برای دریافت نوبت از دکتر هاجر احمدی وزملائی متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر هاجر احمدی وزملائی متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران: شریعتی بالاتر از تقاطع میرداماد بن بست شریفی پلاک ۶طبقه همکف
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر هاجر احمدی وزملائی متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر هاجر احمدی وزملائی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شریعتی بالاتر از تقاطع میرداماد بن بست شریفی پلاک ۶ طبقه همکف
بسیار خوش اخلاق و مسئولیت پذیر و حادق
۱۴۰۳/۰۲/۲۰برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵مشکل من حل شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰پزشک خیلی خوب و با علمی هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار دکتر خوبی هستند. خیلی به آدم حس آرامش میده و تشخیص درست دارن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۸من یه بچه اوتیسم دارم پیش ایشون رفتیم خیلی با حوصله ویزیت کردن و دارو دادن خدا رو شکر خیلی کنترل شده
۱۴۰۲/۰۵/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی دکتر دلسوز و خوبی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۲ذذللبببللل
۱۴۰۳/۰۷/۲۵روند درمانیشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۲دکتر باتجربه وبا ایمان وباحوصله تشخیص صددرصدی ودرمان با مهارت بالا
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار عالی و به مسائل گوش میدهند.
۱۴۰۳/۰۱/۱۴فعلا تحت درمان ایشان هستم، استرس و اضطراب شدید داشتم که خداراشکر با مصرف داروهای تجویزی ایشان از بین رفته.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱مشکل استرس و اضطراب بعداز استفاده از دستگاه واقعا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷برای حل مشکل استرس رفتم تاثیر مثبتی توی جلسه اول داشت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶من مشکل افسردگی و وسواس داشتم دارو دادن و دستگاه الان خیلی خوبم حتما پیشنهاد می کنم
۱۴۰۲/۰۵/۲۳فعلا که عالی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۲نشخیص درست و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتر خوب وباحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲دکتر مهربون و دلسوز خیلی وقت میزارن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیارعلی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بیخوابی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶با حوصله به حرفام گوش کردن و داروی اضافی تجویز نکردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴از همه لحاظ عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دو قطبی داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳سلام دکتربسیارعالیه
۱۴۰۳/۰۵/۳۰فعلا متیجه ای
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷سلام زیاد وقت برا بیمار نزاشتن به نظر من باید صحبتهاشون طوری بود که بیمار رو وادار میکرد همه دردشو در میان بزارن ولی ایشون ۱۵ دقیقه هم وقت نگذاشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰همه چیز عالی حتی برخورد منشی ها
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خیلی برخورد خوبی هم خانم دکتردارند هم پرسنل دلسوز دارند و خداروشکر تونستم مشکلم حل بشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۲افسردگی زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار دکتر خوبی هستن مشکل ما هم حل شد به شما هم توصیه می کنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بار اولم بود به ایشون مراجعه میکردم ، برای مادرم که آلزایمر دارن و بشدت پرخاشگر شدن ، خانم دکتر بسیار خوش برخورد و صبورانه به حرفام گوش کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۵