دکتر میلاد حیدریان متخصص ارتوپدی - جراحی استخوان و مفاصل با شماره نظام پزشکی 128115 در اهواز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب ایشان در کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، طبقه پنجم فراهم است.
دکتر میلاد حیدریان یکی از متخصصان برجسته ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل در اهواز است که با شماره نظام پزشکی 128115 مشغول فعالیت حرفهای در حوزه درمان بیماریهای اسکلتی و عضلانی میباشد. تخصص اصلی دکتر میلاد حیدریان جراحی استخوان و مفاصل است و ایشان دارای بورد تخصصی ارتوپدی و مدرک تخصصی جراحی ارتوپدی میباشند. علاوه بر این، دوره تکمیلی تعویض مفصل زانو و لگن را در کشور اسپانیا گذراندهاند که بیانگر دانش بهروز و مهارت ویژه ایشان در درمان مشکلات مفاصل است.
مطب دکتر میلاد حیدریان در اهواز، منطقه کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، طبقه پنجم قرار دارد که دسترسی مناسبی برای بیماران شهر اهواز فراهم میکند. بیماران میتوانند برای خدماتی مانند درمان شکستگیها، گچگیری، تزریق داخل مفصل و اطراف تاندون، سلولدرمانی، تزریق PRP و ژل، و همچنین جراحیهای پیچیده ارتوپدی از جمله تعویض مفصل زانو و لگن و بازسازی رباط صلیبی زانو به مطب ایشان مراجعه نمایند.
دکتر میلاد حیدریان با عنوان متخصص ارتوپدی و تکیه بر تجربه در جراحی استخوان و مفاصل، مورد اعتماد بیماران بسیاری در اهواز است. بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق، مهارت جراحی و برخورد حرفهای ایشان رضایت داشتهاند و تجربه موفق درمان مشکلات ارتوپدی خود را گزارش دادهاند. طبق نظر بیماران، دکتر میلاد حیدریان در زمینه درمان آرتروز، ترمیم رباط و تعویض مفصل زانو و لگن، دقت و توجه ویژهای به شرایط هر بیمار دارد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر میلاد حیدریان فعال است، که باعث سهولت بیشتر در فرایند رزرو وقت و مراجعه بیماران شده است. حضور تخصصی، مدارک معتبر و فعالیت مستمر در اهواز، دکتر میلاد حیدریان را به یکی از گزینههای مطمئن در حوزه ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل این شهر تبدیل کرده است.
دکتر میلاد حیدریان متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل با بورد تخصصی ارتوپدی و دوره تکمیلی تعویض مفصل زانو و لگن است.
بله، نوبتدهی اینترنتی برای ویزیت حضوری در مطب دکتر میلاد حیدریان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
مطب دکتر میلاد حیدریان در اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، طبقه پنجم واقع شده است.
در مطب دکتر میلاد حیدریان خدمات تخصصی ارتوپدی، تعویض مفصل، گچگیری، تزریق مفصل، سلولدرمانی و اعمال جراحی ارتوپدی انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زانو درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۸برخورد عالی دکتر و تشخیص خوب و نظم خوب مطب
۱۴۰۳/۱۰/۰۷مشل ارتروز زانو داستم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر حرف نداره
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵شانه درد شدیدی داشتم درمان شدم دکتر حیدریان بهترین ارتوپد ایران هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷از ناحیه زانو درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن یخ زدگی شانه داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸واقعا دکتر خوبی هستن وبااخلاق،مادرم رو بردم پیشش،یک هفته پیش ازدرد گردن خیلی اذییت میشد،این یک هفته پیش که بردمش پیش آقای دکتر،تا الان که هیچ دردی نداره،خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۴از ناحیه انگشت دست راستم مشکل داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶زانو درد داشتم درمان سد
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خیلی عالی بدو
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تعویض مفصل لگن انجام داد عالی بود کار دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۹راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۳کج گیری عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷اول از همه نوبت دهی ضعیف و هرکی هرکی حداقل 3 ساعت معطلی درد داشته باشی تزریق مینویسه که خودش انجام میده و در کل تاثیر هم نداره و بماند چقدر میگیره. در مورد تشخیص و درمان نظری ندارم چون هنوز اطمینان ندارم. بدرود.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل شانه داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار ادم محترم باادب دکتر باهوشی هست عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عمل رباط صلیبی انجام دادم و خیلی راضی بودم از درمانم به همه ورزشکاران دکتر حیدریان پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸زانو راست و چپم سایدگی شدید داشتم که دکتر حیدریان درمانم کردن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱زانو درد داشتم به بهترین شکل درمان شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲دگتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲زانو درد شدید داشتم درمان شدم با اولین ویزیت دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عمل تعویض مفصل زانو انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بسیار عالی هستن کمرم خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دانش خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸لگنم درد میکرد دکتر برام تعویض مفصل انجام دادن خیلی خوبم الان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خار پاشنه داشتم بعد از جند سال بلاخره درمان شدم دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۴فعلان جوابی نگرفتیم ولی دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بسیار با شخصیت و با حوصله کادر خیلی خوبی دارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل شانه و درد زانو داشتم خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵من بر اثر ضرب دیدگی کمر و دنبالچه خدمتشون رفتم خدا خیرشون بده که معالجه شدم البته ۶۳ سال دارم.اخلاقشون که عالیه برای بیمار و امیدوار کننده
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار عالی هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۵استخوان اضافه داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹در حال درمانم دکتر خیلی خوبیه، تنها نارضایتی که داشتم از دکتر نبوده جایی که منو معرفی کردن برای فیزیوتراپی بوده. به زور ازمن تمام هزینه های جلسه فیزیوتراپی رو گرفتن. شاید دوست نداشتم تمام هزینهها رو بدم دوست داشتم هر جلسه که میام هزینه رو پرداخت کنم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مشکل زانو و لگن داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴راضی بودم خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۹برای بیرون زدگی دیسک مراجعه کردم داروداد عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶درمان شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۹بسیار دکتر با تجربه و دقیقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲هنوز تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۷انگشت شصت دستم آسیب دیده بود درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵باعرض سلام وخسته نباشید من مادرم رو آوردم واسه تزریق ژل زانو .دوبار ژل زد مادرم با اینکه چهار بار دیگه نیاز داره مادرم خیلی بهتر شده .بسیار دکتر دلسوز و صبوری هستند .با کمال تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۶قوزک پام اسیب دیده بود با تشخیص دکتر تزریق کردم خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر عالی منشی عالی مشکل لگن داشتم خداروشکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار عالی هستن زانو خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر حیدریان عالی هستن زانو دردم هیچ پزشکی درمان نکرد فقط از دکتر حیدریان نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶نوبت دهی عالی،معطلی کم،دکتر توجه میکنن،فعلا یه جلسه رفتم مکمل و فیزیوتراپی نوشتن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹مشکل سیاتیک داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰دکتر حیدریان بهتربن ارتوپد اهواز هستن مشکل زانو داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عاای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸گچ گرفتن دستم بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۱از ناحیه شانه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عفونت داشتم رگ پاره شده بود خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶کف پای صاف
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مراجعه برای زانو درد .دارو داد فعلا تا اثر کنه ببینم چطور میشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۰مشکل شانه و زانو درد داشتم با کمک دکتر حیدریان درمان شدم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰تیم عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیاردکتر باحوصله وخوش رو وبادانشی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶زانو درد شدیدی داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷ازشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰درد از ناحیه کمر و لگن داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دتر بهترین ارتوبد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر متخصص و با دانش
۱۴۰۵/۰۳/۰۸سلام خوبی خسته نباشی آقای دکتر میلادی ریان دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰از ناحیه زانو درد داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عمل مچ پا خیلی خوبم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵مشکل دست داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عالی بود.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بیحسی زانو داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بدک نبود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر خوب و فهمیده ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خار ماشنه داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خداخیرشون بده مچ دستم مشکل داشت و باید عمل میشدم،کاملا ناامید بودم،اما دکتر حیدریان از معیوب شدن دستم نجاتم داد واقعا.. شدیدا صبور مهربان و لول بالایی دارن .. واقعا شماره یک اهواز هستن ایشون..
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار عالی اقای دکتر مهربان و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکترخیلی بافهمیده ی واخلاق بسیار خوبی داره وقت برامریض میزاره
۱۴۰۴/۱۱/۰۹مشکل شانه داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰از ناحیه زانو درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳راضی نبودم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶مشکل شانه داشتم خوب شد خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹زانو درد شدیدی داشتم دکتر حیدریان درمان کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳سلام بی نهایت از برخورد عالی جناب دکتر و کادر دفتر دکتر حیدریان تشکر میکنم.مامانم درد زانو داشت دستش شفاست. دکتر حیدریان بیسته هم اخلاق هم عملشون واقعا کاربلدن. انشالله همیشه تندرست باشن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵از ناحیه زانو ها درد داشتم دکتر عای بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی بوده
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عمل رباط صلیبی انجام دادم الان بی نهایت راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴مشکل لگن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷از ناحیه زانو درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عمل تعویض مفصل لگن انجام دادم خیلی خوب بود و راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸زانو درد شدید داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲دکتر حیدریان بهترین ارتوپدی هستن که به عمرم دیدم خوش برخورد فنی تیم خوب منشی خوب همچی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر بادانش وعلم کافی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸زانو درد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر خوبی هستن ومن برای اولین بار پیش دکتر ویزیت شدم... دارو برام تجویز کرد وخدا روشکر الان با مصرف دارو درد پام کمتر شده...
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر بسیار خوش برخورد هستن و برای بیمار زمان میذارن
۱۴۰۳/۱۰/۲۵آقای دکتر خیلی حاذق و ماهر هستند .
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹شانه پسرم در رفته بود درمان شد و راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عکل زانو عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹از ناحیه کچ پا مشکل داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر صبور خوشبرخورد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر حیدریان بهترین ارتوپد هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷استخوان پام آسیب دیده بود تشخیص دقیق همون اولین بار اوک شدم واقعا ممنونم عالی،هستین
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عمل رباط انجام دادم عالی بود عملم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰انتظار داشتم معاینه ای انجام بگیره که چیز خاصی گفته نشد مسکن و ام ار ای تجویز شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام دکتر مهربان دلسوز باانصاف تشخیص فوق العاده دقیق وعمل انجام دادم پشتیبانی بعد عمل کلا راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲از ناحیه لگن درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲کتف راستم درد داشت دکتر برام تزریق کردن خیلی خوب بود بدون درد و درمان شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲مشکل خار پاشنه و ساییدگی زانو داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام فعلا که دارو رو مصرف میکنه خداروشکر دردش کمتر شده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برخورد عالی، مهارت کافی، تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰دکتر خیلی خوبی بود با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بچم در رفتگی لگن داشت درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹تعویض مفصل فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عمل پروتز لگن انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دیسک کمر و لگن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوب بودند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۱درد زانو و شانه داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶زانو درد داشتم در حال درمانم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹در مورد کمر مراجعه کردم گفتند عمل لازم نیست فیزوتراپی برام تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل از ناحیه شانه داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶مشکل زانو و شانه داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱از ناحیه زانو و شونه درد داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمشکل زانو داشتم حل شد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عالی و خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۱۹انگست درد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱از ناحیه شانه مشکل داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲زانوم سایدگی شدید داشت دکتر تزریق کردن برام خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶تزریق prp در کمر انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم فقط یک روز دردم کم شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۲دیسک کمر دا
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر خوش اخلاقوکارشون عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸درد زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن درد زانو داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عمل تعویض مفصل عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۸درد از ناحیه لگن داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹آرتروز مچ دست راست و چپ داشتم دکتر برام تزریق کرد خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۹مینیسک پام پاره بود درمان شدم دست دکتر حیدریان شفاس بهترینن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴آشیل پام تو فوتبال آسیب دید دکتر عملم کردن درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۷مشاوره و تشخیص فوق العاده عمل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۰۱شانه ددد و پا درد داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عالی هستن عمل زانو دکتر حاذق هستن وبسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۳۱زانو درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عمل دست فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۶/۲۶از برخوردشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عمل تعویض مفصل انجام دادم تمام دردام رفت و خیلی راضی هستم از عملم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بسیار دکتر خوب و با ادب و با تجربه ای هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر خوبیه برای ضعف عضلانی مراجعه کردم دارو دادن خیلی بهترم .
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من تاندونیت دست راست داشتم سه ماه درد کشیده بودم در اولین نوبتی که به دکتر حیدریان مراجعه کردم شکر خدا درد دستم با شیوه درمانی ایشان کامل برطرف شده و رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۹ارتروز زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۵لگنم درد داشت تزریق کردم خوب شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن در تعویض مفص زانو و لگن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹از ناحیه ران درد داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دیکشنری.کمر
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عمل تعویض مفصل لگن انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲از ناحیه پاشنه و زانو درد داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳قرصاییو نوشته بودن که برای من نیاز نبودش و صرفا جنبه تجاری داشتن و در نهایتم خوب نشدم و تحت نظر یه دکتر دیگم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴زانو درد شدیدی داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴دکتر حیدریان بهترین تعویض مفصل اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵شانه یخ زده داشتم خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عمل مینیسک و کشکک داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل درد انگشت و گردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر حیدریان بهترین تعویض مفصل اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر با حوصله وبا تجربه هستن مشکل التهاب لگن داشتم درحال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸کارش خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بهترین دکتر هست کارش عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۳زانو درد داشتم خوب شدم راضی هستم و از برخورد دکتر و منشی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بودن دکتر راضی بودم از درمانم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲بسیار عالی..
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل زانو داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عمل تعویض مفصل انجام دادم خواستم برم تهران ولی با تحقیق فهمیدم دکتر حیدریان عالی هستن در تعویض مفصل لگن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر خوب وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر عالی وخوب وبا اخلاق است
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خارماشنه داشتم دکتر حیدریان برام تزریق کردن خداروشکر خیلی راضی بودم و دردم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بهترین در ایران
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مچ پا پیچ خورده بود برای گرفتن نظر دکتر حیدریان مراجعه داشتم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۷از ناحیه شانه چپ آسیب داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۵دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن عمل تعویض مفصل انجام دادم خیلی خوب بود و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰مشکل زانو داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار عالی عمل شانه
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مشکل لگن داشتم حل خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مچ دستم درد میکرد درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خوب بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۹خوب بود برای بار اول
۱۴۰۴/۱۲/۰۶از ناحیه شانه درد داشتم درمان شدم دکتر بهترین هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عمل تعویض مفصل لگن انجام دادم اینکار تازه به دنیا اومدم آنقدر حالم خوبه دکتر حیدریان عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مشکل رباط داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷شانه چپم درد داشت درمان شدم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مادربزرگم جراحی مفصل لگن انجام دادند و عمل رضایت بخش بوده...
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تزریق ژل به زانو
۱۴۰۴/۰۳/۱۸زانو درد و پاشنه درد داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عمل شانه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶از تشخیص دکتر بینهایت راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۷درد از ناحیه لگن داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸گچ گیری خوب پام خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عمل رباط صلیبی واسم انجام دادن خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن در تعویض مفصل زانو لگن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکترعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸گچ گیری فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹من در حال حاضر با کمک داروهایی که دکتر برام نوشتن عالی هستم ودر حال ادامه درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مشکل زانو داشتم با اولین جلسه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶زانو درد خیلی شدیدی داشتم دکتر برام تزریق انجام دادن و دارو دادن خداروشکر خیلی خوب شدم تزریقمم درد نداشت اصلا
۱۴۰۵/۰۲/۲۹زانو درد شدید داشتم درمان شدم دکتر حیدریان بهترینن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار دکتر خوش برخوردی هستند از درمانم راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پارگی اشیل پا تحت درمان ولی بسیار دکتر با شخصیت و صبور و خوش برخوردی بودن همچنین پرسنل خوبیم داشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام من مشکل کمر و زانو درد داشتم با مراجعه ب دکتر حیدریان خوب شدم و کارش هم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی با احترام با بیمار رفتار میکنند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۱تعویض مفصل زانو انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰مشکل زانو درد و خار پاشنه داشتم دکتر حیدریان درمانم کردن خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۹سلام مشکل زانو درد داشتم با داروهایی که دکتر نوشتن خیلی بهتر شدم..دستتشون درد نکنه دکتر عالی و فوقالعاده بااخلاق و مهربان هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار متشخص و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر بسیار متشخص هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸باسلام.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عصب های دستم درد میکرد خداروشکر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶درد از ناحیه کمر
۱۴۰۳/۱۰/۱۹مشکل شانه داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷لگن درد داشتم عالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوشرو بود و آگاه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷مشکل ربات
۱۴۰۴/۰۸/۰۴گچ گیری خوب دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خار پاشنه داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار حاذق هستن عمل زانو
۱۴۰۳/۰۶/۲۵تغیربا
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۳۱تشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عمل پروتز انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر عالی و مهربون گچ گرفتم خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱برای مشکل کمردرد مراجعه کردم، وفعلا دارو تجویز کردن، باحوصله بودن و وقت گذاشتن،
۱۴۰۴/۰۳/۰۱برای ساییدگی شانه رفتم پیششون تزریق برام انجام دادن عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸آرنج راستم درد داشت و نمیتونستم خم راستش کنم دکتر برام تزریق کردن و دارو دادن خوب شدم راضی بودم از دکتر و درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲تیم عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عمل تعویض مفصل انجام دادم خیلی خوب بود و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مادرم درد کمر داشتن بعد از ویزیت تشخیص خوب بیماری.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱کمر.هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹پارگی آشیل پا داشتم عمل کردم پیش دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عمل تعویض مفصل لگن انجام داد خداروشکر خیلی راضی بودم دکتر حیدریان بهترینن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵درد از ناحیه پا راست
۱۴۰۳/۱۲/۰۱از تیمشون راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶زانو درد داشتم تزریق کردم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سایدگی شدبد زانو داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عالی هستن تیم با شخصیتی دارن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹زانو درد شدید داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عمل رباط صلییی انجام داد خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سلام واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عمل کردم عالی شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عمل تعویض مفصل لگن داشتم الان خیلی خوبم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عمل رباط صلیبی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶از ناحیه زانو و کف پا درد داشتم درمان شدم عالی هستن دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۲۲فوق العاده با شخصیت دستشون شفاست منشی خیلی خوبی دارن و دقیقا سر نظم رد میکنن
۱۴۰۳/۰۹/۲۹برای پسرم مراجعه کردم هنوز تحت درمانه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶کارشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱مشکل خاصی نبود درد شانه بود که تشخیص دادن رسوب کلسیم است . نصیحت کردند ویزیت قلب هم شوم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عمل زانو عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مشکل شانه داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰مشکل خار پاشنه داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴یه ارتوپد با سواد و کار درست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار پزشک حاذق وکار بلد هستن عمل شانه انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بدن درد شدید داشنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۸درد مفاصل داشتم خیلی خوبم الان
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴هر دو زانوم ساییدگی شدید داشت تزریق کردن برام بدون درد و خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر عالیہ پیش دکتر درماں شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۴درد زانو داشتم به دکتر حیدریان مراجعه کردم گفتن سایدگی زانو داری برام تزریق کردن تو زانوم خیلی خوبه الان وضعیتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴