برای دریافت نوبت از فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران: تهرانپارس، فلکه سوم، ابتدای خیابان ۱۹۶ غربی، نبش خیابان طاهری، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه سوم، واحد ۳۸
هزینهٔ تقریبی ویزیت فاطمه مرادی کارشناس ارشد بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب فاطمه مرادی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهرانپارس، فلکه سوم، ابتدای خیابان ۱۹۶ غربی، نبش خیابان طاهری، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه سوم، واحد ۳۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی بسیار با دقت و با حوصله و سلامت بیمار واقعا الویتشون هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷من پیش ایشون ویزیت شدم،ممنونم از اخلاق حرفه ای و کاری که دارید مهمتر از همه ،عینک و عدسی زیر نظر خودشون انجام میشه.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی از هرنظر، دقت و حرفه ای بودن در معاینه، نحوه ی پاسخگویی به سوالات، احترام به مراجعه کننده و همین طور پرسنل خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بودن پیشنهاد می کنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹از دقت و برخوردشون بسیار راضی بودم عدسی عینکمو همونجا تهیه کردم و خیلی عالی و باکیفیت و شفافه علاوه بر این زیر نظر خودشون ساخته میشه خیالم راحت بود که درست و دقیق ساخته شده
۱۴۰۴/۱۰/۲۹من برای مشکل پسرم اومدم خدمت ایشون با تشخیص عالی که داشتن و برخورد مناسب خودشون و پرسنل بسیار پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴سلام و خسته نباشید به خانوم کاربلد و توانمند با معاینه ایشون مشکل تاری دیدم حل شد عینکی که خانوم تجویز کردن خیلی فریم مناسب و عالی داره ممنون خانوم
۱۴۰۳/۰۵/۱۹دوستان عزیز، من تازه عینکم رو از مطب مرادی گرفتم و خیلی راضیام هم طراحی و انتخاب فریم عالی بود، هم شیشه خیلی با کیفیت و دقیق برام ساخته شد. واقعا تفاوتش رو با کارای قبلی حس میکنم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۶سلام شب شما بخیر فوق العاده محترم و آرام هستتد و مشکل پیر چشمی داشتم که معاینه شدم و عینک تجویز شد و حسن اخلاق ایشان قابل تحسین است
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیاز بسیار عالی حاذق با تجربه تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵برای تعیین نمره عینکم مراجعه کردم با بیمه م هم برای خرید عینکم قرارداد داشتن تو مرکزشون عینکمو تهیه کردم و خیلی راضیم هم از معاینه و هم از کیفیت فریم و عدسی ممنون ازشون و همین طور سایت شما برای معرفی ایشون
۱۴۰۵/۰۱/۲۶برای تنبلی و انحراف چشم پسرم مراجعه کردم و بسیار راضی بودم با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۵از روند معاینه راضی بودم خیلی باحوصله و مهربون بودن تمام سوالاتمو با دقت پاسخ دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶من تعریف رو شنیده بودم از بندرعباس تا تهران فقط به خاطر ایشون اومدم تا دخترمو معاینه کنن خیلی خوش برخورد بودن و دختر من جای دیگه برده بودم اصلا همکاری نمی کرد ولی اینقدر مهربون بودن که معاینه ش خیلی راحت انجام شد خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی خوبی هستن کارشونو بلدن واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار دقیق و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی و با اخلاق هم خودم هم دخترم پیششون ویزیت شدیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲برای بینایی سنجی سالیانه پسرم که ۴ سالشه رفتیم، خوب و باحوصله بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵من برای عینک نزدیک به ایشان مراجعه کردم، جون کار با لپ تاپ زیاد داشتم عدسی بلوپروتکت را مشاوره دادند که واقعا عالی بود عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸دقت و وسواس در ویزیت از نقاط قوت مرادی بود .
۱۴۰۴/۰۹/۰۱با اخلاق .با حوصله .دلسوز .پرسنل عالی باشخصیت با حوصله از همه مهمتر اصلا منتظر نموندم سر تایم کارم انجام شد ممنون که انقدر حرفه ای هستید
۱۴۰۳/۱۲/۱۹همه چیز عالی بود فقط اصرار به خرید عینک از مجموعه خودشون جذاب نبود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰از هر نظر عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خوب و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۹از معاینه م راضی بودم و محیط مطب شونم آروم و منظم بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من مشکل داشتم با عینکم و یخاطرتشخیص نادرست نمره چشمم بود اما به من کمک کردن
۱۴۰۲/۰۳/۱۰عالی هستند️
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار دقیق و دارای وجدان کاری
۱۴۰۳/۰۶/۲۹دختر ۷ ساله ام رو برای چک بردم خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار عا
۱۴۰۴/۰۴/۱۶علی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۳برای معاینه کودکم اومده بودم بسیار با حوصله و دقت معاینه انجام دادن خیلی راضی بودم دستتون درد نکنه خانوم عزیز
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶از معاینه م راضی بودم و پیشنهاد می کنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عالی به جز ایشون شخص دیگه ای رو برا معاینات اپتومتری پیشنهاد نمی کنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱معاینه شدم و آستیگمات بودم خیلی با دقت وهوشیاری بالا معاینه کردن و از خودشونم عینک تهیه کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷محیط شیک و تمیز، رفتار محترمانه، معاینه دقیق و پرسنل خوش برخورد، همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عالی بسیار با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۲بسیار محترم و با کیفیت اگر قصد تعیین نمره چشم دارید ایشون را پیشنهاد میدم اما خب اصرار بسیار زیادی دارن بر خرید عدسی از خود مجموعشون که من از این اقدام خوشم نیومد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بهترین اپتومتریستی که تا حالا رفتم مرادی بودن .واقعا از کیفیت عدسی جدیدی که گرفتم بسیار راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار باحوصله و دقیق معاینه رو انجام میدن، برای تنظیمات عدسی عینک هم بسیار وقت گذاشتن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار خوش برخورد و دقیق بودن هنگام معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱من برای نمره عینک مراجعه کردم تشخیص درست وبرخورد عالی داشتن
۱۴۰۲/۰۳/۰۸سلام من از مرادی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بسیار حرفه ای، دقیق و صبور بودن، به جز اینجا جای دیگه ای برای ویزیت نمیرم
۱۴۰۲/۱۰/۰۸از روند معاینه توسط ایشان راضی و خرسند بودم حتی عیکنم رو از ایشون تهیه کردم و ۶ سال راضی هستم ممنون از زحمات
۱۴۰۴/۰۷/۲۳قوز قرنیه داشتم که با تشخیص به جای برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۵تشکر از تیم خوب خانوم ،من فریم و عدسی عینکمم از مطب خودشون گرفتم زیر نظر خودشون بهترینارو پرزنت میکنن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸مرسی کهبا بیمه ها طرف قرارداد شدید کارتون عالی عینکا عالی برخورد عالی به همه پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار دقیق و با حوصله بودند و به تمامی سوالاتم هم با حوصله پاسخ دادند .
۱۴۰۴/۰۶/۲۹وای خسلی خوبن من واقعا علاوه بر خودم مادرمو با خالمو بردم پیششون خیلی راضی ایم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار خوش اخلاق و دقیق در کارشون بابت چشم پسرم مراجعه کردم تعیین نمره دقیق و بابت ساخت عینک مشاوره بسیار خوب و تخصصی دادند سپاس از
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بینهایت دلسوز و دقیق هستن در کارشون امیدوارم بیش از پیش موفق باشن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیار عال
۱۴۰۳/۰۸/۲۱برای پسرم عینک تجویز کردن
۱۴۰۳/۰۴/۰۳واقعا خوبی هستن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار عالی، راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸تشکر از دلسوزی و علم مرادی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من و دخترم زیر نظر هستیم دوساله بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عزیز جا داره همین جا روز اپتو متریسو به شماتبریک بگم و واقعا عالی هستین یه مجموعه کامل از تشخیص و عینک و عدسی و انواع لنز ممنون از شما و بچه های تیم شما ️
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱منصفی هستن نسبت به جاهای دیگه دقت بالایی دارن
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸پیش ایشون معاینه شدم یه انحراف پنهان داشتم که بعد از این همه سال فقط ایشون تشخیص دادم، عینکمو با توجه به انحراف تجویز کردن به خاطر همین با عینکم خیلی راحتم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مشکل دید داشتم و با دقت بسیار خوبی توسط سرکار عالی خانم مرادی با عینک مورد پسندم موضوع با رضایت کاملم حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۴با سلام من هرجایی رفتم نمره دقیقی بهم نمیدادند خدمت ایشون رسیدم خیلی خوش برخورد نمره دقیق به بنده تجویز کردند خیلی دقیق عینکم ساخته شد خیلی هم راحتم باهاش ممنونم از
۱۴۰۳/۰۱/۲۲با سلام و وقت بخیر - برای معاینه چشم خدمت تون اومدم، با تشخیص درست و عینکی که برام تجویز کردین، خیلی بهتر می بینم. مرسی
۱۴۰۳/۰۵/۱۹من به خاطر قوز قرنیه به مرادی مراجعه کردم و خیلی دقیق معاینه کردن. هم تشخیصشون عالی بود، هم عینکی که تجویز کردن خیلی کمکم کرد. واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی با حوصله دقیق از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵عالی بودن، خیلی راضی بودم، به دوستان و آشنایان هم معرفی کردم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای معاینه نمره چشم دخترم مراجعه کردم خیلی خوش برخورد و حرفه ای بودن عینک هم از همین مجموعه تهیه کردم که با مشورت ایشون یه عینک خیلی با کیفیت انتخاب کردیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷از هر نظر عالی بازم برای معاینه بعدیم به ایشان مراجعه می کنم و به دوستان و آشنایان هم پیشنهاد کردم
۱۴۰۵/۰۱/۲۶مطب بسیار تمیز و با آرامش بود خودشون عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶تست بینایی سنجی دقیق و خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار دقیق و با حوصله معاینه من رو انجام دادم و عینک هاشون کیفیت بالایی داشتن از خریدم راضی هستم ممنون از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خیلی خوش اخلاق و با حوصله بودن سوالاتمو جواب دادن و از عینکی که برام تجویز کردن هم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای ویزیت و تجویز لنز رفتم. بسار باحوصله و صبور و اخلاق خوش رفتار کردند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۸فوق العاده عالی از همه نظر و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶معمولی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار مودب و مهربان و صد البته صادق با بیمار
۱۴۰۵/۰۳/۰۲برای بینایی سنجی دخترم اومدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲معاینه شون خیلی دقیق بود عینکمو همون جا گرفتم تنوع فریم شون خوب بود از کیفیت فریم و عدسیم راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴ایشان علاوه بر تخصص بالا، با صبر و حوصله کامل به سؤالات پاسخ میدهند و با برخورد انسانی و محترمانهشان حس آرامش و اعتماد به بیمار میدهند. واقعا خوشحالم که به چنین پزشک بااخلاق و توانمندی مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۵با ملاحظه ای هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶تو معاینه خیلی دقیق و حرفه ای بودن و در عین حال مهربون و متین، به همه معرفی می کنم
۱۴۰۳/۰۱/۰۱بسیار عالی هستند پسرم و همسرم و خود من از سال ۹۹ تحت نظر ایشون هستیم و واقعا ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶پیش ایشون مراجعه کردم برای تنبلی چشم دخترم بسیار دقیق معاینات انجام شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای معاینه چشم پسرم مراجعه کردم برخوردشون با بچه ها عالی بود من پسرم هیج جا برای معاینه چشمش همکاری نمی کرد اینجا اولین جایی بود که همکاری کرد که به خاطر برخورد خوب ایشون و مهارت شون تو معاینه بود و پسرم مرتب بهم میگه کی دوباره میریم برای معاینه چشم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶معاینه چشمی پسرم بود. خوب بودن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خیلی خوش اخلاق و در عین حال تو کارشونم دقیق بودن من و خواهرم باهم برای معاینه رفتیم هردو راضی بودیم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خانمی با دقت و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۵تیم خیلی حرفه ای و خوش برخوردی هستند، با حوصله به تمام سوالاتم پاسخ دادند، عینکم رو از همونجا تهیه کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای پیر چشمی مراجعه کردم و عینک دریافت کردم و خیلی راضی هستم و با صبر و حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰من از شهر شیراز اومدم تعریف ایشون رو شنیده بودم واقعا بهترین هستن و ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱با سلام من پدرم به شدت دید ضعیفی داشت و از زدن ٢تا عینک خسته شده بود عینک ٢دید پیشنهاد دادن و با اندازه گیری درست و دقیق و با حوصله ایشون پدرم به شدت راضیه و عینکش جونشه از خودش جدا نمیکنه مرسی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹متین، با سواد و پاسخگو
۱۴۰۴/۰۷/۱۶برای معاینه پدر و مادرم مطب شون رفتم رفتارشون با افراد مسن با صبر و حوصله بود، معاینه شون هم دقیق بود و وقت گذاشتن ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲محیط مطب شیک و تمیز بود برخورد پرسنل هم محترمانه و معاینه ایشون هم دقیق و حرفه ای در کل راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دقت بالا وتشخیص درست بسیار حرفه ای در کارشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برای تهیه عینک رفتم . پزشک بسیار با حوصله ای بودن و سوالات رو به خوبی پاسخ می دادن.
۱۴۰۴/۰۲/۱۵من از شیراز برای معاینه چشمم اومدم چندتا از همکارام پیش ایشون ویزیت شده بودن و خیلی راضی بودن، منم از معاینه م راضی بودم و پیشنهاد می کنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶درود بنده برای تعیین نمره عینک به ایشان مراجعه نمودم ، مهارت و رفتار مناسبی داشتند، به دلیل داشتن فریم های با کیفیت و متنوع از همون کلینیک عینک خریداری کردم، رفتار و برخورد و دانش پرسنل در این قسمت هم مناسب و خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳من پیش ایشون ویزیت شدم و خیلی کارشون خوب و دقیق بود عینک مو همونجا گرفتم کیفیت عدسیش عالی بود و خودشون هم صفر تا صد مراحل رو چک می کنن، این برای من خیلی ارزشمند بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خسته نباشید خدمت خانوم عزیز ایشون بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستن من برای انحراف دید خدمتشون رفتم الان مشکلم حل شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۳