دکتر محمد حسین درگاهی متخصص ارتوپدی - جراحی استخوان و مفاصل با شماره نظام پزشکی 170272 در اراک فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان شهید شیرودی، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه ۷ واقع شده است.
دکتر محمد حسین درگاهی، متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل، با شماره نظام پزشکی 170272 از جمله پزشکان معتبر در شهر اراک است که در حوزه درمان اختلالات و آسیبهای اسکلتی فعالیت دارد. دکتر محمد حسین درگاهی با تکیه بر دانش تخصصی خود در زمینه ارتوپدی، به درمان بیماریها و مشکلات مرتبط با استخوانها، مفاصل و عضلات میپردازد و بیماران بسیاری از شهر اراک و مناطق اطراف برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به ایشان مراجعه میکنند.
مطب دکتر محمد حسین درگاهی در شهر اراک قرار دارد و نشانی دقیق آن چهارراه ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان شهید شیرودی (خرم)، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه هفتم است. این آدرس باعث شده تا دسترسی بیماران از نقاط مختلف شهر اراک به مطب ایشان آسان باشد. با توجه به تخصص دکتر محمد حسین درگاهی در جراحی استخوان و مفاصل، بیماران مبتلا به دردهای مزمن زانو، شکستگیها، آسیبهای ورزشی و مشکلات حرکتی، ایشان را بهعنوان گزینهای قابل اعتماد برای درمان خود انتخاب میکنند.
مدرک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) در کارنامه دکتر محمد حسین درگاهی، نشان از دانش و مهارت پزشکی ایشان دارد. بیماران در نظرات خود به تشخیص دقیق، پیگیری روند درمان و رفتار محترمانه دکتر محمد حسین درگاهی اشاره داشتهاند و سطح بالای رضایت در میان مراجعین مشهود است. با توجه به تعداد بالای مراجعات و نظرات مثبت، میتوان گفت دکتر محمد حسین درگاهی جایگاه ویژهای در میان متخصصان ارتوپدی اراک دارد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری دکتر محمد حسین درگاهی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است تا بیماران بتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را برنامهریزی کنند. در پایان، دکتر محمد حسین درگاهی، متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل در اراک، با تکیه بر دانش تخصصی و رضایت بیماران، یکی از گزینههای معتبر برای درمان مشکلات اسکلتی و مفصلی به شمار میرود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت ویزیت حضوری دکتر محمد حسین درگاهی را دریافت کنند.
ایشان متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل هستند و در زمینه درمان مشکلات اسکلتی و مفصلی فعالیت میکنند.
مطب ایشان در چهارراه ولیعصر اراک، ابتدای خیابان شهید شیرودی (خرم)، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه هفتم واقع شده است.
دکتر محمد حسین درگاهی به درمان انواع شکستگیها، دردهای زانو و مفاصل، آرتروز، آسیبهای ورزشی و مشکلات عضلانی-اسکلتی میپردازد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اراک، چهارراه ولیعصر (عج)، ابتدای خیابان شهید شیرودی (خرم)، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه ۷
در حال پیگیری درمان خودم هستم صبور و متمرکز
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تشخیص دکتر کاملا درست بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶پسرم جراحی شده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳فعلا ویزیت شددم و MRI دادم و میخوام نتیجه را ببرم پیش ایشان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲تشکر می کنم از دکتر و منشی های خوب ایشان من جهت مشکل آرنج مراجعه کردم و هنوز تحت درمان هستم. ایشان خیلی با اخلاق و خوش رو هستند و امیدوارم که در انجام رسالت پزشکی موفق باشند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷زانو درد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵با سلام . یک جلسه مراجعه کرده ام وفعلا نتیجه ام آر ای رو نگرفته ام
۱۴۰۴/۰۴/۱۴بسیار با اخلاق،صبور و باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲سلام ایشون بسیار صبور و دقیق به صحبت ها بدون هیچ عجله ای گوش دادند و تشخیص صحیح دادند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام خسته نباشید بهترین پزشک ارتوپد اراک هستن برای مادرم مراجعه کردم تشخیص درست و درمان مناسب ونتیجه خیلی عالی بازم تشکر میکنم از ایشان و کادر بسیار خوب انشالله همیشه سلامت باشید خیلی خیلی ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بریدگی دست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵جراحی دست
۱۴۰۴/۰۵/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷کشیدگی تاندون های مچ پابودکه تشخیص دادن وعالی بودوبسیاراصبروحوصله پاسخگویی میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مادرم پاهاش درد میکرد دکتر گفت قند به عصب پاهاش زده و واقعا تشخیص درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸انسانی بسیار متشخص با وقار و یک انسان کامل
۱۴۰۴/۰۳/۲۲ایشان با دقت وتامل ویزیت نمودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی برخورد خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰سلام ایشون بسیار دکتر با اخلاق هستن وخیلی دقیق و باحوصله ویزیت کردن پزشک حاذقی هستن خداحفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۳۱عالی بودن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۳بسیار با سواد وخوش برخورد اطلاعات پزشکی به روز خدا را شکر از درمانم کاملا راضی هستم خارپاشنه داشتم صددرصد درمان شدم با تشکر از آقای دکتر وپرسنل صبور وخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۳تشخیص عالی ،خوش برخورد،فضای مطب و سالن انتظار بسیار آرامبخش و زیبا.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸من تازه میخام انگشت دستم درد میکنه چندماهه برم ببینم میتونه درمان کنه خیلی اذیت شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵با حوصله معاینه کرد و نظرات را شنید و تجویز کرد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار عالی خداکنه اراک بمونه درحه یک
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر خوش برخورد وباحوصله هست خیلی مودبانه صحبتهای من را درمورد کمردردم گوش دادن وتشخیصشون هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام زانو درد فعلا در مرحله تشخیص و درمانم. رفتار خیلی خوبی داشتن. پیروز وموفق باشن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ایشون به صحبتهای بیمارشون گوش میکنند و تشخیص هم خیلی خوب.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰پزشکی بسیار ارام،متین،باشخصیت هستن،وتوجه به صحبت های بیمار می کنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹هنوز ازدرمان ایشون نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بد نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹درد گردن و درد داشتم... خیلی خوب نتیجه گرفتم بسیار باتجربه و باسواد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵با تجربه با اخلاق وکاربلد باتشکر از آقای و پرسنل مطب
۱۴۰۴/۰۲/۱۰از لحاظ تشخیص ودرمان واخلاق فوق العاده هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹درد زانو
۱۴۰۴/۰۶/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار صبور و خوش اخلاق هست.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مدت ها درد زانو داشتم و تحت درمان های مختلف بودم. دکتر با بررسی دقیق متوجه شدن مشکل اصلی از دیسک های کمرم هست و درنهایت کمرم را عمل کردم. واقعا از تشخیص دقیقشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶برای درد دست و کتف مراجعه کردم ، فعلا ام آر آی نوشتن و نوار عصب دست ، که بعد از جواب به ایشون مراجعه کنم . برخورد آقای دکتر خوب بود و با حوصله بیمار رو ویزیت میکرد ...
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فعلا تحت درمانم هنوز نتیجه رو ندیدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲درد زانو
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دلسوز و ت
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکل درد شدید خار پاشنه بود ، دکتر تزریق انجام دادن و کفی مناسب تجویز کردن واسه راه رفتن بیرون و توصیه ی تهیه صندل با کفه قابل انعطاف برای منزل.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام آقای دکتر بسیار صبور بودن تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴با اخلاق وکار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۱۶با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عمل تاندون
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲پادرد و کمر درد و گردن درد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عملم کرده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار صبور و با سواد امیدوارم اراک بمونن، پرسنل مطب هم پیگیر و عالی بودند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰انصافا خیلی دقیق و با جزییات بیمار مارو بررسی کرد، و محترم اینکه بسیار انسان شریف و منصفی هست .
۱۴۰۴/۱۱/۰۷درمورد دکتر درگاهی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۶/۱۰مشکل آرتروز دست
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹واقعا عالی با برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۷جناب دکتر جوان برازنده والایی است تشخیص درمانش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سلام آقای دکتر بسیارخوش اخلاق و خوش برخوردمن که نتیجه گرفتم و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خوب بودهد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر خوش اخلاق ودلسوز وبسیارآرام ومتین که آرامش ایشان موجب تسلی بیمار میشود بسیار کاربلد درپناه خداوند همیشه تندرست وسلامت باشند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خونریزی ساق پا و
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بورسیت زانو داشتم. هنوز زوده که نظر بدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶درد گردن و دست داشتم برام داروی ضد التهاب و تقویتی و ام ار ای و نوار نوشتن، در مراجعه ی بعدی تقریبا ۸۰ درصد درد از بین رفته بود و با مشاهده ام ار ای بزام فیزیو تراپی و کار درمانی نوشتن. دکتر صبور و خوبی هستن دوسشون دارم. فقط ۴۰ دقیقه ایی باید تو نوبت باشید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سلام دکتر با اخلاق با حوصله و ماهر هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکترخوبی هست بااخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱از همه نظر عالی هستند بسیار خوش برخورد و حوصله دار برای بیمار بسیار وقت میذارن و تشخیصشون عالی هست
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر خیلی خوب و عالی هستن کاملا زمان میزارن برای بیمار و رسیدگی عالی همچنین منشی های خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰پزشک خوبی هستند و برای بیمار وقت می گذارد .
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عالی،حرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۰۵همه چیز عالی خلوت و خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دکتر درگاهی خدا خیرش بده هم کارش خیلی خوبه هم اخلاق و از همه مهمتر صبور و حرف آدم گوش میده بنده دوماه پیش عمل کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱باسلام بسیار از اخلاق دکتر خوشم آمد .با توجه به اینکه به خاطر مشکلی که داشتم بنده را به پزشک دیگری ارجاع دادند هزینه ویزیت را عودت دادند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تشخیص و درمان درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تشخیص عالی خدا خیرت بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۸جوان و با تجربه ، اخلاق خوب با بیمار و رعایت ادب و احترام ومراجعه برای درد زانو و تشخیص و طبابت خوب ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۰۵دست دختر مو برداشته بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر بسیار خوش اخلاق مومن و وقت شناس
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار صبور و متخصص عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیارعالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر خوبی بودن. با دقت ب صحبت های بیمار گوش میدن و بهترین درمان را انتخاب میکنن. دکتر صبوری هستن و ارزش قائلن برای بیمارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۲کمر درد ، تشخیص و درمان مناسب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴درحال درمان هستم . فعلا که موضوع درمان حل نشده
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دیسک کمر همسرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عمل مچ دست پسرم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب است
۱۴۰۴/۰۱/۳۰درد دست که تقریبا الان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵برای در کردن پلاتین از دست
۱۴۰۴/۰۴/۱۷تجربه کمی دارد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر خوبیه ولی سه ساعت باید بشینی تو مطب
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر خوبیه ولی به هیچ وجه سیستم نوبت دهی مناسبی نداره اگه وقت آزاد دارید که میتونید الاف بشید برید.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰مشکل پا دکتر خوبیه ولی دقت کافی برای حل مشکل نداره
۱۴۰۴/۰۲/۰۹برخورد بابیمارخوب بود باحوصله به حرف های بیمارگوش می کردند تشخیص درست فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸در حال درمان هستیم راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵متخصص و جراح حتما توانایی داره
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار با سواد وکاربلد ومودب کاملا نتیجه گرفتم وخوب شدم تشکراز آقای دکتر وپرسنل مطب
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی کاردست
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر بسیار خوب وعالی بادقت به حرف بیمارگوش میده وبا دقت بیمار رو راهنمایی می کنه بادارو های که به من داده درد گردن و کمر خیلی بهتر شده از اقادکتر خیلی تشکر می کنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶جوان و حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۱۳منظم و دقیق، مسئولیت پذیر، کاربلد و دلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۱۰برخورد خوب و معاینه مطلوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خداوکیلی هم مودب بودن هم کار بلد عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عمل دست در بیمارستان
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مشکل خارپاشنه داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹پارگی عضله داشتم بسیار بادقت معاینه وتشخیص درمان دادن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دستم درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۰زانو درد داشتم وبسیاردکترعالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خیلی دکتر باحوصله وباتحربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلیخوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی تخصص نداره
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خوب عالی بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خیلی خوب و با حوصله موارد را پیگیری میکنند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵برای زانو درد مراجعه کردم، با تشخیص عالی و تجویز داروهای بسیار مناسب، ایشان، در حال حاضر شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل دارم، و مشکل حرکتی برطرف شده.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳نمیدانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴