۲۴۰ نفر
دکتر مهشید طباطباییان

دکتر مهشید طباطباییان

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

متخصص شماره نظام: ۱۲۲۴۷۸
۱۶۶ نفر

تا حالا خوب بودن

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

دکتر خواهرم بودن

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

عالی تشخیص درست

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

خوب عالی

۱۳۹۹/۰۸/۰۲

سلام،من درحال حاضر جلسه دومم هشت که خدمت ایشون رفتم، با اینکه تایم تقریبا خوبی برای بیمار میگذراند ولی هیچ راهکاری نمیدهند و فقط شنونده هستن و فقط دارو، حس همدردی و همدلی ایشان پایین هست، ولی اخلاق کاری ایشون خوب و آرام هست

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

فعلا یک جلسه رفتم خوب بودن دوقطبی بودن تغییر خلق خو

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

دکتر خوبی

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۰۵

مدتی هست دخترم بدلیل بیش فعالی و شب ادراری تحت نظر ایشان هست. خیلی دلسوز هستن و وقت میگذارن. و دخترم علاوه بر مشکلات فوق از نظر رفتاری هم با راهنمایی ایشان خیلی بهتر شده

۱۳۹۸/۰۸/۲۲

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

دکتر با اخلاق و خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

بسیار خوب

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۴/۰۱

خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

درمان افسردگی

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

خیلی خوش رو و خوش برخورد هستند و دقیق به حرف هاتون گوش میدن و سوالهایی میپرسن که شاید خودتون یادتون نبوده یا بهش فکر نکردین

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

پزشک با حوصله ای هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

پرخوری عصبی،،،دکتر خیلی کاربلد هستن و مشکل من برطرف شده کاملا ،طی دوماه

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

در حال درمان

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

ایشون دکتر کاملا متعهد و متخصصی هستن و کارشون رو هم بخوبی بلدن،به دوستان پیشنهاد میکنم حتما تشریف ببرن و از تجربیاتشون استفاده کنن

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

بیش فعالی پسرم

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

در حال درمان

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

خانم دکتر با حوصله به تمام موارد توجه دارند

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

برای پسر 13 ساله ام رفتم .

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

بسیار عالی و بادقت در اجویز دارو و تشخیص بیماری

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

عالیییی

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

پزشک با حوصله ای هستند.

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

مادرم مشکل پارکینسون داشت خداراشکربهترشد

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

بسیارعالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

مشکلم اضطراب و افسردگی بود که الان در حال درمانم،خیلی دکتر خوبین و حرفای بیمار رو کامل گوش میکنن و یادداشت برداری هم میکنن

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

فعلا تحت درمان هستیم ان شاالله بهبودی حاصل گردد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

برای خودم خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

فعلا تحت درمان هستم به علت افسردگی حاد،وسواس فکری،حملات پانیک،خیلی عالی هستن به حرف بیمار خوب گوش میدن

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

عالی عالی عالی. اضطراب شدید داشتم. بادرمانهاشون همراه دستگاه خیلی خوب شدم

۱۳۹۹/۰۷/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

بسیار مهربان و خوش برخورد و با حوصله

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بسیار باحوصله و مهربان

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

افسردگی

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

بهترین دکتر با صبر و حوصله زیاد

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

فعلا نتیجه ای نگرفتم ولی بسیارباحوصله وبااخلاق هستن

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

اخلاق عالی طبابت عالی

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

حملات پنیک

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

اضطراب

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

هاشم رسولی

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

دکتر خوبی هستند راضیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق و با سواد زیاد

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

حمله های عصبی داشتم به ایشان مراجعه کردم و نتیجه ی خییلی خوبی گرفتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

نتبجه عالی بوده ایشان فوق العاده صبور هستند و کامل مشکل را ریشه یابی می کنند و در کارشون هم متخصص هیتند و علم و آشنایی زیادی با داروها در زمینه کارشون دارن

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

اختلال خواب داشتم وخیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

درحال درمان

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

بسیار عااالی

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

افسردگی .بخاطر اینکه روند درمان ادامه ندادم وصعیتم بدتر شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

پرخاشگر بودم و استرس پاشتم

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار دکترخوبیه

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

داروی ایشون کارسازنبوده بامن تماس بگیرین ***

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

افسردگی

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

دخترم پیش فعالی داشت و الان دوماهه زیر نظرشون هستن خیلی عالی شده دخترم

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

خوب بودند و با دقت به صحبتهای بیمار گوش می دهند.

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عالی از هر لحاظ

۱۳۹۹/۰۳/۰۹

بسیار خوش برخورد و مهربان

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

تازه شروع کردم

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

تاالان روند بسیار خوبی طی شده

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

تحد درمان

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

تحت درمان

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

یک دوره دارو بهم دادن، خیلی عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

باسلام من جلسه ی اول بود که مراجعه کردم وراضی بودم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

من برای سر درد پدرم خدمتشون رسیدم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

واقعا عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

افسردگی...7ماهه تحت درمانم فعلا ک هیچی

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

سلام افسردگی داشتم دارومصرف میکنم دکترگفتن یه ماه دیگه بیام باداروفرق نکردم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

دکتر خوبی هستند خیلی با حوصله نیستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

بسیار راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

بسیار عالی بودن برای بیش فعالی پسر سه ساله ام مراجعه کردیم بسیار عالی بودن خدا خیرشون بده توفیقشون بده.

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

خوش اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

هنوز هیچی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

عدم تمرکز پزشک دلسوزی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

مشکل افسردگی و کمی وسواس داشتم و خب این مشکلات در زمان کوتاه درمان نمیشوند ولی در کل راضیم از کارشون و بیش از حد هم قرص نمیدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

با سلام بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

فعلا یک جلسه رفتم

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

افسردگی در حال درمانم

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

خوب بود. اهل داروی زیاد دادن نیستن

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

من یک ماهه دارم دارو استفاده میکنم خیلی بهتر شدم و راضیم دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

یک بار و

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

مشکل افسردگی هنوز یک نوبت رفتیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

در حال درمان

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

فعلا یک جلسه رفتم و تحت درمانم. احساس میکنم که در این یک ماه اثرات خوبی روم داشته درمان ایشون. خوش برخوردن و آرامش خاصی دارن

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

افسردگی شدید دارم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر با حوصله و متبحری هستند . درصورت نیاز دارو تجویز خواهند کرد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

نمیدونم با من چیکار کردن ففقط میدونم همه بهم میگن یهو خیلی تغییر کردی یهو برونگرا دی حالت خیلی اوکیه و خودمم کاملا حسش میکنم.کلا بنظرم همه ادمها نیاز دارن به روانپزک مراجعه کنن تا زندگی بهتری داشته باشن.

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

بسیار راضی بودم

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

فعلا دارم میرم

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

فعلا وسط درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۰۵
اطلاعات تکمیلی
-تخصص اعصاب و روان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
- دارای بورد تخصصی روانپزشکی
- مدرس دانشگاه
-مدرک تکمیلی رواندرمانی شناختی رفتاری- زوج درمانی- سکس تراپی از دانشگاه تهران
- همکاری با کلینیک امام موسی صدر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان- سال ٩٥-٩٧
- درمان دارویی مشاوره و رواندرمانی:
افسردگی و اختلالات خلقی- اضطراب- ترس مرضی- هول- وسواس- اختلال خواب- اختلال خوردن- اختلالات جنسی- پرخاشگری و اختلال کنترل تکانه- اختلالات رفتاری کودک و نوجوان (بیش فعالی- شب ادراری- ناخن جویدن- تیک و ...)- اختلالات سالمندان (اختلال حافظه و شناختی- افسردگی و اضطراب سالمندان)
- تست هوش و شخصیت
- برگزاری کلاسها و کارگاههای اموزشی
- مجهز به دستگاه نوروفیدبک جهت درمان بیش فعالی- افسردگی- اضطراب- اختلال یادگیری- اختلال خواب- پرخوری عصبی- دردهای عصبی- کاهش وسوسه پس از ترک مواد- ....
اعصاب و روان- روانپزشکی اصفهان
اصفهاناصفهان- خیابان شریعتی- روبروی اورژانس شریعتی- ساختمان نوید ۱- طبقه ۴
شنبه عصر ساعت ۱۷-۲۱
دوشنبه صبح ساعت ۱۰-۱۳
    اعصاب و روان- روانپزشک فلاورجان
    فلاورجانفلاورجان-بلوار طالقانی- روبروی ترمینال- ساختمان آریا- طبقه ۳- واحد ۳
    چهارشنبه عصر ساعت ۱۶-۲۰
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      اعصاب و روان- روانپزشکی اصفهان
      دریافت نوبت اینترنتی

      اصفهان اصفهان- خیابان شریعتی- روبروی اورژانس شریعتی- ساختمان نوید ١- طبقه 4

      اعصاب و روان- روانپزشک فلاورجان
      دریافت نوبت اینترنتی

      فلاورجان فلاورجان-بلوار طالقانی- روبروی ترمینال- ساختمان آریا- طبقه 3- واحد 3

      کسانی که دکتر مهشید طباطباییان را پیشنهاد میکنند:
      جناب آقای دکتر امیر افیونی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) جناب آقای دکتر امیر افیونی
      سرکار خانم دکتر مرجان رحیمی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر مرجان رحیمی
      سرکار خانم دکتر زهرا یوسفیان روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر زهرا یوسفیان
      سرکار خانم دکتر محبوبه طباطبائیان نیم آورد رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر محبوبه طباطبائیان نیم آورد
      سرکار خانم دکتر آزاده قنبریان داخلی سرکار خانم دکتر آزاده قنبریان
      سرکار خانم دکتر الهام نصر اصفهانی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر الهام نصر اصفهانی
      اینستاگرام دکتر مهشید طباطباییان

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      اعصاب و روان- روانپزشک فلاورجان

      فلاورجان-بلوار طالقانی- روبروی ترمینال- ساختمان آریا- طبقه ۳- واحد ۳

      اعصاب و روان- روانپزشکی اصفهان

      اصفهان- خیابان شریعتی- روبروی اورژانس شریعتی- ساختمان نوید ۱- طبقه ۴

      اعصاب و روان- روانپزشک فلاورجان

      فلاورجان-بلوار طالقانی- روبروی ترمینال- ساختمان آریا- طبقه ۳- واحد ۳