست دخترم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۵سلام من زمان بارداری کلا تحت نظر دکتر غفوریان بودم رفتار منشی ها و خانم دکتر عالی بودن بچه ام هم ایشون بدنیا آوردن واقعا دکتر دلسوز و مهربونی هستندقدرت تشخیص بالایی دارند براشون آرزوی بهترین ها رو دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی و منظم علت مراجعه کیست که برطرف شده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶فوق العاده به معنای واقعی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر خیلی خوبی هستند تنها دکتری هستند که بیماری منو تشخیص دادند مارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دوتا زایمان طبیعی با دکتر داشتم خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار عالی و کاردرست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴پزشک بسیار حاذق و متبحری هستند و با دقت به مشکل بیمار خود گوش میدن
۱۴۰۴/۱۲/۱۷خیلی هستم که ۵ سال بیمارشونم در ضمن منشی های صبور و خوبی دارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی عالیه من خیلی راضی هستم و به همه دوستانم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳همه چیز عالیه ازسال ۱۴۰۱بیمار دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰همه چیز عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶منو مادرم چندسال پیش خانوم دکتر میایم هر مشکلی برامون پیش میاد پیش ایشون میایم مادرم پیش دکتر جراحی هم انجام داده واقعا راضی هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار با اخلاق و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دوسال مراجعه کننده دکترم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵۱۲ سال مراجعه کننده دکتر عزیزم از صفر تا صد همه چیز عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵چکاب بارداری عالی یا حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۲از بارداریم تا الان هر زمان نیاز بوده فقط فقط پیش خود خانم دکتر میام عاشقشونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دوره حاملگیو پیش ایشون گذروندم .خیلی خوش اخلاق ومهربون هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار عالی و
۱۴۰۰/۰۴/۲۱برای بارداری و زایمان زیر نظر دکتر بودم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر بسیار خوبیست
۱۳۹۹/۱۰/۲۱همه چیزی اوکی و عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۸زایمان . سزارین
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بیمارشونم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷از سال ۸۸ برای چک آپ پیش خانم دکتر میام خیلی عالی و منظم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی عالی عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۱۶هورمونی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بیست سال بیمار دکترم تشخیصشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خوب مت یک بار اومدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲خانم دکتر بسیار با دقت و حوصله هستند راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳هنوز بعد ۴جلسه عفونتم برطرف نشده
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۰من هر دو زایمان و چکاب های ماهانه را پیش ایشون میرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالی درجه یک
۱۴۰۱/۰۷/۰۷خیلی خیلی همه چیز منظم و عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲حامله بودم پیش دکتر میومدم الان هم دوباره میخوام حامله بشم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۹همه چیز عالی مخصوصا خود دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱راضی هستم خیلی عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۶واقعا خوب هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹۱۶ سال پیش خود خانم دکتر منو به دنیا آورد الان برای چک آپ و کیست بیمارشونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار دکتر ماهر و صبوری هستن و کاملا با دقت و آرامش به حرف های مریض گوش میدن و در نهایت پزشک ماهر و قابل قبولی هستن با تشکر از زحمات ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸مشکل بی نظمی پریود داشتم که به کمک ایشون رفع شد و ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶از سال ۹۶ بیمار دکترم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۲خوب خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالیه ۱۲ سال پیش دخترمو خانم دکتر بدنیا آورده
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دکتر خیلی عالی هستن وتوکارشون ماهرهستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۶خدایی کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۱۴من انقدر از دکتر راضی هستم که به همه دوست و آشنا هام معرفی میکنم ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۵سال ۴۰۳ زایمان داشتم با دکتر عزیز و خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶کارشون عالی تشخیص بی نظیر مطب منظم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰جراحیشون حرف ندارن بهترین هستند تو کرج
۱۴۰۵/۰۳/۱۳چند سال بیمار دکتر راضی هستم زگیل تناسلی داشتم کاملا از بین رفته
۱۴۰۵/۰۲/۰۲همه چی عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶از سال ۸۷ بیمار دکترم دوتا زایمان پیش دکتر داشتم خیلی خیلی از همه چیز راضی هستم سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۰۲۱۷ سال بیمارشون هستم کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۶کار جراحیشون خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالییییی با نسخه اول
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خانم دکتر و منشی ها عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۹تحت درمتنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳من خیلی راضی بودم از زایمانم الان هم اومدم مطب بخیه هامو بکشم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹از وقتی که خیلی کوچیک بودم مراجعه کننده دکتر بودم الان هم خودم باردارم و منتظر کوچولوم هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲جراح عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹از سال ۸۴ سه تا زایمان پیش خانم دکتر مهربون داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹چندین سال بیمارشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹10 سال برای چک آپ میرسم خدمت خانم دکتر و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ده سال بیمار دکترم ٢تا زایمانم داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دوسش دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من پیش خانوم دکتر سزارین انجام دادم خیلی راضی بودم و منشی های بسیار خوش اخلاق و مهربون مرسی از تیم دکتر غفوریان
۱۴۰۵/۰۱/۱۵راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکتر خوبی هستن من راضی بود تشخیص درست میدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳راضی هستم صد در صد .من جراحی زیبایی پیششون انجام دادم خیلی خیلی عالی شدم از هر نظر.بی شک بهترین جراح کرج
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار دکتر دقیق و مهربان و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷فعلا درمرحله درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عاااااااالی و مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰جراحی زیبایی انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر بسیار مهربون و دوست داشتنی و صبور پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دکتر بسیارباتجربه و باحوصله با پرسنل عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶مراقبت های بارداری عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکتر خیلی خوبی هستند من از سال ۹۹ بیمار دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹راضی هستم فیبروم داشتم برطرف شده
۱۴۰۵/۰۲/۲۷9 سال قبل خانم دکتر عزیز دخترمو بدنیا آورده عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۲کیست داشتم درمان شده خیلی درد داشتم الان احساس سبکی میکنم ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۱۹دواران بارداری تحت نظر ایشون بودم واقعا عالی صبور و با حوصله هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۲/۲۶دکترعالیه بهترینه من خدمات ار اف پیششون انجام دادم و از نتیجه فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶خیلی دکتر خوبی هستند پیشنهاد میکنم به همه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بینهایت ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی خیلی دکتر خوبی هستند حتی تو برنامه گهواره هم خیلی ازشون تعریف کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستند من ۱۲ سال بیمار دکترم جراح خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰زمان زیادی برای بیمار میزارند عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۰هم خودم هم فامیلامون از دکتر و منشی و برخودشون خیلی خیلی راضی هستیم عااااالییییییییی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰از سال ۸۸ دکتر جان همراه همیشگی من جراحی چک آپ و تشخیص۲۰
۱۴۰۵/۰۳/۰۲من از سال ۸۵ بیمار دکترم کار و تشخیصشون حرف نداره عاااااااالی و بی نظیییییییر
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دخترم رو پیششون به دنیا آوردم و عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۱عالی 10 سال بیمار دکترم حرف نداره
۱۴۰۵/۰۱/۲۳از ابتدای ازدواج تحت نظر ایشون بودم و الان هم باردار هستم و ایشون پزشک بنده هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵الان 21 هفته ام تا الان خوب بودن و تو هر ماه فشار و ورم پا و وزن و صربان قلب جنین رو چک میکنن و کلا سعی میکنن اگه موردی هم هست نگران نشید و میگن عالیه همه چی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عالی حراج فوقالعاده
۱۴۰۵/۰۲/۲۳۱۲ سال بیمار دکتر هستم یه زایمان داشتم همه چیز عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶جراحی و بسیار عالی بود خدارو شکر
۱۴۰۰/۰۱/۰۳بینظیر و عالی اصلا موقع زایمان اذیت نشدم و اصلا هیچ رد سزارین نمونده خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خیلی خوب منشی ها عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۲۳چک ماهیانه بارداری خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۹راضی هستم ۹ ماه تحت نظر دکترم چند روز دیگع کوچولوم میاد پیشم
۱۴۰۵/۰۱/۱۹عالی هستند منتظر وقت زایمان هستم با دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۲۷زایمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۸دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲باسلام خیلی دکتر خوب وعالی هستش من خیلی قبولشون دارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۷۲۵ سال بیمار دکترم از سال ۱۳۸۰ . همه چیز عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عااالی وخوشبرخورد و مهربان و جذاب جراح عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی خفن گاد
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سزارین
۱۴۰۰/۱۲/۱۰24 سال هست که مریض ایشون هستم سپتس از ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر خوبی هستن ،عمل سزاریننو ایشون انجام دادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۹نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷