۱۰۳۹ نفر
دکتر ژاله ربیعی

دکتر ژاله ربیعی

متخصص پوست و مو

متخصص شماره نظام: ۲۴۲۱۵
۵۴۰ نفر

من مشکل کک مک داشتم اما نتیجه رضایت بخش نبود

۱۳۹۹/۰۳/۱۶

مشکل ریزش مو داشتم که با تجویز دارو توسط ایشان متوقف شد.

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

مشکل ریزش ریش

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

برای درمان جوش ها و جای جوش مراجعه کردم عالی بود بسیار هم خوش برخورد هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

خداشکر در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

برا لک صورت. عالی بود

۱۳۹۷/۱۱/۰۲

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

سالها پیش بود برای جوش صورتم و عالی بودند

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

بسیار خوب هستند.این

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

مشکلی پوستی داشتم ولی آنچنان نتیجه خوبی نگرفتم..

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

صورتم با روغن سوخته بود که با داروهایی که ایشون دادن خوب شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

کف دست پسرم کاملا سوخته بود و پماد هایی که دادن واقعا عالی بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۳

فقط میتونم بگم عاااآاالی صورتم برگشت به چن سال قبل که صاف و یکدست بود

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

مشکل جوش داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

جوش صورت درمان شدم

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

عالی بود برای پوست و مو

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

صورتم جوش داشت دکتر فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

تشخیصشون عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

برداشتن خال، عالی هستن

۱۳۹۸/۱۰/۰۷

جوش عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

عالی ...

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

فعلا دارو مصرف میکنه دخترم نتیجه اش هنوز مشهود نیست

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

من یکبار پیش ایشان ویزیت شدم وضعیت مریضیم رو به به بود ولی خودم ادامه ندادم.

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

واقعا دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

مشکل پوست

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

خیلی عالی هستن

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

دکتر بسیارعالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۴

ایشون بعد نمونه برداری دارو تجویز میکنن

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

حساسیت پوستی که برطرف شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

دستم و ساق پاهام زخمهای زده میشد نگاهی خشک بود که خون میآمد

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

ریزش مو نتیجه مثبت گرفتم

۱۳۹۷/۰۴/۲۰

قارچ کشاله ران داشتم شدید بود ، درمان شدم

۱۳۹۸/۱۲/۰۳

ریزش شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

برا ریزش مو و نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

ریزش مو داشتم و واقعا بهم کمک کردن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

معمولی

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۸/۲۹

بخاطرجوش صورت رفتم والان هم تحت نظرایشون هستم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عالییئیی

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

منتظر نتیجه درمان

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

ریزش مو و عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خوب بود تشخیص شون و دیگر بیماران از درمانشون و برخوردشون رضایت داشتن منم از برخوردشون رضایت دارم

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عالی بودن

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

حساسیت پوستی داشتم

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

نتیجه نگرفتم چون ادامه ندادم دکتر گفت سه هفته دیگه بیا نرفتم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

پوست و مو

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

داروهایشان بسیار خوب بود

۱۳۹۹/۰۵/۲۰

خوب بودند

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

ریزش مو

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

ریزش مو..تا حدودی درمان شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

دکتر خیلی خوبیه

۱۳۹۹/۰۵/۰۱

مشکل پوست

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

مشکل مو داشتم و تا حدودی برطرف شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

خیلی خوب بودن

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

بسیار خوب

۱۳۹۷/۱۲/۰۱

ریزش مو داشتم که با کمک دکتر وداروهایی که بهم دادن شکر خدا برطرف شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

خیلی خ

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

همسرم مشکل حساسیت پوستی داشتند عالی بود طبابتشان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

خوب بوده

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

ریزش مو دارم بعد از کرونا، البته قبلشم داشتم، اما بعد از کرونا خیلی بیشتر شد، یه جلسه مراجعه کردم. نسبتا بهتر شده.

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

زن داداشم مشکل پوستی داشت و خیلی زود خوب شد با یکبار استفاده از داروهای خانم ربیعی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

ریزش مو

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

جای جوش داشتم که بسیار عالی هستند و حرفه ایی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

لک صورت داشتم کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

ی لکه سفید افتاده بود رو پوستم با تجویز داروهای ایشون از بین رفت

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

تشخیص درست و درمان کامل

۱۳۹۸/۱۱/۰۳

ذترترتاح

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

واسه لک صورتم حدودا شش سال قبل بود من بادو ویزیت واقعا صورتم عالی شد خیلی راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

عالی هستن عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

دکتر خیلی خوبی هست واقعا عالی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بسیار با حوصله و متخصص

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

حساسیت پوستی

۱۳۹۹/۰۵/۲۴

در خصوص قارچ پوستی تشخیص خانم دکتر علی,بود و موجب درمان شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

دختر را بدده بودم خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

خوش اخلاق با دانش پر حوصله

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

ایشون بهترین دکتر پوست هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

مشکل خاصی نداشتم برای مراقبت پوستی رفتم

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۱/۲۷

من از بچگی تحت نظر ایشون بودم،پیسی داشتم و خدا رو شکر کنترل شد،پماد ساختگی ای که ایشون برلی قرمزی و پیسی پوست دارن عالیه

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

عالی بودن ایشون

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

بیمارپوستی خداروشکر همه چیز خوب بوده

۱۳۹۹/۰۴/۲۱

بسیار عالی برای جوش های صورت مراجعه کرده بودم برطرف شدند

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

مشکل ریزش مو.. الان عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

مشکل پوستی ع

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

لک صورت داشتم با کرمای که دادن تاثیر خوبی داشتن از تجویز شون راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

پدرم سالک داشتن که با درمان ایشون خوب شدن

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

در حال درمان

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

ریزش مو داشتم حل شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۷

برداشتن خال خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

من بخاطر سوختگی شدید دست و سنیه دخترم مرتب به مطب دکتر میرم و خیلی ازش راضیم خدا را شکر خیر ببینن

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

دکتر خیلی فهیم و با تجربه

۱۳۹۹/۰۴/۲۲

برای لیزر موهای زائد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عالی هستن

۱۳۹۷/۰۹/۲۱

بدنیست داروها خیلی گرونه

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

عالی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

بیماری شوره سر و التهاب روی زانو داشتم

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

اخلاقشون عالی و کارشون عالی تر ،،موفق باش همیشه

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

ریزش مو

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

مندستمحساسیتداشترفتمخوبشدم

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

دکتر خیلی خوب هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

صورتم وحشتناک جوش رفتم 3 بار پیش خانم دکتر الان دیگه جوش نمیزنم دارم میرم برا جای جوشها

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

عالی بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۶

نتیجهنسبتا خوب

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

با تجربه هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

مشکل پوستی داشتم که با داروی پیشنهادی ایشان خوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

مو، خیلی خوبع تاحالا

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بهترین دکتر پوست هستن

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

ناخنم عفونت کرده بود

۱۳۹۹/۰۱/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

خوب بود بعد از چندوثت دوباره میختم برم

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

پوست پا مشکل داشت بر طرف شد.کارش عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

دکتر بسیار صبور و مهربان. سریعا درمان شدم برای هر موردی رفتم

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

در حال درمان هستم،وهنوز نتیجه نگرفتم

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

عالی ععالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

سلام دخترم روی رونش اگزما زده بود که خدا رو شکر با تجویز خانم دکتر که یه داروی ساختنی بود خوب خوب شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

لک پوست خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

عالین واقعا

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

جوش داشتم و خیلی خوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

جلسه اول رفتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

لکه صورت، واقعا عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بیماری درماتیک سبوریک داشتم درمان قعطی نشده اما تا میرم ویزیت میشم روزهای اول خوبه اما خوب این بیماری دراثر استرس تشدید میشه

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

لک پوست.عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

من صورتم خیلی زیاد جوش داشت واقعا کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

بیماری پوستی

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

خیلی مهربون و باحوصله و با دانش هستن خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

بدنم زخم میشد خوب شدم وقتی رفتم پیش خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

پوستی .

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اآلرژی وحساسیت پوستی داشتم درمان شداز ایشان تقدیر وتشکر میشود

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

قارچ پوستی داشتم خیلی عالی بود با اولین بار که دارو استفاده کردم جواب گرفتم

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

جوش صورت

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

جوش داشتم لیزر کردم دارو داد خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

ریزش مو و خوب

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

ریزش مو

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

15سال پیش اومدم خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

پوست. ساق پا مشکل داشت .خوب شد

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

ریزش مو سکه ای عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

ریزش مو

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

خوب است

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

مشکل پوستی داشتم و نتیجه عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

برای دخترم رفتم پیشش برای صورتش عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

من مشکل جوش و جای جوش داشتم.واقعا معجزه کرد خانم دکتر.عالی هستن کارشون حرف نداره.

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

خشکی پوست صورت داشتم ک با مراجعه ب ایشان برطرف شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

خارش شدید و شوره سر و ریزش مو داشتم که خدا رو شکر الان که یکماه بعد از ویزیت میگذره کلا برطرف شده

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

بله بیماری اگزما خوب بود داروهاش

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

نتیجه مساعد گرفتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

ریزش مو و اینکه واقعا عالی بود و به همه اشنایان معرفی کردم

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

برا پوست رفتم و

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

مشکل پوستی داشتم-که الهی شکر با کمک دارو ها برطرف شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

لکه های قوی داشتم ک با یک جلسه کمرنگ شدن

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

صدفی رفع

۱۳۹۷/۰۶/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

الان یادم نیست بچه بودم

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

اگزما داشتم و رفع نشده بعد یک ماه هنوز

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

ریزش مو داشتم که خداروشکر با داروهای خانم دکتر درمان شدم وخیلی راضی بودم ازشون ممنونم

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

مشکل پوستی راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

بله کمک میکند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

پوست پوستی موھام خوب شدم

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

کارشعالی

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

پسرم اگزما داشت و حل شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

برای ریزش مو مراجعه کردم که با یک جلسه نتیجه دیدم و اینکه هزینه بسیار کم تری نسبت به باقی روش ها دارد و از نتیجه راضی هستم.همچنین برای خشکی پوست هم داروهایی که استفاده کردم نتیجه بخش بود.

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

لک های پوستی

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

خیلی سال پیش بوده یادم نیست

۱۳۹۹/۰۷/۲۶

باسلام خدمت دوستان دخترم اگزما داشت با یک نسخه کاملا خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۳

من مشکل پوستی داشتم و نتیجه خوب دیدم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

عاااالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

زیرش مو

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

خوب بود

۱۳۹۸/۱۱/۰۸

ریزش مو

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

ریزش مو سکه ای عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بسیار دکتر خوبی هستن ولی داروها گرونه

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

مشکل پوستی داشتم نتیجه هم داد

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

زخم هایی روی پوستم بود که میخارید و تشخیص ایشون استرس بود و با تجویز داروشون زخم ها بسته شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

تاسی ابرو و درمان

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

واقعا درمورد موهای ریخته شده عالی و بینظیر هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

جوش صورت

۱۳۹۹/۰۶/۰۵

مشکل پوستی

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

دکتر خوبی هسن و خیلی وقت میذارن

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

لک بارداری داشتم ولی کامل درمان نشدن

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

ریزش مو شدید داشتم کنترل شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

مشکل ریزش مو داشتم که کاملا درمان شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

بسیار دکتر حاذق و فوق العاده ای هستن .

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

خیلی باحوصله هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

چند سال قبل مریض ایشون بودم و دکتر عالی هستن و به اقوام کلا پیشنهاد کردم ایشون

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

مشکلم ریزش مو بود وداروهایی که خانم دکتر تجویز کردن عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

حساسیت پوستی داشت دخترم واقعا عالی بود نسخه درمانشون

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

لیزر موهای زاید انجام دادم

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

واسه موهام و دوره درمانی کامل نکردم

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

سلام.ریزش مو در حال درمان هستم نتیجه نگرفتم هنوز

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

برا لیزر موی زائد یه جلسه رفتم تازگیا خیلی خوب بود میخوام بازم برم

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

پوستم خشک بود ایشون عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

در زم زمینه مو .عالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۱

بیماری پوستی و جواب گرفتم ازشون

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۱/۳۰

مشکل پوستی و نتیجه حاصل شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۴/۱۱

دکتر خوبی هس

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

عالی .نسخه هاشون عالیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

من هجده ساله بودم که مراجعه کردم حضور ذهن ندارم که نتیجه چی شد فقط یادمه تمام داروهام المانی بودن وهفت سال پیش صد و خورده ای هزینه داروهام شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

خوب بود، برای مشکل جوش رفتم وخوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

درحال درمان

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

ریزش مو و رفع جوش یک ماه هست ک رفتمو نتیجه رو دارممیبینم

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

عالی بودن جواب هم گرفتم

۱۴۰۱/۰۲/۰۴

خانم دکتر بسیار دکتر عالی وخوش اخلاق هستن من خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

من در مورد پوست صورتم واقعا نتیجه دلخواه رو گرفتم

۱۳۹۹/۰۵/۱۳

همیشه نتیجه ای که میخواستم گرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

دوجلسه برای جوش رفتم راضی هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

درمان لک و ایشون تنها پزشکی بودن روش درمانیشون روی لکای من جواب داد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

خال پیششون برداشتم و راضی ام، فقط یه مقدار کمی جاش مونده

۱۳۹۷/۱۰/۳۰

پوست قرمز میشد و پوسته پوسته میشد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

عالی است

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

عالی بود.

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

مشکل پوستی ونتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

جوش صورت با ی نسخه درمان شدم حدود بیست سال پیش

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

بسیار مجرب

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

من سال82 موهام خیلی ریزش داشت که رفتم پیش خانم دکتر خلی رازیم ازش

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

جوش صورت و روزنه عالی بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۲

ریزش مو داشتم حل شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

دکتر ربیعی عاای هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

جوش صورت داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

مشکلات مو داشتم خوب شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

تشخیصشون خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۳/۰۹
آدرس و تلفن مطب دکتر ژاله ربیعی
شیرازشیراز، خیابان کریم خان زند - روبروی هتل پارس - بین خیابان هفت تیر (۲۰ متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) - ساختمان زند - طبقه همکف
بعد از ظهر روز‌های زوج از ساعت ۱۴ الی ۱۸
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر ژاله ربیعی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر شاهین خدائی جراحی عمومی جناب آقای دکتر شاهین خدائی

    دکتر ژاله ربیعی متخصص پوست و مو با شماره نظام پزشکی ۲۴۲۱۵ در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان زند، طبقه همکف واقع شده است.

    دکتر ژاله ربیعی متخصص پوست و مو با شماره نظام پزشکی ۲۴۲۱۵ یکی از پزشکان فعال در شهر شیراز است. وی دارای تخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی) بوده و خدمات مرتبط با تشخیص و درمان مشکلات پوستی، مو و ناخن را به بیماران ارائه می‌دهد. مطب دکتر ژاله ربیعی در شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، بین خیابان هفت تیر و فلسطین، ساختمان زند، طبقه همکف قرار دارد و مراجعه‌کنندگان می‌توانند در بعد از ظهر روزهای زوج برای ویزیت به این نشانی مراجعه کنند.

    دکتر ژاله ربیعی با مدرک تخصصی در زمینه بیماری‌های پوست، به عنوان متخصص پوست و مو در جامعه پزشکی شیراز شناخته می‌شود. بیماران برای مشاوره و درمان انواع مشکلات پوستی مانند آکنه، لک، ریزش مو، اگزما و سایر بیماری‌های مرتبط با پوست و مو به مطب ایشان مراجعه می‌کنند. خدماتی نظیر درمان بیماری‌های شایع پوستی، بررسی ضایعات مشکوک، مشاوره مراقبت پوست و انجام روش‌های درمانی غیرتهاجمی نیز از جمله اقدامات تخصصی دکتر ژاله ربیعی است.

    شماره نظام پزشکی دکتر ژاله ربیعی ۲۴۲۱۵ بوده و این شناسه، هویت حرفه‌ای و رسمی ایشان را در نظام سلامت کشور تأیید می‌کند. تجربه مراجعین نشان می‌دهد که دکتر ژاله ربیعی به عنوان متخصص پوست در شیراز، با دقت و توجه ویژه به بیماران خدمات ارائه می‌دهد و مورد اعتماد بسیاری از مراجعه‌کنندگان قرار گرفته است. در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر ژاله ربیعی فراهم نیست و متقاضیان می‌توانند جهت رزرو وقت و کسب اطلاعات بیشتر با مطب در شیراز تماس بگیرند.

    در جمع‌بندی، دکتر ژاله ربیعی متخصص پوست و مو با سال‌ها تجربه در درمان بیماری‌های پوستی، در شیراز و در نشانی فوق، به ارائه خدمات تخصصی پوست و مو می‌پردازد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    ساعات کاری مطب دکتر ژاله ربیعی چگونه است؟

    مطب دکتر ژاله ربیعی بعد از ظهر روزهای زوج از ساعت ۱۴ تا ۱۸ پذیرای بیماران است.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر ژاله ربیعی وجود دارد؟

    در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر ژاله ربیعی فراهم نیست و برای رزرو وقت باید با مطب تماس بگیرید.

    دکتر ژاله ربیعی چه نوع بیماری‌های پوستی را درمان می‌کند؟

    دکتر ژاله ربیعی انواع بیماری‌های پوستی مانند آکنه، لک، ریزش مو، اگزما، عفونت‌های پوستی و ضایعات مشکوک را درمان می‌کند.

    آدرس مطب دکتر ژاله ربیعی کجاست؟

    نشانی مطب: شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، بین خیابان هفت تیر و فلسطین، ساختمان زند، طبقه همکف.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    شیراز، خیابان کریم خان زند - روبروی هتل پارس - بین خیابان هفت تیر (۲۰ متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) - ساختمان زند - طبقه همکف