تهران شمال شرقی تقاطع اتوبان آهنگ با خیابان ری
بیمارستان بازرگانان
درمانگاه زنان
تهران نازی آباد میدان بهمنیار کوچه خرمی پلاک ۱۵واحد ۴
شهریار میدان فرمانداری به طرف میدان حافظ مرکز جراحی تندیس نور سینا طبقه دوم
روزهای
یکشنبه ها
ساعت 9 الی12
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شمال شرقی تقاطع اتوبان آهنگ با خیابان ری
بیمارستان بازرگانان
درمانگاه زنان
نازی آباد میدان بهمنیار کوچه خرمی پلاک ۱۵ واحد ۴
شمال شرقی تقاطع اتوبان آهنگ با خیابان ری
بیمارستان بازرگانان
درمانگاه زنان
نازی آباد میدان بهمنیار کوچه خرمی پلاک ۱۵ واحد ۴
میدان فرمانداری به طرف میدان حافظ مرکز جراحی تندیس نور سینا طبقه دوم
روزهای
یکشنبه ها
ساعت ۹ الی ۱۲
به جرات میگم بهترین و با شرافت ترین پزشکی بودن که دیدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خیلی عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بهترین زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دکتر بسیار مهربان و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹اولین جلسه بود و ب نظر دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار صبوروخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خانم دکتر گرامی و منشی مهربانشون بسیار قابل احترام بی نهایت با اخلاق و با وجدان
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی خوب برای اولین بار رفتم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی آرام و متین بودند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸دکتر برزو جدای تبحر در جراحی جزو پزشکانی هستن که به بیمار آرامش میدن و به نظر بنده این خیلی در روند بهبود موثر و مهمه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴من برای حلسه دوم وبرای نشون دادن سونو گرافی پیش خانم دکتر میام
۱۴۰۰/۰۲/۲۴دکتر عالی و مومن
۱۴۰۴/۱۱/۰۱درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی بودن به ح
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوب و مهربان
۱۴۰۱/۰۶/۳۱بهترین دکتر تو دنیا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر بسیار با حوصله و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خانم دکتر بسیار با تجربه عالی خوش اخلاق باایمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۲واقعا دکتر عالی از هر نظر هر چقدر سوال بپرسید بدون خستگی جواب میدن دستشون خیلی سبکه انرژیشون عالیه همچنین منشی فوق العاده خوش برخورد و پر انرژی دارن خدا بهشون قوت و تندرستی بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱۹ساله تحت نظر خانم دکتر هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵نمیدونم بگم خوبه یا بد
۱۴۰۰/۰۴/۲۲فقط یکبار مراجعه داشتم و تحت درمانم.بسیار مهربان و باحوصله هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۴فیبرم عمل کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار آرامش بخش و کار بلد
۱۴۰۰/۱۲/۱۷سلام فیبروم رحم دارم گفتند اگر اذیت نمیکنه نیاز به جراحی نیست
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر خوب و روشن فکری هست و در درمان بیماران با حوصله است ممنونم از دکتر بزرگوار
۱۴۰۳/۱۱/۰۹پریود نمیشدم دکتر درمانم کرد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خیلی دکتر با انصاف مهربون کار بلدی و واقعا علمشو داره و بهترین انتخاب هر خانومی میتونه باشه خانم دکتر برزو️
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار با تجربه و خیلی با اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴باعرض سلام خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز لیلابرزو و همکاران محترم ممنون بابت همه زحماتی که برامون کشیدید مادربنده توسط سرکار خانم دکتر لیلا برزو 4خردادجراحی شد واقعا کارشون عالی بود انشاالله به خاک دست میزنید به حق امام حسین براتون طلا بشه ممنون سپاس....
۱۴۰۵/۰۳/۰۶تحت نظر برای بارداری خیلی انرژی خوبی دارند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فیبروم دارم چک میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تشخیص خانم دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بد نیست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵در دوره درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴باهاشون سزارین شدم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی هستند.فوقالعاده.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶راضی بودم.رفتارشون خیلی آرامش به مریض میده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱زایمان
۱۳۹۸/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خوب بود،راضی ام.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار با اخلاق و مومن و کار درست
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی .
۱۴۰۰/۰۴/۰۶برای زایمانم پیششون بودم کارشون عالی حرف نداره مهربون و باتجربه هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تازه در حال انجام مراحل هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر حاذق و مهربانی هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸اقدام ب بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر خیلی خوب و با اخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر بسیار باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳زمان بارداریموتحت نظرخانم دکتربودم خوب بودن وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۴ایشون برای جفت زایمان هام دکترم بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۲معاینه های زنانه و بارداری و زایمان تحت نظر بودم عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر مهربون و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰طول درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۸باردار هستم تحت کنترل
۱۴۰۱/۰۵/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵فوق العاده مهربونم و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار دکتر متخصص مهربان و با حوصله و صبوری هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیار دکتر شکیبا و با تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴نازایی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴مشکلی نداشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰باردار بودم زایمانمم ایشون انجام دادن عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴یک جلسه رفتم و برام آزمایش نوشت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸دکتر فوق العاده حاذق و مجرب و درمان بیمار براشون ارجحیت داره نه مسائل مالی حتما حتما اگر نیاز به دکتر در این زمینه دارید توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی صبور،
۱۴۰۳/۱۱/۱۵من برای بارداری و مراقبت های اون پیش خانم دکتر میرم واقعا مثل یه مادر دلسوز و پیگیرن ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خیلی مهربان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶همه چیز خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۲تحت نظر دوران بارداری هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مشکلی نبود برای چکاپ رفتم
۱۳۹۸/۰۶/۱۲تحت نظر
۱۴۰۴/۰۴/۲۶مراقبت و سلامت قبل ازبارداری
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۳تحت نظر ایشون سزارین شدم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر مهربون و باحوصله و زحمتکش و مزیت ممتاز خانم دکتر پاسخگویی سریع و به موقع در فضای مجازی است .
۱۴۰۵/۰۲/۲۷کیست داشتم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۲نتیجه خیلی خوبی داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار خانم محترم نتیجه بخش در درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶پیش ایشون زایمان طبیعی انجام دادم فوق العاده بودن عالی هرچی بگمکمگفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶زایمان. عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۱تعریف ایشون رو زیاد شنیدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۶سلام بسیا بسیار عالی وفوق العاده دکتر ماهری وبا تجربه ای انشاالله خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۰۵نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵برای معا
۱۴۰۴/۰۸/۱۰حامله هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۰۷بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۸در ماه چهارم بارداری هستم و از ایشان فوق العاده راضیم
۱۳۹۹/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷برای کنترل بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶کنترل بارداری.عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷فوقالعاده حرفهای و متخصص آرامشبخش
۱۴۰۴/۰۴/۳۱مشاوره میخوام
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۴زایمان علی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۴پزشک حاذق وباتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳اهههعهععع
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار با اخلاق و با حو صله بودند حرفهاشون آرام بخش بود و تشخیصشون درست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکتر مهربون و خونسردی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰زایمان. عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکل ناباروری داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بسیار خوشرو و باحوصله ای هستن من پیش ایشون می رفتم دوران بارداری عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر خوب و
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار پیگیر و منشی بسیار با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸خیلی دکتر مهربون و دلنشینی هستن و البته حرفه ای و کاربلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تحت نظر برای دوران بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر مهربان باتجربه باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار مهربان و با تجربه از هر نظر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بارداری اولم مسمومیت بارداری گرفتم فشار خون خیلی بالا و تو بارداری دوم به کمک خانم دکترو لطف خدا هیچ مشگلی برام پیش نیومد
۱۴۰۴/۰۱/۰۳.......
۱۴۰۴/۰۵/۰۴فعلا جلسه اول رفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۰کنترل باردا
۱۴۰۱/۰۳/۱۷سلام ..من برای جلسه دوم خدمت خانم دکتر میرسم برای نشون دادن آزمایش
۱۴۰۰/۰۲/۱۶در حال انجام
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بسیار صبور مهربان و فوق العاده کاردان
۱۳۹۸/۱۰/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴باردار هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار خوشرو مومن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶در حال اقدام به بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام. خیلی با صبر و حوصله و با تجربه.هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹ایشون دکتر نیستن،یه فرشته هستن. میخوام از منشی فوق العادشون هم همینجا تشکر کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فوقالعاده دکتر خوب و خوش برخورد هستن و آرامش خاصی دارن و بسیار کاربلدهستن من راضی بودم از ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بیمارش هستم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰دکتر باتوجه باوجدان و متخصص و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار محترم بادب آرام با تخصص
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر دل سوز وومهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲اقدام به بارداری فعلا تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳نمیدونم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴یک مرحله رفتم فعلا دارو دادند، هنوز نتیجه رو نمیدانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷من برای بار اول بود اومدم پیششون خیلی راضی بودم. خیلی با حوصله و آرامش رفتار کردن.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار دکتر عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خانم دکتر فوقالعاده با تجربه و کاردان و با اخلاق هستند،۱۲ساله هرمشکلی باشه میرم پیششون
۱۴۰۵/۰۳/۰۲جراحی داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷همه جوره علی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر بسیارمحترم ومهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۰آندومتررحم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۰رحم عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶درست ۸ سال پیش دختر نازنینم رو گذاشتن تو بغلم دکتری صبور و با حوصله، و مهربون و آرامشبخش
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی صبور مهربان با حوصله و مهمتر از همه اصلا تو مطب بخاطر شلوغی اذیت نمیشیم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶هنوز نرفتم ولی تعریف هاشو شنیدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹با یک نسخه مشکلم کاملا بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دوران بارداری و زایمان زیر نظرشون بودم. خوش اخلاق و مهربان.دستشون سبک بود برام.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴سلام من اولین باررفتم بیش خانم دکتر خیلی دکترخوب وعالی ومهربانی هستن ومنشی فوق العاده خوبی دارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹دوبار به ایشون مراجعه کردم. هم برخورد خودشون و هم منشی عالی بود. خیلی صبورن. راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر صبور و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی مشکل عفونت کارشون حرف نداشت
۱۳۹۹/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶تازه جلسه دوم هست،تا الان که خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر خیلی پر از انرژی و آرامش
۱۴۰۴/۰۹/۲۴باردار هستم ایشان بسیار خوش برخورد ومسلط به کارشون. بی نظیر
۱۴۰۴/۱۰/۱۳تحت مراقبت بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی با حوصله به بیماراشون رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی عالیه خیلی خوش رو هستن ممنون از این همه صبوری خانم دکتر ک با صبوری جواب همه رو میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر برزو بسیار مهربان و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱باردارم عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹سلام. همسرم از ناحیه ی پهلو احساس دردمیکرد که با مراجعه به دکتر برزو و سونو و تجویزدارو توسط دکتر خوب شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۲سلام من زایمان اول خانم دکتر عمل انجام دادن خیلی خوب بود راضی بودم بارداری دوم زیر نظر خودشون هستم واقعا فرشته و ماه هستن ️
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰باردار هستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر بسیار حاذق، مهربان، با اخلاق و صبوری هستن، منشی بسیار خوش اخلاق و صبوری هم دارن، برای دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹فعلا تحت درمانم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۷تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹کنترل قاعدگی
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عالی بودمن ازروزاول بارداری تحت نظرایشون بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵من همیشه از خانم دکتر انرژی مثبت می گیرم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی دکتر مهربون و ارومی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر خوب باتشخیص خوب ودرمان خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۹مبنتیدب مبمق
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶قاعدگی نامنظم و قطع نشدن پریود.فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکتر بسیار خوبی من با یکبار مراجعه ب ایشون جواب گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴بار دارم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خیلی عالی ، صبور ، رفتار بسیار مودبانه
۱۴۰۳/۱۲/۰۳حرفه ای و خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خانم دکتربسیارمهربون ودلسوزی هستن خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۷ممنون از زحماتشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷تازه رفتم پیشش
۱۴۰۴/۰۱/۱۷باردارم تحت نظر ایشونم مهربون و خوش انرژی فقط یکم باید بیشتر وقت بزارن برای ویزیت فکر میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بعد از دوسال اقدام به بارداری و مراجعه به دکترهای مختلف، خانمدکتر برزو با داروهایی که برام تجویز کردن و البته دست پر خیر و برکتشون، بالاخره باردار شدم. آرامش و دلگرمی که به آدم میدن عالیه، توی کارشون هم خبره هستن، ضمنا منشی فوق العاده ای هم دارند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵فوق العاده دکتر خوب و بسیار خوش برخوردی و آرامش خاصی دارند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۴واقعا عالی بسیار بسیار راضی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۶خیلی دکتر باحوصله وخنده رویی هستن وبا حوصله به همه سؤالات بیمار جواب میدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی رفتار عالی وخوش برخورد وباتجربه داشتن وبه همه حرف ها با آرامش گوش دادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار خانم دکتر مومن و با وجدانی هستن. حس آرامشی در وجودشون احساس میکنم که باعث میشه در مطب ایشون احساس خوبی داشته باشم. هم محیطی گرم و صمیمی دارد و هم خانم منشی بسیار محترم و مهربانی دارند. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بارداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸اولین ویزیتم بود راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰مادرم عمل داشتن و بسیار بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶من باردارم
۱۴۰۱/۰۵/۱۶دکتر خ
۱۴۰۰/۰۹/۱۶حامله بودم قرص و داروهای خولی تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶اقدام ب بارداری ، فعلا باردار نشدم ان شالله در ادامه جور بشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۹برای کیست تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶سلام من برای مراقبت های بارداری پیش ایشون میرم و خیلی از درمان ایشون راضی هستم در ضمن خیلی با اخلاق و مهربون هستن و با جان و دل به حرفای بیمارشون گوش میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی هست عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸نیاز به ویزیت مجدد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴زایمان کردم پیششون عااالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیاردکترخوش اخلاق وکاردرستی هستن امیدوارم همیشه سالم سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عفونت فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۲زنان زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۰پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۴