برای دریافت نوبت از زهرا دشتی بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب زهرا دشتی بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران: خیابان پیروزی، نرسیده به شکوفه، پلاک ۱۰۸۲، ساختمان رهام، واحد ۱۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت زهرا دشتی بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب زهرا دشتی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پیروزی، نرسیده به شکوفه، پلاک ۱۰۸۲، ساختمان رهام، واحد ۱۴
معاینه سالانه خودم ، همسرم و فرزندم . که بسیار با حوصله و با علم و آگاهی بسیار بالا معاینه کردند .
۱۴۰۳/۰۳/۲۴بسیار با حوصله ، با دقت و فنی معاینه میکنند. هر دو پسر من زیر نظر ایشون هستند تشکر و سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۲/۲۱واقعا اپتومتر خیلی خوبی هستن دقیق و باحوصله معاینه رو انجام میدن من که خیلی از کارشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶معاینه و توضیحات خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰من که از کارشان راضی ام و شما یک سری بهشون بزنید تا یک ذره بهتر ببندید
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹چکاپ دختر ۴ سالم، بسیار مهربان بودن و کار درست
۱۴۰۳/۰۲/۰۱نمره چشمو دقیق معاینه کردن والان راحت میبینم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عالی بودند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰برای پسرم خدمت ایشون رسیدم خیلی با شخصیت خوش%اخلاق ونسبت به هر چشم پزشکی که رفتم دقیق تر معاینه کرد وسر فرصت عجله ای کار نکردن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۴خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۷ی مهربان و بسیار با حوصله و دقیق توی کار
۱۳۹۹/۱۱/۲۸برای چکاب پسردوساله ام رفتم بسیار دقیق و با حوصله بودن و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹معاینه چشم.درمان تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰جهت قوز قرنیه مراجعه کردم با لنزی که برام تجویز شد مشکل تاری دیدم برطرف شد.
۱۴۰۳/۰۱/۲۸یکی از متخصصصین این حوزه هستند و بسیار خوشحالم که تحت درمان ایشون قرار گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوش برخورد و ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰برای معایته چشم رفتم عینک تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بسیار با حوصله با تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵رفتم بینایی سنجی و عینک گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵تعیین شما ه عینک
۱۴۰۳/۰۷/۱۹خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶عالی کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۳بسیار با حوصله و دقیق هستند. فرزند من پیش ایشون درمان تنبلی چشم شد.خودم هم معاینه شدم و از عینکم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷بسیار باحوصله و ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴من از سوزش چشم رنج می بردم و چون کار با کامپیوتر داشتم همیشه احساس سر درد موقع کار داشتم. با تجویز عینک و ارائه راه کار مناسب مشکل منو حل کردن
۱۴۰۲/۰۱/۱۸تشخیص مناسب خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۲۶باسلام ،من وپسرم احتیاج به معاینه و عینک داشتیم ،این کار انجام شد وبسیار راضی هستیم ،چه از نظر برخوردکادر،چه ازنظر تخصص دشتی بزرگوار
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۵چکاپ سالیانه. بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۱۷معاینه با دقت انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ایشون بسیار صبورانه با اطفال برخورد میکنند من برای تنبلی چشم دخترم مراجعه کردم و طی یک سال و اندی ک دخترم بیمار ایشون هستند نمره ی چشم دخترم کم شده .... با سپاس از و تیم فراسو
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار عالی پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱از آستیگماتیسم چشم رنج میبردم با عینک بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸من آستیگمات داشتم. قبلی اشتباه تجویز کرده بود و همیشه سر درد داشتم. اما دشتی دوباره منو معاینه کرد و متوجه ایراد شد. از همونجت عینک گرفتم و الان راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱اولین بار هست میام فعلا شناختی ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶برخورد عالی تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳سلام.برای چکاب هر ۶ ماه یکبار مراجعه میکنیم .تخصص و رفتار و دقت عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵