این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر - خیابان میرداماد جنب پل میرداماد (نرسیده به تقاطع میرداماد - جردن) - پلاک ۴۱۰ - ساختمان پزشکان ۴۱۰ میرداماد - طبقه ۳ واحد ۱۴
من دو هفته س بینی م رو عمل کردم و حتی با ورم هم خوبه و از چیزی که می خواستم هم بهتر شده! نه تنها آقای دکتر کارشون و خود شخصیت شون حرف نداره، کادر خیلی خوب و ساپورتیوی هم دارن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالییییییییییییی
۱۳۹۹/۰۶/۰۸خوب بود من رو
۱۳۹۷/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹نمیدانم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عاالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بسیار عالی و واقعا من به شخصه کار خیلی از دکتر ها رو دیدم اما به کار دکتر عالیان نمیرسن ایشون هم با اخلاق و هم ادم منصفی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۸در یک کلام ببنظیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۸خوب نبود اصلا مشکلات مغزی د بینایی بعد از عمل پیش امده بعد از یک ماه
۱۴۰۰/۰۶/۲۴لوزه داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵از طریق دوست معرفی شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عمل بینی
۱۳۹۸/۰۴/۰۷انحراف شدید بینی اصلاح شد
۱۳۹۸/۰۷/۲۱میخام بینیمو عمل کنم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سالها دنبال یه دکتر خوب و عالی بودم که هم بینی من زیبا بشه هم تنفسم بهتر بشه .با توجه به مشکلاتی که بینی من داشت دکتر طوری عمل کرد که روزی حداقل 10 نفر میپرسن پیش کی عمل کردی.واقعا راضیم عالیه .همش خودمو تو آیینه میبینم لذت میبرم .و شبها بهتر میخوالم چون نفسم عالی شده
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ایشون عالی هستند قبلا در ابهر مطب داشتند من مشکل سینو زیت داشتم که بادرمانشون خوبشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸لوزه دختر خواهرمو انجام داد اصلا هم مشکلی به وجود نیومد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۱از طرییق دوستتن معرفی شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲مشکل شنوایی که خیلی عالی درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۳کاملا راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۲۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴جراحی زیبایی بینی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خیلی خوش برخورد و منصف
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دکتره خوبین
۱۳۹۹/۱۱/۲۷هخیلی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۵با سلام خدمت هموطنان عزیزم من سرگیجه داشتم کل دکتر های کشور رو زیر و رو کردم حدود 100 میلیون خرج کردم خوب نشدم دکتر عالیان یه قرص داد یه ماه خوردم در کامل شدم بدون اغراث بهترین گوش حلق بینی ایران با فاصله است و یا حتی بهترین گوش حلق بینی جهان
۱۳۹۸/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳یکی ازدوستان توسط ایشون جراحی شدن نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۰۴دکتری با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵لوزه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عالی عالی عالی دکتر فوق العاده با تجربه ای هستن .عمل بینی داشتم عمل بدون درد داشتم و بسیار زیبا شده بینیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵من جراحی بینی انجام دادم فعلا گچ رو بر نداشتم ولی واقعا بدون درد بدون خون ریزی و بهترین عملی بود که فکر میکنم انجام دادم
۱۳۹۹/۰۳/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴انحراف بینی و قوزبینی و افتادگی نوک بینی داشتم.نتیجهی همهی موارد عالی و درجهی یک بود و ازعملم کاملا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۷تعریفش خیلی شنیدن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱خیلی دکتر خوبی هستن چندسال دکتر خانوادگی ما بودند ما از ایشون خیلی راضی هستیم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۴سلام یکی ازبستگان بیمار ایشان بودند
۱۳۹۹/۰۷/۱۳دکتر عالیان عزیز واقعا بهترین هستند و میتونم بگم جز باتجربه ترین و باحوصله ترین و عالی ترین پزشک حال حاضر هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۱بینیم مشکل داشت و ایرادات رو بهم گفتن بیشتر از چیزی بود که فکر میکردم و ممنونم که واقعیت رو گفتن
۱۳۹۸/۰۶/۰۵دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹مشکل تنفسی، بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۷/۰۱پسرم لوزه داشت عمل کرد وخوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶کارهاشونوتواینستادیدم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ویزیت شدم و نوبت جراحی دارم
۱۳۹۸/۱۱/۲۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸سلام خانمم و دخترم عمل بینی انجام دادند و کارشان عالی بود و آقای دکتر خیلی باشخصیت و دلسوز خوب هستند . با تشکر لشگری
۱۳۹۸/۰۳/۲۵دکتربسیارعالی بسیارخوش اخلاق وبی نظیردرجراحی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۲/۳۱عااااااااااا
۱۳۹۹/۱۱/۲۶مشکل قلبی عالیه دستش
۱۳۹۹/۰۷/۲۳عمل بینی انجام دادم به تازگی هنوز نتیجه نمیدونم که چی بشه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵من 5سال پیش جراحی زیبایی بینی انجام خیلیم راضیم. من ابهر هستم ولی حیف شد که بر همیشه از ابهر رفتن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳میخوام عمل کنم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی مانند اسمشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۲تشخیص فوق العاده تخصصی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷جراحی زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۳۰مشاوره دکتر اصلا خوب نبود تعداد صندلی ها خیلی کمه نسبت به تعداد بیماران
۱۳۹۸/۰۷/۲۱سلام خدمت هموطنان عزیز . شک نکنید ایشون بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی جهان هستند . با سواد ، عالم ، خوش اخلاق ، دلسوز ، کاربلد و خلاصه هر چی بگم کم گفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر واقعا از هرلحاط عالی اند من خدارو شاکرم که ایشون روبراجراحی بینی انتخاب کردم هم خودشون هم کادر اتاق عمل بیست بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۰مشکل لوزه
۱۳۹۹/۰۱/۲۶مشکل وزوز گوش داشتم رفتم پیشش خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶از عمل بینی بسیار راضی هستم کارشون طبیعی و بی نقص
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶سلام .من خیلی وقت پیش گلویم را دکتر عالیان جراحی کردنند .خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر مجرب وعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲من عفونت لوزه داشتم پس از دو سال در مان پیش دکترای دیگه،لوزه ام خوب نشد .وبعدبه مطب دکتر رفتم اون گفت که باید عمل بشم . وعمل کردم .واز اقای دکتر خیلی ممنون هست
۱۳۹۷/۱۱/۲۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۷دکتر فوق العاده ای هستن. من تجربه جراحی بینی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲بسیار مجرب و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۳/۱۳من باهاشون بینی عمل کردم به روش بست6 دکتر خوبی ان
۱۳۹۸/۰۸/۲۴عمل زیبایی بینی عاااااااالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۰سلام بسیار خوشبرخورد و کار بلد و راهنمایی خوب انجام دادن. آقای دکتر تمام بیماران و اقوام بنده از کار شما راضی هستند بسیار متشکرم
۱۳۹۸/۰۷/۲۱از کار ایشان کاملا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۲حرف نمیزنه
۱۳۹۹/۰۳/۰۲