مشهد خیابان سید جمال،رو ب رو پاساژ پاسارگاد،کوچه داروخانه دکتر نبوی،ساختمان بها،طبقه چهار
مشهد بلوار احمدآباد بین خ محتشمی و عارف پشت ایستگاه متروی قائم ساختمان فرید طبقه سوم واحد ۳۱۵
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان سید جمال، رو ب رو پاساژ پاسارگاد، کوچه داروخانه دکتر نبوی، ساختمان بها، طبقه چهار
بلوار احمدآباد بین خ محتشمی و عارف پشت ایستگاه متروی قائم ساختمان فرید طبقه سوم واحد ۳۱۵
عمل به خوبی انجام شدودوره درمان راسپری میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار عالی هم از لحاظ تعهد به کارشون هم اخلاق و حوصله ای که به خرج میدن خدا برامون حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰کیست مویی عمل باز داشتم، فعلا ۱۰ روز هست اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴از طرف دوستان معرفی شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱گرفتگی رگ گردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۳عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب.پورت گذاری
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوش اخلاق خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹واریس ، نارسایی عروق
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مشکل دیابت پام قطع شد ولی خداروشکر الان بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹برداشت خال
۱۴۰۴/۰۲/۱۹فوقالعاده است منو از بی دست شدت نجات دادن برکت به زندگیشدن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸زخم دیابت
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بد نبود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتری بسیاری بااخلاق و فوق العاده عالی، برای بیمار با صبر و حوصله توضیح میدن ،بخشی از بیماری بنده حیطه تخصص ایشون نبود با دلسوزی پیگیر شدن و ارجاع به همکار متخصص دادن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰تنگی کانال کاروتید
۱۴۰۴/۰۵/۲۳پدرم واریس داشت عمل کرد خداروشکر بهتره
۱۴۰۳/۰۷/۲۲پورت گذاشتن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیارخوش
۱۴۰۴/۰۲/۰۳در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بهترین دکتره
۱۴۰۳/۰۷/۰۳کیست مویی داشتم تقریبا یکماهی میشه جراحی کردم عمل باز داشتم خدا رو شکر الان هم کاملا خوب شده
۱۴۰۴/۰۴/۰۹رگ مصنوعی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳گرفتگی عروقداشتم که خداراشکررفعشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خیلی دکتر کار بلد وخوبی هستن بسیار صبور وخوش اخلاق با دقت به حرفای بیمار توجه میکنه سپس درمان رو شروع میکنه منشی اش هم خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دقت نظر خوبی داشتند ،سوالات دقیق و معاینه هم دقیق بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام دکتر تجلی بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار دکتر خوب و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۲سلام من پارسال زیر بغلم عمل کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام مشکل دی وی تی مثبت یا(خون اختگی وسیع در پا تا شکم)داشتم که خدا ایشون رو سر راهم قرار دادند و بسیار حاذق و کاربلد هستند و یک سال هسش که تحت درمانشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عمل صفرا
۱۴۰۲/۰۸/۱۳دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۴برای ورم پای بابا رفتیم دکتر خوبیه توضیح میده برای بیمار منتها خیلی عجله داره
۱۴۰۴/۰۲/۰۶گرفتگی عروق پای دیابتی مادرم عالی آنژیوگرافی برای مادرم انجام دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴زخم دیاببت
۱۴۰۲/۱۰/۲۴بسیار کار تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳هم از لحاظ علمی و هم روابط عمومی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار حرفه ای و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عمل تومور کاروتید و در حال حاضر خیلی حالم خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۱۴خیلی خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب است
۱۴۰۳/۰۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی خیلی پزشک خوب کاربردی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸با سلام وتشکر از جناب دکتر تجلی عمل فتق کشاله ران وناف و عمل کیسه صفرا انجام دادن بسیار عالی وموفق بود از صبوری وبرخورد خوب جناب دکتر ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکترخوب
۱۴۰۲/۰۲/۱۹رگ مصنویی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲فقط یک جلسه بوده هنوز نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹کیست مویی
۱۴۰۲/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عمل سینوس عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱باعرض سلام واحترام بسیار عالی بااخلاق باتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۰واریس پا
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام بهترین دکتر هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی حوصله توضیح دادن واسه همه آدمی رو نداره
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱اادیدقووقق
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عمل هموریید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر بسیار عالی وبادحوصله وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عالیهستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷اقای دکتر زخم دیابتم درمان میکنن؟؟
۱۴۰۴/۱۲/۰۲با اخلاق، کاربلد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰با اخلاق و متعهد صبوروبا حوصله هستند
۱۴۰۴/۱۲/۲۴دکترعالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶آمبولی ریه داشته ام
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بهترین حاذق ترین با اخلاق ترین و انرژی مثبت ترین پزشکی که تاکنون دیدم و منجی جان خودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸شالدون گذاری
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دیابت.ونتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰رفتم واسه مشاوره که دستگاه بزارم تو دستم آمادگی برا دیالیز
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل دیابت و عروق پا
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۱سلام دکتری صبور و خوش اخلاق بودند .
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکترش عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰زخم دیابتی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عفونت پای چپ
۱۴۰۳/۰۲/۲۴جراحی پانکراس عمر دوباره
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سلام بسیارعالی و بااخلاق خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۷زخم دیابت عالی ازشون راضیم و دکتر بسیار مهربون دلسوز
۱۴۰۳/۰۳/۲۳گرفتگی رگ داشتم و بدون عمل جراحی توسط دکتر بهبودی پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خیلی دکتر خوبی بسیار عالی خیلی توضیح میده کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۱۰/۳۰برای درد فیستول
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶گرفتگی عروق پا
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی دریک کلام
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴