دکتر علی زادایمانی قلعه چه متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 42824 در تبریز فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان در خیابان ارتش جنوبی، نرسیده به چهارراه باغشمال، بیمارستان بهبود است.
دکتر علی زادایمانی قلعه چه به عنوان متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 42824 در شهر تبریز فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای داخلی بوده و خدمات پزشکی خود را در بیمارستان بهبود ارائه میدهند. دکتر علی زادایمانی قلعه چه با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه در زمینه بیماریهای داخلی، به تشخیص و درمان بیماریهایی نظیر دیابت، فشار خون بالا، بیماریهای گوارشی، مشکلات قلبی و بیماریهای مزمن داخلی میپردازد. بیماران ساکن تبریز و مناطق اطراف میتوانند برای ویزیت و پیگیری درمان بیماریهای داخلی به مطب دکتر علی زادایمانی قلعه چه مراجعه کنند.
مطب دکتر علی زادایمانی قلعه چه در خیابان ارتش جنوبی، نرسیده به چهارراه باغشمال و در بیمارستان بهبود قرار دارد که دسترسی مناسبی برای اهالی تبریز فراهم میکند. ساعات حضور ایشان در بیمارستان بهبود از شنبه تا چهارشنبه، صبحها از ساعت 8 تا 13:30 و عصرها از 15 تا 20 است. با توجه به فعالیت دکتر علی زادایمانی قلعه چه در محیط بیمارستانی معتبر، بیماران میتوانند از امکانات تشخیصی و درمانی کامل بهرهمند شوند.
دکتر علی زادایمانی قلعه چه با رویکرد دقیق و علمی در مدیریت بیماریهای داخلی، همواره تلاش میکند تا بهترین راهکارهای درمانی را به بیماران خود ارائه دهد. بسیاری از بیماران مراجعهکننده به ایشان رضایت خود را از روند تشخیص، دقت در معاینه و پیگیری منظم درمان ابراز داشتهاند. با توجه به تعداد بالای مراجعهکنندگان، دکتر علی زادایمانی قلعه چه به عنوان یکی از پزشکان شناختهشده و معتبر متخصص داخلی در تبریز شناخته میشود.
برای دریافت نوبت و ویزیت حضوری نزد دکتر علی زادایمانی قلعه چه، بیماران میتوانند مستقیماً به بیمارستان بهبود مراجعه کرده یا در ساعات اعلامشده به بخش داخلی این مرکز مراجعه نمایند. دکتر علی زادایمانی قلعه چه با تمرکز بر تخصص داخلی و توجه به نیاز بیماران تبریز، نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه ایفا میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ارتش جنوبی -نرسیده به چهار راه باغشمال بیمارستان بهبود
دکتر فوق العاده متحبر وبا تجربه هستند وبا تشخیص به موقع بنده را با کمک خدا زندگی دوباره بخشید
۱۳۹۹/۰۸/۲۴برای درد معده
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل روده .یه کم خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۸مشکل گوارشی .واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲CRp(qantitative) H22
۱۴۰۰/۰۵/۱۱درمورد داخلی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴کرونا 50 درصد خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بهترین دکترتوتبریزهست من نتیجه خیلی خوب وزودگرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰خوب بوده کبد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳وللبلوک
۱۳۹۹/۰۷/۰۹خیلی خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی بهترین دکتری هستن که میشناسم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷جدیدا باحال بدم مراجعه کردم بسیار پرشک حاذق و با حوصله ای هستند خدا خیرشون بده خدارو شکر و تشکر از اقای دکتر روبه بهبودیم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۱طبابت ش حرف نداره بخصوص در مورد کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار آلی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸مشکل روده و فوق العاده تشخیص دادند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۰فعلا تحت درمان هستم ولی یه نسخه دارو خوردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۴نتیجه نکرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲مهربان و
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳واقعا دکتر خوبی هستن برای کرونا رفته بودیم واقعا خیلی با حوصله بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر قابل ومتخصص وآقا به تمام معنا خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی مشکل معده
۱۳۹۹/۱۲/۲۶برای تشخیص کرونا
۱۴۰۰/۰۱/۲۴کرونا خیلی درکلینکش
۱۴۰۰/۰۶/۰۶شکم درد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل گوارشی،موثر بود.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱یکی از بهترین پزشک های اذربایجان از نظر طبابت و اخلاق ناب
۱۴۰۰/۰۱/۰۴درکل خیلی دکتر خوب و متخصص وبااخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۰۳کرونا گرفته بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۲کروناگرفته بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴واقعا دکتر حاذق وخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰مشکل ریه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتربسیار خوبی هستنند
۱۳۹۹/۰۸/۱۰تازه رفتم هنوز
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مشکل داخلی و نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸کرونا...عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ایشون ی دکتر عالی ، با حوصله و خیلی باسواد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مادرم را آورده بودم خیلی عالی هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۸جناب دکتر زاد ایمانی ،پزشکی صبور باحوصله و با تشخیص بجا هستند ،از چندین بار مراجعه به ایشان نتایج خوبی گرفتم..
۱۳۹۸/۰۷/۰۶دکتر به تمام معنا و متخصص و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خدا خیرشون بده عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بهترین
۱۳۹۹/۰۴/۲۳عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۰۹من کرونا داشتم د اشتم به آقای دکتر مراجعه کردم به لطف خدا و زحمات آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷کرونا داشتم کاملا درمانم کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰رماتیسم ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۶عالی در مورد عفونت مثانه مراجعه کرده و بسیار عالی درمان شدیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر باشخصیت مومن و محترمی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰یبوست خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷در درمان کرونا خیلی کمک کردن.
۱۴۰۰/۰۲/۲۸شناسایی سرطان روده بزرگ
۱۳۹۹/۰۸/۳۰پام زخم شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۶دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۸کرونا داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سرماخوردگی یا یحورایی کرونا داشتم که بکمک اقای دکتر بطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲پزشک خیلیی ماهر وکاردان است من کرونا داشتم یک نسخه دارو خوردم والحمدالله خوب شدمدرحا لی که دیگر پزشکان میگفتند باید بستری شوم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸شکم درد ومعده درد داشتم تشخیصش فوق العاده بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰معده. درمان شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۱کرونا گرفته بودم با دارو های دکتر زود خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳کرونا گرفته بودم یه دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹فعلا تحت درمانم سندرم روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دکتر خوبی است واسه درموون
۱۴۰۰/۱۱/۲۷چکاب رفتم .
۱۳۹۹/۱۱/۱۱کرونا داشتم با دوبار ویزیت سلامتی رو بدست آوردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸گوارش خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عفونت معده و روده که با یک بار مراجعه به ایشون مشکل به کل برطرف شد.
۱۳۹۹/۰۵/۳۱بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۸الحمدالله تشخیص خوبی از بیماریها دارند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲کرونا بهبودی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۹پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵کرونا.بانسخه ایشان بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳ویزیت و نوشتن آزمایش ایشان فوق العاده ان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹توبیمارستان بستری بودم ودکترم بود فوق والعاده دکترخوبیه باروحیه وکارآمد دمش گرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر فوق العاده خوبیه.من دکتر به این مهربانی ندیدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳واقعا دکتر بسیار عالی و متدینی علی الخصوص در مورد بیماریهای کرونا و معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳اقای دکتر بسیار دکتری متعد و خدا دوست و فوق العاده متخصص هستند.خدا از ایشان راضی باشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸کرونا گرفته بودم و با نسخه تجویزی ایشان بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی عالی واقعا کاربلد ترین دکتر تبریز هستن خدا اجرشون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عفونت معده
۱۳۹۹/۰۸/۲۳سلام بنده
۱۳۹۹/۰۹/۰۸خیلی دکتر خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰مشکل معده داشتم خدا را شکر خوب شدم خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۰/۰۵/۲۶تب مال داشتیم و خوب شدیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸مشکل کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۷خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲درمورد ویزیت بیماران کرونایی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار با اطلاعات و مهربان و دقیق . چند ماه بود مشکل بلع داشتم و صدتم دورگه بود درد گلو و سینه هم بهش اضافه شد . تشخیص دکتر اسید معده بود قرصهامو عوض کرد . و بهم انرژی مثبتی دادن که صد درصد خوب میشم. نه مثل بقیه دکترها که الکی ادم رو میترسونن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بیماری کرونا من فقط یک نسخه دارو هایشان را خوردم واقعا خوب شدم الله اونی بیزه چوخ گورمسین
۱۴۰۰/۰۹/۰۵مشکل دیسفاژی وتحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۵کرونا داشتیم دکتر بسیار متشخص و با لیاقت و باسوادی هستن.و خیلی مهربون و تحویل بگیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۴