سلام خیلی خوب راهنمایی کردن و پدربزرگم بیمارستان بستری شدن ولی به علت مخالفت دوتا از پسرانشون از بیمارستان ترخیص شدن امیدوارم که نتیجه ی بدی نداشته باشه این کارشون. من امیدوار بودم به کار دکتر فرشیدمهر
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
دکتر با اخلاق وبا حوصله بودن و به نظرم خوبن از لحاظ طبابت برای همسرم یه جوراب واریس دادن فعلا تا ببینیم نتیجه چیش میشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
درمان دی وی تی.
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
خوب بود ولی باید به بیمار رسیدگی کنه اما کارش عالیه من که خیلی راضی بودم واقعا دمش گرم اما ی زره وقت واسه بیمار بزاره بهتره
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
بیماریDVT
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
همسرم بیماری واریس داشتند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
همسرم گرفتگی شدید عروق پای راست داشت وهمچنین دیابتی بود بادرایت وتشخیص عالی دکتر وطبق زمان بندی منظم پای ایشون رو عمل کردن وپیوند رگ انجام دادند.دکتر فوق العاده بااخلاق و حاذق که به معنای واقعی کلمه انسان .برای همسرم خیلی وقت گذاشتن که تونست نتیجه عالی بگیره وخداروشکر به کاروزندگیش برگرده.
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
دکتر فوق العده ای هستند. دستشون شفاس
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
دکتر کاربلد باتخصص و تجربه بالا و خوش اخ۶
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
گرفتگی عروق پا و بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
باسلام واحترام
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
گرفتگی آئورت در محل اتصال به پاها داشتم که با گذاشتن دو استنتدر ائورت مشکل رفع شد و اکنون میتوانم بخوبی راه بروم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عمل عروق گردن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
جراحی عروق بله
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
بسیار با دقت و اگاه
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
با سلام خدمت
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
فعلا سونو انجام دادم باید به ایشون نتیجه رو نشونشون بدم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
گرفتکی عروق پا که انژیو گرافی انجام شد وراضز بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
خوب بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
اقای دکتر برای من پورت گذاشتند و الان تقریبا ۱سال نیم هست که از پورت بدون مشکل استفاده میکنم بسیار با اخلاق و زبر دست هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
باسلام جناب دکتر فرشید مهر پزشکی توانا و با سطح علمی و تخصصی بسیار عالی و اخلاق مدار می باشند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
دکتر عالی با ادب و آرامش خاص. تسلط به کار
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
نوروفیبروماتوز
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
با صبر و حوصله علائم بیماری را بررسی می کنند
دستگاه سونوگرافی داپلر داخل مطب دارند که تشخیص سریع را میسر می کنه من برای واریس مراجعه کرده بودم
فوق تخصص جراحی عروق و انژیوپلاستی. هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران, لیزر واریس و اسکلروتراپی و درمانهای جدید عروق واریسی, انژیوگرافی و انژیوپلاستی عروق گردن واندام, زخم دیابت, جراحی و استنت گذاری انوریسم ائورت (EVAR). ونوگرافی و استنت گذاری سیاهرگهای بسته شده, فیستول دیالیز، تعبیه پرم کت و پورت گذاری, بیمارستان فوق تخصصی لاله (شهرک غرب، خ سیمای ایران)
بی نظیر و عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خوش برخورد و دقیق بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سلام خیلی خوب راهنمایی کردن و پدربزرگم بیمارستان بستری شدن ولی به علت مخالفت دوتا از پسرانشون از بیمارستان ترخیص شدن امیدوارم که نتیجه ی بدی نداشته باشه این کارشون. من امیدوار بودم به کار دکتر فرشیدمهر
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۳۰دکتر با اخلاق وبا حوصله بودن و به نظرم خوبن از لحاظ طبابت برای همسرم یه جوراب واریس دادن فعلا تا ببینیم نتیجه چیش میشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴درمان دی وی تی.
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خوب بود ولی باید به بیمار رسیدگی کنه اما کارش عالیه من که خیلی راضی بودم واقعا دمش گرم اما ی زره وقت واسه بیمار بزاره بهتره
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بیماریDVT
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷همسرم بیماری واریس داشتند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶همسرم گرفتگی شدید عروق پای راست داشت وهمچنین دیابتی بود بادرایت وتشخیص عالی دکتر وطبق زمان بندی منظم پای ایشون رو عمل کردن وپیوند رگ انجام دادند.دکتر فوق العاده بااخلاق و حاذق که به معنای واقعی کلمه انسان .برای همسرم خیلی وقت گذاشتن که تونست نتیجه عالی بگیره وخداروشکر به کاروزندگیش برگرده.
۱۴۰۳/۱۲/۲۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر فوق العده ای هستند. دستشون شفاس
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دکتر کاربلد باتخصص و تجربه بالا و خوش اخ۶
۱۴۰۳/۰۴/۰۶گرفتگی عروق پا و بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷باسلام واحترام
۱۴۰۳/۱۱/۰۳گرفتگی آئورت در محل اتصال به پاها داشتم که با گذاشتن دو استنتدر ائورت مشکل رفع شد و اکنون میتوانم بخوبی راه بروم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عمل عروق گردن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴جراحی عروق بله
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار با دقت و اگاه
۱۴۰۴/۰۲/۰۷با سلام خدمت
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸فعلا سونو انجام دادم باید به ایشون نتیجه رو نشونشون بدم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰گرفتکی عروق پا که انژیو گرافی انجام شد وراضز بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۴خوب بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱اقای دکتر برای من پورت گذاشتند و الان تقریبا ۱سال نیم هست که از پورت بدون مشکل استفاده میکنم بسیار با اخلاق و زبر دست هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷باسلام جناب دکتر فرشید مهر پزشکی توانا و با سطح علمی و تخصصی بسیار عالی و اخلاق مدار می باشند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر عالی با ادب و آرامش خاص. تسلط به کار
۱۴۰۰/۰۸/۲۸نوروفیبروماتوز
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۳با صبر و حوصله علائم بیماری را بررسی می کنند دستگاه سونوگرافی داپلر داخل مطب دارند که تشخیص سریع را میسر می کنه من برای واریس مراجعه کرده بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳غده لنفافی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷زخم پای دیابتی / گرفتگی اندامهای تحتانی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱واریس ساق چپ تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۵