دکتر حسین اصغری پور فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان و متخصص داخلی در تهران، خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با هماتولوژی و انکولوژی را ارائه میدهد.
دکتر حسین اصغری پور با درجه فوقتخصص خون و سرطان بزرگسالان و تخصص بیماریهای داخلی، در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان عضو انجمنهای معتبر خون و سرطان اروپا و آمریکا بوده و دانش تخصصی خود را در درمان بیماریهای مرتبط با هماتولوژی و انکولوژی به کار میگیرد. بیماران در مطبهای هروی و تجریش تهران میتوانند از خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با اختلالات خون و سرطانهای بزرگسالان بهرهمند شوند.
دکتر اصغری پور با توجه به تخصص خود، به بررسی و مدیریت بیماریهایی مانند کمخونی، لوسمی، لنفوم، و سایر اختلالات خونی و سرطانی میپردازد. همچنین، خدماتی نظیر ویزیت تخصصی داخلی، مشاوره درمان سرطان، و پیگیری بیماران مبتلا به بیماریهای مزمن ارائه میدهد. امکان دریافت نوبتدهی آنلاین برای بیماران فراهم شده تا دسترسی به خدمات درمانی در تهران آسانتر باشد.
توجه ویژه به روند درمان و استفاده از روشهای نوین در مدیریت بیماریهای خون و سرطان، باعث شده تا بیماران بتوانند از مراقبتهای تخصصی و بهروز بهرهمند شوند. حضور دکتر حسین اصغری پور در دو منطقه هروی و تجریش، دسترسی مناسب را برای مراجعین در شهر تهران فراهم میکند.
ایشان فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان و متخصص بیماریهای داخلی هستند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سایت نوبتدهی آنلاین دریافت کنند.
بیماریهای خونی مانند کمخونی، لوسمی، لنفوم و انواع سرطانهای بزرگسالان توسط ایشان بررسی و درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب اول: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان مکران شمالی، پلاک ۱۶، واحد ۲ تلفن ۰۹۳۹۶۹۲۱۴۸۱ روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه
مطب دوم: تهران، تجریش، خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، جنب متروتجریش، بن بست مهنا یکم، پلاک ۶ تلفن ۹۱۳۰۳۱۳۲_۰۲۱ روزهای یکشنبه و سه شنبه
مطب اول: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان مکران شمالی، پلاک ۱۶، واحد ۲ تلفن ۰۹۳۹۶۹۲۱۴۸۱ روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه
مطب دوم: تهران، تجریش، خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، جنب متروتجریش، بن بست مهنا یکم، پلاک ۶ تلفن ۹۱۳۰۳۱۳۲_۰۲۱ روزهای یکشنبه و سه شنبه
از نظر اخلاق وبرخورد عالی تشخیص و درمان عالی از نظردقت و حوصله خیلی عالی و با درایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دکتر بسیار خوش برخورد و تشخیص دقیق بیماری
۱۴۰۴/۰۷/۲۸سرطان ریه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۸مادرم بیمار ایشون هستن بسیار با اخلاق وکار درست
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر خیلی خوش اخلاق،باحوصله و باتجربه ای هستن با همسرم با بیماری روماتیسم مفصلی و مشکوک به سرطان خون به ایشون مراجعه کردیم،خیلی سریع و ازمایشات روتین اعلام حواب منفی کردن ودرمان ارتریت با سرعت انجام شد الان هم تحت نطر ایشون هست و حتی در موارد لازم به صورت مجازی هم با لطف منشی خوبشون راهنماییهای لازم رو ازشون میگیریم. خداوند پشتیبانشون باشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بهترین دکتری بود که در کل عمرم تجربه کردم. تشخیصشون فوق العاده بود. خیلی خوش اخلاق با حوصله و صبور بودن.. از همه مهمتر باوجدان و سریع کار بیمار پیگیری میکنند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر بسیار خوب و با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار دکتر حاذق و با دانشی هستند ملکوتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من مادرم تحت نظر ایشون هستند و با پروسه درمانی که ایشون درنظر گرفتند خداروشکر حالشون بهتره
۱۴۰۵/۰۱/۳۱بسیار پزشگ حاذق و باتجربه ای هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۲آقای دکتر بسیار حاذق و با تشخیص عالی بیماری بنده را با پیگیری های دلسوزانه درمان کردن بسیار متشکرم امیدوارم خدا به ایشان و خانواده محترمتان سلامتی عنایت کند.
۱۴۰۴/۰۵/۳۰آقای دکتر بسیار حاذق به روز دلسوز و خوش برخورد هستن و پیگیر بیماران در هر شرایطی خدا عمر باعزت به ایشون عطا کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عالی بودن ممنون از زحمات خوبشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی آن آقای دکتر اولین دکتری بودن که به حرفهای من بدقت گوش کردن من سردردهای مداوم داشتم با آزمایش به تشخیص رسیدن .عالی آن وقت میذارن واقعا برای بیمار
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار پزشک ماهر و با تجربه باحوصله و چیزی که واقعاایشون از دیگر پزشک ها متفاوت میکنه صبر وحوصله و بسیار جویای حال بیمار هستن ما همیشه دعاشون میکنیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی عالی وخوش برخورد، باسواد و علمی، دقت بالا ، تشخیص عالی، درمان عالی، ازویژگی های منحصر بفرد و کمیاب دریک پزشک هست که من در ایشون دیدم در طی درمان همراهی بسیار خوب ...ارتباط موثر با بیمار جهت حفظ ارامش وکاهش استرس از بیماری ...خوش اخلاق وصبور...خلاصه بهترین وایده ال ترین دکتر برای درمان بیماری های سرطان که بسیار استرس داره برای بیمار وهمراهاش...با اقای دکتراصغری پور با این بیماری براحتی مبارزه کنید و سالم وسلامت بمونید...یک دنیا ممنونم از اقای دکتر بخاطر همه ویژگی های عالی که انتظار میره یک پزشک داشته باشه وهمیشه دعاگویشان خواهیم بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۸خوب بود.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸اقای دکتراصغری پور خوب وبامعلومات برای بیمارخوب وقت میذاره ومن چون جاهای دیگه بودم هزینه های درمانشان خیلی مناسب هست عالی درکل
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر بسیار محترم و با درایتی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱صبور با آرامش و بسیار دقیق ویزیت میکنن و تشخیص عالیی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶باسلام بنده ازاولین مرحله بیماری (توده بدخیم روده بزرگ)که به اقای دکتر اصغری پور مراجعه کردم تمام اقدامات اولیه را جهت تشخیص باصبر وحوصله زیاد وبامتانت کامل یک به یک انجام دادندوپس از مشخص شدن قطعی بیماری بلافاصله مراحل درمان راشروع نمودندوالان دردوره درمان هستم وخیلی رضایت کامل دارم ضمن اینکه ایشان دارای تجربه زیاد و احاطه به مسائل پیرامون بیماری دارند دارای حسن اخلاق وسعه صدر وفرد با ایمانی هستند ودرهر ساعت از روز دسترس میباشند خداوند خیر دنیا وآخرت نصیبشان کند
۱۴۰۴/۰۴/۰۵من تازه با ایسون اشنا شدم ولی خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ایشون به معنای واقعی انسان شریف بسیار متعهد با وجدان و با سواد هستن و بسیار بسیار مهربان و با حوصله براشون از خدا آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی ممنون از زحمات دکتر برای مریضی کنسر معده مادرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تشخیص عالی و بهترین راه حل را برای درمان دارند. ایشان بسیار متعهد و با تجربه هستند و در تمامی مراحل درمان هم با بیمار همراه و پیگیر میباشد . در کل به معنای واقعی دکتر متعهد ، با تجربه در تشخیص بیماری و با سواد هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶قدرت تشخیص بیماری ایشون عالی،سریع با یک معاینه و صحبت کردن و آزمایش اورژانسی همان لحظه تشخیص دادن و سرم تزریق کردن و حال مادرم خوب شد.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام بر شما من از وقتی متوجه وجود توده ی بدخیم در روده بزرگ خودم شدم زیرنظر دکتر اصغری پور قرار گرفتم و ویژگی هائی که در ایشان دیدم کم نظیر و منحصر به فرد بود ایشان مسلط بر موضوعات درمانی و خوش برخورد با سعه صدر بالا و پیگیر درمان بیماران بوده و مرد با خدایی هستند الحمدالله با عنایت خدا و تحت نظر آقای دکتر دوران شیمی درمانی را گذراندم و بعد جهت پرتودرمانی معرفی به مرکز خوبی شدم که نتیجه شیمی درمانی و پرتودرمانی رضایت بخش بود و بعد عمل جراحی انجام دادم و الان هم تحت نظر ایشان هستم خدا خیر دنیا و آخرت نصیبشان کند انشاالله
۱۴۰۵/۰۲/۳۰من تحت نظر دکتر اصغری پور هستم دکتر خیلی باشخصیت،محترم،مسئولیت پذیر و مهربان و فوق العاده حرفه ای هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۴از نظر بنده دکتر در درجه اول بسیار انسان شریف و با وجدانی هستند و در عین حال در کارشون خیلی حرفه ای و با دقت عمل میکنند،بسیار با اخلاق و با حوصله و هستند و هیچ وقت عجله برای شنیدن صحبت های بیمارشون ندارن، من زیر نظر ایشون تحت درمان هستم و مطمعنم اگر خواست خدا باشه حتما با ایشون به نتیجه دلخواهم میرسم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خداخیرشون بده واقعا دکترنمونه وعالی هستن ازهمه لحاظ حواسش به مریض هاهست خیلی وقت میزارن من بابام امیدنداشتیم ولی باکمک آقای دکتر دوباره به زندگی عادی برگشتن واقعا بی نزیره کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام من کنسر روده بزرگ داشتم با شیمی درمانی کامل خوب شدم.تشخیص به موقع دکترخیلی بااهمیت بود.رفتار و دقت خیلی خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتری اصغری پور پزشک بسیار عالی دارای تشخیص و درمان بسیار عالی مادر من بیماری کنسر معده بود با تشخیص و تجویز دارو بهبودی کامل پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰مادرم سرطان مری داره و تحت درمان ایشون هستند درمان خوب پیش میره خدارو شکر. دکتر خوب و باتجربه ای هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر بسیار با تخصص با سواد برای بیمار خیلی وقت میزارن دلسوزانه ودرمان عالی ایشان بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۲۹آقای دکتر با حوصله ودقیق بیماری؛ رو بررسی میکنه وقت مناسب برای بیمارقرار میده وخیلی خوش برخورد ومتبحر هستن و همچنین خانم منشی نیز خوش بر خورد بودن خدا رو شکر بررسی کردن و هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱من تازه درمان رو پیش ایشون شروع کردم خیلی باحوصله و دقیق با صحبت بیمار گوش میدهند و با علم جدید درمان مسلط هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دکتر بسیاار خوب و مجرب و کار درست اخلاق عالی درمان عااللیییی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر متعهد و کار درست و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۳اقای دکتراصغری واقعا ازهرنظرعالی هستن تشخیص درست انتخاب درمان درست خیلی ممنونم اززحماتشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳آقای دکتر به معنای واقعی کلمه بسیار حاذق، معلومات به روز ، بسیار با حوصله با ادب و احترام ، پیگیر و از همه مهمتر روانشناسی عالی به لحاظ روحیه دادن به بیمار و روند درمانی … پدرم تحت درمان آقای دکتر هستن خدا پشت و پناهش باشه اکیدا توصیه میشود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار خوش اخلاق پیگیر و مسئولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر خیلی خوبی هستن وخیلی خوب راهنمایی میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار دکتر باوجدان و کاربلدی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳باسلام پدرم کم خونی وسرطان مثانه دارن فقط ایشون تونستند تشخیص بدن والان تحت درمان هستند،بسیار حاذق وبا تجربه وصبور وبا اخلاق ومتعهدهستندوهمیشه تحت هرشرایطی پاسخگو هستند منشی بسیارخوب و نازنینی دارند که همیشه سوالات بیمارهارو از آقای دکتر میپرسن وجواب میدن .من همیشه دعاگوی این فرشته زمینی باوجدان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴واقعا دکتر فوق العاده عالی هستن من بیماری لنفوم داشتم تحت نظر اقای دکتر بودم واقعا خیلی زحمت کشیدن و هر روز پیگیر کارهای من بودن و شش دوره شیمی درمانی انجام دادن برای من و خداروشکر سلامتیمو بدست آوردم .واقعا دکتر با حوصله و فوق العاده عالی هستن انشالله هر جا هستن سلامت و تندرست باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱برخورد عالی تخصص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵سرطان، تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خیلی با دقت و با صبر و حوصلهو توجه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۱مشاوره تلفنی و راهنمایی بسیار درست
۱۴۰۴/۰۴/۲۲آقای دکتر بسیار دقیق و با حوصله هستند . بنده جهت مشکلی در آزمایش چکاپ داشتم مراجعه کردم خدمت دکتر و بعد از بررسی و آزمایش های تخصصی که دادند متوجه بیماری و رفع آن شدم .
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر اصغری پور بی نظیر هستند، تشخیص اشون عالی، و خیلی خیلی با وجدان، من و خانوادم مدیون اشون هستیم، خدا بهترین ها رو نصیبشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خیلی دکتر خوب هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۰۱باسلام،بابت شیمی درمان کنسرکولون مادروم مراجعه کردیم،جناب دکتر بسیار با حوصله،متین،باتجربه و حاذق هستن،درتشخیص و میزان داروتوانمند وکاربلد هستند بااحترام با بیماران و همراهانشون برخورد میکنن و بسیار بسیار مراعات حال بیمار رو میکنند،ودر ارتباط با اطلاع نداشتن مادرازبیماریشون بسیار همکاری کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار دکتر محترم و حرفه ای هستن در تشخیص و درمان بسیار متبحر هستن ، همراه تیم خوب و پاسخگو در همه شرایط
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار عالی و واقعا دلسوز ممنونم که انقدر وقت میزارین برای بیماران
۱۴۰۵/۰۲/۱۵مادرم کنسر معده داشتن تحت درمان ایشون هستند،درمانشون خیلی خوب پیش میره حال مادرم خیلی بهتر شده ممنون از آقای دکتر اصغری پور
۱۴۰۴/۰۸/۰۲با سلام مادرم کانسر معده داشتن برای درمان آمدیم پیش آقای دکتر حال مادر خیلی خوب شده ،بسیاردکتر حاذق باتشخیص عالی خوش برخورد،امیدوارم همیشه موفق وسلامت باشن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بادقت باحوصله بررسی جزییات مدارک توجه به نگرانی بیمار و سعی در رفع استرس و نگرانی باراهکارهای پزشکی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر عالی و با حوصله و تشخیص عالی هستن . خیلی ممنونم از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۱اقای دکتر اصغری پور یک پزشک واقعی به تمام معنا بسیار با علم ودرایت با بررسی همه جوانب بیماررو درمان میکنند خداوند حفظشون کنه که اینقدر با وجدان بیمارانشون رو درمان میکنند. مراجعه با کنسر مغزاستخوان تحت درمان وبا رضایت کامل
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مهربون محترم دلسوز بدون عجله خیلی با توجه و دقت همه حرف های بیمار رو گوش میدن و تا هر وقت بخوای میتونی باهاشون در آرامش صحبت کنی منشی هم خیلی آروم و محترم هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سرطان پروستات
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیارعالی استاد نمونه
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام. درخصوص آقای دکتر اصغری می توان این جمله را عرض کرد ایشان به معنای واقعی به سوگند پزشکی خود متعهد و عمل می کنند حقیقتا خود را وقف بیماران نموده است. انسانی کامل، پزشکی حاذق، سرمایه ای ارزشمند، و شخصیتی بی بدیل می باشد. سارا گشتاسبیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سلام خدمت دوستان عزیز. دکتر حسین اصغری پور بهترین دکتر و با فکر ترین و باهوش و دانا ترین دکتر هست . دکتر خیلی به فکر بیمار هاشون هستن با عشق و جان برای بیمار هاشون کار انجام میدن واقعا دکتر با تجربه ای هستن . من این دکتر را به همه پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۴آقای دکتر از هر نظر عالی هستن تشخیص درست انتخاب درمان مناسب ، باحوصله و پیگیر احوالات بیمار خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴مادر من با مسئله ی GIST در بالای پانکراس مراجعه کردن درمان رو شروع کردیم نحوهی ارتباط با بیمار و پاسخ گویی های به موقع بی نظیر هست مشغول درمان هستیم تا بدن به دارو عادت کنه زمان میبره ولی حضور دائمی دکتر و منشی ایشون برای ما قوت قلب هست از ویزیت ها و مشاوره های انلاین ایشون و همراهیشون در طول درمان به امید شفای همه عزیزان
۱۴۰۴/۰۶/۱۱ایشان پزشکی هستند حاذق که با تشخیص درست، درمان مناسب و پیگیریهای مداوم توانستند بیماری لنفوم مرا با ۴ جلسه کموتراپی (شیمی درمانی) درمان کنند. بطوری که نتیجه آخرین آزمایشاتم، همه در حد نرمال هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سلام خدا خیریشون بده بهترین متخصص سرطان و خونه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵اقای دکتر حسین اصغری پور بهترین دکتر هست مادرم کانسر مری داره جناب استاد لطف کردن درمان مادرم راپذیرفتن و الان مدتی هست که تحت نظر ایشون هستن خداراهزارمرتبه شکرخیلی بهتر شده داروهای آقای دکتر خیلی زود نتیجه خوبی داده ممنون وسپاس گذارم از اقای دکتر وبرای ایشون آرزوی سلامتی میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸آقای دکتر اصغری پور در برخورد با بیماران بسیار عالی خوش برخورد تشخیص عالی وبسیار مجرب وکاربلد هستن امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار حاذق و مهربان هستن و برای بیمار ارزش و احترام قائل میشن و بهترین انتخابها رو جلوی بیمار و همراهانش قرار میدن و امیدوار کننده هستن. منشی اشون هم کاملن همراه و مهربان و با توجه هستن ،کلن احساس میکنید توی خانواده ی خودتون هستین
۱۴۰۵/۰۳/۲۷مادرم کنسر پستان دارن.وتحت درمان هستن.دکتر واقعا خوب وبا حوصله وخوش اخلاق.با حوصله به همه سوالا جواب میدن.وبه بیماران روحیه میدن.وروحیه دادن به بیمار میتونه رو روند درمان تاثیر زیادی داشته باشه.در کل عالین.
۱۴۰۴/۰۴/۰۵از بیماران آقای دکتر هستم واقعا ایشون یه فرشته نجات هستن،بسیار با شخصیت،طرز برخورد با بیماران عالی و درکمال آرامش،از خداوند بهترینهارو برای ایشون آرزو دارم،وامیدوارم همه بیماران در کنار دکترهای باتجربه ای امثال دکتر اصغری پور هرچه زودتر شفا پیدا کنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتر بسیار حاذق و خوبی هستند. منشی ایشون هم بسیار خوب و پیگیر و پاسخ گو هستند ایشالا که همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر بسیار خوش برخورد صبور و باحوصله توضیحات کامل در مورد بیماری میدن منشی مطب هم بسیار خوب و خوش برخورد همیشه در دسترس هستند و پاسخگو
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی هستند ایشون از همه نظر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷با سلام خدمت شما عزیزان اول تشکر از خانم منشی که بسیار مهربون هستن واز دکتر اصغری پورکه هم مهربون با حوصله و با دقت تمام ازبیمارانشان حمایت میکنن و تشخیص فوقالعاده انشاالله که زیر سایه امیرالمومنین همیشه خودشون و خانواده محترمشون سلامت باشین
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی یک پزشک عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خیلی تعریف میکننمریص ها ما تازه رفتیم ولی دکتر ریز بین ودقیقیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳