دکتر علیرضا سعیدی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی با شماره نظام پزشکی 141107 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان احمدآباد، نبش عدالت یک، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه همکف واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر علیرضا سعیدی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی با شماره نظام پزشکی 141107 یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه تصویربرداری پزشکی در شهر مشهد است. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در تهران به پایان رسانده و سپس با دریافت تخصص در رشته تصویر برداری (رادیولوژی) از دانشگاه مشهد، فعالیت حرفهای خود را آغاز کردهاند. دکتر علیرضا سعیدی با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالای خود، در زمینههای مختلف تشخیص بیماریها با روشهای نوین سونوگرافی و رادیولوژی خدمات ارائه میدهد.
در مطب دکتر علیرضا سعیدی که در خیابان احمدآباد، نبش عدالت یک، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه همکف مشهد واقع شده است، انواع سونوگرافیهای تخصصی و پیشرفته انجام میشود. از جمله این خدمات میتوان به غربالگری جنین (مانند اکو قلب جنین، انومالی اسکن، NT و NB)، سونوگرافی ناباروری مردان و زنان، سونوگرافی رنگی جهت تشخیص واریس، سونوگرافی و نمونهبرداری تیرویید و پستان، سونوگرافی رنگی کبد، کلیه، شکم و عروق بدن و همچنین سونوگرافیهای تخصصی اطفال اشاره کرد.
دکتر علیرضا سعیدی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در مشهد، با استفاده از تجهیزات بهروز و پیشرفته، به ارائه تصویربرداری دقیق و خدمات تشخیصی برای بیماران میپردازد. بیماران مراجعهکننده به مطب ایشان رضایت بالایی از دقت تشخیص، رعایت اصول حرفهای و رفتار محترمانه دکتر سعیدی ابراز داشتهاند. بر اساس نظرات بیماران، ایشان در تشخیص مشکلات پیچیده و همراهی با بیماران در فرآیندهای درمانی نقش مؤثری دارند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت و انجام سونوگرافی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. اگر به دنبال متخصص رادیولوژی و سونوگرافی با تجربه و مدرک معتبر در مشهد هستید، دکتر علیرضا سعیدی گزینه مناسبی خواهد بود.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین و از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت و انجام انواع سونوگرافی نزد دکتر علیرضا سعیدی نوبت رزرو کنند.
در مطب دکتر علیرضا سعیدی انواع سونوگرافی پیشرفته از جمله غربالگری جنین، آنومالی اسکن، سونوگرافی ناباروری، سونوگرافی تیرویید و پستان، سونوگرافی اطفال و سونوگرافی رنگی عروق انجام میشود.
بله، نمونهبرداری از تیرویید و پستان با دستگاههای پیشرفته و به صورت تخصصی در مطب دکتر سعیدی ارائه میشود.
مطب دکتر سعیدی در مشهد، خیابان احمدآباد، نبش عدالت یک، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه همکف قرار دارد.
دکتر علیرضا سعیدی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی با مدرک تخصصی تصویربرداری پزشکی است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بسیار عالی ومهربان وصبور بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار دکتر وقت شناس ومهربان و با تجربه ، من تمام سونوگرافی های دوران بارداریمو پیش ایشون رفتم و واقعا راضیم انرژیشونم بسیار مثبت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ایشون عالی هستن من تحربه سونوگرافی داشتم باهاشون بسیار با اخلاق با نجربه و متبحر
۱۴۰۴/۰۶/۲۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱کیست داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴برای سونو انتی رفتم بسیار با حوصله و دقت
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عاااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بارداری
۱۴۰۲/۱۲/۰۸سلام دکتر بسیار حاذق، با اخلاق، خوش برخورد و مهربان هستن به کارشون کاملا وارد هستن، با صبوری و مهربانی توضیحات کامل رو به بیمار میگن براون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون رو دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتربسیار خوب وعالی پیشنهاد میکنم به همه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸آب شکم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عالیهستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر بسیار حاذق و مهربان با دقت بالا تمام سونو های بارداری تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار با ادب حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۰۱از بدو ورود از منشی تا خود دکتر و پرسنل دیگه همه با حوصله و دقت حواب مبدادن.باتشکر
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بله عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶دکتر با اخلاق خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دقت میکنه کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰پزشکی دقیق و با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی خوش اخلاق و درجه یک هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴ایشان بسیا
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دقت و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶تمام سونو های بارداری ام رو پیش اقای دکتر انجام دادم بسیار کاربلد وبا حوصله وتشخیص درست میدهند
۱۴۰۰/۰۹/۳۰همه چی عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر سعیدی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خیلی خوبه
۱۴۰۱/۱۱/۰۴سونو رفتم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹سونوی غربالگری اول عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱سلام.دکتر خوبی هستن.من برای سونوگرافی بارداری رفتم.راضی بودن.ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار برخورد خوبی داشتند وکامل توضیح میدادند باشخصیت و محترم بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷باردازی
۱۴۰۳/۰۱/۰۴برای تشکیل قلب جنین رفتم،واقعا عالی و کاربلد بودند
۱۴۰۲/۰۹/۱۱اقای دکتر اخلاق ورفتار خیلی مهربون داشتن ومن سونوگرافی شکم ولگن داشتم که خیلی عالی ودقیق معاینه شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۳سونوnt
۱۴۰۴/۰۱/۱۵سونوی بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۲کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۰باردار بودم و مشکلی نداشتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۰۸اوکی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹سونو غربالگری انجام دادم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸کار دکتر واقعا عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برای سونوگرافی NT مراجعه کردم.همه چی خوب بود.اقای دکتر خیلی صبور و خوش اخلاق هستن و بررسی کامل رو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی بادقت باتجربه دلسوز ومهربون وخیلی انسان قشنگ وقت میزارن وهمه چیزو چک میکنن وتوضیح میدن خیلی باارامش هسن من گوله استرس بودم ولی انقدرقشنگ توضیح دادن اروم شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی و باحوصله
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بهترین و خوشرو ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر خیلی خوبی خوبی هستن و با تشخیص دقیق و مریض هارو زیاد معطل نمیکنن
۱۴۰۲/۰۱/۱۵سونو بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۸واقعا بهترین هستن خیلی راضی هستمفوق العاده ماهر و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سونو بارداری و بنظرم دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۰۷تشخیص و تجربه بسیار بالا
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دکتری بسیار مهربون.صبور.و خیلی برای بیمار وقت میذاره
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر سعیدی دکتر خوش اخلاق و کار بلد ی است و همچنین پذیرش مطب خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۶کاملا با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۸/۲۵سونو داخلی داشم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰باردار
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار عالی تشخیص درست بسیار برخورد خوب و نوبت دهی هم بدون معطلی انجام شد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سونو ان تی داشتم برخورد عالی و کارشون عالی تر علم بالایی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶خوب عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱باردارم عالیه با حوصله خوش اخلاق قشنگ توضیح میده
۱۴۰۱/۱۲/۲۵بی نظیر بود....بهترین دکتر بوشهر
۱۴۰۱/۰۵/۰۶بارداری
۱۴۰۲/۰۲/۰۷باردار بودم و مشکلات زنانه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱کبد چرب داشتم کاملا با حوصله و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتری بسیار زبده و حرفه ای موفق باشن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بد نیست
۱۴۰۱/۰۱/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بی نظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خیلی دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۱خیلی کارشون و بر
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عااااالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دقیق پاسخ دادن
۱۴۰۲/۰۳/۱۰سلام واقعاجناب دکترسعیدی درکارشان استادهستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتر بسیار خوش اخلاق ومهربانی هستن برای بارداری رفتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷سونو کلی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عالی تشخیص عالی ورفتار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲سونوهای بلردایم روایشون انجام دادن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹چکاپ کلیه و مثانه و پروستات
۱۴۰۲/۱۱/۱۲انجام سونو
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سونوی انومالی داشتم بسیار دقیق و خوش برخورد و باحوصله بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳کارشون حرف نداره، هم از نظر اخلاق و هم از نظر تخصص عالی هستن.
۱۴۰۲/۱۱/۱۸برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالیییییییبب
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سونوگرافی بسیار عالی و با احترام و دقیق برگزار شد اصلا معطلی نداشت
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوب توضیح میدم. ممنون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰هر مشکلی که فکر کنید داشتم و از هر نظر عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱صبور و کاردان
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سونوبارداری
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالیه فوق العادس
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالی بودن برای سونوگرافی شکم پسر سه ساله م مراجعه کردم رفتار خودشون و منشی محترمشون عالی بود وقت دهی به موقع و منظم و تشخیص عالی محیط فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی باحوصله و دقت کار میکنند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۷/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تشخیصشون خوب بود برای مشکل گوارشی فرزندمون
۱۴۰۰/۱۲/۱۷فیبروم رحم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳نمونه برداری انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۳خیلی فضول هستن و سوالات شخصی زیاد پرسیدن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۶عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۰۳راضی بودم، با دقت وخوش برخورد.
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بارداری
۱۴۰۲/۰۳/۲۷جهت سنوگرافی رفتم با دقت و تشخیص خوب . خدارو شکر سالم بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳خیلی عالی و دقیق و با حوصله و بسیار با ادب و خوش برخورد هستن من که ازشون خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سونو شکم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر عالی خوبی هست
۱۴۰۳/۰۲/۳۱هنوز نوبت نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷کبدی... عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بسیار عالی محیط بی نهایت راحت و اروم ادرس سرراست در مورد خود آقای دکتر باید بگم بی نهایت دقیق،متین و عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خیلی دقیق ماهر کاربلد هستن به همه توصیه میکنم ایشون رو
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی با دقت
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خیلی خوب با دقت زیاد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر بسیار دقیق و با حوصله و ماین هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۵خوب و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۱۰من بخاطر این که دیابت داشتم ودکتر برا اکو قلب جنین نوشت رفتم پیشش انجام دادم واقعا توکارش باتجربه هست انجام دادم وخیلیم دکترخوب واقاییست انشاالله 120 سال عمرشون باشه من نمیدونستم همچین اقایی توکشورم هست خدا ازبزرگی کمشون نکنه خیلی توکارش باتجربه هست ودقت به کارش میکنه واقعا اقاست واقعا
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بارداری .خ
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۱۶هم خودشون هم منشی شون بسیار با اخلاق وصبور بودن واقعا خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰سنو های غربالگری را انجام دادم
۱۴۰۲/۰۶/۰۳کارشو عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کبدی... عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶درجه یک ... واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۴/۰۲دکتر خیلی محترم و خوشبرخورد بودند و خیلی سریع کار من رو راه انداختند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵من سونوگرافی از کلیه ها داشتم. دکتر با سواد و عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی ،مهربان وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بسیار بسیار کاربلد مرتب و مودب
۱۴۰۴/۰۴/۲۴سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۲۴سونو و اکو بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار با تجربه هستند و تشخیصشون عالی در ضمن منشی هاشون هم خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بسیار پزشک کاربلدهمه فن حریف بی نظیر تشخیص عالی باتجربه منظم بااخلاق و آقا حتماتوصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۱۱/۱۸مشکلی بود و حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوب و خوش برخورد. تشخیص دقیق و عالی. عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برای بارداری رفتم و خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۳فیبروم .نشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بارداری عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱با توجه به این که من با ساعت مشخص نوبت رو رزرو کرده بودم، منشیشون گفتن هر کی زودتر بیاد تو مطب زودتر نوبتش میشه پس برای چی ساعت مشخص میکنید؟
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۰۸بسیار پزشک متعهد خوش برخورد و دقیقی هستند وبه زبان ساده برای من توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱با حوصله و دقت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴آقای دکتر بسیار خوش برخورد و حرفه ای بودند بسیار از درمان با ایشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی سونوگرافی بارداری
۱۴۰۱/۱۲/۰۲محترم و خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ان تی و انومالی تشخیص دقیق و با حوصله
۱۴۰۲/۱۰/۲۶بسیار دقیق هستند با تشکر از ایشان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵ایشون کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۲۶واقعا دکتر خوب و دقیق هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲غربالگری اول رفتم دکتر خوب و عالی بودن و پرسنل هم خوبی داشتن و دستگاه هایی که داشتند عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتری عالی با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴سونوگرافی تشکیل قلب جنین انجام دادن برام و چندهفته بودن بارداری م رو مشخص کردن تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۰فیبروم دقت خیلی بالا هست عالی با ادب
۱۴۰۳/۰۸/۱۸کم وزنی جنین در بارداری و پیگیری دقیق جناب دکتر هر هفته از شش ماهگی تا پایان بارداری بسیار دقیق و با حوصله و برخورد عالی و به تایم بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸......
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی ،خوش برخورد،همین ک با بیمار صحبت میکنند نشان از احترام ایشونه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶استاد با تجربه ایی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹رضایتبخش
۱۴۰۱/۰۳/۱۴بیمار برای دکتر ارزش داره سپاس
۱۴۰۴/۱۰/۲۶بسیار عالی دقیق و دلسوزانه توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خیلی دقیق و با حوصله بجز گزارش کتبی،تمام موارد رو توضیح دادن
۱۴۰۲/۰۵/۱۲سونوی بارداری داشتم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار دکتر پر حوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سنو بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۲عالی هم پزشک هم پرسنل کلینیک
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عالیااا
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۷بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عالی بودن و هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام من از دکتر ومنشی خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۵دکتر باتجربه و مهربان و خیلی دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سنو رفتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بله عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸آقای دکتر واقعا عاااااااالی خیلی با دقت و حوصله کارشون رو انجام میدن خیلی هم مهربون هستند. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۴سونو بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی بسیار دکتر خوب و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۱من برای غربالگری اولیه بارداری به مطب ایشان مراجعه کردم.بسیار با دقت جنین را بررسی کرده و با حوصله و صبر برای من توضیح دادن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عالی تشخیص بالا
۱۴۰۲/۱۲/۱۴دکتری خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۲سونو داپلر.
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار عالی هستن.تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۰۸