نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
تهران کارگر جنوبی، بالاتر از میدان حر، روبه روی داروخانه ۲۹ فروردین، بین کوچه مهر و آزادی، پلاک ۹۸۳، طبقه سوم، واحد ۵
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
دکتر مریم برومند، متخصص کودکان و نوزادان در تهران با بورد تخصصی اطفال از دانشگاه تهران، خدمات تخصصی به کودکان و نوزادان ارائه میدهد.
دکتر مریم برومند متخصص کودکان و نوزادان در تهران است که دارای بورد تخصصی اطفال از دانشگاه تهران میباشد. ایشان با بیش از ۱۶ سال سابقه طبابت و فعالیت در بخش اطفال و NICU بیمارستانهای معتبر تهران، تجربه ارزشمندی در تشخیص و درمان بیماریهای کودکان و نوزادان دارد. عضویت دکتر برومند در انجمن پزشکان کودکان ایران و کار در مراکز تخصصی اطفال، توانایی ایشان را در برخورد با مشکلات شایع و پیچیده اطفال افزایش داده است.
در مطب میدان حر تهران، خدمات تخصصی شامل ویزیت کودکان، پیگیری رشد و تغذیه، درمان بیماریهای شایع اطفال، مشاوره درباره واکسیناسیون و مراقبتهای نوزادی ارائه میشود. خانوادهها میتوانند برای دریافت نوبت به صورت آنلاین نیز اقدام کنند. دکتر برومند با رویکردی علمی و بهروز، سعی در همراهی والدین در مسیر سلامت فرزندانشان دارد تا با اطمینان خاطر، بهترین مراقبت را دریافت کنند.
در صورت تب بالا، اختلال در تغذیه، مشکلات تنفسی یا مشاهده علائم غیرعادی بهتر است به متخصص اطفال مراجعه کنید.
بله، در مطب میدان حر تهران میتوانید به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید.
خدماتی مانند ویزیت تخصصی، پیگیری رشد، درمان بیماریهای شایع کودکان و مشاوره تغذیه ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کارگر جنوبی، بالاتر از میدان حر، روبه روی داروخانه ۲۹ فروردین، بین کوچه مهر و آزادی، پلاک ۹۸۳، طبقه سوم، واحد ۵
بسیارعالی وبه روز وگذاشتن وقت کافی برای بیمار
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تبحر فوق العاده ای درکارشون دارن .از تجویز بی مورد دارو خودداری میکنند ومهمتراز همه برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ایشون پزشکی با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار بسیار با اخلاق و با سواد و با تجربه می باشند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیارخوش برخورد.معمولا با نسخه اول وتعداد کم داروجواب میگیرم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار عالی وخوش اخلاق با توضیحات کافی کاملا وقت میذارند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دقیق باحوصله مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰اصراری ب اینکه سریع دارو داده شود ندارن، جدیدترین داروها و عوارض آن رو میشناسن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عفونت ریه یک هفته ای خوبشون کرد خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۱به نظر میرسه کاراطفال رو با عشق انجام میدن.دوتا بچه هام زیر نظر ایشون بودن و بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰باید نتیجه ی ام آر آی رو ببرم پیش شون
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالیییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بسیار دقیق معایه میکنند و تشخیص درست همیشه داده اند با تشکر از خانم دکتر و سایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴با سلام ایشان پزشک بسیار حاذق، با اخلاق و بسیار با حوصله هستند. من پسرم را پیش ایشان بردم و از عملکرد ایشان رضایت کامل را دارم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سرما خوردگی پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام ایشان پزشک خوب، با اخلاق، مهربان و متعهدی هستند. بنده رضایت کامل از نحوه درمان ایشان دارم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱ایشان بسیار باحوصله و با دانش و آگاهی کامل ما را راهنمایی کردند
۱۳۹۹/۰۸/۲۸دکتر بسیار باوجدان وپیگیری هستند وهمیشه دردسترس
۱۴۰۰/۰۷/۲۷درود پزشک خوبی هستن و آپ تو دیت هستن فعلا راه درمان هستیم ولی تا اینجای کار راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بهترین
۱۴۰۰/۰۲/۱۲سرما خوردگی و عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۲/۱۸من کاملا راضی هستم از برخورد ایشون نوبت دهی و به روز بودن اطلاعاتشون
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۰۱/۱۷رسیدگی تقریبا خوبی داشتند اما با توجه به هزینه بسیار زیاد ویزیت که نسبت به تعرفه بالاتراست رسیدگی ویژه ای نشد،اما از لحاظ کنترل بیماری عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام من دخترم هشت ماه هست ولی یه لکی قرمز پشت سر داره و خارش هم داره
۱۴۰۳/۰۵/۱۴برای نوزاد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷نوه ام بیمار ایشان بود تشخیص عالی ودرمان به موقع وبسیار با حوصله صبور خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۰چکاب ماهانه دختر دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار عالی با حوصله و ضمنا کاملا اطلاعات به روز
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳ممنون از خانم دکتر ،تشخیص درست ،رفتار خوب و مهربان ،محیط پر از ارامش مطب ،وقت دهی بدون معطلی ،منشی مطب مهربان و با شخصیت ،در کل همه چیز عالی ،سواد و مهارت بالای خانم دکتر ،
۱۴۰۵/۰۳/۰۷برای زردی مراجعه کردم با دارو درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دکتر خوب و با سواد و با حوصله ی فراوان
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار دکتر خوبی و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۱بسیار عالی حرف نداره خیلی با حوصله هستن
۱۳۹۹/۱۱/۳۰یک نکته مثبت اینه که مدت انتظار کمه و کودک کلافه نمیشه. خانم دکتر هم دقیق هستند و خیلی خوب معاینه میکنند.
۱۴۰۴/۰۹/۰۳پسرم رو ختنه کرد راضی بودگ
۱۴۰۰/۰۷/۱۷با اینکه ویزیت اول نوزادم بود ولی پسرم کامل معاینه نشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی هستند از هر نظر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی و مسلط
۱۴۰۳/۱۱/۲۲یک سالی هست که دخترمو میبرم پیششون. بسیار دکتر خوشاخلاق و با حوصلهای هستن. تشخیص دقیق میدن و داروی مناسب رو تجویز میکنن. ویزیت سر تایم انجام میشه و الکی مراجعین رو علاف نمیکنن.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ایشون پزشک بسیار متعهد وباسوادی هستند .ازکارشون بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲چکاب دو تا از کودکان
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی ومتعهد به پیگیری درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی هستند اطلاعات جدید رو دارندو کاملا انرژی مثبتن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲معاینه دقیق، تشخیص و تجویز داروی مناسب و کارامد،
۱۴۰۴/۰۱/۲۴یکی از بهترینهای اطفال در تهران هستند. همیشه دعاگویشان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالییییی. صبور و با حوصله.مهربان
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار عالیییی یکی ازبهترین وباسوادترین دکترای اطفال
۱۴۰۵/۰۲/۲۱پزشک خوب و با شخصیتی هستند به حرف بیمار توجه و معاینه کامل انجام می دهند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳یک دکتر باسواد، اروم ودوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳مرسی از وقت گذاشتن تون
۱۴۰۴/۰۷/۱۸دکتر خبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بار اول بود مراجعه کردیم .دکتر دقیق و خوبی بودن .بسرعت بیماری تشخیص داده شد و با داروهای درست دخترم بعد دو سه روز حالش خوب شد.
۱۴۰۵/۰۲/۳۱تشخیص ودرمان ایشون بی نظیره.باحوصله ومهربان هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵با سلام معاینه اول خوب بود بعدش عمل با بیهوشی هم بطور عالی انجام شده ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی هس
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر جوان ولی باتجربه عالی اصلا بیخودی دارو نمیده وخیلی دقیق معاینه میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱ایشون بسیار دکتر باسواد مهربون خوش برخوردی هستن خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱از عملکرد ایشان کاملا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱یبوست فرزندم،رژیم غذایی که دادند به همراه داروها مشکلش رو حل کرد،بسیار توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برای چکاب فرزند دوازده ماهه ام مراجعه کردیم بسیار دقیق و با حوصله هستند. در زمان سرماخوردگی هم تجویزشان خوب بود.
۱۴۰۴/۰۱/۱۹اوکی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵تشخیص بسیار های و دقیق، بیش از ۵ بار تا حالا ویزیت اینترنتی باهاشون داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۰خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۲/۲۷تب بالا ،ویروس، نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بهترین صبورترین دکتر اطفال
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دخترم یبوست شدید داشت که دکتر دارو تجویز کردن و خیلی زود مشکل حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۳تعدادداروی کم تجویز میکنند وهمیشه جواب میدهد
۱۴۰۱/۰۳/۱۹فوق العاده دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند . عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۸دکتر خیلی خوب و با حوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خانم دکترخوشحال اخلاق باحوصله تشیخص عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵سلام خانم دکتر با حوصله به حرف بیمار گوش میدهند و خیلی خوب توضیح میدهند و مهربون و در کار طبابت با سواد هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی دکتر باسواد خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۶طبابت دقیق و با حوصله ، و اجتناب از تجویز داروی زیاد
۱۴۰۴/۱۰/۲۹تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴با سلام.. خانم دکتر بسیار خوش برخورد وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر خوش خلق و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار عالی،دقیق،اطلاعات به روز
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار خوش اخلاق در تمام شبانه روز جوابگو هستن با دانش
۱۳۹۹/۰۷/۲۱بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بی نظر و فوق العاده هستن ایشون. صبور مهربان و آگاه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸کمخونی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰ایشان بسیار پزشک مهربان و دلسوزی هستن.. فوق العاده هستن.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱قلب نوزادم سوراخ
۱۴۰۳/۱۰/۲۱من خیلی راضی بودم .اطلاعات ایشون به روزهست
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار بسیار عالی ....بچه من مشکل شنوایی به دنبال سرماخوردگی داشتن توسط خانم دکتر ویزیت انلاین شدم و با تشخیص و تجویز ایشون کاملا درمان شدن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵صبور،مهربان،عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸با سلام پسرم ۵ ماهشه و با تشخیص درست ایشون حساسیتی که داشت کامل برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خانم دکتر بسیار عالی هستن. صبورانه و باحوصله و بسیار بادقت کودک رو معاینه میکنن و کامل وقت میذارن و به صحبت هاتون گوش میدن و با کمترین میزان دوز دارو تجویز میکنن تا کودک خیلی راحت به بهبودی برسه.
۱۴۰۴/۰۱/۳۰با یه نسخه و یک دارو پسرم درمان شد گلو درد داشت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰ختنشون عالیه.درضمن چیزی که خیلی مهمه اطلاعاتشان به روز هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۳خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی خوب و
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳پسرم ده ساله زیرنظر ایشونه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خیلی خوش اخلاق و مهربان ، با دقت ، تجویز درست ، مطب تمیز ، آن تایم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱سلام پزشک خیلی خوب وبا معلومات بالا وبروز علمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر خوب و کاربردی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بود آروم با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۳۱دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹بسیار مهربان.تشخیص دقیق و به موقع.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مشکلی که مدت زیادی بود شیرخوارم داشت وتشخیص داده نشده بود باتشخیص ودرمان مناسب ایشون خداروشکر حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳