۲۲۷ نفر
دکتر سهیل امید

دکتر سهیل امید

متخصص جراحی عمومی

کیست مویی ، هموروئید و فیشر

متخصص شماره نظام: ۱۵۳۸۹۷
۱۹۳ نفر

کیست مویی داشتم، پیش دکتر امید جراحی شدم، اصلا دردی حس نکردم، خیلی کارشون خوب هست.

۱۴۰۳/۰۵/۰۵

من کیست داشتم و واقعا هم خوب شدم توسط ایشون

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

من ناخن فرورفته در گوشت داشتم که اقای دکتر به خوبی عمل کردن و ازشون ممنونم

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

عمل کیست مویی پیش دکتر انجام دادم بدون درد بود با لیزر و یه برش کوچیک کیست و تخلیه کردن و پیگیری بعد عمل هم عالی بود ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

من بابت فیشر از ایشون راهنمایی گرفتم و ایشون معاینه و خوبی بنده رو راهنمایی کردند… بسیار صبور هستند و برای بیمار وقت می گذارند، البته بنده به دلایلی پیش ایشون عمل فیشر انجام ندادم، ولی بابت مشاوره و معاینه راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

کیست مویی، بعد از کلی جستجو در اینترنت و تحقیق دکتر امید رو پیدا کردم. همه چیز عالی بود سریع ویزیت شدم و کارم راه افتاد درمان با لیزر انجام شد و راحت برگشتم خونه. از جراحی راضی بودم دست شون درد نکنه

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

کیست سباسه بود. با لیزر انجام شد و کامل برطرف شد. خیلی زود کارم راه افتاد و 24 ساعته هم پاسخگو بودن از آقای دکتر امید و پرسنل شون متشکرم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و با حوصله و باسوادی هستند توده چربی روی کتفم داشتم دکتر بدون درد تخلیش کرد و بسیار عالی و تمیز بخیش کرد الان دو هفته گذشته و نخ بخیشو کشیدم اصلا ردشم نمونده

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

زگیل جراهی کردم بسیار عالی و کادر خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

عمل جراحی فیشر بسار عالی بود و تشکر میکنیم از دکتر عزیز

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

دکتر بسیار مجرب و پر حوصله ای هستن برای پسرم عمل کیست مویی انجام دادن پرسنل عالی و پیگیر هستن و جوابگو در ۲۴ ساعت

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

دکتری بسیار خوش برخورد و دقیق

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عمل سینوس پیلونیدال بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

هموروئید بود. لیزری عمل شدم. راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

فعلا تحت درمان هموروئید هستم. عمل کردم. پیگیری های واتس آپی تیمشون خوبه

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر بسیار خوبی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

خیییییلی عالی از همه نظر رفتار خودشون و پرسنلشون تشخیص و درمانشون عالی بود از همه نظر

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

من پیش دکتر جراحی انجام دادم خیلی عالی بود هم کارشون هم اخلاقشون

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

هموروئید

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

کیست مویی داشتم با لیزر جراحی کردم واقعا عالی بود واقعا دکتر خوبیه (1)

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

جراحی بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

جراحی بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

کیست مویی داشتم پیش چندتا پزشک رفتم همه جا هزینه ها خیلی بالا بود ولی هزینه عمل دکتر امید واقعا منصفانه بود و بسیار پزشک صبور و مهربانی هستن عملم عالی بود و واقعا از عملم راضیم ممنون

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

کیست مویی داشتم به ایشون مراجعه کردم خیلی راضیم از جراحیم واقعا دستشون درد نکنه

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

البته ایشان خودشان خارج تشریف دارند ولی پزشک جایگزین دکتر ایمانی بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

بسیار پزشک صبور و خوش رویی بودن و پرسنل هم عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

جراحی کیست مویی با لیزر. بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

جراحی فیشر با لیزر. کم درد و کم هزینه و دقت و مهارت عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

عمل جراحی بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

پی ار پی فیشر انجام دادم عالی بود. دردی نداشت و کامل خوب شدم.

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

جراحی کیست مویی. بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

شقاق داشتم چندتا پماد دادند دوره ۱۰روزه الان روز هفتم هست استفاده میکنم خیلی بهتر هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

عمل لیپو

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

سلام بسیار دکتر عالی و کار بلد و حاذقی هستند ایشان. همچنین کادر مطب، بسیار مودب و مهربان.

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

روی دستم دو عدد لیپوم داشتم که ایشون با برش های ظریف برشون داشتند. برام مهم بود که جای زخم نمونه روی دستم و آقای دکتر بخیه های بسیار خوبی زدند که از نتیجه خیلی راضی ام.

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

بسیار عالی با اخلاق و سالم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار دکتر خوبی،بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

جراحی داشتم زگیل بسیار عالی و خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

بسیار عالی بود اصلا فکرش هم نمیکردم جراحی کیست مویی با لیزر انقد راحت باشه از آقای دکتر امید برای جراحی کیست مویی خوبی که انجام داد بسیار ممنونم

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

بسیار حاذق تشخیص درست و بسیار خوش اخلاق و پاسخگو

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

جراحی کیست مو داشتم و راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

کیست سباسه بود. خیلی راضی بودم کارم سریع راه افتاد. ممنونم

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

جراحی بواسیر با لیزر . دکتر امید بهترینه. سپاس از کادر زحمتکش ایشان.

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

مشکل هموروئید

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

متعهد و با اخلاق

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

عالی هستن دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

کیست مویی بود با لیزر خیلی عالی و بدون درد بود. راضی بودم هم از آقای دکتر و پرسنل خوب شون

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

سلام بسیار عالی هستند جراحی کیست مویی داشتم

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

جراحی بسیارم راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

خیلی دکتر بااخلاق و کاردانی هستند و پیگیری هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

جراحی فیشر با لیزر بسیار راضی هستم و از همگارانش تشکر میکنم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

جراحس کیست داشتم بسیار راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

جراحی هموروئید انجام دادم پیش دکتر امید. خیلی خوب بود به نظرم بهترین دکتر هستن و بسیار کاربلد مخصوصا تو بیماری های نشیمنگاهی خیلی کارشون عالیه. من که با لیزر جراحی شدم و کاملا از نتیجه عمل راضی ام. پرسنل شون هم خوب بود هم راهنمایی می کردن و هم مهربون و با اخلاق بودن

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

عمل برداشتن میخچه و خال رنگی داشتم نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

فیشر داشتم، با لیزر جراحی شد، بسیار عالی بود و راضی ام.

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

عالی بی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

سلام خدا خیرتون بده دکتر امید واقعا کارتون فوق العاده بود و من اصلا فک نمیکردم آنقدر راحت بتونم از کیست مویی راحت بشم دکتر با تجربه و با سواد

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

از عملم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

کار ایشون بی نظیره . واقعا کار بلده

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

کیست مویی عمل کردم عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

عمل کیست مویی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

عفونت مقعدی، آبسه. فعلا دارو دادن و ۹۹ درصد دردم کم شده

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

کیست مویی بود، خیلی راضی بودم از شهرستان اومده بودیم با لیزر راحت جراحی شدم برگشتم خونه. از دکتر امید ممنونم

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

لیپوم داشتم، دکترجراحی کرد، جای بخیه هم نموند. عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۵

کیست مویی انجام دادم دکتر بخیه کرد خیلی خوب بود ممنون از خودشون و جوابدهی بعد از عملشون

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

دکترخوبی هستن ، مشکل فیستول داشتم که ام ار ای تجویز کردن برای تشخیص درست ، با صبر حوصله جراحی انجام دادن ، منشی و دستیار واقعا دقیق و با شخصیت بودن ممنون از دکتر و تیم خوبشون

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

کیست سباسه توی سر داشتم بعد کلی تحقیق اومدم پیش آقای دکتر امید و خیلی راحت و سریع کیست سباسه من برداشته شد. هزینه هم زیاد نشد، ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

کیست مویی کار دکتر واقعا عالیه تشکر از دکتر و پرسنل محترم ایشان

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

با سلام عمل فیستول با لیزر بسیار عالی با تشکر

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

جراحی کیست مویی انجام دادم، جراحی با لیزر بود. برخورد پرسنل عالی بود. کاملا راضی بودم. کار دکتر امید حرف نداره

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

توده بغل کشاله ران دکتر با قیمت مناسب جراحی کردن و دکتر با اخلاق صبور و مهربان اینکه خوب به حرفهای بیمار گوش میدن و توضیح میدن

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

کیست مویی داشتم. دکتر امید با لیزر جراحی کرد. خیلی عالی بود حین عمل دردی نداشتم و بعدش هم راضی اومدم خونه. از کادر درمانشون هم ممنونم که هر موقع زنگ زدم جواب دادن و راهنمایی کردن.

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

کیست مویی بود از عملم راضی بودم. لیزری انجام شد و هزینه هم نسبت به جاهای دیگه مناسبتر بود. دستشون درد نکنه

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

کار عالی و بی نظیر غده چربی کف دست

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

سلام. کیست مویی بود و راضی بودم. با لسزر انجام شد و خیلی راحت بود. از دکتر امید پرسنل شون که انقد مهربون خوب بودن متشکرم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

جراحی فیشر با لیزر از عملکرد جناب دکتر و پرسنل محترم ایشان بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

ناخن فرورفته در گوشت بود. خیلی راحت انجام شد و کاملا راضی بودم. از دکتر امید پرسنل خوب و مهربون شون متشکرم

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

بسیار دلسوز و باسواد هستن ، عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

فوق العاده عالی و تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

عمل شقاق با لیزر انجام دادم عالی بود ممنون از دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

دکتر، بسیار عالی، خوش اخلاق، ومتبحر، کیست مویی، عمل کردم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

جراحی فیشر با لیزر داشتم. بسیار راضی هستم و به دوستان توصیه میکنم.

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

من کیست مویی داشتم عمل کردم.دکتر کارشون عالی بود.

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

جراحیه بواسیر با لیزر دکتر امید بهترینه باسپاس از وی و همکاران

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

سه تا لیپوم داشتم دکتر با لیزر و با برش کوچیک بدون درد درآورد ممنون از پیگیری بعد عمل و بخیه خوبشون که جا نگذاشت.

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

جراحی داشتم بسار عالی و به دوستان پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

سلام فقط خدمتتون بگم که کار و تخصص و اخلاق آقای دکتر سهیل امید نمره صد از صد رو میگیره ممنون از دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

جراحی کیست مویی انجام دادم و بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

مشکل هموروئید داشتم با لیزر جراحی شدم خیلی طول نکشید و از لحاظ هزینه معقول بود و بلافاصله تونستم کارمو شروع کنم

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

هموروئید داخلی و خارجی داشتم آقای دکتر با لیزر جراحی کردن، عالی بود و کاملا راضی هستم. ازشون ممنونم

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

شقاق داشتم با دارو خوب شدم ممنون

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

مشکل تنگی داشتم به خوبی تشخیص داده شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

لیپوم داشتم خیلی خوب جراحی کردن و راضی بودم.

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

کیست مویی داشتم پیش دکتر عمل کردم فوق العاده عالی بود واقعا راضی بودم.

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

الان ۴ماهه تحت معالجه ام

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

ایشون پزشک بسیار حاذق و با سوادی هستن مشکل آبسه آنال داشتم که ایشون با لیزر مشکلم رو برطرف کردن . حین عمل و بعد از عمل درد نداشتم .جناب دکتر و پرسنلشون بسیاز خوش اخلاق و با حوصله هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

کیست مویی داشتم لیزری عمل کردم پیش دکتر عالی بود. ممنون بابت پیگیریای بعد عمل

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

ارزژ دذرززژژ

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

جراحی کیست مویی. بسیار راضی هستم و به دوستان توصیه می کنم.

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

یکی از بهترین پزشکان در تهران در زمینه بیماری های نشیمنگاهی هستن. من مشکل هموروئید داشتم با لیزر خیلی سریع انجام شد. دکتر امید خیلی حرفه ای عمل رو انجام داد و از منشی خوب شون هم ممنونم که هروقت تماس گرفت با خوشرویی جوابمو داد.

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

جراحی زگیل انجام دادم بسیار راضی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بسیار با حوصله و خوش برخورد بودن

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

لیزر شقاق داشتم عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

کیست مو داشتم کارشون فوق العادس واقعا راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

همورویید

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

زایده در پیشانی پسرم بود که مورد جراحی قرار گرفت بدون هیچگنه عوارض و حتی جای بخیه دستمریزاد داره

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

سلام بسیار خوش برخورد و کاربلد و به موقع و بدون معطلی و استرس کارم انجام شد

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

کیست مویی داشتم خیلی خوب عمل کرد دکتر فوقالعاده باسواد و حاذقیه

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

تعداد۳۵ عدد خال گوشتی داشتم که که دکتر باکمترین درد وبالیزر برداشتن

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

جراحی کیست مویی با لیزر بسیار عالی با تشکر از وی و همکاران

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

کاملا با تجربه در عمل جراحی کیست مویی

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

لیزر مو بسیار عالی و با نتیجه

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

کیست مویی داشتم با لیزر پیش دکتر جراحی کردم. هم عمل عالی بود هم پیگیری و پاسخگوییشون

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بنده تعدادی میخچه کف پا داشتم که ایشان به بهترین نحو ممکن عمل تخلیه و لیزر انجام دادند و بسیار پزشک مجرب، و ارزشمند در جامعه و علوم پزشکی میباشند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

مادرم لیپوم داشت توسط ایشون جراحی شد و خیلی رضایت داره از کار آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خیلی خوب بودن با یکبار معاینه تشخیص دادن مشکلم رو. هرجا رفتم دکتر الکی فقط قرص و پماد دادن بهتر هیچ بدترم شدم. با یک نگاه فهمیدن یه زخم کوچیک تو مقعدمه با دوتا پماد در عرض یک هفته خوبه خوب شدم. قراره مجدد برای چکاپ برم پیششون

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

همروئید جراحی کیست مویی

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

کیست مویی

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

سلام آقای دکتر، انسان محترمی هستند و با دانش هستند. به صحبت های بیمار گوش می دهند و دلسوزانه راهنمایی می نمایند، انشاا... خداوند توفیق روز افزون به ایشان بدهد. مشکل بنده شقاق بود که بسیار زجر اور بود که با تشخیص ایشان خدا را شکر رو به بهبود هستم.

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

هموروئید داشتم واقعا از عملم راضی بودم واقعا آدم با سواد و مهربونی هستن کاملا خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

سلام من برای تخلیه و لیزر میخچه خدمت آقای دکتر بودم. بسیار دکتر با محبت، دلسوز، و حاذقی هستند. هم از خود آقای دکتر هم دستیاران و پرسنل نهایت رضایت را داشتم.

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

کیست سباسه داشتم حراجی کردند دوران نقاهت طی می کنم مشکلی ندارم پزشک فوق العاده عالی با معلومات و با وجدان کاری بالا و پیگیر هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

فیشر داشتم دکتر امید با لیزر جراحی کرد و دردی حس نکردم خیلی زود هم بهبود پیدا کرد. راضی بودم از همه چیز

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

عمل کیسه صفرا نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

عمل فیستول با لیزر انجام دادم عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

کیست مویی

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

فیستول داشتم لیزری پیش دکتر عمل کردم خیلی خوب بود دستشون درد نکنه

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

سلام کیست سبابه عمل کردم عفونی بود. الان ۵ روز گذشته همچی عالی بود آقای دکتر بسیار با حوصله و با تجربه فکر نمیکرد چیزی که ۵ سال عذابم داد رو توی ۵ دقیقه بتونن عمل کنن عالی هستن هم خودشون و هم پرسنلشون دستتون دردنکنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

من فیستول داشتم دکتر سهیل امید منو با لیزر عمل کردند هیچ دردی حس نکردم قیمت جراحی هم مناسب بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دکتر بسیار حرفه ای و اخلاق بسیار خوب

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

جراحی لیپوم انجام دادم پیش دکتر امید، جراحی با لیزر بود. خیلی راضی بودم جای بخیه هم نموند. هزینه هم مناسب بود.

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

بسیار عالی دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

بیماری های مقعدی (فیستول و شقاق)

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

عمل هموروئید

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

شقاق داشتم. خیلی اذیت بودم تا اینکه دکتر امید رو پیدا کردم و کارم رو راه انداختن، جراحی لیزری انجام دادم و حین عمل دردی نداشتم بعدش هم راضی برگشتم. دست شون درد نکنه

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

خوب و خوش برخورد و با اختصاص زمان و حوصله، مشکل شرح و توضیح داده میشود.

۱۴۰۳/۰۹/۲۹

جراحی کردم و کارشون خیلی خوب بود.. جراحی مویی..

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

من مشکل کیست مویی داشتم. پیش دکتر امید جراحی لیزری انجام دادم حین عمل دردی نداشتم. دکتر امید خیلی عالی جراحی کرد. خیلی زود هم خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

بررسی توده در پا معطلی زیاد در انجامویزیت

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دوستت داریم دکتر عزیز

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

من هموروئید داشتم ایشون منو با لیزر جراحی کردند و هیچ دردی حس نکردم دوره نقاهت هم خیلی کوتاه بود و الحمدلله خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

بیماری مقعد

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خیلی خوب ، خوش برخورد، از کارشون و همینطور پرسنل شون ممنونم.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بسیار جراح با اخلاق و صبور که به بیمارانش اهمیت می دهد .

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

مشکل آبسه آنال داشتم که همون روز معاینه و با لیزر تخلیه شد. دوره پس از درمان هم بدون مشکل و خوب پیش میره.

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عالی بود. بسیار دکتر ماهری هستن. مشکل کیست مویی داشتم جراحی با لیزر داشتم خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۰۱

شقاق، دارو گرفتم خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

من با خانم دکتر بودم خیلی هم عالی بودن خیلی

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

عمل کیست مویی با لیزر. عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

کیست مویی با لیزر عمل کردم عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

سلام من عمی همورویید پیش ایشون داشتم.خیلی میترسیدم ولی ایشون واقعا پزشک مهربونی هستند کامل و با حوصله درمورد عمل برام توضییح دادن و من با اطمینان پیششون عمل کردم و واقعا اذیت نشدم .ایشون پزشک بسیار با تبهری هستند به همه ایشونو پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

عالی و کاربلد

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

کیست مویی بود داخل مطب لیزری انجام شد خیلی راحت و سریع کارم راه افتاد. دست دکتر امید درد نکنه. بسیار دکتر با مهارتی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

سلام حسن دوست هستم همسرم عمل فتق (هرنی)انجام دادند به صورت ارژانسی با درد شدید اقای دکتر بسیار عالی و با مهارت کامل و اخلاق بسیار عالی و دلسوزانه و بسیار در هزینه ها منصفانه این عمل را انجام دادند . تشکر فراوان از زحمات و برخورد خوب اقای دکترعزیز

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

خیلی عالی کیست مویی من را درمان کرد بی درد و کمترین دوره نقاهت به صورت دو هفته نقاهت

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

فیشر و فیستول بود خیلی خوب با لیزر جراحی کردن و کاملا مشکلم برطرف شد. حین عمل دردی نداشتم

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

عالی بسیار دکتر شریف و کاربلدی هستند.

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

بسیار بسیار دکتر خوش رو و خوش برخورد و صبورن برای کیست مویی مراجعه کردم عالی بودن هم خودشون هم پرسنل محترمشون

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

جراحی خیلی پزشک عالی و کار بلدی هستند کادر مجرب و خوش اخلاق تشکر میکنم

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

کیست مویی با لیزر جراحی کردم عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

کارش بسیارخوب وخودش همکارانش بسیار کار بلد

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

بسیار دکتر خوش اخلاق و با سواد و خوش برخوردی بود توده چربی بزرگی روی کتفم داشتم بدون درد تخلیه کردن و عالی بخیه زدن و الا که نخشو کشیدم حتی رد بخیشم نیست ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

هموروئید بود با لیزر برطرف شد و راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

جراحی فیشر انجام دادم با لیزر بود خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

هموروئید داخلی و خارجی داشتم با لیزر انجام شد و راحت اومدم خونه. دست و پنجه شون درد نکنه خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

برای کیست مویی دیش ایشون عمل کردم کارشون خوب بود رازی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۲۱
اطلاعات تکمیلی
دکتر سهیل امید متخصص جراحی تجربه بسیار بالایی در درمان هموروئید، کیست مویی، فیشر یا شقاق، فیستول، آبسه مقعدی، لیپوم، توده، کیست سباسه، آپاندیس، صفرا، ختنه، زگیل تناسلی و... داشته است و یکی از پزشکان مطرح در تهران می باشد. روش درمانی دکتر امید به این صورت است که با کمترین برش و با جراحی لیزری درمان را انجام می دهد و این روش بسیار کارآمد بوده و جزو جدیدترین و بهترین درمان محسوب می شود که بازگشت ندارد. و بیمار دردی در حین جراحی حس نمی کند و بعد از جراحی به کارهای روزمره خود می پردازد و همچنین دوره نقاهت طولانی ندارد.
لیزر : کیست مویی،فیشریاشقاق،هموروئید،فیستول،ختنه،لیپوم،فتق،زگیل
تهرانشعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
پیج اینستا:
clinicmozhan@
لطفا ازطریق همین سایت نوبت دهی انجام دهید درصورت مشغول بودن یانتوانستن گرفتن نوبت اینترنتی به شماره ی ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴ (مطب شریعتی) و یا ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵ (مطب خزانه بخارایی) پیام ارسال کنید کلمه ی نوبت را همکاران ما سریع باشما تماس خواهندگرفت.
شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
روز‌های زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
روز‌های فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
تخفیف ۴۰ درصدی
جراحی با لیزر هموروئید _ کیست مویی _ فیشر یا شقاق _ فیستول _ آبسه مقعدی _ فتق _ ختنه _ خالبرداری _ توده _ لیپوم _ کیست سباسه _ کیسه صفرا _ آپاندیس _ لاپاراسکوپی _ ناخن فرو رفته در گوشت _ میخچه _ زگیل تناسلی
تخفیف ختنه
درمان با لیزر در ۱۵ دقیقه بدون بی هوشی و از طریق بی حسی موضعی
بدون درد و بی هوشی - بدون نیاز به بستری
درمان با لیزر: کیست مویی - هموروئید (بواسیر) - فیشر (شقاق) - فیستول - آبسه مقعدی - فتق - برداشتن خال - توده - لیپوم - کیست سباسه - کیسه صفرا - ناخن فرو رفته در گوشت - میخچه - ختنه - آپاندیس - لاپاراسکوپی - زگیل تناسلی
لیزر زگیل تناسلی با بهترین برند لیزر
ختنه انجام می شود
شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
روز‌های زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
روز‌های فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
پیج اینستا:
clinicmozhan@
    مطب خزانه بخارایی تهران
    تهرانشعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
    تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
    تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
    روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
    شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
    شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
    تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
    روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
    پیج اینستا:
    clinicmozhan@
    شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
    تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
    روز‌های فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
    شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
    شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
    تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
    روز‌های زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
    پیج اینستا:
    clinicmozhan@
      نقشه مطب
      لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
      امروز
      ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      فردا
      ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۱۰
      پس فردا
      ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۳ روز دیگر
      ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۵ روز دیگر
      ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۶ روز دیگر
      ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۷ روز دیگر
      ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۸ روز دیگر
      ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۱۰
      ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۱۰
      ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۱۰
      کسانی که دکتر سهیل امید را پیشنهاد میکنند:
      سرکار خانم دکتر نیلوفر سرچمی زنان و زایمان سرکار خانم دکتر نیلوفر سرچمی
      سرکار خانم دکتر نور فتاح جراحی عمومی سرکار خانم دکتر نور فتاح
      اینستاگرام دکتر سهیل امید

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب خزانه بخارایی تهران

      شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
      تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
      تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
      روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
      شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
      شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
      تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
      روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
      پیج اینستا:
      clinicmozhan@

      لیزر : کیست مویی،فیشریاشقاق،هموروئید،فیستول،ختنه،لیپوم،فتق،زگیل

      شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
      شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
      تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
      روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
      شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
      تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
      تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
      روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
      پیج اینستا:
      clinicmozhan@

      مطب خزانه بخارایی تهران

      شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
      تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
      تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
      روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
      شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
      شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
      تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
      روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
      پیج اینستا:
      clinicmozhan@