دکتر مهرداد مشهدیان فوقتخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان) با شماره نظام پزشکی ۴۹۰۱۳ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در سعادتآباد، بلوار فرحزادی، نبش کوچه بهار، پلاک ۱، طبقه دوم واقع شده است.
دکتر مهرداد مشهدیان فوقتخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان) با شماره نظام پزشکی ۴۹۰۱۳، از پزشکان مطرح در حوزه تشخیص و درمان بیماریهای خونی و سرطان در تهران است. ایشان دارای مدرک فوقتخصصی بیماریهای خون و سرطان بزرگسالان بوده و پیش از آن تخصص بیماریهای داخلی را گذراندهاند. دکتر مهرداد مشهدیان به عنوان فوقتخصص هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان، عمدتاً به درمان بیماریهای پیچیدهای همچون انواع سرطانهای خون، لنفوم، لوسمی، میلوما و آنمیهای پیشرفته میپردازد. مطب دکتر مشهدیان در منطقه سعادتآباد تهران، بلوار فرحزادی، بالاتر از چهارراه دریا، نبش کوچه بهار، پلاک ۱، طبقه دوم واقع شده و بیماران میتوانند با مراجعه به این محل از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند.
علاوه بر مطب خصوصی، دکتر مهرداد مشهدیان در بیمارستان آتیه واقع در شهرک قدس (غرب)، بلوار فرحزادی، ساختمان پزشکان بیمارستان آتیه و همچنین بیمارستان میلاد در منطقه گیشا (کوی نصر)، بزرگراه همت نیز به ویزیت و درمان بیماران میپردازد. در هر یک از این مراکز درمانی، خدمات فوقتخصصی در حوزه هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان توسط ایشان ارائه میشود.
دکتر مهرداد مشهدیان، فوقتخصص خون و سرطان بزرگسالان تهران، همواره بهعنوان مرجع علمی و درمانی در این حوزه شناخته میشود و بیماران از تسلط و دقت ایشان در تشخیص و درمان، رضایت قابل توجهی داشتهاند. با توجه به فعالیت گسترده دکتر مهرداد مشهدیان در چند مرکز درمانی معتبر تهران و بهرهمندی از دانش روز دنیا در حوزه هماتولوژی و انکولوژی، بسیاری از بیماران با اطمینان به ایشان مراجعه میکنند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر مشهدیان فعال نیست و بیماران جهت تعیین وقت و هماهنگی میتوانند با مطب یا مراکز درمانی همکاریکننده تماس بگیرند. حضور دکتر مهرداد مشهدیان در سه مرکز مختلف تهران، دسترسی بیماران را از مناطق گوناگون شهر تسهیل میکند.
دکتر مهرداد مشهدیان فوقتخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان) و دارای تخصص داخلی است.
بله، ایشان علاوه بر مطب در سعادتآباد، در بیمارستان آتیه و بیمارستان میلاد تهران نیز بیماران را ویزیت میکنند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی فعال نیست و باید برای تعیین وقت با مطب یا مراکز درمانی همکاریکننده تماس بگیرید.
ایشان در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریهای خون، سرطانهای خونی، لنفوم، آنمیهای پیشرفته و اختلالات مغز استخوان فعالیت دارد.
مطب ایشان در تهران، سعادتآباد، بلوار فرحزادی، بالاتر از چهارراه دریا، روبهروی داروخانه دکتر یوسف زاده، نبش کوچه بهار، پلاک ۱، طبقه دوم قرار دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار فرحزادی - بالاتر از چهارراه دریا - روبه روی داروخانه دکتر یوسف زاده - نبش کوچه بهار - پلاک ۱ - طبقه دوم
شهرک قدس (غرب)، بلوار فرحزادی، تقاطع شهید دادمان، ساختمان پزشکان بیمارستان آتیه، طبقه دوم
بلوار فرحزادی - بالاتر از چهارراه دریا - روبه روی داروخانه دکتر یوسف زاده - نبش کوچه بهار - پلاک ۱ - طبقه دوم
شهرک قدس (غرب)، بلوار فرحزادی، تقاطع شهید دادمان، ساختمان پزشکان بیمارستان آتیه، طبقه دوم
مشکل پلاکت و انعقاد دارم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بله .تشخیص و درمان عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند تشخیصش عالی من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳مشکل پا
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیاردکترعالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیارخوب
۱۳۹۸/۱۰/۲۰بسیار صبور و با حوصله فعلا در حال درمانیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بزرگی غدد لنفاوی نتیجه و تخیصی اده نشد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بیماری خون هنوز جوابی نداده
۱۳۹۷/۰۹/۲۸فعلا هیچ معلو
۱۳۹۸/۱۱/۰۴سرطان کولن
۱۳۹۹/۰۴/۰۶مشکلی خون داشتم الان کاملا بهبود پیدا کردم برخورد عالی مشاوره عالی بسیار مهربون و خیلی با حوصله بنده از طریق خواهر اقای دکتر ک دکتر جراح زنان نازاریی هستن معرفی شدم وکاملا رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سرطان سینه و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۱پزشکی بسیار حاذق و شنوا هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۹پدرم سرطان داره .به لطف خدا وتجربه دکتر خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عاللللللی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۵عالی، مشکل من رو بعد از چندین دکتر ، ایشون تونستن درمان کنن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷هموگلوبین پایین
۱۳۹۹/۰۳/۲۶سلام دکتر مشهدیان خیلی تشخیص صحیح برای مادر من دادن که مبتلا به سرطان معده بدخیم بودن وبقیه دکترها ماروناامید کردن اما دکتر مشهدیان از ناامیدی مارو به امید وروشنی رسوندن خیلی تشکر میکنم از ایشون ما خانوادگی مدیون ایشون هستیم اول خدا بعد ایشون مادر مارو بخشیدن به ما
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵مشکل گلبولهای سفید خون
۱۳۹۹/۰۳/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳فعلا در مرحله اولیه هستسم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲بسیار متخصص
۱۳۹۹/۰۵/۲۷مشکوک به مشکل انعقاد خون، نوشتن آزمایش
۱۳۹۹/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی ه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ایشون بینظیر هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۱بسیار دکترحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بهترین دکتر خون ایران
۱۴۰۰/۰۳/۱۷به نظرمن دکتر خوبی است و باحوصله به صبحت های بیمار خود گوش می دهد
۱۳۹۹/۱۲/۲۵فقط در یک کلمه فوق العاده
۱۳۹۹/۱۱/۲۱هنوز اول درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰کم خوبی و بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵کم خونی شدید داشتم تحت معالجه قرار گرفتم در حال حاضر خیلی بهتر هستم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۱عالی صبور با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۰۷مشگل خونی تحط نظرم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۹خیلی خوب و باح
۱۳۹۹/۰۶/۲۱پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۹از همه نظر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار خوش برخورد و در عین حال صادقن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳کم خونی و فقر آهن و تشخیص دکتر مشهدیان بسیار خوب بود و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵یک انسان و یک پزشک فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار هالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر زبردست و حاذق
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بسیار دکتر خوب و مودب و عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۰بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۸بسیار حاذق و با اخلاق خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مشکلی که چند دکتر نتونست تشخیص بده، تشخیص دادن و درمانم کردن، خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کنسر کبد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹همراه بیمار
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خانم بنده مشکل غدد لنفاوی داشته وهم اکنون در حال در مان هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴فعلا تحت درمان اند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶درد مفاصل کبودی دست وپا
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کم خونی داشتم ی نسخ داد خوب شدم دوباره کم خونی شدید گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶سرطان معده، عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۹عالی عالی انسان
۱۳۹۹/۰۸/۱۷پزشک حاذق و متبحر و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵از طریق دکتر یعقوبی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸مشکل طهال
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۸کم خونی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱مشکل افت شدید پلاکت و عفونت خون داشتم که درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکترخیلی آلی خوش اخلاق مشکل خون داشتم شکرخداالان خوب شرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۰۵نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار دکتر باسواد و خوش برخوردی بودند. برای درمانم پیش دکترای زیادی رفتم ولی جناب دکتر مشهدیان از همشون بهتر بودند و تونستن منو درمان کنند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کم خونی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مشکل کم خونی دارم.حود چهار ماهه مراجعه کردم خیلی بهتر شدم.
۱۳۹۸/۱۰/۰۴دکتر نمونه.. وبسیار مهربان ودلسوز
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی صبور بااخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی هستن اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکل کم خونی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲باسلام.پلاکت پایین نتیجه آزمایش اشتباه
۱۳۹۹/۱۲/۱۹دکتر فوقولاده ای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۴کم خونی شدید داشتم نتیجه با تشخیص و درمان دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵خیلی با حوصله دلسوز و با سواده
۱۴۰۰/۰۳/۰۲فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۴کم خونی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۹برخورد خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکترخیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر بسیار خوبی هستند و با بیمار بسیار خوش برخوردن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰مشکل غددلنفاوی داشتم که عالی درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱عفونت شدید خون ک طی سه ماه کاملا رفع شد و کاملا راضی بودم از اقای دکتر خیلی خوش اخلاق با حوصله ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸سلام بسیار عالم وبا تجربه خدا انشالله همیشه نگهدارباشه من واقعا از روند کاری ایشان راضیم من از بندرعباس میومدم بدون الافی در نوبت دهی وقتی آمدم پیش ایشون بدحال ولی خدا راصد هزار بار شکر که با ایشون آشنا شدم ممنونم از شما وخسته نباشید
۱۴۰۰/۰۷/۱۸کم خونی
۱۳۹۹/۰۸/۰۶کم خونی شدید
۱۳۹۷/۱۲/۱۵بیماری خون خوش خیم و فوق العاده هستن خدا برکت ب عمرشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۳۰کم خونی
۱۳۹۹/۰۵/۱۱عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۹عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۲بابت بیماری آی تی پی مراجعه کردم ، ایشان بسیار عالی و با حوصله هستند . از نظر من پزشک فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹برای چند نفر از اقوام که سرطان داشتن با ایشون مشورت کردیم. بسیار متعهد و دلسوز هستن نسبت به بیماران و البته با سواد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۰کم خونی وهمسرم سرطان الحمدلله بهترن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱پلاکت خونم پایین بود رفتم پیش ایشون خیلی دکتر خوبی هستن خوش اخلاق و خون گرم خیلی به آدم آرامش میدن من هنوز در مرحله درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵پیگیری بیماری کنسر
۱۳۹۹/۰۸/۱۹با توجه به بیماری ام با کمک ایشان شیمی درمانی و بهبود حاصل کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸پلاکت خون پایین درحال بهبودی
۱۳۹۷/۱۲/۲۸آبشون عالی هستن حاذق وبسیار محترم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ایشان تشخیصش عالی و معالجاتش فوق العاده است
۱۳۹۹/۰۴/۰۷من هنوز یک نوبت رفتم ولی بسیارخ وش برخوردهستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰درد مفاصل کبودی دست وپا
۱۴۰۰/۰۹/۱۳در حال درمان هستم ولی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۷باسلام خیلی متواضع صبور وبا حوصله مراحل درمان وتوضیح میدن اونم بازبان ساده که واقعا ملکه ذهنت میشه من از بندرعاسم وچند سالیه که در خدمتشان واقعا بنده از ویه درمان آقای دکتر راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱پزشک حاذ
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خیلی دکتر خوب و کارشو بلده
۱۳۹۹/۱۲/۱۴مادرم بیمار ایشان هستن و از درمان ایشان راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶مریض ایشون بودم اولین دکتری بود که به فقراهن من پی برد واقعا خیلی کمکم کرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۷کم خونی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵کم خونی خیلی شدید داشتم تحت نظر ایشون الان خیلی بهترم البته درمانم ادامه داره
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بسیار دکتر محترم و باتجربه
۱۳۹۹/۰۲/۱۸درجه یک
۱۳۹۹/۰۶/۲۲سرطان خون در حال درمان
۱۳۹۹/۰۶/۱۶سرطان خون
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳کنسر رکتوم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵برای کم خونی و فقر آهن مراجعه کردم و تحت درمانم درکل دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۷تومور سر شانه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار عالی بی نظیر تشکر ویژه
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل cml داشتم و تحت نظر ایشان هستم چکاپ مرتب و پیگیری ایشان بیماری تحت کنترل هست و نگرانی ندارم بخصوص که ایشون بسیار صبورانه برخورد میکنند و برای بیمارانشون وقت میذارن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱برای کم خونی پیش او آمدم و قرار شد 3ماه بعد بیام پیشش
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷فوق العاده هستن چندسالی تحن نظر پزشک بودم یرای کم خونی هیچ تغییری نداشتم اما خداروشکر یک ساله تحت نظر دکتر مشهدیان هستم خیلی خیلی بهترم وهر 6 ماه یکبار برا چکاب به ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲خیلی عالی وامیدوار
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷کم خونی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰سلام و عرض ادب.کم خونی منو واقعا متوجه شدن و کمک بزرگی به من کردن
۱۳۹۹/۰۷/۰۸کم خونی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶هنوز نتیجه آیی نگرفته ام. در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷هنوز خودم مراجعه نکرده ام
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فعلا درحال درمان هستیم نظری ندارم در حال حاظر
۱۳۹۹/۰۵/۲۳خیلی عالی وباتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستن ادمو خوب راهنمایی میکنن در مورد بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۰۵کمبود هموگلوبین وخون باسرم فروتین درمان شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۰سلام.مشکل ورم تهال داشتم.وخداروشکرباتشخیص خوب دکتر،خونم آلوده نشد.وتهالم رودرآوردن. ممنونم ازدکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مشکل خونی و پزشک بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۱پدربنده قبلا پیش دکتر مشهدیان بوده دربیمارستان فوق تخصص ساسان ویه دوره پیش اوبوده .پدرم مشکل سیروس کبدی داشت.واقعا دکتر فوع العادای هست .
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عالی فوق
۱۴۰۰/۰۹/۲۳باتجربه و اخلاق حرفه ای
۱۳۹۹/۱۲/۰۹میشناسم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵کمخونی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار عالی . عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲