تهران خیابان جردن شمالی نبش خیابان تندیس داخل تندیس نشوید ساختمان گلها طبقه ۴ لوکیشن در گوگل موجود است
انجام شیمی درمانی بیوپسی مغز استخوان بدون درد در محیط کاملا بهداشتی و استریل توسط پزشک فوق تخصص صورت میگیرد طرف قرداد با اکثر بیمه های تکمیلی
تهران بزرگراه فتح ،ابتدای خیابان خلیج روبروی اورژانس بیمارستان فیاض بخش - بالای داروخانه دارآفرین جنب فروشگاه جانبو - طبقه دوم
مشاوره تلفنی و آنلاین همه روز حتی ایام تعطیل تماس با ۰۹۳۷۱۲۲۰۳۲۶
تهران خیابان آزادی خیابان بهبودی بعداز چهار راه صالحیان درمانگاه عمار
دکتر حمید حمیدی زاده فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی) با شماره نظام پزشکی 39896 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطبهای ایشان در خیابان جردن، خیابان خلیج و درمانگاه عمار از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر حمید حمیدی زاده از جمله پزشکان شناختهشده در حوزه فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی) در شهر تهران است که با شماره نظام پزشکی 39896 و بیش از سه دهه سابقه، به عنوان مرجع اصلی درمان بیماران مبتلا به بیماریهای خون و سرطان شناخته میشود. دکتر حمید حمیدی زاده علاوه بر دارا بودن مدرک فوق تخصص بیماریهای خون و سرطان بزرگسالان از دانشگاه تهران، مدرک تخصصی بیماریهای داخلی را نیز در کارنامه خود دارد و همین ترکیب تخصص موجب ارائه خدمات جامعتر به بیماران شده است.
مطب اصلی دکتر حمید حمیدی زاده در خیابان جردن شمالی، نبش خیابان تندیس و داخل ساختمان گلها طبقه چهارم واقع شده است، که به جهت انجام شیمیدرمانی و بیوپسی مغز استخوان در محیطی کاملاً استریل و مجهز به بیماران بزرگسال خدمات ارائه میدهد. علاوه بر آن، مطب دیگری در بزرگراه فتح، ابتدای خیابان خلیج، روبروی اورژانس بیمارستان فیاض بخش و بالای داروخانه دارآفرین در محله خلیج فارس تهران قرار دارد و درمانگاه عمار واقع در میدان آزادی، خیابان بهبودی نیز از دیگر محلهای فعالیت این پزشک فوق تخصص است.
دکتر حمید حمیدی زاده، فوق تخصص هماتولوژی انکولوژی، با تاکید بر اهمیت تشخیص به موقع بیماریهای خونی و سرطان، معتقد است که درمان موفقیتآمیز در گرو صرفهجویی در زمان و دسترسی آسان به خدمات فوق تخصصی است. بر اساس نظرات بیماران، دکتر حمید حمیدی زاده در تشخیص دقیق، همراهی مستمر و اخلاق حرفهای، رضایت بالایی ایجاد کرده و بسیاری از بیماران او را به دیگران توصیه میکنند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از هر سه شعبه دکتر حمید حمیدی زاده در تهران از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. در جمعبندی، دکتر حمید حمیدی زاده با سالها تجربه، مدارک معتبر و فعالیت در مراکز مختلف تهران، انتخابی معتبر برای مراجعه بیماران مبتلا به بیماریهای خون و سرطان بزرگسالان محسوب میشود.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای هر سه شعبه دکتر حمیدی زاده در تهران از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین فراهم است.
دکتر حمیدی زاده فوق تخصص هماتولوژی انکولوژی است و بیماران مبتلا به سرطانهای خون، کمخونی، اختلالات مغز استخوان و سایر بیماریهای خونی بزرگسالان را ویزیت و درمان میکند.
بله، انجام شیمیدرمانی و بیوپسی مغز استخوان در محیط کاملاً استریل و با تجهیزات پیشرفته در مطب جردن و سایر شعبات ایشان انجام میپذیرد.
هر مطب در روزهای مشخصی فعال است و برای تعیین وقت میتوانید به صفحه نوبت دهی مراجعه یا نوبت آنلاین رزرو کنید.
بله، مطبهای دکتر حمیدی زاده با اکثر بیمههای تکمیلی طرف قرارداد هستند و بیماران میتوانند از خدمات بیمه استفاده کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان جردن شمالی نبش خیابان تندیس داخل تندیس نشوید ساختمان گلها طبقه ۴ لوکیشن در گوگل موجود است
انجام شیمی درمانی بیوپسی مغز استخوان بدون درد در محیط کاملا بهداشتی و استریل توسط پزشک فوق تخصص صورت میگیرد طرف قرداد با اکثر بیمه های تکمیلی
بزرگراه فتح، ابتدای خیابان خلیج روبروی اورژانس بیمارستان فیاض بخش - بالای داروخانه دارآفرین جنب فروشگاه جانبو - طبقه دوم
مشاوره تلفنی و آنلاین همه روز حتی ایام تعطیل تماس با ۰۹۳۷۱۲۲۰۳۲۶
خیابان جردن شمالی نبش خیابان تندیس داخل تندیس نشوید ساختمان گلها طبقه ۴ لوکیشن در گوگل موجود است
انجام شیمی درمانی بیوپسی مغز استخوان بدون درد در محیط کاملا بهداشتی و استریل توسط پزشک فوق تخصص صورت میگیرد طرف قرداد با اکثر بیمه های تکمیلی
بزرگراه فتح، ابتدای خیابان خلیج روبروی اورژانس بیمارستان فیاض بخش - بالای داروخانه دارآفرین جنب فروشگاه جانبو - طبقه دوم
مشاوره تلفنی و آنلاین همه روز حتی ایام تعطیل تماس با ۰۹۳۷۱۲۲۰۳۲۶
خیابان آزادی خیابان بهبودی بعداز چهار راه صالحیان درمانگاه عمار
مولتیپل میلوما پیوند کردم بعد یسال عود کرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳مادرم کم خونی داشت جواب گرفت دکتر عالی واقعا دوستش دارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر شوخ طبع و محترمی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷مشکل بی حالی و سردردهای شدید داشتم که با یک دوره درمان تزریقی که ایشون تجویز کردم خیلی بهبود پیدا کردم بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰تحت درمان هسستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵کم خونی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱مثبت بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۸کم خونی داشت همسرم و بادهرویی ک تجویز کردند حالشون بهتر شده
۱۴۰۴/۰۱/۲۰کمبود آهن بدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱تال آسمی میتور فوقالعاده عالی توی ۳ جلسه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲کاهش پلاکت
۱۴۰۳/۰۸/۱۵سللم جناب دکترحمیدی زاده خوش برخورد ومتخصص حاذق ودلسوز است بنظرم ایشان درامر تشخیص بسیارعالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی هستند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵کم خونی شدید داشتم و خداروشکر الان خیلیییی بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸کم خونی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱متخصص و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار خوش اخلاق , حاذق و دلسوز هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوب خوش اخلاق حرفه ای
۱۳۹۹/۰۸/۱۵خیلی عالی بود به راحتی در زمان آزاد وقت گرفتم و طی دو مرحله نتیجه مطلوب از جناب دکتر حمیدی زاده گرفتم خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستتد وخوب به حرف بیمار گوش میدهند.
۱۳۹۸/۰۵/۰۸عالی ..عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بیقراری پا داشتم حدود ده سال توسط ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار مهربان و با انرژی
۱۳۹۸/۰۱/۲۷مشکل کم خونی شدید داشتم وآقای دکتر درمان کردن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰کم خونی
۱۳۹۷/۰۲/۱۰دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸پزشک بسیار صبور . و تشخیص درست وبه جا من تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر بسیار خوش برخورد هستند اما یک مقداری بی حوصله بودند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دیابت داشتم وتازمانی که بیمار اوبودم دیابتم کنترل شده بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کمخونی شدید داشتم با یه نسخه کلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مثل همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۷خوب بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار دکتر با تجربه وخوبی هستن مادر منو شیمی درمانی کردن الان خداروشکر مادرم خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دکتر عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بد نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عالی ما همیشه راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تشخیص خیلی خوب درمورد نوع کم خونی داشتن ودکتر خیلی باتجربه ای هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۸مسلط به کار و بسیار خوش اخلاق و با دانش و تجربه
۱۴۰۴/۰۱/۲۸سلام ،ایشان برایم آزمایش کلی نوشتن تا درمان را شروع کنن
۱۴۰۱/۱۰/۲۶خوش انرژی ادم حسابی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر بسیار بسیار عالی و در کار خود حرفه ای اند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بهترین هستن واقعا دلسوز و مهربون من با همو گلوبین ۶/۷ رفتم دکتر با دوجلسه و داروهایی که تجویز کردن شدم ۱۲ خدا خیرشون بده که اینقد تو کارشون مهارت دارن بازم ممنون ازتون دکتر عزیزم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵عاااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۸کم خونی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بیای. دکتتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بهتر وعالی ترین پزشک
۱۴۰۲/۰۴/۰۹مادرم متاستاز استخوان دارن و تحت نظر تخصص ایشان هستیم.بسیار مهربان و دلسوزانه رسیدگی میکنن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱سلام بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۵/۰۷بد نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳با سلام و خسته نباشید دکتر بسیار فهمیده که گوش به حرف های بیمار میده و دقیق و با حوصله معاینه میکنه واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی با وجدان
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳فقر آهن
۱۳۹۹/۰۶/۳۰همسرم کم خونی داشت تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۸دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۲/۰۶/۰۷عال هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰رضایت کامل دارم.با حال خوبشون و انرژی مثبتی که داشتن حالم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶تجربه بالا درمان سریع اخلاق بسیار خوب و رضایت کامل دارم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عاشقشم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰در درمانگاه عمار ستارخان وضعیت انسداد روده پدرم را به سرعت تشخیص و اورژانسی به بیمارستان انتقال دادن واقعا خدا پدر و مادرشون رو بیامرزه
۱۴۰۳/۰۶/۱۶خیلی دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۶کمبودخون شدید
۱۳۹۷/۰۴/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۱سرطان خون
۱۴۰۱/۱۱/۱۷با تجربه و با مهارت پزشکی بالا بیماری تقریبا نادری داشتم با تشخیص به موقع ایشان راه درمان آن پیدا شد و الحمداله الان خیلی کنترل شده نسخه ایشان را به پزشکی در آلمان نشان دادم تایید کردن و گفتن خیلی عالی شروع کردن ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سرطان که پیش ایشون ۱۲ جلسه شیمی درمانی کردم درمان شدم قدردانیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶.ارتورا
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۴سردرد های همیشگی و شدید ضعف و بیحالی رنگ پریدگی بعد از انجام آزمایش های متعدد علت اصلی مشخص شد
۱۳۹۷/۱۲/۱۳سرطان رحم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵آملی ریه داشتند مادرم و ایشون تشخیص دادند و مدا ا شد و زیر نظر ایشون هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دلسوز و مهربان
۱۴۰۳/۱۰/۰۲ایشان بسیار با تجربه و دقیق هستند. تشخیص عالی و برخورد خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸کم خونی دارم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸سالیان سال مشکل کم خونی شدید داشتم اما فقط ایشون توانستند درمانم کنند
۱۴۰۳/۰۵/۱۰خوش برخورد وارد
۱۳۹۷/۰۵/۲۰کم خونی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳خیلی د
۱۴۰۴/۰۳/۱۰کم خونی بوده در حال مداوا
۱۴۰۴/۰۳/۱۷با حوصله تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کمخونی.
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دکتر خیلی خوب وخوش اخلاق و باتجربه است
۱۳۹۹/۰۶/۲۲دکتر با سواد و خوش برخوردی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۸باراول نوشتند والان قراره ویزیت آزمایش
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر بسیارخوب ودلسوزی میباشند سرطان استخوان ودرمان شده ام وتحت نظردکتر حمیدی میباشم
۱۳۹۸/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خوش اخلاق و
۱۴۰۳/۱۲/۰۱کمخونی داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱همه چی خوبه فقط هزینه وزیت و نقدی میگرن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی همه چیزعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب عالی ️
۱۴۰۴/۱۱/۲۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بیمار ۵۰ سالشون بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۲بسیار متشخص ومتبحر وباادب وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۰۸مشکوک به کرونا بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳نمیدپم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر فوق العاده مهربون و اینکه تایم کامل برای تمام سوالها میزارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خیلی پزشک حاذق و خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۰۷فعلا در حد ازمایش
۱۴۰۴/۰۶/۰۹کم خونی دخترم رو درمان کردند
۱۴۰۳/۰۷/۱۲برخورد عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۴آزمایش
۱۴۰۰/۰۵/۰۳پدرم مراجعه کرده بودن کارشون اخلاقشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳در حال درما
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالین عالییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۱سلام فعلا در خال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بیمار ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴برخورد خوبو عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰کم خونی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۱۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۶قبلا بیمار ایشان بودم مشکل بالا بودن کراتین خود دارم جدیدا دچار احتساب آب شده ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۹مشکل کم خونی داشتم آزمایش برام نوشت
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۱ناراحتی خون
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل کم خونی فعلا تحت نطرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیار خوب وخوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳کمبود اهن دارم با تجویز ایشون دارم تزریق میکنم.و بهترم..دکتر خوب و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱سرطان سینه
۱۳۹۸/۱۱/۳۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴چند مورد آزمایش برای پدر من نوشت و بعد اینکه جواب آزمایش ها رو براش بردم هیچگونه نکته خاصی راجع به این آزمایشات به من نگفتن که یه درصد به اطلاعات ما راجع به بیماری پدرم بیشتر بشه. بعنی چند میلیون خرج آزمایش اما نتیجه صفر.
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر بسیار عالی هستش
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر بسیار با اخلاق و واردی است من ریزش مو داشتم و دچار افسردگی بودم با یک بار مراجعه درمان شدم
۱۳۹۷/۱۱/۰۳بهترین دکتری که میتونستم مامان بزرگمو ببرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکل کم خونی
۱۴۰۱/۰۹/۰۸سرطان سینه تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳تشخیص درست و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار عالی باسواد من خیلی از دکترهای سهمیه ای کشیدم برای تشخیص اشتباه ولی ایشون درجه یک بودند و با انصاف
۱۴۰۲/۰۵/۰۸بسیار عالی و با حوصله همه چیزو توضیح و راهکار میدن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور و امید بخش خداوند نگهدارشون باشه انشاالله
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۵کم خونی شدید
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۵کم خونی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹فقر اهن خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مشکل کم خونی داشتم الان حالم خیلی عالیه توپ توپم
۱۳۹۷/۱۱/۱۴فقراهن داشتم ک با یک نسخه درمان شدم اخلاقشان عالیه به بیمار روحیه میدن
۱۴۰۱/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تا ۶ ماه پیش شیمی درمانی میکردم ک خدارا شکر مشکلم حل شد دکتر با تجربه ای هست با ما خیلی راه اومد کمک کرد فعلا ک درمان شدیم به امید خدا دیگر بیماری بر نگرده
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بشدت اهن خونم پایین بود و بیمارستان جواب کرده بود برای زایمان و ایشون با یک نسخه همه چیز رو اوکی کردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳سلام مادرم بیماردکتربوده وهست وازعملکردایشان رضایت داریم
۱۳۹۷/۰۷/۲۹فوق العاده صبور و حاذق هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۱اخلاق خوب فوق العاده خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۴نیاز به
۱۴۰۰/۰۱/۰۸عالی بودن و خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر خانم هست به دیگران هم سفارش مکنم که پیش بروند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ایشون دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۱دکتر بسیار حاذقی میباشند با دقت به حرف های مریض توجه می نمایند ایشان بیماری را سریعا تشخیص دادند و در عرض چند روز با روش درمان بسیار عالی و کم خرج و زحمت من را که بیماری حادی داشتم و شرایط بسیار بدی داشتم درمان کردند واقعا عالی بودند و پیگیر سلامت مریض
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶جواب آزمایش
۱۴۰۴/۱۱/۲۸پلاکت بالا باکمک قرص کنترل شد نرمال شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار عالی بای پس بودم و کم خونی شدید و با یک ویزیت دکتر جان دوباره گرفتم. خدا حافظ ایشان باشد
۱۴۰۳/۰۳/۱۶طی 8جلسه نزدایشون شیمی درمانی شدم و تحت درمان هستم سه ماه یکبار برای چکاب کامل نزدایشون ویزیت میشوم
۱۳۹۹/۰۸/۰۱غلضت خون داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷به نظرم دکتر با دانشی اومد و تشخیص بیماری درست بود.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیارعالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴برای کم خونی وغلذت خون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷فعلا درمان عقب افتاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۵جناب دکتر بسیار تشخیص دهی دقیق و عالی پلاکت خون داشتم باتشخیص کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۳۰درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱درحال تشخیص و درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷تحت درمان هستم برای کم خونی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دختر خوبی هستن با اخلاق و مهربان .ودر طبابت هم عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶یگ بار ویزیت شدم بعلت کم خونی آزمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲فقر اهن برطرف شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۱کم خونی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹سلام بسیار عالی بودند تشخیص درست خوش صحبت و خوش برخورد وارد به کار
۱۳۹۸/۰۲/۱۶