۴۴۳ نفر
دکتر کیوان زارعی

دکتر کیوان زارعی

متخصص قلب و عروق

درمان واریس

متخصص شماره نظام: ۱۴۲۵۹۹
شنبه۰۶ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۸ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۴۳۸ نفر

نارسایی قلبی داشتم و به لطف خدا به واسطه دکتر بهتر شده

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

کربلا برم دعات میکنم دکتر ..

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

خیلی پزشک ماهر و باسوادی هستن من ک خیلی راضی بودم ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

واقعا پزشک خوبیه.. افرین

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

از نظر من جزو ۵ پزشک اول تهرانن..با سواد ..مهربان..مسلط.. یکم دیر رسیدم من مطبشون ولی موندن

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

از سایت خوبتون ممنونم.. تونستم راحت نوبت بگیرم.. و واریس پیش دکتر درمان شد راضی امم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

برای تاییدیه اکی عمل رفتم ..خیلی راضیم ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

نامبر وان بود... خووب

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

شلوغ بود ولی خوب بودش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

عالی و خوب

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

سلام دکتر جان من میتونم قرص کنکور رو با قرص تلمیسارتان بخورن همزمان؟ بیماری هستم که از کاشان اومده بودم.. ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

طبیب ماهر

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

ممنونم از دکتر __ قشنگ دقت کرد _اکو مو به خودمم نشون داد __اوضام زیاد خوب نیست سیگار میکشم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

دکترمحترم واگاهی میباشند

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

خیلی به من خوبی کردی دکتر هرجا بشینم تعریفتو میکنم..

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

ایشون دکتر فوق العاده ای هستن بسیار متبحر و کاربلد واصلا برای مراجعه کننده نگرانی ایجاد نمیکنن

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

پزشکی خوب و خیلی خیلی خیلی مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

بسیار راضی هستم... دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

بسیار با حوصله تمامی مراحل تزریق و درمان رو به من توضیح دادن

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

بهترین دکتر قلب و خون سرد و ترین دکتر ک تا حالا دیدم

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

سپاس از جناب آقای دکتر زارعی، دکتر فوق العاده ای هستن باسواد و باتجربه و خوش برخورد که با حوصله معاینه کردن و تشخیص درست و به موقعی دادند من وازوواگال داشتم و بعد از چندین بار مراجعه به دکترهای مختلف، آقای دکتر تشخیص درستی دادند و در مرحله درمان هستم با تشکر از دکتر عزیز

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

درمعاینه هیچ عجله ندارد + به من گفت استرس نداشنه باش تا تمام مدارکت رو بررسی کنم + آدم موقر و خوبی است

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

تشخیص درست

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

قبل تزریق هرسپتین باید مشاوره میشدم که ببینن میشه زد یا نه.. راهنماییش خوب بود دارو رو هم اکی دادش

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

بهترین هستن.. باسواد و متین

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

پزشک حاذق و بینهایت خوش برخورد..

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

سلام.. بنده هم تست اکوی قلب شدم هم دارو..صدای اضافه داشت قلبم که دکتر گفتن دریچه در اکو شل هستش.. توکل بر خدا

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

توصیه میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

پزشک عالی خیلی زمان گذاشتن..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

چک آپ قلب کردم.. مادرزادی مشکل داره قلبم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عالی با حوصله و دلسوز

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

عبدلی هستم..اگر بشه توی عید بیام باز

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

متین و موقر و باحوصله بود و مشخص بود با سواد هست

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

برای اکی عمل مراجعه کردم..عالی همچی

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

با سواد بود..من رو سونو کرد و گفت مدل واریس تو ارثی هست ... تحت درمانم

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

درجه یکک

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

ترومبوز عمقی وریدی داشتم و بسیار کارشون خوبه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

راضیم... خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

فعلا فقط یک بار ویزیت شدم جواب اسکن قلبمو نشون دادم ایشون خیلی با حوصله نگاه کردن و نظرشون رو بهم گفتن در کل دکتر مهربان و با حوصله ای بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

برخورد خوبی داشتن..من اکی عمل میخاستم..اصلا اذیت نکرد و با یه اکو گفت قلبت عالی و اکی نوشت در جا.. مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

من شنبه هفته گذشته مادرم که ٧٨ سالشونه رو بردم خدمت اقای دکتر زارعی واقعا از خدا میخوام بهشون عمر با عزت بدهد تشخیص آنژیو دادند و ١ رگ مادرم باز کردن الان مادرم به راحتی بدون درد قفسه سینه کارای روزمره انجام میدهد ،تنها دکتری که با صبر جواب مارو داد حتی در واتس اپ .من و مادرم همیشه براشون دعا میکنیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

دعای خیر دارم..

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

نمره بیست.. مرسی

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

کارت مطب گم کردم چه شماره ای تماس بگیرم..

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تپش قلب و تنگی نفس..بهترمم

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

کاملا مورد تایید

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

توضیحات خوبی به من داد برای مشاوره رفتم.. در مطب هم ارامش بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

سونو واریس + مشاوره شدم بزودی عروسی مه برای لباس پوشیدن و.. ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

خیلی مهربان و باسواد و آقا.. هر بیمار حدود ۲۰ دقیقه یا بیشتر وقت میگذاشت و من هم متشکرم ازش.. حمید هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

سلام . در بارداری قبلی من دچار فشار خون شدم..متیل دوپا دادید..ایا ممکنه باز هم الان بخورم؟ بهترین دکتر هستید

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

برید پیششون متوجه میشید چقدر درجع یکه.. ممنون دوشنبه ویزیت شدم هروی

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

بسیار دکتر خوب و مجرب و محیطی اروم و مرتب با کادری بسیار خوب و خوش برخورد در کل بسیار عالیی

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

ممنون از دکتر...خیلی برا من وقت گذاشت و هزینه هم خیلی برام کم کرد ..

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

خیلی عالی و باسواد از نظر من.خدا قوت

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

خوشمان آمد

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

قشنگ برات وقت میذاره.. الکی داروی زیاد ننوشت.. گفت شماره کلینیک روش بله و واتزپ داره هر سوال داشتی بگو یا عارضه داشتی بگو منشی نشونم میده.. عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

درمانگاه بیمارستان خیلی شلوغ بود..اما کلینیک راحتتر بودش..اسکن قلب شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

خیلی خوشماومد از دکترش

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

هم در بیمارستان و هم مطب بسیار با حوصله و محترم

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

خیلی راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

بسیار خوب

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اینهمه راه رفتم تا مطب پرونده ها و مدارک جا گذاشتم..چقدر من گیجم ..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

به شدت عالی و دلسوز و صبور و رفتار پرسنل به شدت محترمانه همه چی دقیق برسی شد و توضیح کامل راجب مشکلم که تنگیه نفس و گرفتگیه سینه بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

دکتر خوب و معلومات بالا داشت.. داروهاش رو گرفتم..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

درمان آریتمی و استرس ..خیلی با داروهای خوب و جدیوی برام انجام دادن

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

درود بر دکتر قلبها... کاش در برنامه بله هم باشید با توجه به شرایط

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بسیار خوب و باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

آقای دکتر بی نظیره

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

مشکل چربی داشتم یک داروی جدید نوشتن که الان روی ۷۰ چربیم و خوبترم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

سلام.. من ویزیت شدم.. عالی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بسیار کاربلد و خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

بهترین دکتر قلب و عروقی که موجب شد پدرم رو از دست ندهم.

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

واریس تزریق کردن.. با دقت بود..جوان و باحوصله بودن..رفیق شدیم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

همه چیز خیلی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

پدر من با ورم شدید پا پیش دکتر رفتن هممون استرش داشتیم خدای نکرده چیز جدی نباشه با تشخیص دقیق دکتر و اخلاق بسیار خوبشون گفتن که واریس هست و جای نگرانی نیست خیلی ممنونیم از اقای دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بسیار محترم و باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

دکتر با معلومات و خوبیه

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

فشار خونم پیشش تحت درمانه.. تونستم نوبت بگیرم..خوبه برید

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

محیط ارامی بود و دکتر هم با صبر و حوصله..پزشکهای دانشگاه تهران کلا خوبن طبق تجربم

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

عالی.. ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بسیار باسواد

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

بسیار ممنونم.. باسواد بود خوشم اومد

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

حمیدرضا هستم.. خیلی خوب بود دکتر باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

ممنون... ساجدی هستم.. ویزیت و اکو شدم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

فوق العاده هستن ایشون

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

داروی بیخود تجویز نمیکنه و بسیار سواد خوب

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

پرولاپس میترال.. تحت درمانم

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

سونو و درمان واریس عالی.. دردش زیاد نبود.. ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

بسیار پزشک دقیق و قابل اعتماد و خوش رفتار بودن

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

بسیار دلسوز و به فکر مریض هست..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

فشار خون بالا.. دارو دادن..خوبهوکنترل

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

راضی هستم..چقدر متین و با شخصیت بودن دکتر .. افرین

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار راضی..وقت میذاره

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بخاطر مشکل مادرزادی خیلی دکتر قلب تاحالا رفتم..این دکترش عالی بود بنظرم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار خوش اخلاق و خوش صحبت. دکتر با حوصله. با دقت گوش میدن معاینه می کنن. پدر بنده پیش ایشون تحت درمان بودن. یک رگ قلب پدرم مشکل داشت با تجویز دارویی ایشون کاملا رفع شد. خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

برای هر بیمار ۲۰تا۳۰ دقیقه وقت میذارن که من فقط در خارج دیدم..ایشاله همیشه همینطور بمونن..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

در پناه خدا باشید..عالی.. موقر و متین

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

خیلی درجه یک بود.. کیف کردم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

بهترین دکتر قلبی که مراجعه کردم تا به حال

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

بسیار راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

چند روز پیش ویزیت برای قلب مادرم بود خدا رو شکر اکو انجام دادن اقای دکتر ومعاینه فرمودن خوش اخلاق و خوش رفتار بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

دکترخوب

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

ابطحی هستم. برای واریس چه روزی بیام بهتر هست؟ یکم راهم دور.. ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

دکتر حرفه ای وبااخلاق که من ومادرم راضی بودیم ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بنظرم من پزشک های دهه ۶۰ی الان به روز ترین و باسواد ترین هستن.. خوشم امد

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

محیط خوب داشت درمانگاه... انرژی شون + بود.. دکتر هم باسواده

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

ماهر و تبحر بالایی داشت.. اولین نفره که من و راضی کرده سیگار کنار بگذارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

بسیار ممنون.. در منطقه پاسداران و هروی بهترین انتخاب و خیلی هم باسواد و مهربان

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

ممنونم ...

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

کارکرد قلبم ۴۰ درصد هست و تحت نظرم..راضیم..خوبه

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

تست ورزش انجام دادم پییششون..بسیار با حوصله و با دقت بودش..

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

دکتر به کارش مسلط بود.. محیط آرام و دوستانه بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

مادرم خیلی وقته بیمارشونه عالیه و رضایت صدرصدی داریم

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

علم به روز و خوب و توضیحات واضح

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

کاملا قابل اعتماد و با دانش..من تمام مسایل خصوصیم رو گقتم و در درمانم بسیار کمک کرد... ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

بسیار پزشک حرفه ای و باتجربه ای هستن برای مادربزرگمان مراجعه کرده بودیم و نتیجه خیلی خوبی گرفتیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

بسیار با ادب.. علیرغمی که منشی عجله داشت ایشون با متانت و تایم زیادی برای من گذاشت خیلی راضی از برخورد و توضیحات.. درمان رو شروع کردن

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

خیلی پزشک خوبی هستش..درجه یک

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

خوشبرخورد و مهربان . مسلط

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

درجه یک

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

دکتر خیلی خوب هستش. من از ایشون راضیم و کارم راه انداخت

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

مشکل مادرزادی دارم..چندجا اکو شدم..این دکتر ولی بهتر از بقیه بود دقتش و توضیحش ب خودم قابل فهم..

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

بیمار دی وی تی هستم ..همون ندونید چیه بهتره ، بسیار دکتر حاذقی هستن و من تحت درمان ایشان هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بهترین بود بنظر من

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

بسیار مهربان و با حوصله

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

برای مادرم دعا کنید..تنگی دریچه و تنگی رگ داره..باید انژو شه

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

در مطب حال همراه یکی از بیماران بد شد که دکتر و تیمشون خیلی حرفه ای و سریع بودن و تحسین میکنمشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

Number 1

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

دکتر در کارش تبحر داره و من سرچ کردم دیدم بهترین دانشگاهها بوده اعتماد کردم..بسیار ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

مسلط و خوب است

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

با حوصله..تمام مدارک من و بررسی کردش..

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

خیلی دقیق و پیگیر

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

برای کار واریس... بهترین بود خیلی پرسیدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

ابتدا نوار قلب گرفت یک خانومی.. بعد رفتم داخل دکتر مدارکمو دیدش.. من و اکو کرد.. یک مقدار دلشوره داشتم.. دارو دادن و الان خیلی بهتر هستم.. ممنون

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

دکتر خوبی بود.. در یک روز زیبای اردیبهشت رفتم پیششون و لذت بردم از صحبت و مشاوره

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

وجدان دارن..خرج الکی نتراشیدش برام..خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

چند روز قبل ویزیت شدم..عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

دکتر قلب یه بیمار فقط ایشون باید باشند. به شدت برای بیمار وقت میذارن و خیلی با سواد

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

سلام عالی بود مرسی

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

عالی بود.هم اخلاق هم ویزیت

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

برای چک آپ رفتم دقیق و حاذق هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

دکتر زارعی بدون شک از برترین متخصصان قلب کشور هستند.بی نظیر در طبابت و اخلاق. آرزوی سلامتی برای این بزرگوار را دارم

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

عالیه از هر نظر فوق العاده هستن مادرم تحت نظرشون هست و خداروشکر فشارخون کاملا تنظیم شده

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

همه داروهام و با دقت بررسی کرد.. باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

فوقالعاده پزشک با اخلاق با مهارت بالا

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

امکانات و پزشک خوب بودش

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

مطب شلوغ بودش.. ولی برخورد عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

ممنونم از سایت نوبت که پزشکای خوب معرفی میکنه.. عاللی

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

سلام ..آیا برای عمل باید قرص آ اس آ رو قطع کنم؟ ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

بادقته خیلی

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

بسیار با سواد بود.. نوبتم سر ظهر بودش ولی رفتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

درجه یک.. راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

هم برای قلبم هم برا تنظیم قندم پیش ایشون میرم ..راضیم.. ابوطالبی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

برای درمان واریس.. ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

عالی بود.. دکتر خونگرم و سوادش خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

سلام..خان احمدی هستم.. مشکل دریچه آئورت

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

محله هروی و پاسداران چندان دکتر قلب خوب نداشت.. خیلی راضی هستم فقط تابلو نداشتن گشتم

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

عااااااالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

برای فشارخون بالا رفتم دکتر خوبی بود و خیلی برای بیمار وقت میذارن و به دقت حرفهای منو گوش دادن و بعد دارو تجویز کردند چند روز گذشته اما نتیجه فوق العاده بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار باسواد بود.. من کادر درمان هستم خودم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

عالی بودن...با دقت و حوصله کارمون انجام شد...معطلی هم نداشتیم.ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

موقع اکو هم خیلی خوب بهم نشون و توضیح داد. هم کبدم سونو کرد سنگ صفرا داشتم که پیگیر اونم هستم شاید عمل بخاد

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

خیلی دقیق اکو میکنن

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

برخورد خوب و دوستانه ..توضیحاتی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

راضی هستم.. باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

پسری همسن دکتر داشتم که پزشک بود و سال ۶۵ شهید شد .. با دیدنش یاد پسر مرحومم میفتم همینقدر آرام و موقر بود...

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

اکو شدم بسیار با دقت و امکانات عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

کریمی هستم..از ساوه اومدم..نارسایی قلب..خوبه دکترش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

باسوادترین پزشک در بیمارستان

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

امام زمان نگه دار شما باشد

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

هم سواد خوب .. هم دقت

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

با دقت بودش.. من استرالیا زندگی میکنم همونچیزی که پزشکای اونجا بعد ۲ماه دوندگی گفتن تو یک ویزیت و اکو گفتن بهم دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

من مادرم و دایی ام بیمار ایشون هستن و راضی هستیم ازشون. خیلی پیگیر و دلسوز و خوش برخورد و همچنین تو حوزه تخصصی شون عالی هستن. به مادرم گفته بودن نیاز به آنژیو داره که دکتر زارعی با تشخیص دقیق و تجویز دارو مشکل رو حل کردند و چند ساله مادرم مشکل خاصی ندارن.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

برای هر بیمار کلی زمان میذارن که نشون دهنده ارزش گذاشتن به بیمار هست.. ب من گفت بگو همراهت هم بیاد تو توضیح بدمش

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

دکتر حرفه ای و توی حرفه ی قلب بی نظیرن

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

داروی فشار من رو عوض کرد... این جدیده خیلی راحتترم

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

اولین بار بود که مادرم رو بردم و گفت من و فقط همین دکتر ببر حتی برای دیابتم..

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

خیلی سیگار میکشیدم با توصیه های دکتر و تشخیصشون هم رگم و باز کردن و هم سیگارو خیلی کم کردم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

بسیار بسیار مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

سیگار زیاد میکشم..دکتر گفت فشارخون ریه م ۳۵ رسیده.. دقت داره

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

خیلی خوب ..مرسی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

درکارشون خیلی دقت دارند ..عجله ندارن که زود بگه برو اونیکی بیاد تو.. بهم گفت من عجله ندارم توام استرس نداشته باش .. مشاوره کامل..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

سلام دکتر من از شما ممنونم...

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

رضایت کامل.. درد سینه داشتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بسیار با دانش و پرحوصله

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

سلام من از زنجان اومدم..مرسی دکتر همه کارهام زود راه انداخت زنگ زد سفارشی کارم انجام شد که زیاد تهران نمونم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

فشارم گیر کرده بود به ۲۲.. خیلی استرس داشتم..خداروشکر الان تحت نظرشون کنترله نهایت رو ۱۳ بشه

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

تجویز دارو کردن.. خوبه..مرسی

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

خیلی خوشحالم که همچین دکتری پیداکردم قبلا پیش ایشون نرفته بودم اولین بار بود و عالی بودن...

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

انرژیه بسیار خوب و خیلی دلسوز

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

باعرض سلام دکتر بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

پزشک باسواد و محترمی ه

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

درود بر شما .. The Best

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

فشار خون

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

میخام ببینم نوبت داره؟ از کجا بفهمم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

کلینیک با لوکیشن خوب و مجهز و محیط دوستانه بودش.. فقط تابلو هم بزنید تو خیابون..بالای داروخونه بودش

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

برای تنظیم فشار خون وتپش قلب به دکتر مراجعه کردم وبا تجویز ایشون حالم شکر خدا عالیه و با صبر و حوصله وقت گذاشتن حتی دخترم پیش ایشون بردم که احساس درد قفسه سینه داشت که خداروشکر گفتند از قلب نیست با ۱ دارو الان حال دخترم عالیه واقعا ازشون ممنونم خدا بهشون عمر با عزت بدهد

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

خیلی به من کمک کرد..از بوکان آمدم..برای واریس.. عالی..مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

جوان اما خیلیوخیلی باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

عالی با اخلاق مطب شریعتی مراجعه کردم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

تجربه خوبی بود + سواد ۱۰ از ۱۰

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

درمان واریس پا ..نتیجه خیلی خووب شد ..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

عالی ..سعی میکنه همچی با بیمه باشه و هزینه اضافه تحمیل نمیکنه..خداخیرت بده

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

سلام حسنی هستم.. جواب ازمایش میخام بفرستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

همسرم مشکل تپش قلب و درد قفسه سینه داشت که تحت درمان هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

سلام علیکم وقت بخیر عالی

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

درمان آریتمی قلبی شدم.. بسیار راضی

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

دقیق بود خیلی..برای مادر توصیه به بستری کرد دعا کنید . تمام ورم کرده بودش

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

بسیاردکتربااخلاق خوب صبور تمام توضیحات رابراتون باحوصله میده ودرکارشون هم خیلی ماهروکاردرست هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

بهترین دکتر قلب تهران واقعا ازشون رضایت دارم قبلا جاهای دیگه هم اکو شدم اما حرفه ای ترین اکو رو ایشون برام انجام دادن و کاملا برای بیمار وقت میذارن و توضیح میدن

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

برای فشارخون مراجعه کردم و قبلا هم تحت نظر بودم دکتر عالی هستن کم دیدم دکتری اینقد وقت بذارن و توضیح بدن خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

بسیار با حوصله ، با انرژی مثبت و تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

بهترین راهنمایی با حوصله... عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

ممنونم... با حوصله بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

نوع آریتمی من رو تو اورژانس بیمارستان تشخیص داد و مدیونشم

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

دعا میکنم ایشون و همونطور که ایشون کمک کردن من و

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

هم اکو شدم هم سونوگرافی برای واریس... عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بسیار عالی و مورد اعتماد..

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

واریس رو با سونو تشخیص دادن و درمان به موقع بود.ممنون ... راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بهترین دکتر قلب و عروق و تشخیصشون برای پدر من خیلی کمک کننده بود بهش گفته بودن عمل قلب باز میخواد اما تشخیص دکتر آنژیو بود و خداروشکر الان حال پدرم خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

بسیار خوش برخورد و توانایی در توضیح دادن به بیمار

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

ممنون از دکتر

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

ممنونم خانواده ما را از نگرانی نجات دادید.. عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

برای واریس مراجعه کردم سونوگرافی کردند

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

امروز عصر توسط ایشان ویزیت و اکو شدم.. بسیار عالی...ممنون از سایت خوبتون همچیز خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

رضوانی هستم ..با تشکر از دکتر زارعی بابت وقتی که گذاشتن..ارادت

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

سلام.عالی.آیا قرص کنکور و روبتا یکی هستند دکتر؟ ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

خوش برخورد و باسواد

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

جالب توضیح میدن... اول بار علاقمند شدم ب پزشکیی

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

کمک های شما را یادم نمیره..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

صدها درود بر شما دکتر..

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

the best

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بنده همیشه دچار دردهای بی علت قفسه سینه میشدم ولی علت آن مشخص نبود پس از ویزیت توسط دکتر زارعی علت پیدا شد و درمان دارویی شروع شد بررسی دقیق و با حوصله ایشان باعث شد علت اصلی مشخص شودو داروی مناسب انتخاب گردد از ایشان ممنونم و درد قفسه سینه ندارم به دوستانم صد درصد توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

سونو واریس.. و اکو قلب ..هر دو در یک جلسه..ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

خیلی خوب بودن متشکرم

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

سلام قرص متوهگزال گیر نمیاد جدید از کجا تهیه بکنم ؟ ..خدا همه بیماران را بهبود بده _ الهی آمین

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

خیلی عالی و با حوصله و خونسرد

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

در بیمارستان من رو دیدن..با اینکه جوانن استاد و چنتا شاگرد انترم داشت..عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

از شهریار اومدم.. بسیار با دقت و داروهام رو همه رو دقیق دیدن و نظرشون و قول دادم انجام بدم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

پزشک خوبی هست..

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

پدرم ضعف عضلات قلب داره و تحت نظر ایشون هست .دکتر با اخلاق و باسوادی هس

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

Besiar khoob

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

قلبم سوراخ داشت ASD شده با راهنمایی نامه دکتر رفتم پیگیر شدم و معاف دائم شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

توجه به حرف بیمار و کمک به بیمار در کاهش هزینه درمان..ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

بسیار برای ما وقت گذاشت و محترم

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

با اخلاق هستن.. بیخودی هزینه نمیگیرت..مرسی

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

باسواد بود و خیلی دقت کرد..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بسیار خوش برخورد و مودب با دقت معاینه و بررسی کردند خیلی ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

کاش روزهای مطب رو بیشتر کنید

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

مرسی هم اکو قلب شدم هم سونو ازش خاستم بکنه کبدم چرب بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

برای واریس اومدم..کاش زودتر میومدم..حرفه ای بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

آرزوی سلامتی برای دکتر دارم..خدا خیرت بده

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

اکو کردم..دقیق بود و به خودم نشون داد مشکلات رو

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

من به دکترم امتیاز عالی میدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

اکو شدم__بسیار دقیقق بودش

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

عالی..مثل بعضی پزشکا نبود که عجله داشته باشن.. کامل مدارک من و دید..حرفم رو گوش کرد و بهم توضیح داد...

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

طبق تجربه بنده پزشکانی که خود سایت نوبت پیشنهاد میده مثل ایشون بهترینن

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

خیلی احساس خوبی از ایشون گرفتم...برای واریس رفتم و با اینکه حاضر بودم هزینه زیادی بکنم سونو کردن و بهم نشون دادن که هنوز نیاز به درمان اضافه ندارم... عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

لازم دانستم که از صمیمیت و تجربه و دلسوزی آقای دکتر بگویم و توصیه کنم که به ایشان صد در صد اعتماد کنید چون همه جوره رعایت حال بیماران را میکنند و نهایت دقت و محبت را نسبت به بیماران دارند.

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

سرطان سینه داشتم پیش ایشون چکاپ شدم هم دکتری حاذق و باسواد و خیلی باشخصیت بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

برای درمان واریس معرفی کردن ایشونو .. عالی بود هم سونو و هم درمان

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

خیلی دکتر خوبی بود خیلی با حوصله بود خیلی وقت برای مریض میذاشت واقعا من ازش ممنونم الهی همیشه سلامت باشه

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

بسیار خوب بود... باسواد بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

انسانی بسیار متواضع متین .توانمند و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

پدرم برای درمان واریس مراجعه کردن و گزگز پا که علتش واریس بوده با داروهایی که دکتر دادن الان یک هفته از گزگز راحت شده و راحت میخوابه واقعا خدا خیرش بده

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بهترین

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

هرروز دعاش میکنم.. با ادب و آرام

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خیلی دکترخوب و واردی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

سلام دکتر بسیار حرفه ای و با حوصله هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

با اخلاقه و کاربلد.. مرسی از سایتتون

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار با صبر و حوصله مشکلات رو بررسی کردن و تشخیص دقیق داشتن

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

مدت زیادی حس مبهمی روی قلب داشتم دکتر بیماری مادرزادی قلب منو تشخیص دادن..

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

سلام دکتر زارعی را توصیه میکنم.. درد قلب مادرم رفع شده

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

سه تا دکتر رفتم برای یک مشکلی که شک داشتم...بهترین راهنمایی را ایشون برای بنده داشتن

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

تشخیصش حرف نداشت... درد سینه داشتم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

ارتباط گرفتن مناسب با بیمار دارن..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

انشاالله

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

تنگی عروق پا..درد قفسه سینه داشتم.. خیلی خوب ه

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

ماشالله جوان ولی خفن..استاد دانشگاه تهران بود من بیمارستانه هزار تخت خواب بستری بودم دیدمشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

کامل مورد تاید

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

مرسی از دکتر زارعی از شهرستان اومدیم..اکی عمل دادن

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

تنگی دریچه خفیف دارم.. تحت درمان دکترم دو ساله و خوب هستش.. متعهد و با اخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

برای خاله م نوبت گرفتم.. خیلی راضی بودم..سونوگرافی و اکو

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

من توی درمونگاه هروی پیش دکتر زارعی میرم برای مشکل قلبم که خداروشکر دکتر دیابت هم دارن اونجا و طبقه پایین دیالیز هم هست کلا چکاپ ام رو تو اون ساختمون انجام میدم با تشکر از دکتر زارعی عزیز که تمام و کمال زحمت همه ویزیت های بنده رو کشیدن

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

برای فشار خون مراجعه کردم و خیلی رضایت داشتم بابت داروهایی که برام تجویز کردن سریعا فشار خونم تنظیم کرده و هیچ عوارضی نداشته از نظر برخورد و شخصیت و تایمی که گذاشتن راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

برای اولین بار دیروز به کلینیک هروی مراجعه کردیم برای مادرم ، دمتر بسیار خوش برخورد و با دانش و با شخصیت بودند با دقت به حرفها گوش میدن و مسائل رو به آسان ترین روش ممکن بیان میکنن خدا بهشون سلامتی بده من ازشون خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

همه چیز تمام.. عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

خدا نگهدار این جوانان وطن باشد..ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

باسواده

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

دکتر بسیار خفن و درجه یک هستش.رضایت کامل دارم ازش

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار دقیق، دلسوز، مهربان، برای بیمار ارزش قائل بوده و به خوبی مشکل را برایش توضیح می دهند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بسیار راضی بودم از پزشک و کلینیک .. باسواد و با حوصله...تشخیص عالی..ممنونم...

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

یک پزشک دیگری ایشون رو به من معرفی کرد..خیلی راضی مم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

پزشکان جوان ایرانی واقعا با استعداد هستند دکتر زارعی هم که عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

متشکرم از پزشکشون..اصغری هستم

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

تنگی دریچه آئورت دارم..یسیار راضیم از دکتر.. نامبر وان

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

جوان ولی بسیار با سواد و علم به روز داشت مشخص بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

بهترین هستند...خیلی محیط آرام و دوستانه علیرغم شلوغی ..مادربزرگم رو بردم...

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

برای اکی عمل بینی رفتم پیششون.. عالی بودن و زود کارم رو راه انداخت

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

سکته قلبی انفارکتوس کرده بودم که با درایت دکتر و تیمشان نجات پیدا کردم.. دو نفر در قلب دارم..بهترم.. الله نگه دار شما.. یا الله

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

بسیار پزشک خوبیه.. ایرانمهر من و دیدن

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

جهت درد سینه و فشار خون.. خیلی باحوصله بود دکتر..تمام مدارک مامانم و دید

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

پزشک عالی بووودن ... با سواد و دقت

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

تجربه خوبی بود از ویزیت دقیق، ممنون از سایت شما من قادری هستم

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

از همه نظر عالی هستند. برای روند درمان پدرم مراجعه می کنم و خداروشکر تاحالا رضایت صدرصد از ایشون داشتیم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

از شروع درمان 2 هفته گذشته و تغییر زیادی رو به بهبودی حاصل شده است، با تشکر از زحمات آقای دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

افتادگی دریچه میترال دارم براش سالی یبار اکو میشم..خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

از همدان اومدم.ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

راضیم ازشون..با اخلاق بود.. شلوغ بود مطب ولی ارزش داشت

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

با دانش و مهربان

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

اکو قلب شدم مشکل مادرزادی دریچه دارم..

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

مرسی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

من برای چکاپ رفتم ، دکتر به شدت با حوصله و شرح حال کامل گرفتن ، و با دقت بررسی کردن و وقت گذاشتن و توضیح دادن ، که الان کمتر پزشکی به این صورت برای بیمار وقت میزاره من خیلی راضی بودم ، و یکی ام نوبت دهیشون خیلی خوب بود ، میزان معطلی کم بود. حالا اسکن قلب انجام بدم دوباره ازشون وقت بگیرم .

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

واریسم زیاد شده لود.. ناراحت بودم..تحت درمانم..فعلا خوب جواب داده

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

بهترین در تهران >

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

موقر و با سواد

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

آمدیم تهران از مریوان برای درمان پدر..بسیار تحقیق کردم و ایشونو معرفی کردن...خیلی راضی م

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

برای دوشنبه نوبت میخاهم ..ممنون

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

برای درمان واریس رفتم پیش ایشون و خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

از شهرستان اومدم..اکو و نوار قلب و مشاوره..عالی دمت گرم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

خوب بود خیلی..یک تابلو که اسم پزشک باشه روش هم برای مطب بزنید در خیابون..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

دیشب مطب هروی بودم..بیمارها راضی بودن با اینکه شلوغ بود..خوب هست

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

دکتر زارعی دکتری فرهیخته باسواد و با شخصیت هرچقدر از تخصص عالی و شخصیت بی نظرشون تمجید کنم کم هست. خیلی در حق خونواده من لطف کردن هم پدرم هم مادرم بیمارشون هستن و تا آخر عمر مدیون ایشون هستیم بخاطر تشخیص درست و به موقع برای پدرم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

دلسوز و وقت گذار.ایشالا سالم باشن...

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

بسیار با حوصله و دقیق و کامل مشکل بنده رو توضیح دادن و تمام مراحل انجام اسکن و آزمایشات و آنژیو رو خودشون شخصا پیگیری و هماهنگ کردن، واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

باسواد و مودب بود خیلی

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار عالی توضیح میدهند وشرحال کامل میگیرند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

سونوگرافیه واریس پام شدم. .نارسایی دارم و پام باد داره. ممنون. دارم چیزایی ک گفت رعایت میکنم تا ببینم چه میشم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

برای واریس اومدم بالای ۹۰ درصد رفت واریس هام

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

باسوادترین بود واقعا

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

دانش + اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

بهترین توتخصصشون هستن وازایشون راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بهترین دکترقلب وعراق هستن برای فشارخون مراجعه کردم خیلی خوب کنترل کردن ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

مراجعه به علت تعویض قرص

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

از آقای دکتر بابت تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و صبر و حوصلهای که در پاسخ به سؤالات داشتند، صمیمانه تشکر میکنم. تجربهی بسیار خوبی از مراجعه به ایشان داشتم و با اطمینان توصیه میکنم.

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

5سال هست تحت نظر ایشونم قلب... بسیار با سواد

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

درمان واریس

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

دکتر جوان و باسواد و با حوصله و خوش اخلاق و مودب، خیلی دقیق وقت میذاره برای بیمار ، امیدوارم همینجوری بمونن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

ممنون.. از مریوان آمدم تهران

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

اولین بار بود مراجعه کردیم برای مادرم.. که خیلی راضی بودیم دکتر خیلی وقت گذاشتند برامون و همه ی صحبت های ما رو گوش دادند و دارو تجویز کردند که خداروشکر مادرم بهترن و رضایت کامل داشتیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

چهار سال از انژیوم گذشته و تحت نظرش هستم.. راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

سلام.. توصیه میکنم.. خیلی خوب

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

Perfect bood.. merci

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

تپش قلب شدیدی داشتم خیلی بهترم.. حالا باز برم که داروم تموم شده

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

برای قلب پدرم مراجعه کردیم و راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

ممنون... پزشک خیلی خوبی بود..جوان و باسواد

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

آقای دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق و دقیق هستن،تشخیصشون هم خوب هست.

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

بسیار ممنونم..همچی عالی بودش

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

ممنون از دکتر .. کاش ویزیت انلاینم داشتم.. عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

بسیار توصیه های دکتر برام خوب بوده...البته من ۶ماه قبل پیششون رفتم که چربی دور قلب داشتم و با داروها و کمک ایشون خیلی بهترم...خداروشکر

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

,شماره مطب پیدا نمیکنم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

سلام..قلب من یک سوراخ اظافه دارد ..در حال درمان هستم.. ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

هزار ماشالا به این دکتر..جوان ولی اما خیلی سواد داشت

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

درمان فشار خون شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عالی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

پزشک باسواد هست.. یکم دیر رسیدم مطب..خوب بودش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تحت نظر هستم برای مشکل دریچه.. تا ۸۰ درصد درد هام بهتر شده.. ورزش هم شروع کردم با کمک دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

قطعا توصیه میکنم خصوصا برای واریس

۱۴۰۵/۰۳/۱۶
اطلاعات تکمیلی
بورد تخصص قلب و عروق از مرکز قلب شهید رجایی تهران
- عضو هیئت علمی درمانی دانشگاه تهران
- عضو انجمن قلب امریکا (AHA)
- رتبه برتر آزمون تخصص پزشکان
- عضو بنیاد ملی نخبگان
- رتبه اول آزمون استخدامی وزارت بهداشت
- سابقه ۱۳ سال طبابت (از ۱۳۹۲)
- درمان واریس...
کلینیک نوید زندگی
تهرانمیدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان آزادی، پلاک ۴۶، درمانگاه تخصصی هروی، طبقه ۳
شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۰۰، نوبت دهی: ۰۹۱۲۵۹۷۴۶۹۸
با توجه به ویزیت دقیق پزشک، کمی صبر جهت حضور در مطب در نظر داشته باشید.
وب سایت واریس (کلیک کنید): Varis.ir
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۴ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۱:۴۰
    ۶ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۲
    ۸ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۲
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۱:۴۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۲
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۲
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۱:۴۰
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۴۰ الی ۲۲
    کسانی که دکتر کیوان زارعی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر سپیده حسینی شیروانی قلب و عروق سرکار خانم دکتر سپیده حسینی شیروانی
    جناب آقای دکتر برزین برزگر درویش عمومی جناب آقای دکتر برزین برزگر درویش
    جناب آقای دکتر میثم طاهریان قلب و عروق جناب آقای دکتر میثم طاهریان
    اینستاگرام دکتر کیوان زارعی

    دکتر کیوان زارعی، متخصص قلب و عروق در تهران، خدمات تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و واریس را با بهره‌گیری از دانش روز ارائه می‌دهد.

    دکتر کیوان زارعی یکی از متخصصان قلب و عروق در تهران است که با بیش از یک دهه تجربه، به تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی می‌پردازد. ایشان دارای بورد تخصصی قلب و عروق از مرکز قلب شهید رجایی تهران بوده و جزو اعضای هیئت علمی درمانی دانشگاه تهران هستند. دکتر زارعی همچنین عضو انجمن قلب امریکا (AHA) و بنیاد ملی نخبگان است و در زمینه درمان واریس نیز فعالیت تخصصی دارد.

    در مطب‌های دکتر زارعی در مناطق هروی و شریعتی تهران، بیماران می‌توانند از خدمات تخصصی در زمینه مشکلات قلبی، بررسی فشار خون، کنترل چربی خون و درمان انواع بیماری‌های عروق بهره‌مند شوند. با توجه به حضور فعال ایشان در حوزه درمان واریس، بیماران مبتلا به مشکلات وریدی نیز می‌توانند مشاوره و درمان‌های نوین دریافت کنند. امکان دریافت نوبت‌دهی آنلاین برای برخی از روزهای هفته نیز فراهم شده تا دسترسی بیماران به خدمات پزشکی آسان‌تر شود.

    دکتر زارعی با رویکرد علمی و توجه به نیازهای بیماران، همواره تلاش می‌کند تا بهترین روش‌های درمانی را مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه دهد. حضور ایشان در تهران، فرصت مناسبی برای ساکنان این شهر است تا از خدمات تخصصی قلب و عروق و درمان واریس بهره‌مند شوند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر کیوان زارعی در کدام مناطق تهران بیماران را ویزیت می‌کند؟

    ایشان در کلینیک هروی و مطب شریعتی تهران بیماران را پذیرش می‌کنند.

    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای ویزیت وجود دارد؟

    بله، برای کلینیک هروی امکان نوبت‌دهی آنلاین فراهم شده است.

    چه خدماتی در زمینه درمان واریس توسط دکتر زارعی ارائه می‌شود؟

    درمان واریس با روش‌های نوین و مشاوره تخصصی برای بیماران مبتلا به مشکلات عروقی انجام می‌گیرد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک نوید زندگی

    میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان آزادی، پلاک ۴۶، درمانگاه تخصصی هروی، طبقه ۳

    کلینیک نوید زندگی

    میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان آزادی، پلاک ۴۶، درمانگاه تخصصی هروی، طبقه ۳