۱۹۶۹ نفر
دکتر اکرم اصغری

دکتر اکرم اصغری

بورد فوق تخصصی بیماریهای ریه

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۱۱۲۴
۹۷% پیشنهاد کاربران
۱۶۴۹ نفر

خیلی خوب هستن با انرژی و مثبت و جدی

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

سرفه شدید داشتم الحمدلله با نسخه ی ایشون خیلی سریع نتیجه دیدم

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

الحمدالله خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

خوب هسند

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

با سلام ایشان واقعا دکتر عالی و متبحر هستند

۱۴۰۱/۰۷/۰۸

عالی بسیار خوب

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

آلرژی و سرفه مدام و با یک ویزیت خوب شدم

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

دکتر کاردرستوبا اخلاقعالیهستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

دکترخوبی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

درمورد ریه مادرم بود و راضی هستیم

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

دکتر عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

بسار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

کرونا.و درگیری ریه شدید

۱۴۰۱/۱۰/۲۷

دخترم مشکل ریوی داشت که خدا رو شکر با داروهای دکتر اصغری خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

مشکلی عفونت ریوی داشتیم که خداروشکر بهتر شده

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

سلام مشکل تنفسی داشتم و خیلی شدید بود و پیش خیلی ازدکترهای فوق تخصص ریه رفتم اصلا نتیجه ندیدم و الان تحت نظر خانم دکتر هستم و مشکل تنفسیم کامل از بین رفته

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

حساسیت و آلرژی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

مشکل سرفه و تنفس

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

هنگام سرفه کردن خس خس می کردم چنددوره آنتی بیوتیک مصرف کردم خوب نشدم پیش ایان رفتم حساسیت تشخیص دادن خوب شدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

دکتر خ

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

سرفه های زیاد میکردم با یه دور مصرف دارو خوب خوب شدم

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

برا پدرم پیش ایشون مراجعه کردم عالی

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

صرفه شدید داشتم و اینکه با مراجعه ب دکتر اصغری خیلی بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عالی یرخورد خوب تشخیص عالی درمان بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

خواھرم اسم داشتن ک خدا را شکر خیلی بھتر شدن

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

خانم دکتر کارشون فوق العاده ست

۱۴۰۳/۰۴/۱۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیار پزشک خوب و با تجربه ای هستن، محیط مطب آروم و تمیز و خیلی با حوصله به صحبت های بیمار گوش میدن

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

پزشک ، محترم و با حوصله و خوش برخورد تشخیصش عالیه

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

بسیار با حوصله و با تجربه هستن. برخورد عالیه

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

خوش برخورد بود با معاینات دقیق و از سر صبر به حرف بیمار گوش میدادن،،، من که راضی بودم.

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عالی بوده

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

تست ریه دادم

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۴/۱۶

با تشکر ، ایشان دکتر مجربی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

مشکل اصلی من قبلا کرونا و جدیدا آنفلوآنزای تیغی بود که با مراجعه به خانم دکتر اصغری با تشخیص درد به بیمارستان انتقال و درست و حسابی درمان شدم و خدارو شکر از مریضی که ریه هایم را درگیر کرده بود رهایی یافتم

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

برای تشخیص کرونا

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

تو ایام کرونا فقط به لطف خدا و تخصص خانم دکتر بود که پدرم زنده موند واقعا دستاشونو میبوسم که با دلسوزی تمام کمکمون کردن

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

خیلی با صبر وحوصله به مشکلات بیمار توجه میکند

۱۳۹۸/۱۲/۲۴

در نوع تشخیص بسیار عالی و همچنین دارو بسیار عالی عمل کردند

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

آسم داشتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

بسیار با حوص

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

هنوز داریم میریم

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

سلام. سرفه های خیلی شدید داشتم و واقعا داروهاشون عالی بود خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بسیار خوب

۱۳۹۹/۰۴/۲۲

بیمار با سابقه سرطان پستان بودم و بهبود یافته،به دلیل عفونت شدید ریه و اختلال در دستگاه تنفسی به ایشان مراجعا کردم،هزاران دکتر به من کفتن متاستاز به ریه ست و باید مجدد شیمی درمانی شروع شه،ولی خوشبختانه با تشخیص دکتر اصغری مشخص شد پورت تزریقم عفونی شده با خارج کردنش از بدن خالم خوب شد و جونمو الان مدیون علم دکترم،تا ابد سلامت و تندرست باشید،خانم دکتر مهربان و عالم.

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

تشخیص وددر

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

نتیجه عا

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

ایشان دکتر بسیار خوبی هستن و بیمارهشو سعی میکنن با کمترین دارو مداوا کنن

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

ایشان خوش اخلاق و دقیق هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

خودابب

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

عالی درجه یک

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

برخورد و اخلاق عالی.مشکل تنگی نفس داشتم.با یه ویزیت مشکلم خداروشکر حل شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

سرفه های شدید داشتم عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

مادرم رو نجات دادن،از نرگس حتمی،بایک سوم تک ریه

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

سلام، از اقوامم پیش دکتر اومدن درمان شدن

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

خانوم دکتر خیلی خوبی هستن ،با اخلاق هستن و تو کارشون هم بسیار حاذقن،برا بیمار وقت میزارن و بهترین دارو و راه حل و ارائه میدن

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

مشکل ریه

۱۴۰۱/۰۶/۰۵

فقط ۱یا۲بارویزیت شدم.

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

سرفه ز

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

فعلا در حال مراجعه هستم ولی تعریف علم ایسان را خیلی شنیدم

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

خیلی عالی هستند ممنونم از زحمات ایشان

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

مشکوک به کرونا بودم که دکتر گفتن اصلا علایمتون مربوط به کرونا نیست

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

ما چند بار نوبت گرفتیم منشی هاشون زنگ زدن کنسل کردن

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

سلام .من از مراجعه به ایشان کمال رضایت دارم هم از اخلاق خوب وهم تشخیص بیماری کمال تشکر از ایشان دارم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

دکترخیلی خوبی

۱۳۹۹/۰۷/۲۶

عفونت ریه.

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

بسیار صبور هستند و با دقت معاینه انجام میدهند و سوالات زیاری درباره مشکل بیمار می پرسند و توضیح می دهند

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

مادرم زیاد سرفه هاس خشک داشتن الحمدالله بهتر هستن الان بامصرف دارو هایی که تجویز کردن اخلاقشون هم خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

عالی بود،تشخیص خوب و درمان موثر

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

بسیار عالی بودند

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

ریه بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

عالی کرونا داشتم خوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

ایشان پزشک توانا هستند

۱۳۹۷/۱۰/۰۱

عاااااالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

در دوران کرونا مراجعه کردم و خداروشکر با تجویز خانم دکتر هم خودم و هم همسرم سریع درمان شدیم

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

مشکل حاد ریه ، مانند آب آوردن ، تنگی تنفس ، و عفونت فراگیر ریه ، ضمنا جانباز شیمیایی هستم ، با یک نسخه و یکبار ویزیت به زندگی طبیعی برگشتم ، دست ایشان شفاست ، بیمار عالمی

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

درد قفسه سینه داشتم رفع شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عفونت شدید سینوس

۱۴۰۱/۰۹/۰۴

حرف ندارد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۱/۰۵/۰۶

سلام خوبه عالیه

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بسیار عالی و متخصص

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

خوب بود همه چیز

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

بیماری رو عالی تشخیص دادن ..بسیار مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

ریه بهتره الحمدالله

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

مشکل تنفسی

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

تشخیص بیماری خیلی به موقع و درمان عالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

راضی هستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دکتر خوب هستن

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

سلام.برای کرونای مادر شوهرم مراجعه کردم.درماندسدن بحمدلله.دکتر متخصص و دلسوز

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

اب ریع

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بسیار عالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

عالی ب

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

عالی بودن چقدر خوش برخورد صمیمی با بیمار صحبت میکردن و خیلی ام ماهر بودن در تخصصشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بسیار عالی در تشخیص بیماری

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

دکتر خوبی بود.

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

ایشون بهترین دکتری هستند که میشناسم

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز کرونا داشتم ،و ریه هام درگیر شده بودن، التهاب ریه داشتم ،و تحت نظر دکتر اصفری درمان شدم ،خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

مشکل تنفسی

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

آسم مزمن

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

بدک نیست

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

آسم شدید فعلا خوبم

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

ایشان بسیار با علم و آگاهی بالا و دلسوزی فراوان درمانگر بیماران هستند

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

برای آسم مادرم مراجعه کردم و نتیجه بخش بود

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

خوب بوده چندسالی هست تحت نظرم

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

بسیار بسیار عالی و خوش برخورد و دلسوز

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

عالی،درمان شدم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

مشکل ریه داشتم حل شد

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

سلام دکتربسیارخوبی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۱۵

سرفه شدید خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

بسیار با اخلاق و کاربلد

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

تنگی نفس

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

نتیجه دارم میگیرم

۱۴۰۲/۰۸/۱۰

ناراحتی ربوی

۱۳۹۸/۰۷/۳۰

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

کرنا بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

باردار بودم کرونا گرفتم

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

کمی بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم بابت سرفه

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

خیلی خوب

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

دختر ۱۴ساله ام اسم داشت وکاملا خوب شد

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

مادرم اسم داشت الان بهتر شده کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

بعد از ۴ ساعت معطلی نتیجه ای هم نگرفتیم درضمن مطب فاقد صندلی کافی برای مراجعین بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار عاای

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

مشکل سرفه شدید

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

بسیار عالی باحوصله وحاذق

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

بیماری ریه دخترم سرفه های خلط دار خداروشکر الان خیلی بهتره

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

بسیارخوب

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

مشکل سرفه شدید 7ماهه داشتم ک با اولین مراجعه خوب شدم واقعا کارشون عالیه من ک خیلی رازی هستم

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

ناراحتی ریه داشتم. عالی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

بسیار عال

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

هنوز نتیجه ندیدم

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

دکتربسیارعالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

بله خوب

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

درگیری ۹۰ درصدی ریه

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکتر بااخلاق و باسواد

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

عفونت ریه

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

مشکل تنگی نفس داشتم حل شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

خیلی کارش

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

همسرم مشکل ریه

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

مشکل ریوی داشتم و حساسیت شدید با تجویز و تشخیص ایشون بهتر شدم و در حال طی کردن دوره درمان هستم

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

عالی می باشد

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

مشکل اسم

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

دکتر خیا

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

مشکل ریه داشتم و بایک نسخه خوب شدم،دکتر بسیارعاای وباتجربه

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

مشکل معده داشتم که خانمدکتردارودادن خوب شدم

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

سلام .مشکل سرفه کردن داشتم از وقتی زیر نظر خانوم دکتر هستم بسیار حالم خوب شد بسیار دکتر خوش برخورد وخوش اخلاق باتجربه هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دکتر بسیار حاذق

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

سلام من نفس تنگی داشتم خوب شودم خیلی دکتور خوب است

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

مشکل سرفه وسینه داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

خوب بودند

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

نتیجه خوب

۱۴۰۳/۰۳/۱۴

پزشک بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

یک نوبت بنده را ویزیت کرده بد نبود

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

برونشیت ریه داشتم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

عالیند

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

مشکل تنفس وعفونت ریه داشتم رفع شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۳

وجدان کاری انظباط کاری خوش برخورد منظم

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

سه سال بودسرفه میکردم هرکجادکتررفتم نتیجه حتی تهرانم رفتم ولی دکتری اصغری بایک نسخه منوخبکرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

مشکل ریه داشتم نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

کرونا. عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

پزشک واقعا عالم، دلسوز، و صبور آسم و آلرژی فصلی من رو با مهارت کنترل میکنند

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

خیلیی عال

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عرض سلام و خداقوت خدمت خانم دکتر اصغری عزیز که با حوصله و صعه صدر به بیماران خدمت رسانی میکنند و تشکر ویژه از آقای محمودی که با برنامه ریزی دقیق و منظم مانع از اتلاف وقت بیماران میگردند خداوند به همه سلامتی عنایت فرماید محمد میرزائی بدرآبادی با تشخیص صحیح و دستورات لازم دکتر درخصوص مصرف داروها ، الحمدلله روبه بهبودی میباشند سپاس از لطفتون

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

بسیار پزشک خوب و عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

سرفه های شدید

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

کار دکتر عالیه

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

سلام موقع کرونا خیلی عالی بود ممنون از خانم دکتر اصغر ی

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دکتر بینظیر با حوصله و عالی همه جوره بنده راضی بودم از ایشون، با آرزوی سلامتی

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

سلام و سلامتی دکتر فعال و قابل اعتمادی هستند و نسخه های ایشان موثر میباشد. خداوند این خوبان را زیاد فرماید.انشالله

۱۴۰۵/۰۱/۱۹

فقط ایشون تونستن مشکل مادرم رو حل کنن

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

مشکل ریه..خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

پزشک بسیار صبور وخوش برخورد هستند وبا صبر پاسخگوی بیمار هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عااآلی

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

پسرم حساسیت ریوی داره، تحت نظره

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

دکترمادرم بودن وخیلی خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

سلام .دختر من آسم داره .بدون اینکه داروی زیادی بده با یه اسپری اونو خوب کرد .در حالی که دختر من سرفه های خلطی داشت .کامل خوب نشد .ولی تو زمستون که حالش بد میشه با اسپری خوبش کرد .

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

درد قفسه سینه. خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

تشخیص سل

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

دکتر مهربون و با حوصله .وقدرت تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

مشکل ریه داشتم خوب شدم باز عود کرده

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

دکتر بی نظیر و عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عفونت ریه بر طرف شد

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

اسم الرژی از زمانی که پیش ایشون میرم حالم خیلی بهتره

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

بخاطر عفونت ریه بیمارستان بستری بودم و ایشون پزشک بنده بودند

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

خوب عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

برونش ریه داشتم و درمانشون عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

خیلی خوب وخوش اخلاق وباتجربه

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

سرفه شدید ولی خدا رو شکر حل شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

خوش برخورد و مهربون و یک دکتر کاملا کار بلد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

تنگی نفس گرفته بودم توی دو ماه مشکلم حل شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عالی درجه یک

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

عالی بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

مادرم تنگی نفس داشت تشخیص و درمان خانم دکتر بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

عالی عا

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

بسیار باتجربه

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

پدرم بستری ایشون بود تو بیمارستان امیرالمومنین برای ریه

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

عالی عالی عالی

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

سلام برخورد با بیمار عالی توضیح در مورد بیماری عالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دکتر باوجدان، هر سوالی ازشون بپرسی حتی اگر مربوط به تخصص خودشونم نباشه هر جور ک باشه کمکت میکنه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

در زمان کرونا.. جهت چک ب ایشان مراجعه کردم

۱۴۰۲/۱۰/۱۳

بسیار راضی بودم چون تشخیص دادن بیماری رو درمان رو شروع کردند البته همراهی ایشان با دکتر روماتیسم خانم دکتر معصومی بسیار کارساز شد

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

از شیوه معاینه و درمان ایشان رضایت کامل دارم

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

.خداروشک

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

مشکل سینوزیت داشتم با نسخه ایشان خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

ایشون در رابطه با آسم عالی است

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

اخلاقشون با پرسنل اونجا خوب نیست و روی بیماری که اونجا نشسته تاثیر میزاره

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خیلی خوب بود ،سرفه های مکرر

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

نتیجه ایی فعلا حاصل نشده

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

به بیماری کورونا و درگیری ریه مبتلا بودیم و ایشون عااالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

عفونت حاد ریه

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

خب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

عالی ه

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

برای عمل سینوس بینی نیاز به مجوز دکتر متخصص ریه داشتم.ایشون معاینه کردن و تست ریه گرفتن.خداروشکر مشکلی نبود و عمل کردم.خیلی هم خوش برخوردن ایشون.

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

فعلا ادامه میدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

مشکل حادتنفسی

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

خوب هستن

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

بسیار عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

کرونا دارم...فعلا تحت درمانشونم... دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

مشکل ریه زیرنظرهستن مادرم

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

سلام خانم دکتر اصغری بسیار پزشک خوب ومهربانی هستن مادرمن مشکل ریه داشت با کمک دکتر خداشکر الان بسیار حالشون بهتره

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

مشکل ریه هام

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

فوق العاده با اخلاق و دقیق و دلسوز و کاربلد

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

بسیار خوب با تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

ناراحتی ریه

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

دکتر خوبی است و از نظر تشخیص فوق العاده ایست

۱۴۰۱/۱۱/۱۲

الهی شکر

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

بله. مشکل آب آوردن ریه. خوب تشخیص دادن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

خوب بود عفونت گلو

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۸
فوق تخصصی ریه
قمخیابان ۴۵ متری صدوق، نبش کوچه ۵۷، ساختمان زعفرانیه، واحد ۱
پاسخگویی:
***در زمان اذان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جهت استراحت ونماز بیماری ویزیت نمی‌شود.
۱-جهت نوبت دهی روز‌های زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه)، نوبت دهی ازساعت ۱۵ تا ۱۷ فقط تلفنی برا همانروز با شماره تلفن
۲-روزی که نوبت شما در نوبت دات ای ار ثبت شده، حدود ساعت ۱۳ تا ۱۵ با شماره ۰۲۵۳۲۹۲۹۲۵۲ با شما تماس گرفته خواهد شد، لطفا جهت حفظ نوبت پاسخگو باشید، در صورت عدم پاسخ نوبت شما کنسل و به بیمار دیگری اختصاص مییابد.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۳:۴۰ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    کسانی که دکتر اکرم اصغری را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر ایمانه سادات موسوی فخر غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر ایمانه سادات موسوی فخر
    اینستاگرام دکتر اکرم اصغری

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    فوق تخصصی ریه

    خیابان ۴۵ متری صدوق، نبش کوچه ۵۷، ساختمان زعفرانیه، واحد ۱

    فوق تخصصی ریه

    خیابان ۴۵ متری صدوق، نبش کوچه ۵۷، ساختمان زعفرانیه، واحد ۱