خیلی دکتر خوب هستند من پر بودم اصلا قطع نمی شد چند جای دیگر هم رفته بودم ولی خب از وقتی اینجا ویزیت شدم بعد سه ماه باقرص های که تجویز کردند به لطف خدا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
برای اقدام بارداری الان باردارم خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
من ازشون خیلی راضیم دکترخوبی هستن قشنگ به حرفامون گوش میدن قشنگ توضیح میدن من تحت درمانم
عفونت مزمن چندین ساله داشتم که به لطف درمان ایشان خوب شدم. با آرامش و دانا و انسانی بزرگوار.
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
افتادگی و زیبایی
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
زیگیل تناسلی داشتم و بعد از ۷ روز خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
زایمان.بسیار عال
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
مراقبت های بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
یک بار مراجعه کردم بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
خیلی عالی خیلی صبور
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
خیلی دکتر با اخلاق و صبور هست من فعلا اولین بار بود که توسط ایشون ویزیت شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
ویریت اولم بود ، دکتر معتقد و خوبی هستند، راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
دکتر دقیق و خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
اندیمبتربوز داشتم در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
خیلی دکتر با حو
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
خیلی با حوصله و مهربون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی یودن خیلی عالی من برای بارداری و زایمان پیششون بودم و چکاب سالی یکبار میرم پیششون تو همه چی عالی هستن عاشقشونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
اولین وزیت که عالی بود خوش برخورد مهربون وخیلی صبور کامل به حرفهای آدم گوش میده پیشش پرونده بارداری باز کردم تااخرش فقط خانوم دکتر محمودی عزیز
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
انجام تست پاپ اسمیر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
هنوز تحت برسی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
بسیار دکتر صبور و خوش اخلاق و بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
در دوران بارداری هستم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن و فوق العاده مهربون و کاربلد
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
خودم نرفتم ولی خانواده ام خیلی راضی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیار پزشک با اخلاق و کار درستی هستند. همزمان حس میکنی هم رفتی پزشک زنان هم تراپیست. بسیار به حریم خصوصی بیمار احترام میگذارند و کاملا به بیمار وقت و فضا میدن. ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
برای چکاپ سالیانه رفتم پیششون و خیـــــــلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
فعلا ویزیت شدم، مهربان، خوش برخورد بودن، احترام به مراجعه براشون مهم بود و داشتن
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بسیار با محبت و دلسوزانه ویزیت میکنن و تشخیص و درمانشون برپایه تعامل و راحتی بیماره
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
صبور مهربان وکاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
دکتر خوب و دلسوزی هستن صادقانه کار می کنند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
بسیار دلسوز هستن و به حرفای بیمار کاملا گوش میدن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
چند ماهه پیششون میرم خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
خانم دکتر خیلی باحوصله و دقیق هستند و همیشه با آرامش به حرف هامون گوش میده . الهی سلامت و تندرست باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
ناباروری داشتیم ,تعداد اسپرم کم بود, با داروهای خانم دکتر ,مشکل برطرف شد و باردار شدم.پزشکی با اخلاق ,با حوصله , کاربلد و مهربان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
برای بارداری مراجعه کردم خیلی خوب و وااااقعا مهربون و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
بارداری و لکه بینی در آن و درمان آن
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
خانوم دکتر عالین دخترمو به دنیا آوردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بسیار دکت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عالی . دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
باردارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
عالی. شخصیت منحصر به فرد
فرشته زمینی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هورمونی عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
عالی هستن خوش اخلاق مهربون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
ایشون حاذق و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
ترشحات واژن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
صبور مهربان عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
سلام بله خیلی با حوصله بودن و وقت میزاشتن ... بسیار به روز بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
عالی.بسیار خوش برخورد بودن .ارجاع دادن فوق تخصص
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
حامله بودم که خانم دکتر با مهربانی،دلسوزی،دختر نازم بدنیا آورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
خیلی عالی بود خانم دکتر بسیار باتجربه و مهربانی هستند، و خداروشکر سریع خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
عالی عالی با شخصیت
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
عفونت زنان ، درمان شدم
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
ازمایش پاپ اسمیر انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
مدت زیادی نیست اما عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
کیست بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
افتادگی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
مااااااه️
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
دکتری بسیار خوش اخلاق وباتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بسیار دکتر خوش اخلاق و با سوادی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
مادر تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
عالییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
دکتر مه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
عالی ومهربان
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
هنوز چیزی مشخص
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
خونریزی زنان داشتم تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
زایمان انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
دکتر جوان و پرانرژی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
درمان تن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
اقدام ب بارداری و واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
در حال آزمایشات اولیه هستیم. اما ظاهرت صبور و با حوصله به صحبتهای بیمار گوش میدهند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
فوق العاده صبور، متشخص و محترم هستن.
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
Gdyfcg
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
نامنطمی پریودی و عالی درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
با دقت مهربان و حاذق
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
خوب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
خونریزی هنگام رابطه داشتم و عفونت فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
برای بارداری رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
دکتر فوق العاده در دسترس و مسئول و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
تجربه خوبی بود، دکتر خوش برخورد و توانایی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
ویزیت دوم هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
زایمان سزارین
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خیلی خیلی باحوصله برای من وقت گذاشتند...
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار بسیار
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
درحال درمان هستم دارو استفاده میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۰۴
عالی بودن در حال درمانوهستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
تحت نظر بارداربودم دکتر خیلی عالی وحرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
خیلی خوش برخورد و مهربان و متخصص
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
تحت درمان برای بارداری هستم، فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
بسیار بسیار با حوصله هستن و کلامشون ارامش دهندست
و پزشک فوق العاده حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
بیماری زنان
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
همسرم مشکل عدم باروری داشتن, الحمدالله با داروهای دکتر محمودی,الان باردارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
چند سالی هست که بیمار خانم دکتر هستم از نظر تشخیص و دقت و اخلاق عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
خیلی با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
دکتر باحوصله ای هستند،مهربان،نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
معاینه. دکتر حاذق و باتجربه و عالی هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
خوش اخلاق و صبور و با تشخیص درست و درمان خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
عفونت داشتم و خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
بسیار دکتر متشخص و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
دکتری بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
سلام خانم دکتر عزیز. تولدتون مبارک
سه سال از آن روز زیبا می گذره، روزی که با مهارت و مهربانی شما، سید محمد حسین عزیزم وارد زندگیمون شد.
حضور سالم و زیبای فرزندم مدیون مراقبت ها و زحمات شماست. شما نه فقط یک پزشک ، که بخشی از یکی از مهم ترین لحظات زندگی ما بودید.
ممنون از صبر، تخصص و انسانیت فوق العاده تون. ما هرگز لحظه ی به یادماندنی زایمان و حمایت شما رو فراموش نمی کنیم.
دکترها هر روز زندگی ها را نجات می دهند، اما برخی مانند شما، خاطره ای زیبا در قلب خانواده ها می سازند که سال ها زنده می ماند.
قدردانی ما هرگز به اندازه ی لطف و مسئولیت پذیری شما نخواهد بود، اما بدانید که همیشه در خاطره ی قلب ما جای دارید.
*در آخر جا داره تشکری کنم از توجه و مسئولیتپذیری کادر شما، این دقت و احترام واقعا قابل تقدیر است.*
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
بسیار دکتر با حوصله برای بیمار وقت میزاره و بسیار آگاه هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بارداری و زایمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
زایمان دخترم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
دکتری بسیار کار بلدو مهربان هستندوبا حوصله به تمام سوالات پاسخ میدهن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
بشدت دکتر خوش برخورد،با آگاهی و باحوصله وصبر هستن و با قدت کافی گوش میدن به مشکلات بیمار
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیاردکترخوبی هست وازنظرمهربانی و اینکه کامل به حرفات گوش میکنم و بهترین نتیجه را بهت میده واقعا من ازش راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
دکتر بسیار دلسوز و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خوبه ولی منشیاشون نه بعضی داروها ثبت نمیشه تماس نمیگیرن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
برای بار دوم مراجعه میکنم بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
برای چکاب
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
بسیار دکتر صبور و خوش اخلاق و بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
با حوصله تمرین
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
بسیار خوب و دقیق ویزیت کردند و توضیح دادند
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
باردار هستم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
من برای زایمان ایشون را انتخاب کردم و ازشون خیلی راضی بودم خیلی با حوصله بودن و برام خیلی وقت گذاشتن هر ساعتی از شبانه روز به مشکل خوردم تو واتس آپ پاسخگو بودن خیلی بهم دلگرمی دادن
بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۱برای بارداری ز
۱۴۰۴/۰۵/۳۱خیلی دکتر خوب هستند من پر بودم اصلا قطع نمی شد چند جای دیگر هم رفته بودم ولی خب از وقتی اینجا ویزیت شدم بعد سه ماه باقرص های که تجویز کردند به لطف خدا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای اقدام بارداری الان باردارم خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۱۲من ازشون خیلی راضیم دکترخوبی هستن قشنگ به حرفامون گوش میدن قشنگ توضیح میدن من تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱سلام.درمرحله ی تشخیص درمراجعات اولیه هستم.تااینجانتیجه خوب بوده.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عفونت مزمن چندین ساله داشتم که به لطف درمان ایشان خوب شدم. با آرامش و دانا و انسانی بزرگوار.
۱۴۰۳/۰۳/۰۵افتادگی و زیبایی
۱۴۰۲/۰۹/۲۸فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۸زیگیل تناسلی داشتم و بعد از ۷ روز خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹زایمان.بسیار عال
۱۴۰۴/۰۷/۰۴مراقبت های بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۰۳یک بار مراجعه کردم بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۹خیلی عالی خیلی صبور
۱۴۰۲/۰۱/۰۷خیلی دکتر با اخلاق و صبور هست من فعلا اولین بار بود که توسط ایشون ویزیت شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰ویریت اولم بود ، دکتر معتقد و خوبی هستند، راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر دقیق و خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۳اندیمبتربوز داشتم در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی دکتر با حو
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خیلی با حوصله و مهربون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی یودن خیلی عالی من برای بارداری و زایمان پیششون بودم و چکاب سالی یکبار میرم پیششون تو همه چی عالی هستن عاشقشونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵اولین وزیت که عالی بود خوش برخورد مهربون وخیلی صبور کامل به حرفهای آدم گوش میده پیشش پرونده بارداری باز کردم تااخرش فقط خانوم دکتر محمودی عزیز
۱۴۰۴/۱۲/۰۶انجام تست پاپ اسمیر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹هنوز تحت برسی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار دکتر صبور و خوش اخلاق و بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۰تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۱در دوران بارداری هستم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن و فوق العاده مهربون و کاربلد
۱۴۰۲/۱۰/۰۲خودم نرفتم ولی خانواده ام خیلی راضی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار پزشک با اخلاق و کار درستی هستند. همزمان حس میکنی هم رفتی پزشک زنان هم تراپیست. بسیار به حریم خصوصی بیمار احترام میگذارند و کاملا به بیمار وقت و فضا میدن. ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶برای چکاپ سالیانه رفتم پیششون و خیـــــــلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶فعلا ویزیت شدم، مهربان، خوش برخورد بودن، احترام به مراجعه براشون مهم بود و داشتن
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار با محبت و دلسوزانه ویزیت میکنن و تشخیص و درمانشون برپایه تعامل و راحتی بیماره
۱۴۰۴/۰۴/۰۴صبور مهربان وکاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷دکتر خوب و دلسوزی هستن صادقانه کار می کنند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار دلسوز هستن و به حرفای بیمار کاملا گوش میدن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴چند ماهه پیششون میرم خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵خانم دکتر خیلی باحوصله و دقیق هستند و همیشه با آرامش به حرف هامون گوش میده . الهی سلامت و تندرست باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰ناباروری داشتیم ,تعداد اسپرم کم بود, با داروهای خانم دکتر ,مشکل برطرف شد و باردار شدم.پزشکی با اخلاق ,با حوصله , کاربلد و مهربان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱برای بارداری مراجعه کردم خیلی خوب و وااااقعا مهربون و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بارداری و لکه بینی در آن و درمان آن
۱۴۰۲/۰۲/۰۷بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خانوم دکتر عالین دخترمو به دنیا آوردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار دکت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۵بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی . دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۸باردارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی. شخصیت منحصر به فرد فرشته زمینی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰هورمونی عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی هستن خوش اخلاق مهربون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴ایشون حاذق و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ترشحات واژن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳صبور مهربان عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۶/۰۶سلام بله خیلی با حوصله بودن و وقت میزاشتن ... بسیار به روز بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عالی.بسیار خوش برخورد بودن .ارجاع دادن فوق تخصص
۱۴۰۴/۰۲/۱۸حامله بودم که خانم دکتر با مهربانی،دلسوزی،دختر نازم بدنیا آورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی عالی بود خانم دکتر بسیار باتجربه و مهربانی هستند، و خداروشکر سریع خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی عالی با شخصیت
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عفونت زنان ، درمان شدم
۱۴۰۲/۰۵/۰۷دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۵/۰۳ازمایش پاپ اسمیر انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴مدت زیادی نیست اما عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲کیست بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۴/۱۲افتادگی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹مااااااه️
۱۴۰۲/۰۴/۲۱دکتری بسیار خوش اخلاق وباتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار دکتر خوش اخلاق و با سوادی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸مادر تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر مه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی ومهربان
۱۴۰۲/۰۸/۱۸هنوز چیزی مشخص
۱۴۰۳/۰۳/۱۸خونریزی زنان داشتم تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸زایمان انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر جوان و پرانرژی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۹درمان تن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵اقدام ب بارداری و واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۸دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۶در حال آزمایشات اولیه هستیم. اما ظاهرت صبور و با حوصله به صحبتهای بیمار گوش میدهند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸فوق العاده صبور، متشخص و محترم هستن.
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۴Gdyfcg
۱۴۰۳/۱۲/۰۱نامنطمی پریودی و عالی درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴با دقت مهربان و حاذق
۱۴۰۱/۰۴/۱۵خوب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خونریزی هنگام رابطه داشتم و عفونت فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۲۵برای بارداری رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر فوق العاده در دسترس و مسئول و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تجربه خوبی بود، دکتر خوش برخورد و توانایی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۶ویزیت دوم هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۳/۰۱/۰۲زایمان سزارین
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی خیلی باحوصله برای من وقت گذاشتند...
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار بسیار
۱۴۰۴/۰۷/۱۹درحال درمان هستم دارو استفاده میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۰۴عالی بودن در حال درمانوهستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تحت نظر بارداربودم دکتر خیلی عالی وحرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی خوش برخورد و مهربان و متخصص
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تحت درمان برای بارداری هستم، فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷بسیار بسیار با حوصله هستن و کلامشون ارامش دهندست و پزشک فوق العاده حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بیماری زنان
۱۴۰۱/۰۹/۱۹همسرم مشکل عدم باروری داشتن, الحمدالله با داروهای دکتر محمودی,الان باردارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹چند سالی هست که بیمار خانم دکتر هستم از نظر تشخیص و دقت و اخلاق عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خیلی با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر باحوصله ای هستند،مهربان،نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲معاینه. دکتر حاذق و باتجربه و عالی هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۶خوش اخلاق و صبور و با تشخیص درست و درمان خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۴عفونت داشتم و خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸بسیار دکتر متشخص و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتری بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱سلام خانم دکتر عزیز. تولدتون مبارک سه سال از آن روز زیبا می گذره، روزی که با مهارت و مهربانی شما، سید محمد حسین عزیزم وارد زندگیمون شد. حضور سالم و زیبای فرزندم مدیون مراقبت ها و زحمات شماست. شما نه فقط یک پزشک ، که بخشی از یکی از مهم ترین لحظات زندگی ما بودید. ممنون از صبر، تخصص و انسانیت فوق العاده تون. ما هرگز لحظه ی به یادماندنی زایمان و حمایت شما رو فراموش نمی کنیم. دکترها هر روز زندگی ها را نجات می دهند، اما برخی مانند شما، خاطره ای زیبا در قلب خانواده ها می سازند که سال ها زنده می ماند. قدردانی ما هرگز به اندازه ی لطف و مسئولیت پذیری شما نخواهد بود، اما بدانید که همیشه در خاطره ی قلب ما جای دارید. *در آخر جا داره تشکری کنم از توجه و مسئولیتپذیری کادر شما، این دقت و احترام واقعا قابل تقدیر است.*
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار دکتر با حوصله برای بیمار وقت میزاره و بسیار آگاه هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بارداری و زایمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱زایمان دخترم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰دکتری بسیار کار بلدو مهربان هستندوبا حوصله به تمام سوالات پاسخ میدهن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بشدت دکتر خوش برخورد،با آگاهی و باحوصله وصبر هستن و با قدت کافی گوش میدن به مشکلات بیمار
۱۴۰۵/۰۱/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیاردکترخوبی هست وازنظرمهربانی و اینکه کامل به حرفات گوش میکنم و بهترین نتیجه را بهت میده واقعا من ازش راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر بسیار دلسوز و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوبه ولی منشیاشون نه بعضی داروها ثبت نمیشه تماس نمیگیرن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴برای بار دوم مراجعه میکنم بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برای چکاب
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار دکتر صبور و خوش اخلاق و بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۰بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱با حوصله تمرین
۱۴۰۲/۰۹/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بسیار خوب و دقیق ویزیت کردند و توضیح دادند
۱۴۰۳/۰۷/۰۵باردار هستم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲من برای زایمان ایشون را انتخاب کردم و ازشون خیلی راضی بودم خیلی با حوصله بودن و برام خیلی وقت گذاشتن هر ساعتی از شبانه روز به مشکل خوردم تو واتس آپ پاسخگو بودن خیلی بهم دلگرمی دادن
۱۴۰۱/۰۶/۳۰مشکل خاصی نداشتم درد پریودی زیادی داشتم خیلی خوب هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۱۹مثل همیشه عالی از هر نظر من از اول تحت نظر خانم دکترم قبل بارداری تا زایمان و همیشه انتخابم خانم دکتر محمودی هستن️
۱۴۰۴/۱۲/۰۷بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۲۰معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷راضی بودم مشکا کیست داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دکتر بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برام سونوگرافی نوشته انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عاااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار دکتر خ
۱۴۰۱/۰۲/۰۷