دکتر علی صمدزاده متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 99787 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در کلینیک تخصصی نیکان واقع در اقدسیه، میدان ارتش، روبروی بیمارستان نیکان قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.
دکتر علی صمدزاده از پزشکان متخصص قلب و عروق است که در شهر تهران فعالیت دارد. تخصص اصلی دکتر علی صمدزاده در زمینه بیماریهای قلب و عروق میباشد و ایشان با شماره نظام پزشکی 99787 به عنوان متخصص معتبر قلب و عروق شناخته میشوند. مطب دکتر علی صمدزاده در منطقه اقدسیه تهران، میدان ارتش، ورودی اراج، روبروی بیمارستان نیکان و در کلینیک تخصصی نیکان واقع شده است؛ این موقعیت فیزیکی امکان دسترسی آسان بیماران ساکن شمال تهران را فراهم میکند.
دکتر علی صمدزاده دارای مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق است و با تکیه بر دانش تخصصی خود، خدمات تشخیصی و درمانی مربوط به اختلالات قلبی و عروقی را به بیماران ارائه میدهد. ایشان در کلینیک نیکان در روزهای شنبه، سهشنبه و پنجشنبه حضور داشته و بیماران میتوانند با اخذ نوبت قبلی به صورت حضوری مراجعه نمایند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر علی صمدزاده فراهم شده است.
مراجعهکنندگان به مطب دکتر علی صمدزاده عمدتاً به دلیل مشکلاتی مانند فشار خون بالا، درد قفسه سینه، تنگی نفس و پیگیری سلامت قلب به ایشان مراجعه میکنند. طبق گزارش بیماران، دکتر علی صمدزاده با تشخیص دقیق و رویکرد علمی خود به مدیریت بیماریهای قلبی میپردازد و بیماران از برخورد حرفهای و توضیحات کافی رضایت دارند. حضور دکتر علی صمدزاده در کلینیک نیکان اقدسیه، سبب شده تا بیماران شمال تهران و مناطق مجاور دسترسی راحتتری به خدمات تخصصی قلب و عروق داشته باشند.
در مجموع، دکتر علی صمدزاده متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 99787، یکی از پزشکان معتبر این حوزه در تهران است که با ارائه خدمات تخصصی و امکان نوبتدهی آنلاین، انتخاب مطمئنی برای بیماران قلبی به شمار میرود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین برای ویزیت دکتر علی صمدزاده در کلینیک نیکان نوبت رزرو کنند.
مطب ایشان در تهران، اقدسیه، میدان ارتش، ورودی اراج، روبروی بیمارستان نیکان، کلینیک تخصصی نیکان، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر علی صمدزاده خدمات تخصصی قلب و عروق مانند ویزیت بیماران قلبی، تست نوار قلب، اکوی قلب و ارزیابی فشار خون ارائه میدهد.
دکتر علی صمدزاده در روزهای شنبه، سهشنبه و پنجشنبه در کلینیک نیکان پذیرای بیماران هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اقدسیه .میدان ارتش.ورودی اراج.روبروی بیمارستان نیکان .کلینیک تخصصی نیکان.طبقه سوم تلفن ۰۹۳۰۴۷۰۷۷۶۹
اقدسیه .میدان ارتش.ورودی اراج.روبروی بیمارستان نیکان .کلینیک تخصصی نیکان.طبقه سوم تلفن ۰۹۳۰۴۷۰۷۷۶۹
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۵پدرم توسط ایشان آنژیو و بالون زده شدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مشکل استرس و تپش شدید عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹گرفتگیه رگ
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر فوق العاده عالی هستن مادرم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۸مشکل فشار
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دکتر خوش انرژی با روحیه عالی کیف میکنه ادم باهاشون صحبت میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پزشک خودم هستندوعالی باانرژی خوب ودرمانشان بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عالی هستن بهترین دکتر قلب
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل فلبی داشتم و استند برایم کذاشتند ایشان عالی و بسیار با اخلاق بوده و در حرفه خودشان بسیار متخصص
۱۴۰۲/۰۸/۲۷عالی بسیار صبور و با حوصله .دقیق و کار آمد..
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سلام گرفتگی عروق داشتم دارو مصفف کردم میخاستم دوبارہ ویزیت بشم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹سلام مشکل قلبی داشتم و با راهنمایی ایشان در حال بهبود است
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار عاای
۱۴۰۳/۱۰/۳۰بهترین دکتری ک تو عمرم دیدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸خیلی دقیق و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۵بسیار با اخلاق وپزشک با تجربه بی نظیر
۱۴۰۱/۱۰/۰۷خیلی با حوصله و رفتار محترمانه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تشخیص به موقع ایشون
۱۳۹۷/۰۳/۰۳بهترین دکتر هستن از همه نظر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار با سواد و خوش اخلاق
۱۳۹۷/۰۸/۲۱کواکتاسیون ائورت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خداوند بهشون سلامتی بده ایشون طبیب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار دکتر مهدی متین ، خوش برخورد ، با حوصله برای بیمار وقت میگذارند ، در دسترس هستند ، پاسخگو از طریق شماره واتساپ ،عالی، عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر بااخلاق و متحبر
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بسیارعال
۱۴۰۲/۰۹/۰۷از نظر من بهترین دکتر قلب هستن ایشون من 12 تا دکتر رفتم دردم رو نفهمیدن ولی با یک بار متوجه دردم شدن امیدوارم همیشه سالم باشن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بی نهایت کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹همسرم که چندیست بیمار ایشان است زیاد از وی تعریف میکند. حسن خلق، وقت شناسی و کاربلدی از مشخصات بارز ایشان است، ضمنا حوصله کامل برای بیمار بخرج میدهند. خدانگهدار شان باشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷انژیوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷یکی از رگهای قلبم مشکل داشت که کمی بهبود پیدا کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار باشخصیت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳من راضی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پزشک خوب و تاثیر گذار
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عالی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۱۴عمل قلب کردم تحت نظر ایشون کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶بسیار بسیار عالی پزشک متعهد وبا علم وبا اخلاق هستند ودر کار خودشون از نوابغهستند امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشن انشالله
۱۴۰۴/۰۹/۰۶رگ قلب بسته بود فنر گذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بهترین دکتر قلبی که خانواده م میشناسن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار دکتر متشخص و متین و در تشخیص بسیار عالی می باشند خداوند حفظشون کنه انشاالله
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بررسی تخصصی دارند ،همسرم هم در بیمارستان بعثت ویزیت شدند و هم در مطب شخصی ایشون ،در هر دو جا کاملا متعهدانه کارشون را انجام دادند ،هنوز درمان کامل نشده ولی به واسطه تشخیصشون اینبار هم به ایشون مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار بسیار دکتر با تجربه و با اخلاق و عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲هم نحوه برخورد ایشان و هم توانایی علمی ایشان اثر درمانی مناسب دارد .ایشان قبل از اینکه پزشک باشند انسان شریفی هستند که با مهربانی و دلسوزی واقعی عاطفی استرس و نگرانی و ناامیدی رو از بیماردورمی کند و بهترین درمان رو هم انجام می دهند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸بی نظیره عالیه خدا بهشون سلامتی بده؛ من یه مشکلی داشتم و دکتر صمدزاده گفت اصلا نیازبه پیگیری نیست خیلی آرومم کرد ک نترسم گفت برو زندگیتو کن و نیاز ب پیگیری نیست
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار خوش برخورد و کاربلد... انژیو با موفقیت انجام شد. و مرتبا در ساعت شبانه روز پاسخگو می باشند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸پدرم بیمار ایشان هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱برای عمل جراحی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بسیار دکتر خوش برخورد و مودب و معاینه و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱با اخلاق با انرژی قابل کار درست
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار پزشک حذقی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۸من با اولین مراجعه حالم انقدر خوب شد که مادرم رو که نوسان فشار داشت وهر جا رفته بود درمان نشده بود آقای دکتر درمان کرد عالی هستند ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲طبابت واقعا عالی،،،،،،
۱۴۰۳/۱۱/۱۴طپش قلب، تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر فوق العاده حاذق خوش اخلاق وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱واقعا تشخیصشون عالی بود. اگه تشخیص درست نباشه بهترین دارو ها هم موثر نیست در صورتی که تشخیص درست شاید به دارو هم نیاز پیدا نکنه کاری که دکتر صمد زاده برای ما به نحو احسن انجام دادن همین بود واقعا یکی از بهترین پزشک های قلب تهران هستن
۱۳۹۸/۰۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰حاذق و بسیار خوش برخورد ومثبت خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار با حوصله و دلسوز و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر ه
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۶مشکل چربی دور قلب و ضخامت جداره
۱۴۰۲/۰۱/۲۱بسیار خوش برخورد و ماهر با قدرت تشخیص فوق العاده خوب و به موقع . حتما پیشنهاد میدم از تخصص ایشان استفاده کنید
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دکترخوب حاذق ومهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشگل فشار خون
۱۴۰۳/۰۵/۱۲برای چکاب رفتم معلوم شد یکی از شریان های اصلیم گرفته
۱۴۰۲/۰۱/۲۶بسیار با صبر و حوصله به مشکل من کمک گوش کردند و آزمایشهای لازم را انجام دادند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۹تشخیص درست ایشون و وقت گذاشتن و معاینه کامل
۱۳۹۹/۰۲/۳۰بسیاردکترعالی ودرجه یک باتشخیص درست ماتمام افرادخانوادم تحت نظرایشون هستن خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۲/۰۵/۰۲آنژیو داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر حازقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیااآاار بااخلاق صبور و با سواد هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۵اکو قلبی و نتیجه عمل cabg موفقیت آمیز با تجویز به موقع ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۲۴فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۴پدر و مادرم هردو مشکل قلبی داشتن که با داروهای که دکتر صمدزاده براشون تجویز کرد و با برخورد عالی ایشون خداروشکر هردوتاشون خوب خوب هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی عالی عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی خوبه.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار حاذق و جنتلمن هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۳از همه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عاای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰کارشون خوبه ممنونم اشون
۱۳۹۷/۰۸/۲۵مشکل فشار خون بهت شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵جناب آقای دکتر علی صمد زاده پزشک بسیار حاذق باسواد با اخلاق و تشخیص عالی و دلسوز و مهربان و باصفاست و خیلی با حوصله کار ویزیت بیمار را انجام می دهد .
۱۴۰۵/۰۳/۰۵جراح و پزشک معالج پدر و مادرم هستن بسیار با شخصیت صبور و مهربان و ماهر هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴بسیار دکتر حاذق و شریفی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۲/۰۱/۰۲گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۳/۲۹مشگل قلبی داشتم در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴بسیارپزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵با حوصله و مهربان و دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار صبور و تشخیص میدهند مشکل بیمار چیست بسیار راضی هستیم از روند درمان توسط ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار متین و توانمند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عمل قلب باز کرده بودم و بسیار دکتر موفقی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۱پزشک متبحر، دانا، بسیار مودب و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۴/۲۴بسیار بسیار دکتر عالی هستن و انژیو انجام داده پدر من بدون هیچگونه عوارض و دردی ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر عالی هستن. اهل تعامل و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بله. دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۲سلام دکتر صمد زاده خیلی با اخلاق و با حوصله به سوالات بیمار پاسخ می دهند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر همسرم هستن ایشون بسیار دکتر حاذق وباتجربه ،بادقت وسر صبر معاینه وپاسخ گو هستن،۳سال پیش برای همسرم استند گذاشتن خیلی عالی بود هنوزهم پیش دکتر میره وراضی هست.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶برای چک اپ مجدد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار دلسوز و باسواد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ایشان انسانی شریف و پزشکی متبحر و اخلاق مدار هستند که در درجه اول با رفتار نیکوی خودشان بیماران را شیفته شخصیت خودشان میکنند و در مرحله بعد با تشخیص درست و انتقال صحیح واقعیتهای بیماری به بیمار به درمان او میپردازند .
۱۴۰۴/۰۸/۱۳تپش قلب دارم تو دوران بارداری دکتر با حوصله به صحبت های من گوش دادند . بعد بررسی فرمودند مشکلی ندارم و عوارض بارداری و استرس هستش . خیلی خوش اخلاق هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۴مشکل فشار داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶مشکل قلبی داشتم ک تحت نظر ایشون الان عالیترینم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار بااخلاق تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸تپش قلب و فشارخون آقای دکتر همیشه عالی بوده و هست تشخیص درست داروهای مناسب از همه مهمتر اخلاق خوب و با حوصله بودن ایشون قابل ستایش هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دخترم وقتی ۱۷ سال داشتند به دلیل تپش قلب به دکتر صمد زاده مراجعه کردیم واشان گفتند سوراخهای ریزی دارن که در سن بیست سالگی همه از بین خواهند رفت و به ما کفتن در سن بیست سالگی یک اکو انجام بدیم ومجدد در سن بیت سالگی دخترم به ایشان مراحعه کردیم پایشان گفتند سوراخهای قلب همه از بین رفته
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دربیمارستان جماران نزد ایشان مراجعه نمودم بسیار پزشکی مهربان خوش برخورد و با تخصص بالایی هستند خداون حفظ شان کند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خیلی پزشک به روزی هستند واطلاعات دارویی کامل دارند خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فعلا در حال پیگیری مشکل بنده هستن
۱۳۹۸/۰۶/۲۷بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۰۳/۱۷باراولم است
۱۴۰۲/۱۰/۰۷دکتر بسیا
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بنده چند ساله تحت نظر جناب دکتر صمدزاده هستم از نظر من دکتریست با صبور که به بیمارش وقت میگذاره و با معلومات عالی و با ادب ،من شخصا وقتی از مطب خارج میشم یک احساس آرامش پیدا میکنم،باتشکر از زحمات ایشان و با آرزوی توفیق وسلامتی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر بسیار با اخلاق و با آرامشی هستن و از نظر طبابت فوق العاده حاذق هستند...الهی همیشه سلامت و پایدار باشن
۱۳۹۹/۰۲/۲۳دکتر بی نظیره
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بی نظیرن در طبابت و اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۰برای چکاپ.عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۲بسیار حاذق و دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام . آقای دکتر صمد زاده . خیلی خوش برخورد هستند . با صبر و حوصله به حرفای بیمار گوش میکنند و بعد به طول کامل در مورد درمان بیماری توضیح میدند و به بیمار دلداری میدند که بتونه راحت تر با مشکل بیماریش کنار بیاد. خدا عمر باعزت بهشون بده تا بتونند به جامعه و بیماران کمک کنند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴رگ قلبم بسته شده بود وبا تشخیص ایشان عمل استند انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱یک بار مراجعه داشتم خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۸واقعا دکتر حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰فشار خون
۱۴۰۴/۰۴/۱۶گرفتگی عروق...عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳کاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۰تشخیص و برخورد اولیه خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۵برخورد عالی تشخیص عالی تا الان راضیم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بسیار دکتر عالی و مهربونی هستن برای هر بیمار کلی وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷از دیگران اسمشان را شنیدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰بسیار دکتر خوب توانا وپر از انرژی مثبت خوش برخورد وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲سلام،ایشون بسیارخوش برخورد و مهربان و با حوصله بودن تجویز داروی جدید برای بیماری پدرم بسیار حال ایشون رو خوب کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عمل آنژیو توسط دکتر صمدزاده در بیمارستان قلب جماران
۱۴۰۱/۱۱/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۷سلام. آقای دکتر علی صمدزاده بسیار دکتر با وقار با محبت وبسیار دکترخوبیست هر زمان نیاز به مشاوره داشته باشم ویا آزمایش قبل از ویزیت بخوام و یا درمورد تعویض دارو نیاز داشته ازطریق پیام به ایشان منتقل میکنم آقای دکتر بدون هیچگونه هزینه موارد درخواستی راانجام میدهند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار عالی و متطم و کامل
۱۴۰۴/۰۸/۲۴باسلام تشخیص دکتر بسیارعالی ودرکارخبره ومجرب هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار مهربان دلسوز کاربلد هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۶باحوصله هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳باسلام و احترام دکتر بسیار خوب ، با تجربه و خوش برخوردی هستند،کلام ایشان بسیار متین و آرامش خاصی دارند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۸مشکل قلبی داشتم و خدا رو شکر تحت نظر ایشان همه چی اکی هستش . ایشان فارغ از بحث حاذق بودن بسیار اخلاق حرفهای داشتن . حتما پیشنهاد میشن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار ،خوش رو ،دقیق،و برخورد عالی با افراد مسن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بی نظیر و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۲۹آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تشخیص ضعف قلب داده شد و احتمالا باید از باطری استفاده کنیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۷۱الاتالل
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بیماری پدرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰سکته قلبی ،،مغزی داشتم پزشکی متعهد فروتن کمال ادب و تخصص عالی.خدا پشت و پناه ایشان باشد در حال حاضر زیر نظر ایشان هستم .
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق و دلسوز برای حال بیماران هست . حاذق و با تخصص عالی در کارش هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ایشون بسیار مهربان و صبور هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار با سواد و دلسوز. تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹جناب آقای دکتر صمد زاده فوق العاده هستن آقای دکتر بااحترام به صحبت های بیمار گوش میدهد بسیار مهربان ودلسوز هستن امیدوارم خدا همیشه پشت وپناه وحافظ خودشون وخانواده عزیزشون باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر فوق العاده با اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴آنژیو کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹دکتر بسیار با اخلاق و صبور
۱۴۰۲/۰۶/۱۷بسیار بسیار دکتر با تجربه و با اخلاق و عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲گرفتگی عروق قلب که با قرار فنر رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳با اخلاق و با حوصله ، مهربان و شوخ طبع ، و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار دکتر با وجدان و درجه یک و کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار حاذ
۱۴۰۳/۱۲/۱۹برای چک آپ مراجعه داشتم ، سابقه قبلی و ویزیت دربیمارستان بعثت را دارم .بسیار خوش برخورد و عالی است.
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار پزشک حاذق و اخلاق مداری هستند صبور با حوصله دقیق سال ها است بیمار ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عاااالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عالی. بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸گرفتگی عروق توسط دکتر درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار عل
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بسیار خوش اخلاق و با حوصله و متعهد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴ایشون بسیار عالی و تشخیص بسیار عالی واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خیلی خوب هستن
۱۳۹۷/۰۷/۲۲خوب بود خوش اخلاق راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶بسیار انسان شریف و دکتر حاذق و با تجربه هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۹پدرم بیمار ایشون بودن و ایشون دکتر بی نظیری از لحاظ دانش و علم و اخلاق و مسئولیت پذیر و دلسوزی هستند بسیار بسیار عالی از همه لحاظ
۱۴۰۱/۱۱/۱۲کنترل فشار خون بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله.. پدرو برادرم هم تحت نظر همین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تپش قلب و این که مادرم را بردم پیشش
۱۴۰۳/۰۷/۱۳من به خاطر ورم پاوفشارخون بالا خدمت آقای دکتر عزیز رفتم .ایشان بسیار با حوصله وخوش برخورد وانرژی مثبت وکاربلدومتخصص درکارخود وعالی هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مشگل نارسایی قلبی همسرم داره دکتر خدا خیرش دهد خیلی کمک کرد به درمان قلب همسرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶تشخیص به موقع و عالی ،حتی یکی از مشکلات دریچه ی قلبم خودش خوب شده .
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار خوش برخورد بودند و باحوصله و دقت ویزیت انجام شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار پرحوصله،حاذق بارفتاری متین و آرام بخش
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خوب وقت میذاره
۱۴۰۰/۰۱/۳۰مشکل عروق و تشخیص و درمان شان عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰