سرفه شدید داشتم الحمدلله با نسخه ی ایشون خیلی سریع نتیجه دیدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
الحمدالله خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
خوب هسند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
با سلام ایشان واقعا دکتر عالی و متبحر هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
عالی بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
آلرژی و سرفه مدام و با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
دکتر کاردرستوبا اخلاقعالیهستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
دکترخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
درمورد ریه مادرم بود و راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بسار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کرونا.و درگیری ریه شدید
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
دخترم مشکل ریوی داشت که خدا رو شکر با داروهای دکتر اصغری خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
مشکلی عفونت ریوی داشتیم که خداروشکر بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
سلام مشکل تنفسی داشتم و خیلی شدید بود و پیش خیلی ازدکترهای فوق تخصص ریه رفتم اصلا نتیجه ندیدم و الان تحت نظر خانم دکتر هستم و مشکل تنفسیم کامل از بین رفته
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
حساسیت و آلرژی
بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
مشکل سرفه و تنفس
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
هنگام سرفه کردن خس خس می کردم چنددوره آنتی بیوتیک مصرف کردم خوب نشدم پیش ایان رفتم حساسیت تشخیص دادن خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
دکتر خ
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
سرفه های زیاد میکردم با یه دور مصرف دارو خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
برا پدرم پیش ایشون مراجعه کردم عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
صرفه شدید داشتم و اینکه با مراجعه ب دکتر اصغری خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
عالی یرخورد خوب تشخیص عالی درمان بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خواھرم اسم داشتن ک خدا را شکر خیلی بھتر شدن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خانم دکتر کارشون فوق العاده ست
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بسیار پزشک خوب و با تجربه ای هستن، محیط مطب آروم و تمیز و خیلی با حوصله به صحبت های بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
پزشک ، محترم و با حوصله و خوش برخورد
تشخیصش عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
بسیار با حوصله و با تجربه هستن. برخورد عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
خوش برخورد بود با معاینات دقیق و از سر صبر به حرف بیمار گوش میدادن،،، من که راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عالی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
تست ریه دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
با تشکر ، ایشان دکتر مجربی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
مشکل اصلی من قبلا کرونا و جدیدا آنفلوآنزای تیغی بود که با مراجعه به خانم دکتر اصغری با تشخیص درد به بیمارستان انتقال و درست و حسابی درمان شدم و خدارو شکر از مریضی که ریه هایم را درگیر کرده بود رهایی یافتم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
برای تشخیص کرونا
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
تو ایام کرونا فقط به لطف خدا و تخصص خانم دکتر بود که پدرم زنده موند
واقعا دستاشونو میبوسم که با دلسوزی تمام کمکمون کردن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
خیلی با صبر وحوصله به مشکلات بیمار توجه میکند
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
در نوع تشخیص بسیار عالی و همچنین دارو بسیار عالی عمل کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
آسم داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
بسیار با حوص
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
هنوز داریم میریم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
سلام.
سرفه های خیلی شدید داشتم و واقعا داروهاشون عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
بیمار با سابقه سرطان پستان بودم و بهبود یافته،به دلیل عفونت شدید ریه و اختلال در دستگاه تنفسی به ایشان مراجعا کردم،هزاران دکتر به من کفتن متاستاز به ریه ست و باید مجدد شیمی درمانی شروع شه،ولی خوشبختانه با تشخیص دکتر اصغری مشخص شد پورت تزریقم عفونی شده با خارج کردنش از بدن خالم خوب شد و جونمو الان مدیون علم دکترم،تا ابد سلامت و تندرست باشید،خانم دکتر مهربان و عالم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
تشخیص وددر
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
نتیجه عا
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
ایشان دکتر بسیار خوبی هستن و بیمارهشو سعی میکنن با کمترین دارو مداوا کنن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
ایشان خوش اخلاق و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خودابب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
برخورد و اخلاق عالی.مشکل تنگی نفس داشتم.با یه ویزیت مشکلم خداروشکر حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
سرفه های شدید داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
مادرم رو نجات دادن،از نرگس حتمی،بایک سوم تک ریه
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
سلام، از اقوامم پیش دکتر اومدن درمان شدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خانوم دکتر خیلی خوبی هستن ،با اخلاق هستن و تو کارشون هم بسیار حاذقن،برا بیمار وقت میزارن و بهترین دارو و راه حل و ارائه میدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
فقط ۱یا۲بارویزیت شدم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
سرفه ز
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
فعلا در حال مراجعه هستم ولی تعریف علم ایسان را خیلی شنیدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
خیلی عالی هستند ممنونم از زحمات ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
مشکوک به کرونا بودم که دکتر گفتن اصلا علایمتون مربوط به کرونا نیست
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
ما چند بار نوبت گرفتیم منشی هاشون زنگ زدن کنسل کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
سلام .من از مراجعه به ایشان کمال رضایت دارم هم از اخلاق خوب وهم تشخیص بیماری کمال تشکر از ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دکترخیلی خوبی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
عفونت ریه.
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بسیار صبور هستند و با دقت معاینه انجام میدهند و سوالات زیاری درباره مشکل بیمار می پرسند و توضیح می دهند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
مادرم زیاد سرفه هاس خشک داشتن الحمدالله بهتر هستن الان بامصرف دارو هایی که تجویز کردن اخلاقشون هم خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی بود،تشخیص خوب و درمان موثر
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ریه بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عالی کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
ایشان پزشک توانا هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
عاااااالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
در دوران کرونا مراجعه کردم و خداروشکر با تجویز خانم دکتر هم خودم و هم همسرم سریع درمان شدیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
مشکل حاد ریه ، مانند آب آوردن ، تنگی تنفس ، و عفونت فراگیر ریه ، ضمنا جانباز شیمیایی هستم ، با یک نسخه و یکبار ویزیت به زندگی طبیعی برگشتم ، دست ایشان شفاست ، بیمار عالمی
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
درد قفسه سینه داشتم رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عفونت شدید سینوس
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
حرف ندارد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
سلام خوبه عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
خوب بود همه چیز
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
بیماری رو عالی تشخیص دادن ..بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
ریه بهتره الحمدالله
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
مشکل تنفسی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
تشخیص بیماری خیلی به موقع و درمان عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر خوب هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سلام.برای کرونای مادر شوهرم مراجعه کردم.درماندسدن بحمدلله.دکتر متخصص و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
اب ریع
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
عالی ب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
عالی بودن چقدر خوش برخورد صمیمی با بیمار صحبت میکردن و خیلی ام ماهر بودن در تخصصشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
بسیار عالی در تشخیص بیماری
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
دکتر خوبی بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
ایشون بهترین دکتری هستند که میشناسم
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز
کرونا داشتم ،و ریه هام درگیر شده بودن،
التهاب ریه داشتم ،و تحت نظر دکتر اصفری درمان شدم ،خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
مشکل تنفسی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
آسم مزمن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
بدک نیست
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
آسم شدید فعلا خوبم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
ایشان بسیار با علم و آگاهی بالا و دلسوزی فراوان درمانگر بیماران هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
برای آسم مادرم مراجعه کردم و نتیجه بخش بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خوب بوده چندسالی هست تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
بسیار بسیار عالی و خوش برخورد و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عالی،درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
مشکل ریه داشتم حل شد
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
سلام دکتربسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
سرفه شدید خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بسیار با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تنگی نفس
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
نتیجه دارم میگیرم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ناراحتی ربوی
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
کرنا بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
باردار بودم کرونا گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
کمی بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم بابت سرفه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
دختر ۱۴ساله ام اسم داشت وکاملا خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
مادرم اسم داشت الان بهتر شده کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
بعد از ۴ ساعت معطلی نتیجه ای هم نگرفتیم درضمن مطب فاقد صندلی کافی برای مراجعین بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
بسیار عاای
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
مشکل سرفه شدید
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
بسیار عالی باحوصله وحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
بیماری ریه دخترم سرفه های خلط دار خداروشکر الان خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
مشکل سرفه شدید 7ماهه داشتم ک با اولین مراجعه خوب شدم واقعا کارشون عالیه من ک خیلی رازی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
ناراحتی ریه داشتم. عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
بسیار عال
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دکتربسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
بله خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
درگیری ۹۰ درصدی ریه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
دکتر بااخلاق و باسواد
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
عفونت ریه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
مشکل تنگی نفس داشتم حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خیلی کارش
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
همسرم مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
مشکل ریوی داشتم و حساسیت شدید با تجویز و تشخیص ایشون بهتر شدم و در حال طی کردن دوره درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
عالی می باشد
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مشکل اسم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دکتر خیا
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
مشکل ریه داشتم و بایک نسخه خوب شدم،دکتر بسیارعاای وباتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
مشکل معده داشتم که خانمدکتردارودادن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
سلام .مشکل سرفه کردن داشتم از وقتی زیر نظر خانوم دکتر هستم بسیار حالم خوب شد بسیار دکتر خوش برخورد وخوش اخلاق باتجربه هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام من نفس تنگی داشتم خوب شودم خیلی دکتور خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
مشکل سرفه وسینه داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
خوب بودند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
پزشک بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
یک نوبت بنده را ویزیت کرده بد نبود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
برونشیت ریه داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
عالیند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مشکل تنفس وعفونت ریه داشتم رفع شد
۱۴۰۱/۰۷/۱۳
وجدان کاری انظباط کاری خوش برخورد منظم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
سه سال بودسرفه میکردم هرکجادکتررفتم نتیجه حتی تهرانم رفتم ولی دکتری اصغری بایک نسخه منوخبکرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
مشکل ریه داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
کرونا. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
پزشک واقعا عالم، دلسوز، و صبور
آسم و آلرژی فصلی من رو با مهارت کنترل میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
خیلیی عال
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
عرض سلام و خداقوت خدمت خانم دکتر اصغری عزیز که با حوصله و صعه صدر به بیماران خدمت رسانی میکنند و تشکر ویژه از آقای محمودی که با برنامه ریزی دقیق و منظم مانع از اتلاف وقت بیماران میگردند
خداوند به همه سلامتی عنایت فرماید
محمد میرزائی بدرآبادی با تشخیص صحیح و دستورات لازم دکتر درخصوص مصرف داروها ، الحمدلله روبه بهبودی میباشند
سپاس از لطفتون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بسیار پزشک خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
سرفه های شدید
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
کار دکتر عالیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
سلام موقع کرونا خیلی عالی بود ممنون از خانم دکتر اصغر ی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
دکتر بینظیر با حوصله و عالی همه جوره بنده راضی بودم از ایشون، با آرزوی سلامتی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
سلام و سلامتی دکتر فعال و قابل اعتمادی هستند و نسخه های ایشان موثر میباشد. خداوند این خوبان را زیاد فرماید.انشالله
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
فقط ایشون تونستن مشکل مادرم رو حل کنن
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
مشکل ریه..خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
پزشک بسیار صبور وخوش برخورد هستند وبا صبر پاسخگوی بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عااآلی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
پسرم حساسیت ریوی داره، تحت نظره
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
دکترمادرم بودن وخیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
سلام .دختر من آسم داره .بدون اینکه داروی زیادی بده با یه اسپری اونو خوب کرد .در حالی که دختر من سرفه های خلطی داشت .کامل خوب نشد .ولی تو زمستون که حالش بد میشه با اسپری خوبش کرد .
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
درد قفسه سینه. خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
تشخیص سل
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
دکتر مهربون و با حوصله .وقدرت تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
مشکل ریه داشتم خوب شدم باز عود کرده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
دکتر بی نظیر و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عفونت ریه بر طرف شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
اسم الرژی از زمانی که پیش ایشون میرم حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
بخاطر عفونت ریه بیمارستان بستری بودم و ایشون پزشک بنده بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
خوب
عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
برونش ریه داشتم و درمانشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
خیلی خوب وخوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
سرفه شدید ولی خدا رو شکر حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
خوش برخورد و مهربون و یک دکتر کاملا کار بلد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
تنگی نفس گرفته بودم توی دو ماه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالی درجه یک
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
مادرم تنگی نفس داشت تشخیص و درمان خانم دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
عالی عا
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
بسیار باتجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
پدرم بستری ایشون بود تو بیمارستان امیرالمومنین برای ریه
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
سلام برخورد با بیمار عالی توضیح در مورد بیماری عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
دکتر باوجدان، هر سوالی ازشون بپرسی حتی اگر مربوط به تخصص خودشونم نباشه هر جور ک باشه کمکت میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
در زمان کرونا.. جهت چک ب ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بسیار راضی بودم چون تشخیص دادن بیماری رو درمان رو شروع کردند البته همراهی ایشان با دکتر روماتیسم خانم دکتر معصومی بسیار کارساز شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
از شیوه معاینه و درمان ایشان رضایت کامل دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
.خداروشک
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
مشکل سینوزیت داشتم با نسخه ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
ایشون در رابطه با آسم عالی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اخلاقشون با پرسنل اونجا خوب نیست و روی بیماری که اونجا نشسته تاثیر میزاره
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
خیلی خوب بود ،سرفه های مکرر
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
نتیجه ایی فعلا حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
به بیماری کورونا و درگیری ریه مبتلا بودیم و ایشون عااالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عفونت حاد ریه
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
خب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
عالی ه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
برای عمل سینوس بینی نیاز به مجوز دکتر متخصص ریه داشتم.ایشون معاینه کردن و تست ریه گرفتن.خداروشکر مشکلی نبود و عمل کردم.خیلی هم خوش برخوردن ایشون.
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
فعلا ادامه میدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
مشکل حادتنفسی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خوب هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
کرونا دارم...فعلا تحت درمانشونم... دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
مشکل ریه زیرنظرهستن مادرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
سلام خانم دکتر اصغری بسیار پزشک خوب ومهربانی هستن
مادرمن مشکل ریه داشت با کمک دکتر خداشکر الان بسیار حالشون بهتره
۲-روزی که نوبت شما در نوبت دات ای ار ثبت شده، حدود ساعت ۱۳ تا ۱۵ با شماره ۰۲۵۳۲۹۲۹۲۵۲ با شما تماس گرفته خواهد شد، لطفا جهت حفظ نوبت پاسخگو باشید، در صورت عدم پاسخ نوبت شما کنسل و به بیمار دیگری اختصاص مییابد.
خیلی خوب هستن با انرژی و مثبت و جدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱سرفه شدید داشتم الحمدلله با نسخه ی ایشون خیلی سریع نتیجه دیدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۶الحمدالله خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب هسند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰با سلام ایشان واقعا دکتر عالی و متبحر هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۸عالی بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵آلرژی و سرفه مدام و با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دکتر کاردرستوبا اخلاقعالیهستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکترخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۹درمورد ریه مادرم بود و راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۵/۰۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۶کرونا.و درگیری ریه شدید
۱۴۰۱/۱۰/۲۷دخترم مشکل ریوی داشت که خدا رو شکر با داروهای دکتر اصغری خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مشکلی عفونت ریوی داشتیم که خداروشکر بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸سلام مشکل تنفسی داشتم و خیلی شدید بود و پیش خیلی ازدکترهای فوق تخصص ریه رفتم اصلا نتیجه ندیدم و الان تحت نظر خانم دکتر هستم و مشکل تنفسیم کامل از بین رفته
۱۴۰۱/۰۴/۲۸حساسیت و آلرژی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۶مشکل سرفه و تنفس
۱۴۰۳/۱۲/۱۰هنگام سرفه کردن خس خس می کردم چنددوره آنتی بیوتیک مصرف کردم خوب نشدم پیش ایان رفتم حساسیت تشخیص دادن خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر خ
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سرفه های زیاد میکردم با یه دور مصرف دارو خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵برا پدرم پیش ایشون مراجعه کردم عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸صرفه شدید داشتم و اینکه با مراجعه ب دکتر اصغری خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی یرخورد خوب تشخیص عالی درمان بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خواھرم اسم داشتن ک خدا را شکر خیلی بھتر شدن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خانم دکتر کارشون فوق العاده ست
۱۴۰۳/۰۴/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار پزشک خوب و با تجربه ای هستن، محیط مطب آروم و تمیز و خیلی با حوصله به صحبت های بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵پزشک ، محترم و با حوصله و خوش برخورد تشخیصش عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بسیار با حوصله و با تجربه هستن. برخورد عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خوش برخورد بود با معاینات دقیق و از سر صبر به حرف بیمار گوش میدادن،،، من که راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴تست ریه دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۴/۱۶با تشکر ، ایشان دکتر مجربی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۳مشکل اصلی من قبلا کرونا و جدیدا آنفلوآنزای تیغی بود که با مراجعه به خانم دکتر اصغری با تشخیص درد به بیمارستان انتقال و درست و حسابی درمان شدم و خدارو شکر از مریضی که ریه هایم را درگیر کرده بود رهایی یافتم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۱برای تشخیص کرونا
۱۴۰۲/۱۱/۳۰تو ایام کرونا فقط به لطف خدا و تخصص خانم دکتر بود که پدرم زنده موند واقعا دستاشونو میبوسم که با دلسوزی تمام کمکمون کردن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳خیلی با صبر وحوصله به مشکلات بیمار توجه میکند
۱۳۹۸/۱۲/۲۴در نوع تشخیص بسیار عالی و همچنین دارو بسیار عالی عمل کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵آسم داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار با حوص
۱۴۰۳/۰۷/۳۰هنوز داریم میریم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷سلام. سرفه های خیلی شدید داشتم و واقعا داروهاشون عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۲بیمار با سابقه سرطان پستان بودم و بهبود یافته،به دلیل عفونت شدید ریه و اختلال در دستگاه تنفسی به ایشان مراجعا کردم،هزاران دکتر به من کفتن متاستاز به ریه ست و باید مجدد شیمی درمانی شروع شه،ولی خوشبختانه با تشخیص دکتر اصغری مشخص شد پورت تزریقم عفونی شده با خارج کردنش از بدن خالم خوب شد و جونمو الان مدیون علم دکترم،تا ابد سلامت و تندرست باشید،خانم دکتر مهربان و عالم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۶تشخیص وددر
۱۴۰۲/۰۳/۰۱نتیجه عا
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ایشان دکتر بسیار خوبی هستن و بیمارهشو سعی میکنن با کمترین دارو مداوا کنن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶ایشان خوش اخلاق و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خودابب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۰۱برخورد و اخلاق عالی.مشکل تنگی نفس داشتم.با یه ویزیت مشکلم خداروشکر حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸سرفه های شدید داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مادرم رو نجات دادن،از نرگس حتمی،بایک سوم تک ریه
۱۴۰۲/۰۲/۲۲سلام، از اقوامم پیش دکتر اومدن درمان شدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خانوم دکتر خیلی خوبی هستن ،با اخلاق هستن و تو کارشون هم بسیار حاذقن،برا بیمار وقت میزارن و بهترین دارو و راه حل و ارائه میدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵فقط ۱یا۲بارویزیت شدم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سرفه ز
۱۴۰۳/۱۱/۳۰فعلا در حال مراجعه هستم ولی تعریف علم ایسان را خیلی شنیدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خیلی عالی هستند ممنونم از زحمات ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشکوک به کرونا بودم که دکتر گفتن اصلا علایمتون مربوط به کرونا نیست
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ما چند بار نوبت گرفتیم منشی هاشون زنگ زدن کنسل کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سلام .من از مراجعه به ایشان کمال رضایت دارم هم از اخلاق خوب وهم تشخیص بیماری کمال تشکر از ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکترخیلی خوبی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶عفونت ریه.
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بسیار صبور هستند و با دقت معاینه انجام میدهند و سوالات زیاری درباره مشکل بیمار می پرسند و توضیح می دهند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مادرم زیاد سرفه هاس خشک داشتن الحمدالله بهتر هستن الان بامصرف دارو هایی که تجویز کردن اخلاقشون هم خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی بود،تشخیص خوب و درمان موثر
۱۴۰۱/۱۱/۰۱بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ریه بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ایشان پزشک توانا هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۱عاااااالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳در دوران کرونا مراجعه کردم و خداروشکر با تجویز خانم دکتر هم خودم و هم همسرم سریع درمان شدیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل حاد ریه ، مانند آب آوردن ، تنگی تنفس ، و عفونت فراگیر ریه ، ضمنا جانباز شیمیایی هستم ، با یک نسخه و یکبار ویزیت به زندگی طبیعی برگشتم ، دست ایشان شفاست ، بیمار عالمی
۱۳۹۸/۱۲/۱۴درد قفسه سینه داشتم رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عفونت شدید سینوس
۱۴۰۱/۰۹/۰۴حرف ندارد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۶سلام خوبه عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب بود همه چیز
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بیماری رو عالی تشخیص دادن ..بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹ریه بهتره الحمدالله
۱۴۰۲/۱۱/۰۷مشکل تنفسی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴تشخیص بیماری خیلی به موقع و درمان عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خوب هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۱سلام.برای کرونای مادر شوهرم مراجعه کردم.درماندسدن بحمدلله.دکتر متخصص و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۰۶اب ریع
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عالی ب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بودن چقدر خوش برخورد صمیمی با بیمار صحبت میکردن و خیلی ام ماهر بودن در تخصصشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی در تشخیص بیماری
۱۴۰۳/۱۰/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۴دکتر خوبی بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۲ایشون بهترین دکتری هستند که میشناسم
۱۴۰۲/۰۶/۱۵با سلام خدمت خانم دکتر عزیز کرونا داشتم ،و ریه هام درگیر شده بودن، التهاب ریه داشتم ،و تحت نظر دکتر اصفری درمان شدم ،خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵مشکل تنفسی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶آسم مزمن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بدک نیست
۱۴۰۴/۰۱/۲۲آسم شدید فعلا خوبم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ایشان بسیار با علم و آگاهی بالا و دلسوزی فراوان درمانگر بیماران هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۰برای آسم مادرم مراجعه کردم و نتیجه بخش بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۶خوب بوده چندسالی هست تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار بسیار عالی و خوش برخورد و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی،درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶مشکل ریه داشتم حل شد
۱۴۰۳/۰۱/۰۵سلام دکتربسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۵سرفه شدید خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بسیار با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰تنگی نفس
۱۴۰۴/۰۴/۳۰نتیجه دارم میگیرم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ناراحتی ربوی
۱۳۹۸/۰۷/۳۰بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۳کرنا بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۹باردار بودم کرونا گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱کمی بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم بابت سرفه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۷دختر ۱۴ساله ام اسم داشت وکاملا خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۲مادرم اسم داشت الان بهتر شده کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بعد از ۴ ساعت معطلی نتیجه ای هم نگرفتیم درضمن مطب فاقد صندلی کافی برای مراجعین بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار عاای
۱۴۰۲/۱۲/۲۸مشکل سرفه شدید
۱۴۰۲/۰۳/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار عالی باحوصله وحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بیماری ریه دخترم سرفه های خلط دار خداروشکر الان خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۷مشکل سرفه شدید 7ماهه داشتم ک با اولین مراجعه خوب شدم واقعا کارشون عالیه من ک خیلی رازی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ناراحتی ریه داشتم. عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۲بسیار عال
۱۴۰۳/۰۷/۲۵هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶دکتربسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بله خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰درگیری ۹۰ درصدی ریه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر بااخلاق و باسواد
۱۴۰۱/۰۹/۲۰عفونت ریه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل تنگی نفس داشتم حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی کارش
۱۴۰۳/۰۵/۱۹همسرم مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۲/۰۱مشکل ریوی داشتم و حساسیت شدید با تجویز و تشخیص ایشون بهتر شدم و در حال طی کردن دوره درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عالی می باشد
۱۴۰۲/۱۲/۱۷مشکل اسم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دکتر خیا
۱۴۰۳/۰۳/۰۵مشکل ریه داشتم و بایک نسخه خوب شدم،دکتر بسیارعاای وباتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل معده داشتم که خانمدکتردارودادن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱سلام .مشکل سرفه کردن داشتم از وقتی زیر نظر خانوم دکتر هستم بسیار حالم خوب شد بسیار دکتر خوش برخورد وخوش اخلاق باتجربه هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سلام من نفس تنگی داشتم خوب شودم خیلی دکتور خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷مشکل سرفه وسینه داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸خوب بودند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۴پزشک بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱یک نوبت بنده را ویزیت کرده بد نبود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برونشیت ریه داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عالیند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل تنفس وعفونت ریه داشتم رفع شد
۱۴۰۱/۰۷/۱۳وجدان کاری انظباط کاری خوش برخورد منظم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۹سه سال بودسرفه میکردم هرکجادکتررفتم نتیجه حتی تهرانم رفتم ولی دکتری اصغری بایک نسخه منوخبکرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۵مشکل ریه داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷کرونا. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴پزشک واقعا عالم، دلسوز، و صبور آسم و آلرژی فصلی من رو با مهارت کنترل میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خیلیی عال
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عرض سلام و خداقوت خدمت خانم دکتر اصغری عزیز که با حوصله و صعه صدر به بیماران خدمت رسانی میکنند و تشکر ویژه از آقای محمودی که با برنامه ریزی دقیق و منظم مانع از اتلاف وقت بیماران میگردند خداوند به همه سلامتی عنایت فرماید محمد میرزائی بدرآبادی با تشخیص صحیح و دستورات لازم دکتر درخصوص مصرف داروها ، الحمدلله روبه بهبودی میباشند سپاس از لطفتون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار پزشک خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۶سرفه های شدید
۱۴۰۴/۰۱/۲۳کار دکتر عالیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱سلام موقع کرونا خیلی عالی بود ممنون از خانم دکتر اصغر ی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر بینظیر با حوصله و عالی همه جوره بنده راضی بودم از ایشون، با آرزوی سلامتی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام و سلامتی دکتر فعال و قابل اعتمادی هستند و نسخه های ایشان موثر میباشد. خداوند این خوبان را زیاد فرماید.انشالله
۱۴۰۵/۰۱/۱۹فقط ایشون تونستن مشکل مادرم رو حل کنن
۱۴۰۰/۱۱/۰۸مشکل ریه..خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴پزشک بسیار صبور وخوش برخورد هستند وبا صبر پاسخگوی بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عااآلی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶پسرم حساسیت ریوی داره، تحت نظره
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکترمادرم بودن وخیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام .دختر من آسم داره .بدون اینکه داروی زیادی بده با یه اسپری اونو خوب کرد .در حالی که دختر من سرفه های خلطی داشت .کامل خوب نشد .ولی تو زمستون که حالش بد میشه با اسپری خوبش کرد .
۱۴۰۳/۰۲/۱۸درد قفسه سینه. خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تشخیص سل
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دکتر مهربون و با حوصله .وقدرت تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱مشکل ریه داشتم خوب شدم باز عود کرده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر بی نظیر و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عفونت ریه بر طرف شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۱اسم الرژی از زمانی که پیش ایشون میرم حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بخاطر عفونت ریه بیمارستان بستری بودم و ایشون پزشک بنده بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خوب عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴برونش ریه داشتم و درمانشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خیلی خوب وخوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱سرفه شدید ولی خدا رو شکر حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خوش برخورد و مهربون و یک دکتر کاملا کار بلد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷تنگی نفس گرفته بودم توی دو ماه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی درجه یک
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹مادرم تنگی نفس داشت تشخیص و درمان خانم دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی عا
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار باتجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۴پدرم بستری ایشون بود تو بیمارستان امیرالمومنین برای ریه
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰سلام برخورد با بیمار عالی توضیح در مورد بیماری عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر باوجدان، هر سوالی ازشون بپرسی حتی اگر مربوط به تخصص خودشونم نباشه هر جور ک باشه کمکت میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹در زمان کرونا.. جهت چک ب ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳بسیار راضی بودم چون تشخیص دادن بیماری رو درمان رو شروع کردند البته همراهی ایشان با دکتر روماتیسم خانم دکتر معصومی بسیار کارساز شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷از شیوه معاینه و درمان ایشان رضایت کامل دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲.خداروشک
۱۴۰۲/۰۲/۱۸مشکل سینوزیت داشتم با نسخه ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ایشون در رابطه با آسم عالی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۹اخلاقشون با پرسنل اونجا خوب نیست و روی بیماری که اونجا نشسته تاثیر میزاره
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی خوب بود ،سرفه های مکرر
۱۴۰۴/۰۵/۰۹نتیجه ایی فعلا حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲به بیماری کورونا و درگیری ریه مبتلا بودیم و ایشون عااالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عفونت حاد ریه
۱۴۰۲/۱۱/۲۳راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۰عالی ه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸برای عمل سینوس بینی نیاز به مجوز دکتر متخصص ریه داشتم.ایشون معاینه کردن و تست ریه گرفتن.خداروشکر مشکلی نبود و عمل کردم.خیلی هم خوش برخوردن ایشون.
۱۴۰۱/۰۲/۲۴دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵فعلا ادامه میدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل حادتنفسی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خوب هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸کرونا دارم...فعلا تحت درمانشونم... دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲مشکل ریه زیرنظرهستن مادرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۴سلام خانم دکتر اصغری بسیار پزشک خوب ومهربانی هستن مادرمن مشکل ریه داشت با کمک دکتر خداشکر الان بسیار حالشون بهتره
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۸مشکل ریه هام
۱۴۰۴/۰۹/۲۱فوق العاده با اخلاق و دقیق و دلسوز و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار خوب با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ناراحتی ریه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر خوبی است و از نظر تشخیص فوق العاده ایست
۱۴۰۱/۱۱/۱۲الهی شکر
۱۴۰۲/۰۸/۰۶بله. مشکل آب آوردن ریه. خوب تشخیص دادن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹خوب بود عفونت گلو
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸