این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بوشهر، بلوار امام خمینی (سنگی)، روبروی خیابان فاطمیه، مجتمع پزشکی تپش، طبقه اول، واحد ۱۰۲
خدمات سونوگرافی:
▫️سونوگرافی جنرال شکم و لگن و اندام ها
کلیه و مثانه، پروستات، بیضه ها، رحم و تخمدان ها، کبد و کیسه صفرا، طحال، پانکراس، تیروئید و نسج نرم
▫️سونوگرافی تخصصی زنان و بارداری
غربالگری اول (NT, NB)، رشد جنین و بیوفیزیکال پروفایل، کالرداپلر جفت و IUGR, پستان، واژینال
▫️سونوگرافی تخصصی اطفال
هیپ، مغز، ریفلاکس، HPSو پیلور، شکم و لگن نوزاد
▫️سونوگرافی کالرداپلر
کاروتیدو ورتبرال، داپلر کلیه و بیضه ها، کالرداپلر عروق تمامی اندام های بدن
خدمات دستگاه رادیولوژی دیجیتال
▫️عکس رنگی رحم (HSG)
▫️تعیین سن استخوانی
▫️انواع گرافی های رنگی (IVP, باریوم سوالو)
▫️رادیوگرافی روتین و تخصصی ارتوپدی
▫️رادیوگرافی ایستاده سرتاسر ستون فقرات (Full Spine)
▫️رادیوگرافی ایستاده سرتاسر اندام تحتانی (Alignment view)
بوشهر، بلوار امام خمینی (سنگی)، روبروی خیابان فاطمیه، مجتمع پزشکی تپش، طبقه اول، واحد ۱۰۲
خدمات سونوگرافی:
▫️سونوگرافی جنرال شکم و لگن و اندام ها
کلیه و مثانه، پروستات، بیضه ها، رحم و تخمدان ها، کبد و کیسه صفرا، طحال، پانکراس، تیروئید و نسج نرم
▫️سونوگرافی تخصصی زنان و بارداری
غربالگری اول (NT, NB)، رشد جنین و بیوفیزیکال پروفایل، کالرداپلر جفت و IUGR, پستان، واژینال
▫️سونوگرافی تخصصی اطفال
هیپ، مغز، ریفلاکس، HPSو پیلور، شکم و لگن نوزاد
▫️سونوگرافی کالرداپلر
کاروتیدو ورتبرال، داپلر کلیه و بیضه ها، کالرداپلر عروق تمامی اندام های بدن
خدمات دستگاه رادیولوژی دیجیتال
▫️عکس رنگی رحم (HSG)
▫️تعیین سن استخوانی
▫️انواع گرافی های رنگی (IVP, باریوم سوالو)
▫️رادیوگرافی روتین و تخصصی ارتوپدی
▫️رادیوگرافی ایستاده سرتاسر ستون فقرات (Full Spine)
▫️رادیوگرافی ایستاده سرتاسر اندام تحتانی (Alignment view)
خوب، زیاد هم معطلی نداشت
۱۴۰۳/۰۹/۱۴سونو بارداری و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۶واسه عمل اسلیو بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سونو کلیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بارداری و عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دقیق و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خوب بودن برا غربالگری
۱۴۰۳/۰۹/۲۰باردادی.
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عالی بود واقعا بی نظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی با حوصله خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بارداری قبلی مراجعه کرده ام
۱۴۰۴/۰۴/۰۴چکاب ماهیانه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶اخلاق و تشخیص عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سنو بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و صبور هست، همچنین با دقت برای بیمار سونوگرافی انجام میدهند.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳OK bod
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۳اول اینکه برخورد منشی و دکتر عالی بود نوبت هم لغو بشه حتما به بیمار اطلاع داده میشه در صورتیکه بعضی از منشی ها به زور جواب سلام میدن حتی.و اینکه بیش از حد معطل نمیشی خیلی خوبه فقط یه مقدار اگر فضای مطب بزرگتر بود خیلی بهتر میشد و اینکه داخل آسانسور مطب هم به شدت گرمه اگه ی فن داشته باشه خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سونو گرافی برای کیست رحمی
۱۴۰۲/۰۹/۰۷سلام اخلاق خوبی دارند بخصوص منشی محترم .چندبار مراجعه کردم تسلط خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مطب جدید که بسیار تمیز و مرتب بود.منشیها بسیار رفتار محترمانه و پیگیرانه داشتند. دستگاه هم که جدید بود و با اینکه آقا هستند اصلا احساس معذب بودن ندارید.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲سونوبارداری عالی هستن آقای دکتر هم تشخیص هم رفتاروبرخوردشون.
۱۴۰۴/۰۳/۲۱سونو بارداری.کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹برای غربالگری بارداری به ایشون مراجعه کردم.قبلا تعریفشون رو شنیده بودم اما از اون چیزی که فکر میکردم خیلی خیلی با حوصله و مهربون تر و دقیق تر بودن.در کل عاااالییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱عالی هم از نظر اخلاق هم تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دکتر خیلی باحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خیلی خوب بود برخورد منشی هم خوب بود و همکا ی لازم رو با داشتند چون مادرم شرایطش خاص بود و نمی تونست مدت طولانی تو مطب باشه
۱۴۰۳/۰۹/۱۱سونو انجام دادم بسیار دقیق و با صبر و حوصله بررسی میکنند برخورد پزشک و کادر مطب عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی خوش برخورد و متین
۱۴۰۴/۰۵/۰۸صنوگرافی وعالی بودکارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار حرفه ای آیت و با حوصله ویزیت میکند
۱۴۰۴/۱۲/۰۹برای بارداری رفتم...عالی هستن عاااااالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷برخورد منشی ها بسیار عالی تخصص و دقت جناب آقای دکتر و اخلاق و حوصله ی ایشان هم مثال زدنی است.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بارداری-عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹۱۱۱۱۱۱۱
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل خاصی نداشتم .برای چکاپ سالانه رفته بودم . سونوگرافی شکمو لگن انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عالی بودند پرسنل بسیار حرفه ای، فضای مطب آرام و مدیریت زمانبندی مراجعه کنندگان پسندیده بود تشخیص حرفه ای دکتر نیز عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷همه چیز خوب بود. مخصوصا برخورد منشی و آقای دکتر بسیار مودبانه و محترمانه بود. منشی داخلی که دستیار دکتر هستند اندکی تحکمی و دستوری صحبت میکنند. البته فضای مطب اصلا زیبنده مجموعه نیست.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سنوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستند و با صبوری کامل با بیمار برخورد میکنند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی هستن و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱سنو بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بارداری عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل عفونت پروستات... کارش خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳غربالگری Ntداشتم..درکارشون بسیارباحوصله ومهارت کافی داشتن..کارشون عالی بود..من واقعاراضی بودم ازایشون...وخیلی خوش برخوردومهربون بودن..
۱۴۰۴/۰۴/۰۲خیلی عالی هست
۱۴۰۴/۱۱/۱۹باردار بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سونوگزافی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵چربی کبد
۱۴۰۳/۰۴/۰۹باسلام
۱۴۰۳/۰۵/۰۷دکتر خوبی هستن. تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳مشکل کل
۱۴۰۳/۰۱/۰۵برای سونوتشکیل قلب. دکتر با حوصله و خوبی. پیشنهاد میکنپ
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۰بسیار صبور و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶سونو های بارداری انجام دادم واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بارداری خارج رحم داشتم.اقای دکتر خیلی عالی و سریع تشخیص دادن.ازشون خیلی خیلی راضی بودم دقیق و باحوصله
۱۴۰۱/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۸سونو تیرویید داشتم بسیار باتجربه و با حوصله و با ادب
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سونو تشکیل قلب جنین . ۸ هفته . خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دور اقدام کردم شانس غربالگری اول رو از دست دادم ولی دکتر خوبی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۷سونوگرافی داشتم عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار صبور دقیق و مهربان از ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷3490458584
۱۴۰۳/۰۶/۲۷سونو بارداری داشتم که کارشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷نوبت هاش سر وقت نیست
۱۴۰۴/۰۱/۱۶سونو کبد داشتم خیلی توضیحات کامل و خوب و با دقت انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی در تشخیص و اخلاق همه سونوگرافی های بارداری رو زیر نظر اقای دکتر هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳کاردرست و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۰۴سنوگرافی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷برای خونریزی ماهای اول بارداری رفتم تشخیص به موقع وراضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵تشخیص های اقای دکتر مورد تایید پزشک های شیراز هست با سواد با اخلاق هستند و محیط تمیز واصول بهداشتی کاملا رعایت میشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۵منشی و دکتر خیلی خوش اخلاق بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱مشکل فیبروم رحم داشتم،ایشون به خوبی تشخیص داد
۱۴۰۱/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عالی کارش
۱۴۰۳/۰۸/۰۲سونوگرافی بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بهترین دکتر سونوگرافی و بهترین تشخیص و مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۰۴بهترین
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی و خوش اخلاق باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سونو قلب جنین
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بارداری،
۱۴۰۳/۰۶/۲۹برای سونو ان تی رفتم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوش برخورد با حوصله و علم بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۸سونو بارداری
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶مشکل کلیوی و
۱۴۰۲/۱۰/۲۵تشخیص و دقت عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عملکرد و تشخیص دکتر بسیار عالی بود کاملا با دقت و حوصله بررسی میکردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوبه تتتتت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خوبی است کارش هم عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیاااار دکتر خوش اخلاق هستن و تشخیص عالی دارن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عالی هستن آقای دکتر،تو کارشون بهترینن واقعا.
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار عالی وخوش بدخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بهترین و با سوادترین دکتر سونوگرافی بوشهر دکتر مهرور هستند،تشخیصشون حرف نداره،رفتم شیراز گفتن عالیه سونوگرافیت همه رو همونجا انجام بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالیچچچچ
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عدم تشکیل قلب جنین
۱۴۰۳/۰۵/۱۳اخلاق و تشخیصشون نظیر نداره تو بوشهر،همه ی سونوگرافی های بارداریمو پیش ایشون رفتم،الانم نوزادمو برای چکاپ میبرم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکترمحترم و دقیقی هستن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۴شکر خدا فقط نیم ساعت معطل شدم تا رفتم آقایدکتر هم خیلی با حوصله بود و هست و مطب هم تمیز بود ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سونو ۸هفته .خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل کلیه داشتم بخوبی و باحوصله بررسی کردند
۱۴۰۳/۰۷/۱۹مرتب بادقت بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دوران بارداری هستم و سونو NT دکتر انجام دادن آقای دکتر با صبر و حوصله و برخورد خوب کارشون رو انجام دادن همچنین برخورد پرسنل کلینیک هم بسیار خوبه و همچنین خونریزی و لکه بینی داشتم اونم دکتر خیلی خوب بررسی کرد
۱۴۰۴/۰۳/۱۴مثانه کلیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر بسیار خوش برخورد و آگاه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار با تجربه ، خوش اخلاق و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی وباصبروحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۹باردار
۱۴۰۴/۰۳/۱۵دکتراز نظروقت اخلاق تجریه عالی هستن من اومدم واسه سنو ان تی تمام وقتشو گذاشت در اخیتار ما واقعا با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بسیار عاااالی و باتجربه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱تشخیص دقیق و عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیارعالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۰تشخصیص
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار خوش اخلاق و مودب
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر کار بلد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱بسیار پزشک خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۴سونوگرافی بارداری و همچنین سونوگرافی فرزند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام من سونو Nt داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰من کیست داشتم سونوگرافی انجام دادم جواب درست بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۶مشکل هورمونی داشتم خداروشکر مشکلی نبود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سنوهای بارداری عالی هستن دکتر و بااخلاقترین
۱۴۰۳/۰۹/۱۹سنگ کلیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵سونو از،بیضه واقعان کارشون عالی وخوش،اخلاق.
۱۴۰۳/۰۶/۱۸سونوگرافی بارداری بود عالی بود توضیحاتشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سونوگرافی داخلی عالی بود هم برخورد دکتر هم منشی فوق العاده و خیلی صبور
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۶بهترین و دلسوزترین دکتر بوشهر
۱۴۰۲/۰۱/۱۸دکتر و پرسنل منشی بسیار خوب و خوش برخورد هستن با بیکار و دکتر کارشون فوق العادس
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خیلی دقیق و با حوصله هستن و درکارشون بسیار با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸صبور خوش اخلاق کار درست
۱۴۰۳/۰۶/۲۷برای درمان عفونت بسیار با حوصله دلسوز و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۱۲واقعا دکتر مودب و مهربونی هستن.و در قبال کارشون تعهد و وجدان دارن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار دقیق و با حوصله. کادر مطب بسیار با اخلاق و صبور.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷پر حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۶/۲۹بارداری زیر نظر بودم خیلی خوب وباحوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی،باتجربه
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عاالی بودن از همه نظر
۱۴۰۳/۱۰/۱۳عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب بو
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خیلی خوب هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیارعالی کار سونوگرافی رو انجام داد وتشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار دکتر با حوصله وخوش اخلاق کارش عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۷زخانت رحم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار با اخلاق و منظم و حرفه ای کار رو هم سریع انجام میده
۱۴۰۳/۰۴/۱۸صفراوی تشخیص خیلی دقیق بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳برای سونو بارداری مراجعه کردم فوقالعاده با اخلاق وکار بلد وبا تجربه بودند
۱۴۰۳/۱۰/۰۹پاسخ دهی و رفتار ایشان بسیار عالیه.با ارامش جواب و توضیح میدن و کاملا در کارشون حرفه ای عمل میکنن.
۱۴۰۲/۰۷/۱۷سونوهاشون واقعا با حوصله و دقیق انجام میدند
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی بهترینید
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بارداری عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰باردار سونو
۱۴۰۳/۱۱/۲۷محترمانه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷تشخیص، طرز برخورد، تسلط عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳خوش اخلاق ، حرفه ایی ، مطب تمیز ،وقت شناسی و هماهنگی منشی و بیمار عالی سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲جهت بررسی وضعیت کلیه،پروستات ومراجعه کردم .بسیار باصبرو حوصله ومتین هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰جهت سونو بارداری مراجعه کردم نوبت دهی و تایم ویزیت توسط دکتر عالی دکتر با دقت و با برخورد خوب سونو کردند و پاسخگو سوالات بودند
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر خوب بسیار باحوصله وبادقت کامل
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای تشکیل قلب جنین رفته بودم دستگاه خوبی دارن واضح دیده میشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶پسر من در اثر سرماخوردگی قدرت راه رفتن نداشت، پزشک معالجش لراش سونوگرافی نوشته بود که ما به مطب دکتر مهرور مراجعه کردیم.. بسیااار خوش بخورد و محترم بودن، هم خود آقای دکتر هم کادر مطبشون.. تنها مشکلی که هست که خیلی خیلی هم بزرگه، معطلی زیاده.. ما حدود سه ساعت و خرده ای معطل شدیم و پزشک معالش رفته بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۵