دکتر اعظم غیبی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در تهران، با فلوشیپ تصویربرداری پستان، خدمات پیشرفته سونوگرافی و تصویربرداری تخصصی ارائه میدهد.
دکتر اعظم غیبی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در تهران، با گذراندن دوره تکمیلی (فلوشیپ) تصویربرداری پستان و اینترونشنال، یکی از پزشکان برجسته در حوزه تصویربرداری تخصصی زنان، بارداری و پستان به شمار میآید. ایشان خدماتی چون سونوگرافی تخصصی جنین، غربالگری سه ماهه اول، اکوکاردیوگرافی جنین و تصویربرداری پیشرفته پستان را در مرکز تصویربرداری طنین در سعادتآباد تهران ارائه میکنند. این مرکز مجهز به دستگاههای روز دنیا از جمله کالر داپلر، الاستواسکن و فیبرواسکن است و امکان انجام سونوگرافی سهبعدی و چهاربعدی برای بررسی دقیق آنومالیهای رحمی و جنینی فراهم شده است.
دکتر غیبی علاوه بر خدمات عمومی رادیولوژی، در زمینه تصویربرداری و بیوپسی پستان، سونوگرافی تخصصی اندومتریوزیس و mapping، ماموگرافی و رادیولوژی تخصصی نیز فعالیت دارد. بیماران میتوانند برای انجام پروسیجرهایی مانند HSG (عکس رنگی رحم)، سونوهیستروگرافی (SIS)، بیوپسی (CNB)، وکیوم بیوپسی و FNA به این مرکز مراجعه کنند. همچنین امکان دریافت نوبت آنلاین برای راحتی بیشتر مراجعهکنندگان فراهم شده است. دکتر غیبی با تجربه و دانش تخصصی خود، خدمات تصویربرداری دقیق و مطمئن را به بانوان و مادران باردار ارائه میدهد.
خدماتی مانند سونوگرافی تخصصی زنان، تصویربرداری و بیوپسی پستان، ماموگرافی و سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی ارائه میشود.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین برای دریافت نوبت اقدام کنند.
این سونوگرافی برای تشخیص و بررسی دقیق ضایعات اندومتریوزیس و برنامهریزی درمانی استفاده میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (بین میدان کتاب و خیابان پاکنژاد)، پلاک ۶۲، موسسه تصویربرداری تخصصی طنین
ایشان پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار وقت شناس، دقیق و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر دقیق و باحوصله و خوش برخورد و تشخیص عالی واقعا همچین دکتری کم هست که با حوصله توضیح بده و خوش انرژی باشه برای همه بیمار وقت کامل میزارن و باعجله کار انجام نمیدن ممنونم از دکتر بخاطر همه چی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱خانم دکتر بسیار با اخلاق وکاردان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستش تشخیصش درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار حاذق خوش برخورد و مسئول
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹این دکتر و مرکز درمانی فوق العاده هستن، بسیار خوش اخلاق و محترم هستن. دکتر خییییلی حرفه ای و دقیق هستن و با صبوری به تمام سوالاتتون پاسخ میدن، ازشون ممنونم که با رفتارشون و پاسخ دادنشون استر منو کمتر کردن و جواب سونو هم بلافاصله آماده شد. من اینجا رو به همه توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹پلیپ دهانه رحم .عمل جراحی شدم و تا حدودی بر طرف شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷سونوگرافی واژینال داشتم. هیچ ناراحتی حس نکردم. تشخیص ایشون هم بسیار خوب و حرفه ای بود.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰غربالگری بارداری انجام دادم بسیار خوش اخلاق و متخصص هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۸ایشون عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶سونوگرافی بسیاردقیق بود ولی من دقیقا سه ساعت معطل شدم تا نوبتم شد با اینکه سرساعت اونجا بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بیوپسی پستان فوق العاده با تجربه خوش برخورد هیچ دردی نه موقع انجام کار داشتم نه بعدش
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی خوش اخلاق بودن ممنونم من تو کلینیک قلب دکتر عبدالوهاب برادران کار میکنم سونو شکم و لگن هم میگیم انجام بدن ب مریضا منم جایی و بپرسن شمارو معرفی میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳خوش برخورد و متخصص در کارشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سونو و ماموی سینه انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸شرایط مطب مناسب بود ولیکن تعداد صندلی نسبت به تعداد پذیرش بینار کم است. ضمنا نوبت براساس ساعت رزرو زمان رعایت نمی شودو تاخیر زمانی نسبتا زیاد است. همچنین هیچگونه بیمه ای را قبول نمی کنند و عملا امکان دسترسی به سایت بیمه سلامت را هم ندارندو بیمار بایستی تمامی هزینه را پرداخت نماید.
۱۴۰۳/۱۲/۲۶کیست سینه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار صبور و منبحر
۱۴۰۲/۰۳/۰۹برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ویزیت اول بود ولی توجه خوبی داشتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تشخیص و برخوردشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۱۷برای چک آپ میرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار عالی و با حوصله هستند خوش برخورد و خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خیلی باحوصله و سرصبر سونو رو انجام دادند و به هر سوالی جواب دادند، من ازشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸سنو جن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵آسیت شکمی تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۳تشخیص دقیق دکتر زنان من گفت کارت ویزیتش رو براشون ببرم و گفتند چقدر دقیق تشخیص دادند
۱۴۰۵/۰۱/۱۵باسلام
۱۴۰۳/۰۳/۲۷من تمام سونوهای بارداریم رو پیش خانم دکتر بودم عالی بودن کارشون حرف نداشت و از همه مهمتر تشخیص دقیقشون تو انومالی برای کلیه جنینم باعث شد که دکترم پیشگیری لازم رو انجام بده که از خداروشکر بعد از به دنیا اومدن سونو از بچه شد و هیچ مشکلی نبود ممنونم از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عالی هس
۱۴۰۳/۰۳/۲۰دکتر خوب وخوش برخورده وکارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰از نظر اخلاق و مهارت عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱کیست سینه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی بود و خیلی هم سریع رفتیم تو و کارمون انجام شد و دقیق هم بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار مهربان و وارد در کارشون بودن .
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۸فیبررون
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی و دقیق بودن تمام مدارک قبلی رو هم مقایسه کردن در کل بسیار راضی بودم و به نظرم جز محدود تصویر برداری های هست که اینقد دقیق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۲بسیار از خانم دکتر و پرسنلشون متشکرم در شرایط جنگ و زمانی که هیچ پزشکی کار نمیکرد مطبشون دایر بود و کار مریضها رو راه مینداختن امثال ایشون رو خدا برای ما حفظ کنه
۱۴۰۵/۰۱/۲۱بسیار مجرب و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار دقیق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خوب بودند البته رعایت حریم خصوصی مریض کاملا متوسط بود.
۱۴۰۱/۰۴/۰۸تسلط و مهارت عالی برخورد خانم دکتر و همکاران هم عالی بسیار در کار خود متبحر هستن و خیلی وقت میگذارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عالی هستن. با دقت و صبور و کاردان
۱۴۰۳/۰۳/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸بسیار مرکز عالی و اروم و تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عالی و خوش انرژی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بهترین دکتر خوش برخورد حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالییییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای سونوگرافی پستان، با حوصله و با دقت بودن، فقط خوده خانم دکتر غیبی نبودن، بهتره اسامی دستیارانی که اونجا کمک میکنن به ایشون توی سایتشون ذکر بشه که از قبل در جریان باشیم قرار نیست خودشون انجام بدن، یا حداقل بگن چه تایم هایی خودشون تشریف دارن.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱از سرکارخانم دکتر غیبی نهایت تشکر را دارم نحوه کارشون واقعا رضایت بخش وبسیار خوب میباشد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار با دقت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰کیست سینه دارم و ایشان فوق العاده مهربان با اخلاق و ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷من دفعه اول بود میرفتم پیش خانم دکتر هم مامو گرافی انجام دادم هم سونوگرافی و خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پزشک خوبی هستند وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خود خانم دکتر نبودن و دکتر جایگزین سونوگرافی را انجام داد. دفعه پیش هم همین طور بود ،ظاهرا فقط اسم ایشون تو سایت هست ،یه دکتر دیگه کار را انجام می دهد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹واقعا بینظیر هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام سنو کبد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سونوگرافی سینه داشتم که با ماموگرافی تطبیق دادن و راهنماییهای لازم رو کردن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰کار بلد و مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۰۱مهربون بودن خیلی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی و
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵باسلام.از ایشون کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴جهت تحویل جواب سونوگرافی حدودا ۲ ساعت معطل شدیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دقیق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴با حوصله با دقت مودب و سر وقت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خانم دکتر بسیار مودب. صبور و بادقت هستند. کارها با نظم انجام میشود. پرسنل بسیار مودب هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۳فیبروم سینه تشخیص خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بینظیره واقعا،کاش صبر و حوصله خانوم دکتر صفاری رو همه داشتن، سونوشون تکه تو ایران
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر غیبی خودشون خیلی ماه هستند خوش برخورد با دانش و …
۱۴۰۳/۰۲/۰۹سونوگرافی شکم و لگن.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار دقیق و مودب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر با حوصله و خوبی بودن و بسیار با دقت سونوگرافی کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱باعرض سلام تشخیص در رادیولوژی و سونوگرافی حرف اول وآخر رو میزنه خانم دکتر غیبی جزو بهترین ها در تشخیص درست و تجربه بالا ،دقت بالا و فردی دلسوز و مهربان است .خدا انشاالله بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار بت
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بشیار عالییییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۰کاربلد،مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳معطلی زیاد- عدم طرف قرارداد-عدم توضیح پزشک
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱در کلینیک، خانم دکتر الهه صفاری سونو رو انجام دادند، بسیار با دقت و با حوصله همهچیز رو بررسی کردند و من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱اخلاقش خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۲/۱۷سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱برخورد پرسنل و انجام کارها و اعلام نتایج خوب و رضایتبخش بود. تشکر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام .مشکل معده .مطب تمیز وعالی پرسنل محترم وبا اخلاق از همه مهمتر با کلیه بیمه ها قرار داد داره این برای بیماران دلگرمی با این اوضاع اقتصادی .اما هیچ توضیحی در مورد بیماری به بیما نمیدهند نه توصیه خواصی که بگن به چه دکتری مراجعه کنیم در کل خوب وعال
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۰۷سونو شکم و لگن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بهترین مرکزی که تاحالا مراجعه کردم خیلی عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۰خیلی دکتر دقیق و خوبی ان من کل دوران بارداری پیش ایشون میرفتم عالی ان
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تشخیصشون درست بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عالی تشخیص دادن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تیسباندبسسس
۱۴۰۳/۱۲/۱۷با حوصله، خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی هستن خوش برخورد مهربون
۱۴۰۱/۰۳/۲۴نوبت دهی و سایر امور عالی، خانم دکتر هم خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳با سواد، دقیق، محترم ، عالی بودن ایشون خیلی وقت میزارن برای مریض ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خوب و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۷چک کردن بودن بیشتر
۱۴۰۳/۱۰/۰۴یک تجربه بسیار معمولی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳برای چک آپ رفته بودم تشخیص عالی وقت کافی برای هر بیمار صبورانه بررسی میکردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر با اخلاق و با دقت عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار باحوصله و دقیق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بنظرمن خیلی شلوغ بود و طبق ساعت گرفته شده ازسایت نمیفرستادن داخل و شلوغی زیاد باعث عجله کارکردن دکتر میشد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶جهت سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار با دقت
۱۴۰۲/۱۲/۰۹کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بنظرم بسیارمتین منطقی هستندوباجدیت توام بانگاه مهرآمیزبابیماربرخورددارند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عالی ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱اندومتریوز. عالی بود بررسی و تشخیصشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲نمونه برداری پستان
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بسیار عالی و حرفه ای هستن کار من بسیار تخصصی انجام شد کار حرفه ای و اخلاق و برخورد عالی بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سونو گرافی واژینال و اندمتریوز بسیار دقیق . فقط مدیریت زمان در تایم نوبت ندهی وجود ندارد و معطلی دارد. اما بسیار دقیق بودن ممنونم از خانم دکتر غیبی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی و بسیار خوش برخورد و کاردرست تشریف دارند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶عالی بود فقط یه کم معطل شدیم اونم بخاطر شلوغی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵ایشان پزشکی حاذق با دانش و مجرب و با تجربه هستن من اولین بارم بود مراجعه داشتن ولی از شرح حال گرفتن پزشک مشخص میشه که دانشش در چه حدی هست. من پسندیدم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱تشکرفراوان ازخانه دکترغیبی وپرسنل محترمشان
۱۴۰۴/۱۱/۰۸زهرا نوروزی
۱۴۰۲/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹با سلام و تشکر ویژه از خانم دکتر مهربان و صبور خانم دکتر غیبی،بنده مشکل آندومتروزیوس داشتم با حوصله سونوانجام شد و راهنمایی های لازم انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰٢ساعت تاخیر در پذیرش
۱۴۰۴/۰۱/۲۱بسیار تا بسیار دقت در کارشون دارند و من کاملا راضیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶عالی وبادقت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸ماموگرافی و سونوگرافی انجام شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۳به نظر بنده بسیار عالی وحرفه ای هستن و تشخیص صحیح برای من گذاشتن دستگاههای مرکزشون خیلی به روز ودقیق هست
۱۴۰۲/۰۹/۱۷کارشون دقیق و عالی فقط در نوبت دهی ضعیف . خیلی وقت آدم گرفته میشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خیلی دکتر مهربون و در کارشون وارد هستن و با دقت بالا کارشون رو انجام میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر دقتشون عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۲۲من برای نخستین بار مراجعه داشتم اولین سونوگرافی بود که اینقدر دقیق برای من انجام شد و مشکلی که سالیان سال درگیرش بودم رو بلاخره اینجا تشخیص داد خیلی خیلی متشکرم عالی بود همه چیز پرسنل خوش برخورد و محترمی هم داشت به نظرم بی نظیر بودن از هم لحاظ
۱۴۰۵/۰۳/۱۷کنسر سینه بودم. بسیار دقیق بررسی میکنند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خوب بود ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی و بسیار حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۲نتیجه خوب و کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹کیست سینه
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار مجرب و بادقت
۱۴۰۳/۰۸/۰۴برای مادرم سونوگرافی ماموگرافی و سونوگرافی سینه انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خیلی دقیق و منصف هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳خوب و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دقیق، منظم پرسنل هم خیلی محترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی جالب نبودند در تشخیص
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی کار درست بودن مطب خیلی شیک و تر و تمیز بود دستگاه های به روز با دقت بالا رفتارشون به شدت مهربانانه ودوست داشتنی . فقط یکم تایم انتظار زیاده وگرنه همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خیلی معطلی داشتم بقیه موارد اوکی بود ولی اینکه کاش طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی بودن خیلی بهتر بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۱راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار مرتب و کاردرست هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خیلی خیلی عالی وحرفه ای بودن به همه پیشنهاد میدم من چندین بار مراجعه داشتم تمام پزشکان عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عالیییییی ترین
۱۴۰۳/۰۷/۰۱اخلاق خوب و سونوگرافی باحوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۲/۰۶سونوگرافی ترنس واژینال انجام شد بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸سونوگرافی چکاب انجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸کیست سینه عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶سونوی دخترم که عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱غربالگری سرطان پستان
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بسیار دقیق و با حوصله در سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴سونو و مانا گرافی دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱برای سونوگرافی رفتم عالی بود با دقت و صبور و تشخیص صحیح
۱۴۰۲/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲مشکل درد در سینه
۱۴۰۳/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴تشخیص عالی در زمینه میوم رحمی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸برای سنوگرافی کامل مراجعه کردم. باحوصله و دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر غیبی عششششقه حرفه ای و مهربون
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خوب و خوش اخلاق..ووشلوغ
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سونو بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار ض
۱۴۰۱/۰۲/۲۰مثل همیشه بی نظیر خانم دکتر بهترینن
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دفعه سومی بود که پیششون میرفتم خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بییار دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲برای بررسی رحم و سایز فولیکول مراجعه کردم بررسی دقیقی انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۵/۰۳اندومتروز . تشخیص درست و بسیار خانم دکتر مهربان و با حوصله بودن. من راضی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سونوی تیرویید انجام دادم .خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار دقیق وخوش برخورد بودن هر سوالی که داشتم رو برام توضیح دادن ممنون از خانم دکتر غیبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱انجام سونو رحم و سینه بسیار صبور و بادقت و متشخص
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بهترین دکتر از لحاظ تخصص و اخلاق ، واقعا هر بار میریم پیش ایشون راضی هستم. مطب بسیار تمیز و پرسنل آروم و مهربون هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۰کارشان مناسب
۱۴۰۴/۰۲/۱۳برای سونوگرافی جنین مراجعه کردم بسیار خوشبرخورد و باسواد هستن تنها مشکل این بود که معطلی زیاد داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۱۲خیلی خو
۱۴۰۳/۰۳/۱۵ایشان در کار خود مهارت خوبی دارد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳فیبروم ساب موکوزال جراحی شدم دقیقا سایز فیبرومی که سونوگرافی ثبت شده بود بعدازجراحی خارج شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵تایم انتظارش زیاد بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خیلی دقیق و با حوصله سونوگرافی را انجام میدن وبسیار خوش اخلاق.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سلام وقت شما بخیر دکتر غیبی بسیار خوش اخلاق ،با حوصله ودقیق هستند. ومن تجربه ی خوبی داشتم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۴بسیار هم دل و ارام و قابل اطمینان و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۰۲سونوگرافی بارداری انجام دادم کارشون و تشخیصشون واقعا حرف نداره
۱۴۰۲/۰۹/۰۷کبد چرب
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار دقیق و خوش برخورد اولین بار بود به این مرکز مراجعه میکردم از نظرات استفاده کردم و واقعا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار دقیق
۱۴۰۲/۱۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خونریزی در بارداری ، دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۹بسیار عالی بودن سونوگرافی با دقت کامل انجام شد پزشکم از نتیجه راضی بودن رفتار محترمانه پزشک و پرسنل بینظیر بود متشکرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکترغیبی عالی عالی خیلی دکترخوب مهربون وخوش اخلاق هستند پرسنلش هم عالین
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خیلی با حوصله و خوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سنوگرافی شکم و لگن و با دقت انجام دادند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی هستن، با سواد، حرفه ای، خوش اخلاق و آرامش بخش. برای هر بیمار هم خیلی خوب زمان و انرژی میگذارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سونوگرافی واژینال
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل داخلی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷برخورد و تشخیصشون خوب بود ولی خیلی گران بود کمترین مبلغ ۹۹۰تومن بود برای یه سونو جزئی (مثل تیروئید)
۱۴۰۴/۰۲/۰۹تشخیص عالی دقت بالا رفتار محترمانه
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دکتر حرفه ای، خوش اخلاق ، پرسنل خوب ، محیط تمیز و آرام بدون معطلی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۶در عین شلوغی مجموعه بسیاربا نظم وبرخورد محترمانه ودقت پزشک به امور مراجعین رسیدگی میشود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار یا سواد و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶چند ساله که مریضشون هستم برای سونوگرافی چک آپ کامل رفته بودم پیششون همه چیز عالی بود هم اخلاق کادرشون عالی بود و خانم دکتر غیبی ام که کلا ی دونه ست هم قشنگ توضیح میدن هم وقت میذارن برای مریض مشکل من اندومتریوز بود که خودشون تشخیص دادن و دکترمم از جوابام همیشه راضیه و کامله تایم انتظارشون هم نسبت به وقتی که برای مریض میزارن اوکیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوش برخورد بودن، مطب شلوغ بود ولی سرعتشون بالا بود. سونو با دفت انجام شد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار بسیار عالی.محیط مرکر بسیار تمیز و مرتب بود و برخورد پرسنل عالی و خانم دکتر هم که کارشون بسیار حرفه ایی بود.ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بسیار عال
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵نیاز مجدد
۱۴۰۳/۰۲/۰۸برای سونو بارداری همسرم مراجعه کردم، بسیار کاربلد، صبور ، خوش برخورد و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۰بسیار عالی و دقیق بودن از خانم دکتر و دستیارانشون کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۷بسیار بادقت و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷فقط سونوگرافی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل میوم داشتم و رحممو برداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۷بسیار عالی ، خوش اخلاق و مجرب هستن و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳توضیح دادن کامل وضعیت توسط سرکار خانم دکتر غیبی با دقت و حوصله و آرامش، تجربه ای مفید بود که در مراکز تصویر برداری دیگر کمتر دیده بودم یا دقیق تر بگویم هرگز ندیده بودم و این ویژگی کمیاب یا نادر ایشان، شایان سپاس است.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی هم خودشون هم منشی .
۱۴۰۵/۰۳/۲۰