فوق تخصص ریه و آسم آلرژی و بورد فوق تخصصی از دانشگاه تهران
متخصص داخلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بیماریهای داخلی، بیماری های ریه از جمله کرونا و عفونت های ریوی، آسم و آلرژی، برونشیت،
آمبولی ریوی و بیماری های شغلی و پارانشیمال ریه, تست ریه، تست خواب، برونکوسکوپی،
مشاوره بیماران Icu
سوابق علمی
چاپ مقالات متعدد و انتشار یک کتاب مرجع پزشکی و دو اپلیکیشن پزشکی می باشد و یک کتاب دیگر در دست چاپ دارم.
drahmadkomeili.com
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۰سرفه صبح گاهی داشتیم با تجویز دکتر الان عالی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام آقای دکتر کمیلی موحد واقعا خیلی با تجربه هستن خیلی خیلی رضایت دارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بیماری ریه پدرم بعد کربلا طولانی شده بود خیلی خوب بود تجویزشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر کاربلد ،خوش برخورد ،صبوری هست
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۸پنومونی ریه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عااالی.یک هفته ای خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بودن نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۸سلام من بورونشیت داشتم با اولین نسخه دکتر خوب شدم.ایشون بسیار با حوصله و دقیق هستن خدا بهشون سلامتی عنایت کنه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی بودنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹تراکتستومی شده به علت سرفه های شدید مراجعه کردیم و بهتر شدیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بیماری تنفسی داشتم بادرایت وکاردانی پزشک بهترین نتیجه راگرفتم ایشان در اخلاق وطبابت بی نظیرهستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۹نذغحذخا خا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی دکترفهمیده و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بیماری وگنر دارم و برای ریه هام تحت نطر ایشان هستن عالی هستند بسیار مودب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار با حوصله و حاذق بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سلام.تشخیصدرست،برخورد عالی و خوش اخلاق،وقت گذاشتن برای بیمار،همه و همه عالی درجه یک هستن آقای دکتر.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بد نبوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی خیلی خوش اخلاق . با حوصله هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷کرونا گرفته بودم و بسیار عالی و حرفه ای تونستن تشخیص بدن و درمان کنند.تو حرفه خودشون بهترین هستن انشالله خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۰۳از تشخیص و داروهای ایشان راضی بودیم و کاملا تاثیر گذار بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خلط پشت حلق
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی تشخیص و درمان عالی. آمبولی ریه
۱۴۰۲/۰۲/۲۶بسیار عالی، خوش برخورد و باحوصله هستند و الحمدلله نتیجه بخش بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بله دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر بسیار خوبی من مشکل ریه دارم ازوقتی پیش آقای می رم خیلی بهتر شدم نوبت هم خیلی خوب بود راحت نوبت می گیرم دکتر باتجربه هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰مشکل ریوی خوب بودن ایشان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سلام وقت بخیر
۱۴۰۳/۱۰/۲۷آمبولی ریه
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی برای بیمارشون وقت میزارن و تمام جوانب و در نظر میگیرند، عالی و راضی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار عالی هستن. تشخیص بسیارعالی درمان بسیار عالی برخورد بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶فعلا در مرحله تشخیص بیماری هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹دکتر فوق العاده صبور کار بلد و تشخیص بالا دست مریزاد دکتر کمیلی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴ریه هام
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بینظیر
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور بودند تشخیص بیماری همسرم که آلرژی بود با صبر و حوصله انجام دادند
۱۴۰۴/۰۴/۱۱برونشیت داشتم وباداروهای دکتربهترشدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۲/۱۷پدر من ۱۰ روز تو آی سی یو بودن و با تجویز ایشون از دستگاه تنفس جدا شدن
۱۴۰۳/۰۵/۰۳پزشکی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۴مشکل سرفه داشتیم که بعد از ویزیت دکتر و بستری شدن خیلی بهتر شدیم . دکتر بسیار بااخلاق و باحوصله به حرف های مریض گوش میدن و وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی خداخیرش بده وانشالله به بهترین جایگاه دنیوی واخروی برسه.
۱۴۰۳/۱۱/۲۵پزشک حاذق و با اخلاق و
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکترخوب خوش ب
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷پزشک مهربان، محترم و با وجدان کتری بالا
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی و با اخلاق، تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر بسیار خوب .کار درست
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سرفه و آسم خفیف
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار دقیق به صحبتهای بیمار توجه و نظرات خود را بدون اینکه به بیمار استرس وارد شود بیان مینمایند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوب بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تشخیص و درمانش عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بیماری آلرژی و آسم ، خدا رو شکر زیر نظر جناب دکتر کمیلی رو به بهبودی هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام شوهرم به شدت مشکل ریه داشت اقای دکتر با یک بار ویزیت درمانش کرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار صبور دقیق و کامل به حرف بیمار گوش میدهند و تشخیص در بیماری و درمان عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴باسلام واقعا از نظر من بهترین دکتر هست
۱۴۰۵/۰۱/۳۰سلام واقعا خوش برخورد و با تجربه من خیلی حالم بهتر شده من انبولی ریه داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۲دکتر خوبی هستن ما یبار رفتیم پیششون الان واسه بار دوم میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مشکل تنفس
۱۴۰۴/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل ریه و تا حدودی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پدرم مشکل عفونت ریه داشتن خدا رو شکر بهتر شدند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷رفتاری بسیار مناسب و خوب باسعه صدر برخورد میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خیلی راضیم ، مشکل خواب و تنفس داشتم که برطرف شد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام مشکل ریه پدرم داشتند وتاحدوذی خوب شدند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵با اخلاق و محترم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بهترین دکتری ک در طول عمر رفتم.دکتر بسیار بسیار با دقت کلمه به کلمه حرفهامو گوش کردن و درمانم کردن.خدا برات بسازه.همیشه سلامت باشی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب بودن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۹همسرم آمبولی ریه داشت درمان شدند بسیار در کارشون عالی و دقیق هستند و سلامتی رو به لطف خدا به بهشون برگردوندند
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بی نظیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۰/۲۹بهترین و بی نظیرترین دکتری هستن ک ب عمرم دیدم از نظر طبابت عالی هرچی بگم کم گفتم الهی همیشه سالم و تندرست باشند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۳خیلی باحوصله، تشخیص خیلی خوب، برای نشون دادن نتیجه ی آزمایش ها هم نیازی به پرداخت ویزیت مجدد نبود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر متخصص و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی هستن وقت کامل برای بیمار میزارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار دکتر خوبی است الحمد للہ با مہربانی برخورد جردند، از ھمہ مھمتر دغدغہ ایشان برای فھم مسئلہ و توجہ خاص ایشان بہ سخنان مریض مورد توجہ من بودہ است، اخلاق خوبی دارد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴تحت درمان و پیگیری
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالی اس
۱۴۰۳/۰۷/۱۴باسواد با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالیه دکتر با تجربه خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵ایشان پزشک بسیار حاذق هستند و مشکل تنفسی بنده با درمان مناسب ایشان تحت کنترل است. در ضمن دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستند.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۰۶تنگی نفس داشتم وخس خس داشتم از وقتی پیش دکتر رفتم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴تشخیص آسم شدید دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوش برخورد بودن وقت کافی برای شنیدن حرف بیمار میگذاشتن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴به نظر من آقای دکتراحمدکمیلی موحد تشخیصش دقیق است
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار متین
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مشکل برونشت ریوی داشتم تشخیص خوبی داد
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی هم خودم هم مادرم بسیار راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۱/۳۰بسیار عالی به تمام معنی دقیق باسواد و اخلاق مدار می باشند و برای بیمار ارزش قائل می شوند و وقت می گذارند
۱۴۰۲/۰۱/۱۳بیمار اسم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶فعلا جواب نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹من چندماه درگیر سرفه های مزمن شده بودم بایک نسخه که رفتم پیش آقای دکتر سرفه هام به کل خوب شد خیلی باحوصله به حرف ههای بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۰۹/۳۰سلام - بسیار عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۷من سرف
۱۴۰۴/۰۹/۱۱پزشکی حاذق باسواد و رئوف خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۹سلام بسیارعالی هستند هم درنحوه برخوردبابیمار وهم درنحوه درمان.
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوش اخلاق با حوصله کاربلد بسیار دلسوز و متعهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مشکل ریه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار خوشاخلاق، با حوصله و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی بودن ایشون , ب موقع تشخیص دادن ک انفولانزا دارم و داروهای انفولانزا بهم دادن و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۲عفونت ریه ، کاملا درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶پزشک حاذقی هستند. تشخیص خوبی دارند. از لابلای عوارضی ریوی که من داشتم ایشان بیماری قلبی من را نیز تشخیص دادند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر خوبی هس
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۱بهترین دکتر و
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار باحوصله و با دانش عالی ویزیت فرمودن و نتیجه درمان بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۳لسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷هنوز نرفتم پیشش
۱۴۰۴/۰۵/۲۱آمبولی ریه داشتم درحال درمان هستم.برخوردبسیارخوب وبرای بیمارکاملاوقت میگذاره.
۱۴۰۴/۰۴/۱۰پدرم مشکل ریه داشت سرفه های شدید با دوجلسه خداراشکر خیلی بهترشدن ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲آمبولی ریه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر بسیار خوش برخورد و دقیقی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴مادرمشکل ریه داره
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خیلی متشکرم از ایشان الحمدلله مشکل برطرف شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار خوب و باحوصله ویزیت کردند و داروشون هم خوب جواب داد
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار عالی با اخلاق وتشخیص درست
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالی ونتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۸/۰۳سرفه شدید
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عفونت ریه داشتم و پیش دکتر کمدی درمان شدم و خیلی دکتر خوبی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر خوبی هستن ولی مشکل مادرم هنوز درمان نشده
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برای مشکلات تنفسی همسرم مراجعه کردیم. تست اسپیرومتری انجام دادن و تشخیص اولیه ی مشکل ریوی که با انجام سی تی اسکن تایید شد. چند قلم قرص و اسپری تجویز کردن که در همون یکی دو روز اول به خوبی تاثیرات مثبت مشاهده شد. بسیار خوش اخلاق و صبور هستن. به خوبی به توضیحات بیمار گوش میدن و خیلی دقیق مشکل و نحوه ی درمان رو توضیح میدن دعای خیر ما همیشه با ایشون هست چون حال همسرم خدا رو شکر خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی بود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳فعلا نمیدونم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵درود و خدا قوت خدمت جناب دکتر ، در کارشون بسیار متخصص و حرفه ای هستند و با دقت و حوصله به صحبتهای بیمار گوش میکنند، بسیار خوش اخلاق و صبور، برای پدرم و مشکل سرفه های عفونی مراجعه کردم ، عااالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰اسم والرژی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بی نظری است
۱۴۰۲/۰۹/۱۵دکتر مهربانی خوش اخلاق هستن به مریض روحیه میده منم رفتم پیشش بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۷/۲۲حساسیت شدید
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۰مادرم مریض ایشون هستن،دکتر خیلی خوب ،بااخلاق و صبوری هستن،الحمدلله داروهاشون برای مشکل ریه و ورم پاهای مادرم جواب داده من خودم هم با علائم تنگی نفس و درد کتف پیش ایشون مراجعه کردم و تشخیص درست ایشون برای مشکل قلب باعث شد ،من بتونم به موقع درمانم رو پیش متخصص قلب انجام بدم ما که خیلی راضی هستیم،خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷پدرم مشکل ریه داشت و به لطف خدا دکتر وسیله ای شدند برای درمان ایشون وکارشون برخوردشون واحساس مسئولیتشون فوق العاده هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر بسیار توانمندی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۷Satisfactory
۱۴۰۲/۰۷/۱۷دکتر حاذق و خوبی بود.
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خوش برخورد و دارای تخصص
۱۴۰۴/۱۲/۱۱در تخصص خودشان خیلی به جا و شایسته عمل میکنن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸چندین سال مشکل سرفه داشتم و خوب نمیشدم ..زیر ۱۰ روز بعد از معاینه خوبه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴بسیار متعهد و باحوصله و مجرب هستن برای بیمار وقت میذارن و با حوصله به سوالها پاسخ میدن و در طبابت دقیق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی با دقت معاینه کردن و وقت گذاشتن و خدارو شکر مشکل قدیمی ریه من برطرف شد خداخیرشون بده
۱۴۰۲/۰۸/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سرفه شدید
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خوب تا کنون کمک کردم و راضی بودند بهتر شدم و شدند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳با نسخه ایشون حال مادرم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بیماری ریه وتنگی نفس دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷آسم در حال درمان فقط نوبت دهی اصلا خوب نیست
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مشکل سرفه ولی خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱فوق العاده ان
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکل ریه داشتیم کارشم خیلی درسته
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱تخصص فوق العاد، معاینه و درمان دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتری بادانش دلسوز نتیجه معالجه های با کیفیت و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱اسم دارم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲...ودربتنعقیذدوننغف
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل قفسه سینه و ریه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکوک به کرونا بودم بنا به تشخیص ایشان بستری شدم. الان هم در حال بهبودی هستم ان شا الله
۱۴۰۲/۰۷/۱۸واقعاعالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار عالی دکتر خوش برخورد با مظلومان خصوصا اتباع افغانی بسیار برخورد سالم انسانی و خیلی عالی دارد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۳برای مادربزرگم رفته بودیم.. و نتیجه دیدیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر بسیار عالی، پر حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۲/۱۳مادرم ریه اش آب آورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷آسم داشتم بایکبارمراجعه دوسال پیش خیلی بهترشدم ودوباره قصدمراجعه دارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸اسم و الرژی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳ریم رو به آسم بود . با دارو ها و راهنمایی های دکتر در عرض 2 ماه تقریبا به حالت طبیعی برگشتم . خیلی راضیم .
۱۴۰۵/۰۲/۲۴آسم ... عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹درمان مادرم با ایشون بود بسیار با دقت و با حوصله بودند
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بسیار دکتر با حوصله و حاذق و پیگیر مادرم تحت درمان ایشان هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۶سلام من صفدری هستم. رسیدگی عالی.سرفه.ریه.تنفس.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر خوش برخورد و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر خوب و عالی ای هس با ی نسخه سرفه های شدید برادرم خوب شد پدرمم پرونده آسم دارن پیششون
۱۴۰۴/۰۲/۰۶برای چکاپ ریه همسرم رفتیم دکتر خوب و صبوری هستن تشخیص خوب وقت زیادی میذارن برای بیمار تشکر میکنم از ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۵آقای دکتر بسیار با حوصله هستند و تمام مشکلات مراجعهکننده را میشنوند و بعد نسخه شفابخش مینویسند. کاملا راضیام. خدا برکتشان دهد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹من سرفه های مداوم داشتم ایشون وقت کافی روی مریض میذارن وبادقت حرفای مریض رو گوش میدن اخلاق پزشکی دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام،بسیار دکتر عالی وخوش اخلاق و تشخیص خوب هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱من و پسرم دچار تنگی نفس بودیم با تجویز و راهنماییهای ایشون خدا رو شکر خیلی بهتر شدیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰سرفه شدید با دادن اسپری سریع خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶من مشکل ریوی داشتم خدا خیرشان بده کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۷بخاطر بیماری مادرم پیش ایشون رفتم بسیار با اخلاق ورفتار خوب هستند
۱۴۰۳/۰۳/۳۱دکتر خیلی خوب ومتخصصی هست ماراضی بودیم ازایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بود خیلی هم خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار دکتر با اخلاق ، خیلی با حوصله توضیح و تشخیص درست میدهند
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خس خس سینه و خلط گلو
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار خوش برخورد و باسواد هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶آسم دارم تحت درمان هستم.دکتر کمیلی بسیار با اخلاق و باحوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷مشکل ریه بهترشده
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بسیار پزشک محترم و با علم هستن و کاملا برای بیمار وقت میزارن و توضیح میدن
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عفونت ریه ، درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹پزشک بسیار حاذق،با اخلاق،مودب و کاملا معاینه انجام میده وقت میزاره برای بیمار .خداوند خیر دهد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خیلی دکتر خوش حرف هست
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سلام عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۶دکتر عالی و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی دکتر ماهری هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار با اخلاق و
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل ریه نتیجه بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۳ازهر نظر عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار خوش برخورد، حاذق، صبور و محترم هستند. به خوبی معاینه و با صبر تمام، شرح حال بیمار را دریافت و توضیحات را بیان می کنند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹همه چی عالللی عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰تنگی نفس داشتم که با تجویز داروی دکتر کمیلی دادن بهبود پیداکردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خوش اخلاق با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۸هنوز نتیجه نگرفتم تازه شروع کردم ک انشلا بهترین جواب رو بگیریم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مشکل سرفه خشک دارم ولی هنوز خوب نشدم وتحت نظرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستن خیلی خوب برای بیمارشان وقت می گذازن یه کمی التهاب ریه داشتم که با سه یا چهار جلسه ویزیت این التهاب خیلی کمتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۱آسم بسیار
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۳۰اقای دکتر بسیارپزشک باسواد وحاذقی هستند دوجلسه ویزیت خدمت شون داشتم وقت میذارن برای بیمار وبادقت گوش میدن ممنون ازشون بسیار با تجربه ای هستند،و به نتیجه رسیدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اسم نتیجه عالی خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عفونت ریه داشتم . تشخیص و دارو های که دادند مفید بود و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲در ایام کرونا توسط ایشون به صورت انلاین ویزیت شدیم و بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۲اسم فعلا دارو مصرف می کنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خیلی خوش برخوردو عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰پزشک محترم و شریفی هستند و برای بار اول که خدمت ایشون رسیدم نگاه انسانی به کارشون داشتند . و برای بیمار وقت میگذاشتند..
۱۴۰۴/۱۰/۱۴مشکل تنفس ریه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر محترم و با شخصیتی هستند ، با حوصله به صحبتم گوش دادند و راهنمایی کردند، داروی زیادی هم ننوشتند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸نامعلوم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴سلام مادروخواهرم تحت درمان هستن عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار با حوصله و دقیق.برای دارویی که تجویز کرده بودند نیاز به تغییر بود که بصورت تلفنی دارو را تغییر و کد دارو را ارائه دادند.ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عفونت ریه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام واقعا دکتر خوش اخلاق و باسابقه هستن .کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار خوش برخورد و عالم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸مشکل اسم تنفسی داشتم خداروشکر با یه اسپری ک دکتر تحویز کردن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار پزشک صبور، با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی دکترخوب عالی هستندهم ازنظراخلاق هم ازنظرطبابت ماکه راضی هستیم وبه دیگران هم توصیه میکنیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱تنگی نفس داشتم کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۱راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷مشکل ریه عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۲۱تنگی نفس
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فعلا در مرحله ای نیست که نظر بدهم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱آسم.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳سلام، بسیار دقیق و باحوصله ویزیت کردن، خوش برخورد، تشخیص عالی . با داروهایی که تجویز کردن بعد از مدتها تونستم شبها بخوابم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰فوق العاده صبور و با اخلاق و تجویز داروهای عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دقت بسیار بالا داشتند بررسی تمام موارد احتمالی با جزییات کامل توضیح کامل بیماری به زبان ساده برای بیمار برخورد عالی و محترمانه
۱۴۰۴/۱۱/۲۷واقعا دکتر خیلی خوبی هستن برای مریض وقت میزارن وخیلی دقیق معاینه میکنن خدا بهشون عزت بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل سرفه های متعدد
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر بسیار عالی در حرفه خودشان و از نظر شخصیت بسیار متشخص هستند و واقعا برای بیمار وقت میگذارند ، بنده مطب های زیادی مراجعه داشتم واقعا دکتری که با این دقت به حرفهای بیمار گوش دهد و وقت بگذارد ندیده بودم امیدوارم سالم و سربلند باشند .
۱۴۰۵/۰۲/۲۸سرفه های شدید
۱۴۰۴/۰۶/۲۲