فلوشیپ آلرژی و ایمنی شناسی بالینی (آلرژی و ایمونولوژی بالینی)
متخصص عفونی
فلوشیپ شماره نظام: ۳۰۸۲۷
۳۳۲ نفر
مشکل الرژی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سیستم ایمنی پایینی داشتم و در طول سال همیشه سرما میخوردم از وقتی رفتم پیش ایشون دیگه سرما نخوردم
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بهبودی آلرژی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
آلرژی شدید به ادویه و خاک
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
الرژی علی
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دکتر خوبی هستند. در درمان مادرم که بیماری لیکن پلان دارند خیلی موثر بودند
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
در مورد من نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مشکل تنگی نفس
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دکتری بسیــــــــــــــار حاذق و توانا. خدا حافظ شون باشه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
آسم عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
توسط ایشان معجزه رو دیدم.ای کاش مثل ایشون پرورش پیدا کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
آلرژی وحساسیت من درمان شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
در حال درمان برای ناباروری
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
من و مادرم آلرژی فصلی شدید داشتیم با یک جلسه درمان شدیم ولی نوبت دهیشوم بسیار سخته
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
الرژی و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
در کارشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
دکتری بسیار حاذق و توانااا
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
راضی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
آلرژی فصلی مصرف 2سال دارو و درمان حدودی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
پزشک بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بسیار خوب و تشخیص درست بیماری
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ایشون واقعا بی نظیرن..پسرم سرفه های خشک داشت که به هیچ عنوان خوب نمیشد.و با یک نسخه ی ایشون خوب شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
سرفه های شدید دخترم که خانم دکتر مورد حساس و ا
آلرژی به آن را شناسائی نمودند وبارعایت از آن خوب شدند.
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
جلو مخاره
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
دکتر بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۰
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
من خارشای پوستی داشتم و خوب شدم ولی دارو هاماکه کم کردم دوباره خارسم برگشته
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خوب عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
در زمینه حساسیت وآلرژی تشخیص ودرمان خیلی خوبی انجام دادند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
خیلی رازی بودم اما نوبت گرفتن خیلی سخته
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسطار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بسیلر دکتر ماهر
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
دوستان رفته اند و کاملا خوب شدند
مشکل dvt
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
مشکل الرژی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکتر بسیار دلسوز ومتعهدی هستن پسر من الان 18 سالش ونتیجه زحمات ایشون هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
درجه 1 نه بلکه ممتاز از هر لحاظ
هیچ دکتری بیماری من را به غیر از ایشان تشخیص نداد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
الرژی ودرمان
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی نازایی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
تا حالا خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
عالی هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
درمان شدم
۱۳۹۷/۰۶/۲۸
نازایی و حل شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سل چشمی داشتم و خانم دکتر به موقع تشخیص ودرمان نمود
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
بسیار عالی بودند
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
عالی است
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
سلام بزشکی بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۵
دخترم در خردسالی دچار آلرژی شدید بود که با تشخیص و درمان توسط خانم دکتر مشکلش برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
بدنم شدیدا کهیر میزد ولی یه قرص تجویز کردند و خدا را شکر خوب شدم دوباره بعد از 9 سال همون ولی با به بدنم میزنه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
دوستم رفتن پیششون خیلی تعریف کردند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
نظیر نداره
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
ناباروری داشتم و با تشخیص درست ایشون یه پسر سالم دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
در مورد رفع آلرژیهای مزمن ، خانم دکتر شرکت ، فوق العاده حاذق و زبردست هستند و در تشخیص نوع بیماری، بسیار ماهرانه ویزیت میکنند.
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دکتر رو دستش نیست
۱۳۹۷/۰۷/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بیماری مادرم را تشخیص دادن و مشکلشون حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
کمبود ویتامین
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
الرژی داشتم وواقعا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶
در رابطه تشخیص بیماریهای ایمنی از تجربه خوبی برخوردار هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
پزشک عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
خواهرم مشکل خون داشت.و خانم دکتر تشخیص دادن که الکی بوده اینهمه سال
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ایشون دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۱۴
بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
بسیار عالی هستند
۱۳۹۷/۰۳/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
مشکل نازایی،،خوشبختانه حل شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
با عرض سلام وخسته نباشی شوهرم خیلی سخت کهیر به صورت و بدنش ظاهر میشد که احساس خفگی دخترش شدید داشت پیش خانم دکتر آوردمش وبا یه نخسه شوهرم خوب شدند ممنون از زحمات خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
الرژب وترحات پشت حلق وخرو پوپ نتیجه خوب بود ولب. رمان ناقص شد پون نوبت بعدی را کنطل کردبد تشکر
۱۳۹۸/۰۹/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
مشکلم حساسیت بود وخیلی بهتر شدم دکتر واقعا خوبی هساند
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار عالی و خوب و تشخیص دقیق و بجا
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
فوق العاده مودب و با شخصیت و عالی هستن از هر لحاظ
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
از طریق دفتر خیرین سلامت دانشگاه
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دکتر خی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
عالی عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
تشخیص فوقالعاده ای دارند .بیماری من را بعد 5 سال رفتن پیش دکترای مختلف ایشون تشخیص دادند .
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
ایین راهقمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خارش شدید؛ با تشخیص صحیح و با حوصله ایشان و دستیارانشان برطرف گردید
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
23سال دارم ، 2برادر هستیم ،که مردنی بودیم در کودکی و ایشون (دکتر شرکت ) باعث بهبود و نجات جان ما شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بسیار عالی هستند.بنده مادر و خواهرم حساسیت شدید داشتند که توسط ایشان کاملا حل شد.ممنونم ازشون.
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
الرژی واسم که خیلی کمتر شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
حساسیت مزمن وکهیر. .وبرطرف شدن ان
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
گرفتار در باراناسیدی و آلرژی عمیق حتی به یون ابرها نتیجه ی بررسی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
من مشکل نقص سیستم ایمنی بدن دارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دکتر بسیار با اخلاق و با علم و دانش کافی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
حساسیت پوستی داشتم و بهبود حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بی نظره بخدا
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
من بیماری نقص ایمنی داشتم تشخیص داد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
شوهر من دائم بیمار میشدن ایشون 6 ماه زیر نطر دکتر بودن و با 3 جلسه توانستن ایشون را درمان کنند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به خاطر کرونا نتونستم درمان را ادامه بدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بارداری پرخطر داشتم نتیجه داد
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
آلرژی به هوای سرد داشتم با مصرف داروی تجویز شده نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
آلرژی، بهبودی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دانشگاه
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
من مشکل تنفسی داشتم و مشکل با ایشون تا حد زیادی حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
سرفه میکردم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
عالی
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دکتر خوبی هستن ولی سیستم نوبت دهی و برخورد منشی ها بسیار بد .برای هر بار ویزیت کل آن روز باید وقت گذاشت و خستگی زیاد تو پله ها ایستادن و با دعوا و بحث منشی نوبت بهتون بدند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
نوبت خیلی بد میدهد
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
عالی خوب بوده
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
عالی-بارداری
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
عالیند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
از بچگی با ایشون بزرگ شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
در حال پیگیری
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
خیلی مهربان و کار بلد هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
سلام.من خودم توسط دکتر ویزیت نشدم .چند نفر از دوستان خدمت ایشون رسیده بودند که از جواب ویزیت و درمان کاملا راضی بودند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بیماری خود ایمنی داشتم و به لطف دکتر کامل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
بالابودن ایمنی بدن ولی تا آخر نرفتم ولی راضی بودم مشکلموفهمیدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
پسفریازیس ، بسیار عالی بودند و هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
کارشون بسیار عالی است ، من به لطف خدا و کمکهای ایشون و دکتر رقایی ، بعد از دو تا بچه ای که از دست دادم ،تونستم بچه دار بشم . بزرگترین هدیه ای که خداوند بهم داده دخترمه
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
آلرژی حاد
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
خیلی خوبه 19سال مداوا کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
زدن مداوم افت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
کار ایشون عالی دخترم مرتب تب می کرد وایشون درمانشون کردند
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
آلرژی پوستی داشتم ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
آلرژی وایمنی
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
خیلی خوبس
۱۳۹۸/۰۷/۲۸
من در زمینه الرژی ویزیت میشدم ولی درمان را نصفه ول کردم
مشکل الرژی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سیستم ایمنی پایینی داشتم و در طول سال همیشه سرما میخوردم از وقتی رفتم پیش ایشون دیگه سرما نخوردم
۱۳۹۸/۰۲/۰۷بهبودی آلرژی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷آلرژی شدید به ادویه و خاک
۱۳۹۹/۰۵/۰۷الرژی علی
۱۳۹۸/۰۵/۰۹دکتر خوبی هستند. در درمان مادرم که بیماری لیکن پلان دارند خیلی موثر بودند
۱۳۹۸/۱۲/۰۵در مورد من نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل تنگی نفس
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دکتری بسیــــــــــــــار حاذق و توانا. خدا حافظ شون باشه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹آسم عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱توسط ایشان معجزه رو دیدم.ای کاش مثل ایشون پرورش پیدا کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸آلرژی وحساسیت من درمان شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳در حال درمان برای ناباروری
۱۴۰۰/۰۶/۱۳من و مادرم آلرژی فصلی شدید داشتیم با یک جلسه درمان شدیم ولی نوبت دهیشوم بسیار سخته
۱۴۰۰/۰۸/۳۰الرژی و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴در کارشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۹دکتری بسیار حاذق و توانااا
۱۴۰۰/۰۲/۲۶راضی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶آلرژی فصلی مصرف 2سال دارو و درمان حدودی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱پزشک بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار خوب و تشخیص درست بیماری
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ایشون واقعا بی نظیرن..پسرم سرفه های خشک داشت که به هیچ عنوان خوب نمیشد.و با یک نسخه ی ایشون خوب شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۱سرفه های شدید دخترم که خانم دکتر مورد حساس و ا آلرژی به آن را شناسائی نمودند وبارعایت از آن خوب شدند.
۱۴۰۰/۰۸/۲۲جلو مخاره
۱۴۰۰/۰۱/۰۶دکتر بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۰خوب عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷من خارشای پوستی داشتم و خوب شدم ولی دارو هاماکه کم کردم دوباره خارسم برگشته
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوب عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳در زمینه حساسیت وآلرژی تشخیص ودرمان خیلی خوبی انجام دادند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خیلی رازی بودم اما نوبت گرفتن خیلی سخته
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسطار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۲راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بسیلر دکتر ماهر
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دوستان رفته اند و کاملا خوب شدند مشکل dvt
۱۳۹۷/۱۱/۲۷بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۴مشکل الرژی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر بسیار دلسوز ومتعهدی هستن پسر من الان 18 سالش ونتیجه زحمات ایشون هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۲درجه 1 نه بلکه ممتاز از هر لحاظ هیچ دکتری بیماری من را به غیر از ایشان تشخیص نداد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹الرژی ودرمان
۱۳۹۹/۰۵/۰۸در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی نازایی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵تا حالا خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عالی هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴درمان شدم
۱۳۹۷/۰۶/۲۸نازایی و حل شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۲سل چشمی داشتم و خانم دکتر به موقع تشخیص ودرمان نمود
۱۳۹۷/۱۱/۱۹بسیار عالی بودند
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالی است
۱۳۹۷/۰۸/۲۸سلام بزشکی بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۵دخترم در خردسالی دچار آلرژی شدید بود که با تشخیص و درمان توسط خانم دکتر مشکلش برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۸بدنم شدیدا کهیر میزد ولی یه قرص تجویز کردند و خدا را شکر خوب شدم دوباره بعد از 9 سال همون ولی با به بدنم میزنه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹دوستم رفتن پیششون خیلی تعریف کردند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹نظیر نداره
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ناباروری داشتم و با تشخیص درست ایشون یه پسر سالم دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷در مورد رفع آلرژیهای مزمن ، خانم دکتر شرکت ، فوق العاده حاذق و زبردست هستند و در تشخیص نوع بیماری، بسیار ماهرانه ویزیت میکنند.
۱۳۹۹/۰۸/۰۵دکتر رو دستش نیست
۱۳۹۷/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۷عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بیماری مادرم را تشخیص دادن و مشکلشون حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷کمبود ویتامین
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲الرژی داشتم وواقعا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶در رابطه تشخیص بیماریهای ایمنی از تجربه خوبی برخوردار هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۰۵پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پزشک عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱خواهرم مشکل خون داشت.و خانم دکتر تشخیص دادن که الکی بوده اینهمه سال
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ایشون دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۱۴بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بسیار عالی هستند
۱۳۹۷/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل نازایی،،خوشبختانه حل شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۴با عرض سلام وخسته نباشی شوهرم خیلی سخت کهیر به صورت و بدنش ظاهر میشد که احساس خفگی دخترش شدید داشت پیش خانم دکتر آوردمش وبا یه نخسه شوهرم خوب شدند ممنون از زحمات خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۲۳الرژب وترحات پشت حلق وخرو پوپ نتیجه خوب بود ولب. رمان ناقص شد پون نوبت بعدی را کنطل کردبد تشکر
۱۳۹۸/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکلم حساسیت بود وخیلی بهتر شدم دکتر واقعا خوبی هساند
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار عالی و خوب و تشخیص دقیق و بجا
۱۳۹۸/۰۲/۰۷فوق العاده مودب و با شخصیت و عالی هستن از هر لحاظ
۱۴۰۰/۱۱/۱۷از طریق دفتر خیرین سلامت دانشگاه
۱۳۹۸/۰۹/۱۰دکتر خی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲عالی عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶تشخیص فوقالعاده ای دارند .بیماری من را بعد 5 سال رفتن پیش دکترای مختلف ایشون تشخیص دادند .
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ایین راهقمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خارش شدید؛ با تشخیص صحیح و با حوصله ایشان و دستیارانشان برطرف گردید
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶23سال دارم ، 2برادر هستیم ،که مردنی بودیم در کودکی و ایشون (دکتر شرکت ) باعث بهبود و نجات جان ما شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار عالی هستند.بنده مادر و خواهرم حساسیت شدید داشتند که توسط ایشان کاملا حل شد.ممنونم ازشون.
۱۴۰۰/۰۱/۰۶الرژی واسم که خیلی کمتر شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۳حساسیت مزمن وکهیر. .وبرطرف شدن ان
۱۳۹۹/۱۱/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸گرفتار در باراناسیدی و آلرژی عمیق حتی به یون ابرها نتیجه ی بررسی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳من مشکل نقص سیستم ایمنی بدن دارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴دکتر بسیار با اخلاق و با علم و دانش کافی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶حساسیت پوستی داشتم و بهبود حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بی نظره بخدا
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶من بیماری نقص ایمنی داشتم تشخیص داد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۰شوهر من دائم بیمار میشدن ایشون 6 ماه زیر نطر دکتر بودن و با 3 جلسه توانستن ایشون را درمان کنند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۴به خاطر کرونا نتونستم درمان را ادامه بدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بارداری پرخطر داشتم نتیجه داد
۱۳۹۹/۰۷/۰۵آلرژی به هوای سرد داشتم با مصرف داروی تجویز شده نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱آلرژی، بهبودی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دانشگاه
۱۳۹۹/۰۲/۰۶من مشکل تنفسی داشتم و مشکل با ایشون تا حد زیادی حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸سرفه میکردم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عالی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر خوبی هستن ولی سیستم نوبت دهی و برخورد منشی ها بسیار بد .برای هر بار ویزیت کل آن روز باید وقت گذاشت و خستگی زیاد تو پله ها ایستادن و با دعوا و بحث منشی نوبت بهتون بدند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶نوبت خیلی بد میدهد
۱۳۹۸/۰۲/۱۵عالی خوب بوده
۱۳۹۹/۰۵/۱۳عالی-بارداری
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالیند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳از بچگی با ایشون بزرگ شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸در حال پیگیری
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خیلی مهربان و کار بلد هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سلام.من خودم توسط دکتر ویزیت نشدم .چند نفر از دوستان خدمت ایشون رسیده بودند که از جواب ویزیت و درمان کاملا راضی بودند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بیماری خود ایمنی داشتم و به لطف دکتر کامل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بالابودن ایمنی بدن ولی تا آخر نرفتم ولی راضی بودم مشکلموفهمیدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰پسفریازیس ، بسیار عالی بودند و هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹کارشون بسیار عالی است ، من به لطف خدا و کمکهای ایشون و دکتر رقایی ، بعد از دو تا بچه ای که از دست دادم ،تونستم بچه دار بشم . بزرگترین هدیه ای که خداوند بهم داده دخترمه
۱۳۹۸/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶آلرژی حاد
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خیلی خوبه 19سال مداوا کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶زدن مداوم افت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کار ایشون عالی دخترم مرتب تب می کرد وایشون درمانشون کردند
۱۳۹۹/۰۴/۲۴آلرژی پوستی داشتم ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲آلرژی وایمنی
۱۳۹۸/۰۴/۲۳خیلی خوبس
۱۳۹۸/۰۷/۲۸من در زمینه الرژی ویزیت میشدم ولی درمان را نصفه ول کردم
۱۳۹۷/۱۰/۲۳عالی خیلی حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۱