دکتر ژاله ربیعی متخصص پوست و مو با شماره نظام پزشکی ۲۴۲۱۵ در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان زند، طبقه همکف واقع شده است.
دکتر ژاله ربیعی متخصص پوست و مو با شماره نظام پزشکی ۲۴۲۱۵ یکی از پزشکان فعال در شهر شیراز است. وی دارای تخصص بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و خدمات مرتبط با تشخیص و درمان مشکلات پوستی، مو و ناخن را به بیماران ارائه میدهد. مطب دکتر ژاله ربیعی در شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، بین خیابان هفت تیر و فلسطین، ساختمان زند، طبقه همکف قرار دارد و مراجعهکنندگان میتوانند در بعد از ظهر روزهای زوج برای ویزیت به این نشانی مراجعه کنند.
دکتر ژاله ربیعی با مدرک تخصصی در زمینه بیماریهای پوست، به عنوان متخصص پوست و مو در جامعه پزشکی شیراز شناخته میشود. بیماران برای مشاوره و درمان انواع مشکلات پوستی مانند آکنه، لک، ریزش مو، اگزما و سایر بیماریهای مرتبط با پوست و مو به مطب ایشان مراجعه میکنند. خدماتی نظیر درمان بیماریهای شایع پوستی، بررسی ضایعات مشکوک، مشاوره مراقبت پوست و انجام روشهای درمانی غیرتهاجمی نیز از جمله اقدامات تخصصی دکتر ژاله ربیعی است.
شماره نظام پزشکی دکتر ژاله ربیعی ۲۴۲۱۵ بوده و این شناسه، هویت حرفهای و رسمی ایشان را در نظام سلامت کشور تأیید میکند. تجربه مراجعین نشان میدهد که دکتر ژاله ربیعی به عنوان متخصص پوست در شیراز، با دقت و توجه ویژه به بیماران خدمات ارائه میدهد و مورد اعتماد بسیاری از مراجعهکنندگان قرار گرفته است. در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر ژاله ربیعی فراهم نیست و متقاضیان میتوانند جهت رزرو وقت و کسب اطلاعات بیشتر با مطب در شیراز تماس بگیرند.
در جمعبندی، دکتر ژاله ربیعی متخصص پوست و مو با سالها تجربه در درمان بیماریهای پوستی، در شیراز و در نشانی فوق، به ارائه خدمات تخصصی پوست و مو میپردازد.
مطب دکتر ژاله ربیعی بعد از ظهر روزهای زوج از ساعت ۱۴ تا ۱۸ پذیرای بیماران است.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر ژاله ربیعی فراهم نیست و برای رزرو وقت باید با مطب تماس بگیرید.
دکتر ژاله ربیعی انواع بیماریهای پوستی مانند آکنه، لک، ریزش مو، اگزما، عفونتهای پوستی و ضایعات مشکوک را درمان میکند.
نشانی مطب: شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، بین خیابان هفت تیر و فلسطین، ساختمان زند، طبقه همکف.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز، خیابان کریم خان زند - روبروی هتل پارس - بین خیابان هفت تیر (۲۰ متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) - ساختمان زند - طبقه همکف
من مشکل کک مک داشتم اما نتیجه رضایت بخش نبود
۱۳۹۹/۰۳/۱۶مشکل ریزش مو داشتم که با تجویز دارو توسط ایشان متوقف شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲مشکل ریزش ریش
۱۴۰۰/۰۷/۱۱برای درمان جوش ها و جای جوش مراجعه کردم عالی بود بسیار هم خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خداشکر در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸برا لک صورت. عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۲خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سالها پیش بود برای جوش صورتم و عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار خوب هستند.این
۱۳۹۹/۰۴/۱۷مشکلی پوستی داشتم ولی آنچنان نتیجه خوبی نگرفتم..
۱۴۰۰/۰۳/۱۷صورتم با روغن سوخته بود که با داروهایی که ایشون دادن خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴کف دست پسرم کاملا سوخته بود و پماد هایی که دادن واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۳فقط میتونم بگم عاااآاالی صورتم برگشت به چن سال قبل که صاف و یکدست بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مشکل جوش داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۹جوش صورت درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵عالی بود برای پوست و مو
۱۴۰۰/۰۹/۲۹صورتم جوش داشت دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برداشتن خال، عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۷جوش عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی ...
۱۳۹۹/۰۹/۲۴فعلا دارو مصرف میکنه دخترم نتیجه اش هنوز مشهود نیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷من یکبار پیش ایشان ویزیت شدم وضعیت مریضیم رو به به بود ولی خودم ادامه ندادم.
۱۳۹۹/۰۸/۰۷واقعا دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل پوست
۱۳۹۸/۱۱/۱۳خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۰۶دکتر بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ایشون بعد نمونه برداری دارو تجویز میکنن
۱۳۹۹/۰۹/۱۸حساسیت پوستی که برطرف شد
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دستم و ساق پاهام زخمهای زده میشد نگاهی خشک بود که خون میآمد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ریزش مو نتیجه مثبت گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۲۰قارچ کشاله ران داشتم شدید بود ، درمان شدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۳ریزش شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹برا ریزش مو و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ریزش مو داشتم و واقعا بهم کمک کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸معمولی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بخاطرجوش صورت رفتم والان هم تحت نظرایشون هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالییئیی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲منتظر نتیجه درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ریزش مو و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بود تشخیص شون و دیگر بیماران از درمانشون و برخوردشون رضایت داشتن منم از برخوردشون رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳حساسیت پوستی داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶نتیجه نگرفتم چون ادامه ندادم دکتر گفت سه هفته دیگه بیا نرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پوست و مو
۱۳۹۹/۰۹/۳۰داروهایشان بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۰خوب بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ریزش مو
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ریزش مو..تا حدودی درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالیییییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۱مشکل پوست
۱۳۹۹/۰۹/۰۸مشکل مو داشتم و تا حدودی برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ریزش مو داشتم که با کمک دکتر وداروهایی که بهم دادن شکر خدا برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۸همسرم مشکل حساسیت پوستی داشتند عالی بود طبابتشان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ریزش مو دارم بعد از کرونا، البته قبلشم داشتم، اما بعد از کرونا خیلی بیشتر شد، یه جلسه مراجعه کردم. نسبتا بهتر شده.
۱۴۰۰/۱۰/۰۶زن داداشم مشکل پوستی داشت و خیلی زود خوب شد با یکبار استفاده از داروهای خانم ربیعی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ریزش مو
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸جای جوش داشتم که بسیار عالی هستند و حرفه ایی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲لک صورت داشتم کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ی لکه سفید افتاده بود رو پوستم با تجویز داروهای ایشون از بین رفت
۱۳۹۹/۱۱/۰۲تشخیص درست و درمان کامل
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ذترترتاح
۱۳۹۹/۱۲/۲۷واسه لک صورتم حدودا شش سال قبل بود من بادو ویزیت واقعا صورتم عالی شد خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی هستن عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۶دکتر خیلی خوبی هست واقعا عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار با حوصله و متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸حساسیت پوستی
۱۳۹۹/۰۵/۲۴در خصوص قارچ پوستی تشخیص خانم دکتر علی,بود و موجب درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۹دختر را بدده بودم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خوش اخلاق با دانش پر حوصله
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ایشون بهترین دکتر پوست هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مشکل خاصی نداشتم برای مراقبت پوستی رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۲۷من از بچگی تحت نظر ایشون بودم،پیسی داشتم و خدا رو شکر کنترل شد،پماد ساختگی ای که ایشون برلی قرمزی و پیسی پوست دارن عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بیمارپوستی خداروشکر همه چیز خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۲۱بسیار عالی برای جوش های صورت مراجعه کرده بودم برطرف شدند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مشکل ریزش مو.. الان عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۸عالی بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مشکل پوستی ع
۱۴۰۰/۰۳/۲۳لک صورت داشتم با کرمای که دادن تاثیر خوبی داشتن از تجویز شون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶پدرم سالک داشتن که با درمان ایشون خوب شدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ریزش مو داشتم حل شد
۱۳۹۷/۰۹/۲۷برداشتن خال خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲من بخاطر سوختگی شدید دست و سنیه دخترم مرتب به مطب دکتر میرم و خیلی ازش راضیم خدا را شکر خیر ببینن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر خیلی فهیم و با تجربه
۱۳۹۹/۰۴/۲۲برای لیزر موهای زائد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی هستن
۱۳۹۷/۰۹/۲۱بدنیست داروها خیلی گرونه
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۸بیماری شوره سر و التهاب روی زانو داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲اخلاقشون عالی و کارشون عالی تر ،،موفق باش همیشه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ریزش مو
۱۳۹۹/۰۲/۲۷مندستمحساسیتداشترفتمخوبشدم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰صورتم وحشتناک جوش رفتم 3 بار پیش خانم دکتر الان دیگه جوش نمیزنم دارم میرم برا جای جوشها
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۶نتیجهنسبتا خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۸با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷مشکل پوستی داشتم که با داروی پیشنهادی ایشان خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۵مو، خیلی خوبع تاحالا
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بهترین دکتر پوست هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ناخنم عفونت کرده بود
۱۳۹۹/۰۱/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خوب بود بعد از چندوثت دوباره میختم برم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹پوست پا مشکل داشت بر طرف شد.کارش عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دکتر بسیار صبور و مهربان. سریعا درمان شدم برای هر موردی رفتم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱در حال درمان هستم،وهنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی ععالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴سلام دخترم روی رونش اگزما زده بود که خدا رو شکر با تجویز خانم دکتر که یه داروی ساختنی بود خوب خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲لک پوست خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالین واقعا
۱۳۹۹/۱۱/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳جوش داشتم و خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵جلسه اول رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸لکه صورت، واقعا عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بیماری درماتیک سبوریک داشتم درمان قعطی نشده اما تا میرم ویزیت میشم روزهای اول خوبه اما خوب این بیماری دراثر استرس تشدید میشه
۱۳۹۸/۱۱/۰۷لک پوست.عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱من صورتم خیلی زیاد جوش داشت واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بیماری پوستی
۱۳۹۹/۰۹/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶خیلی مهربون و باحوصله و با دانش هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بدنم زخم میشد خوب شدم وقتی رفتم پیش خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۲پوستی .
۱۳۹۸/۱۲/۱۳اآلرژی وحساسیت پوستی داشتم درمان شداز ایشان تقدیر وتشکر میشود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶قارچ پوستی داشتم خیلی عالی بود با اولین بار که دارو استفاده کردم جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵جوش صورت
۱۳۹۹/۰۶/۰۱جوش داشتم لیزر کردم دارو داد خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ریزش مو و خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۰۳15سال پیش اومدم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۵پوست. ساق پا مشکل داشت .خوب شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ریزش مو سکه ای عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۱۲مشکل پوستی داشتم و نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰برای دخترم رفتم پیشش برای صورتش عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من مشکل جوش و جای جوش داشتم.واقعا معجزه کرد خانم دکتر.عالی هستن کارشون حرف نداره.
۱۴۰۰/۰۵/۱۸خشکی پوست صورت داشتم ک با مراجعه ب ایشان برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خارش شدید و شوره سر و ریزش مو داشتم که خدا رو شکر الان که یکماه بعد از ویزیت میگذره کلا برطرف شده
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بله بیماری اگزما خوب بود داروهاش
۱۴۰۰/۰۵/۱۶نتیجه مساعد گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ریزش مو و اینکه واقعا عالی بود و به همه اشنایان معرفی کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷برا پوست رفتم و
۱۴۰۰/۰۹/۲۶مشکل پوستی داشتم-که الهی شکر با کمک دارو ها برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶لکه های قوی داشتم ک با یک جلسه کمرنگ شدن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵صدفی رفع
۱۳۹۷/۰۶/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱الان یادم نیست بچه بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱اگزما داشتم و رفع نشده بعد یک ماه هنوز
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ریزش مو داشتم که خداروشکر با داروهای خانم دکتر درمان شدم وخیلی راضی بودم ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹مشکل پوستی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱بله کمک میکند
۱۳۹۸/۱۰/۲۸پوست پوستی موھام خوب شدم
۱۳۹۸/۱۰/۰۸کارشعالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰پسرم اگزما داشت و حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۵برای ریزش مو مراجعه کردم که با یک جلسه نتیجه دیدم و اینکه هزینه بسیار کم تری نسبت به باقی روش ها دارد و از نتیجه راضی هستم.همچنین برای خشکی پوست هم داروهایی که استفاده کردم نتیجه بخش بود.
۱۴۰۰/۰۹/۰۱لک های پوستی
۱۳۹۹/۰۵/۲۵خیلی سال پیش بوده یادم نیست
۱۳۹۹/۰۷/۲۶باسلام خدمت دوستان دخترم اگزما داشت با یک نسخه کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۳من مشکل پوستی داشتم و نتیجه خوب دیدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹زیرش مو
۱۴۰۰/۰۷/۱۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ریزش مو
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ریزش مو سکه ای عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار دکتر خوبی هستن ولی داروها گرونه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱مشکل پوستی داشتم نتیجه هم داد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶زخم هایی روی پوستم بود که میخارید و تشخیص ایشون استرس بود و با تجویز داروشون زخم ها بسته شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۶تاسی ابرو و درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۷واقعا درمورد موهای ریخته شده عالی و بینظیر هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶جوش صورت
۱۳۹۹/۰۶/۰۵مشکل پوستی
۱۳۹۹/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر خوبی هسن و خیلی وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰لک بارداری داشتم ولی کامل درمان نشدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ریزش مو شدید داشتم کنترل شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۱مشکل ریزش مو داشتم که کاملا درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۴بسیار دکتر حاذق و فوق العاده ای هستن .
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خیلی باحوصله هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۷چند سال قبل مریض ایشون بودم و دکتر عالی هستن و به اقوام کلا پیشنهاد کردم ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مشکلم ریزش مو بود وداروهایی که خانم دکتر تجویز کردن عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰حساسیت پوستی داشت دخترم واقعا عالی بود نسخه درمانشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۱لیزر موهای زاید انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸واسه موهام و دوره درمانی کامل نکردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲سلام.ریزش مو در حال درمان هستم نتیجه نگرفتم هنوز
۱۴۰۰/۱۰/۱۴برا لیزر موی زائد یه جلسه رفتم تازگیا خیلی خوب بود میخوام بازم برم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰پوستم خشک بود ایشون عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱در زم زمینه مو .عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۱بیماری پوستی و جواب گرفتم ازشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۳۰مشکل پوستی و نتیجه حاصل شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۱۱دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی .نسخه هاشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۱من هجده ساله بودم که مراجعه کردم حضور ذهن ندارم که نتیجه چی شد فقط یادمه تمام داروهام المانی بودن وهفت سال پیش صد و خورده ای هزینه داروهام شد
۱۳۹۷/۰۴/۳۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب بود، برای مشکل جوش رفتم وخوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵درحال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ریزش مو و رفع جوش یک ماه هست ک رفتمو نتیجه رو دارممیبینم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی بودن جواب هم گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۴خانم دکتر بسیار دکتر عالی وخوش اخلاق هستن من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷من در مورد پوست صورتم واقعا نتیجه دلخواه رو گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳همیشه نتیجه ای که میخواستم گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دوجلسه برای جوش رفتم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸درمان لک و ایشون تنها پزشکی بودن روش درمانیشون روی لکای من جواب داد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹خال پیششون برداشتم و راضی ام، فقط یه مقدار کمی جاش مونده
۱۳۹۷/۱۰/۳۰پوست قرمز میشد و پوسته پوسته میشد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی بود.
۱۳۹۹/۰۳/۲۷مشکل پوستی ونتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲جوش صورت با ی نسخه درمان شدم حدود بیست سال پیش
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بسیار مجرب
۱۳۹۹/۱۱/۱۴من سال82 موهام خیلی ریزش داشت که رفتم پیش خانم دکتر خلی رازیم ازش
۱۳۹۹/۱۲/۰۱جوش صورت و روزنه عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ریزش مو داشتم حل شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۸دکتر ربیعی عاای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۵جوش صورت داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مشکلات مو داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۶تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۹