برای دریافت نوبت از دکتر محبوبه دانشور دندانپزشک کودکان در اراک، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر محبوبه دانشور دندانپزشک کودکان در اراک: خیابان عباس آباد - سه راه ارامنه - ساختمان پزشکان پاسارگاد - طبقه دوم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر محبوبه دانشور دندانپزشک کودکان در اراک حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر محبوبه دانشور:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان عباس آباد - سه راه ارامنه - ساختمان پزشکان پاسارگاد - طبقه دوم
عالی و خوش برخورد و مهربان و سریع کار را تمام می کنه
۱۴۰۱/۱۰/۲۸خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عاللللییییییی
۱۴۰۲/۰۴/۲۹مشکل درد دندان فرزندم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸.........
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عااالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۵کارشون عالیه بدون بیهوشی برای دختر ۲ ساله ام دندان کشیدن و واقعا راضیم ازشون
۱۴۰۲/۰۱/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵فقط معاینه کردن ولی برخوردشون عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳معاینه
۱۴۰۲/۰۹/۰۵در حد معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار عالی و باصبرو حوصله کارشون تمیز
۱۴۰۱/۰۶/۲۴عصب کشی و روکش دندان دختر کوچولوم و خیلی هم از کار ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱معاینه
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عصب کشی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴ترمیم دندانهای فرزندم رو عالی انجام دادن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عصب کشی دندان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دندان پسرم رو میخاد بکشه
۱۴۰۴/۰۴/۲۲پوسیدگی دندان
۱۴۰۱/۰۵/۰۷دکتر عالی هستن خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۱کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عالی بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۱۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۴برای پسرم مراجعه کردیم بسیار کار بلد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۶جراحی دندان دخترم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۳۱خانم دکتر دانشور در کمال مسئولیت پذیری دندان آبسه کرده پسر ۵ساله ام را ویزیت و همان روز برای انجام عصب کشی اقدام کردند درحالی که یکماه تمام چند مطب و کلینیک به دنبال نوبت بودم و فقط با مصرف آنتیبیوتیک آبسه را کنترل کرده بودم ایشون بسیار خوش برخورد و در کمال آرامش و برخورد روانشناسانه پسرم را تحت درمان قرار دادند از ایشان و همکاران خوبشون بخصوص خانم فراهانی تشکر میکنم
۱۴۰۱/۰۶/۰۱با سلام ایشون بسیار دکتر خوبی هستند کارشون رو با حوصله و برخورد عالی انجام میدهند از دستیار و منشی ایشون که بسیار با شخصیت هستند هم کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹دختر چهارساله ام چهار دندان با عمل بیهوشی پر و روکش کرد و عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۳چکاپ ساده بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالیه عالی از همه بابت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و کارش واقعا حرف نداره عالی و با دقت
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر بسیار باحوصله خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹پسرم دندان درد داشت که خدارو شکر درست شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دندان درد
۱۴۰۳/۰۶/۰۲فعلا تشکیل پرونده دادم اما طرز برخورد عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴کارشون خوب و با اخلاق هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۷دکتر مهربونی هستن،چند ساله پسرمو پیش ایشون میبرم،از کارشون راضی هستم ،منشی های خوش اخلاق ی هم دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خوش برخورد و تشخیصش خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۲دخترم خورده بود زمین دندونش لق شده بود باراولم بود میرفتم پیششون دکتر بسیار خوبی هستن و باحوصله کارشون رو انجام میدن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۳چنددندون برای پسرم عصب کشی وپرکردکه عالی بود.هم کارش وهم اخلاقش عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۱دندان های دخترمو جراحی کردن کارشون عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار دکتر خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۰برای عصب کشی دندان پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸قراربود پسرم دندوناش جراحی کنه و ما منتظر جواب دکتر مغزواعصاب بودیم...بدلیل تشنج
۱۴۰۳/۰۸/۱۵رضایتمند
۱۴۰۳/۱۱/۰۵