برای دریافت نوبت از زهرا دشتی بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب زهرا دشتی بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران: خیابان پیروزی، نرسیده به شکوفه، پلاک ۱۰۸۲، ساختمان رهام، واحد ۱۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت زهرا دشتی بینایی سنجی ( اپتومتری ) در تهران حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب زهرا دشتی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پیروزی، نرسیده به شکوفه، پلاک ۱۰۸۲، ساختمان رهام، واحد ۱۴
چکاپ دختر ۴ سالم، بسیار مهربان بودن و کار درست
۱۴۰۳/۰۲/۰۱من آستیگمات داشتم. قبلی اشتباه تجویز کرده بود و همیشه سر درد داشتم. اما دشتی دوباره منو معاینه کرد و متوجه ایراد شد. از همونجت عینک گرفتم و الان راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۷باسلام ،من وپسرم احتیاج به معاینه و عینک داشتیم ،این کار انجام شد وبسیار راضی هستیم ،چه از نظر برخوردکادر،چه ازنظر تخصص دشتی بزرگوار
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸من از سوزش چشم رنج می بردم و چون کار با کامپیوتر داشتم همیشه احساس سر درد موقع کار داشتم. با تجویز عینک و ارائه راه کار مناسب مشکل منو حل کردن
۱۴۰۲/۰۱/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۱۷معاینه چشم.درمان تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱چکاپ سالیانه. بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار عالی پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ی مهربان و بسیار با حوصله و دقیق توی کار
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ایشون بسیار صبورانه با اطفال برخورد میکنند من برای تنبلی چشم دخترم مراجعه کردم و طی یک سال و اندی ک دخترم بیمار ایشون هستند نمره ی چشم دخترم کم شده .... با سپاس از و تیم فراسو
۱۴۰۳/۰۳/۰۷معاینه سالانه خودم ، همسرم و فرزندم . که بسیار با حوصله و با علم و آگاهی بسیار بالا معاینه کردند .
۱۴۰۳/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲از آستیگماتیسم چشم رنج میبردم با عینک بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶بسیار با حوصله با تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۴تعیین شما ه عینک
۱۴۰۳/۰۷/۱۹جهت قوز قرنیه مراجعه کردم با لنزی که برام تجویز شد مشکل تاری دیدم برطرف شد.
۱۴۰۳/۰۱/۲۸یکی از متخصصصین این حوزه هستند و بسیار خوشحالم که تحت درمان ایشون قرار گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار با حوصله و دقیق هستند. فرزند من پیش ایشون درمان تنبلی چشم شد.خودم هم معاینه شدم و از عینکم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی بودند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵برخورد عالی تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار باحوصله و ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴سلام.برای چکاب هر ۶ ماه یکبار مراجعه میکنیم .تخصص و رفتار و دقت عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برای معایته چشم رفتم عینک تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۱/۲۸خوش برخورد و ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۰۵من که از کارشان راضی ام و شما یک سری بهشون بزنید تا یک ذره بهتر ببندید
۱۴۰۴/۱۰/۱۴رفتم بینایی سنجی و عینک گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵برای چکاب پسردوساله ام رفتم بسیار دقیق و با حوصله بودن و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹برای پسرم خدمت ایشون رسیدم خیلی با شخصیت خوش%اخلاق ونسبت به هر چشم پزشکی که رفتم دقیق تر معاینه کرد وسر فرصت عجله ای کار نکردن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰معاینه با دقت انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹معاینه و توضیحات خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳واقعا اپتومتر خیلی خوبی هستن دقیق و باحوصله معاینه رو انجام میدن من که خیلی از کارشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶اولین بار هست میام فعلا شناختی ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶نمره چشمو دقیق معاینه کردن والان راحت میبینم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار با حوصله ، با دقت و فنی معاینه میکنند. هر دو پسر من زیر نظر ایشون هستند تشکر و سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۲/۲۱