۱۲۷ نفر
دکتر مریم نقوی

دکتر مریم نقوی

متخصص بیماریهای داخلی

گوارش، کبد، تیروئید ، دیابت، ریه و چکاپ

متخصص شماره نظام: ۱۴۷۵۴۹
شنبه۰۶ تیر
امروز
یکشنبه۰۷ تیر
فردا
دوشنبه۰۸ تیر
پس فردا
سه شنبه۰۹ تیر
۳ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۴ روز دیگر
۱۲۶ نفر

خانم دکتری مهربون بودند و با دقت عالی به حرف مریض گوش دادن و وقت گذاشتن ممنون ازشون

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

خیلی خوووب

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

پزشک بسیار خوبی است

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

غلظت خون

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیارعالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

جلسه اول بود رفتم داروهاش یکم موثربود براینفخ رفتم مجدد باید برم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خیلی وقت میزارن برای بیمار من مریض زخم دیابت شون هستم با تشکر از مسیولیت پذیر بودنشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

سلام من یه کیست لوزالمعده دارم گفتن دو سانتی هست البته خوش خیم چیکار باید کنم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

ممنون بابت همه چیز خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۴/۰۲

معده درد داشتم روبه به بهبودی

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

دکتر خـــیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

قند خونم بعد دوماه بدون انسولین اومد پایین

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

تیرویید داشتم

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

مشکل تنفسی داشتم و مرتب سرفه میکردم، با کمک ایشون خیلی زود خوب شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

خانم دکتر خوش برخورد ومهربون با صبر و حوصله به حرفهای مریضشون گوش میدن من مشکل معده و کم خونی داشتم شکر خدا حالم بهتره ممنونم از ایشون

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

مشکل کبد چرب داشتم و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

راجب دیابت رفتم خوب بودن تا حالا

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

برای آلرژی و تنگی تنفسی رفتم و تجویزشون بسیار خوب بود.همچنان تحت نظرشونم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عالی بودن تحت درمان هستن پدرم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

فعلا تحت نظر ایشون هستم ولی برای بیمار وقت بسیار میذارن و کامل شرح حال میگیرن

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

کلا معاینه خوب کرد ونسبت به سن وسالشون درحد دکترای قدیمی تروبا تجربه بودن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

درود بنده علائمی داشتم که با تشخیص خانم دکتر عزیز متوجه شدم اسید معده دارم و با تجویز داروهای مربوطه و رعایت نکات غذایی الحمدلله بهبود پیدا کردم

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

بنظر من خانوم دکتر مریم نقوی عالی و خوش برخورد و به مریض خیلی خوب صحبت میکنن و توضیح میدن بینظیرن

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

دیابت دارم ، فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

خیلی با دقت معاینه کردن. من که هر دفعه میرم پیششون خیالم راحته. برای ریه هام میرم و راضی ام

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

من مشکل معده داشتم خیلی داغون بودم طوری همش حالت تهوع داشتم بدنم به شدت ضعیف شده بود و هیچی نمیتونستم بخورم ایشون با تشخیص درست و گوش دادن به صحبتام دارو نوشتن و خداروشکر الان بهتر شدم .

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دکتر معمولی بودن بیشتر شبیه پزشک عمومی بودن تا متخصص به همه میگفتن گاز شکم داره در کل تشخیصشون فقط همون گاز شکم بود

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

هنوز یک جلسه مراجعه کردم بسیار خوش برخورد بودند و گوش کردن برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

دکترخوش

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

سلام من قندخون بالا بود باتجربه ومشهوره سرکار خانم خدراشکر الان بهتر هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

گفتگو در مورد بیماری با دکتر مهربان خودش به تنهایی باعث بهبود روحیه و رفع نگرانی شد تشکر فراوان .

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بعترینه

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

تحت درمانم، دیابت و تیرویید دارم، قندم بعد از ۲ هفته کنترل شد، تیریید هم منتظرم بعد از یک ماه مجدد ازمایش بدم.

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

ممنونم از تشخیص درست و رفتار خوب ایشون.. فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

دکتر خوب و با تجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

کبد چرب دارم، با تجویز ایشون خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

بسیارعالی هستن و کارشون بینظیره وقت کافی میذارن برای شنیدن صحبتهات دقت عمل خوبی هم دارن

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

من با معرفی دوستم خدمت خانم دکتر رسیدم، بیان تشخیص راحت و صریح و آرامشی که دارن خیلی در درمان مؤثره، مامانم چندین متخصص گوارش رفتن برای درمان یبوست و کم خونی، اما در نهایت با ویزیت خانم دکتر نتیجه واقعی گرفتن! پدرم برای کنترل دیابت ویزیت میشن، در کل پزشک با اخلاق و از لحاظ علمی، عالی هستند. خدا حفظشون کنه.

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

عالی هستند و برای بیمار بسیار وقت میگذارند

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

ایشون با دقت به شرح حال بیمار گوش می دهند. معطلی در مطبشون نداشتم سر زمان تعیین شده ویزیت شدم.

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

برخورد خوب با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

مشکل تیروئید ، با داروها و راهنمایی های ایشان در حال درمان ، بسیار خوب

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

مشکل معده داشتم خدا را شکر با گرفتن آزمایش و تجویز دارو بهتر شدم برخورد خوب و با حوصله به حرف های مریض گوش میدن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خیلی با حوصله هستن تنگی نفس من خیلی بهتر شد بعد یک هفته

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

من تیروئید کم کار داشتم بیش ایشون رفتم بسیاردکترخوبی هست

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

بسیار عالی بودن رفتار بسیار بسیار محترمانه وحرفه ایی توضیحات کامل در مورد بیماری ونحوه درمان وتسلط کامل بر دانش روز منشی با اخلاق وبسیار مهربان وراهنمایی های ارزشمند جهت جلوگیری از سردرگمی بیمار در مورد آزمایش و نحوه انجام

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

فوق العاده خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

توانمند،به روز و اطلاعات قوی،تسلط بر حیطهی کاری

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

کنترل قند بالا عااالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

بسیار دکتر صبور توضیحات کامل میدن و خوش برخورد هستن الهی شکر راضی بودم عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

دکتر با حوصله وبا تجربه عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

صبور و عالی بعد دوماه قندم کنترل شد

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

نمیدونم

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

برای بیمار دیابتی عالی دارو دادن و کنترل کردن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

برای دیابت بارداری رفتم پیششون دکتر بسیار خوش اخلاق وحال بیمارشون به شدت براشون حائز اهمیته وقت کافی برای هربیمارشون میذارن من که خیلی راضی ام ازشون هنوزهم تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

مشکل گوارش داشتم و هر دکتری میرفتم متوجه نبود و با تشخیص درست ایشون که مشکل از مصرف مواد غذایی خاص بوده ، درمان شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

واسه درد کلیه رفتم ،بسیار خوشرو،با حوصله و حرفه ای هستن و نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

تیرویید

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

درود سرکار خانم دکتر نقوی بسیار صبور با حوصله و دانش بسیار زیاد دارن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

من واسه خستگی و بیحالی رفتم پیششون، اونقدر صبور و مهربون گوش کردن که الان بعد از یک ماه کامل بهترم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

خیلی خوب و صبور

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر روشنفکری هستند و داروهای تجویزی ایشون کاملا بروزه.

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

بهترین دکتر با تشخیص خوب عالی ک دارن از همه مهمتر داروهای به روز نسخه میکنن برای تیروئید کم کار خیلی عالیه خانم دکتر راضی ام

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

بسیار با حوصله ودقت

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

بسیار صبور و با حوصله بودن و دستشون خیلی شبکه.بعد از یک سال درد کشیدن و دکترای مختلف نسخه ایشون آب رو آتیش بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

خیلی خیلی عالی هستن، برای فشارخون مراجعه کردم و خداروشکر خیلی خوب کنترل شده تا الان

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

برای مشکل مادرم مراجعه کردم که عالی تشخیص دادن و همراهی کردن . واقعا ازشون متشکرم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دکتر خوبی هست مادرم سرش گیچ میرفت حالت تهوع داشت خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

دکتر مهربون وکاربلد بسیار خوش برخورد وتشخیس به موقع

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

هر سوالی داشتم جواب دادن

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

برای کنترل قند خون عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

با سلام، دکتر حاذق و خوش برخورد هستند و با حوصله ی تمام به صحبتهای بیمار گوش داده و به طور کامل راهنمایی میکنند، ازشون متشکرم

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

درد معده داشتم واقعا دکتر انسانی هستن کم پیدا میشه مثل ایشون

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

من مشکل گوارشی داشتم و تشخیص خانم دکتر عالی بود ممنون از تایمی که میزارند

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

معمولی

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

بسیار پر انرژی و مثبت

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

فوق العاده عالی و باتجربه

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

بسیار ارام توضیحکامل و بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

خیلی با حوصله و دقیق

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

بسیار پیگیر هستن من برای تیروئید بارداری مریض شون هستم خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

درد معده داشتم و خوب شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

خیلی خوب گوش کردن وتوضیح دادن

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

دکتر بسیار خوش اخلاق بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

سلام من تیروئید دارم الانم تحت درمان هستم خانم دکتر نقوی بسیار عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

تحت درمان عفونت معده هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

مشکل عفونت شدید خون داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خیلی خانم دکتر با صبر و حوصله حرفای مریض رو میشنون و داروها و ویزیتشون خیلی خوبه مریضم رو به بهبودی ...تشخیص خانم دکتر عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

سلام واقعا دکترباصبروحوصله وخوش برخوردی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار خوش برخورد و بادقت و حوصله شرح حال گرفتن و داروی موثر تجویز ودرمان شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

دکتر مهربان و خوبی هستند ایشون،

۱۴۰۴/۰۶/۱۱
اطلاعات تکمیلی
سوابق کاری: سابقه دوازده سال طبابت، هشت سال طبابت در بیمارستان، سابقه دو سال طبابت در سانتر کرونای بیمارستان قائم در پاندمی کرونا و در حال حاضر رئیس بخش داخلی بیمارستان امام سجاد. نوبت دهی تلفنی و اینترنتی. ویزیت بالای دوازده سال.
مطب کوهسنگی
مشهدکوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴
بیمه‌های تحت پوشش: نیرو‌های مسلح، بیمه سلامت، بیمه روستایی و خدمات درمانی. بیمه تکمیلی دی. ویزیت بیماران با بیمه جانبازی نیرو‌های مسلح و دی رایگان می باشد. حیطه تخصصی: بررسی چکاپ، دیابت و عوارض آن، کنترل قند خون، بیماری‌های گوارش، کبد، کیسه صفرا و کبد چرب، بیماری‌های کلیه، عوارض دیالیز و سنگ کلیه، بیماری‌های ریه، آسم و آلرژی و بیماری‌های مزمن ریوی، بیماری‌های تیروئید، آرتروز و درد‌های عضلانی، درمان چاقی، غربالگری سرطان. ساعات کاری مطب: شنبه از ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ظهر، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ۴ تا ۷ عصر.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۶ تیر (امروز)از ساعت ۱۰ الی ۱۳
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    کسانی که دکتر مریم نقوی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر محبوبه اکرامی فرد قلب و عروق سرکار خانم دکتر محبوبه اکرامی فرد
    سرکار خانم دکتر گلناز ایران منش رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر گلناز ایران منش
    جناب آقای دکتر محمد منصوری پور قلب و عروق جناب آقای دکتر محمد منصوری پور
    اینستاگرام دکتر مریم نقوی

    دکتر مریم نقوی متخصص بیماری‌های داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ در شهر مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده و امکان نوبت‌دهی اینترنتی فراهم است.

    دکتر مریم نقوی متخصص بیماری‌های داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ از پزشکان شناخته‌شده شهر مشهد است. ایشان بیش از دوازده سال سابقه طبابت دارند و به‌ویژه در حوزه‌های گوارش، کبد، تیروئید، دیابت، ریه و چکاپ بزرگسالان فعالیت می‌کنند. دکتر مریم نقوی فارغ‌التحصیل رشته تخصصی بیماری‌های داخلی است و سابقه هشت سال طبابت در بیمارستان و دو سال خدمت در سانتر کرونای بیمارستان قائم را در کارنامه علمی خود دارد. هم‌اکنون نیز به عنوان متخصص داخلی در بیمارستان امام سجاد مشهد مشغول به فعالیت هستند.

    مطب دکتر مریم نقوی در شهر مشهد، خیابان کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده است. این مطب با پوشش بیمه‌های متنوع مانند نیروهای مسلح، بیمه سلامت، بیمه روستایی و خدمات درمانی، بیمه تکمیلی دی و بیمه جانبازی خدمات خود را به بیماران بالای دوازده سال ارائه می‌دهد. دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده و در کنار آن امکان نوبت‌دهی تلفنی نیز وجود دارد.

    دکتر مریم نقوی متخصص بیماری‌های داخلی در مشهد علاوه بر درمان بیماری‌های رایج داخلی، در مدیریت بیماری‌های گوارشی، کبد چرب، بیماری‌های کلیوی، آسم و آلرژی، کنترل دیابت، غربالگری سرطان و درمان چاقی نیز تجربه دارد. بیماران ایشان اغلب از تشخیص دقیق، دقت در بررسی چکاپ و پیگیری روند درمان رضایت داشته‌اند. با توجه به سابقه خدمت در پاندمی کرونا و حضور مستمر در بیمارستان‌های معتبر، دکتر مریم نقوی از اعتماد بالایی در میان مراجعه‌کنندگان برخوردار است.

    در مجموع، دکتر مریم نقوی متخصص بیماری‌های داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ و مطب فعال در مشهد، انتخاب بسیاری از بیماران این شهر برای پیگیری سلامت داخلی است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر مریم نقوی در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    دکتر مریم نقوی متخصص بیماری‌های داخلی است و در درمان بیماری‌های گوارش، کبد، تیروئید، دیابت، ریه، کلیه و ارائه چکاپ بزرگسالان تجربه دارد.

    آدرس مطب دکتر مریم نقوی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر نقوی وجود دارد؟

    بله، امکان نوبت‌دهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر مریم نقوی فعال است.

    بیمه‌های تحت پوشش مطب دکتر نقوی چیست؟

    مطب دکتر نقوی بیمه‌های نیروهای مسلح، سلامت، روستایی، خدمات درمانی، تکمیلی دی و بیمه جانبازی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

    ویزیت بیماران از چه سنی در مطب دکتر نقوی انجام می‌شود؟

    ویزیت بیماران بالای ۱۲ سال توسط دکتر مریم نقوی انجام می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب کوهسنگی

    کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴

    مطب کوهسنگی

    کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴