این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
پیج اینستا:
clinicmozhan@
شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
پیج اینستا:
clinicmozhan@
شعبه دوم: آدرس مطب خزانه بخارایی: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، خیابان فراهانی، طبقه فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۴، طبقه اول، واحد یک، کلینیک پزشکی نیکان
تلفن: ۰۹۳۶۰۵۰۴۷۷۵
تلفن مطب: ۰۲۱۵۵۱۸۹۰۵۲
روزهای فرد از ساعت ۴ تا ۸ در مطب خزانه بخارایی هستیم.
شعبه اول: آدرس مطب شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، خیابان آهور، پلاک ۴۰، ساختمان پزشکان بهبودی، طبقه ۳، واحد ۷
شماره تماس مطب شریعتی: ۰۹۳۵۸۵۱۴۹۲۴
تلفن مطب شریعتی: ۰۲۱۲۶۷۲۰۶۴۸
روزهای زوج از ساعت ۵ تا ۷ ونیم در مطب شریعتی هستیم.
پیج اینستا:
clinicmozhan@
کیست مویی داشتم، پیش دکتر امید جراحی شدم، اصلا دردی حس نکردم، خیلی کارشون خوب هست.
۱۴۰۳/۰۵/۰۵من کیست داشتم و واقعا هم خوب شدم توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من ناخن فرورفته در گوشت داشتم که اقای دکتر به خوبی عمل کردن و ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عمل کیست مویی پیش دکتر انجام دادم بدون درد بود با لیزر و یه برش کوچیک کیست و تخلیه کردن و پیگیری بعد عمل هم عالی بود ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۷من بابت فیشر از ایشون راهنمایی گرفتم و ایشون معاینه و خوبی بنده رو راهنمایی کردند… بسیار صبور هستند و برای بیمار وقت می گذارند، البته بنده به دلایلی پیش ایشون عمل فیشر انجام ندادم، ولی بابت مشاوره و معاینه راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳کیست مویی، بعد از کلی جستجو در اینترنت و تحقیق دکتر امید رو پیدا کردم. همه چیز عالی بود سریع ویزیت شدم و کارم راه افتاد درمان با لیزر انجام شد و راحت برگشتم خونه. از جراحی راضی بودم دست شون درد نکنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۶کیست سباسه بود. با لیزر انجام شد و کامل برطرف شد. خیلی زود کارم راه افتاد و 24 ساعته هم پاسخگو بودن از آقای دکتر امید و پرسنل شون متشکرم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و با حوصله و باسوادی هستند توده چربی روی کتفم داشتم دکتر بدون درد تخلیش کرد و بسیار عالی و تمیز بخیش کرد الان دو هفته گذشته و نخ بخیشو کشیدم اصلا ردشم نمونده
۱۴۰۴/۰۹/۲۷زگیل جراهی کردم بسیار عالی و کادر خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عمل جراحی فیشر بسار عالی بود و تشکر میکنیم از دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر بسیار مجرب و پر حوصله ای هستن برای پسرم عمل کیست مویی انجام دادن پرسنل عالی و پیگیر هستن و جوابگو در ۲۴ ساعت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتری بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عمل سینوس پیلونیدال بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۰هموروئید بود. لیزری عمل شدم. راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷فعلا تحت درمان هموروئید هستم. عمل کردم. پیگیری های واتس آپی تیمشون خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر بسیار خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خیییییلی عالی از همه نظر رفتار خودشون و پرسنلشون تشخیص و درمانشون عالی بود از همه نظر
۱۴۰۴/۰۵/۰۱من پیش دکتر جراحی انجام دادم خیلی عالی بود هم کارشون هم اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۶/۰۳هموروئید
۱۴۰۳/۰۷/۲۳کیست مویی داشتم با لیزر جراحی کردم واقعا عالی بود واقعا دکتر خوبیه (1)
۱۴۰۴/۰۶/۲۰جراحی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷جراحی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹کیست مویی داشتم پیش چندتا پزشک رفتم همه جا هزینه ها خیلی بالا بود ولی هزینه عمل دکتر امید واقعا منصفانه بود و بسیار پزشک صبور و مهربانی هستن عملم عالی بود و واقعا از عملم راضیم ممنون
۱۴۰۳/۰۵/۲۸کیست مویی داشتم به ایشون مراجعه کردم خیلی راضیم از جراحیم واقعا دستشون درد نکنه
۱۴۰۳/۰۴/۳۰البته ایشان خودشان خارج تشریف دارند ولی پزشک جایگزین دکتر ایمانی بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۶بسیار پزشک صبور و خوش رویی بودن و پرسنل هم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱جراحی کیست مویی با لیزر. بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳جراحی فیشر با لیزر. کم درد و کم هزینه و دقت و مهارت عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عمل جراحی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰پی ار پی فیشر انجام دادم عالی بود. دردی نداشت و کامل خوب شدم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱جراحی کیست مویی. بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳شقاق داشتم چندتا پماد دادند دوره ۱۰روزه الان روز هفتم هست استفاده میکنم خیلی بهتر هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عمل لیپو
۱۴۰۳/۰۹/۲۱سلام بسیار دکتر عالی و کار بلد و حاذقی هستند ایشان. همچنین کادر مطب، بسیار مودب و مهربان.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱روی دستم دو عدد لیپوم داشتم که ایشون با برش های ظریف برشون داشتند. برام مهم بود که جای زخم نمونه روی دستم و آقای دکتر بخیه های بسیار خوبی زدند که از نتیجه خیلی راضی ام.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی با اخلاق و سالم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار دکتر خوبی،بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳جراحی داشتم زگیل بسیار عالی و خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار عالی بود اصلا فکرش هم نمیکردم جراحی کیست مویی با لیزر انقد راحت باشه از آقای دکتر امید برای جراحی کیست مویی خوبی که انجام داد بسیار ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار حاذق تشخیص درست و بسیار خوش اخلاق و پاسخگو
۱۴۰۳/۰۷/۰۲جراحی کیست مو داشتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴کیست سباسه بود. خیلی راضی بودم کارم سریع راه افتاد. ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹جراحی بواسیر با لیزر . دکتر امید بهترینه. سپاس از کادر زحمتکش ایشان.
۱۴۰۳/۰۸/۰۳مشکل هموروئید
۱۴۰۴/۱۱/۰۵متعهد و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی هستن دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۹کیست مویی بود با لیزر خیلی عالی و بدون درد بود. راضی بودم هم از آقای دکتر و پرسنل خوب شون
۱۴۰۳/۰۷/۰۸سلام بسیار عالی هستند جراحی کیست مویی داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۸جراحی بسیارم راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰خیلی دکتر بااخلاق و کاردانی هستند و پیگیری هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵جراحی فیشر با لیزر بسیار راضی هستم و از همگارانش تشکر میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰جراحس کیست داشتم بسیار راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱جراحی هموروئید انجام دادم پیش دکتر امید. خیلی خوب بود به نظرم بهترین دکتر هستن و بسیار کاربلد مخصوصا تو بیماری های نشیمنگاهی خیلی کارشون عالیه. من که با لیزر جراحی شدم و کاملا از نتیجه عمل راضی ام. پرسنل شون هم خوب بود هم راهنمایی می کردن و هم مهربون و با اخلاق بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴عمل برداشتن میخچه و خال رنگی داشتم نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳فیشر داشتم، با لیزر جراحی شد، بسیار عالی بود و راضی ام.
۱۴۰۳/۱۰/۱۹عالی بی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام خدا خیرتون بده دکتر امید واقعا کارتون فوق العاده بود و من اصلا فک نمیکردم آنقدر راحت بتونم از کیست مویی راحت بشم دکتر با تجربه و با سواد
۱۴۰۳/۰۴/۲۹از عملم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷کار ایشون بی نظیره . واقعا کار بلده
۱۴۰۳/۰۴/۲۹کیست مویی عمل کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عمل کیست مویی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عفونت مقعدی، آبسه. فعلا دارو دادن و ۹۹ درصد دردم کم شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷کیست مویی بود، خیلی راضی بودم از شهرستان اومده بودیم با لیزر راحت جراحی شدم برگشتم خونه. از دکتر امید ممنونم
۱۴۰۳/۱۰/۲۱لیپوم داشتم، دکترجراحی کرد، جای بخیه هم نموند. عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۵کیست مویی انجام دادم دکتر بخیه کرد خیلی خوب بود ممنون از خودشون و جوابدهی بعد از عملشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکترخوبی هستن ، مشکل فیستول داشتم که ام ار ای تجویز کردن برای تشخیص درست ، با صبر حوصله جراحی انجام دادن ، منشی و دستیار واقعا دقیق و با شخصیت بودن ممنون از دکتر و تیم خوبشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۸کیست سباسه توی سر داشتم بعد کلی تحقیق اومدم پیش آقای دکتر امید و خیلی راحت و سریع کیست سباسه من برداشته شد. هزینه هم زیاد نشد، ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۴کیست مویی کار دکتر واقعا عالیه تشکر از دکتر و پرسنل محترم ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۱۶با سلام عمل فیستول با لیزر بسیار عالی با تشکر
۱۴۰۳/۰۸/۰۶جراحی کیست مویی انجام دادم، جراحی با لیزر بود. برخورد پرسنل عالی بود. کاملا راضی بودم. کار دکتر امید حرف نداره
۱۴۰۳/۱۰/۱۹توده بغل کشاله ران دکتر با قیمت مناسب جراحی کردن و دکتر با اخلاق صبور و مهربان اینکه خوب به حرفهای بیمار گوش میدن و توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹کیست مویی داشتم. دکتر امید با لیزر جراحی کرد. خیلی عالی بود حین عمل دردی نداشتم و بعدش هم راضی اومدم خونه. از کادر درمانشون هم ممنونم که هر موقع زنگ زدم جواب دادن و راهنمایی کردن.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴کیست مویی بود از عملم راضی بودم. لیزری انجام شد و هزینه هم نسبت به جاهای دیگه مناسبتر بود. دستشون درد نکنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸کار عالی و بی نظیر غده چربی کف دست
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام. کیست مویی بود و راضی بودم. با لسزر انجام شد و خیلی راحت بود. از دکتر امید پرسنل شون که انقد مهربون خوب بودن متشکرم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲جراحی فیشر با لیزر از عملکرد جناب دکتر و پرسنل محترم ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸ناخن فرورفته در گوشت بود. خیلی راحت انجام شد و کاملا راضی بودم. از دکتر امید پرسنل خوب و مهربون شون متشکرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار دلسوز و باسواد هستن ، عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹فوق العاده عالی و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عمل شقاق با لیزر انجام دادم عالی بود ممنون از دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر، بسیار عالی، خوش اخلاق، ومتبحر، کیست مویی، عمل کردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳جراحی فیشر با لیزر داشتم. بسیار راضی هستم و به دوستان توصیه میکنم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱من کیست مویی داشتم عمل کردم.دکتر کارشون عالی بود.
۱۴۰۳/۰۴/۲۹جراحیه بواسیر با لیزر دکتر امید بهترینه باسپاس از وی و همکاران
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سه تا لیپوم داشتم دکتر با لیزر و با برش کوچیک بدون درد درآورد ممنون از پیگیری بعد عمل و بخیه خوبشون که جا نگذاشت.
۱۴۰۳/۰۶/۱۲جراحی داشتم بسار عالی و به دوستان پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۳/۰۹/۰۶سلام فقط خدمتتون بگم که کار و تخصص و اخلاق آقای دکتر سهیل امید نمره صد از صد رو میگیره ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۳/۰۵جراحی کیست مویی انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل هموروئید داشتم با لیزر جراحی شدم خیلی طول نکشید و از لحاظ هزینه معقول بود و بلافاصله تونستم کارمو شروع کنم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸هموروئید داخلی و خارجی داشتم آقای دکتر با لیزر جراحی کردن، عالی بود و کاملا راضی هستم. ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴شقاق داشتم با دارو خوب شدم ممنون
۱۴۰۳/۰۶/۳۰مشکل تنگی داشتم به خوبی تشخیص داده شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲لیپوم داشتم خیلی خوب جراحی کردن و راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۵کیست مویی داشتم پیش دکتر عمل کردم فوق العاده عالی بود واقعا راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۹الان ۴ماهه تحت معالجه ام
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ایشون پزشک بسیار حاذق و با سوادی هستن مشکل آبسه آنال داشتم که ایشون با لیزر مشکلم رو برطرف کردن . حین عمل و بعد از عمل درد نداشتم .جناب دکتر و پرسنلشون بسیاز خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲کیست مویی داشتم لیزری عمل کردم پیش دکتر عالی بود. ممنون بابت پیگیریای بعد عمل
۱۴۰۳/۰۷/۲۰ارزژ دذرززژژ
۱۴۰۴/۰۱/۱۷جراحی کیست مویی. بسیار راضی هستم و به دوستان توصیه می کنم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۳یکی از بهترین پزشکان در تهران در زمینه بیماری های نشیمنگاهی هستن. من مشکل هموروئید داشتم با لیزر خیلی سریع انجام شد. دکتر امید خیلی حرفه ای عمل رو انجام داد و از منشی خوب شون هم ممنونم که هروقت تماس گرفت با خوشرویی جوابمو داد.
۱۴۰۳/۰۷/۱۰جراحی زگیل انجام دادم بسیار راضی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار با حوصله و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶لیزر شقاق داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۵کیست مو داشتم کارشون فوق العادس واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳همورویید
۱۴۰۴/۰۴/۲۶زایده در پیشانی پسرم بود که مورد جراحی قرار گرفت بدون هیچگنه عوارض و حتی جای بخیه دستمریزاد داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام بسیار خوش برخورد و کاربلد و به موقع و بدون معطلی و استرس کارم انجام شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸کیست مویی داشتم خیلی خوب عمل کرد دکتر فوقالعاده باسواد و حاذقیه
۱۴۰۳/۰۴/۳۰تعداد۳۵ عدد خال گوشتی داشتم که که دکتر باکمترین درد وبالیزر برداشتن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹جراحی کیست مویی با لیزر بسیار عالی با تشکر از وی و همکاران
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کاملا با تجربه در عمل جراحی کیست مویی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲لیزر مو بسیار عالی و با نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳کیست مویی داشتم با لیزر پیش دکتر جراحی کردم. هم عمل عالی بود هم پیگیری و پاسخگوییشون
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بنده تعدادی میخچه کف پا داشتم که ایشان به بهترین نحو ممکن عمل تخلیه و لیزر انجام دادند و بسیار پزشک مجرب، و ارزشمند در جامعه و علوم پزشکی میباشند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مادرم لیپوم داشت توسط ایشون جراحی شد و خیلی رضایت داره از کار آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی خوب بودن با یکبار معاینه تشخیص دادن مشکلم رو. هرجا رفتم دکتر الکی فقط قرص و پماد دادن بهتر هیچ بدترم شدم. با یک نگاه فهمیدن یه زخم کوچیک تو مقعدمه با دوتا پماد در عرض یک هفته خوبه خوب شدم. قراره مجدد برای چکاپ برم پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۲۰همروئید جراحی کیست مویی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹کیست مویی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷سلام آقای دکتر، انسان محترمی هستند و با دانش هستند. به صحبت های بیمار گوش می دهند و دلسوزانه راهنمایی می نمایند، انشاا... خداوند توفیق روز افزون به ایشان بدهد. مشکل بنده شقاق بود که بسیار زجر اور بود که با تشخیص ایشان خدا را شکر رو به بهبود هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸هموروئید داشتم واقعا از عملم راضی بودم واقعا آدم با سواد و مهربونی هستن کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸سلام من برای تخلیه و لیزر میخچه خدمت آقای دکتر بودم. بسیار دکتر با محبت، دلسوز، و حاذقی هستند. هم از خود آقای دکتر هم دستیاران و پرسنل نهایت رضایت را داشتم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۳کیست سباسه داشتم حراجی کردند دوران نقاهت طی می کنم مشکلی ندارم پزشک فوق العاده عالی با معلومات و با وجدان کاری بالا و پیگیر هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴فیشر داشتم دکتر امید با لیزر جراحی کرد و دردی حس نکردم خیلی زود هم بهبود پیدا کرد. راضی بودم از همه چیز
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عمل کیسه صفرا نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عمل فیستول با لیزر انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۸کیست مویی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲فیستول داشتم لیزری پیش دکتر عمل کردم خیلی خوب بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سلام کیست سبابه عمل کردم عفونی بود. الان ۵ روز گذشته همچی عالی بود آقای دکتر بسیار با حوصله و با تجربه فکر نمیکرد چیزی که ۵ سال عذابم داد رو توی ۵ دقیقه بتونن عمل کنن عالی هستن هم خودشون و هم پرسنلشون دستتون دردنکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱من فیستول داشتم دکتر سهیل امید منو با لیزر عمل کردند هیچ دردی حس نکردم قیمت جراحی هم مناسب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دکتر بسیار حرفه ای و اخلاق بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۱/۱۹جراحی لیپوم انجام دادم پیش دکتر امید، جراحی با لیزر بود. خیلی راضی بودم جای بخیه هم نموند. هزینه هم مناسب بود.
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بسیار عالی دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بیماری های مقعدی (فیستول و شقاق)
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عمل هموروئید
۱۴۰۳/۰۵/۳۱شقاق داشتم. خیلی اذیت بودم تا اینکه دکتر امید رو پیدا کردم و کارم رو راه انداختن، جراحی لیزری انجام دادم و حین عمل دردی نداشتم بعدش هم راضی برگشتم. دست شون درد نکنه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خوب و خوش برخورد و با اختصاص زمان و حوصله، مشکل شرح و توضیح داده میشود.
۱۴۰۳/۰۹/۲۹جراحی کردم و کارشون خیلی خوب بود.. جراحی مویی..
۱۴۰۳/۰۷/۱۶من مشکل کیست مویی داشتم. پیش دکتر امید جراحی لیزری انجام دادم حین عمل دردی نداشتم. دکتر امید خیلی عالی جراحی کرد. خیلی زود هم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بررسی توده در پا معطلی زیاد در انجامویزیت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دوستت داریم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۹/۱۳من هموروئید داشتم ایشون منو با لیزر جراحی کردند و هیچ دردی حس نکردم دوره نقاهت هم خیلی کوتاه بود و الحمدلله خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بیماری مقعد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی خوب ، خوش برخورد، از کارشون و همینطور پرسنل شون ممنونم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار جراح با اخلاق و صبور که به بیمارانش اهمیت می دهد .
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکل آبسه آنال داشتم که همون روز معاینه و با لیزر تخلیه شد. دوره پس از درمان هم بدون مشکل و خوب پیش میره.
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی بود. بسیار دکتر ماهری هستن. مشکل کیست مویی داشتم جراحی با لیزر داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱شقاق، دارو گرفتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸من با خانم دکتر بودم خیلی هم عالی بودن خیلی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عمل کیست مویی با لیزر. عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵کیست مویی با لیزر عمل کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۹سلام من عمی همورویید پیش ایشون داشتم.خیلی میترسیدم ولی ایشون واقعا پزشک مهربونی هستند کامل و با حوصله درمورد عمل برام توضییح دادن و من با اطمینان پیششون عمل کردم و واقعا اذیت نشدم .ایشون پزشک بسیار با تبهری هستند به همه ایشونو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۹/۰۹کیست مویی بود داخل مطب لیزری انجام شد خیلی راحت و سریع کارم راه افتاد. دست دکتر امید درد نکنه. بسیار دکتر با مهارتی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷سلام حسن دوست هستم همسرم عمل فتق (هرنی)انجام دادند به صورت ارژانسی با درد شدید اقای دکتر بسیار عالی و با مهارت کامل و اخلاق بسیار عالی و دلسوزانه و بسیار در هزینه ها منصفانه این عمل را انجام دادند . تشکر فراوان از زحمات و برخورد خوب اقای دکترعزیز
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خیلی عالی کیست مویی من را درمان کرد بی درد و کمترین دوره نقاهت به صورت دو هفته نقاهت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳فیشر و فیستول بود خیلی خوب با لیزر جراحی کردن و کاملا مشکلم برطرف شد. حین عمل دردی نداشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی بسیار دکتر شریف و کاربلدی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۷بسیار بسیار دکتر خوش رو و خوش برخورد و صبورن برای کیست مویی مراجعه کردم عالی بودن هم خودشون هم پرسنل محترمشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۱جراحی خیلی پزشک عالی و کار بلدی هستند کادر مجرب و خوش اخلاق تشکر میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶کیست مویی با لیزر جراحی کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷کارش بسیارخوب وخودش همکارانش بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار دکتر خوش اخلاق و با سواد و خوش برخوردی بود توده چربی بزرگی روی کتفم داشتم بدون درد تخلیه کردن و عالی بخیه زدن و الا که نخشو کشیدم حتی رد بخیشم نیست ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۷هموروئید بود با لیزر برطرف شد و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹جراحی فیشر انجام دادم با لیزر بود خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵هموروئید داخلی و خارجی داشتم با لیزر انجام شد و راحت اومدم خونه. دست و پنجه شون درد نکنه خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷برای کیست مویی دیش ایشون عمل کردم کارشون خوب بود رازی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱