ایشون پزشک خیلی خوبی هستند امیدوارم همیشه همینطور عالی باشن
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
کیست روی انگشت پا رودرآوردن وبخیه زدن.فعلاتحت درمانم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
خیلی زیاد دارومیده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیارپزشک عالی و محترم و خداشناس وباخانواده می باشند
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
مویه کردن دست پسرم در اثر بازی در مدرسه.حاذق و ماهر
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
درد زانو ودرد شانه سمت چپ
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
مشکل دست نتیجه ای عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
مینیسک وربا
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
مشکل دست درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
سلام واقعا دکتری بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
سلام علائم دیسک تشخیص دادن هنوز پروسه درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
دکتر بسیار حاذق و با صبرو حوصله به صحبت های مریضش گوش میده تشخیص شوند هم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
خوب چه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
دکتر بسیار خوب و عالی هستند ،کمر درد داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
بد نبود عالی هم نبود ولی چنان با داروخانه طبقه همکف بستند ک 1400 برای من الکی ویتامین نوشته بودن منم پس دادم
۱۴۰۴/۰۳/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
عالی و خوش برخورد و انسان
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
دیسک تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
سلام دکتر خوبی هستن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
مادرم و چن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
کشیدگی رباط، زانو بند داده شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
دکتر خیلی خو
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن فوقالعاده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
کیست داخل مو دست داشتم که با تزریق کورتون و گچ به تشخیص ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
گفتن نیاز به عمل نیست این خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
هنوز مشخص نیست درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
کمر درد
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
درد زانو و کمر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
تزریق سلول بنیادی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
ددبدیدذیذیذ
بب
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
سلام آقای دکتر بسیار با اخلاق و کاردرست هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
مشکل زانو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
بسیار با حوصله و متین هستن و واقعا دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
درد زانو.درمان شدم.بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
به جز مسئله هزینه خدمات و گچ گیری بقیش عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
سالها پیش کمردرد داشتم درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
سیاتیک
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
تشخیص خوبی دادن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عصب دست
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
زانو درد و اثر بخش بوده تا الان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
بدنبود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
دکتری بسیتر بااخلاق و حرفه ای در کار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
خوب بود فقط اگه ساعت عمل با نوبت دهی را تنظیم کنند من 5وقت داشتم دکتر عمل داشتن 6اومدن یک ساعت معطل شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
ورم پا
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
دفعه اول بودمراجعه کردم ولی وقت گذاشتن و طریقه صحبت کردنشین عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
تشخیصشون خوب بود و خیلی محترمانه رفتار می کنند
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
سلام نوبت به موقع ودکتر خیلی مودب وکار بلدی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عالی من زانو درد داشتم آقای دکتر درمان کردند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
برخورد ایشون بسیار عالی و خوش اخلاق هستند و دارو های مناسبی تجویز میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
زانو در
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
برخورد عالی، تشخیص خوب، اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار باحوصله و کاردرست هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
عالی بود یک بار مراجعه کردم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
درد مفاصل
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
دکتر خوبی هستن من عمل شدم زیر دست ایشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
کلاب فوت عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
آسیب در ناحیه مچ دست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
زانوی خانمم را عمل کرد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
دیسک کمرداشتم تحت درمان بودم ودارومصرف میکردم که باردارشدم وداروهاموقطع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
درد زانو و درد در یک نقطه لگن و درد در لگن برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
سلام منشی تون خوش اخلاق نیست از روی اجبار جواب میده
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
برای مادرم مشکل درد زانو و کمر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
بسیار پزشک خوب و عالی هستم اجازه میده بیمار کامل صحبت کنه و بعد نخسه مورد نظر رو تجویز میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
دکتر خوبی هستن اما دو تا عیب دارن ۱ مریضی طرف رو بزرگ جلوه میدن. ۲ تقویتی اینا زیاد مینویسن و میگن از کدوم داروخونه بگیرید چون زد و بند دارن بابت ویتامین ها ک اصن بدت نیاز نداره بهش
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
ورم معده داشتم.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بسیار دکتر باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
نظر خاصی ندارم بیمار مادرم بودن و باید دید درد پاش بهتر شده انشاالله که دسته آقای دکتر خوب باشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
دکتر خیلی با حوصله و حاذقین
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
بسیار دکتر حاذقی هستند . و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
مشکل دست انگشت راست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
سلام برای درد زانو مراجعه کردیم خیلیییی عالییی،مادرم خیلی راضی ان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
تشخیص درست عمل کیست پا و برخورد عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
نینبیاخی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
زانو درد
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
مشکل گردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
یک پزشک مجرب وکاربلدباروابطاجتماعی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
سلام واقعا دکتر بسیار خوبی هستند درد لگن داشتم بعد از زایمان فقط یک بار رفتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
سلام نوبت ساعت ۱۸.۳۰ داشتم ولی حدود یک ساعت و نیم تو نوبت نشستیم ، نمیدونم نوبت دهی چطوریه ؟ نوبت میگیری که زیاد معطل نشی ولی بازهم همون انتظار رو باید بکشی .
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
مشکل صافی کف پای پسرم . بسیار مسلط و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
کیست روی دست
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بسیلر خوش برخورد و همراه
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
برخورد بسیار عالی. جراحی داشتم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
آسیب قدیمی زانو که توسط ایشان به دقت بررسی شده و با توصیه های درمانی و دارو خوشبختانه بهبود یافتم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
دیسک کمر درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
سرشان شلوغه
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
رباط صلیبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
خیلی دکتر عالی و منصف و مهربانی هستن،انشاالله همیشه موفق باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
باسلام خیلی خوبه دکتری کاربلد وحرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
واقعا دکتر باتجربه دیسک کمر و گردن داشتم و نتیجه گزفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
پزشک حاذق و تشخیصشون عالی از هر نظر منحصر به فرد و درجه یک
سابقه طبابت به مدت 15 سال در زمینه های بیماری های دیسک کمر آرتروز زانو ناهنجاری های مادرزادی و آرتروسکوپی و جراحی زانو و شانه.سلول درمانی بنیادی و اگزوزوم جهت درمان آرتروز زانو و شانه
درمان بیماری استخوان و مفاصل - آرتروز زانو دیسک کمر - آرتروسکوپی و جراحی زانو - آسیبهای ورزشی - شکستگیها و در رفتگیهاساعت پذیرش همه روزه به جز پنج شنبهها ساعت ۱۷ الی ۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی دمش گرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶ایشون پزشک خیلی خوبی هستند امیدوارم همیشه همینطور عالی باشن
۱۴۰۴/۱۰/۰۸کیست روی انگشت پا رودرآوردن وبخیه زدن.فعلاتحت درمانم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی زیاد دارومیده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیارپزشک عالی و محترم و خداشناس وباخانواده می باشند
۱۴۰۴/۱۰/۲۸مویه کردن دست پسرم در اثر بازی در مدرسه.حاذق و ماهر
۱۴۰۲/۱۲/۱۴دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۱درد زانو ودرد شانه سمت چپ
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکل دست نتیجه ای عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مینیسک وربا
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل دست درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸سلام واقعا دکتری بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سلام علائم دیسک تشخیص دادن هنوز پروسه درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکتر بسیار حاذق و با صبرو حوصله به صحبت های مریضش گوش میده تشخیص شوند هم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب چه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر بسیار خوب و عالی هستند ،کمر درد داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بد نبود عالی هم نبود ولی چنان با داروخانه طبقه همکف بستند ک 1400 برای من الکی ویتامین نوشته بودن منم پس دادم
۱۴۰۴/۰۳/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی و خوش برخورد و انسان
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دیسک تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام دکتر خوبی هستن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مادرم و چن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰کشیدگی رباط، زانو بند داده شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۰۵/۳۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر خیلی خو
۱۴۰۴/۰۸/۲۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن فوقالعاده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کیست داخل مو دست داشتم که با تزریق کورتون و گچ به تشخیص ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴گفتن نیاز به عمل نیست این خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶هنوز مشخص نیست درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶کمر درد
۱۴۰۲/۰۷/۰۴درد زانو و کمر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تزریق سلول بنیادی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴ددبدیدذیذیذ بب
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سلام آقای دکتر بسیار با اخلاق و کاردرست هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸مشکل زانو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار با حوصله و متین هستن و واقعا دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲درد زانو.درمان شدم.بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۰۴به جز مسئله هزینه خدمات و گچ گیری بقیش عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سالها پیش کمردرد داشتم درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱سیاتیک
۱۴۰۴/۰۷/۰۵تشخیص خوبی دادن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عصب دست
۱۴۰۴/۰۳/۲۷زانو درد و اثر بخش بوده تا الان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بدنبود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتری بسیتر بااخلاق و حرفه ای در کار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خوب بود فقط اگه ساعت عمل با نوبت دهی را تنظیم کنند من 5وقت داشتم دکتر عمل داشتن 6اومدن یک ساعت معطل شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹ورم پا
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دفعه اول بودمراجعه کردم ولی وقت گذاشتن و طریقه صحبت کردنشین عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تشخیصشون خوب بود و خیلی محترمانه رفتار می کنند
۱۴۰۴/۰۳/۱۴سلام نوبت به موقع ودکتر خیلی مودب وکار بلدی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی من زانو درد داشتم آقای دکتر درمان کردند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴برخورد ایشون بسیار عالی و خوش اخلاق هستند و دارو های مناسبی تجویز میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸زانو در
۱۴۰۴/۰۲/۰۵برخورد عالی، تشخیص خوب، اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار باحوصله و کاردرست هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی بود یک بار مراجعه کردم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵درد مفاصل
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر خوبی هستن من عمل شدم زیر دست ایشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶کلاب فوت عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶آسیب در ناحیه مچ دست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴زانوی خانمم را عمل کرد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دیسک کمرداشتم تحت درمان بودم ودارومصرف میکردم که باردارشدم وداروهاموقطع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰درد زانو و درد در یک نقطه لگن و درد در لگن برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام منشی تون خوش اخلاق نیست از روی اجبار جواب میده
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای مادرم مشکل درد زانو و کمر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار پزشک خوب و عالی هستم اجازه میده بیمار کامل صحبت کنه و بعد نخسه مورد نظر رو تجویز میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر خوبی هستن اما دو تا عیب دارن ۱ مریضی طرف رو بزرگ جلوه میدن. ۲ تقویتی اینا زیاد مینویسن و میگن از کدوم داروخونه بگیرید چون زد و بند دارن بابت ویتامین ها ک اصن بدت نیاز نداره بهش
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴ورم معده داشتم.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار دکتر باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳نظر خاصی ندارم بیمار مادرم بودن و باید دید درد پاش بهتر شده انشاالله که دسته آقای دکتر خوب باشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خیلی با حوصله و حاذقین
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار دکتر حاذقی هستند . و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل دست انگشت راست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سلام برای درد زانو مراجعه کردیم خیلیییی عالییی،مادرم خیلی راضی ان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱تشخیص درست عمل کیست پا و برخورد عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵نینبیاخی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶زانو درد
۱۴۰۳/۰۶/۳۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشکل گردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵یک پزشک مجرب وکاربلدباروابطاجتماعی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰سلام واقعا دکتر بسیار خوبی هستند درد لگن داشتم بعد از زایمان فقط یک بار رفتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲سلام نوبت ساعت ۱۸.۳۰ داشتم ولی حدود یک ساعت و نیم تو نوبت نشستیم ، نمیدونم نوبت دهی چطوریه ؟ نوبت میگیری که زیاد معطل نشی ولی بازهم همون انتظار رو باید بکشی .
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل صافی کف پای پسرم . بسیار مسلط و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۰۷کیست روی دست
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیلر خوش برخورد و همراه
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷برخورد بسیار عالی. جراحی داشتم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۱۰آسیب قدیمی زانو که توسط ایشان به دقت بررسی شده و با توصیه های درمانی و دارو خوشبختانه بهبود یافتم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۵دیسک کمر درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سرشان شلوغه
۱۴۰۴/۰۱/۱۵رباط صلیبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی دکتر عالی و منصف و مهربانی هستن،انشاالله همیشه موفق باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴باسلام خیلی خوبه دکتری کاربلد وحرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۸در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳واقعا دکتر باتجربه دیسک کمر و گردن داشتم و نتیجه گزفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۴پزشک حاذق و تشخیصشون عالی از هر نظر منحصر به فرد و درجه یک
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر خوبیه ولی به حرف بیمار گوش نمیکنه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دردارنج
۱۴۰۳/۰۵/۱۶