اصفهان اصفهان- خیابان شریعتی- روبروی اورژانس شریعتی- ساختمان نوید ١- طبقه 4
فلاورجان فلاورجان-بلوار طالقانی- روبروی ترمینال- ساختمان آریا- طبقه 3- واحد 3
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان- خیابان شریعتی- روبروی اورژانس شریعتی- ساختمان نوید ۱- طبقه ۴
فلاورجان-بلوار طالقانی- روبروی ترمینال- ساختمان آریا- طبقه ۳- واحد ۳
تا حالا خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴دکتر خواهرم بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عالی تشخیص درست
۱۴۰۲/۱۰/۰۳خوب عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۲سلام،من درحال حاضر جلسه دومم هشت که خدمت ایشون رفتم، با اینکه تایم تقریبا خوبی برای بیمار میگذراند ولی هیچ راهکاری نمیدهند و فقط شنونده هستن و فقط دارو، حس همدردی و همدلی ایشان پایین هست، ولی اخلاق کاری ایشون خوب و آرام هست
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا یک جلسه رفتم خوب بودن دوقطبی بودن تغییر خلق خو
۱۴۰۰/۰۱/۲۸دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۵مدتی هست دخترم بدلیل بیش فعالی و شب ادراری تحت نظر ایشان هست. خیلی دلسوز هستن و وقت میگذارن. و دخترم علاوه بر مشکلات فوق از نظر رفتاری هم با راهنمایی ایشان خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۸/۲۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر با اخلاق و خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۰بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶درمان افسردگی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷خیلی خوش رو و خوش برخورد هستند و دقیق به حرف هاتون گوش میدن و سوالهایی میپرسن که شاید خودتون یادتون نبوده یا بهش فکر نکردین
۱۳۹۹/۰۹/۲۴پزشک با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پرخوری عصبی،،،دکتر خیلی کاربلد هستن و مشکل من برطرف شده کاملا ،طی دوماه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴در حال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ایشون دکتر کاملا متعهد و متخصصی هستن و کارشون رو هم بخوبی بلدن،به دوستان پیشنهاد میکنم حتما تشریف ببرن و از تجربیاتشون استفاده کنن
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بیش فعالی پسرم
۱۴۰۳/۰۴/۰۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۴در حال درمان
۱۴۰۲/۰۶/۰۴خانم دکتر با حوصله به تمام موارد توجه دارند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲برای پسر 13 ساله ام رفتم .
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی و بادقت در اجویز دارو و تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالیییی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲پزشک با حوصله ای هستند.
۱۳۹۹/۰۲/۲۷در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مادرم مشکل پارکینسون داشت خداراشکربهترشد
۱۴۰۲/۰۴/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۸مشکلم اضطراب و افسردگی بود که الان در حال درمانم،خیلی دکتر خوبین و حرفای بیمار رو کامل گوش میکنن و یادداشت برداری هم میکنن
۱۳۹۹/۰۴/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶فعلا تحت درمان هستیم ان شاالله بهبودی حاصل گردد
۱۳۹۹/۰۷/۲۸برای خودم خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹فعلا تحت درمان هستم به علت افسردگی حاد،وسواس فکری،حملات پانیک،خیلی عالی هستن به حرف بیمار خوب گوش میدن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی عالی عالی. اضطراب شدید داشتم. بادرمانهاشون همراه دستگاه خیلی خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار مهربان و خوش برخورد و با حوصله
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیار باحوصله و مهربان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بهترین دکتر با صبر و حوصله زیاد
۱۴۰۲/۰۷/۰۵فعلا نتیجه ای نگرفتم ولی بسیارباحوصله وبااخلاق هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵اخلاق عالی طبابت عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸حملات پنیک
۱۴۰۰/۰۲/۱۱اضطراب
۱۴۰۲/۱۲/۱۵هاشم رسولی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکتر خوبی هستند راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق و با سواد زیاد
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۹حمله های عصبی داشتم به ایشان مراجعه کردم و نتیجه ی خییلی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸نتبجه عالی بوده ایشان فوق العاده صبور هستند و کامل مشکل را ریشه یابی می کنند و در کارشون هم متخصص هیتند و علم و آشنایی زیادی با داروها در زمینه کارشون دارن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲اختلال خواب داشتم وخیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸درحال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیار عااالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹افسردگی .بخاطر اینکه روند درمان ادامه ندادم وصعیتم بدتر شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۶پرخاشگر بودم و استرس پاشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار دکترخوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲داروی ایشون کارسازنبوده بامن تماس بگیرین ***
۱۴۰۳/۰۱/۲۵افسردگی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱دخترم پیش فعالی داشت و الان دوماهه زیر نظرشون هستن خیلی عالی شده دخترم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خوب بودند و با دقت به صحبتهای بیمار گوش می دهند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی از هر لحاظ
۱۳۹۹/۰۳/۰۹بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۳۹۹/۰۹/۰۴تازه شروع کردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴تاالان روند بسیار خوبی طی شده
۱۳۹۹/۰۹/۱۹تحد درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۶تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۹یک دوره دارو بهم دادن، خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲باسلام من جلسه ی اول بود که مراجعه کردم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸من برای سر درد پدرم خدمتشون رسیدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳واقعا عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۱افسردگی...7ماهه تحت درمانم فعلا ک هیچی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲سلام افسردگی داشتم دارومصرف میکنم دکترگفتن یه ماه دیگه بیام باداروفرق نکردم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر خوبی هستند خیلی با حوصله نیستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار عالی بودن برای بیش فعالی پسر سه ساله ام مراجعه کردیم بسیار عالی بودن خدا خیرشون بده توفیقشون بده.
۱۴۰۰/۰۳/۰۷خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۵هنوز هیچی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عدم تمرکز پزشک دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل افسردگی و کمی وسواس داشتم و خب این مشکلات در زمان کوتاه درمان نمیشوند ولی در کل راضیم از کارشون و بیش از حد هم قرص نمیدند
۱۴۰۰/۰۲/۰۸با سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰افسردگی در حال درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب بود. اهل داروی زیاد دادن نیستن
۱۳۹۹/۰۴/۳۰من یک ماهه دارم دارو استفاده میکنم خیلی بهتر شدم و راضیم دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸یک بار و
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مشکل افسردگی هنوز یک نوبت رفتیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۸فعلا یک جلسه رفتم و تحت درمانم. احساس میکنم که در این یک ماه اثرات خوبی روم داشته درمان ایشون. خوش برخوردن و آرامش خاصی دارن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۳افسردگی شدید دارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر با حوصله و متبحری هستند . درصورت نیاز دارو تجویز خواهند کرد
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲نمیدونم با من چیکار کردن ففقط میدونم همه بهم میگن یهو خیلی تغییر کردی یهو برونگرا دی حالت خیلی اوکیه و خودمم کاملا حسش میکنم.کلا بنظرم همه ادمها نیاز دارن به روانپزک مراجعه کنن تا زندگی بهتری داشته باشن.
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۷فعلا دارم میرم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶فعلا وسط درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵