برای بیماری های کودکان بهترین هسنن
برای پسرم مشاوره داشتم
فوق العاده مهربان هستن و خیلی با حوصله رسیدگی میکنن
ایشان عالی بودن
خیلی عالی بودن
دکتر صبور هستند و بچه ها دوسنشون دارند
خوب بودن
عالی عالی عالی
چکاپ پسرم
برای بیماری پسرم مراجعه کردم با دارو حل شد خداروشکر ممنونم ازشون از نظر اخلاق هم واقعا خوب هستن
دخترم مشکل سینوزیت داشت ودرمان خانم دکترعالی بود وخیلی زود دخترم خوب سد
بچم آبریز بینیش قطع نمیشد بی حال بود هر دکتری میرفتم بهتر نمیشد
دکتر خوبی هستن
بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و حرفه ای
من خیلی دنبال یه دکترخوب برای پسرم گشتم وخداروشکر خانم دکتر طالبی پور رو پیداکردم،واقعا دکتر باصبروحوصله ای هستن وخیلی خوب همه حرفامونو گوش میکنن
دکتر خوبی هستند. من راضیم
پسرم سرماخورده بود و از ویزتشون خیلی راضی بودم، بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستن و داروهایی که تجویز کردن خیلی موثر بود.
بچمون نارس به دنیا اومد و تحت نظر دکتر طالبی پور هستن هم برای زردی و هم رشد و سلامتش دکتر باحوصله معاینه میکنه و قدرت تشخیص بالایی دارن
من بچم عفونت سینوس داشت هر جا میرفتیم تشخیص داده نمیشد با یه نسخه خانم دکتر خوب شد
عالی بودن
عالیییی
پزشک فوقالعاده حاذق و معلومات عالی و به روز متعهد به کار و تشخیص عالی پیگیر مراجعه کننده در دوره درمان و جوابگو در کل بی نظیر و بی همتا هستند.
دکتر خوبی هست، ولی بیشتر دنبال تجویز دارو از برند خاص و ارائه خدمات هزینه بر برای مراجعه کننده هستن
دخترم سرفه های شدید میکرد و درمان شد
همیشه عالی
خوب بود پسرم مریض بود برخورد منشی عالی
Aliiii
با حوصله و خوش برخورد
دکتر با تجربه ای هستن و وقت زیادی برای بیمار میزارن
عالی بود
خانم دکتر از هر نظر دلسوزی و سواد و تشخیص عالین
عالی! خیلی دوسش دارم
خوب بود
خانم طالبی پزشک متعهدی است و برای معاینه وقت کافی می گذاره فقط معطلی در مطب زیاد بود حدود یک ساعت دیرتر از زمان نوبتدهی به ما وقت رسید
خانم دکتر طالبی پور عالی هستند متخصص و واقعا دلسوز هستند همراهی ایشون در دوره بیماری بی نهایت به روند درمان کمک میکنه بی نهایت ازشون ممنونم
بسیار آگاه و دلسوز هستن!ما و همه اطرافیان مراجعه کردن راضی بودن.با صبرو حوصله و خوشرو برخورد میکنن و تجویزشون عالیه
کاربلد و باحوصله و تجویزهاشون همیشه جواب داده
بسیار با اخلاق و مهربان و دقیق در معاینه و تشخیص خوب
دکتر خیلی خوب و مهربان و با حوصله ای هستند و هر بار که مراجعه کردم دخترم با همون یکبار مشکلش برطرف شد
پسرم ۶ سالش و از نوزادی دکترش بودن دلسوز و باحوصله هستن و البته کارشون هم عالیه
دکتر خوب و با اخلاق و با تشخیص درست و بسیار دلسوزانه راهنمایی میکنن من پسرم را بردم که با راهنمایی به موقع خدا رو شکر حالش خوب شد
بسیار عالی و با حوصله
بسیار عالی
دقیق و عالی
بسیاردکارعالی بوندپسرم خیلی خوب شدوبسیاروقت میذارن وتوضیح میدن
عدم رضایت
خیلی با حوصله مهربونن.تشخیصشونم برای پسرم درست بود
سرماخوردگ
خانم دکتر عالی هستند
پسرم سرما خورده بود و با تجویز داروی ایشان خیلی زود حالش خوب شد.
بسیار صبور و کار بلد
عالی، صبور، مهربون، باتجربه. بهترین خانم دکتر کودکان
تشخیصشون عالی بود ممنونیم ازشون نوزاد زردی داشت با راهنمایی خانم دکتر رفع شد
سجاد هستم
سرمتخوردگی
بسیار عالی بود
یکی از بهترین
دکتر عالی
عالی با حوصله
دکتر حرفه ای و با حوصله
دخترم تحت نظر ایشون هستند بسیار با حوصله و دقیق ویزیت میکنند
مراقبت ۱ ماهگی
برای سرماخوردگی فرزندانم مراجعه کردیم داروی متناسب با بیماری رو تجویز می کنند
برای چکاپ مراجعه کردم راضی بودم
سرماخوردگی
عالی از همه نظر
برای چندمین بار رفتم و نکته ای که برای من خیلی مهم هست این که در مطب زیاد معطل نمیشم چون با بچه معطلی در مطب واقعا طاقت فرسا میشه
بسیار دکتر عالی و با حوصله ای هستن
فوق العاده کاربلد
بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستن
دکتر بسیار با حوصله و کار درستی می باشد
فوق العاده دکتر دلسوز وخوبین
واقعا دکتر خوبی عالی هستن
دکتر بسیار خوبی هستن
یکی از بهترین دکتر هایی که تا به حال دیدم !
بسیار مهربان، پیگیر، ارتباط با بچه ها عالی در عین حال دارو قوی و زیاد میدهند من برام مهم بود که دارو کمتر استفاده بشه
خانم دکتر بسیار با حوصله و دقت نوزاد مارو معاینه کردند.
ایشون خیلی دکتر عالی و با تجربه ای هستن و تجویزهای عالی دارن
با یکبار ویزیت تشخیص درست و یک دوره دارو بیماری بهبود یافت
ویزیتش گرون بود و نتیجه خاضی نگرفتم
سرما خوردگی که خانم دکتر نظرشون فرق داشت و گفتن الرژی هست و دارو رو شروع کردیم و کمتر از ۲۴ ساعت جواب گرفتیم
پزشک فوق العاده با حوصله و ماهری هستن
دکتر خوبی هستند
برخورد عالی ، معاینه و تشخیص دقیق
خیلی خوب ودلسوزانه وتشخیص عالی
دکتر خیلی خوبیه من که ازشون خیلی راضی هستم من پسرمون از نوزادی پیش دکتر طالبی پور بردم انشالله که همیشه سلامت باشند
بسیار عالی دکتر بسیار دلسوز و مهربونی هستند
ایشان خودشون دکتر خوبی هستند ولی منشی شون خوب نیس
عالی و حاذق و مهربون و خوش برخورد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، شهرک گلستان (راه آهن)، خ امیر کبیر، بعد از بلوار هاشم زاده، پلاک ۲۹۳، جنب مجتمع مسکونی شقایق
برای بیماری های کودکان بهترین هسنن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱برای پسرم مشاوره داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱فوق العاده مهربان هستن و خیلی با حوصله رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ایشان عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دکتر صبور هستند و بچه ها دوسنشون دارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴چکاپ پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰برای بیماری پسرم مراجعه کردم با دارو حل شد خداروشکر ممنونم ازشون از نظر اخلاق هم واقعا خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دخترم مشکل سینوزیت داشت ودرمان خانم دکترعالی بود وخیلی زود دخترم خوب سد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بچم آبریز بینیش قطع نمیشد بی حال بود هر دکتری میرفتم بهتر نمیشد
۱۴۰۲/۰۵/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۲۹من خیلی دنبال یه دکترخوب برای پسرم گشتم وخداروشکر خانم دکتر طالبی پور رو پیداکردم،واقعا دکتر باصبروحوصله ای هستن وخیلی خوب همه حرفامونو گوش میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکتر خوبی هستند. من راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹پسرم سرماخورده بود و از ویزتشون خیلی راضی بودم، بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستن و داروهایی که تجویز کردن خیلی موثر بود.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بچمون نارس به دنیا اومد و تحت نظر دکتر طالبی پور هستن هم برای زردی و هم رشد و سلامتش دکتر باحوصله معاینه میکنه و قدرت تشخیص بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰من بچم عفونت سینوس داشت هر جا میرفتیم تشخیص داده نمیشد با یه نسخه خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴پزشک فوقالعاده حاذق و معلومات عالی و به روز متعهد به کار و تشخیص عالی پیگیر مراجعه کننده در دوره درمان و جوابگو در کل بی نظیر و بی همتا هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خوبی هست، ولی بیشتر دنبال تجویز دارو از برند خاص و ارائه خدمات هزینه بر برای مراجعه کننده هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دخترم سرفه های شدید میکرد و درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب بود پسرم مریض بود برخورد منشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱Aliiii
۱۴۰۳/۰۸/۱۰با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر با تجربه ای هستن و وقت زیادی برای بیمار میزارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خانم دکتر از هر نظر دلسوزی و سواد و تشخیص عالین
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی! خیلی دوسش دارم
۱۴۰۱/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خانم طالبی پزشک متعهدی است و برای معاینه وقت کافی می گذاره فقط معطلی در مطب زیاد بود حدود یک ساعت دیرتر از زمان نوبتدهی به ما وقت رسید
۱۴۰۴/۰۹/۰۳خانم دکتر طالبی پور عالی هستند متخصص و واقعا دلسوز هستند همراهی ایشون در دوره بیماری بی نهایت به روند درمان کمک میکنه بی نهایت ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار آگاه و دلسوز هستن!ما و همه اطرافیان مراجعه کردن راضی بودن.با صبرو حوصله و خوشرو برخورد میکنن و تجویزشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹کاربلد و باحوصله و تجویزهاشون همیشه جواب داده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیار با اخلاق و مهربان و دقیق در معاینه و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶دکتر خیلی خوب و مهربان و با حوصله ای هستند و هر بار که مراجعه کردم دخترم با همون یکبار مشکلش برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴پسرم ۶ سالش و از نوزادی دکترش بودن دلسوز و باحوصله هستن و البته کارشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر خوب و با اخلاق و با تشخیص درست و بسیار دلسوزانه راهنمایی میکنن من پسرم را بردم که با راهنمایی به موقع خدا رو شکر حالش خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۷بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دقیق و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیاردکارعالی بوندپسرم خیلی خوب شدوبسیاروقت میذارن وتوضیح میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی با حوصله مهربونن.تشخیصشونم برای پسرم درست بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸سرماخوردگ
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پسرم سرما خورده بود و با تجویز داروی ایشان خیلی زود حالش خوب شد.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بسیار صبور و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی، صبور، مهربون، باتجربه. بهترین خانم دکتر کودکان
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تشخیصشون عالی بود ممنونیم ازشون نوزاد زردی داشت با راهنمایی خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸سجاد هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰سرمتخوردگی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹یکی از بهترین
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶دخترم تحت نظر ایشون هستند بسیار با حوصله و دقیق ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مراقبت ۱ ماهگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹برای سرماخوردگی فرزندانم مراجعه کردیم داروی متناسب با بیماری رو تجویز می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶برای چکاپ مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۱/۲۲برای چندمین بار رفتم و نکته ای که برای من خیلی مهم هست این که در مطب زیاد معطل نمیشم چون با بچه معطلی در مطب واقعا طاقت فرسا میشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار دکتر عالی و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹فوق العاده کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکتر بسیار با حوصله و کار درستی می باشد
۱۴۰۳/۰۹/۱۰فوق العاده دکتر دلسوز وخوبین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹واقعا دکتر خوبی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹یکی از بهترین دکتر هایی که تا به حال دیدم !
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیار مهربان، پیگیر، ارتباط با بچه ها عالی در عین حال دارو قوی و زیاد میدهند من برام مهم بود که دارو کمتر استفاده بشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خانم دکتر بسیار با حوصله و دقت نوزاد مارو معاینه کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴ایشون خیلی دکتر عالی و با تجربه ای هستن و تجویزهای عالی دارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵با یکبار ویزیت تشخیص درست و یک دوره دارو بیماری بهبود یافت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶ویزیتش گرون بود و نتیجه خاضی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سرما خوردگی که خانم دکتر نظرشون فرق داشت و گفتن الرژی هست و دارو رو شروع کردیم و کمتر از ۲۴ ساعت جواب گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸پزشک فوق العاده با حوصله و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱برخورد عالی ، معاینه و تشخیص دقیق
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خیلی خوب ودلسوزانه وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر خیلی خوبیه من که ازشون خیلی راضی هستم من پسرمون از نوزادی پیش دکتر طالبی پور بردم انشالله که همیشه سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار عالی دکتر بسیار دلسوز و مهربونی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ایشان خودشون دکتر خوبی هستند ولی منشی شون خوب نیس
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی و حاذق و مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰