بسیار با اخلاق و مهربان و دقیق در معاینه و تشخیص خوب
عدم رضایت
عالی با حوصله
بسیار عالی و با حوصله
عالی! خیلی دوسش دارم
عالی و حاذق و مهربون و خوش برخورد
چکاپ پسرم
دکتر خیلی خوب و مهربان و با حوصله ای هستند و هر بار که مراجعه کردم دخترم با همون یکبار مشکلش برطرف شد
پسرم سرماخورده بود و از ویزتشون خیلی راضی بودم، بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستن و داروهایی که تجویز کردن خیلی موثر بود.
دکتر بسیار خوبی هستن
بسیار عالی
سرماخوردگ
بسیار صبور و کار بلد
ایشان خودشون دکتر خوبی هستند ولی منشی شون خوب نیس
دکتر خیلی خوبیه من که ازشون خیلی راضی هستم من پسرمون از نوزادی پیش دکتر طالبی پور بردم انشالله که همیشه سلامت باشند
بسیار آگاه و دلسوز هستن!ما و همه اطرافیان مراجعه کردن راضی بودن.با صبرو حوصله و خوشرو برخورد میکنن و تجویزشون عالیه
ویزیتش گرون بود و نتیجه خاضی نگرفتم
خیلی عالی بودن
برای چندمین بار رفتم و نکته ای که برای من خیلی مهم هست این که در مطب زیاد معطل نمیشم چون با بچه معطلی در مطب واقعا طاقت فرسا میشه
برخورد عالی ، معاینه و تشخیص دقیق
واقعا دکتر خوبی عالی هستن
دکتر با تجربه ای هستن و وقت زیادی برای بیمار میزارن
بسیار دکتر عالی و با حوصله ای هستن
خیلی خوب ودلسوزانه وتشخیص عالی
خانم دکتر بسیار با حوصله و دقت نوزاد مارو معاینه کردند.
با یکبار ویزیت تشخیص درست و یک دوره دارو بیماری بهبود یافت
بچمون نارس به دنیا اومد و تحت نظر دکتر طالبی پور هستن هم برای زردی و هم رشد و سلامتش دکتر باحوصله معاینه میکنه و قدرت تشخیص بالایی دارن
همیشه عالی
پزشک فوق العاده با حوصله و ماهری هستن
بسیار عالی دکتر بسیار دلسوز و مهربونی هستند
بسیار مهربان، پیگیر، ارتباط با بچه ها عالی در عین حال دارو قوی و زیاد میدهند من برام مهم بود که دارو کمتر استفاده بشه
بسیاردکارعالی بوندپسرم خیلی خوب شدوبسیاروقت میذارن وتوضیح میدن
دخترم تحت نظر ایشون هستند بسیار با حوصله و دقیق ویزیت میکنند
فوق العاده مهربان هستن و خیلی با حوصله رسیدگی میکنن
سرماخوردگی
عالی بودن
عالیییی
Aliiii
دکتر صبور هستند و بچه ها دوسنشون دارند
دکتر حرفه ای و با حوصله
عالی بود
مراقبت ۱ ماهگی
با حوصله و خوش برخورد
یکی از بهترین دکتر هایی که تا به حال دیدم !
برای چکاپ مراجعه کردم راضی بودم
دخترم مشکل سینوزیت داشت ودرمان خانم دکترعالی بود وخیلی زود دخترم خوب سد
خانم دکتر عالی هستند
کاربلد و باحوصله و تجویزهاشون همیشه جواب داده
فوق العاده کاربلد
بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و حرفه ای
دکتر خوب و با اخلاق و با تشخیص درست و بسیار دلسوزانه راهنمایی میکنن من پسرم را بردم که با راهنمایی به موقع خدا رو شکر حالش خوب شد
من خیلی دنبال یه دکترخوب برای پسرم گشتم وخداروشکر خانم دکتر طالبی پور رو پیداکردم،واقعا دکتر باصبروحوصله ای هستن وخیلی خوب همه حرفامونو گوش میکنن
سجاد هستم
خوب بودن
برای بیماری پسرم مراجعه کردم با دارو حل شد خداروشکر ممنونم ازشون از نظر اخلاق هم واقعا خوب هستن
دکتر خوبی هستن
خیلی با حوصله مهربونن.تشخیصشونم برای پسرم درست بود
دخترم سرفه های شدید میکرد و درمان شد
عالی از همه نظر
بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستن
عالی عالی عالی
برای بیماری های کودکان بهترین هسنن
برای سرماخوردگی فرزندانم مراجعه کردیم داروی متناسب با بیماری رو تجویز می کنند
بسیار عالی بود
ایشان عالی بودن
خانم دکتر طالبی پور عالی هستند متخصص و واقعا دلسوز هستند همراهی ایشون در دوره بیماری بی نهایت به روند درمان کمک میکنه بی نهایت ازشون ممنونم
یکی از بهترین
برای پسرم مشاوره داشتم
فوق العاده دکتر دلسوز وخوبین
خوب بود پسرم مریض بود برخورد منشی عالی
خوب بود
پسرم ۶ سالش و از نوزادی دکترش بودن دلسوز و باحوصله هستن و البته کارشون هم عالیه
دقیق و عالی
من بچم عفونت سینوس داشت هر جا میرفتیم تشخیص داده نمیشد با یه نسخه خانم دکتر خوب شد
خانم دکتر از هر نظر دلسوزی و سواد و تشخیص عالین
پسرم سرما خورده بود و با تجویز داروی ایشان خیلی زود حالش خوب شد.
دکتر بسیار با حوصله و کار درستی می باشد
خانم طالبی پزشک متعهدی است و برای معاینه وقت کافی می گذاره فقط معطلی در مطب زیاد بود حدود یک ساعت دیرتر از زمان نوبتدهی به ما وقت رسید
دکتر خوبی هستند. من راضیم
سرمتخوردگی
دکتر خوبی هستند
دکتر خوبی هست، ولی بیشتر دنبال تجویز دارو از برند خاص و ارائه خدمات هزینه بر برای مراجعه کننده هستن
سرما خوردگی که خانم دکتر نظرشون فرق داشت و گفتن الرژی هست و دارو رو شروع کردیم و کمتر از ۲۴ ساعت جواب گرفتیم
دکتر عالی
بچم آبریز بینیش قطع نمیشد بی حال بود هر دکتری میرفتم بهتر نمیشد
تشخیصشون عالی بود ممنونیم ازشون نوزاد زردی داشت با راهنمایی خانم دکتر رفع شد
پزشک فوقالعاده حاذق و معلومات عالی و به روز متعهد به کار و تشخیص عالی پیگیر مراجعه کننده در دوره درمان و جوابگو در کل بی نظیر و بی همتا هستند.
ایشون خیلی دکتر عالی و با تجربه ای هستن و تجویزهای عالی دارن
عالی، صبور، مهربون، باتجربه. بهترین خانم دکتر کودکان
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، شهرک گلستان (راه آهن)، خ امیر کبیر، بعد از بلوار هاشم زاده، پلاک ۲۹۳، جنب مجتمع مسکونی شقایق
بسیار با اخلاق و مهربان و دقیق در معاینه و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱عالی! خیلی دوسش دارم
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عالی و حاذق و مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰چکاپ پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر خیلی خوب و مهربان و با حوصله ای هستند و هر بار که مراجعه کردم دخترم با همون یکبار مشکلش برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴پسرم سرماخورده بود و از ویزتشون خیلی راضی بودم، بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستن و داروهایی که تجویز کردن خیلی موثر بود.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲سرماخوردگ
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار صبور و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲ایشان خودشون دکتر خوبی هستند ولی منشی شون خوب نیس
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبیه من که ازشون خیلی راضی هستم من پسرمون از نوزادی پیش دکتر طالبی پور بردم انشالله که همیشه سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار آگاه و دلسوز هستن!ما و همه اطرافیان مراجعه کردن راضی بودن.با صبرو حوصله و خوشرو برخورد میکنن و تجویزشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹ویزیتش گرون بود و نتیجه خاضی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹برای چندمین بار رفتم و نکته ای که برای من خیلی مهم هست این که در مطب زیاد معطل نمیشم چون با بچه معطلی در مطب واقعا طاقت فرسا میشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۹برخورد عالی ، معاینه و تشخیص دقیق
۱۴۰۱/۰۸/۰۷واقعا دکتر خوبی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر با تجربه ای هستن و وقت زیادی برای بیمار میزارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار دکتر عالی و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲خیلی خوب ودلسوزانه وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خانم دکتر بسیار با حوصله و دقت نوزاد مارو معاینه کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴با یکبار ویزیت تشخیص درست و یک دوره دارو بیماری بهبود یافت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بچمون نارس به دنیا اومد و تحت نظر دکتر طالبی پور هستن هم برای زردی و هم رشد و سلامتش دکتر باحوصله معاینه میکنه و قدرت تشخیص بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷پزشک فوق العاده با حوصله و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی دکتر بسیار دلسوز و مهربونی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۵بسیار مهربان، پیگیر، ارتباط با بچه ها عالی در عین حال دارو قوی و زیاد میدهند من برام مهم بود که دارو کمتر استفاده بشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیاردکارعالی بوندپسرم خیلی خوب شدوبسیاروقت میذارن وتوضیح میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دخترم تحت نظر ایشون هستند بسیار با حوصله و دقیق ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹فوق العاده مهربان هستن و خیلی با حوصله رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴Aliiii
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر صبور هستند و بچه ها دوسنشون دارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مراقبت ۱ ماهگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹یکی از بهترین دکتر هایی که تا به حال دیدم !
۱۴۰۲/۱۲/۰۸برای چکاپ مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دخترم مشکل سینوزیت داشت ودرمان خانم دکترعالی بود وخیلی زود دخترم خوب سد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸کاربلد و باحوصله و تجویزهاشون همیشه جواب داده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵فوق العاده کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خوب و با اخلاق و با تشخیص درست و بسیار دلسوزانه راهنمایی میکنن من پسرم را بردم که با راهنمایی به موقع خدا رو شکر حالش خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۷من خیلی دنبال یه دکترخوب برای پسرم گشتم وخداروشکر خانم دکتر طالبی پور رو پیداکردم،واقعا دکتر باصبروحوصله ای هستن وخیلی خوب همه حرفامونو گوش میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سجاد هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶برای بیماری پسرم مراجعه کردم با دارو حل شد خداروشکر ممنونم ازشون از نظر اخلاق هم واقعا خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خیلی با حوصله مهربونن.تشخیصشونم برای پسرم درست بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دخترم سرفه های شدید میکرد و درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای بیماری های کودکان بهترین هسنن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱برای سرماخوردگی فرزندانم مراجعه کردیم داروی متناسب با بیماری رو تجویز می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ایشان عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خانم دکتر طالبی پور عالی هستند متخصص و واقعا دلسوز هستند همراهی ایشون در دوره بیماری بی نهایت به روند درمان کمک میکنه بی نهایت ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱یکی از بهترین
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹برای پسرم مشاوره داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱فوق العاده دکتر دلسوز وخوبین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خوب بود پسرم مریض بود برخورد منشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶پسرم ۶ سالش و از نوزادی دکترش بودن دلسوز و باحوصله هستن و البته کارشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دقیق و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹من بچم عفونت سینوس داشت هر جا میرفتیم تشخیص داده نمیشد با یه نسخه خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۱خانم دکتر از هر نظر دلسوزی و سواد و تشخیص عالین
۱۴۰۴/۰۸/۰۱پسرم سرما خورده بود و با تجویز داروی ایشان خیلی زود حالش خوب شد.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴دکتر بسیار با حوصله و کار درستی می باشد
۱۴۰۳/۰۹/۱۰خانم طالبی پزشک متعهدی است و برای معاینه وقت کافی می گذاره فقط معطلی در مطب زیاد بود حدود یک ساعت دیرتر از زمان نوبتدهی به ما وقت رسید
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر خوبی هستند. من راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سرمتخوردگی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰دکتر خوبی هست، ولی بیشتر دنبال تجویز دارو از برند خاص و ارائه خدمات هزینه بر برای مراجعه کننده هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰سرما خوردگی که خانم دکتر نظرشون فرق داشت و گفتن الرژی هست و دارو رو شروع کردیم و کمتر از ۲۴ ساعت جواب گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بچم آبریز بینیش قطع نمیشد بی حال بود هر دکتری میرفتم بهتر نمیشد
۱۴۰۲/۰۵/۱۴تشخیصشون عالی بود ممنونیم ازشون نوزاد زردی داشت با راهنمایی خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸پزشک فوقالعاده حاذق و معلومات عالی و به روز متعهد به کار و تشخیص عالی پیگیر مراجعه کننده در دوره درمان و جوابگو در کل بی نظیر و بی همتا هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱ایشون خیلی دکتر عالی و با تجربه ای هستن و تجویزهای عالی دارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی، صبور، مهربون، باتجربه. بهترین خانم دکتر کودکان
۱۴۰۴/۱۱/۲۷