۱۳۱ نفر
فاطمه مرادی

فاطمه مرادی

کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری )

کارشناس‌ارشد شماره نظام: ۲۳۸۱
۱۲۸ نفر

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عالی بسیار با دقت و با حوصله و سلامت بیمار واقعا الویتشون هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

من پیش ایشون ویزیت شدم،ممنونم از اخلاق حرفه ای و کاری که دارید مهمتر از همه ،عینک و عدسی زیر نظر خودشون انجام میشه.

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عالی از هرنظر، دقت و حرفه ای بودن در معاینه، نحوه ی پاسخگویی به سوالات، احترام به مراجعه کننده و همین طور پرسنل خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

عالی بودن پیشنهاد می کنم

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

از دقت و برخوردشون بسیار راضی بودم عدسی عینکمو همونجا تهیه کردم و خیلی عالی و باکیفیت و شفافه علاوه بر این زیر نظر خودشون ساخته میشه خیالم راحت بود که درست و دقیق ساخته شده

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

من برای مشکل پسرم اومدم خدمت ایشون با تشخیص عالی که داشتن و برخورد مناسب خودشون و پرسنل بسیار پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

سلام و خسته نباشید به خانوم کاربلد و توانمند با معاینه ایشون مشکل تاری دیدم حل شد عینکی که خانوم تجویز کردن خیلی فریم مناسب و عالی داره ممنون خانوم

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

دوستان عزیز، من تازه عینکم رو از مطب مرادی گرفتم و خیلی راضیام هم طراحی و انتخاب فریم عالی بود، هم شیشه خیلی با کیفیت و دقیق برام ساخته شد. واقعا تفاوتش رو با کارای قبلی حس میکنم.

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

سلام شب شما بخیر فوق العاده محترم و آرام هستتد و مشکل پیر چشمی داشتم که معاینه شدم و عینک تجویز شد و حسن اخلاق ایشان قابل تحسین است

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

بسیاز بسیار عالی حاذق با تجربه تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

برای تعیین نمره عینکم مراجعه کردم با بیمه م هم برای خرید عینکم قرارداد داشتن تو مرکزشون عینکمو تهیه کردم و خیلی راضیم هم از معاینه و هم از کیفیت فریم و عدسی ممنون ازشون و همین طور سایت شما برای معرفی ایشون

۱۴۰۵/۰۱/۲۶

برای تنبلی و انحراف چشم پسرم مراجعه کردم و بسیار راضی بودم با تشکر

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

از روند معاینه راضی بودم خیلی باحوصله و مهربون بودن تمام سوالاتمو با دقت پاسخ دادن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

من تعریف رو شنیده بودم از بندرعباس تا تهران فقط به خاطر ایشون اومدم تا دخترمو معاینه کنن خیلی خوش برخورد بودن و دختر من جای دیگه برده بودم اصلا همکاری نمی کرد ولی اینقدر مهربون بودن که معاینه ش خیلی راحت انجام شد خدا ازشون راضی باشه

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

خیلی خوبی هستن کارشونو بلدن واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

بسیار دقیق و کار بلد هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

عالی و با اخلاق هم خودم هم دخترم پیششون ویزیت شدیم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

برای بینایی سنجی سالیانه پسرم که ۴ سالشه رفتیم، خوب و باحوصله بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

من برای عینک نزدیک به ایشان مراجعه کردم، جون کار با لپ تاپ زیاد داشتم عدسی بلوپروتکت را مشاوره دادند که واقعا عالی بود عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

دقت و وسواس در ویزیت از نقاط قوت مرادی بود .

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

با اخلاق .با حوصله .دلسوز .پرسنل عالی باشخصیت با حوصله از همه مهمتر اصلا منتظر نموندم سر تایم کارم انجام شد ممنون که انقدر حرفه ای هستید

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

همه چیز عالی بود فقط اصرار به خرید عینک از مجموعه خودشون جذاب نبود

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

از هر نظر عالی

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

خوب و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

از معاینه م راضی بودم و محیط مطب شونم آروم و منظم بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

من مشکل داشتم با عینکم و یخاطرتشخیص نادرست نمره چشمم بود اما به من کمک کردن

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

عالی هستند️

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

بسیار دقیق و دارای وجدان کاری

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

دختر ۷ ساله ام رو برای چک بردم خوب بودن

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار عا

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

علی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

برای معاینه کودکم اومده بودم بسیار با حوصله و دقت معاینه انجام دادن خیلی راضی بودم دستتون درد نکنه خانوم عزیز

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عالی و حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

از معاینه م راضی بودم و پیشنهاد می کنم

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

عالی به جز ایشون شخص دیگه ای رو برا معاینات اپتومتری پیشنهاد نمی کنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

معاینه شدم و آستیگمات بودم خیلی با دقت وهوشیاری بالا معاینه کردن و از خودشونم عینک تهیه کردم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

محیط شیک و تمیز، رفتار محترمانه، معاینه دقیق و پرسنل خوش برخورد، همه چی خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

عالی بسیار با اخلاق و کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

بسیار محترم و با کیفیت اگر قصد تعیین نمره چشم دارید ایشون را پیشنهاد میدم اما خب اصرار بسیار زیادی دارن بر خرید عدسی از خود مجموعشون که من از این اقدام خوشم نیومد

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

بهترین اپتومتریستی که تا حالا رفتم مرادی بودن .واقعا از کیفیت عدسی جدیدی که گرفتم بسیار راضی ام

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیار باحوصله و دقیق معاینه رو انجام میدن، برای تنظیمات عدسی عینک هم بسیار وقت گذاشتن.

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

بسیار خوش برخورد و دقیق بودن هنگام معاینه چشم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

من برای نمره عینک مراجعه کردم تشخیص درست وبرخورد عالی داشتن

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

سلام من از مرادی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

بسیار حرفه ای، دقیق و صبور بودن، به جز اینجا جای دیگه ای برای ویزیت نمیرم

۱۴۰۲/۱۰/۰۸

از روند معاینه توسط ایشان راضی و خرسند بودم حتی عیکنم رو از ایشون تهیه کردم و ۶ سال راضی هستم ممنون از زحمات

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

قوز قرنیه داشتم که با تشخیص به جای برطرف شد.

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

تشکر از تیم خوب خانوم ،من فریم و عدسی عینکمم از مطب خودشون گرفتم زیر نظر خودشون بهترینارو پرزنت میکنن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

مرسی کهبا بیمه ها طرف قرارداد شدید کارتون عالی عینکا عالی برخورد عالی به همه پیشنهاد میدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

بسیار دقیق و با حوصله بودند و به تمامی سوالاتم هم با حوصله پاسخ دادند .

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

وای خسلی خوبن من واقعا علاوه بر خودم مادرمو با خالمو بردم پیششون خیلی راضی ایم

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

بسیار خوش اخلاق و دقیق در کارشون بابت چشم پسرم مراجعه کردم تعیین نمره دقیق و بابت ساخت عینک مشاوره بسیار خوب و تخصصی دادند سپاس از

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

بینهایت دلسوز و دقیق هستن در کارشون امیدوارم بیش از پیش موفق باشن

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

بسیار عال

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

برای پسرم عینک تجویز کردن

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

واقعا خوبی هستن و برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیار عالی، راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

تشکر از دلسوزی و علم مرادی

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

من و دخترم زیر نظر هستیم دوساله بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

عزیز جا داره همین جا روز اپتو متریسو به شماتبریک بگم و واقعا عالی هستین یه مجموعه کامل از تشخیص و عینک و عدسی و انواع لنز ممنون از شما و بچه های تیم شما ️

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

منصفی هستن نسبت به جاهای دیگه دقت بالایی دارن

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

پیش ایشون معاینه شدم یه انحراف پنهان داشتم که بعد از این همه سال فقط ایشون تشخیص دادم، عینکمو با توجه به انحراف تجویز کردن به خاطر همین با عینکم خیلی راحتم خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

مشکل دید داشتم و با دقت بسیار خوبی توسط سرکار عالی خانم مرادی با عینک مورد پسندم موضوع با رضایت کاملم حل شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

با سلام من هرجایی رفتم نمره دقیقی بهم نمیدادند خدمت ایشون رسیدم خیلی خوش برخورد نمره دقیق به بنده تجویز کردند خیلی دقیق عینکم ساخته شد خیلی هم راحتم باهاش ممنونم از

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

با سلام و وقت بخیر - برای معاینه چشم خدمت تون اومدم، با تشخیص درست و عینکی که برام تجویز کردین، خیلی بهتر می بینم. مرسی

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

من به خاطر قوز قرنیه به مرادی مراجعه کردم و خیلی دقیق معاینه کردن. هم تشخیصشون عالی بود، هم عینکی که تجویز کردن خیلی کمکم کرد. واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

خیلی با حوصله دقیق از همه لحاظ عالی هستن

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

عالی بودن، خیلی راضی بودم، به دوستان و آشنایان هم معرفی کردم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

برای معاینه نمره چشم دخترم مراجعه کردم خیلی خوش برخورد و حرفه ای بودن عینک هم از همین مجموعه تهیه کردم که با مشورت ایشون یه عینک خیلی با کیفیت انتخاب کردیم

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

از هر نظر عالی بازم برای معاینه بعدیم به ایشان مراجعه می کنم و به دوستان و آشنایان هم پیشنهاد کردم

۱۴۰۵/۰۱/۲۶

مطب بسیار تمیز و با آرامش بود خودشون عالی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

تست بینایی سنجی دقیق و خوب

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بسیار دقیق و با حوصله معاینه من رو انجام دادم و عینک هاشون کیفیت بالایی داشتن از خریدم راضی هستم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

خیلی خوش اخلاق و با حوصله بودن سوالاتمو جواب دادن و از عینکی که برام تجویز کردن هم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

برای ویزیت و تجویز لنز رفتم. بسار باحوصله و صبور و اخلاق خوش رفتار کردند.

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

فوق العاده عالی از همه نظر و خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

معمولی

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

بسیار مودب و مهربان و صد البته صادق با بیمار

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

برای بینایی سنجی دخترم اومدم

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

معاینه چشم

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

معاینه شون خیلی دقیق بود عینکمو همون جا گرفتم تنوع فریم شون خوب بود از کیفیت فریم و عدسیم راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

ایشان علاوه بر تخصص بالا، با صبر و حوصله کامل به سؤالات پاسخ میدهند و با برخورد انسانی و محترمانهشان حس آرامش و اعتماد به بیمار میدهند. واقعا خوشحالم که به چنین پزشک بااخلاق و توانمندی مراجعه کردم.

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

با ملاحظه ای هستن

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

تو معاینه خیلی دقیق و حرفه ای بودن و در عین حال مهربون و متین، به همه معرفی می کنم

۱۴۰۳/۰۱/۰۱

بسیار عالی هستند پسرم و همسرم و خود من از سال ۹۹ تحت نظر ایشون هستیم و واقعا ایشون رو پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

پیش ایشون مراجعه کردم برای تنبلی چشم دخترم بسیار دقیق معاینات انجام شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

معمولی

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

برای معاینه چشم پسرم مراجعه کردم برخوردشون با بچه ها عالی بود من پسرم هیج جا برای معاینه چشمش همکاری نمی کرد اینجا اولین جایی بود که همکاری کرد که به خاطر برخورد خوب ایشون و مهارت شون تو معاینه بود و پسرم مرتب بهم میگه کی دوباره میریم برای معاینه چشم

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

معاینه چشمی پسرم بود. خوب بودن

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

خیلی خوش اخلاق و در عین حال تو کارشونم دقیق بودن من و خواهرم باهم برای معاینه رفتیم هردو راضی بودیم

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

خانمی با دقت و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

تیم خیلی حرفه ای و خوش برخوردی هستند، با حوصله به تمام سوالاتم پاسخ دادند، عینکم رو از همونجا تهیه کردم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

برای پیر چشمی مراجعه کردم و عینک دریافت کردم و خیلی راضی هستم و با صبر و حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

من از شهر شیراز اومدم تعریف ایشون رو شنیده بودم واقعا بهترین هستن و ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

با سلام من پدرم به شدت دید ضعیفی داشت و از زدن ٢تا عینک خسته شده بود عینک ٢دید پیشنهاد دادن و با اندازه گیری درست و دقیق و با حوصله ایشون پدرم به شدت راضیه و عینکش جونشه از خودش جدا نمیکنه مرسی

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

متین، با سواد و پاسخگو

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

برای معاینه پدر و مادرم مطب شون رفتم رفتارشون با افراد مسن با صبر و حوصله بود، معاینه شون هم دقیق بود و وقت گذاشتن ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

محیط مطب شیک و تمیز بود برخورد پرسنل هم محترمانه و معاینه ایشون هم دقیق و حرفه ای در کل راضی بودم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

دقت بالا وتشخیص درست بسیار حرفه ای در کارشون

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

برای تهیه عینک رفتم . پزشک بسیار با حوصله ای بودن و سوالات رو به خوبی پاسخ می دادن.

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

من از شیراز برای معاینه چشمم اومدم چندتا از همکارام پیش ایشون ویزیت شده بودن و خیلی راضی بودن، منم از معاینه م راضی بودم و پیشنهاد می کنم

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

درود بنده برای تعیین نمره عینک به ایشان مراجعه نمودم ، مهارت و رفتار مناسبی داشتند، به دلیل داشتن فریم های با کیفیت و متنوع از همون کلینیک عینک خریداری کردم، رفتار و برخورد و دانش پرسنل در این قسمت هم مناسب و خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

من پیش ایشون ویزیت شدم و خیلی کارشون خوب و دقیق بود عینک مو همونجا گرفتم کیفیت عدسیش عالی بود و خودشون هم صفر تا صد مراحل رو چک می کنن، این برای من خیلی ارزشمند بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

خسته نباشید خدمت خانوم عزیز ایشون بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستن من برای انحراف دید خدمتشون رفتم الان مشکلم حل شده

۱۴۰۳/۰۶/۲۳
اطلاعات تکمیلی
فارغ التحصیل از ـ شهید بهشتی. سابقه کار در بیمارستان های فارابی، ساسان، مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و بینا. محل فعالیت کنونی: بیمارستان بینا. هر روز عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۰. طرف قرارداد با بیمه های آتیه سازان، ملت، نوین و تعاون.
مرکز بینایی سنجی و عینک آلما
تهرانتهرانپارس، فلکه سوم، ابتدای خیابان ۱۹۶ غربی، نبش خیابان طاهری، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه سوم، واحد ۳۸
از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰، دوشنبه و پنج شنبه ۱۰:۳۰ تا ۱۳. طرف قرارداد با بیمه‌های البرز، ملت، آتیه سازان حافظ، تعاون، بانک رفاه.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۴۵
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۴۵
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۴۵
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۴۵
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۴۵
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۴۵
    اینستاگرام فاطمه مرادی
    چگونه از فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران نوبت بگیرم؟

    برای دریافت نوبت از فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.

    آدرس مطب فاطمه مرادی در تهران کجاست؟

    آدرس مطب فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران: تهرانپارس، فلکه سوم، ابتدای خیابان ۱۹۶ غربی، نبش خیابان طاهری، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه سوم، واحد ۳۸

    هزینهٔ ویزیت فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران چقدر است؟

    هزینهٔ تقریبی ویزیت فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال می‌باشد. این مبلغ بر اساس تعرفه‌های وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.

    شماره تلفن‌های مطب فاطمه مرادی چیست؟

    تلفن‌های مطب فاطمه مرادی:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز بینایی سنجی و عینک آلما

    تهرانپارس، فلکه سوم، ابتدای خیابان ۱۹۶ غربی، نبش خیابان طاهری، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه سوم، واحد ۳۸

    مرکز بینایی سنجی و عینک آلما

    تهرانپارس، فلکه سوم، ابتدای خیابان ۱۹۶ غربی، نبش خیابان طاهری، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه سوم، واحد ۳۸