من 3 هفته اس عمل کردم و تا الان ک خیلی عالی بوده همه چی دکترم خیلی کار درست هستن و هروقت باهاشون تماس بگیری مشکلی باشه پاسخگون
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
زبان جغرافیایی بدون نتیجه درمانی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
بسیار حاذق وکاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
سرگیجه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
فرزندم رو برای ویزیت پیش ایشون بردم ،الان که بزرگتر شده انحراف بینی اذیتش میکنه میخوام نزد ایشون ببرم اگر لازم باشه جراحی بشه،
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
به دیگر بیماران کمک می کند
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
خودم نیومدم ولی خیلی تعریف میکنند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
پزشک بسیار حاذقی هستند . سرفه های مکرر که علت آن ریختن مخاط سینوس به حلق تشخیص داده شد و با دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
در یک جراحی توسط یک پزشک دیگر غضروف نوک بینی من کاملا تخلیه شده بود و کاملا فرم بینی من از بین رفته بود. دکتر رزم پا با پیوند غضروف که از گوش من استفاده کردند این مشکل را کاملا برطرف کردند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بهترینن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
بنده مشکل لوزه سوم داشتم توسط دکتر رزم پا تو بیمارستان امام خمینی تهران عمل شدم حدود ۲۹ سال پیش الان هم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
برای گوش بچه خواهرم اومدم پیش دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر بسیار خالقی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
دکتر دقیق،و حاذقی هستن،من و مادرم بیمارشون بودیم و خوب شدیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
پسرم برای عمل زیبایی بینی پیش ایشون رفت کارشون حرف نداره فوق عالیه از اخلاق خوبشونم که هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
نیومده تعریف
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بینیمو عمل کردم راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
پدرم را پیش ایشون برده بودم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
عمل زیبایی بینی انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عمل بینی انجام دادم خیلی راضیربودم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
تشهیص و در
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
عمل بینی انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عفونت دندان
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خونریزی های مکررات بینی. درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
پسرم مشگل لوزه و گوش عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خوب است
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
ویزیت معمولی مادرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عالی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
ناراحتی گوش و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
سلام من الرژی فصلی داشتم پیش اقای دکتردرمان شدم واقعا دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
گوشممشکل
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
جراحی بینی و سینوس
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
من مشکل کم شنوایی داشتم که کاملا بر طرف شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
مشکل شنوایی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
سلام مشکلی در گوشم داشتم که خدا رو شکر رفع شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
عالی بود
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
ایشان استاد بینظیر است
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
جراحی بینی انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
ااااااا
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
عاااااااالیییییی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
جراحی بینی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
عالی ایشان عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
در خصوص سینوزیت و آلرژی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
گرفتگی گوش
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
جراحی بینی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اولین بار است
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
خواهرم جراحی زیبایی داشته و کاملا طبیعی و خوب از کار در آمد
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
برای ویزیت
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
بابت جراحی زیبایی بینی مراجعه کردم. بینی من بسیار طبیعی عمل شد و واقعا راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سینوزیت داشتم،خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
عمل بینی
۱۳۹۷/۰۴/۰۴
بسیار خوش اخلاق و علمب
۱۴۰۲/۰۵/۲۳
بنده خبرنگار بودم و بسیاراز علم ایشون برای بیماری های مختلف این تخصص استفاده کردیم.ایشان بهترین در میان این تخصص هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
ار دوستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
عالی خدا خیر
۱۴۰۲/۰۶/۳۱
عمل بینی داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی
عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
جراحی بینی
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
من همسرم وخواهرم جراحی بینی داشتند بسیارهم راضی هستم حالا برای پسرم می خوام وقت بگیرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
دخترم جراجی بینی انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
سلام وقت به خیر من سال 1375 پیش ایشون جراحی زیبایی بینی انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من قبلا جراحی داشتم پیش ایشون و فوقالعاده بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
پزشک خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
سلام برای مشکل شنوایی مادرم به ایشون مراجعه کردیم و نتیجه خوب بود ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
عاااالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سلام بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
از اقوام نزدیک برای عمل بینی خدمتشان رسیدن.بسیار حاذق و فرهیخته هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تخصص در کتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
سلام دخترم بینی عمل کرده.
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
راضی بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
جراحی بینی بسیار رضایت بخش و طبیعی داشتم. بدون عارضه. بدون بخیه خارجی.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
جراحی بینی داشتم و نتیجه اش از تصورم خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
نتیجه خوب بود ولی الان بعد از ۲۰ سال دوباره میخوام پیششون عمل کنم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عااالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بسیار عالی و با تجربه
بینی پسرم را عمل کردن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بله خیلی خیلی ایشان پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
فوق العاده
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
عمل بینی داشتم ولی خیلی ابریزش دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مشکل عفونت سینوزیت داشتم که به خوبی درمان شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مشک نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
بهترین جراح ایران هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خییییلییییی حرفه ای و خوبن ، واقعا پنجه طلا واقعااااا. مادرم تو تصادف شدیدا زیبایشون رو از دست داده بودن ، هیچ دکتری قبول نمیکردن که عملشون کنن، تنها دکتری که زیبایی رو به مادرم برگردوندن ایشون بودن ، واقعا خوبن واقعاااااا . خدا خیرشون بده ، زن داداشمم بعدش پیششون عمل زیبایی انجام دادن ، واقعا راضی هستیم ، من و برادرمم میخوایم بریم به زودی برای عمل پیششون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
برادرم عمل حنجره پیش ایشون داشت ولی کارشون فوقالعاده بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
التهاب گوش میانی و سرگیجه داشتم که معالجه شدم،دستشون درد نکنه
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
سال هشتادو پنج پیش ایشون عمل بینی کردم راضیم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خیلی عالی هستن ایشون هم از لحاظ علمی و هم اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
درد گوش،حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
شستشوی گوش
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
جراح فوق العاد متبحری هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
جراحی بینی داشته م و بسیااااااار راضی م
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
ابریزش بینی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۴
در رابطه با بیماریهای گوش و حلق و بینی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
دکتر بهترینن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
گوش عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
عمل بینی خواهرم را خوب انجام دادند /
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
مخاط بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
حرفه ای
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
فوق العاده
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
جراحی بینی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
جراحی بینی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
بسیار رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
این دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
حل شد مشکلم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
سلام دکتر رزم پا بهترینند کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
مشاوره عمل بینی گوشتی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بی نظیر
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دکتر با تجربه و آگاه به فننون طب در رشته تخصصی خودشان هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
گوش،عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بیماری منییر داشتم یک دوره دارو مصرف کردم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
جراحی بینی سال 75 بسییییار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
یکی از بهترینهای تخصص گوشو حلق و بینی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
جراحی بینی زیبایی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عمل کردم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
مشکل معده داشتم
هلیکو باکتری
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
جراحی زیبایی بینی.طبیعی و زیبا جراحی شدم و راضی هستم.
دکتر ابراهیم رزم پا جراح و متخصص گوش و حلق و بینی فلوشیپ جراحی سر و گردن از آمریکا استاد و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران جراحی پلاستیک بینی، آندوسکوپی سینوس با سابقه بیش از سی هزار جراحی بینی مولف کتاب سپتورینوپلاستی (منبع معتبر فارسی جراحی بینی با همکاری جراحان شاخص پلاستیک) اینستاگرام: @dr_razmpa @jarahibini_rhinoplasty_razmpa razmpa.com
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۷گلودرد مادرم بود که خدارو شکر خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸من 3 هفته اس عمل کردم و تا الان ک خیلی عالی بوده همه چی دکترم خیلی کار درست هستن و هروقت باهاشون تماس بگیری مشکلی باشه پاسخگون
۱۳۹۸/۱۲/۰۱زبان جغرافیایی بدون نتیجه درمانی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار حاذق وکاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۰۳سرگیجه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱فرزندم رو برای ویزیت پیش ایشون بردم ،الان که بزرگتر شده انحراف بینی اذیتش میکنه میخوام نزد ایشون ببرم اگر لازم باشه جراحی بشه،
۱۳۹۹/۰۶/۲۶به دیگر بیماران کمک می کند
۱۳۹۹/۰۴/۳۱خودم نیومدم ولی خیلی تعریف میکنند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳پزشک بسیار حاذقی هستند . سرفه های مکرر که علت آن ریختن مخاط سینوس به حلق تشخیص داده شد و با دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸در یک جراحی توسط یک پزشک دیگر غضروف نوک بینی من کاملا تخلیه شده بود و کاملا فرم بینی من از بین رفته بود. دکتر رزم پا با پیوند غضروف که از گوش من استفاده کردند این مشکل را کاملا برطرف کردند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بهترینن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بنده مشکل لوزه سوم داشتم توسط دکتر رزم پا تو بیمارستان امام خمینی تهران عمل شدم حدود ۲۹ سال پیش الان هم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹برای گوش بچه خواهرم اومدم پیش دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر بسیار خالقی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹دکتر دقیق،و حاذقی هستن،من و مادرم بیمارشون بودیم و خوب شدیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸پسرم برای عمل زیبایی بینی پیش ایشون رفت کارشون حرف نداره فوق عالیه از اخلاق خوبشونم که هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲نیومده تعریف
۱۴۰۲/۰۸/۱۱بینیمو عمل کردم راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیلی خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲پدرم را پیش ایشون برده بودم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عمل زیبایی بینی انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عمل بینی انجام دادم خیلی راضیربودم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵تشهیص و در
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عمل بینی انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عفونت دندان
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خونریزی های مکررات بینی. درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲پسرم مشگل لوزه و گوش عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوب است
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ویزیت معمولی مادرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۳عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ناراحتی گوش و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سلام من الرژی فصلی داشتم پیش اقای دکتردرمان شدم واقعا دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵گوشممشکل
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴جراحی بینی و سینوس
۱۴۰۰/۰۲/۰۳من مشکل کم شنوایی داشتم که کاملا بر طرف شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۰مشکل شنوایی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶سلام مشکلی در گوشم داشتم که خدا رو شکر رفع شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عالی بود عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ایشان استاد بینظیر است
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸جراحی بینی انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ااااااا
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عاااااااالیییییی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰جراحی بینی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۲۳عالی ایشان عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰در خصوص سینوزیت و آلرژی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰گرفتگی گوش
۱۴۰۲/۰۳/۳۱جراحی بینی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸اولین بار است
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۳خواهرم جراحی زیبایی داشته و کاملا طبیعی و خوب از کار در آمد
۱۴۰۱/۱۰/۲۵بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۵برای ویزیت
۱۴۰۱/۰۹/۲۵بابت جراحی زیبایی بینی مراجعه کردم. بینی من بسیار طبیعی عمل شد و واقعا راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۷سینوزیت داشتم،خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶عمل بینی
۱۳۹۷/۰۴/۰۴بسیار خوش اخلاق و علمب
۱۴۰۲/۰۵/۲۳بنده خبرنگار بودم و بسیاراز علم ایشون برای بیماری های مختلف این تخصص استفاده کردیم.ایشان بهترین در میان این تخصص هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ار دوستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۳عالی خدا خیر
۱۴۰۲/۰۶/۳۱عمل بینی داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶جراحی بینی
۱۳۹۹/۱۱/۲۴من همسرم وخواهرم جراحی بینی داشتند بسیارهم راضی هستم حالا برای پسرم می خوام وقت بگیرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳دخترم جراجی بینی انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴سلام وقت به خیر من سال 1375 پیش ایشون جراحی زیبایی بینی انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من قبلا جراحی داشتم پیش ایشون و فوقالعاده بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱پزشک خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶سلام برای مشکل شنوایی مادرم به ایشون مراجعه کردیم و نتیجه خوب بود ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عاااالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸سلام بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶از اقوام نزدیک برای عمل بینی خدمتشان رسیدن.بسیار حاذق و فرهیخته هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۱۷تخصص در کتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۷سلام دخترم بینی عمل کرده.
۱۴۰۳/۰۱/۳۱جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲راضی بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹جراحی بینی بسیار رضایت بخش و طبیعی داشتم. بدون عارضه. بدون بخیه خارجی.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲جراحی بینی داشتم و نتیجه اش از تصورم خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۰۵/۱۶نتیجه خوب بود ولی الان بعد از ۲۰ سال دوباره میخوام پیششون عمل کنم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عااالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار عالی و با تجربه بینی پسرم را عمل کردن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بله خیلی خیلی ایشان پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۶فوق العاده
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عمل بینی داشتم ولی خیلی ابریزش دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکل عفونت سینوزیت داشتم که به خوبی درمان شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مشک نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بهترین جراح ایران هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۵خییییلییییی حرفه ای و خوبن ، واقعا پنجه طلا واقعااااا. مادرم تو تصادف شدیدا زیبایشون رو از دست داده بودن ، هیچ دکتری قبول نمیکردن که عملشون کنن، تنها دکتری که زیبایی رو به مادرم برگردوندن ایشون بودن ، واقعا خوبن واقعاااااا . خدا خیرشون بده ، زن داداشمم بعدش پیششون عمل زیبایی انجام دادن ، واقعا راضی هستیم ، من و برادرمم میخوایم بریم به زودی برای عمل پیششون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱برادرم عمل حنجره پیش ایشون داشت ولی کارشون فوقالعاده بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۱تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴التهاب گوش میانی و سرگیجه داشتم که معالجه شدم،دستشون درد نکنه
۱۴۰۱/۰۵/۱۴سال هشتادو پنج پیش ایشون عمل بینی کردم راضیم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹خیلی عالی هستن ایشون هم از لحاظ علمی و هم اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۷درد گوش،حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲شستشوی گوش
۱۴۰۲/۱۰/۱۲جراح فوق العاد متبحری هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸جراحی بینی داشته م و بسیااااااار راضی م
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ابریزش بینی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۴در رابطه با بیماریهای گوش و حلق و بینی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۹دکتر بهترینن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵گوش عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶عمل بینی خواهرم را خوب انجام دادند /
۱۴۰۲/۰۱/۳۰مخاط بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲حرفه ای
۱۳۹۹/۰۷/۰۲فوق العاده
۱۴۰۲/۰۴/۰۳جراحی بینی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹جراحی بینی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیار رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۸/۲۲این دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶حل شد مشکلم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲سلام دکتر رزم پا بهترینند کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۱۳مشاوره عمل بینی گوشتی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۲/۱۹بی نظیر
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر با تجربه و آگاه به فننون طب در رشته تخصصی خودشان هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۴گوش،عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بیماری منییر داشتم یک دوره دارو مصرف کردم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰جراحی بینی سال 75 بسییییار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴یکی از بهترینهای تخصص گوشو حلق و بینی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴جراحی بینی زیبایی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عمل کردم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹مشکل معده داشتم هلیکو باکتری
۱۴۰۰/۰۸/۰۸جراحی زیبایی بینی.طبیعی و زیبا جراحی شدم و راضی هستم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار عالی و باتجربه عمل بینیمو پیششون تنجام دادم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۲از طریق بستگان که مورد عمل قرار گرفتن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷برای من بسیار مفید بودند در جرم گیری گوش
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ازعالی هم عالی تر...
۱۳۹۸/۱۲/۱۷خوب است
۱۴۰۱/۰۴/۰۴گوش درد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸جراحی بینی انجام دادم
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ایشون عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۴معرفی دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۰۳جراحی زیبایی بینی یکی از بستگان
۱۴۰۳/۰۱/۰۳وقت نمیدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار مجرب، تشخیص کاملا درست، درمان قطعی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی هر چی میگن گوش بدید
۱۴۰۲/۰۶/۰۹