دکتر علی صمدزاده متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 99787 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در کلینیک تخصصی نیکان واقع در اقدسیه، میدان ارتش، روبروی بیمارستان نیکان قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.
دکتر علی صمدزاده از پزشکان متخصص قلب و عروق است که در شهر تهران فعالیت دارد. تخصص اصلی دکتر علی صمدزاده در زمینه بیماریهای قلب و عروق میباشد و ایشان با شماره نظام پزشکی 99787 به عنوان متخصص معتبر قلب و عروق شناخته میشوند. مطب دکتر علی صمدزاده در منطقه اقدسیه تهران، میدان ارتش، ورودی اراج، روبروی بیمارستان نیکان و در کلینیک تخصصی نیکان واقع شده است؛ این موقعیت فیزیکی امکان دسترسی آسان بیماران ساکن شمال تهران را فراهم میکند.
دکتر علی صمدزاده دارای مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق است و با تکیه بر دانش تخصصی خود، خدمات تشخیصی و درمانی مربوط به اختلالات قلبی و عروقی را به بیماران ارائه میدهد. ایشان در کلینیک نیکان در روزهای شنبه، سهشنبه و پنجشنبه حضور داشته و بیماران میتوانند با اخذ نوبت قبلی به صورت حضوری مراجعه نمایند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر علی صمدزاده فراهم شده است.
مراجعهکنندگان به مطب دکتر علی صمدزاده عمدتاً به دلیل مشکلاتی مانند فشار خون بالا، درد قفسه سینه، تنگی نفس و پیگیری سلامت قلب به ایشان مراجعه میکنند. طبق گزارش بیماران، دکتر علی صمدزاده با تشخیص دقیق و رویکرد علمی خود به مدیریت بیماریهای قلبی میپردازد و بیماران از برخورد حرفهای و توضیحات کافی رضایت دارند. حضور دکتر علی صمدزاده در کلینیک نیکان اقدسیه، سبب شده تا بیماران شمال تهران و مناطق مجاور دسترسی راحتتری به خدمات تخصصی قلب و عروق داشته باشند.
در مجموع، دکتر علی صمدزاده متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 99787، یکی از پزشکان معتبر این حوزه در تهران است که با ارائه خدمات تخصصی و امکان نوبتدهی آنلاین، انتخاب مطمئنی برای بیماران قلبی به شمار میرود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت دکتر علی صمدزاده در کلینیک نیکان نوبت رزرو کنند.
مطب ایشان در تهران، اقدسیه، میدان ارتش، ورودی اراج، روبروی بیمارستان نیکان، کلینیک تخصصی نیکان، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر علی صمدزاده خدمات تخصصی قلب و عروق مانند ویزیت بیماران قلبی، تست نوار قلب، اکوی قلب و ارزیابی فشار خون ارائه میدهد.
دکتر علی صمدزاده در روزهای شنبه، سهشنبه و پنجشنبه در کلینیک نیکان پذیرای بیماران هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اقدسیه .میدان ارتش.ورودی اراج.روبروی بیمارستان نیکان .کلینیک تخصصی نیکان.طبقه سوم تلفن ۰۹۳۰۴۷۰۷۷۶۹
اقدسیه .میدان ارتش.ورودی اراج.روبروی بیمارستان نیکان .کلینیک تخصصی نیکان.طبقه سوم تلفن ۰۹۳۰۴۷۰۷۷۶۹
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خیلی خوبه.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶باسلام و احترام دکتر بسیار خوب ، با تجربه و خوش برخوردی هستند،کلام ایشان بسیار متین و آرامش خاصی دارند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار دلسوز و باسواد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸گرفتگی عروق...عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳مشکل فلبی داشتم و استند برایم کذاشتند ایشان عالی و بسیار با اخلاق بوده و در حرفه خودشان بسیار متخصص
۱۴۰۲/۰۸/۲۷کاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تشخیص ضعف قلب داده شد و احتمالا باید از باطری استفاده کنیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۷طپش قلب، تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر ه
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیار با سواد و دلسوز. تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹بسیار بسیار دکتر با تجربه و با اخلاق و عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲بسیار با سواد و خوش اخلاق
۱۳۹۷/۰۸/۲۱عاااالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷تشخیص و برخورد اولیه خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۵دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۵بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵سلام. آقای دکتر علی صمدزاده بسیار دکتر با وقار با محبت وبسیار دکترخوبیست هر زمان نیاز به مشاوره داشته باشم ویا آزمایش قبل از ویزیت بخوام و یا درمورد تعویض دارو نیاز داشته ازطریق پیام به ایشان منتقل میکنم آقای دکتر بدون هیچگونه هزینه موارد درخواستی راانجام میدهند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲تشخیص به موقع و عالی ،حتی یکی از مشکلات دریچه ی قلبم خودش خوب شده .
۱۴۰۳/۱۲/۰۴جراح و پزشک معالج پدر و مادرم هستن بسیار با شخصیت صبور و مهربان و ماهر هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۸دکتر بااخلاق و متحبر
۱۴۰۳/۱۱/۲۱از دیگران اسمشان را شنیدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰سلام. نوبت با وقت اعلام شده به موقع انجام میگردد.
۱۴۰۵/۰۳/۲۶بسیار خوش برخورد و ماهر با قدرت تشخیص فوق العاده خوب و به موقع . حتما پیشنهاد میدم از تخصص ایشان استفاده کنید
۱۳۹۹/۱۱/۲۷در فوق العاده ای هستن
۱۴۰۵/۰۴/۰۲بسیااآاار بااخلاق صبور و با سواد هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۵باحوصله هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳خیلی دقیق و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰واقعا دکتر حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار دکتر با وجدان و درجه یک و کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار صبور و تشخیص میدهند مشکل بیمار چیست بسیار راضی هستیم از روند درمان توسط ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار بسیار دکتر با تجربه و با اخلاق و عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲پدرم توسط ایشان آنژیو و بالون زده شدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار مهربان دلسوز کاربلد هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۶عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشگل نارسایی قلبی همسرم داره دکتر خدا خیرش دهد خیلی کمک کرد به درمان قلب همسرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲بی نظیرن در طبابت و اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عالی هستن بهترین دکتر قلب
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل چربی دور قلب و ضخامت جداره
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عالی. بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بی نظیر و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بیماری پدرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰بسیار دکتر خوش برخورد و مودب و معاینه و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱فشار خون
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر خوش انرژی با روحیه عالی کیف میکنه ادم باهاشون صحبت میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹مشکل استرس و تپش شدید عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹باسلام تشخیص دکتر بسیارعالی ودرکارخبره ومجرب هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۵فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۴یکی از رگهای قلبم مشکل داشت که کمی بهبود پیدا کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار باشخصیت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار دکتر حاذق و شریفی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴خیلی با حوصله و رفتار محترمانه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر بسیا
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دکتر عالی هستن. اهل تعامل و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۱۴تشخیص به موقع ایشون
۱۳۹۷/۰۳/۰۳با حوصله و مهربان و دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بهترین دکتر قلبی که خانواده م میشناسن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پزشک متبحر، دانا، بسیار مودب و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتر بسیار با اخلاق و با آرامشی هستن و از نظر طبابت فوق العاده حاذق هستند...الهی همیشه سلامت و پایدار باشن
۱۳۹۹/۰۲/۲۳دکتر همسرم هستن ایشون بسیار دکتر حاذق وباتجربه ،بادقت وسر صبر معاینه وپاسخ گو هستن،۳سال پیش برای همسرم استند گذاشتن خیلی عالی بود هنوزهم پیش دکتر میره وراضی هست.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار حاذ
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار با صبر و حوصله به مشکل من کمک گوش کردند و آزمایشهای لازم را انجام دادند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۹مشکل قلبی داشتم ک تحت نظر ایشون الان عالیترینم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷یک بار مراجعه داشتم خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۸پزشک خوب و تاثیر گذار
۱۴۰۳/۰۳/۲۷مشکل فشار
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸باراولم است
۱۴۰۲/۱۰/۰۷خداوند بهشون سلامتی بده ایشون طبیب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل قلب باز کرده بودم و بسیار دکتر موفقی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۱دکتر بسیار با اخلاق و صبور
۱۴۰۲/۰۶/۱۷رگ قلب بسته بود فنر گذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶آنژیو کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بهترین دکتر هستن از همه نظر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳پدرم بیمار ایشان هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من به خاطر ورم پاوفشارخون بالا خدمت آقای دکتر عزیز رفتم .ایشان بسیار با حوصله وخوش برخورد وانرژی مثبت وکاربلدومتخصص درکارخود وعالی هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸برای چک آپ مراجعه داشتم ، سابقه قبلی و ویزیت دربیمارستان بعثت را دارم .بسیار خوش برخورد و عالی است.
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار عل
۱۴۰۲/۰۲/۰۶خوب بود خوش اخلاق راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶عاای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶برای چکاب رفتم معلوم شد یکی از شریان های اصلیم گرفته
۱۴۰۲/۰۱/۲۶اکو قلبی و نتیجه عمل cabg موفقیت آمیز با تجویز به موقع ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۲۴خوب وقت میذاره
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر فوق العاده عالی هستن مادرم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵با اخلاق با انرژی قابل کار درست
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دخترم وقتی ۱۷ سال داشتند به دلیل تپش قلب به دکتر صمد زاده مراجعه کردیم واشان گفتند سوراخهای ریزی دارن که در سن بیست سالگی همه از بین خواهند رفت و به ما کفتن در سن بیست سالگی یک اکو انجام بدیم ومجدد در سن بیت سالگی دخترم به ایشان مراحعه کردیم پایشان گفتند سوراخهای قلب همه از بین رفته
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق و دلسوز برای حال بیماران هست . حاذق و با تخصص عالی در کارش هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۹همسرم که چندیست بیمار ایشان است زیاد از وی تعریف میکند. حسن خلق، وقت شناسی و کاربلدی از مشخصات بارز ایشان است، ضمنا حوصله کامل برای بیمار بخرج میدهند. خدانگهدار شان باشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیاردکترعالی ودرجه یک باتشخیص درست ماتمام افرادخانوادم تحت نظرایشون هستن خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۲/۰۵/۰۲سکته قلبی ،،مغزی داشتم پزشکی متعهد فروتن کمال ادب و تخصص عالی.خدا پشت و پناه ایشان باشد در حال حاضر زیر نظر ایشان هستم .
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیارپزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵پزشک خودم هستندوعالی باانرژی خوب ودرمانشان بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من راضی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام مشکل قلبی داشتم و با راهنمایی ایشان در حال بهبود است
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بسیار با اخلاق وپزشک با تجربه بی نظیر
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عمل آنژیو توسط دکتر صمدزاده در بیمارستان قلب جماران
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بسیار حاذق و جنتلمن هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۳عالی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۲ایشان انسانی شریف و پزشکی متبحر و اخلاق مدار هستند که در درجه اول با رفتار نیکوی خودشان بیماران را شیفته شخصیت خودشان میکنند و در مرحله بعد با تشخیص درست و انتقال صحیح واقعیتهای بیماری به بیمار به درمان او میپردازند .
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مشکل فشار خون بهت شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵گرفتگیه رگ
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سلام،ایشون بسیارخوش برخورد و مهربان و با حوصله بودن تجویز داروی جدید برای بیماری پدرم بسیار حال ایشون رو خوب کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار دکتر خوب توانا وپر از انرژی مثبت خوش برخورد وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱سلام گرفتگی عروق داشتم دارو مصفف کردم میخاستم دوبارہ ویزیت بشم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹برای چکاپ.عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳حاذق و بسیار خوش برخورد ومثبت خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مشکل عروق و تشخیص و درمان شان عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰ایشون بسیار مهربان و صبور هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بررسی تخصصی دارند ،همسرم هم در بیمارستان بعثت ویزیت شدند و هم در مطب شخصی ایشون ،در هر دو جا کاملا متعهدانه کارشون را انجام دادند ،هنوز درمان کامل نشده ولی به واسطه تشخیصشون اینبار هم به ایشون مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲هم نحوه برخورد ایشان و هم توانایی علمی ایشان اثر درمانی مناسب دارد .ایشان قبل از اینکه پزشک باشند انسان شریفی هستند که با مهربانی و دلسوزی واقعی عاطفی استرس و نگرانی و ناامیدی رو از بیماردورمی کند و بهترین درمان رو هم انجام می دهند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸بسیار پرحوصله،حاذق بارفتاری متین و آرام بخش
۱۴۰۴/۰۴/۲۴برای عمل جراحی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰تپش قلب دارم تو دوران بارداری دکتر با حوصله به صحبت های من گوش دادند . بعد بررسی فرمودند مشکلی ندارم و عوارض بارداری و استرس هستش . خیلی خوش اخلاق هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی بسیار صبور و با حوصله .دقیق و کار آمد..
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیارعال
۱۴۰۲/۰۹/۰۷بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۱۱دکتر بی نظیره
۱۴۰۴/۰۶/۲۵کواکتاسیون ائورت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰عمل قلب کردم تحت نظر ایشون کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶پدر و مادرم هردو مشکل قلبی داشتن که با داروهای که دکتر صمدزاده براشون تجویز کرد و با برخورد عالی ایشون خداروشکر هردوتاشون خوب خوب هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۷انژیوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷با اخلاق و با حوصله ، مهربان و شوخ طبع ، و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بی نظیره عالیه خدا بهشون سلامتی بده؛ من یه مشکلی داشتم و دکتر صمدزاده گفت اصلا نیازبه پیگیری نیست خیلی آرومم کرد ک نترسم گفت برو زندگیتو کن و نیاز ب پیگیری نیست
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار انسان شریف و دکتر حاذق و با تجربه هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۹رگ قلبم بسته شده بود وبا تشخیص ایشان عمل استند انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱جناب آقای دکتر علی صمد زاده پزشک بسیار حاذق باسواد با اخلاق و تشخیص عالی و دلسوز و مهربان و باصفاست و خیلی با حوصله کار ویزیت بیمار را انجام می دهد .
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکترخوب حاذق ومهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۸از همه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر فوق العاده با اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴سلام . آقای دکتر صمد زاده . خیلی خوش برخورد هستند . با صبر و حوصله به حرفای بیمار گوش میکنند و بعد به طول کامل در مورد درمان بیماری توضیح میدند و به بیمار دلداری میدند که بتونه راحت تر با مشکل بیماریش کنار بیاد. خدا عمر باعزت بهشون بده تا بتونند به جامعه و بیماران کمک کنند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵سلام دکتر صمد زاده خیلی با اخلاق و با حوصله به سوالات بیمار پاسخ می دهند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار خوش برخورد و کاربلد... انژیو با موفقیت انجام شد. و مرتبا در ساعت شبانه روز پاسخگو می باشند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بسیار با حوصله و دلسوز و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷گرفتگی عروق قلب که با قرار فنر رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار عالی و متطم و کامل
۱۴۰۴/۰۸/۲۴آنژیو داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۸گرفتگی عروق توسط دکتر درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴پدرم بیمار ایشون بودن و ایشون دکتر بی نظیری از لحاظ دانش و علم و اخلاق و مسئولیت پذیر و دلسوزی هستند بسیار بسیار عالی از همه لحاظ
۱۴۰۱/۱۱/۱۲واقعا تشخیصشون عالی بود. اگه تشخیص درست نباشه بهترین دارو ها هم موثر نیست در صورتی که تشخیص درست شاید به دارو هم نیاز پیدا نکنه کاری که دکتر صمد زاده برای ما به نحو احسن انجام دادن همین بود واقعا یکی از بهترین پزشک های قلب تهران هستن
۱۳۹۸/۰۲/۱۸دکتر فوق العاده حاذق خوش اخلاق وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بهترین دکتری ک تو عمرم دیدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸فعلا در حال پیگیری مشکل بنده هستن
۱۳۹۸/۰۶/۲۷بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۰۳/۱۷خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دکتر حازقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳از نظر من بهترین دکتر قلب هستن ایشون من 12 تا دکتر رفتم دردم رو نفهمیدن ولی با یک بار متوجه دردم شدن امیدوارم همیشه سالم باشن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار بسیار دکتر عالی هستن و انژیو انجام داده پدر من بدون هیچگونه عوارض و دردی ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۷۱الاتالل
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کارشون خوبه ممنونم اشون
۱۳۹۷/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشگل فشار خون
۱۴۰۳/۰۵/۱۲عالی عالی عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۶کنترل فشار خون بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵بسیار دکتر مهدی متین ، خوش برخورد ، با حوصله برای بیمار وقت میگذارند ، در دسترس هستند ، پاسخگو از طریق شماره واتساپ ،عالی، عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تپش قلب و فشارخون آقای دکتر همیشه عالی بوده و هست تشخیص درست داروهای مناسب از همه مهمتر اخلاق خوب و با حوصله بودن ایشون قابل ستایش هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار متین و توانمند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۲/۰۱/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۷تشخیص درست ایشون و وقت گذاشتن و معاینه کامل
۱۳۹۹/۰۲/۳۰برای چک اپ مجدد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار دکتر متشخص و متین و در تشخیص بسیار عالی می باشند خداوند حفظشون کنه انشاالله
۱۴۰۱/۰۸/۰۲طبابت واقعا عالی،،،،،،
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار پزشک حذقی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۸خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بنده چند ساله تحت نظر جناب دکتر صمدزاده هستم از نظر من دکتریست با صبور که به بیمارش وقت میگذاره و با معلومات عالی و با ادب ،من شخصا وقتی از مطب خارج میشم یک احساس آرامش پیدا میکنم،باتشکر از زحمات ایشان و با آرزوی توفیق وسلامتی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ایشون بسیار عالی و تشخیص بسیار عالی واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹من با اولین مراجعه حالم انقدر خوب شد که مادرم رو که نوسان فشار داشت وهر جا رفته بود درمان نشده بود آقای دکتر درمان کرد عالی هستند ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مشکل قلبی داشتم و خدا رو شکر تحت نظر ایشان همه چی اکی هستش . ایشان فارغ از بحث حاذق بودن بسیار اخلاق حرفهای داشتن . حتما پیشنهاد میشن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عاای
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار خوش برخورد بودند و باحوصله و دقت ویزیت انجام شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳جناب آقای دکتر صمد زاده فوق العاده هستن آقای دکتر بااحترام به صحبت های بیمار گوش میدهد بسیار مهربان ودلسوز هستن امیدوارم خدا همیشه پشت وپناه وحافظ خودشون وخانواده عزیزشون باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۴/۲۴بسیار دکتر عالی و مهربونی هستن برای هر بیمار کلی وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷مشکل فشار داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خیلی خوب هستن
۱۳۹۷/۰۷/۲۲بسیار پزشک حاذق و اخلاق مداری هستند صبور با حوصله دقیق سال ها است بیمار ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار بسیار عالی پزشک متعهد وبا علم وبا اخلاق هستند ودر کار خودشون از نوابغهستند امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشن انشالله
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بسیار خوش اخلاق و با حوصله و متعهد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دربیمارستان جماران نزد ایشان مراجعه نمودم بسیار پزشکی مهربان خوش برخورد و با تخصص بالایی هستند خداون حفظ شان کند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خیلی پزشک به روزی هستند واطلاعات دارویی کامل دارند خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بله. دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۲بسیار بااخلاق تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار حاذق و دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تپش قلب و این که مادرم را بردم پیشش
۱۴۰۳/۰۷/۱۳برخورد عالی تشخیص عالی تا الان راضیم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله.. پدرو برادرم هم تحت نظر همین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار ،خوش رو ،دقیق،و برخورد عالی با افراد مسن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بی نهایت کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۶مشگل قلبی داشتم در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰