دکتر محمدرضا کمالی متخصص اعصاب و روان با شماره نظام پزشکی 69420 در شهر تهران و منطقه شهرک غرب فعالیت دارد. مطب ایشان در شهرک غرب، بولوار پاکنژاد، بولوار دریا، خیابان سعدی، پلاک 14 قرار گرفته است.
دکتر محمدرضا کمالی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با شماره نظام پزشکی 69420 در تهران فعالیت میکند. ایشان با داشتن مدرک تخصص روانپزشکی، به عنوان روانکاو و رواندرمانگر نیز شناخته میشوند و خدمات متعددی در حوزه سلامت روان ارائه میدهند. دکتر محمدرضا کمالی به طور خاص در شهرک غرب تهران فعالیت دارد و مطب ایشان در شهرک غرب، بولوار پاکنژاد، بولوار دریا، خیابان سعدی، پلاک 14 واقع شده است. این آدرس دقیق، دسترسی بیماران تهرانی را به خدمات روانپزشکی و رواندرمانی تسهیل میکند. دکتر محمدرضا کمالی به دلیل تخصص در اعصاب و روان، به درمان اختلالات شایع روانپزشکی از جمله افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب و مشکلات استرس میپردازد.
در میان متخصصان اعصاب و روان تهران، دکتر محمدرضا کمالی با توجه به تخصص رسمی خود و حضور فعال در منطقه شهرک غرب، انتخاب بسیاری از بیماران برای دریافت مشاوره و درمانهای روانپزشکی و روانکاوی است. بیماران مراجعهکننده به مطب، از فضای آرام، توضیحات دقیق و رویکرد علمی ایشان رضایت دارند. برخی بیماران در نظرات خود به دقت بالای تشخیص و برخورد محترمانه دکتر محمدرضا کمالی اشاره کردهاند که نشاندهنده توجه ویژه ایشان به سلامت روان مراجعین است.
با توجه به ارائه خدمات تخصصی روانپزشکی و رواندرمانی، امکان دریافت نوبت برای ویزیت حضوری از طریق تماس با مطب دکتر محمدرضا کمالی فراهم است. با توجه به سابقه و مدارک معتبر، ایشان مرجع قابل اعتماد برای درمان اختلالات اعصاب و روان در تهران به شمار میآید. در نهایت، دکتر محمدرضا کمالی، متخصص اعصاب و روان و روانکاو، با شماره نظام پزشکی 69420 یکی از پزشکان فعال و معتبر در منطقه شهرک غرب تهران است.
دکتر محمدرضا کمالی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و دارای مدرک تخصص روانپزشکی است.
مطب دکتر محمدرضا کمالی در تهران، شهرک غرب، بولوار پاکنژاد، بولوار دریا، خیابان سعدی، پلاک 14 قرار دارد.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر محمدرضا کمالی فعال نیست و برای نوبتدهی باید با مطب تماس بگیرید.
ایشان خدمات تخصصی ویزیت روانپزشک، رواندرمانی، روانکاوی و درمان اختلالات اعصاب و روان را ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک غرب - بولوار پاکنژاد - بولوار دریا - خیابان سعدی - پلاک ۱۴
بسیار عالی مرد خوش اخلاق کاربلد دکتر بسیار عالیست
۱۴۰۰/۱۰/۲۹آلزایمر مادرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸اعصاب وروان.نتیجه خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۱خوب بودن ولی هنوز نتیجه قطعی نگرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۲۷من استرس داشتم که درمان شد واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱بسیار حاذق وبا تدبیر هستند
۱۳۹۷/۱۲/۲۸بهترین دکتر و خوش اخلاق ترین
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار دقیق و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۰عااااالی بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۱۶من از سال 87 تحت درمان ایشان بودم ....ایشان از نظر علم پزشگی و درک نوع بیماری بسیاربا معلومات بوده وهستن.....ایشالا همیشه درسایه حق تعالا پایدار باشن در کنار خانواده....
۱۳۹۷/۱۱/۲۴خوب بودن اضطراب و افسردگی داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۶/۱۸اعصاب واروان
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر بس
۱۴۰۰/۱۰/۲۵افسرذگی داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹بسیار بسیار عالی و حاذق و متعهد و منحصر بفرد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خخ تزارهرتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۹کارش حرف نداره عالیههه
۱۴۰۰/۰۲/۱۷افسردگی داشتم و حالم هر دفعه بیشتر بهبود پیدا میکنه :)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴افسردگی ونتیجه آن معرفی به بیمارستان بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۵دکتر کمالی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ایشون تو حرفه شون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸اضطراب و پرخاشگری و فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۷فعلا درمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بله. اظطراب داشتم با سه بار حالم خیلی خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۳۰خووووب
۱۳۹۸/۰۹/۲۲دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶آقای دکتر واقعا یه دونه ست من ۱۲ سال بیمار ایشون بودم و کاملا از ایشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی عالی بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۱۵من مشکل وسواس فکری و اعتیاد داشتم در حال حاضر کاملا خوب شدهام
۱۴۰۳/۰۲/۰۱ناراحتی اعصاب وروان داشتم باخودم حرف میزدم ویجورایی به رویا وکابوس میرفتم یکبار فقط یکبار توسط ایشان ویزیت شدم سه ماه دارو خوردم بعدسه ماه کامل خوب شدم . گفته بود هرگز نباید ناراحت بشی وشوک وارد نشه بهت الان پدرم فوت کرده تاحدودی علائمم برگشته مجدد میخام پیشش برم برا ویزیت بهترین دکتر ایران هستش وفوق العاده کاربلد ومتخصص
۱۴۰۰/۰۶/۲۶یکی از بهترین پزشکای حاذق ایرانه
۱۴۰۲/۰۳/۰۵افزایش وزن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار پزشک متبهر ، خوش اخلاق و صبوری هستند. بنده شخصیت ایشان را خیلی قابل احترام میدانم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵آقای دکتر بهترین هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۶در روانشناسی عالی بودن من برای مشگل پسرم رفتم عالی بودن اما برا سر دردم رفتم نتیجه ای نگرفتم البته یک بار رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی بسیار با دانش و با اخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۵وسواس فکری و اختلال خواب
۱۴۰۱/۰۸/۰۹فوق العاده بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۸افسردگی
۱۳۹۷/۱۲/۲۷بسیار پزشک عالی و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار دکتر توانمندی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۹در یک جمله دکتر فوق العاده هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵اعصاب ع
۱۴۰۰/۰۸/۱۹اختلال خواب
۱۳۹۹/۰۴/۳۰اعصاب و روان
۱۴۰۱/۰۸/۱۳من 1 سال هست که در حال درمان دوقطبی هستم 5 تا روانپزشک عوض کردم و فقط درمان ایشون توی من تغییر ایجاد کرد و الان واقعا بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی کارش خیلی درسته
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۹بیماری دوقطبی وسواس شکاک
۱۴۰۲/۰۴/۱۰درمانم تکمیل نشد
۱۴۰۳/۰۵/۲۶برای همسرم خدمتشان رسیدیم و نتیجه فوق العاده عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۸مادرم افسردگی داشت خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۱چاقی،،،،لاغر شدم
۱۳۹۸/۰۹/۲۴تشخیص عالی و تجویز داروهای مناسب
۱۳۹۸/۰۷/۲۴بسیار دلگرم کننده بود و تقریبا تمامی مشکلاتم حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۳هم استرس داشتم هم اضافه وزن که خداروشکر مشکلاتم حل شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۸مشکل وسواس داشتیم که الحمدالله خیلی بهتر شده مهم اثر دارو نیست مهم تشخیص درسته
۱۳۹۹/۰۳/۱۱سلام دکتر کمالی من را از اعماق روانپرشی واختلال حواس نجات داد در موقع که نمیتوانستم مادر خوبی باشم من را معالجعه کرد والان بچه هایم پیش خودمم از او تشکر میکنم چون سه ساله حالت عادی دارم و میتوانم با ارامش ذهن مشکلاتم حل کنم &اقای دکتر میدانم که تشکر از شما کم ترین است با این حال هزاران تشکر از شما چون اگر درمان های شما نبود من هم تاحالا نابود میشدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عالی اظطراب افسردگی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷من برای استرس و مشکلات روحی به ایشون مراجعه کردم و در همون جلسه ی اول با اخلاق خوب و آرامششون خیلی آروم شدم .من از مراجعه به ایشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹زیر چشم چپم بخاطر مشکلات اعصاب و روان تپش پیدا کرده بود که با داروهایی که ایشان تجویز کردند برطرف شد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴همکاری
۱۴۰۲/۰۱/۲۶نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۷پسرم فکرای منفی بسیار زیاد داشت به لطف آقای دکتر کمالی از مهر ماه تحت درمان هستش و خیلی حال خوبی داره
۱۴۰۴/۱۱/۰۵Aliii bodan
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی و تشخیص درست
۱۳۹۹/۰۳/۲۰عالیییییی
۱۳۹۸/۰۶/۰۲از نتیجه درمان ایشان بر روی بیماران مطلع هستم و بسیارباتجربه و با سواد هستند.
۱۳۹۸/۰۲/۰۸آقای دکتر کمالی هم در تشخیص و هم در درمان و هم به لحاظ انسانیت واقعا حرف ندارن و به جرات بهترین هستن . واقعا دلسوز بیمار هستن ..با دکترها ی اعصاب و روان زیادی ویزیت شدم ولی ایشون واقعا واقعا صبور و کامل و مثل پدر دلسوز هستن .اگر کمک ها و داروهای ایشون نبود من و پدرم زودتر از اینها باید خودمون رو میباختیم و میمردیم ..هر شب براشون دعا میکنم که حال من رو تونستن خوب درک کنن...زندگی مرو مدیون ایشون هستم ... اگر اجازه میدادن تا آخر عمر کنیزی این دکتر بزرگوار رو با افتخار انجام میدادم صداشون برام آرامش بخش هست ...دست شون رو میبوسم ،
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳استاد هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۱من میگرن داشتم رفتم پیش ایشون به سرعت مشکلم حل شد تقریبا 10 سال بود که میگرن داشتم و بسیار دکتر خوش اخلاق و باهوشی هستن در همه ی زمینه ها هم تخصص دارن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲من افسرده گی شدیدداشتم بااولین نسخه بهترشدم وکم کم خوب شدم البته هنوزم پیششون میرم واقعادکترخوبی هستن وخیلی مهربونن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالین عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر بسیار ماهری هستند و من هم از طریق همسایه خود که مادرشان توسط ایشان معالجه شده بود اشنا شدم البته این مراجعه مربوط به ۲۰ سال پیش است ولی نتیجه خوبی حاصل شد گرچه تا علایم بهبودی حاصل شد ادامه درمان را رها کردم ولی تعریف ایشان از طریق همکارانشون هم به گوشم رسیده بود و شخص دیگری که معرفی کردم به ایشون راضی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۹دکتر فوق العاده هستن اخلاق و رفتار و نحوه درمان بیسته واقعا من خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۹بسیار عالی و به دوستان هم معرفی کردم همگی راضی اول برای رژیم رفتم که عالی نتیجه گرفتم ولی بعدها برای مشاوره و بیماری
۱۳۹۸/۰۴/۱۲بسیار دکتر مه
۱۴۰۱/۱۲/۱۸واقعا پزشک صاحب نظری هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱برای افزایش وزن رفتم عالی بود جواب گرفتم .
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر خوبی هستن.جای دیگه رفته بودم تشخیص غلط راجب بیماریم داده بودن دکتر تشخیص دیگه داد و داروهامو عوض کرد تو مدت کوتاهی حال و روزم زیرو رو شد.ممنون دکتر
۱۳۹۸/۱۰/۰۵پدر سکته کرده بود و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر بسیار عالی و بادقتی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دکتر کمالی بی نظیر هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۶خیلی عالی هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۴/۰۱عالی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴عالیییی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴افسردگی حاد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴واقعا بی نظیر هم اخلاق هم نوع تشخیص
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکتر فوق العاده باسواد و باتجربه ایی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۰فوق العاده هستن، مهربان و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۳استادی توانا وپزشکی دلسوز وصاحب نظر
۱۴۰۱/۱۱/۰۱هنوز اوایل درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکل استرس اضطراب و بدخوابی و پرخاشگری داشتم که با یک دوره بستری و مصرف دارو حال بهتری پیدا کردم - ممنون از زحمات آقای دکتر
۱۳۹۷/۱۲/۱۵برای بیماری افسردگی مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار انسان متین و خوش اخلاق و حرفه ای در علم شون
۱۳۹۸/۰۸/۲۲افسردگی و کمبود وزن داشتم خیلی از لحاظ حال و روحیه و وضعیت روان بهتر هستم ،کمبود وزن داشتم که با سه جلسه هفت کیلو اضافه کردم ، بسیار دکتر خداشناس و منصفی هستن بسیار با ادب و محترم ، از اینکه برای درمانم ایشون رو انتخاب کردم خیلی خوشحالم،
۱۴۰۲/۰۹/۲۸من دچ ار بیماری دو قطبی بودم و درهر هفته 5 بار به طور شدید اعیانی میشدم ولی الان 3 ساله اعیانی نشدم
۱۳۹۸/۰۳/۲۴یکی از بهترین پزشکانی که تا بحال دیدم
۱۳۹۸/۰۵/۱۶مشکل من افسردگی بود که به کمک دکترخوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مشکل اعصاب وروان
۱۴۰۳/۰۱/۲۵درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ایشان فردی بسیار مودب با اخلاق و انسان به تمام معنا هستند فارغ از اینکه واقعا در کار خود متبهر و استاد هستند از نظر برخورد و رفتار نیز واقعا ممتاز و الگو هستند
۱۳۹۷/۰۴/۱۳دکتر بسیار
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دوقطبی...
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عالی و بی نظیر تشخیصشون عالی بوده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷من اضطراب و استرس دارم تا حد زیادی کمکم کرده درمان هم ادامه داره دکتر بسیار متعهد به کارشون هستن
۱۳۹۷/۰۹/۱۹فوق العاده
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بنده بیماری پسوریازیس داشتم که با دارو ها م مشاوره های ایشون بهبود 90 در صدی پیدا کرده ام.
۱۳۹۷/۰۲/۲۰عالی درجه یک
۱۴۰۱/۱۱/۳۰فقط دوبار مادرم آمدن پیش دکتر دارو دادن ولی مامانم از داروهاش استفاده نکرد مجددا باید برون پیش دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مادر من مشکل اعصاب داشت،پیش هر دکتر و بیمارستانی بردیم نتیجه نداشت،اما دوسال تحت نظر دکتر کمالی هستن،حالشون خیییلی خوب شده،
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱همسرم پیش ایشان می روند و راضی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷من بعد از سه جلسه ویزیت توسط دکتر دارم این نظر رو می نویسم به نظر من بسیار باخوش اخلاق هستند که برای من خیلی مهمه دکتر سرحوصله به حرفای من گوش بده و تشخیص بسیار درستی دادند.از سردرد راحت شدم ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۳استرس و افسردگی خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹خیلی عالی موج مثبت خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵افسردگی_ بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۱/۰۸دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴پانیک وکنترل بیماری
۱۴۰۳/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱باسلام عرض تشکر از آقای دکتر کمالی بنده به علت افسردگی تحت نظر آقای دکتر کمالی بودم والان خیلی خوب شدم ودرمان شده ام واز اقای دکتر کمال تشکر وقدر دانی را دارم
۱۳۹۷/۰۹/۱۸مدتی است بیمار ایشان هستم واز طبابت و اخلاق ایشان فوق العاده رضایت دارم.
۱۴۰۲/۰۴/۰۶افسردگی واسترس واستراب بیخوابی خیلی بهتر شدم دکتر بسیار خوب ومهترمی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴فرشته ای به نام دکتر کمالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۵بسیارحاذق هستن تشخیص و درمان درست
۱۴۰۱/۰۹/۱۷وسواس فکری و عملی و شدید داشتم . دوره درمان رو طی کردم و کاملا خوب شدم واقعا انسان شریف و دکتر دلسوزی هستند . صحبت هاشون هم از هر دکتر دیگهای بیشتر برام تاثیر داشته
۱۴۰۲/۰۳/۰۸مشکل افسردگی اساسی و تشخیص درست ایشان باعث بهبودی من شد
۱۳۹۸/۰۵/۱۰باسلام دکتر بسیار رئوف مهربان و با حوصله که به خوبی حرف بیماراش را گوش می کندو به نتجه خوبی دست یافتم
۱۳۹۸/۰۳/۱۳خیلی خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹افسردگی داشتم و الان خدا رو شکر خیلی خوبم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲با سلام دکتر کمالی پزشکی بسیار فهیم متشخص و متخصص در امر روانپزشکی هستند اگر یک بار مراجعه کننده ایشون باشید قطعا هیچ پزشک دیگه ای رو قبول نخواهید کرد استاد دز کارشون هستند و واقعا نسخه ایشون علاج و درمان قطعی خواهد بود ممنونم دکتر عزیزم .
۱۴۰۱/۰۷/۱۸استرس زیاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بیش فعالی برادرزادم که خیلی آروم شدند. ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹افسردگی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مشکل وسواس داشتم خیلی بهتر شدم رفتار ایشان واقعا عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۹افسردگی و استرس ولرزش بدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر کمالی واقعا فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار راضیم ممنون
۱۳۹۸/۰۶/۲۰مشکل اعصاب داشتم بسیار راضی بودم عالی هستند مهربان و حاذق
۱۳۹۷/۱۰/۰۹عالی عالی و خبره در کارش
۱۴۰۲/۰۶/۳۰عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۲۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۷من مشکل فوبیا وحملات پانیک داشتم. خیلی بهترم. ایشان فوق العاده خوش اخلاق و حاذق هستند
۱۳۹۸/۰۳/۲۷درجه یک
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ایشان پزشکی حاذق و بسیار توانمند و خوش اخلاق و مسلط به تمامی بیماری
۱۴۰۰/۰۴/۰۴دکتر خوبی هست من بیماری اعصاب دارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ایشون خیلی در تخصص خودشون استادن.من به خاطر استرس و اضطراب پیششون رفتم و دو جلسه که گذشت دیگه خبری از استرس نبود برام.
۱۴۰۳/۰۹/۲۴باسلام من برای چاقی رفتم در عرض پنج ماه بیست کیلو وزن کم کردم خیلی دکتر خوب وخوش برخوردی هستن همینطور منشی دکتر یک آقای بسیار مودبی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۲۲عالی بود و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عالیییییییییییییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷فعلا بستری هستم اما پزشک عالی هست
۱۳۹۷/۰۳/۰۵بسیار دکتر عالی و شریف و با تجربه .بااخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۰۶افسردگی شدید داشتم
۱۳۹۸/۰۳/۲۶تخصص کامل دارند
۱۳۹۷/۰۴/۲۳آقای دکتر از لحاظ اخلاق و تخصص بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۱/۱۶افسردگی شدید
۱۴۰۲/۰۹/۱۳خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳پنج سال پیش خدمتشون رفتم ونتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۲/۰۲عاااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸برای پدرم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱افسردگی حاد و عالی بودن ایشون الان بعد از چهار ماه به مراتب بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴تشخیص ایش
۱۳۹۸/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲برای مشاوره چاقی رفته بودم .خیلی عالی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۱۵عالی بود بهترین دکتری بود که باهاشون آشنا شدم
۱۳۹۷/۱۰/۰۹استرس زیاد و افسردگی کاملا خوب و سرحال شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر فوق العاده مجرب دوست داشتنی بدونید که حتما مشکلتون حل میشه
۱۴۰۲/۰۶/۲۱عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکل اعصاب و روان
۱۴۰۱/۰۸/۱۰برخورد بسیار خوب و محترمانه
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عااااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار بسیار با حوصله و خوش اخلاق و در تخصص پزشکی خود بسیار دانا و حکیم میباشند
۱۴۰۰/۰۷/۰۲بنده حدود 10سال است که بیمار ایشان هستم وبه نظر بنده ایشان واقعا دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۱۹دکتر کمالی بهترینه واقعا کارش رو بلده
۱۳۹۹/۱۰/۲۹شمارشو میخوام
۱۳۹۸/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی متخصص هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵با سلام ایشان یکی از برجسته ترین و شاخص ترین و از با اخلاق ترین و با علم ترین دکترینی هست که من توی 12سال گذشته داشته ام و فقط میتونم بگم معجزه میکنند دستشون و علمشون عالی هست.
۱۴۰۰/۰۴/۰۱افسردگی و پرخاشگری شدید
۱۴۰۲/۰۲/۱۲دکتر کمالی فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳پزشک حاذقی هست
۱۳۹۹/۰۳/۲۵نتیحه مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خیلی دکتر خوش اخلاق و در کار طبابتش عااااالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۸برای میگرن مراجعه کردم درسومین ویزیت درمان شدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۶با سلام خدمت دکتر کمالی سال پیش برادرم دچار سکته مغزی شده که با تشخیص سریع و به جا ،جانش را نجات دادین که ما مدیون و قدردان زحمات شما هستیم . از دیدگاه بنده شما پزشک برتر کشور می باشد . با تشکر ارسطو توکلی از نور
۱۳۹۷/۱۰/۰۱خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۷/۲۴الحق دکتر حاذق مجرب و در رشته خودشون بی نظیر و البته بسیار بسیار با اخلاق هستند.آرزوی سلامتی براشون دارم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۴مشکل عصبی مادرم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹من مشکل اعصاب و پرخاشگری داشتم با مراجعه به ایشان نتیجه حاصل شد پزشک بسیار حاذق مودب خوش اخلاق که حتی با صحبت کردن با ایشان درمانگر هستن و بسیار رازی هستم از زحمات ایشان تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۹خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸وسواس و اضطراب داشتم و خدارو شکر بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۳/۲۸دکتر بسیار حاذق مودب و بسیار دانش بالای داره و واقعا از لحاظ درمانی کار ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۴مشاوره ازدواج
۱۴۰۰/۰۳/۲۹15ساله تحت نظرشون بودم عالی بود0
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سلام دکتر کمالی شما بینظیرید
۱۴۰۲/۰۸/۲۶در زمینه ارتباط موثر با بیماران بسیار متبهر هستن
۱۳۹۸/۰۵/۱۰مشکل اعصاب عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۳۰بسیار باحوصله هستن واین برای رفع مشکل به صورت تدریجی اثر بخش است
۱۳۹۹/۰۵/۱۳بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بهترین در ایران عشق
۱۴۰۰/۰۵/۱۴افسردگی داشتم الان حالم خیلی بهنره ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار باحوصله و مهربان متعهد و مسلط
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۴افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتری شریف و در نوع خود کمیاب و منحصر به فرد .
۱۴۰۲/۰۱/۰۶دکتر بسیار عالی هستند، در هر زمینه ی پزشکی تخصص دارند، من مشکل سردرد داشتم و کامل درمان شدم، بسیار خوش اخلاق، خوش برخورد، باهوش، با تجربه و حاذق هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳اضطراب و بیقراری شدید
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تجربه خوبی بود دکتر فوق العاده مهربان وخوبیست مشکل اضطراب داشتم تا حد زیادی حل شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عاااالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷خواهرم تحت درمان هستند و تا حالا ما راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بسیار عصبی و پرخاشگر بودم انصافا بهترین هستند صبور و قابل اعتماد
۱۳۹۸/۰۷/۰۱