دکتر محمد حسین درگاهی متخصص ارتوپدی - جراحی استخوان و مفاصل با شماره نظام پزشکی 170272 در اراک فعالیت دارد. مطب ایشان در چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان شهید شیرودی، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه ۷ واقع شده است.
دکتر محمد حسین درگاهی، متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل، با شماره نظام پزشکی 170272 از جمله پزشکان معتبر در شهر اراک است که در حوزه درمان اختلالات و آسیبهای اسکلتی فعالیت دارد. دکتر محمد حسین درگاهی با تکیه بر دانش تخصصی خود در زمینه ارتوپدی، به درمان بیماریها و مشکلات مرتبط با استخوانها، مفاصل و عضلات میپردازد و بیماران بسیاری از شهر اراک و مناطق اطراف برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به ایشان مراجعه میکنند.
مطب دکتر محمد حسین درگاهی در شهر اراک قرار دارد و نشانی دقیق آن چهارراه ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان شهید شیرودی (خرم)، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه هفتم است. این آدرس باعث شده تا دسترسی بیماران از نقاط مختلف شهر اراک به مطب ایشان آسان باشد. با توجه به تخصص دکتر محمد حسین درگاهی در جراحی استخوان و مفاصل، بیماران مبتلا به دردهای مزمن زانو، شکستگیها، آسیبهای ورزشی و مشکلات حرکتی، ایشان را بهعنوان گزینهای قابل اعتماد برای درمان خود انتخاب میکنند.
مدرک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) در کارنامه دکتر محمد حسین درگاهی، نشان از دانش و مهارت پزشکی ایشان دارد. بیماران در نظرات خود به تشخیص دقیق، پیگیری روند درمان و رفتار محترمانه دکتر محمد حسین درگاهی اشاره داشتهاند و سطح بالای رضایت در میان مراجعین مشهود است. با توجه به تعداد بالای مراجعات و نظرات مثبت، میتوان گفت دکتر محمد حسین درگاهی جایگاه ویژهای در میان متخصصان ارتوپدی اراک دارد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری دکتر محمد حسین درگاهی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است تا بیماران بتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را برنامهریزی کنند. در پایان، دکتر محمد حسین درگاهی، متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل در اراک، با تکیه بر دانش تخصصی و رضایت بیماران، یکی از گزینههای معتبر برای درمان مشکلات اسکلتی و مفصلی به شمار میرود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت ویزیت حضوری دکتر محمد حسین درگاهی را دریافت کنند.
ایشان متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل هستند و در زمینه درمان مشکلات اسکلتی و مفصلی فعالیت میکنند.
مطب ایشان در چهارراه ولیعصر اراک، ابتدای خیابان شهید شیرودی (خرم)، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه هفتم واقع شده است.
دکتر محمد حسین درگاهی به درمان انواع شکستگیها، دردهای زانو و مفاصل، آرتروز، آسیبهای ورزشی و مشکلات عضلانی-اسکلتی میپردازد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اراک، چهارراه ولیعصر (عج)، ابتدای خیابان شهید شیرودی (خرم)، جنب تالار آینه، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه ۷
پادرد و کمر درد و گردن درد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خیلی خوب و با حوصله موارد را پیگیری میکنند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دیسک کمر همسرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹برخورد خوب و معاینه مطلوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر درگاهی خدا خیرش بده هم کارش خیلی خوبه هم اخلاق و از همه مهمتر صبور و حرف آدم گوش میده بنده دوماه پیش عمل کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوبیه ولی سه ساعت باید بشینی تو مطب
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی تخصص نداره
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر خوبیه ولی به هیچ وجه سیستم نوبت دهی مناسبی نداره اگه وقت آزاد دارید که میتونید الاف بشید برید.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل پا دکتر خوبیه ولی دقت کافی برای حل مشکل نداره
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷جوان و حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۱۳بسیار با سواد وکاربلد ومودب کاملا نتیجه گرفتم وخوب شدم تشکراز آقای دکتر وپرسنل مطب
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مشکل درد شدید خار پاشنه بود ، دکتر تزریق انجام دادن و کفی مناسب تجویز کردن واسه راه رفتن بیرون و توصیه ی تهیه صندل با کفه قابل انعطاف برای منزل.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷هنوز ازدرمان ایشون نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵از همه نظر عالی هستند بسیار خوش برخورد و حوصله دار برای بیمار بسیار وقت میذارن و تشخیصشون عالی هست
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سلام ایشون بسیار صبور و دقیق به صحبت ها بدون هیچ عجله ای گوش دادند و تشخیص صحیح دادند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷انسانی بسیار متشخص با وقار و یک انسان کامل
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷با حوصله معاینه کرد و نظرات را شنید و تجویز کرد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷درحال درمان هستم . فعلا که موضوع درمان حل نشده
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکترخوبی هست بااخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب است
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیارعالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۲برای درد دست و کتف مراجعه کردم ، فعلا ام آر آی نوشتن و نوار عصب دست ، که بعد از جواب به ایشون مراجعه کنم . برخورد آقای دکتر خوب بود و با حوصله بیمار رو ویزیت میکرد ...
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بورسیت زانو داشتم. هنوز زوده که نظر بدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸جناب دکتر جوان برازنده والایی است تشخیص درمانش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۵/۱۱با اخلاق وکار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۱۶جراحی دست
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بریدگی دست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عمل دست در بیمارستان
۱۴۰۴/۰۸/۱۴پزشکی بسیار ارام،متین،باشخصیت هستن،وتوجه به صحبت های بیمار می کنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹مشکل خارپاشنه داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مدت ها درد زانو داشتم و تحت درمان های مختلف بودم. دکتر با بررسی دقیق متوجه شدن مشکل اصلی از دیسک های کمرم هست و درنهایت کمرم را عمل کردم. واقعا از تشخیص دقیقشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب بودهد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷درد زانو
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۲ایشون به صحبتهای بیمارشون گوش میکنند و تشخیص هم خیلی خوب.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰باسلام بسیار از اخلاق دکتر خوشم آمد .با توجه به اینکه به خاطر مشکلی که داشتم بنده را به پزشک دیگری ارجاع دادند هزینه ویزیت را عودت دادند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عمل تاندون
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دستم درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۰واقعا عالی با برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام دکتر با اخلاق با حوصله و ماهر هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵تشخیص دکتر کاملا درست بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مادرم پاهاش درد میکرد دکتر گفت قند به عصب پاهاش زده و واقعا تشخیص درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸زانو درد داشتم وبسیاردکترعالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ایشان با دقت وتامل ویزیت نمودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تشکر می کنم از دکتر و منشی های خوب ایشان من جهت مشکل آرنج مراجعه کردم و هنوز تحت درمان هستم. ایشان خیلی با اخلاق و خوش رو هستند و امیدوارم که در انجام رسالت پزشکی موفق باشند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی برخورد خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر خیلی خوب و عالی هستن کاملا زمان میزارن برای بیمار و رسیدگی عالی همچنین منشی های خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶زانو درد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵پارگی عضله داشتم بسیار بادقت معاینه وتشخیص درمان دادن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱در حال پیگیری درمان خودم هستم صبور و متمرکز
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار صبور و با سواد امیدوارم اراک بمونن، پرسنل مطب هم پیگیر و عالی بودند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰کشیدگی تاندون های مچ پابودکه تشخیص دادن وعالی بودوبسیاراصبروحوصله پاسخگویی میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای زانو درد مراجعه کردم، با تشخیص عالی و تجویز داروهای بسیار مناسب، ایشان، در حال حاضر شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل دارم، و مشکل حرکتی برطرف شده.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عملم کرده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲درمورد دکتر درگاهی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹تشخیص و درمان درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلیخوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام آقای دکتر بسیار صبور بودن تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر خوبی بودن. با دقت ب صحبت های بیمار گوش میدن و بهترین درمان را انتخاب میکنن. دکتر صبوری هستن و ارزش قائلن برای بیمارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خوش برخورد وباحوصله هست خیلی مودبانه صحبتهای من را درمورد کمردردم گوش دادن وتشخیصشون هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰تشخیص عالی ،خوش برخورد،فضای مطب و سالن انتظار بسیار آرامبخش و زیبا.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۶/۱۰نمیدانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیاااار دکتر خوش برخورد، با سواد و دقیقی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر خوش اخلاق ودلسوز وبسیارآرام ومتین که آرامش ایشان موجب تسلی بیمار میشود بسیار کاربلد درپناه خداوند همیشه تندرست وسلامت باشند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار صبور و متخصص عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳درد دست که تقریبا الان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مشکل آرتروز دست
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی کاردست
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خداوکیلی هم مودب بودن هم کار بلد عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴درد زانو
۱۴۰۴/۰۶/۰۳درد گردن و درد داشتم... خیلی خوب نتیجه گرفتم بسیار باتجربه و باسواد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۰۷فعلا تحت درمانم هنوز نتیجه رو ندیدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰سلام آقای دکتر بسیارخوش اخلاق و خوش برخوردمن که نتیجه گرفتم و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵جوان و با تجربه ، اخلاق خوب با بیمار و رعایت ادب و احترام ومراجعه برای درد زانو و تشخیص و طبابت خوب ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۰۵عمل مچ دست پسرم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰پزشک خوبی هستند و برای بیمار وقت می گذارد .
۱۴۰۴/۰۱/۱۴با سلام فعلا که جلسه اول بوده و mri نوشته و جوابی نداده منم نظری ندارم تا تشخیص نهایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶با سلام . یک جلسه مراجعه کرده ام وفعلا نتیجه ام آر ای رو نگرفته ام
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۳۰تشخیص عالی خدا خیرت بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خونریزی ساق پا و
۱۴۰۴/۰۶/۲۷منظم و دقیق، مسئولیت پذیر، کاربلد و دلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰از لحاظ تشخیص ودرمان واخلاق فوق العاده هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹همه چیز عالی خلوت و خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۴انصافا خیلی دقیق و با جزییات بیمار مارو بررسی کرد، و محترم اینکه بسیار انسان شریف و منصفی هست .
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار صبور و خوش اخلاق هست.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳پسرم جراحی شده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من تازه میخام انگشت دستم درد میکنه چندماهه برم ببینم میتونه درمان کنه خیلی اذیت شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دست دختر مو برداشته بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام زانو درد فعلا در مرحله تشخیص و درمانم. رفتار خیلی خوبی داشتن. پیروز وموفق باشن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عالی بودن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۳دلسوز و ت
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر بسیار خوب وعالی بادقت به حرف بیمارگوش میده وبا دقت بیمار رو راهنمایی می کنه بادارو های که به من داده درد گردن و کمر خیلی بهتر شده از اقادکتر خیلی تشکر می کنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بد نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام خسته نباشید بهترین پزشک ارتوپد اراک هستن برای مادرم مراجعه کردم تشخیص درست و درمان مناسب ونتیجه خیلی عالی بازم تشکر میکنم از ایشان و کادر بسیار خوب انشالله همیشه سلامت باشید خیلی خیلی ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر بسیار خوش اخلاق مومن و وقت شناس
۱۴۰۴/۰۴/۱۱در حال درمان هستیم راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۵خیلی دکتر باحوصله وباتحربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خوب عالی بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴تجربه کمی دارد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷با تجربه با اخلاق وکاربلد باتشکر از آقای و پرسنل مطب
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸کمر درد ، تشخیص و درمان مناسب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹فعلا ویزیت شددم و MRI دادم و میخوام نتیجه را ببرم پیش ایشان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیار عالی خداکنه اراک بمونه درحه یک
۱۴۰۴/۰۲/۱۸برای در کردن پلاتین از دست
۱۴۰۴/۰۴/۱۷برخورد بابیمارخوب بود باحوصله به حرف های بیمارگوش می کردند تشخیص درست فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵متخصص و جراح حتما توانایی داره
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عالی،حرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار با سواد وخوش برخورد اطلاعات پزشکی به روز خدا را شکر از درمانم کاملا راضی هستم خارپاشنه داشتم صددرصد درمان شدم با تشکر از آقای دکتر وپرسنل صبور وخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۳درد گردن و دست داشتم برام داروی ضد التهاب و تقویتی و ام ار ای و نوار نوشتن، در مراجعه ی بعدی تقریبا ۸۰ درصد درد از بین رفته بود و با مشاهده ام ار ای بزام فیزیو تراپی و کار درمانی نوشتن. دکتر صبور و خوبی هستن دوسشون دارم. فقط ۴۰ دقیقه ایی باید تو نوبت باشید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵