برای دریافت نوبت از دکتر مریم سادات پوراحمدی جراح - دندانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مریم سادات پوراحمدی جراح - دندانپزشک در تهران: بلوار کشاورز، نرسیده به بیمارستان امام خمینی، ابتدای جمالزاده شمالی، نبش کوچه سرو، پلاک ۱، ساختمان پزشکان، طبقه ۳، واحد ۶
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر مریم سادات پوراحمدی جراح - دندانپزشک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر مریم سادات پوراحمدی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کشاورز، نرسیده به بیمارستان امام خمینی، ابتدای جمالزاده شمالی، نبش کوچه سرو، پلاک ۱، ساختمان پزشکان، طبقه ۳، واحد ۶
کیفیت کار
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خواهرم راضی بوده
۱۴۰۲/۱۰/۲۱عالی هستن ، حرفه ای ، خوش برخورد و منصف
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دکتر بسیار صبور و با اخلاق و دارای مهارت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عصب کشی دندان انجام دادم وکشیدن دندان بسیارخانم دکترحاذق ومهربونی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۶نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خیلی صبور و با حوصله هستند، کارشون هم بادقت انجام میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱من پیش خانم دکتر دندونام رو ۱۰ واحد کامپوزیت کردم بسیار راضی بودم خیلی نچرال و ظریف و با حوصله کارکردن مطبشون خیلی محیط خوبی داشت از لحاظ نوبت دهی عالی بودن و با حوصله و همچنین پرسونل برخورد بسیار خوبی داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸کشیدن دندان عقل
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دو تا از دندانهام پوسیدگی داشته و ترمیم کردم .
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عصب کشی داشتم. در یک جلسه انجام شد و خیلی خوب بود.
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵منچند سال هست که برای درمان دندانپزشکی پیش ایشون میرم،برخورد ارام ومهربان دارن وبسیار صبور وبسیار حرفه ای هستند،از بی حسی دیجیتال وروش های بدون درد استفاده میکنند.برخورد منشی ها خیلی عالی هست وقیمت ها اصلا بالا نیست.ارزوی موفقیت براشوندارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی کارشون عالی و تمیز و درسته، مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خانم دکتر بسیار مهربون بودن و با ملاحظه، مشکلاتی من دارم که باعث میشه توی درمان های دندونپزشکی بیشتر از بقیه اذیت باشم، ایشون به این موارد توجه داشتن و بسیار مراعات میکردن و حواسشون بهم بود. عصب کشی داشتم که هم خود پروسه ش خیلی راحت و بی دردسر و زود پیش رفت و هم بعدش خیلی راحت بودم و بدون درد. همکارانشون هم خیلی حرفه ای و کاربلد و محترم اند. دست همگیشون درد نکنه.
۱۴۰۵/۰۲/۰۵خیلی دکتر با شخصیت و با ادب و مهربونی هستن. بسیار شنونده دقیقی هستن. با حوصله معاینه میکنن بهداشت به شدت رعایت میشه و خلاصه عالیهههههه
۱۳۹۹/۱۲/۰۵فوق العاده حرفه ای و خوش برخورد ، واقعا توی کارشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲با سلام و احترام دوتا از دندانها روکش انجام شد و یکی از دندانم بلیچینگ انجام دادن خانم دکتر و چند تا دیگه.... چند سال پیش بود خیلی راضی هستم و تا ب الان هیچ مشکلی پیش نیومده خداروشکر حقیقتا خانم دکتر پور احمد بسیار با دقت و ظرافت کار دندان انجام میدن .
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۶من برای درد یکی از دندونهام مراجعه کردم برخورد پرسنل و خود خانم دکتر بسیار عالی بود ، ایشون بسیار با وجدان ، با انصاف و باوقار هستن تمام موادی که استفاده میکنند از بهترین موادها هست چون من تحقیق زیاد انجام دادم و اشنایی دارم ، من بعد از درمان کلیه دندونهام برای لمینیت هم پیش ایشون رفتم که کارشون عالی بود عالی و بسیار راضی هستم ایشون بابهترین برندها و کار عالی قیمت هاشون بسیار منصفانه تر از جاهای دیگر هست، برای مریضها خیلی وقت میگذارن بدون چشم داشت مالی ، براشون ارزوی سلامتی دارم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۸من برای ساخت روکش دندان و عصب کشی و جراحی دندان عقل مراجعه کردم،محیط مطب بسیار شیک وارامبخش بود،برخورد پرسنل وخود خانم دکتر عالی بود،از درمان انجام شده همبسیار رضایت دارم،از بی حسی دیجیتال و بدون درد استفاده شد و قالب گیری هم بدون خمیر وبا اسکنر دیجیتال بود.در کل به همه اشنایان و دوستان پیشنهاد میکنم که پیش دکتر پوراحمدی برن البته هزینه ها هم به نسبت درمان منطقی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار دکتر خوب و کاربلدی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۶امروز اولین بار بود که به مطب ایشون رفتم برخورد خیلی دوستانه وعالی کشیدن دندانم هم خیلی راحت انجام شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷پر کردن، عصب کشی، جرم گیری
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱من اولین بار بود مراجعه کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار بسیار عالی همه چیز خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۵هزینه مناسب، وقت شناس، خوش اخلاق و مودب
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار مسلط، حداقل درد، رعایت کامل بهداشت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار خوش برخورد، حرفهای و منصف هستن موقع زدن بیحسی هم دردی احساس نکردم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دندونم بر اثر
۱۴۰۴/۰۸/۲۱درد دندان عصب کشی کردم
۱۳۹۷/۱۱/۰۵دندون جراحی کردن برام عالییییی ماهر ،مهربون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴سلام من پیش خانم دکتر کار کامپوزیت انجام دادم کارشون عالیی بود واینکه تو کار خیلی صبور و خوشبرخورد هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷ترمیم- عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی خیلی دکتر مهربان وکارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۲باسلام در حد معاینه وخیلی سریع انجام گردید هنور به انجام هیچ کاری مربوط به داندان نرسیده که اظهار نظرگردد...باتشکر...
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ماهر منصف با اخلاق و متین
۱۴۰۳/۰۳/۰۵با سلام من عصب کشی انجام دادم اصلا اذیت نشدم خیلی خیلی کارشون بینظیر بود دفعه قبل هم روکش برام گذاشتن هم خیلی با انصاف هستن هم خوش برخورد خلاصه کاش همه پزشکها مثل ایشون باشن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴کارش خوبه. من ۱۲ تا دندونمو پیشش کامپوزیت کردم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی خیلی دکتر عالی و اخلاق مدار
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خانم دکتر پوراحمدی دندانپزشک بسیار خوب و کاربلدی هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶کارشون عالی و کاملا حرفه ای برخوردشون عالی و بسیار دلسوزانه است من که کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵