اصفهان اصفهان، خیابان فروغی، ابتدای خیابان پنج رمضان ، ساختمان مهتاب ۱۵ ،طبقه اول واحد ۴
اصفهان اصفهان ، اتوبان شهید آقابابایی، شهرک سلامت، طبقه سوم ، کلینیک آلرژی آلرگوسینا
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان، خیابان فروغی، ابتدای خیابان پنج رمضان، ساختمان مهتاب ۱۵، طبقه اول واحد ۴
اصفهان، اتوبان شهید آقابابایی، شهرک سلامت، طبقه سوم، کلینیک آلرژی آلرگوسینا
دکتر بسیار خوب با حوصله و دانایی هستن فعلا در حال درمان هستم برای خارش بدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دخترم اگزمای شدیدی داشت که تحت درمان هستند خداراشکر بهتره آقای دکتر خیلی دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۰بیماری پوستی مادرم را بعد از کلی دکتر پوست آقای دکتر تشخیص دادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵برای آلرژی مراجعه کردیم و بهبود حاصل شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بدجور بدنم کهیر میزد چند ماه بود رنج میبردم تا امدم پیش آقای دکتر ممنون که گوش به حرفم داد بعد دارو تجویز کرد الان خداراشکر دیگه کهیر نمیزنه بدنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰تشخیص و درمان ایشون عالی بود بسیار خوش برخورد و برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳به نظرمن این دکتر بی دلیل دارو نمیدن همه عوامل رو درنظر میگیرن و من ازشون راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵اسم والرژی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱یکی از بهترین و با اخلاقترین دکترای هست که من میشناسم.تمام وقتشتو برای بیمارا میزاره
۱۴۰۴/۱۲/۱۶بسیار دکتر عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵جون بچه ام را مدیون آقای دکترم ،برای سرماخوردگی برده بودم که آقای دکتر متوجه صدای اضافه قلب شدند که خدا را شکر به موقع عمل شدند
۱۴۰۲/۰۱/۳۱خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹کهیر میزدم فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی با ارامش وبا متنانت به صحبت های ما گوش میدهند. حتی در فضای مجازی نیز پاسخگو هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار دکتر خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴آلرژی،به
۱۴۰۴/۰۸/۲۲در حال درمان کهیر هستم وطی این ی هفته باتجویز دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل ایمنی و حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳دکتر بسیار خوبی هستن.خیلی خوش برخورد هستن و با حوصله به صحبت ها و علائم گوش میکنن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸آلرژی عاااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بدنم میریزه بیرون حالا آزمایش دادم و منتظر جوابم ببینم نظرشون چیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام میشه پمادی که برای خارش دوساق پام نوشتیددوباره به کدملی 1292394188بزنید.ثبت نشده
۱۴۰۳/۱۱/۰۱الرژی کهیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۷تازه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خوب بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸کهیر، فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تشخیص بسیار عالی ودقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خدا دلشون را شاد کنه که دل من را شاد کردند، بعد از سال ها چشم انتظاری من هم طعم پدر شدن را چشیدم. چقدر پیگیر و جوابگو و دلسوز.
۱۴۰۵/۰۳/۱۴شوره سر داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خوب بثد
۱۴۰۲/۰۹/۰۲دکتر بسیار عالی تشخیصشون کاملا درست و به جا من کهیر داشتم کامل درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی عالی هستن از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر با اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار پزشک با تجربه ای هستند من پیششون رفتم و درمان کامل شد با نتیجه عالی ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۸واقعا راضی بودم آلرژی داشتم الان تحت درمان هستم ولی تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار عالی و با یکبار مراجعه بیماری را تشخیص دادند و با یک نسخه درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۳۰نقص سیستم ایمنی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴آدم خوش رو وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار خوش برخورد و برای بیمار وقت گذاشتند.تشخیص عالی و تجویز داروی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹اقای دکتر فوق العاده صبور و با حوصله جواب سوالم رو دادن و راهنمابیم کردن... درصورتی که دکتر دیگه هم رشته ایشون خیلی بد باهام برخورد کرده بودن و کلی منو ترسوندن اما اقای دکتر واقعا با برخورد خوب و صبورانه باعث ارامش من شدن..یک کلام عالین
۱۴۰۲/۰۹/۲۱دکتر از همه لحاظ عالی...آسم دارم و تحت درمان دکتر هستم میخوام معاینه کنن و دارو تجویز کنن
۱۴۰۴/۰۱/۰۱در حال درمان
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ایشون بسیار دقیق به صحبت های من گوش دادند و فعلا آزمایش های مربوط را نوشتند. از طریق واتس اپ هم گفتند جواب آزمایشم رو بفرستم ببیند. رفتار و برخوردشون هم عالی بود.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خیلی خوب بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶اسم کودک
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار پ
۱۴۰۴/۰۷/۰۶کهیر مزمن .تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۳/۱۲درمان آقای دکتر برای کهیرم خیلی موثر بود. خیلی با دقت ویزیت کردند
۱۴۰۲/۰۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳۶قای دکتر را میشناسم وچونکه تعریفشون را زیاد شنیدم تصمیم دارم بخاطر الرژی و کهیر یه نوبت پیششون ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳در یک کلام دلسوز و پیگیر و با سواد. خارش و اگزمای شدید برادرم و ناباروری خواهرم را درمان کردند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴اخلاق و برخورد علی با حوصله مریضا را ویزیت میکنه به همه سوالات به خوبی جواب میده
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰کهیر مزمن رو به بهبود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵بسیار متخصص و خوش خلق
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی فرصت العاده است
۱۴۰۴/۰۸/۱۶جناب دکتر بسیار با حوصله و دقت و حرفهای و تخصصی درمان میکنند و پیگیر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸ایشون بسیار متخصص حاذق و خوش برخورد هستند. فعلا تحت درمان و روبه بهبودی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷آقای دکتر فوق العاده حاذق وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰حساسیت
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر خیلی خوب و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی یه دکتر مهربوننن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۰الرژی پوستی دکتر خوبین با حوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۶تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام دکترخیلی خوب وخوش برخوردی هستند تشخیصشونم عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۰۷دکتر با تجربه و پیگیر درمان بیمارانشان هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴سلام درود جناب آقای دکتر وحید بکرانی سپاس فراوان بابت تجربه وعلمی که داری آقای دکتر تو زمینی آلرژی تشخیص و درمان بی نظیره هست.تشکربابت لطفتون.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برای درمان کهیر مراجعه کردم خوب راهنمایی کردند و بسیار صبور و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی و خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۲متخصص خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵پزشکی دلسوز، حاذق و مشتاق برای درمان موثربیماران میباشد خدانگهدار ایشان و خانواده محترمشان باشد
۱۴۰۴/۱۱/۱۳یه جلسه رفتم ولی از اینکه ازمایشات دونه دونه چک میکنه شرح حال مینوسه خیلی خوشم اومد
۱۴۰۴/۱۱/۱۲سرفه عالی بود تحویزشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۱در حال درمان کهیر هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر بکرانی یک پزشک بسیار حاذق و مسلط و دلسوز ؛ بسیار دقیق و در یک کلام یک بزرگمرد
۱۴۰۲/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵یک جلسه رفتم فعلا منتظر جواب آزمایش هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶اسم سختی داشتم که تحت نظرشون تحت کنترل هستم تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۰دکتر بسیار خوش اخلاق وماهر هستند من مشکل خارش وکهیر داشتم فعلا تحت درمان هستم خوبم
۱۴۰۲/۰۹/۱۷من آلرژی فصلی داشتم ویک نسخه از دارویی ایشان برام تجویز کردن ۵۰ درصد نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸مادرم خیلی کهیر میزد و دخترم دو ماه بود که خیلی سرفه میکرد و درمانشان خیلی کمک کننده بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹سلام پزشک خوبی هستند.فوق العاده وقت شناس وبه مریض اهمیت میدن وبا حوصله به حرفهای مریض گوش میدن. موفق باشند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲تحت درمان هستم. مدت ها سرفه داشتم آقای دکتر متوجه آبسه ریه شدند
۱۴۰۲/۰۱/۰۸کهیر مزمن دارم در حال بهبود هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار حاذق و خوش اخلاق برای دخترم ۲ ساله الهی داشت خدا رو شکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فوق العاده با اخلاق و دلسوز و صبور حتی گفتند عارضه ای اگه داشتم از طریق پیام رسان ها مطرح کنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸سرفه های فوق العاده شدید داشتم هرجا رفتم متوجه نمیشدن با یه نسخه آقای دکتر کامل خوب شدم ،خیلی خیلی دکتر خوبی هستن ...
۱۴۰۳/۱۲/۳۰آقای دکتر بسیار باتجربه،صبور،قابل اعتماد و کاملا برای بیمار وقت میذارن،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر با حوصله و تشخیص صحیح
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰کهیر حاد فعلا
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی برای آل
۱۴۰۲/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عااالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳باحوصله به بیمارشون گوش میدن و خوش اخلاق هستن این برا بیمار کافیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۶برای آلرژی خودم و دخترم مراجعه کردم تشخیصشون خوب بود از تجویزشون نسبتا راضی بودم اما نه کاملا
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سلام دوستان عزیز من مادرم بدنش دونه میریزه بعد اینقدر میخاره که زخم میشن خیلی دکترای شیراز بردیم ولی فایده نداشت ازتون خواهش میکنم دکتر اصفهان میشناسید معرفی کنید ثواب داره بخدا اینقدر اذیت میشه که گریه میکنه ***اینم شمارمه یه پیام بدین ممنون میشم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵برای الرژی به ایشون مراجعه کردیم داروی زیاد و اضافه تجویز نکردن اما با همین داروها خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۶کهیر داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار پزشک با تجربه ای هستن و خیلی باحوصله به سوالات پاسخ میدن .تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۶در حال درمان کهیر هستم خیلی درگیرش بودم ولی درمان آقای دکتر خیلی موثر بود. خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۱/۱۲/۱۲کهیر داشتم فعلا درحال درمان هستم و خداروشکر خیلی خوب شدم دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربانی هستن و به خوبی به حرف های بیمار گوش میدهند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸تنگی نفس و حساسیت به بهار بامصرف یک دوره دارو کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶بیماری
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خوب بودند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر فوق العاده عالی وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷الرژی پوستی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار دکتر خوب و متخصص هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خود ایمنی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵کهیر درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار متبحر و کاربلد بودن. من که خیلی راضی بودم. حساسیت چندین ساله منو درمان کرد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶حساسیت پوستی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸ویزیت اولیه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۱۹مشکل سرفه شبانه کودک
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر بسیار عالی وتشخیص شون هم عالی وبا وقار هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بعد از چندین IVF بالاخره با تشخیص و درمان اقای دکتر خداراشکر نتیجه گرفتم خدا خیر و برکت بهشون بده کم پیدا میشه پزشک اینقدر دلسوز و پیگیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۴دکتربسیارعالی وباتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۶حساسیت که با دارو کنترل شد..عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار دکتر عالی من خیلی کهیر میزدم آلرژی بدنم بالا بود فقط با یک جلسه کاملا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳خیلی خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸فعلا آزمایش داده بریم ببینیم تشخیص چیه خوش برخورد مودب وباحوصله بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲در حال بررسی بیماری
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر باسواد باشخصیت و یک انسان واقعی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹باعرض سلام آقای دکترنسبت به تشخیص دقیق بیماری مهارت خوبی دارند واگر درست توضیح بدیم تشخیص و درمان سریعتری انجام میدند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مشکل ریه داشتم وهنوزکه نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار متبحر و خوش خلق
۱۴۰۲/۰۹/۲۵اگر تا حالا سه تا دکتر با حوصله و وقت بگذار برای بیماران دیده باشم ایشون حتما یکیشونه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱کاربلد و کاردست
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتر خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳اگر تا حالا سه تا دکتر با حوصله و وقت بگذار برای بیماران دیده باشم ایشون حتما یکیشونه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱با دقت به مشکل من گوش دادن و درمان مورد نظر رو اعمال کردن .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷اوکی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۶آلرژی شدید به آسم تبدیل شده خس خس سینه آبریزش
۱۴۰۲/۱۱/۰۳دکتر بسیار عالی زمان زیادی برای بیمار می گذارند وبه مشکلات بادقت جواب می دهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مشکل ایمنی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خیلی باحوصله و صبور هستن تحت درمان با ایشونم و تا الان نتیجه خیلی خوبی گرفتم کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۶عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴من ۴ سال درگیر کهیر مزمن هستم و پیش هر دکتری رفتم فایده ای نداشت اما بت یک جلسه فعلان خیلی کنترل شد.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستند برای درمان اگزما خیلی خوب بودند و نتیجه خوبی تا حالا گرفتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکتر خوبی بودند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶سلام چند دفعه برای سرما خوردگی دخترم مراجعه کردم عالی بودن خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۴باصبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی دکتر خوب و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲حساسیت چشمی ... در حال مداوا هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عااااالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خوب بودند
۱۴۰۲/۰۸/۲۵بخاطر خارش و مشکلات پوستی مراجعه کردم به حق نظرات مثبت بیماران برازنده آقای دکتر هست بسیار دلسوز و باسواد و پیگیر هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳الرژی/ در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار خوش برخورد و با حوصله و با دقت انشالله به زودی نتیجه بگیرم از درمانشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱فعلانتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر بکرانی خیلی حاذق و با اخلاق ،تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۵مدت ها بود حس بویایی نداشتم درمان آقای دکتر خیلی موثر بود تازه دارم مزه ها را می فهمم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴سرفه مزمن با یک نسخه خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عاااالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱آلرژی، مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸حساسیت آلرژی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار بسیار عالی دکتر فوق العاده ای هستند خدا خیری بهش بده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷برای آلرژی ،خشکی پوست صورت و تک سرفه بهشون مراجعه کردم. بسیار عالی و با حوصله و دقت به حرف هام گوش دادن و داروهایی که تجویز کردن تا اینجای درمان خیلی خوب اثر داشتن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹پارسال حساسیت شدید داشتم که خیلی دکترشهرضارفتم فایده ای نداشت دکتربکرانی بزرگوار یه فرشته اند که باتشخیص خوبشون درمان شدم همیشه دعاگوی ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶آلرژی به سرما دارم تحت درمانم.پسرم آلرژی داره سرفه میکرد بهتره.
۱۴۰۳/۱۲/۱۳من بخاطره زدن کهیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۴تشخیص عالی، با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بخاطر آلرژی از بینی نفس نمیتونستم بکشم و آبریزش ۲۴ ساعته داشتم با اولین ویزیت ایشون راه تنفسیم باز شد و آبریزشم قطع
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۲با حوصله ویزیت میکنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام پدرم آسم شدیدی داشتند که چندماه هست تحت نظر آقای دکتر حالشون خیلی بهتر هست خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۱/۱۷بعد از سال ها چشم انتظاری و IVF های ناموفق بالاخره به دست شفای خانم دکتر رضایی و درمان های ایمنی آقای دکتر بکرانی من هم طعم مامان شدن را حس کردم. خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیار دکتر خوش اخلاق ،خیلی خوب به حرف توجه میکنن،،خیلی خوب ویزیت میکنن،و در خصوص دارو و نحوه ی درمان بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶الرژی شدید که بایه نسخه اقای دکتر کامل برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بسیار دکتر خوب و با حوصله به توضیحات مریض گوش میکنه و روش درمان رو هم توضیح میده و بعد دارو تجویز میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰آلرژی دخترم خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دکتر واقعا حاذق و با تجربه ای هستند .سالهاست ایشان را می شناسم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶برای کهیرمراجعه کردم و بسیارعالی تشخیص دادند و خداروشکر داروهاشونم خیلی خوب جواب داد
۱۴۰۴/۰۲/۰۱سلام اقای دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴پزشک خوب و حاذق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۶کهیر نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲بدن من کهیر زده بود و یک مرتبه توسط دکتر بکرانی ویزیت شدم و کاملا خوب شدم. پزشک عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴دونه وخارش بچم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر با اخلاق و مجرب
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی دکتر خوبی هستن خدا خیرش بده بچم با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۴در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خیلی با حوصله و صبر ویزیت می کنند فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۸آلرژی شدید و با تشخیص خوبشون خوب شدم و داروها رو تمدید میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲درمان آقای دکتر برای کهیرم خیلی موثری بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۷حساسیت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام آقای دکتر عالی هستند هم از نظر طبابت هم اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر باحوصله و با دانش فراوان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵چند نوبت IVF ناموفق داشتم به توصیه یکی از آشناها که نتیجه گرفته بودند تحت نظر آقای دکتر برای ناباروری هستم
۱۴۰۲/۰۵/۰۶معطلی زیاد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳آقای دکتر خیلی بادقت به حرفهای بیمتر گوش میدهند و شرح حال بیمار و نحوه مصرف دارو رو هم به بیمار به صورت مکتوب میدند که استفاده کنند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فرزندم دچار بیماری سیستیک فیبروزیست هستش و با توجه به اینکه زیر نظر آقای دکتر هستن و بسیار خوشحالیم که شرایط بسیار خوب و مطلوبی در خصوص علم پزشکی و توانایی در تشخیص و درمان دارند از این رو فرزند ما خوشبختانه به وضعیت جسمی خوبی رسیده است.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالیه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸مراجعه بدلیل حساسیت فصلی و آسم. دست آقای دکتر شفا هست. خوش برخورد و با سواد و بسیار پیگیر
۱۴۰۳/۰۸/۰۱مشکل تنفسی وآلرژی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکلم کهیر مزمن هست ، درمان دکتر خیلی خوب بود، آرامش به زندگیم برگشت خدا خیر بده آقای دکتر را
۱۴۰۲/۰۱/۱۷مشکل تنفس و سرفه های شدید و درمان و تشخیص بشدت عالی و کاربردی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱