برای سونو رحم فولیکول دارم یا نه
کیست داشتم
خیلی خوب
خوب بود
عالی دقیق
عالی بود
عالی بوده
خیلی دقیق سونو انجام میدن راضی هستم
خدا رو شکر
تشخیص و تجربه ی دکتر عالی بود و با حوصله بودن
خیلی خوب بوده
بسیارعالی
مشکل خاصی نبود
بارداری
عالی است
خیلی عالی
سونو گرافی برای نوزاد بود نتیجه هم کاملا درست بود
بسیار عالی
دکتر خوبی است
بسیار دکتر مهربان و معلومات بالایی دارد
تحت درمان هستم
برای بارداری مراجعه کردم و همیشه با دقت کارشون رو انجام میدادن
کارشون عالیه
پزشک خوبی هستند
بسیار دقیق
خیلی با حوصله و صبور هستند
سونوگرافی
دکتر خوب
باردارم و سونوها رو میرم پیششون
سونوگرافی بارداری، بسیار دقیق باحوصله
سونو قلب داشتم
سونو بارداری
عالی با حوصله
دکتر فوق العاده خوش اخلاق و با حوصله ای هستن . برای سونو بارداری رفته بودم
خیلی خ
بسیار دقیق و با حوصله
سونوگرافی اوکی
سلام بهترین هست
سونو ان تی و تشکیل قلب راضی بودم ازبرخورد منشی و اقای دکتر .. کارشون هم خداروشکر خوبه
بسیار عالی و باحوصله
کیست داشتم.رفع شده
خوب بودند و دقیق
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان سنگی، ساختمان پزشکان پارس، طبقه دوم، واحد ۱۸
برای سونو رحم فولیکول دارم یا نه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰کیست داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عالی بوده
۱۴۰۳/۰۵/۲۳خیلی دقیق سونو انجام میدن راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷خدا رو شکر
۱۳۹۹/۰۷/۱۵تشخیص و تجربه ی دکتر عالی بود و با حوصله بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۵مشکل خاصی نبود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی است
۱۴۰۱/۰۴/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶سونو گرافی برای نوزاد بود نتیجه هم کاملا درست بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲کیست داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار دکتر مهربان و معلومات بالایی دارد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲برای بارداری مراجعه کردم و همیشه با دقت کارشون رو انجام میدادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۳پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۲بسیار دقیق
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خیلی با حوصله و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۶بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۹سونوگرافی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۲باردارم و سونوها رو میرم پیششون
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سونوگرافی بارداری، بسیار دقیق باحوصله
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۵سونو قلب داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سونو بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی با حوصله
۱۳۹۹/۰۴/۳۰دکتر فوق العاده خوش اخلاق و با حوصله ای هستن . برای سونو بارداری رفته بودم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸خیلی خ
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۰۱سونوگرافی اوکی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶سلام بهترین هست
۱۴۰۴/۰۴/۱۲سونو ان تی و تشکیل قلب راضی بودم ازبرخورد منشی و اقای دکتر .. کارشون هم خداروشکر خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹کیست داشتم.رفع شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب بودند و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۲۶