مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا در حیطه دکتر امیرمسعود نگارستانی - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی و در شهر تهران به آدرس تهران ابتدای خیابان پاسداران خیابان شهیدکاشیها(نگارستان دوم) پلاک 2 مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا پاسداران
شماره تماس 02149067 داخلی صفر مشغول به طبابت میباشند. میتوانید از همین سایت نوبت ویزیت مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا را به آسانی دریافت کنید.
مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا

مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا

دکتر امیرمسعود نگارستانی - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی

نوبت دهی
متخصص شماره نظام: ۱۳۲۴۵۹
اطلاعات تکمیلی

جهت نوبت دهی با شماره 49067 داخلی صفر تماس بگیرید و تصویر نسخه خود را از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09016666044 ارسال فرمایید .

مرکز فوق تخصصی تصویربرداری پزشکی آرینا پاسداران به صورت شبانه روزی با ارائه خدمات فوق تخصصی تشخیصی همراه با تجهیزات تکنولوژی روز و با بهره گیری از کادر فوق تخصصی خود و پزشکان رادیولوژیست از اعضای هیئت علمی دانشگاهها آماده خدمترسانی به مراجعین عزیز است. تجهیزات این مرکز از بهترین برندهای آمریکایی و آلمانی در هر زمینه تخصصی میباشد.

لطفا جهت اخذ نوبت برای خدمات ام آرآی/سی تی اسکن/رادیولوژی/سونوگرافی/ماموگرافی/سنجش تراکم استخوان/پانورکس/بیوپسی/آرتروگرافی

مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا پاسداران
تهرانتهران ابتدای خیابان پاسداران خیابان شهیدکاشیها(نگارستان دوم) پلاک 2 مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا پاسداران

شماره تماس 02149067 داخلی صفر

مرکز تخصصی تصویربرداری پزشکی آرینا به صورت شبانه روزی با ارائه خدمات فوق تخصصی تشخیصی همراه با تجهیزات تکنولوژی روز و با بهره گیری از کادر فوق تخصصی خود و پزشکان رادیولوژیست از اعضای هیئت علمی دانشگاهها آماده خدمترسانی به مراجعین عزیز است. تجهیزات این مرکز از بهترین برندهای آمریکایی و آلمانی در هر زمینه تخصصی میباشد.

https://arinamc.ir

    اینستاگرام مرکز تصویربرداری پزشکی آرینا

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید ؟